Wat geweldig he voor Smits! Weet niet of ze zijn naam hier wil vertellen dus doe ik dat nog maar even niet! Maar ze heeft wel een super snelle bevalling gehad! Hoop dat het goed met haar en de kleine man gaat!!! Sab en BI tot zooooo!!
Zeker een super snelle bevalling, hoop dat het ook een beetje te doen was en dat ze zoals bi het noemt niet te veel last heeft van naweeen... Oh... nu is Naat de volgende en dan ben ik al aan de beurt... whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jojo...tot straks... ben zo benieuwd.. Oh wat ik nog wilde vragen.. Heb een pyamaatje gekregen van een meisje bij mij uit de klas maar hij is roze.. laat ik dat nou net niet nodig hebben.. Heb je interesse?? Volgens mij is het maat 74..maar dan neem ik hem mee voor je
ik was er wel hoor hahaha maar ik had te lang niks gezegd dus dan gaat ie op offline denk ik!!! Nou poging 7 tot aankleden! De freule wil niet slapen maar is wel moe en spuugt steeds haar speentje uit om vervolgens te bedenken dat ze m wel wil hebben en dus gaat janken hahahah! Tot zoooooooooo
Ik vind t geweldig voor Smits, heb net ff op Hyves gespiekt en vind t ook een leuke naam! Hoop ook dat alles goed met haar en de baby gaat!!! En hopelijk zien we snel een foto verschijnen. Ja Sab nu ben ik de volgende SPANNEND en dan JIJ IK hoop dat die niet to week 42 blijft zitten hoor pffff
Ik wilde vandaag gewoon even rustig op jullie berichtjes reageren, maar nu zie ik dat het gisteren een explosie was. En nu is Smits alweer mama. Wat geweldig zeg en zo snel. Ik ben erg benieuwd naar de naam. Zo twee mama's in een korte tijd. Ik ben wel met mijn neus in de boter gevallen hier op het forum. Tja Nathalie nu ben jij de volgende spannend. Hopelijk komt er snel een foto op de club van Smits. Ik wil jullie toch niet zomaar overslaan, dus bij deze ga ik proberen op iedereen te reageren. @ Nathalie. Allereerst gecondoleerd, wat een vervelend nieuws. Hopelijk heb je nog vrij kunnen regelen op je werk om je moeder bij te kunnen staan. En dan maandag weer een echo, leven en dood staat toch maar dicht bij elkaar. @ Mutzie. Gaaf dat je je jurk hebt gekocht. Wanneer ga je nu ook alweer trouwen??? Jammer dat je nog zo lang moet wachten op je afspraak met de gyn. Is volgens mij erg frustrerend. Maar goed je nieuwe cyclus is weer begonnen en daar gaat het om. Hopelijk snel een andere banner, omdat je dan zwanger bent. @ Gelukkig. Fijn dat je op je eigen groep blijft. Dat is een zorg minder. Maar dan vervolgens het briefje van het ziekenhuis dat je afspraak nog bijna 2 weken later is is dan wel weer balen. Ook dat je temp is gezakt. De moed niet opgeven hoor. @1979 Hopelijk gaat het bij jou ook snel lukken nu de clomid zijn werk doet. @ Manon. Vandaag weer een echo van je ei en waarschijnlijk ook meteen de datum voor de terugplaatsing. Zie je wel dat de sprong nog niet voorbij was. Gelukkig maar. Deze ronde goede kansen voor jou. Balen trouwens op je werk van de gedwongen ontslagen. Dat is nooit leuk. @ Bietje. Jeetje zeg worden jij en Sab uit elkaar gehaald. En is dat al definitef of roepen ze alleen nog maar. Ik weet niet helemaal wat de geschiedenis is, maar dit is wel een rotsituatie. @ Jojo. Ik zie op je banner dat charlie alweer een maand is. Wat gaat dat toch snel zeg. Wel heel erg leuk. @ Super. Hoe gaat het nu met je. Nog steeds zo moe door de lage bloeddruk? Nu mag je in ieder geval wel legaal veel dropjes eten @ Krisje. Jaah jij gaat helemaal los. Ik geef je geen ongelijk. Gewoon lekker genieten van je vrijheid. Ik ben vast nog iemand vergeten, Sorry daarvoor. Nou hier gaat alles prima. Nog een paar weken wachten met het vertellen aan iedereen. Als ik uitga van de echo zou ik op 10 mei 12 weken zijn, maar ik mocht gewoon mijn eigen telling aanhouden, omdat het vanwege meetfoutjes ooit een beetje kan afwijken. Dus ik ga uit van 7 mei, maar dan zitten we nog in Italië. Waarschijnlijk dus op hemelvaartsdag de familie inlichten. Verder helemaal geen kwaaltjes meer gehad. Gelukkig deze week niet meer misselijk geweest. Ik sprak gisteren een vriendin (ze is 19 weken zwanger) en zij heeft al een zoontje. Ze is afgelopen weken flink beroerd geweest. Eerst in de begintijd veel last van misselijkheid, daarna nog eens de griep en nu was ze weer heel erg verkouden. Nou dan vind ik mijn bijna kwaalloze zwangerschap (tot nu toe) toch een stuk fijner.
Hoi meiden net weer een sms van Smits'. De kleine doet het goed is erg tevreden, maar omdat hij toch te vroeg was, moeten ze nog wel ff in het ziekenhuis blijven dag weer ff snel!
Bii fijn dat je ons zo op de hoogte houdt betreft Smits en kan geen kwaad dat ze ff in 't ziekenhuis moet blijven met de kleine.
nou mijn bericht doet een beetje onder aan het bericht van een pasgeboren ventje maar wij mogen zondag weer voor een terugplaatsing.......dit keer zullen er twee worden geplaatst mits ze goed ontdooit zijn natuurlijk...spannend!!
Joh Manon...jouw bericht doet helemaal niets onder.. Wat super dat je zondag mag... De duimen gaan weer over uren draaien.. en twee stuks tegelijk.. Whiehoe... en natuurlijk ontdooien ze goed, het zijn toch super eskimo's
Oh en ik vergeet helemaal mijn verhaaltje erbij want dat was zo bijzonder... Afgelopen zaterdag moest ik natuurlijk voor het eerst: ei 10 mm Toen afgelopen dinsdag: ei 14 mm en vandaag had ik 's ochtends op aanraden van de gyn een ovulatietest gedaan en die was positief! Zit ik in de wachtruimte voel ik ineens een harde steek, auw. ik denk; dat zal toch niet.... Dus ik lig in de stoel en vertel het en ze zegt ja ik zie het hij is net geknapt! Heb ik dus live mijn eigen eisprong niet alleen goed gevoeld maar ook nog eens gezien! echt super. Ik sta de komende dagen helemaal op springen trouwens whaha...hyperdepieper stuiterstand!
He Manon goed nieuws! Zondag dus 2 kansen, joepie. Grappig dat je inderdaad je eisprong live hebt meegemaakt. Echt heel goed nieuws. Het is fijn dat Smits nog een ff in het ziekenhuis moet blijven, daar kunnen ze toch de beste zorg geven. Maar ik ben ervan overtuigd dat het kindje zelf al heel sterk is, wat wil je met zo'n moeder. Je mag trots zijn.
WauW!!!!!!!!!!!!!!!! Weer een kleintje erbij! Tjee snel hoor! Inderdaad dat berichtje van Smits in de tuin, en vervolgens huppaaah, vliezen gebroken. Hoe snel kan het gaan. En Manon, wat spannend joh! Twee terugplaatsingen zondag! Dus.. kans op een tweeling ook begrijp ik? Of werkt dat niet zo? En live je eisprong meegemaakt! Appart man. Nou goed nieuws, en ik ga zoooooooo hard voor je duimen! Echt wel! Bietje , Sab en Jojo, was het gezellig? Leuk hoor, scheelt ook een hoop als je dicht bij elkaar woont. Kun je nog eens een bakkie halen! Hoe gaat het met de soap op school gezusters bietje en sab? Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? En Jojo, wat fijn dat Charlie goed reageert op de drie RRRREn. Scheelt een boel als ze wat rustiger is he? Wat een bjoetie zeg, wat was het recept? hihih... Gelukkig, wat balen van die afspraak joh! Zo zonder pardon even per brief. Stom! Grrr. Hoop dat je misschien eerder terecht kunt zoals iemand anders net ook al opmerkte... Ok, de rest is me even ontschoten, schakel zo ook nog even naar de club. Deze week voor het eerst tijd over en dat is...wennen! Echt even omschakelen, wat zal ik nu eens gaan doen... Ben begonnen met het maken van een gereedschapbak van afvalhout voor op de moestuin. ( Zodat het niet gestolen wordt) Een helft is al af. Nu is mijn hout op hahaha. En uiteraard weer als enige online! Volgens mij heb ik een heel ander rooster dan de rest.. Verder heb ik volgens mijn digitale menstruatiekalender ( jaja...), dinsdag mijn eisprong gehad. Ik moet zeggen dat ik dit keer het niet zo duidelijk gevoeld heb.Het kan ook best op een andere dag gebeurd zijn. Ben wel benieuwd hoe lang deze cyclus zal zijn... Xxx
Hoi hoi, het was zo gezellie bij Jojo en de kleine.. en Ro is ook gezellig hoor. De tijd vloog weer voorbij en we zijn weer helemaal op de hoogte. Of ik nu ook nog zin heb in de bevalling is de vraag, hahah.. Nee hoor gekheid.. Maar Charlie is zo'n schattie.. ik wilde haar al meenemen, maar helaas gingen beide ouders niet akkoord.. Echt een dotje.. en nog zo'n ienieminie.. ach... schattig, hahha... Julesz aan het klussen en dan in de vorm die je ook als beschrijving in het woordenboek zou vinden... Is wel leuk he zelf een beetje frobelen met materialen, maar volgens mij ben jij super creatief dus komt helemaal goed met die kist... Je ei gehad? Door alle drukte wel goed geoefend of is dat er deze maand bij ingeschoten??? @ Gelukkig...... Jaaaaaaaaa hoor...is het nu weer uitgesteld? Gaven ze er nog een reden voor of moet je het doen met een wijziging?? Wel super dat je op je plekkie kan blijven bij het werk.
Wauwie Smits wat een mooi nieuws! Goed begin van mijn dag. En helemaal verbaasd namelijk. Gisteravond nog haar in de tuin werk verhaal gelezen en vanmorgen een sms! Heerlijk. Fijn ook dat alles goed gaat. Hopelijk snel lekker naar huis, toch je eigen plekje. En manon wat een geweldig nieuws. Wat spannend zeg zondag. En dan ook nog je eigen eitje voelen springen nou dat kan haast niet stuk toch? Ga heel hard voor je duimen.
Ja precies! Je zou denken op dit forum dat het nog maar een betekenis heeft.. Maar zowaar, het kan ook nog met hout whahahaha. Ok, ik houd op. Ja, wel geoefend en blijf deze week nog actief. Tja, het is natuurlijk wat koffiedik kijken op deze manier. Maar hoe meer geklus, hoe meer kansen!!! Ohjee, dus Jojo heeft even in geuren en kleuren verteld wat je kunt verwachten Heel fijn... Snap er niets van trouwens dat je Charlie niet mee mocht nemen, nieuwe ouders van tegenwoordig, je mag niets meer Super, zie je net online verschijnen. hoe is ie?
Smits GEFELICITEERD...nu heerlijk genieten! Hoop dat jullie snel naar huis mogen. Manon Wat een goed nieuws. Zondag de 2 terugplaatsingen, spannend!!! Ga weer heel hard met je meeduimen. Kris Wat een vent....de meeste willen wel maar die van jou slaat zo'n aanbod gewoon af. Je vind vast wel weer een andere lekkere vent tijdens t stappen. Hoe bevalt het bij je ouders wonen nu eigenlijk? Jojo, Bietje en Sab Jullie hebben dus een gezellige middag gehad, leuk hoor. En Sab weet nu dus hoe een bevalling voelt...haha! Natalie Veel sterkte morgen. En ja, nu ben jij de volgende die gaat bevallen. Julez Lekker aan de klus. Letterlijk en figuurlijk haha!!! Hier vanmorgen weer ongesteld geworden! En die brief van het ziekenhuis dat de afspraak wordt verzet, daar staat geen reden bij. Ik laat het maar zo, ga niet bellen of we toch eerder kunnen komen. Die 1,5 week langer kunnen we dan ook nog wel wachten. En als we 21 mei hadden gegaan was ik waarscheinlijk ongesteld en nu 1 juni waarscheinlijk niet, dus da's wel beter voor als ze meteen inwendig onderzoek gaan verrichten. Heb trouwens wel een man als gyn. Staks is het zo'n lekkere jonge vent hahah. Ben erg benieuwd en best spannend.
Sorry julesz was alweer vertrokken! Gelukkig die 1,5 wk kan er inderdaad ook nog wel bij. Wie weet krijg je wel een oude grijze dikke kerel als gyn, hihihihi : "zo mevrouwtje gaat u maar even liggen"hihihi nou genoeg maar weer. Meisjes morgen ben ik jarig en word ik, hou je vast.......................... 30 jaar jong! Morgenavond groot feest want vriendlief is vandaaag jarig. Heb er echt geen zin in, pfffff vermoeiend. Hahaha aansteller. Nou ga even tv kijken. Fijne avond allemaal
Super Alvast gefeliciteerd met je 30e verjaardag morgen. Ohhhhh, daar had ik nog niet bij stil gestaan dat het ook een oude gyn. kan zijn natuurlijk. Nou ja, het enigste wat ik kan doen is afwachten. Straks is het gewoon een vrouw!!!!!!! Nee er staat in de brief dr. dus echt een vent.