Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: fijn wat van je te horen. Geeft niks hoor dat je het zo druk hebt! Prettig dat jullie elkaar beter leren kennen. Heerlijk lijkt het mij om je hummeltje te kunnen zien horen en vasthouden!!

Loestig: fijn dat je afspraak goed is verlopen. Altijd toch een beetje spannend zo'n eerste keer. Ik mag komende maandag weer naar de vk. Leuk hartje luisteren. Al heb ik ook een anggelsound gekocht dus kan het elke dag horen als ik wil. (heb ik gekocht omdat ik zo onzeker bleef na mijn mk) Spannend hoor maandag mag je naar de echo. Is er een rede dat je zo vroeg mag? of kwam dat gewoon goed uit?

Manon: ben wel uit mijn dip hoor. Ik zit er soms gewoon doorheen, mede door de situatie van mijn ouders. Dan kan ik er gewoon niks meer bij hebben (waaronder mijn eerste uitgerekende datum) nu gaat het wel weer hoor en genieten doe ik zeker! Zie je het zitten bijna weer terugplaatsing? kan me indenken dat je doodnerveus bent!!!

Zal ik jullie even lekker jaloers maken???? ik ga vanavond lekker uit eten met vriendlief! mmmmm naar de Vrolijke Pater, hahahah de Belg. Oftewel heel veel dikke frieten!!!! mmmmmmmmmmm

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ Super. Fijn te horen dat je weer uit de dip bent. Het is natuurlijk ook erg fijn dat je samen met je vriendin samen zwanger bent, dat helpt je wel door moeilijke perioden heen. Het feit dat mijn echo zo vroeg is heeft niets te maken met medische redenen, het kwam gewoon zo uit met de planning. Ik vind het zelf ook erg vroeg, maar de VK vertelde dat het geen probleem is en dat het waarschijnlijk uitwendig kan. Maar ik moet er wel rekening mee houden dat het ook inwendig kan worden als ze het niet goed zien.

@ Manon. Ik hoop inderdaad dat je snel ook zo'n vragenlijst op je afgevuurd krijgt door de VK. Klopt het dat je over 2 dagen je echo hebt (op zaterdag?). Ik wist niet dat ze dat dan ook deden. Waar is de echo voor bedoeld? Heeft het te maken met de terugplaatsing?

@ Jojo. Fijn dat jullie zo genieten van je meisje en dat ze jullie al lijkt te herkennen. Het is begrijpelijk dat je het heel druk hebt, dat wordt je vergeven. Geniet ervan! Oh ja ik ga trouwens op vakantie naar Italië. We gaan 10 dagen, eerst een kleine week naar de Marche en daarna nog 4 dagen Rome.

Mijn man komt nu binnen, ik ga hem lekker bijpraten over het bezoek aan de VK. Hij kon er niet bij zijn, maar maandag bij de echo gelukkig wel.

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè loestig, spannend allemaal hoor! Maarre waarom krijg jij ook met 36 weken een echo of is dat een type fout?
    Ik ga trouwens ook naar Italië wij vertrekken op 30 april en zijn 15 mei weer terug, gaan o.a ook Rome doen. En in de zomervakantie weer drie weken Italië. Lekker hoor. Waar fa je nog meer heen in mei?

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loestig, Leuk hè zo'n eerste bezoek. Nu op naar maandag!

Jojo: Leuk om weer wat van je te lezen. Logisch toch dat je nu minder tijd heb voor zp. Het is je vergeven hoor! Geniet jij maar lekker van het mama zijn.Morgen is idd mijn laatste dag, whaaaaa.
    Geloof dat het wel goed gaat komen op de werkvloer. Heb vertrouwen in mijn vervanger en heb hem de afgelopen 3 weken bestookt met informatie, arme jongen. Nu maar hopen dat ze met niet te vaak gaan bellen.

Kris, hihihi de mannen in brabant zijn niet veilig meer. Geniet ervan meid, ga maar lekker helemaal los. Enne foto van de tatoo?!??

Super: Lekker gegeten?

De "kramp" heeft idd te maken met het verder indalen. Kleine groeit volgens het boekje zeggen ze. Nu nog een bevalling volgens het boekje:p. Ben nu totaal 7,3 kilo aangekomen, errug netjes al zeg ik het zelf.

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    @ Bietje. We gaan naar Cupramontana (de Marche). De directeur van mijn man heeft daar een vakantiehuisje en hij heeft toen voor hem de website gemaakt voor het huisje. Als tegenprestatie mogen we het huisje live gaan bekijken. En daarna dus 4 dagen naar Rome.
    We vliegen dus op 1 mei op Rome, overnachten 1 nacht bij het vliegveld, rijden dan naar Cupramontana en daarna terug naar Rome. We vliegen vanuit Eindhoven, want daar wonen we. Is wel zo handig.
    Ik krijg inderdaad bij 36 weken een echo, waarschijnlijk om te kijken hoe het kindje ligt, dat weet ik eigenlijk niet meer. Haha, ben het alweer vergeten. Aan jouw reactie te horen zit dat er dus normaal niet standaard bij.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zo, dipje of niet, kan jullie natuurlijk niet verwaarlozen ;)

Bietje: had je sms dus wel gehad, alleen tijdens werk en vergat terug te sms-en... Was blij met je berichtje, dank je!
    Wat een rare afwijzing zeg! Dacht dat juist een goede manier was om sfeer te proeven. Nou, dat heb je nu dus gedaan. Jammer voor hen hoor!
    Heerlijk dat jullie vakantie zo dichtbij komt. Ook dubbel, I know, maar denk wel goed voor jullie als gezin.

Smits: wat super dat de kleine aan het dalen is en het volgens het boekje doet! Nu de bevalling idd nog!

Sab: gaaf dat de echo zo geslaagd was! Lijkt me wel super zeg ook je kleine te zien alsof je hem vast kunt houden. Ik ga zo even kijken op hyves.

Loestig: leuk leuk maandag de eerste echo! Wanneer ben je eigelijk uitgerekend volgens je eigen berekeningen?
    Heerlijk naar Italie! Wil ik ook nog wel eens..

jojo: super om weer van je te horen! Snap dat je het druk hebt. Fijn dat jullie ritme gaan vinden. Ben heel benieuwd naar haar. Zijn Sab en Bietje al geweest? Heb je nog veel visite?

Super: wat heerlijk voor je vriendin dat ze zwanger is! Kunnen je lekker keuvelen over zwanger zijn!
    Jaloers maken is gelukt hoor! Waren de frietjes lekker??

Kris: op jou had ik al via sms gereageerd. Echt vooral heeeel veel genieten! Super tijd! :D

Naat: fijn dat het kamertje nu eindelijk goed is. Ziet er mooi uit!

Manon: voor jou is het bijna weer zo ver! Spannend hoor! Gaat helemaal goed komen!

Julesz: hoe ver ben met je deadline? Hoe is het met je cyclus?

Iedereen weer gehad??

Ik ben vandaag ongesteld geworden na 53 dagen... Eerste dag super heftig :( Verwacht niks deze komende ronde.
    Volgende week weer jurken passen. Vandaag trouwens wel een leuk jurkje gekocht voor een feest waar ik zaterdag heen ga en een bruiloft in mei. Ook blij mee, haha!
    Gaat wel weer wat beter hoor! Spuien doe ik wel op de club als het nodig is :)
    Morgen lekker vrij, maar helaas het weekend werken... Geen zin in...

Nu lekker naar mijn bedje. Tot morgen weer!

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz; beter dat je weer ongi geworden bent hoor...maar weer een lange cyclus idd...ben je er al uit of je de gyn nog ging bellen voor uitleg? Morgen weer jurken passen..hopelijk zit hij er nu bij!!

Loestig...leuk Rome daar wil ik ook nog wel eens heen...2 jaar geleden wel heel Umbrie afgereisd. Italie is mooi, maar vind stiekum Frankrijk mooier;).
    De echo is een inwendige om te zien hoe groot mijn follikel is. Net voor, tijdens of na mijn eisprong(ik weet nog niet hoe dat werkt maar dat hoor ik zaterdag wel) krijg ik mijn terugplaatsing namelijk in mijn eigen cyclus, ik verwacht dat ik mijn terugplaatsing ergens tussen 12 en 16 april heb dus vandaar dat ik in mijn banner de 14e heb staan maar dat is maar een gokje hoor vandaar het vraagteken daarbij, ik hoop dat ik zaterdag hoor wanneer hij precies is...Tijdens de terugplaatsing krijg je ook een echo maar dan de uitwendige en kun je dus meekijken hoe het eitje ingebracht wordt! Dat is wel heel apart hoor. Trouwens om je follikel te zien ook wel hahah:D
    En ja de IVF afdeling is het hele weekend open, je kan zelfs op zondag een terugplaatsing hebben, IVF gaat heel erg op datum en tijd allemaal en daar moeten ze zich strikt aan houden, en ja tegen je lichaam kun je niet zeggen ; ja sorry het is zaterdag je wacht maar tot maandag..:D

Kris..weet je al wat voor tatoo je neemt?

Super..hoe waren de frieten???!!

8. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hoi lieverds! Sinds lange tijd weer even een berichtje van mij! Maar ik lees wel regelmatig jullie berichtjes hoor! Zo blijf ik op de hoogte van de kersverse mama, de bijna-mama's, de meiden die nog druk bezig zijn met zwanger worden en natuurlijk ons aller Kris! Hoop dat het voorjaar jullie allemaal veel geluk gaat brengen!
    Bij mij is er sinds mijn laatste berichtje wel goed nieuws: de clomid 150 mg doet z'n werk en ik heb dus een eisprong gehad! Nog niet zwanger, maar ik heb nu ten minste een échte kans om zwanger te worden! Ik heb voor 4 maanden clomid meegekregen van de gyn, dus hopelijk gaat dat genoeg zijn! Mijn vruchtbare dagen komen er weer aan, dus spannend!
    Voor jullie allemaal een heel fijn weekend alvast!
    Liefs!

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls,

belote maakt schuld... even goed reageren op mijn topic girls...

mutz.... hele hele hele dikke knuffel.. Dat gaat niet over 1 dag ijs weg... Volgende week weer passen... Waar ga je dan heen?? vanuit Zeeland is het ook niet ver naar Steenbergen.. Daar heb ik mijn jurk gekocht... Zo'n lieve vrouw, en hulp, misschien is dat ook een optie??? Steenbergen LIberté,...
    Ongi.. Van de ene kant ook wel fijn.. Kan je weer aan de slag.. Maar als je cyclus dan weer zo lang is, is het moeilijk te bepalen... Sterkte meisie, en sms als je het nodig hebt he... Kan goed luisteren en je proberen te steunen waar nodig!

Sab... wat een mooie 3d echo... Dan zie je echt goed hoe gerrit eruit ziet... en wel gaaf dat je weet dat hij op jas gaat lijken.. haha... 2 mannen (dushhhh logisch) waar je verliefd op zijn :D en wat issie lenig.. Heeft hij dat van papa, mama is toch niet zo lenig ;)

Bietje... wat een botte afwijzing..! ik zou juist als school het op prijs stellen dat een kandidaat komt proeven. Dat is toch betrokken-, nieuwsgierigheid die goed is!??! al contact gehad met ze hierover? en hoe is het met je beok? nog veel aan gewerkt afgelopen week?
    Bijna vakantie! ik ben er aan toe.. Maar jij vast nog meer.. Met slik momenten waarschijnlijk, maar wel lekker voor je gezinnetje :)

Manon... We hebben al veel contact.. FIjn.. Zaterdag komt natuurlijk dichterbij.. ben benieuwd hoe je follikel is... Vond dat zelf ook zo spannend met de echo's... Ik mag woensdag en ik ben ook benieuwd.. Voor mij is het eigenlijk om te kijken op mijn spiraal goed zit, maar wil eigenlijk ook graag dat ze met die echo even kijken hoe mijn binnenste eruit ziet...
    Enne nog over mij gehad op het werk ;) oja girls, manon is me aan het koppelen haha..

Loestig.. Wat fijn dat het gesprek fijn verliep.. En misschien maar goed dat ze je het hemd van je lijf vraagt. Lijkt me fijner te hebben dan dat ze niets vragen he?
    De echo is ook al snel, en de vervolgafspraak ook... Leuke vooruitzichten. En daarna óók nog lekker op vakantie.. Heerlijk.. Genieten meid! Wat zei je man gister na al je vk verhalen?

smits... tik tak tik tak... Gaat het allemaal nog een beetje? genieten waarschijnlijk.. En de laatste loodjes afronden... alles volgens het boekje bij jou volgnes mij... Hopen dat je dan ook een goede bevalling kan hebben... :)

Super.. Ook weer een beetje genieten.. Situatie met je ouders blijft natuurlijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellend maar wel gaaf dat je nu toch zwanger kan zijn met je vriendinnetje! :D wat zal die blij zijn geweest (jaaa duhhh kris logisch ;)!)

Jojo.. wat lief dat je nog gewoon tijd voor ons zoekt.. Ik heb het zo druk... wil je heel de week al smsen maar heb er geen tijd voor... Sorry meid... gelukkig heb je het zo druk en fijn met charlie dat je dat niet mist van ons misschien haha ;)

Naat.. sorry nog helemaal niet gereageerd op je kamertje en buikfoto's... Wat zal jij trots zijn.. Logisch hoor, want en je buik en je kamertje is heel mooi.. Een trotse mama in spe! Geniet lekker... en nu nog maar 3,5 week toch?

Julesz en gelukkig weer stiller... How are you girls..?

Hier weekend! vandaag dus mijn tattoo laten zetten (als het niet té druk is hoor) het wordt er dus een in mijn lies.. Wat sierlijker met kronkels en dergelijke... wel erg trots maar nu al zenuwappig ;)
    Maar eerst met een vriendinnetje winkelen en lunchen in r'dam en dan naar de tattoo shop... Na half 7 vanavond maak ik wel even fotos ;)
    Ook heel de week al bruinverlies.. heeel licht hoor maar het zet niet door.. dusss afwachten.. van mij mag het wel wegblijven hoor haha ;) nu toch geen ongi nodig voor klussen hoor...
    Ok, voor de nieuwsgierige meiden.. Dennis vind mij dus leuk, zoekt veel contact.. Maar de klik en spanning die ik eerder bij chris had heb ik niet bij hem... Dus dat is het niet... Wel leuk dat contact te krijgen hoor haha :p
    Chris dus ook veel contact en op advies van Manon en een andere vriendin ga ik er toch op in.. Jaja, we hebben een seksdate bepland hha :D Hadden allebei nog de spanning van elkaar in ons, maar een relatie hoeft niet... Bij verliefdheid van een ander die oplaait stoppen we ermee is de afspraak.. Oew wat slecht ;) Maar wel lekker haha :p

Een fijne vrije (mutz) en werkdag! tot later meiden xx

10. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kris jeeee je tattoo zetten 2day! Hopelijk is het niet al te druk en ben je snel aan de beurt, wel een foto plaatsen hoor;)
    Mooie he de kamer, zijn ook blij dat alles nu helemaal in orde is hoor. Nu nog 4 weken, 1 wk van 5 dagen en 3 van 4 dagen dus dat is te doen hoor. Komt helemaal goed. Yes bijna weekend weer lekker relaxen en heb eigenlijk niet veel plannen, en jawel lady's wel weer 2 verjaardagen;)

Smits 7 kilo! Dat is netjes, ik zit nu al op bijna 10 kilo in totaal en ik moet nog 9 weken of misschien nog wel langer:p Heb je nu al verlof of nog niet?

Super natuurlijk is het een vervelende situatie met je ouders, probeer ondanks dat ook te genieten he en vooral helemaal geweldig om samen met je vriendin zwanger te zijn.

Loestig bijna de echo en ook nog eens bijna op vakantie, leuke dingen allemaal meid.

Bietje ook bijna op vakantie, heerlijk Italie!

Mutz je ongi is dus aangebroken, hopelijk is deze cyclus niet zolang en kun je er betreft je vruchtbare dagen een beetje uitkomen, succes weer met jurken passen!

1979, leuk weer iets van je te horen. Gelukkig slaat de Clomid aan! Hopelijk ben je snel in verwachting!

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Kris in Rotjeknor..vlakbij mij dus...ga je wel naar de echte tatooBOB op katendrecht?? Ben benieuwd hoor of je het durft8)....Oh ja en je had nog wat tegoed van me voor jouw hulp bij jeweetwel dus heb heb wat uitgezocht voor je... zie deel 3.

Nee ik ga jou niet meer koppelen hoor Kris..je hebt nu al mannen zat:p

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    meiden foto op mijn foto album... krijg hem niet op deel 3... op op hyves trouwens..

nu weer vliegen!

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ben ik weer eens, ga proberen op jullie te reageren maar weet het niet zo goed meer hoor!!!

Kris Lekker bezig jij.......geniet er maar van hoor! Je bent maar 1 keer jong hahah En deed de tatoo zetten pijn?

Manon Spannende tijd weer voor jou. Hoop dat je morgen een mooi eitje te zien krijgt. Duimen draaien voor jou.

Bietje Vreemde reden waarop je werd afgewezen op die baan. Denk je het juist goed te doen, reageren ze zo.

Sab Mooie echo's zeg van je mannetje. Echt super gaaf.

Loestig Bijna je 1e echo. Ben benieuwd hoor, veel plezier iig.

Super Leuk dat je dan toch nog samen met je vriendin zwanger bent. Lekker samen shoppen, kletsen over baby's.

Smits Vor jou gaat het nu toch ook echt opschieten. En je hebt nu verlof toch?

Natalie Gelukkig is je kamertje nu compleet en in orde. En het aftellen tot je verlof kan nu echt gaan beginnen hoor!

Jojo Wat een mooie poppetje heben jullie op de wereld gezet zeg. Heb je al veel kraamvisite gehad? Ben je het al zat?

1979 Fijn dat de clomid nu aanslaat en je dus een eerlijke kans krijgt om zwanger te worden. Veel succes met klussen de komende tijd.

Mutsie Ongi geworden, klote weer zeg! En weer zo'n lange cyclus. Sterkte met alles.

Nou, nu mijn verhaal. Kon afgelopen dinsdag de doorverwijskaart bij me huisarts ophalen, kom ik daar hebben ze hem nog niet. Kon ik vandaag weer langs, en gelukkig was hij er nu wel. Ik dus de gynacoloog gebeld voor een afspraak. We morgen 21 mei om half 1 komen. Duurt dus nog 6 weken. We krijgen 2 vragenlijsten thuisgestuurd die we dus ingevuld moeten meenemen de 21e. Ben erg benieuwd.
    Verder doet me temperatuur deze cyclus af en toe een beetje vreemd, maar dat ik weer een eisprong heb gehad is wel duidelijk, en daar doe ik het temperaturen uiteindelijk voor.

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Manon Hoe was je echo vandaag?

Hier vandaag al de vragenlijsten binnen gehad...dat gaat dan wel weer heel snel!

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    :( Viel nogal tegen eigenlijk, ik heb al drie dagen best last van mijn onderbuik(lees eierstok). Ik voel duidelijk dat er wat aan het groeien is, het steekt steeds zo dat ik dacht dat ik een blaasontsteking had en dat zelfs vrijdag nog heb laten onderzoeken. Maar dat was het dus niet... Dus ik dacht dat als ik het zo duidelijk voel dat ik wel een aardig eitje moet hebben maar
    mijn follikel was vandaag nog maar 10mm....hij moet tussen de 17 en 24 zijn om te springen en hij groeit 2mm per dag. De terugplaatsing is 3 dagen na een eisprong dus wordt dat als hij goed groeit tussen een week en 2 weken verder pas...
    Wel een tegenvaller dus want het eitje had vandaag toch wel minstens 16 mm moeten zijn...ik loop dus een beetje achter...
    maar de pijn die ik voel kan wel van het groeiende eitje zijn zei ze, omdat mijn eierstokken nog steeds gevoelig zijn van het aanprikken..
    Nu heb ik dinsdag weer een echo en zien we of hij groeit...

Gelukkig...dat gaat bij jullie dus weer anders dan bij ons...wij kregen de vragenlijst pas toen we voor de eerste keer bij de gyn kwamen en moesten hem de tweede keer dat we kwamen weer inleveren. Verder kan ik je wel vertellen hoe het bij ons ging maar je ziet dat het dus kan verschillen:
    Bij het eerste bezoek kreeg ik gelijk een inwendig onderzoek en alletwee kregen we papieren mee om bloed te laten onderzoeken op soa's en Bart kreeg gelijk een potje mee voor zaadonderzoek. Toevallig had ik tijdens het eerste bezoek een follikel van 17 mm en kreeg ik dis ook gelijk papieren mee voor bloedonderzoek naar een eisprong, maar dat was dus puur toeval.
    Bij ons tweede bezoek aan haar(ongeveer 1 maand later) was alles onderzocht en bleek alles goed...ze had de vragenlijsten ook bekeken en kwam bij ons dus direct tot de conclusie dat ik een probleem zou kunnen hebben met verklevingen omdat je dat vaker ziet bij mensen die een blindedarmoperatie gehad hebben...ze had het dus helaas goed al had zij niet verwacht dat ze zo erg dicht zouden zitten en ook alletwee...
    Ik hoop dat ze bij jou ook snel een oorzaak vinden maar dan 1 die heeel snel en heeeel makkelijk op te lossen is...zo van hier 1 pilletje en alles komt nu goed:)

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Oh jeetje Manon...dat valt dan iid. erg tegen. Balen, maar het komt goed, je eitje groeit echt wel verder. Het duurt gewoon iets langer. Snap wel dat je dat wachten zat bent hoor!!!

Ik ben ook zo beniewd wat voor onderzoeken wij krijgen en of we die meteen met het 1e bezoek krijgen enz. En natuurlijk erg benieuwd wat de uitslagen zijn.....maar daarvoor moet ik nog erg veel geduld hebben hahaha!

Waar is iedereen? Het is erg stil...(zeg ik de er ook maar weinig is)

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja het is niet wat we gedacht hadden maar iegenlijk komt het met onze datum (zie deel drie) wel beter uit hahah:D

Ik ben ook heel benieuwd hoe het jullie zal vergaan hoor...spannend en jullie ook nog lang wachten en daarna ook weer veel wachten...weet waar je aan begint;) Hou ons maar goed op de hoogte en als je het wachten zat bent kom je hier gewoon even gal spuwen dan trekken wij je er weer doorheen...

ja waar zit iedereen??? Nou denk dat ik het alleen van Kris weet...Ben jij aan het stappen en je nieuwe tatoo aan het showen???:p

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    klopt manon.. wqas om half 6 thuis en rijd zo weg naar wedstrijd waar mijn leerlingen de vloer op mogen :D

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    @ Manon, balen zeg dat je nu weer zo lang moet wachten. Nou ja het is in ieder geval niet zo dat je te laat bent, want anders moest je weer een hele maand wachten, dat zou veeeeel erger zijn.
    Woensdag maar weer afwachten.

@ Gelukkig, dat duurt dan nog wel een tijdje voor je de eerste afspraak hebt. Ik hoop dat ze snel iets vinden waarmee ze je gerust kunnen stellen en daarna heel snel zwanger zal worden.

@ Krisje, gave tatoo!!!!

Hier is het nu best spannend in huis. Mijn man is bijna zenuwachtiger voor de echo morgen dan ik. En ik ben al zo zenuwachtig, kun je nagaan.
    Ik heb de volgende afspraak met de VK in de avond kunnen plannen, zodat hij ook mee kan naar het gesprek. Daar is hij erg blij mee, want dan gaat het voor hem ook meer leven. Ik ben er nu al een keer geweest en voel natuurlijk de kwaaltjes (hoewel ik het morgen na de echo pas echt geloof, als ik het met eigen ogen heb gezien).
    Afgelopen week een paar keer goed misselijk geweest en gisteren weer helemaal niet, snap niet echt veel van mijn lijf. Nou die misselijkheid mag van mij betreft gestolen worden, leuk is anders.

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon: Jammer dat je eitje minder hard groeit. Dat je eierstokken nog zo gevoelig zijn had ik niet verwacht. Wat werkt dat lang door zeg.

Kris: Hou jij je ogen open achter het stuur. Half 6 thuis en om 8 uur weer weg, pffff hoe hou je het vol.

Loestig: Hoe laat hebben jullie de echo ( volgens had je het al keer geschreven, sorry heb het niet onthouden)? Ik weet onze echo nog zo goed, heel speciaal om een hartje te zien kloppen en benen en armen die bewegen. De bevestiging geeft een hele opluchting. Ik was toen 9,4 weken zwanger.
    Alle cliche's die je leest over misselijkheid zijn waar. Zorg dat je maag steeds gevuld is dat voorkomt echt de misselijkheid. Heb 's-nacht ook regelmatig een crackertje gegeten, hihi.

Julesz: zag je online, hoe is het ermee?

Deel Deze Pagina