idd wat sab zegt, gemiste kans voor hem...maarre was je wel al bij hem dan of ben je niet eens geweest?
niet geweest... hij smste dat hij het niet kon.. haha.... dacht dat vrouwen zo waren maar mannen 10 x zo erg Kan er wel mee lachen eigenlijk... al heb ik nu wel errug veel zin komt wel weer
krijg nu allerlei beelden voor me..haahhaha heeft te maken met broek op de knieen uuuuh toch maar niet...oeps?!
komt wel weer hoor bietje... zo erg is het nu ook weer niet... had wel interessant geweest.... morgen maar weer eens stappen.. dan kan ik weer rondkijken! haha wat ben ik los aan het gaan
lelijke lellebel dat je d'r bent hahahahahah...je hebt groot gelijk, je leeft maar 1 keer, bent alleen aan jezelf verantwoording schuldig. Maaaaar wel safe he!!!
oh oh... wat een gesprekken.. zit ik hier al brave Hendrik, haha.. Kris... gaat lossssssssssssssssssssssssss
hohoho... ik heb dan wel een tattoo en zin in seks maar ben niet van de 1 night stand... no way voor mij!! gadver..
Hahha... geintje hoor Kris.. zitten je te jennen.. gewoon die mannen even wild maken en er dan snel vandoor gaan... doe je goed!!!!!!!!!!!!!! Ik ga de lap uitgooien..nog even de uitslag kijken van het mooiste pand van Nederland.. en dan naar bedje.. Hopen op goed nieuws van het Birgit front morgen.. en op bezoek bij Jojo en haar kleine meis
ik ga hetzelfde doen als Sab, zullen elkaar vast nog spreken de komende dagen! Truste voor een ieder!
oooh wat leukkkk en spannend weer!! onze derde mama!! En nog voor moederdag dat is wel zo leuk!! En hier is het gelijk weer druk....gaan we dat weer volhouden meisjes, want het is wel stil hoor de laatste tijd(nou ja wel weer ietsje drukker dan geweest is dus gaat de goede kant op) Ja Kris...zo zie je maar weer, mannen blijken dan toch weer het zwakke geslacht Sab..fijn dat je van de ergste pijn afbent.... Bietje..thanx voor de sms!
ja ik wil ook wel Vip member worden...maar dan moet ik eerst nog naar senior member..dat is zeker bij 500 berichten.. nou ja daar ben ik bijna...
JAAAAA!!!!!!!!!!!!!! hij is er!!! Het is zo'n leuke naam... Pas wel bij Birgit en Ed.... Nu op naar het werk zo!!
Ogggg die Smits!!! Heeft ze net verlof en gaat ze nu al beginnen Ben zo benieuwd....heeft iemand al iets gehoord of nog niet, spannend zeg ben zo benieuwd hoe t allemaal gaat verlopen?!?! Verder even niet zoveel tijd om te reageren sorry meiden hou t in de gaten ivm Smits.
Ohhhhik lees dat die er al is!!!!!!! LEUK Ben benieuwd naar zijn naam!!!! Van harte Smits! Genieten meid