Super... alvast van harte met je verjaardag.. en 30 is een hele mooie leeftijd hoor, hahha... Zei de ene 30-er tegen de andere... Gefeliciteerd met je mannetje... en het wordt morgen vast een gezellige avond. Ben je het weekend dan vrij om een beetje bij te komen?? @ Gelukkig of een hele jonge kerel met grijze haren, haha..
Hiperdepiep HOERA voor Super! Van harte meid, veel plezier vandaag met jullie super feest! Ook nog van harte met je mannetje. Jojo, Sab en Bii hebben dus weer gezellig bijgekletst! Leuk! Manon wat ontzettend spannend zeg en bijzonder dat je je eisprong hebt gevoeld maar ook nog eens hebt gezien. Hoop zo dat het deze ronde raak is voor jullie! Stuiter de Stuiterrrrrrr Wat vervevelend gelukkig dat t een weekje verzet moet worden, hoop voor je dat t een lekker stuk is die Gyn whahahaha Julesz lekker aan de klus! Succes! Hier vandaag een vervelende dag voor de boeg! Nu nog op de zaak tot 12:15 en dan naar de crematie, moet mijn ouders meenemen dus eerst even langs mijn ouders. Verder voor t weekend niet zoveel plannen, Pas moet morgenochtend klussen en vanavond trainen en zondag geloof ik weer voetballen dusjaaaaa ik ga maar wat verzinnen of anders gewoon heerlijk luieren op de bank
Naat; heel veel sterkte vandaag! lekker dat je een rustig weekend voor de boeg hebt. Kun je misschien weer wat bijkomen! Heel veel sterkte
naat heel veel sterkte met de crematie.. zal wel weer heftig worden... ben in gedachten bij je... bietje en sab.. al wat meer nieuwe over de formatie of is bleef het alleen bij praten over??? En ik ben jaloers... wil ook charlie zien!!!??? mutz en manon (smits is nu mama en heeft geen tijd haha)... jullie wij eens plannen om jojo te gaan overvallen ? makkelijk met de carpool? manon... al gesproken.. Mevrouw kip kip... Op naar jóuw weekend! gelukkig... wat balen zeg dat je afspraak is verzet... Maar inderdaad het is 'maar' 1,5 week maar ik zou heel erg balen hoor... loestig... goed zeg dat je het zo lang verborgen houdt.. ik heb hier in de omgeving 3 meiden die het heel vroeg vertelde en waar het dus in de kritische weken verkeerd ging.. dan is het zo zielig.. Iedereen, logisch ook, heeft dan medelijden en dan word je waarschijnlijk nog meer ermee geconfronteerd... Julesz.. Jeahhh vrije tijd! en nu klussen haha ....ik vandaag ook veel vrije tijd ga 'lekker' winkelen... een vriendinnejte wil aangekleed worden.. .1 ze heeft geen geld... 2 geen smaak (daarom heeft ze mij nodig) en 3 is ze wat gezetter... dus gaat nog wat worden... Ook een nieuwe jas nodig, die is gister in de stad gejat... balen! en dat met mijn head setje in de zak... #%(&*%@#()%#@&%( super... HAPPY BIRTHDAY... maar dat weet je al... heb ik je al gesmst haha Nou even ver mijn verhaaltje.. vandaag dus winkelen.. gister in de stad geweest met dennis.. die wasmachine haha... Hij vind me errug leuk, laat hij wel merken maar is a preuts en afstand bewaren.. b geen vlindergevoel bij mij.. maar was wel erg gezellig en het is goed voor mijn zelfvertrouwen Oja, chris heeft gister tot 2 x toe gesmst om wat af te spreken... puntje bij paaltje zei ik dus is goed... kom er zo aan.. (reactie uitlokken) en dan ketste meneer het weer af.. dus gisteravond met hem gebeld... óf echt afspreken of niet maar niet uitlokken en dan niets... dat kan mijn lijfje ook niet aan hoor Meneer gaf als excuus dat hij het niet kon scheiden... Woensdag de spiraal controle gehad.. Met jaja, voor het eerst een uitwendige echo... voelde me eventjes beginnend zwanger (zonder buikie uiteraad.. al hoewel mijn buikje mag wel platter ) met dat ding op mijn buik.. Het spiraal zat goed! en nu het allermooiste.. Had zelf 2 follikels waarvan de grootste 18 mm bij 16 mm! duss dat was errug netjes.. volgens de gyna kan mijn lichaam het nu misschien allemaal weer op gaan pakken.. Even afwachten dus... maar was wel leuk om weer een soort van kippie zoals manon te zijn
Super van harte gefeliciteerd. En niet alleen jij, maar ook je mannetje natuurlijk. Maak er een geweldig feest van vanavond. Nathalie, veel sterkte vandaag. Hopelijk kun je dit weekend een beetje tot rust komen. Krisje veel plezier met winkelen. Balen zeg dat je jas is gejat. Ze kunnen tegenwoordig ook nergens meer vanaf blijven. Maar dat geeft wel weer een goede reden om nieuwe aankopen te doen, zonder dat je je schuldig voelt. HAha of ben jij er niet zo een die veel te veel koopt, wat ze eigenlijk niet nodig heeft.
Bedankt meiden, zal wel emotioneel zijn vanmiddag, zie er ook best tegenop maar goed het leven gaat verder en er komen gelukkig straks alleen nog maar leuke dingen. Kris veel winkelplezier!!! Fijn dat t spiraaltje goed zat, altijd spannend. Hopelijk pakt je lichaam het nu gewoon vanzelf goed op, zou wel fijn zijn. Wat een rare die Chris zeg, vind het goed dat je zo van je af hebt gepraat, goed meid!!
@Super: VAN HARTE GEFELICITEERD!! (ook voor je mannetje) Hoop dat jullie een leuke feestje hebben vanavond! @Naat: heel veel sterkte vandaag! @Kris: Moet erg om je lachen. Moet zo aan mezelf denken een paar jaar geleden. Leuk hoor!! @Manon: wat super goed nieuws!!! Zondag een terugplaatsing van twee eitjes nog wel! Hoop heel erg dat ze goed uit de kou komen. @Gelukkig: wat fijn dat je op je groep mag blijven! Balen dat je afspraak is verzet. Ik heb ook een man, ach, gewoon in gedachte houden: ik kon hier voor mezelf en als jij je werk maar goed doet! @Julesz: wat fijn dat je je deadline hebt gehaald. Nu weer even focussen op jezelf Hier weinig bijzonderheden... Weer aan de klus (vooral voor de lol) Van het weekend helemaal alleen.... Tijd voor mezelf, ook wel eens lekker Jullie nog weekendplannen??
Oh en Kris, lijkt me een goed plan om een keertje met z'n drieen richting jojo te rijden (als zij het ziet zitten natuurlijk). Om het weekend ben ik vrij (zo ook dit weekend) en anders een keer na een slaapdienst. Ik hoor wel wanneer jullie kunnen.
GAAAAAAAAAAAAP, goedemorgen meisjes! Bedankt voor alle felicitaties op het forum en alle sms'jes, voelde me hartstikke jarig. Heb een geslaagd feest gehad. Alleen dat slapen daarna..... Was echt helemaal op en om 02:00 uur lag ik (al) in mijn bedje. Maar slapen????? nee hoor veel te druk in mn hoofd. Dus half 4 heb ik nog voorbij zien komen. En half 8 was ik alweer wakker. Nu maar met een thee'tje en dekentje op de bank gekropen. Maar het was het waard. Nu het hele weekend lekker bijkomen en een beetje opruimen, de tuin staat nog vol met bierflesjes.....nou ja alles op zijn tijd. Naat: hoe is het gegaan gister! Jij en je familie hebben nu wel genoeg gehad hoor. Nu een tijdje rust en dan een prachtig bevalling!!!!Mooi lichtpuntje Manon: nog 1 nachtje slapen oh wat spannend zeg. Zal aan je denken hoor. Kris: gezellig met Dennis op pad geweest. Leuk, jammer dat er geen vlinders zijn maar je zelfvertrouwen is misschien nog wel belangrijker . Ik vind het echt knap van je hoe je je leven weer op (probeert) pakt. Echt respect!!! En die Chris hahahaha heb je goed aangepakt! Duidelijkheid mannetje!!! Als het niet te druk wordt voor jojo zou ik graag mee gaan op de dag dat jullie heen mogen. Ben in dezelfde weekenden als mutz vrij (dit weekend toch?) Sab en bi: leuk geweest bij jojo?? vast wel natuurlijk. ben jaloers, wil ook charlie zien!!!
Super wat heb je dat prachtig verwoord, het is nu ook wel even genoeg ellende inderdaad, nu een wolk van een baby die veel geluk en vreugde brengt bij ons het was een mooie dienst gister, mijn moeder had het alleen erg moeilijk, ze kwam er redelijk veel en had een goede band met tante Riek, gelukkig heeft ze geen leidingsweg gehad en is die ellende haar bespaard gebleven. Zo nu op naar wat leuke dingen. Zit hier lekker met een CD aan van Celine Dion, even relaxen met de muziek, zo even ons bed verschonen en wat wasjes draaien, morgen ga ik denk gezellie naar Rotterdam met Pas want hij hoeft lekker is een keertje niet te voetballen. Hij is nu werken... Kris jammer dat er nog geen vlinders zijn maar goed wat er niet is kan nog komen, gewoon lekker genieten dat is belangrijk!!! Manon nog één nachtje, denk aan je meis! Super jij heb een lekker bijkom weekend voor de boeg, ook wel eens lekker, fijn dat het feest een succes was, leuk. Tot gauw en iedereen geniet van t weekend het ZONNETJE schijnt hier heerlijk xxxxxx
Zo, weer drie daagjes gewerkt hier en nu weekend vieren. En wat voor weekend! morgen is het idd zover....ben benieuwd naar het telefoontje morgen en een beetje bang ook dat ze het niet overleeft hebben...maar ach dat houd de spanning erin Vanaaf een verjaardag van een vriendin, beetje afleiding dus. En maandag lekker vrij nog...Ik moet dan rustig aan doen een dag dus wordt lekker in de tuin hangen. Super, zo te horen een heel leuke verjaardag gehad..een echt feest geweest! En nu weer rustig aan he jij!*ik met vingertje wijzend* laat je mannetje al die bierflesjes maar opruimen hoor... Naat..ga je nog wat speciaals kopen in Rotterdam of gaan jullie zomaar? Mutz...lekker het huis voor jezelf...kun je eindelijk lekker gek dansen in de keuken, naakt door het huis lopen, op de bank springen, de snoepjeskast leegeten, al je kleren in 1 keer aantrekken, van de trap glijden op je luchtbed, tot 5 uur 's ochtends films kijken met je matras in de huiskamer voor de tv, muziek hard aan en gaaaaan!! Kris...natuurlijk wil ik ook graag mee naar Charlie... Jojo kun jij aangeven of je dat goed vindt?? We komen dan met zijn vieren...moeten alleen nog even een datumpje prikken...Enne alles goed daar?? Smits ben je lekker aan het genieten? En ben je al thuis met de kleine? Wat doet de rest dit weekend? Lekker genieten van het mooie weer zeker? Ik ga gewoon gokken wat iedereen te doen heeft ehhh....Bietje met de kids lekker weg ofzo? Sab lekker in de tuin zitten? Julesz...goed uitgekozen om vlak voor het mooie weer klaar te zijn hoor! Jij bent zeker lekker in je tuin aan het werk? Loestig...inkopen wezen doen alvast voor de kleine(niet veel maar gewoon wat leuke spulletjes/kleertjes)...Gelukkig..de tijd aan het doden op een terasje? Kris..feesten zekersz?? nou ik hoor wel of ik een beetje in de buurt zat haha
Haha..Manon, moet gewoon lachen om je bericht. Eerst al bij het stukje voor Mutz en daarna bij je voorspelling. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh spannend morgen.. ik ga voor je duimen dat ze goed ontdooit zijn.. Stel nou dat het niet zo is, pakken ze dan andere of is er dan een ronde voorbij??? We gaan natuurlijk uit van het goede, maar was even benieuwd. Hier inderdaad morgen een hang/tuindag...had gister Mika en Lynn te logeren en vandaag een open dag op school, dus ben alweer gebroken, haha.. Dat beloofd wat voor als Gerrit er is... Smits... ben je al thuis met de kleine man?? En hoe voel je je??
Hoi Lieve meiden, Even snel een berichtje voor jullie, voordat Tim weer aan de borst moet. Gistermiddag zijn we gelukkig thuis gekomen en we zijn nu lekker aan het genieten met zijn drietjes. Wilde jullie al veel eerder berichten, maar de tijd gaat zo snel en steeds kwam er weer iets tussen. Hoop dat ik jullie weer snel meer kan berichten. Hieronder heb ik mijn bevalling omschreven. Woensdagavond iets over negenen braken na een toilet bezoek ineens de vliezen. Stond mijn handen te wassen en ineens liep het vocht mijn broek uit. Heb net verbazing Ed geroepen en deze verscheen ook met grote vraagtekens in zijn ogen in de badkamer. Beetje giechelend van spanning hebben we de verloskundige gebeld. Na controle verwees ze ons door naar het ziekenhuis. Pas met 37 weken mag je thuis bevallen. Rond 10.00 zijn de eerste weeën begonnen. Deze volgende elkaar mega snel op. In de auto merkte ik op dat ik binnen een minuut twee had. Vroeg me af welke kant dit op zo gaan, want dit stond niet beschreven in de boeken. Na 4 km kwam Ed erachter dat we de papieren van de vk vergeten waren. Ach, maakt niet uit rij maar terug naar huis, tijd genoeg dacht ik toen nog. Aangekomen in het ziekenhuis werd ik gelijk aan de CTG gelegd. Jemig wat ik lag beroerd wilde lopen, hangen etc. maar niet op dat bed liggen. Verpleegkundige was niet aanwezig wegens wisseling van dienst. Na 25 min maar eens gebeld en toen zagen ze dat de weeën wel heel snel kwamen. De verloskundige is gelijk gebeld om te kijken hoeveel cm ontsluiting ik had. Nog voordat ze binnen was kreeg ik persdrang en heb ik mijn avondmaaltijd er uitgegooid. Tot ieders grote verbazing had ik al bijna volledige ontsluiting, zat alleen nog maar een klein randje. Mijn eigen verloskundige Jenneke is toen gelijk gebeld . Wegens de medische indicatie van een vroeg geboorte mocht zij de bevalling niet meer doen, maar besloot ze wel gelijk te komen. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Rong 0.00 uur mocht ik gaan persen. Wat een opluchting was dat. Mee persen voelde een stuk beter dan weg puffen. Ook deze weeën volgde elkaar in rap tempo op. Iedere 30 seconden kwam er weer een. Tot rust komen zat er niet echt in. Na een uur persen is de gynaecoloog opgepiept, omdat Tim niet door de tunnel kon komen. Met iedere pers kwam mijn stuitje omhoog en deze hield onze kleine man tegen om geboren te worden. Verticaal persen hielp helaas ook niet. Na 1,5 uur is de vacuümpomp er bijgehaald en na heel wat trek, geduw en pers werk is onze klein man Tim geboren. Het laatste deel was even erg heftig, maar de verhalen zijn waar . Je bent de pijn gelijk vergeten wanneer je kindje bij je is. Edwin heeft de bevalling goed doorstaan, ondanks het fraaie gezicht. We hebben de balling heel intens en bewust beleeft en zijn trots op elkaar en vooral op Tim. Wegens de indicatie rand prematuur mochten we donderdag nog niet huis. Gelukkig doet Tim het goed en mochten we gistermiddag toch heerlijk richting Bergambacht.
Manon: Heel veel succes morgen!!!!! En de duimen gaan tussen de voedingen door draaien voor jou. Super: Nog van harte gefeliciteerd!
Jeetje Smits.. wat een verhaal.. jullie zullen wel mega geschrokken zijn ook.. Zo schrijf je 's middags dat nog er nog geen tekenen zijn van een bevalling, zo ben je een paar uur later moeder... Super fijn dat TIm thuis is en dat alles goed gaat.. Nu lekker tot rust komen (voor zover dat gaat met een pasgeboren kleintje) en genieten van jullie pracht. Nogmaals van harte gefelciteerd en ik ben zeer benieuwd naar de mooie man. Kus
HEEE Smits. Wat goed om van je te horen. Wat een verhaal zeg, dat is echt super snel gegaan. Grappig dat jullie nog even terug zijn gereden om de papieren te halen. Ach wat, tijd zat HAHAHA. En dat je uiteindelijk zelf hebt moeten bellen in het ziekenhuis is toch wel heel bizar. Maar nu heb je in ieder geval de wolk van een zoon in je armen en daar gaat het om. Wat een mooie naam. Ik hou wel van korte Hollandse namen (mijn man niet, dus dat wordt nog wat als wij er een moeten verzinnen). Ga nu maar lekker genieten, dat hebben jullie zeker verdient. Manon heel veel succes vandaag. Ik weet niet hoe laat je naar het ziekenhuis moet, maar hopelijk zijn beide eskimo's goed ontdooit. Ik ga voor je duimen. En wat betreft je voorspelling, ik durf nog niets te kopen, bang dat ik dan te voorbarig ben en het alsnog mis gaat. Hoewel toen ik gisteren langs de Prenatal liep had ik wel zoiets van, effe kijken.
Neeeeeeeeeeeeee %$#@@&@*@*(#^$&*^hele verhaal verdwenen grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... nogmaals Manon: denk de hele dag al aan je!!! Spannend......... duim duim duim duim duim Smits: wauwie wat een verhaal zeg! Fijn om even op de hoogte te zijn! Ga maar lekker genieten en bijkomen van jullie mannetje. Zie je pb'tje voor mijn adres en een; wat is de wereld toch klein verhaaltje! Sab: oehhhhhhhh 29 weken alweer!!!! whahaha aftellen dus. Kris: nog spannende verhalen????? Loestig: hoe voel jij je?