Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    He verdorie Manon, dat is zeker even een tegenvaller, maar zoals gelukkig en Smits ook al zeggen, je ei gaat vast nog goed groeien en je gaat gewoon deze ronde een terugplaatsing krijgen. Wel heel vervelend dat je eierstokken nog zo gevoelig zijn.

Gelukkig.. jeetje wat duurt dat lang dan zeg...pff... gelukkig heb je wel de vragenlijst, dus er zit in ieder geval schot in de zaak. Hoop zo dat als je terecht kan, het ook snel gaat gebeuren voor jullie.

Smits.. hoe is het?? Al aan het genieten van je verlof, of begint dat morgen pas echt als je niet weg hoeft om te werken?

Kris.. inderdaad kijk je wel uit op de weg.. volgens mij heb je helememaal niet geslapen of maar een uurtje.. Hoe was je date??

Hier al een week last van mijn buik, een drukkend gevoel en last van mijn banden/zij ik weet het niet, haha. Het voelt in mijn zij een beetje als spierpijn. Alles is natuurlijk nieuw zo'n eerste zwangerschap. Heb ook vrijdag nog urine laten onderzoeken, maar die was helemaal schoon. Anders bel ik van de week de vk weer. Advies van mijn schoonmoeder was, om rustig aan te doen, zij denkt dat het mijn bekken zijn. Maar ja ik heb geen idee hoe die moeten voelen als het zeer doet, haha...

Ik hoef in ieder geval niet meer naar de bedrijfsarts, dat is dan wel weer fijn, want dat was echt alleen maar een formaliteit.

Nou genoeg weer over mezelf...

Mutzie.. hoe is het nu met je?? Nog mooie jurken gezien??

Bietje..zit het behang er al op??

Julesz... druk druk druk???

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon snap dat t een tegenvaller is meid, maar kop op hij groeit dalijk de pan uit let maar op!!! Dinsdag weer een echo dus, spannend.

Kris heb je foto gezien van je tattoo, mooi is die hoor, deed het pijn of viel het mee?

Gelukkig dat duurt nog ff tot 21 mei maar goed de afspraak staat in ieder geval.

Bii ben je lekker aan 't klussen?

sab wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je buik, als het te lang aanhoudt zou ik toch nog ff naar je VK bellen hoor, misschien bekkenstabiliteit?

Hier net lekker boven alles gewerkt en ben nu al moe pffff...mijn mamsie komt zo lekker op de koffie en dan doet ze gelijk even mijn haar verven, moet nodig gebeuren:p Pas is donderdag trouwens geslaagd voor zijn motor rijbewijs en heeft gister dus al een motorjack en handschoenen gekocht, dure hobby, nu is die dus aan 't sparen voor een motor!!!
    Vanavond weer een verjaardag maar we gaan maar ffies want heb echt geen zin blehhhhhh

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje...mooie tatoo hoor!!! vind hem echt gaaf met die kronkels net een leuk takje wat groeit, mis de blaadjes en bloemetjes:p.
    Waar heb je hem laten zetten en deed het zeer, zal best een gevoelige plek zijn lijkt me...

Sab..wat rot dat je zo'n last hebt zeg...Heeft het misschien gewoon met het groeien van Gerrit te maken? Kan me voorstellen dat de ruimte steeds kleiner wordt en dat je daar last van gaat krijgen en het gewicht ook natuurlijk...

Loestig..wat jij zegt maakt me idd bang...dat mijn ei straks heel vroeg is geweest en ik dus nu over twee weken ongi wordt... Misschien vandaar ook die pijn aan mijn eierstok(gewoon een eisprong gehad??) want moet zeggen dat dat nu weg is getrokken...dat zou balen zijn zeg...maar wel een les voor de volgende>de echo vroeger! nou ja ik ga me niet druk maken..ik zie het dinsdag wel...
    Jij veel plezier bij jullie echo! en geef je man een kalmeringstabletje:D

Naat, hahah eerst de outfit dan de motor...vond ik wel grappig.....Fijn hoor als je ma je haar komt doen, zit je er op de verjaardag weer netjes bij:)

Waar is de rest?? en wat hebben jullie gedaan dit weekend?

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh Manon, snap je angst. Maar je ei is vast nog niet gesprongen. Hoop het iig. voor je. Je hebt dinsdag vast een mooi eitje te zien op de echo.

Sab Vervelend van die pijn zeg. Hoop voor je dat het snel minder wordt of helemaal weggaat.

Natalie Weer verjaardagen gehad. En je vent zijn motorrijbewijs gehaald, leuk hoor! Vind je het niet eng dat hij gaat motorrijden?

Kris Je tatoo gister nog geshowd aan een lekkere vent?

Ik heb spierpijn in me kont, heb gister met me moeder de duinenmars gelopen. Is een wandeltocht in de duinen, dus heuvel op en af. 10 km. maar was heerlijk weer dus was gezellig. Verder naar een kinderverjaardag geweest gister. Vandaag lekker in huis gerommeld, bed verschoond, was weggewerkt.
    Morgen weer werken....is echt een k*ttijd op me werk. Per 1 mei moeten er 2 collega's weg, er gaat 1 groep dicht en ik moet waarscheinlijk op een andere groep gaan werken. Dit alles omdat het kindaantal zo terug loopt. Gaat dus erg slecht op me werk, en de sfeer is verre van gezellig.

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ Gelukkig. Jeeh zeg, dat is echt niet fijn. Zeker als je een vaste groep collega's hebt waarmee je samenwerkt en dat veranderd dan. Reorganisaties en ontslagen door bezuinigingen zijn altijd verschrikkelijke tijden. Gelukkig mag jij wel blijven, maar leuk is natuurlijk anders. Hopelijk kun je snel je draai vinden in de nieuwe groep.

@ Manon. Het was niet mijn bedoeling om je in onzekerheid te brengen door mijn opmerking en nu is dat toch gebeurd. Ik ben het met gelukkig eens, ik weet zeker dat dinsdag op de echo een mooi en groter eitje zichtbaar is.

@ Nathalie. Je hebt het zo maar druk met al die verjaardagen. En je man zijn moterrijbewijs, gefeliciteerd! Wel grappig dat hij dan al wel een outfit koopt, maar nog geen moter heeft. Haha echt mannen.

@ Sab. Vervelend zeg van die pijnen. Je moeders advies opvolgen is nog niet zo'n slecht idee. Rusten kan denk ik nooit kwaad. Of gewoon even naar de VK gaan, zij zullen deze vraag vast vaker hebben en je dan ook gerust stellen.

@ Smits. Ik heb de crackers ook naast mijn bed liggen, maar nu gaat het alweer een paar dagen. Gisteren was ik niet echt misselijk, maar 's avonds had ik een opgeblazen gevoel in mijn buik. Ik ben dus maar op tijd naar bed gegaan, dat is dan toch het fijnste en nu is het weer weg. Hopelijk kan ik het zo een beetje onder controle houden. De heftigste misselijkheid zit toch rond week 9/10? Dan heb ik nog even te gaan.

Zodadelijk mijn echo om 9.25 uur. Ik moet daarna meteen door naar mijn werk dus zal vanavond mijn reactie plaatsen. Ik heb vannacht gedroomd dat ik helemaal was vergeten te gaan en dat mijn man maar stond te wachten op mij. Haha, gelukkig werd ik wakker en zag op de wekker dat ik nog op tijd ben.

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi girls!

Ja eerst alle spullen en dan een motor!!! Tis wat he mannen.

@Gelukkig nee hoor hij rijd gelukkig wel normaal, zeg tie dan he! Maarja vertrouw hem er maar op!

@loestig succes vandaag met de 1e echo, geniet er van!!!

Zo weer op kantoor aanwezig en weer aan t werk. Vanavond gaan we t wandrekje ophangen in de babykamer, moest nog gebeuren, leuk leuk!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls... Ben ik weer.. duss niet verongelukt of wat dan ook ;) ik heb weinig last van de moeheid gehad hoor... :p ok, nu wat hangerig alleen...

Loestig.. ben benieuwd hoe de echo was... :)

Bietje.. dus geen goud maar blommetjes zag ik staan... Al bezig geweest ermee?

Sab.. Gelukkig dat je niet meer langs de arbo hoeft.. Vond het ook altijd zo romslom om 5 minuten binnen te zitten en hij te laten concluderen dat je nog niet aan het werk kan... En balen dat je pijn hebt.. Rustig aan doen he!... Maarre welke date?? afgelopen weekend geen date gehad hoor... Ok, woensdag waarschijnlijk 'even' langs Chris.. En dan niet voor thee... o my god, wat erg, maar heb gewoon zin in hem, en hij in mij :D dusss waarom niet dan toch??

Smits... verlof is ingegaan toch?!?! lekker genieten nu van je laatste lootjes...

naat.. ik heb dit weekend zelf mijn haartjes geverfd... heb ik ook de laatste keer zelf geleerd... Verjaardagen weer gehad... Mijn broer heeft ook een motor en ben vorige week voor het eerst mee geweest.. Wel gaaf... maar inderdaad heeel prijzig hoor... zijn spullen en pak kostte ook errug veel.. Maar ja, mannen en een hobby he ;)

manon... meissie... waarom woon je niet gewoon achter me? dan kan ik je even knuffelen als je zulk nieuws krijgt... wat balen dat je eitjes niet hard zijn gegroeid... Morgen heb je hopelijk een super mooi eitje wat al je twijfels weer weghaalt... :)

gelukkig.. wat balen van de situatie op je werk.. dat zal inderdaad niet sfeerbevorderend zijn... :S ga je wel naar een leuke groep of vind je je huidige greop eigenlijk leuker??? en je vragenlijsten al ingevuld?

Hier rustig aan.. De tattoo deed trouwens niet heel pijn hoor meiden.. Voelt aan alsof je een prik krijgt (ja sab, weet dat je tattoos hebt en bang bent voor naalden.. ??? vind het wel vreemd hoor.. het voelt hetzelfde ;)) alleen dan zo een half uurtje haha.. Het voelt niet fijn maar heel veel pijn vond ik het ook niet doen.. Daarna een soort schaafwond achtige pijn. maar kreeg een soort vaseline om mijn tattoo, in inder geval de huid waar hij op zit, te verzachten.. Nu beginnen er wat kostjes op te komen.. een goed teken want dan is de huid aan het genezen :)
    Verder denk ik gewoon dat ik een uithangbord aan mijn nek moet hangen.. Nee dennis, ik vind je niet leuk... :( ik ben niet zo'n ster in jongens teleurstellen volgens mij. Heb op subtiele manier gezegd dat ik me niet wil binnen aan 1 vent en wil feesten en beesten.. alleen hij stuurde daarna dat hij me erg lief vind maar het ook niet allemaal weet. dat hij bang is een meisje te kwetsen.. maar hij gunt me alle tijd en rust die ik nodig heb volgens hem... en dat wé dan wel zien hoe het loopt.. Ik was inder geval wel zijn maatje... Ja man... dat wil ik horen ;) snap de hint dan!?!?

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loestig, hoe was de echo??

Sab, wordt het drukkende gevoel al wat minder?

Gelukkig, jij bent goed sportief bezig. Wat een rot situatie op je werk. Geeft altijs zoveel spanningen. Hoe komt het dat het aantal kinderen terugloopt? Minder geboortes of wordt opa/oma steeds meer ingezet.

Bi: Hoe is het met de principe kwestie? nog wat meegedaan?
    En wat voor kleur bommetjes krijgt de kleine meid? roze???????

Kris: Alvast veel plezier woendag;):).

Vandaag mijn eerste verlofdag. Best een beetje vreemd, maar wel lekker. Heb lekker gerommeld in huis en de tuin. Was alleen om 05.30 uur al klaarwakker. Hoop dat dit geen vervolg krijgt morgen. Wil uitslapen nu het nog kan.
    Morgen verwacht ik nog een belletje over de kast. Winkel belde vrijdag met de mededeling dat ze hopen dat de kast half mei er is. %%^^&&^%*. Heb ze even aan het werk gezet dat ze ergens maar een kast vandaan moeten toveren, zal mij benieuwen.
    Afgelopen zaterdag hadden we partnerochtend bij de yoga. Was erg gezellig en Ed heeft veel geleerd qua massage technieken om het allemaal wat dragelijker te maken (tenminste dat hopen we dan;))

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wie speelt er undercover??? Ben niet nieuwsgierig hoor..........

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Loestig Hoe was de echo? Ben erg benieuwd hoor. Lijkt me zo ontzettend mooi als je voor het eerst je kleintje krijgt te zien.

Kris Alles weer overleefd dus!!! Gelukkig ben je blij met je tatoo. En al die mannen om je heen, je bent goed aan het genieten. En dat je woensdag Cris ziet...kan alleen maar zeggen "je zal maar jeuk hebben" Jeuk is erger dan pijn houden we het dan maar op!!!

Natalie Hangt je wandrekje al? Is na dit echt heel je kamertje af?

Morgenavond hebben we een spoedoverleg op me werk, over hoe en wat...ben erg benieuwd. Dan krijg ik dus ook te horen of ik naar de andere groep moet. Hoop het niet, blijf veel liever op me eigen groep. Al die kindjes zijn toch een beetje van mij, tenminste zo voelt dat. Maar ja, als ik moet dan heb ik geen keus, en zal ik er het beste van moeten maken op de nieuwe groep.
    En nee, heb me vragenlijst van het ziekenhuis nog niet ingevuld. Doe ik wel pas vlak voordat we erheen moeten. Zit trouwens weer in die vervelende wachtdagen, moet als ik me tempkaartje aanhoud zaterdag ongesteld worden. Of eerder, want me vorige cyclus was me lf maar 11 dagen.

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Smits.....undercover? Waar heb je het over?

Lekker dat je nu verlof hebt. Zeker nu het weer steeds lekkerder wordt. Hoop voor je dat je morgen wat langer kan uitslapen. En partnerles lijkt me erg leuk, hahah zie mij daar al zitten met me vent.
    De kindaantal loopt terug omdat de buurt waar ik werk vergrijzd, steeds meer oma's gaan oppassen en door de crissis zijn ouders hun baan kwijtgeraakt en hebben dus geen opvang meer nodig voor hun kind.

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    De echo was helemaal geweldig. Het hartje klopte snel.
    Het moest wel inwendig, omdat het nog zo vroeg was, maar we kregen wel een heel helder beeld. Ik heb de foto op de groep geplaatst. Het kindje is nu 1.57 cm en daarmee zit ik op 8 weken. Volgens de eigen bereking op 8,3 weken, dus helemaal goed.
    Zo vreemd als je dat voor het eerst zo ziet, maar het is nu wel echt de bevestiging dat het allemaal echt is.

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig wat fijn dat de echo goed was, fijn dat jullie ervan hebben genoten!

Kris jaaa een heel dure hobby, maar ach hij vind t leuk he! Hij zit wel telkens te kijken hoor op Internet naar motors, maar dat zeg tie neeee ik hoef er nog geen één, ik zeg nee nee, whahaha;)

Het wandrekje hangt hoor, nu is de kamer dus helemaal af. Joepi!

Gister weer droevig nieuws gehad, een tante van mijn moeder is overleden gisteravond. Ze had kanker en kreeg allerlei complicaties (maagbloeding etc) en gister hebben ze alle medicatie stopgezet en binnen 10 min had ze haar laatste ademhaling, echt zo sneu allemaal. Mijn moeder was daar met haar oom en toen kreeg ze opeens ook een hartstilstand. Heftig allemaal. Ik denk dat heer begrafenis vrijdag is, maarja dan zit ik dus alleen op de zaak, ik wil er toch naartoe neem aan dat ze dit wel begrijpen, hoop ik. Vooral om mijn moeder te steunen, die kwam altijd veel bij haar oom&tante.

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon jij nog succes vandaag met je echo meid!!!

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo even de tijd om op iedereen weer even te reageren!!!

Smits: wat ben ik jaloers op je zeg!!! Heerlijk eindelijk verlof voor jou! En dan dit weer erbij helemaal goed. Hoe voel je je verder? Zie je op tegen de bevalling of kijk je ernaar uit?

Loestig: wat heerlijk zo’n mooie echo. Wat zal je je geweldig voelen !!!!! Geniet er lekker van.

Sab: hoe is het met je rare pijntjes? Blijft toch spannend zo’n eerste zwangerschap geen idee wat je allemaal moet/kan voelen. Hoop dat het beter gaat.

Bie: bij jou nog nieuws? Hoe staat het met je boek? En hoe gaat het met jouw lijf? Wat een vragen zeg!

Kris: je tatoo is echt stoer hoor! Vind hem heel mooi. Hoe is het verder met je? Je vermaakt je wel zo te horen!!!!! :) doe je goed. Denk je wel een beetje om je nachtrust???? Is gevaarlijk hoor zo weinig slaap en dan gaan rijden (ja mama de politieagent!!) denk om jezelf meis.

Manon: wat een ontzettende domper zeg je echo. Daar zou ik ook stevig van balen, bah! Hoop toch snel op betere berichten. Vandaag mag je weer toch? Spannend hoor.

Naat: eindelijk alles compleet in de babykamer, heerlijk! Gelukkig is bij ons alles in 1 x goed gegaan. Kreeg het al benauwd van jullie verhalen.

Jojo: hoe voel je je lichamelijk eigenlijk? Is het herstel een beetje vlot gegaan of valt het je tegen. Hopelijk kun je lekker van het zonnetje gaan genieten.

Mutz: grrrrrrrrrr weer ongesteld en weer zo’n lange cyclus. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.... hoe voel je je nu? En wat is jullie vervolgtraject?

1979; wat fijn dat de clomid zijn werk gaat doen! Hopelijk snel een schot in de roos ;)

Gelukkig: wat lang wachten nog zeg voor de gyn! Pfff je geduld wordt weer aardig op de proef gesteld...Hopelijk voor jou vliegt de tijd....

Hoer weinig nieuws. Voel me lamlendig vandaag maarja weet nu in ieder geval waarom. Ben vandaag weer begonnen met werken. Valt vies tegen. Vanavond dus ook maar niet spinnen. Denk dat ik dan van mijn fiets val hahahaha geen goed plan. Morgen een suffe cursusdag en dan dodnerdag nog en dan heb ik weekend. Kijk ik nu alweer naar uit, ben net begonnen.
    Nou meiden geniet van jet zonnetje.

xx

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh naat jij gecondoleerd met weer een verlies! Jeetje meis het is wel heftig bij je zeg....sterkte hoor...

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi...

@ Naat...jeetje mina wat een vervelend nieuws. Gecondoleerd en ik hoop dat je mee kunt om je moeder te steunen.

@ Loestig, ik had ook al bij de club gereageerd onder je foto... maar echt genieten he.. en zo bijzonder..

@ Super.. natuurlijk kun je je lamlendig voelen je bent ook alweer 22 weken zwanger.. gaat dat hard zeg, vooral bij anderen, hihi

@ Manon.. hoe was je echo vandaag?? Ik hoop op beter nieuws.

@ Smits.. hoe is het met je chillstand??

@ Kris.. ik dacht dat je dit weekend je date had staan, maar nee morgen dus...ach dan is je tattoo al bijna hersteld, haha.

@ Jojo..las net je www-tje op je hyves... Super goed van die kleine meid...

@ Mutz... hoe is het met je?? Wat stilletjes..druk met de dag of dipje?

@ Julesz..jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deadline gehaald.. toppie..nu even je rust pakken he..mensen kunnen niet hun hele leven 24/7 werken..

@ Gelukkig.. wat een gedoe zeg op je werk..gedverderie..dan is de lol er inderdaad snel af.

Hier nog steeds last van mijn buik..het drukkende gevoel lijkt vandaag wel wat minder, dus denk dat Gerrit gedraaid is en niet meer zo om mijn blaas danst.. Ben zo dol op mijn hormoontjes, moest gister in bed helemaal huilen, omdat ik dan ook niet weet wat het is en het natuurlijk veel en veel te vroeg is voor Gerrit om zich al aan te kondingen... Gelukkig blijft het vandaag beperkt tot een stijve buik met spierpijn, maar dat zijn volgens mij gewoon me banden.. Het lijkt er ook sinds deze week op alsof ik een skippybal heb ingeslikt, ahhahah... Zo weer genoeg over me myself en Gerrit...

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab, wanneer mag je weer op controle bij de vk. Hopelijk kan zij/hij je geruststellen. De onbekende pijn in natuurlijk niet leuk (understatement), maar hoeft geen signaal te zijn van een vroeggeboorte. Snap je onzekerheid wel heel goed. Leuk zussen die wel eens vroeg bevallen.

Super:Zijn er nog middeltjes tegen een lage bloeddruk?? Ik zie niet op tegen de bevalling, maar kijk er ook niet echt naar uit. Wel naar het moment dat de kleine er is, helaas gaat er nog wat aan vooraf. Ben wel erg nieuwsgierig hoe het allemaal zal gaan ( besef dat het is begonnen, hoe voelt het, kan ik het handelen, zal ik ed nog beetje lief behandelen etc)

Naat: Je arme mams maakt veel te veel verliezen mee de laatste tijd. Kan je vrijdag haar steunen?

Loestig: Loop je nog met een big smile rond, of ben je inmiddels weer op aarde geland. 8 weekjes zwanger dus, ben je dan 10 mei 12 weken?

1979: spannende tijd voor jou. Houdt je ons op de hoogte?!

Manon: en is er een groeispeurt aanwezig?

Vandaag heerlijk geslapen tot half negen zonder tussendoor wakker te worden. Werd er gewoon blij van. Dag ging wel mega snel voorbij. Flinke strijk weggewerkt en heb de klossen voor het bed opgehaald, samen met zo'n geweldige po. Gossie wat een ding zeg. Zie mezelf er nog niet op zitten. En kon het natuurlijk weer niet laten, nog een schattig pakje gekocht voor de kleine. (had mezelf nog wel zo toegesproken om niets te kopen, maarja wie luisterd nou naar zichzelf:D)

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, daar was ik ook weer eens. Nu eindelijk weer eens met goed nieuws: ik heb mijn jurk gekocht!!! Pfff, ik ben zo opgelucht! Nog geen foto's, dus je moeten even wachten... :D

Ga eerste even op jullie reageren:

@Smits: heerlijk, je verlof is in gegaan! Nu komt het wel dichtbij he?? Genieten hoor! Hihi, leuk hoor, kleertjes voor de kleine kopen. Ik snap dat je het niet kan laten. Een po? Moet je die in huis hebben als je thuis gaat bevallen?

@Sab: wat vervelend dat je zo'n pijn hebt en helemaal als je niet weet wat het is... Hoop dat je vk je snel gerust kan stellen... Kleine Gerrit blijft voorlopig vast nog even lekker bij je zitten hoor, heeft t vast gewoon erg druk!

@Naat: gecondoleerd... Jullie hebben geloof ik wel een heel grote familie he? Sterfgevallen zijn altijd verschrikkelijk. Sterkte vrijdag.
    Fijn dat jullie kamertje nu helemaal klaar en in orde is!
    Stoere man heb je hoor! Die van mij heeft ook zijn motorrijbewijs, wij kunnen "helaas" geen motor stallen (vind het een erg dure hobby..) Gelukkig kan hij lekker op zijn werk rondtoeren, haha.

@Loestig: wat super dat je de kleine hebt gezien en gehoord! Ga zo natuurlijk even naar jullie beebje kijken!

@Julesz: gefeliciteerd met het behalen van de deadline!! Goed gedaan!! Hoe is het met de cyclus?

@super: kan me voorstellen dat die kleine van je je uitput. Vind het knap dat je nog aan sporten kan denken! haha.

@Manon: wat verschrikkelijk balen van echo!! Hoe is het vandaag gegaan? Is je ei groot genoeg?? Ik hoop het zo voor je!

@Kris: je bent goed bezig, haha! Je tattoo is erg mooi. Niks voor mij, maat stoer dat je het hebt gedaan!

@Gelukkig: fijn te weten dat de eerste afspraak met de gyn staat. Duurt nog even, had ik ook, maar daarna gaat het vast allemaal snel. Een lijst die je thuis moet invullen? Heb ik niet gehad hoor... Is toch weer overal anders...
    Balen dat je misschien van je groep wordt gehaald. Kan me voorstellen dat het voelt als jouw kinderen.

@1979: goed van je te horen!! Helemaal fijn dat de clomid nu eindelijk zijn werk doet. Nu hopen dat jullie snel aak schieten!

@Bietje: hoe is het met je? Kijk je uit naar jullie vakantie?

@jojo: hoe is het met jou en jullie mooie meisje?

Met mij alles goed. Blij dus dat ik mijn jurk heb gevonden.
    Ongi is weer voorbij. Kan niet zeggen dat mijn vruchtbare dagen eraan komen, ik geloof er nu even niet in. Mag pas eind mei naar de gyn bellen, maar als ik half nog niet ongi ben dan weet ik dat ik weer een lange cyclus heb, dus dan bel weer.
    Verder geen bijzonderheden... Druk met vanalles: werk, voorbereidingen, vriendinnen... Maar ik lees natuurlijk met jullie mee!!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Even snel een echo bericht van mij.........hebben net vergaderd en ik mag "god zij dank" op me eigen groep blijven. BEN ZO BLIJ!!!

Deel Deze Pagina