Mooi zo gelukkig. Een hele opluchting voor je. Mutzie: Je hebt hem dus gevonden...dé jurk. Ben benieuwd naar de foto's, kan ik weer even kwijlen. Volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak.
FF ego hoor want wil gaan slapen... Maar tok,tok,tooook..deze kip gaat een ei leggen!! hij is gegroeid!!! Hij is nu 14mm waar ze 16 hadden verwacht...Ja dat had ik ze wel al kunnen vertellen want ik weet nog van een vorige keer dat mijn ei niet de gemiddelde 2 mm per dag groeit...maargoed zij nu ook. Gevolg is dat ik donderdag weer terug moet...pffff.... Ze hoopt dan dat hij groot genoeg is om een afspraak voor de terugplaatsing te kunnen plannen...spanneeeeeend!!! Naat: wat vreselijk weer een verlies in de familie...sterkte meis..ik hoop dat je moeder het ook een beetje aan kan allemaal...het is zo kort op elkaar allemaal... Mutz..gefeliciteerd met het vinden en kopen van je jurk...ben benieuwd wat het geworden is...waar ben je geslaagd? Gelukkig... ik ben blij voor je dat je bij je eigen kindjes mag blijven..wat een grote opluchting moet dat zijn zeg!! Smits..voor jou heb ik maar 1 woord: ****JALOERS**!!!! (ikke dan op jou he) zwanger en vrij ! ikke wil OOK!!! Sab..wat rot dat je nog steeds zo'n last hebt...is het weer tijd voor een belletje naar de vk? Want wat zegt die ervan dan? de rest komt morgen hoor ben jullie niet vergeten maar ik ga nu echt slapen...weltrusten...
oooooooooooooo f#@$% net een heel bericht getypt goneeeee Nou maar over dan Niet zo vaak gereageerd, sorry daarvoor, maar het rommelt op het werk en daardoor ook in mijn hoofd waardoor ik niet zo'n zin had om te reageren. Wel meegelezen natuurlijk! Manon; yes!! ik hoop zo dat het lukt deze keer! Nog maar 8 nachtjes slapen voor jou. De duimen doen hun werk hier. Mutz: fijn dat je je jurk hebt gevonden, ik ben erg benieuwd...is hij zwangerschapsproef of toch maar niet? Loestig: hoe is het met de misselijkheid en andere symptomen? Kris: jij losgeslagen typje!! Heerlijk aan het genieten en je hebt groot gelijk, alles inhalen wat je al die tijd hebt gemist! Gewoon gaan met die banaan, met zachte G en in dit geval even de banaan van Chris haahhahaha Jojo: zie je morgen, heb er zin in om eindelijk je prinses in het echt te bewonderen! Naat: wat vervelend allemaal weer! En net wat Mutz zei jullie hebben natuurlijk een grote familie en zijn erg close met elkaar dus het komt des te harder aan. Hoop dat je je mams tot steun kan zijn vrijdag! Gelukkig: wat fijn dat je kan blijven, altijd lekker als je het naar je zin hebt om op je vertrouwde plek te kunnen blijven werken. hoewel ik zeker weet dat je op een andere plek er ook het beste van zou maken. (weet er helaas alles van) SMits: heerlijk genieten van je verlof!!! Nu nog meer zon erbij dan is het helemaal goed. Enne de bevalling is op zich ook mooi om mee te maken hoor, al zal je dat bij de laatste weeen ook niet meer zeggen...en neem van mij aan dat je wel weet wanneer het begonnen is hoor hihi. Super: jeetje een lage bloeddruk, heeft dit ook nog verdere gevolgen eigenlijk (behalve dat je moe bent) en kan je daar iets aan doen???? Julesz, super je deadline gehaald, maar volgens mij ben je nog steeds druk!!??!? Nou volgens mij iedereen gehad, en anders forgive me! Hier rommelt het dus, er is niet echt sprake van een rustig re integratie traject en het valt me allemaal zwaar moet ik zeggen. een hoop gemor over de formatie van volgend jaar. Er moeten mensen weg en waarschijnlijk ook mensen wisselen van werkplek. Ik zelf wellicht ook. Zit daar niet echt op te wachten. Maar het lijk MEN beter als sab en ik niet meer opdezelfde locatie werken. Ben erg in staat om het bijltje er bij neer te gooien, want ten eerste trek ik dit nog even niet en ten tweede wordt alle werkplezier je ontnomen....maar ja dat gaat nou eenmaal niet, behalve als ik me huis zou verkopen dat zou de enige manier zijn om fulltime te moederen....en of ik dat er nu voor over heb, daar ben ik nog niet uit.... Dag meissies, Liefs
Bietje...wat een kl*tesituatie op je werk zeg:x...niet meer bij Sabje...dat is nu juist wat je werk draaglijk maakt in deze periode voor jou...ze willen jullie uit elkaar halen zodat jullie geen front meer vormen ofzo? Overplaatsing lijkt me voor geen van jullie tweeen een optie in jullie situaties...kun je dit niet aangevenbij je bedrijfsarts en Sab ook?? Als hij het ermee eens is kunnen ze geen kant meer op toch...? Je huis verkopen overweeg je toch niet serieus! Daar ga je op langere termijn spijt van krijgen meis...ik zou denk ik nog eerder een partime baantje nemen op een heel ander gebied dan mijn huis verkopen...al moet ik achter de kassa(bij wijze van spreken dan maar eerlijk gezegd zou ik in zo'n geval best weer bij een banketbakker gaan staan(was mijn eerste echte baantje lang geleden) lekker zorgeloos..je neemt je werk niet naar huis..geen stress meer, lekker dicht bij huis.., maarja hoe lang houd je dat vol he want het is op lange termijn wel saaaaai) of gewoon een partime kantoor baan... Het is overal hommeles trouwens hoor..bij mij op de zaak 5 gedwongen ontslagen en 10.000 euries uitgeloofd voor degene die vrijwillig vertrekt. Mijn pa gaat nu waarschijnlijk eerder met pensioen met een goeie regeling, wel lekker voor hem hij is pas 59...En in ruil voor hem mag er toch iemand anders blijven van die 5...waarschijnlijk gaat er nog iemamd met zo'n regeling met pensioen..maargoed dan blijven er nog 3 ontslagenen over...ook kl*te voor ze..2 daarvan hebben wel een gezinnetje.. Oh en Bietje wat bedoelde je met nog maar 8 nachtjes slapen voor mij? Donderdag is morgen al
Super wat vervelend dat je je zo lamlendig voelt zeg bah! Hopelijk voel je je gauw weer wat beter en denk maar zo 't is bijna weer weekend! Gelukkig van harte dat je kan blijven meid, gelukkig maar toch! Mutz super dat je je droomjurk hebt gevonden meid. Manon nog één nachtje slapen en dan weet je hopelijk meer, hoop zo dat het lukt voor jullie. Smits is genietende van haar velverdiende verlofperiode! Heerlijk meis, nog ff volhouden. Heb je nog geen klachten wat kan duiden om t begin??? Jojo hoe gaat t met jou en jullie prinsesje, hou de foto's goed in de gaten op je site hoor, echt zo een poppetje!! Bietje wat een vervelende rot situatie op je werk zeg, dat is nooit leuk als ze jou en je zus niet meer samen op de werkplek willen, mafketels zijn t toch he!!! Konden we allemaal maar fulltime moederen en het salaris verdienen wat we nu hebben he hopelijk is de sfeer snel wat verbeterd. Bij ons in de familie idd veel te verduren, echt triest allemaal. Ik heb tot op heden nog geen reactie gehad op de mail die ik gister verstuurd had, behalve van 2 collega's die het goed vinden dat ik er vrijdagmiddag niet ben, van mijn baas niets vernomen, Je zou zeggen loop bij m langs maar goed ik heb het meegedeeld en dat hij niet zo sociaal is om te reageren met in ieder geval gecondoleerd roept bij mij toch wel een beetje agressie op, ik ben altijd op de zaak en alleen 2 x 3 dg thuis geweest met bandenpijn en af en toe eerder weg ivm bezoek/controles/echo's VK. Ben bijna 32 wkn zwanger en vind dat ik t nog allemaal knap volhou 40 uur per week, ik vind dat ook wel dat er wat meer belangstelling mag zijn...maar goeddddddd ik ben er vrijdagmiddag toch niet vind t allemaal wel goed...pfff wat een geklaag van mij he!!! Trouwens ff een vraagje, sinds een aantal dagen heb ik af en toe felle steken van onderen, bij mijn schaamstreek, Pas vond mijn buik ook iets lager dan vlede week, zou dit kunnen betekenen dat hij al beetje bij beetje aan t indalen is? Vind het zo om nu gelijk de VK te bellen en t te vragen, jullie weten vast antwoord (hoop ik)....zo ik ga er een end aan breiden xxx
Naat, die steken kunnen idd van het indalen zijn. Heb er zelf ook last van. Bi, wat een klote situatie. Problemen op het werk hebben altijd zo'n grote invloed. Lijkt wel of alles beïnvloed wordt erdoor. Wat is de exacte reden dat ze jullie uitelkaar willen halen. Puur omdat jullie zussen zijn? Zijn er aantoonbare redenen? Sab, voor jou ook lastige situatie. Jojo, Sab en Bi, Veel plezier morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manon, bij jou dus ook al hommeles op het werk. Is de sfeer nog een beetje leuk?
Hoii even korte reactie want Charlie moet bijna eten haha! Manon heel spannend morgen! Hopen dat de terugplaatsing gepland kan worden!!!!!! Naat gecondoleerd... erg vervelend weer!!! Smits hoe gaat het? Rommelt er al wat? En wat Bi zegt dat je voelt wanneer het is begonnen klopt wel (al was het bij mij anders, maar ik ben een geval apart!) En jij kan het zeker! Ik denk nl al dat ik dood ga als ik mijn hoofd stoot en ik heb een ruggenprik geweigerd dus jij kan het helemaal!!! Oh jee de freule wordt wakker!!! Gelukkig fij ndat je op de groep mag blijven! Moet een geruststelling zijn! Mutz top zeg ben benieuwd naar the dress!!!!!!!! Julesz suuuper dat je de deadline gehaald hebt! Nu even aan jezelf denken hoor! Loestig wat een prachtige echo! Gefeliciteerd nu is het echt he!!! Geniet ervan! Nog kwalen??? Sab en Bi met jullie ga ik morgen gigantisch bijkletsen dus hier maar ff nie!!! Kris veel plezier met je date hahaha heerlijk! Ik heb ook zo'n tijd gehad en ik vond het geweldig! Je tattoo is echt moooooi!!!!!! Super wat vervelend van je bloeddruk zeg! Doe maar rustig aan! En lekker aan de dubbel zoute drop! heeeerlijk! Hier gaat alles goed! Al 2 dagen de 3 r-en in acht genomen en Charlie reageert er zo goed op! Het is een heel ander kind. Als ze wakker is is ze vrolijk en niet zo aan t dreinen. Echt hopen dat dit voorlopig even zo blijft! Ga zo lekker even met haar aan de wandel! Is ook goed voor mij, want mijn bekken blijven nog wat wiebelig voelen hoor!!! Nou ik moet hollen! doeiiiiii
Smits nou ben benieuwd of die aan t indalen is, is dat niet wat vroeg, wie weet horen we dat maandag wel met de groei echo, pascal kan helaas niet mee ivm zijn werk mijn moeder gaat dus gezellig mee. ook leuk! Jojo fijn dat t goed gaat met Charlie en dat ze niet meer zo aan t dreinen is, is altijd beter toch. Geniet lekker van de wandeling...zie je banner dat ze alweer 4 weken is, gaat dat toch snel allemaal zeg...niet meer normaal
Bietje: jeetje zeg wat een %$#@situatie op je werk! en wat onrechtvaardug dat ze jullie uit elkaar willen halen. Hallo hee na wat er allemaal is gebeurd. Lekker menselijk weer! Dit kan je nu helemaal nog niet handelen toch? heb je nog gesprekken met de arboarts? zou het zeker aangeven hoor. Naat: en jou baas die kan er ook wat van zeg! jeej wat een zak hooi is dat.......je kan toch even interesse tonen in je medewerkers??? heel vaag. Nou ga jij maar gewoon lekker weg vrijdag! zou de hele dag nemen als ik jou was. Manon: jeuhhhh eindelijk weer wat goed nieuws zeg! hopelijk wordt er donderdag weer een datum geprikt. Spannend meis! Sabje: nog veel last? wanneer moet je weer naar de vk? Hier weer een slap dagje. De hele dag een enorm saaie afdelingsdag gehad. Met gaaaaaaaaaaaaaap 3 workshops wist echt niet meer hoe ik zitten moest zeg. En alles loopt natuurlijk uit. HALLO een zwangere vrouw is nogal ongeduldig!!! Nou ja nu even een uurtje plat op de bank en dan even bij mn ouders kijken. Volgende maand is het waarschijnlijk zover en gaan we mijn moeder op laten nemen in een verpleeghuis. En wat zie ik daar tegenop zeg! nou ja nu nog niet teveel aan denken. Verder geen nieuws. Geniet van de zon! xx
Jojo: bedankt voor je opbeurende woorden. Hoop dat ik zo'n bikkel ben als jij doet omschrijven. Er rommeld nog niets in mijn buik wat op een teken van bevallen lijkt. Ben er wel blij mee, wil in ieder geval deze week nog lekker genieten van mijn vrijheid. Wat goed dat Charlie zo goed reageerd op de 3-r. Zo zie je maar dat die "regeltjes"er niet voor niets zijn. Naat: Het is niet tevroeg hoor voor indalen. Bij mij was dit met 29 weken en nog steeds is meneer bezig met het verder indalen. Vanmiddag weer heelijk in de tuin bezig geweest. Moet wel om mezelf lachen. Ben net een slak zo langszaam gaat het. Normaal een klusje wat ik zo gepiept heb, maar ben nu nog niet klaar. Ach in het zonnetje is het geen straf en met alle buufjes is het wel gezellig. Kreeg gisteren trouwens nog goed nieuws over de kast. De fabrikant heeft er nog één op voorraad en deze komt onze kant op. Zo zie je maar weer dat je gewoon je mond open moet doen, anders heb je gewoon pech.
Manon Gelukkig is je eisprong dus nog niet geweest waar je toch een beetje bang voor was. Nu hopen dat je eitje lekker groeit...morgen weet je meer! Spannend weer zeg, leef zo met je mee! Natalie Gecondoleerd. En jammer dat je baas niet eens reageerd zeg. Veel sterkte vrijdag. Smits Lekker aan t tuinieren, met dit weer is dat dubbel genieten. En fijn dat je kast eraan komt. Sab Wat een rotsituatie zeg op je werk. Ik weet er alles van. Bij mij gaat er erg veel veranderen op t werk en is echt niet leuk. En met plezier naar je werk gaan vind ik toch zeker wel heel belangrijk! Sab Hoe is t met je pijn? En ook voor jou dus een rotsituatie op je werk. Hoop dat het allemaal toch mee gaat vallen. Kris Vandaag heb je de date met Chris toch? Veel plezier iig. Jojo 3-rén? Staat dat voor rust-regelmaat en reinheid ofzo? Nou, iig. fijn dat het helpt. En ze is alweer een maand oud, wat gaat de tijd snel zeg! Super Wat een moeilijke tijd zal dat zijn als je moeder naar een verzorgingshuis gaat. Vind het echt heel naar voor je. Wens je heel veel sterkte. Julez Lees dat je je deadline hebt gehaald, super zeg! Hoe is het verder? Loestig Mooie echo zeg. Geniet er lekker van. Mutsie Hoe gaat het met jou? Hier is me temp. vanmorgen gezakt dus wordt denk morgen ongesteld. Verder lag er vandaag een brief in de bus van het ziekenhuis dat de afspraak van 21 mei bij de gyn. niet doorgaat. Wordt verzet naar 1 juni om 14.00 uur. Nog langer wachten dus...erg fijn!!!
he meissies, dit worden spannende uurtjes! Niet alleen voor ons maar zeker voor Smits. Ik krijg net een sms van haar dat haar vliezen gebroken zijn. Ze wacht nu op de verloskundige. Meestal is het zo dat het kindje dan doorgaans binnen 24 uur geboren moet worden ivm kans op infecties...dus als alles mee zit, is ons Smitsje morgen mama!! Duimen he! Liefs
heb het even opgezocht. Kindje hoeft niet binnen 24 uur geboren te worden, maar als het er na 24 uur nog niet is en nog geen weeen dan moet je naar het ziekenhuis. Doorgaans moet het kindje er dan wel zijn na 72 uur.
WAAAAAAAAAAAT??? Dat meeen je niet!!!! Oh de arme schat wilde deze week nog niet!!! OH jeeeejtje wat spaannennnd!!!!!!! Ze is ook veel te druk he die tut!!! Nu heeft ze maar een paar daagjes verlof gehad! Oh my god ik sta te stuiteren hier!!!! En ze is nog wel iets vroeg he! Hmmm nou ja dan moet haar kleine man even in het ziekenhuis blijven.. Ben blij dat ik haar nog een peptalk heb kunnen geven vandaag over de bevalling! Oh wat spannend!!!! Smits mocht je dit nog lezen ZET HEM OP!!! JE KUNT HET!!!! HELE DIKKE KNUFFEL! (grappig om het vanaf de andere kant eens mee te maken!)
Jojo: bedankt voor je opbeurende woorden. Hoop dat ik zo'n bikkel ben als jij doet omschrijven. Er rommeld nog niets in mijn buik wat op een teken van bevallen lijkt. Ben er wel blij mee, wil in ieder geval deze week nog lekker genieten van mijn vrijheid. EN DAN IS ZE NU GEWOON BEGONNEN! OH JEEEETJE HAHAHA BEN GELIJK WAKKER!!!!!!
ja en ze was nog wel bang dat ze niets zou merken of het begonnen was en wij maar zeggen dat merk je wel haahhahaa...maar 3 weken te vroeg, hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn en volgens mij was haar kindje ook wat groter toch? Die van mijn vriendin was 7 weken te vroeg en die heeft zelfs maar 1 weekje in het ziekenhuis gelegen....dus hopelijk valt het mee.
Oh en Bi volgens mij moet ze nu gelijk naar het ziekenhuis omdat ze nog net geen 37weken is... Hmm hoop dat ze niet te erg in shock is!
ja, maar ik las ook dat je de eerste 24 uur wel thuis mocht blijven....haar smsje was wel chill, dus denk dat het wel meevalt...ik weet nog wel dat Mika zich aandiende, was ik ook niet echt in paniek, en dat was natuurlijk 9 weken. Waarschijnlijk ook een soort oerinstinct of zo..
en weg was Jojo weer....de freule diende zich weer aan misschien??? hahaha...ik dacht trouwens dat het maar 20 minuten rijden was van ons naar jojo, maar het internet geeft 40 minuten aan...nou moet je natuurlijk niet alles geloven....rijden we gewoon ietsje harder morgen richting Charlie!