Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    jeee Super alles staat en alles in behangen, leuk he als klaar maken voor jullie wondertje! Gaat verder alles goed? Leuk dat je vriendin ook in verwachting is, ook van de eerste?
    Ik heb gelukkig niet echt veel last meer gehad van bandenpijn alleen krijg ik nu steeds meer last van mijn rug en mijn ribben aan de rechterkant, ik denk dat ons knulletje daar flink op zit te duwen:p Ach nog een aantal weekjes dan kunnen we lekker met hem knuffelen.

Mutz wat vervelend dat je zo erg in een dippie zit, hoop snel dat je je beter voelt meid.

Gisteravond op kraamvisite geweest bij mijn nicht, die is zondag bevallen van een zoon, Levy! Echt een mooi manneke hoor, bijna 8 pond. Hij heeft zelfs al 's nachts doorgeslapen.

Vandaag weer op de zaak, vandaag komen ze tussen 9:00 en 10:30 de rechterkant van de commode vervangen, hier was een gedeelte niet meegespoten. hopelijk is vandaag dus helemaal alles in orde! Kinderwagen staat ook al in elkaar, mooi ding joh! Ben er zo blij mee.

Ik heb nu regelmatig het gevoel dat hij schuift en hopelijk omdraaid en niet meer in stuit ligt, morgen weer naar de VK om 9:00 uur dan kan ze denk weer voelen hoe dat die ligt, ben benieuwd.

2. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sab ik evrgeet jou, hoe was de echo ben benieuwd???

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Wilde al eerder reageren, maar telfort had een landelijke storing gisteren. De echo was zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffff Gerrit lijkt echt op zijn papsie, hahah.. Ik ben helemaal verliefd, zal snel even wat foto's op hyves zetten en op de club voor super. Heb ook zo vreselijk gelachen... Gerrit heeft de gehele echo met een voet voor zijn gezicht gelegen, haha

Mutz... dikke knuffel voor jou...

Naat.. alles goed gekomen met je commode??

Super.. wat leuk van je vriendin...ik hoop nog steeds ooit samen met Bi zwanger te zijn.. wie weet van de tweede, we blijven hopen en duimen...

Hier nog steeds een mega banden pijn.. ons mannetje is gedraaid zagen we gister op de echo, dus na 27 weken geen zittend kind meer, maar een liggende spruit met het hoofd naar beneden, vandaar denk ook de druk en de pijn..ach als dit de enige kwaal is, hoor je mij niet klagen hoor.

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hoihoi,

Sorry dat ik een paar dagen niets heb laten weten. Ik heb er niet eens een goed excuus voor haha. Behalve dan dat ik van het weekend erg moe was, maar dat komt vanwege de rusteloze nachten die eraan vooraf gingen. Vaak 's nachts wakker en dan blijf ik maar woelen. Nu slaap ik weer goed dus voel me een stuk fitter.

Even kijken of ik op iedereen kan reageren.

@ Gelukkig. Heb je al een datum waarop je naar de gyn kunt? Ik hoop voor je dat het snel is, want dat wachten ben je natuurlijk al heel lang beu.

@ Sab. Leuk zeg die 3D echo. Het zal wel een voetballer worden als hij zijn voet steeds voor zijn gezicht hield. Hij wilde natuurlijk laten zien dat je goede voetbalschoenen voor hem moet kopen. :D Het lijkt me helemaal geweldig zo'n echo.

@ Jojo. Bij jou alles goed? Slaapt Charlie nu iets beter of houdt ze jullie 's nachts nog goed wakker?

@ Nathalie. Balen zeg dat je steeds terug moet voor je babykamertje. Daar zit je nou toch ook niet echt op te wachten. Maar straks als het helemaal klaar is dan is ie ook helemaal op en top in orde, hoop ik.. Succes morgen bij de VK

@ Mutzie, jij mag lekker dippen. Ik steun je vanaf deze kant.

@ Super. Jij bent goed bezig geweest zeg. Heel je kamertje al klaar. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid ;). En gefeliciteeerd met je vriendin. Leuk zeg!

@ Manon, onze superdetective. Heel veel succes 14 april, dat het een vruchtbare dag mag zijn.

@ Bietje en Jufkrisje. Ik ben even kwijt wat jullie allemaal geschreven hebben. Sorry.

Morgen heb ik mijn eerste echte afspraak met de VK. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn. Ik heb wel wat vragen opgeschreven. Hebben jullie nog tips over dingen die ik beter nu kan vragen, voordat ik straks voor verrassingen kom te staan. En dan maandag mijn eerste echo, spannend!
    Een collega van mij op het werk is ook zwanger (weet ik nu zo'n 3 weken ongeveer). Het grappige is dat nu mensen tegen mij zeggen, regel jij dat straks dan maar als zij met zwangerschapsverlof is. Of gelukkig ben jij er om dingen op te vangen. Ze weten alleen niet dat ik over een tijdje met ook heel vrolijk nieuws ga komen. Mijn collega gaat eind september bevallen, dus vrij snel daarna ga ik ook met zwangerschapsverlof, als alles goed blijft gaan natuurlijk.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mooie foto's sab en wat een lief neusje!! Wat zullen jullie geglunderd hebben tijdens en na de echo.

Loestig: Ik heb geen tips voor je. Vraag gewoon alles wat je zelf graag wil weten. Je krijgt zelf de eerste keer ook een hele vraaglijst om je oren. Verder krijg je een verwijzing voor bloedprikken. Dit i.v.m je bloedgroep, en testten ze je op o.a Hep.B en HIV. Maandag wordt een spannende dag voor jullie. Gelukkig is het al bijna zover.

Naat: alles nu inorde met de commode?

Mutz: komt ie.............
    ............................. en voel je de knuffel al?!?

Julesz: dikke vette stress bij jou of alles onder controle?

Kris: Beetje bijgekomen of deze werkdag er ook ingehakt?

Bi: Hoe was de kermis;).

Op de club schreef ik het al, zal het hier ook even doen. Heb het idee dat de kleine verder aan het indalen is. Heb last van scherpe steken die regelmatig doortrekken naar mijn rug. Daarnaast het lijkt net alsof ik kramp krijg in mijn liesstreek. Vroeg me af of dit soms mijn bekken zijn?? Het zit te laag voor bandenpijn. Moeders hebben jullie een idee?
    Zal morgen ook even navraag doen bij de verloskundige.

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    @ Smits. Was ik jou toch vergeten in mijn rijtje. Alles goed zie ik. Het begint te korten voor jou. Spannend.

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmm smits, ik weet het eerlijk gezegd niet meer hoe dat voelde. Errug he dat vergeet je dus gewoon. Ik kan me niet herinneren of ik Lynn heb voelen indalen. Mika ook niet, maar da's misschien weer anders omdat hij maar 31 weken was. Hoewel hij natuurlijk wel al ingedaald was, want hij kwam gewoon. Ik zou het gewoon ff vragen aan de vk, weet niet wanneer je weer moet en anders gewoon even bellen. Misschien ook weer voorweeen/oefenweeen. Heb je die al eerder gehad? en voelde dat dan anders?
    Kermis ging prima, waren flink aan het gokken met zijn tweeen hahaha. Later kwamen ze richting mijn moeder (die woont niet ver van de kermis) en Mika's vriendje vertelde doodleuk dat ze eigenlijk ook nog in de botsauto's wilden, maar dat hun geld op was...grapjassen. Ja, dan had je je geld anders moeten besteden en niet op moeten maken aan andere dingen. Zo link die kerels haahhaha...moest wel lachen hoor.

Had trouwens twee weken geleden gesolliciteerd op een functie als directeur van een basisschool hier in de buurt. Kreeg ik gisteren te horen dat ze me niet gingen uitnodigen omdat ik vooraf langs was geweest om sfeer te proeven. Was niet in goede aarde gevallen en de sollicitatie commissie voelde zich niet serieus genomen....mmmm rare manier om afgewezen te worden. De brief was prima, daar lag het niet aan. Heb gezegd dat het een gemiste kans was, en daarmee bedoelde ik niet voor mij hahahaha...
    ben er nog niet klaar mee, ga nog wel het e.e.a terugkoppelen want vind het eigenlijk geen gegronde reden voor afwijzing en heb niet echt een kans gekregen en ook niet de gelegenheid om te vertellen waarom ik heb gehandeld zoals ik heb gehandeld.....dusssss wordt nog wel vervolgd. (niet dat ik nu nog wil, maar gaat om het principe!)

Mutz, alles goed? mijn smsje nog gehad?
    Kris, party animal...hoe gingen je gesprekken?
    Manon, hoest het met jou?
    Loestig, ik sluit me aan bij Smits....vragen komen vanzelf en ook jij wordt idd bevraagd.
    Julesz, ben je er al....je deadline dan he?
    Naat, echt aftellen voor jou hoor, heerlijk en dan met dit mooie weer!
    Jojo, sms nog gehad? hows life met jou, charlie en ro??
    Sab, vergeten te vragen; heeft onze directrice nog gereageerd op de verlofaanvraag? had er geen briefje bijgedaan.

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Thanx Bi, ik moet morgen naar de vk. Ben benieuwd of mijn vermoeden klopt en ga de "kramp" navragen.
    Wat wordt je zoon dan ineens groot hè, alleen naar de kermis. En alles vergokken hahaha.
    Wat vreemd van je sollicitatie. Vind het juist goed dat iemand zich eerst verdiept in de nieuwe werkplek. Nou de sfeer van die school is nu wel duidelijk. Hou je ons op de hoogte over het vervolg.

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou meiden,

even kort reageren how's life bij mij is...
    Druk op het werk. GIster de eerste helft gesprekken.. vanmiddag ook een cursus.. nu andere deel gesprekken voorbereiden... Morgen tot 21,00 uur op shcool.. Vrijdag winkelen, én een tattoo zetten :D kris gaat echt los ;) een kleintje in mijn lies, niets groots ofzo...
    Heb ook weer contact met chris.. i know ;) maar manon gaf goedkeuring haha :p we hebben gewoon zin haha :D duss volgende week een keer wat afspreken... maybe dan.. haha

Dennis (die jongen van afgelopen weekend) smst regelmatig.. Volgensm ij vind hij me best leuk.. ik hem ook wel, maar niet de klik.. dusss zie het allemaal wel..

WEl leuk 2 mannen op je af..

Meidne, sorry vrijdag ben ik s avonds thuis, dan krijgen jullie een mega reactie! beloofd!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Bietje.. nee geen reactie gehoord of gekregen...ook niet naar gevraagd eigenlijk... en wat betreft de sollicitatie.. heel jammer voor hun.

@ Smits... hopen dat de vk je een beetje duidelijkheid kan geven..spannend allemaal hoor. Ik vind het ook steeds spannender worden ookal doe ik heel stoer, haha..

@ Kris... kris gaat loooooooooooooooooooooooosssssssssssssss hahah.. helemaal goed..geniet er maar lekker van en maak vooral die kerels helemaal dol...

@ Loestig..veel plezier bij de vk..er gaat inderdaad een heleboel op je afkomen, bij mij is de helft blijven hangen, haha... en bloedprikken..jottum... ik mag vrijdag weer een prik(je), hihi

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    super ik vergat jou nog!Leuk dat je vriendinnetje ook zwanger is, ik neem aan dat dat degene idd is waar je toen een feestje mee had he? Kunnen jullie nog een feessie bouwen!

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja het is inderdaad het vriendinnetje van het 13 weken feestje!Hartstikke leuk, gister ging ze mee naar de prenatal in Beverwijk. Weer veel te veel geld uit gegeven!!!

Bi: wat vaag dat je om die reden wordt afgewezen, belachelijk. Echt hun verlies ja! Lijkt me toch goed als iemand zich voorbereidt op haar nieuwe werkplek....

Smits: hoop dat je vandaag wat duidelijkheid krijgt bij de vk. Lijkt me zo lastig als je het einde nadert en dan dat soort vage dingen gaat voelen. Wil je eigenlijk thuis bevallen?

Sab: wat heerlijk dat je Gerrit weer hebt gezien. En wat goed dat hij al gedraaid is!

Kris: goed bezig met je 2 mannen hahahaha doe je goed.

Naat: Fijn dat je bandenpijn minder is.

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    @ Bietje. Wat een rare reden om iemand af te wijzen. De meeste mensen verdiepen zich in het bedrijf/werkplek waar ze gaan solliciteren. Dat is toch heel normaal. Lijkt mij juist heel goed, want dan weet je dat de sollicitant een goed gevoel heeft bij de plek en niet zomaar lukraak solliciteert.

@ Smits. De kwaaltjes die jij noemt die ken ik natuurlijk nog niet. Ik zou het gewoon navragen bij de VK.

Ik heb om 11.00 uur mijn afspraak. Ik laat wel weten hoe het ging.

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig succes bij je 1e afspraak vandaag! Spannend!

Kris je hebt t er maar druk mee he met je 2 mannen:p

Sab wat leuk dat jullie genoten hebben van de echo! Hij lijkt dus ook op zijn papa, die van ons ook! Hoop snel de foto's te zien op onze site;) ben benieuwd.

Smits ook succes bij de VK vandaag. Hopelijk wat meer duidelijkheid!

Nou de commode is nu helemaal goed, gelukkig maar!!! Nu is alles dus in orde met de babykamer:D
    Vanmorgen dus de controle bij de VK gehad, alles was goed, hartje weer gehoord en hij was tussendoor flink aan 't bewegen ;) Ze heeft vanaf de buik gevoeld hoe die lag, nouuuuuu hij is dus gedraaid en ligt nu met zijn hoofdje naar beneden, joepiiiii was zo bang omdat die vlede keer in stuit lag. Heb papieren meegekregen voor een groei-echo omdat die met de 20wk echo iets voor lag qua groei, nu hebn ik 19-4 a.s. een echo, ook al lekker snel dus en over 2 weken alweer controle bij de VK. Leukkkk:D En was dik 2 kilo aangekomen in 2,5 week;)

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Vandaag was het dan zover, mijn eerte afspraak bij de VK. Jeetje wat willen ze veel van je weten, maar ze was heel erg tevreden. A.s. maandag de eerste echo, gewoon bij de VK en daar heb ik straks ook de 36 weken echo. De 20 weken echo moet in het ziekenhuis. Nu nog een afspraak maken voor het bloedprikken. De volgende afspraak bij de VK staat op 29 april gepland. We gaan namelijk 1 mei een paar dagen op vakantie. Gelukkig konden we in de avond afspreken, want dan kan mijn man ook mee.

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Fijn dat je eerste afspraak goed is verlopen Loestig en ja ze willen idd alles van je weten (behalve je pincode) whahaha;)
    Bijna je echo spannend meid.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh meiden wat stom...ik heb gisteravond dacht ik mijn reactie neergezet maar heb hem niet bevestigd denk ik want ik zie hem niet....

Nou ja dan maar opnieuw....ik weet alleen niet meer wat ik getikt had...

bietje voor jou vond ik het heel raar hoe die mensen van je sollicitatie gereageerd hadden...ik zou het juist goed vinden als iemand eerst komt kijken dan weet je tenminste dat iemand serieus is en bedreven...want als die alles zo aanpakt.....

Ja en loestig had ik succes gewenst maar nu ben je al geweest hahah...nou gelukkig alles goed..grappig dat ze zoveel willen weten...ik hoop dat ik daar over een paar weekjes zelf achter mag komen wat ze allemaal vragen:)

Naat...leuk je baby kamer..ik had weer eens op hyves gekeken...ik kom daar niet zoveel eigenlijk...flink aangekomen jij en gelukkig ook alles goed met de beeb..leuk dat je hem ook weer gezien hebt hoor!!

kris...het weekend komt eraan...jij gaat zeker weer stappen???!!! ga maar lekekr de beest uithangen jij dat heb je wel verdient!! Hoest met Chrisje?? Nog een afspraak gemaakt met hem?
    en oh ja Dickens en Jones is echt heel leuk en de high tea daar is heel goed, wij hadden die van 18,50...je krijgt echt veeeel je kan je helemaal volvreten hahah en dat hebben we dan ook gedaan:D...
    heb 's avonds niets meer gegeten zelfs hahah

Smits..leuk jij ziet hem morgen alweer...zijn ze er op je werk al aan gewend dat je er al snel niet meer bent?Is alles op orde nu zodat je tijdens je bevalling niet aan je werk ligt te denken:D

Super...leuk hoor samen met je vriendin zwanger zijn!! samen kleertjes kopen en dat soorrt dingen...kwaaltjes uitwisselen...
    ben jij weer helemaal uit je dipje nu en kun je weer helemaal genieten van je zwangerschap?

Mutz...dikke knuf...je jurk komt vanzelf hoor..hmm zou zoveel willen zeggen en vragen maar dat gaat niet hier...Als ik vanaaf na mijn werk thuiskom(half 12 pas hoor dus blijf er niet voor wakker;)) ga ik wel ff naar deel 3 en zet ik het daar neer...als ik het niet vergeet...

julesz, gelukkig hoe is het met jullie?

Sab, houdt jij een oogje op je neefje want je zus laat hem al zijn geld vergokken..ssssst..*fluister*volgens mij zit ze in de ontkenningsfase..:p

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden sorry dat ik jullie verwaarloos! Het is gewoon zo druk allemaal dat ik er gewoon echt niet aan toe kom! Elke keer als ik dan even tijd heb en mijn laptop pak, laat de freule weer van zich horen :D

Smits dat klinkt als indalingsweeën! Dat had ik ook zo erg! Heel vervelend maar wel super goed! Je bent bezig met je laatste werkweek toch? Lukt het om alles af te ronden of loop je te stressen zo die laatste dagen???

Sab hahah dat gevoel had ik ook! Alsof je doos over de grond sleept dat gevoel toch? hahah Is idd je bekken en je banden en kan zijn dat Gerrit al een stukje indaald! Lekker is anders maar ook wel goed! En wat een geweldige foto's! Helemaal die met die vingers in zijn neus en zijn voet voor zijn gezicht hahaha! Hij is soepeler dan jij of niet hahahahahahah!!!

Super wat leuk voor je vriendin! Gefeliciteerd! Echt leuk om samen zwanger te zijn!

Bi wat een sukkels dan op die school! Beetje kortzichtig dat ze je daarom niet uitnodigen... Nou ja net wat je zegt... hun verlies!!!!

Kris! Waskebeurt!!! Je bent van god los hahahah! Wat voor tattoo ga je nemen (of heb je ondertussen al???) En het wordt straks dus weer Kris met wip Chris ofzo?? Hahah lekker van genieten!!!

Mutzie dikke knuffel voor jou. Als je even van je af wilt praten doen he! (op de club denk ik ;))

Loestig spannend hoor je echo maandag! Niet te zenuwachtig zijn hoor is vast in orde allemaal!!!! Waar ga je heen op vakantie???

Naat fijn dat EINDELIJK alles in orde is met je kamertje! Lekker inrichten en 100keer per dag even gaan kijken haha!

Manon hou je het nog van de spanning? Komen weer hele heftige dagen aan he! Vergeet je niet te blijven praten als je het even moeilijk hebt??? Ik ga iig heeeeeuuuuul hard voor jullie duimen!!!!!! (iedereen denk ik!)

Gelukkig hoe gaat het met jou?????

Ik hoop dat ik iedereen gehad heb nu!

Hier gaat alles top! Ben langzaam aan het wennen aan het kleine handenbindertje, maar wat is het genieten! Ik heb echt het idee dat we haar elke dag meer leren kennen en zij ons. Ze volgt ons overal met haar oogjes en draait echt mee met haar hoofd als we boven de wieg hangen (verder ziet ze niks natuurlijk haha)
    's nachts gaat het beter wat betreft het huilen. Ze komt nog wel steeds om de 3uur voor een voeding en bij hoge uitzondering om de 4 uur dus de nachten zijn pittig, maar Ro doet veel 's nachts dus ik mag niet klagen.
    Hij is nu lekker vrij dus we wachten even tot ze zo gegeten heeft en dan gaan we weer even lekker aan de wandel. Heerlijk!

Nou ik hoop dat ik snel weer wat meer tijd heb om hier mee te kwekken!!!!!

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oooh Jojo sorry jou vergeet ik helemaal...gelukkig kom je net zelf zeggen hoe het gaat hoef ik het niet meer te vragen:p.
    Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn!!!
    Nu moet ik echt naar mijn werk hoor doeiiii

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Geniet maar lekker Jojo logisch dat je minder tijd voor ons over hebt hoor, je hebt gelijk!!!!:D:D:D

Deel Deze Pagina