Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    He Manon, En!!!?? Is het gelukt. Ik heb lekker in het zonnetje zitten duimen voor je.

Vandaag lekker niets gedaan, een beetje boekjes doorgekeken voor de vakantie. Oh ik heb al zin om morgen te vertrekken. Maar ja er vliegen toch nog geen vliegtuigen, dus het is maar goed dat ik pas over 2 weken weg ben. Vrienden van ons zouden gisterenochtend op huwelijksreis gaan naar Australië. Die zitten nu te wachten op een vliegtuig echt balen voor ze. Hopelijk hebben ze snel geluk.
    Ik voel me verder prima. Afgelopen dagen geen kwaaltjes meer gehad, misschien iets eerder moe, maar verder prima. Nu ga ik lekker frietjes bakken. Tot snel!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Smits...net je foto's bekeken van de kleine man.. Wat is er weer een mooi mensje bijgekomen op de wereld.. en wat een bos haar..helemaal geweldig..

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Pfff. wat een teleurstelling vanmorgen..er werd om half tien niet gebeld en half 11 heb ik uiteindelijk zelf maar gebeld...
    het ziekenhuis had een foutje gemaakt met de telling na de dagen van de eisprong en ik heb mijn terugplaatsing morgen....pff balen zeg...je stelt je er helemaal op in en zit vanaf kwart over 9 al in spanning af te wachten...nu dus maandag weer...

manlief besloot om dan maar gewoon zijn wedstrijd te gaan spelen die hij eigenlijk had afgezegd. Omdat we direct wegmoesten daarvoor kon ik jullie niet meer op de hoogte houden..sorry..hebben jullie de hele dag voor niks lopen duimdraaien:(. Gelukkig kwam het goed uit want omdat er blessures waren kon hij gewoon meespelen,wel verloren maar ach het was heerlijk in het zonnetje al ben ik wel flink verbrand

Dusssssssss.......(een koe is geen mus....)

Loestig...knap hoor om zo langs de prenatal te lopen zonder er wat te kopen...ik ou me echt niet kunnen inhouden:D

Sab..fijn dat ik je heb kunnen laten lachen:D

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Smits!! Super om van je te horen! Weer een mooi verhaal erbij! Jeetje, maar gelukkig is jullie mannetje er. Ik ben ook fan van zijn naam. Ga zo even zoeken waar ik hem kan bewonderen; hyves of de club...

Manon: wat balen zeg! Ik heb zo aan je gedacht vandaag... Kan me heel erg voorstellen dat je teleurgesteld was vanmorgen. Ik duim gewoon door voor morgen hoor!

Loestig: ik snap dat je nog niks koop (wel kanp hoor!), maar ik ben ook nog al van 'de goden niet verzoeken'. Nog een paar weekjes en je kan los. Heb je het al wel aan iemand verteld?

Wat een heerlijk weekend gehad! Vrijdag stapavond, zaterdag gezellig vriendinnetjes bezocht en de rest van de dag op terras. Zo ook vandaag. Joehoe! Ben zo blij met de zon! 8) Helaas morgen weer aan het werk...

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon...wat een domper zeg gedver.. en stom dat ze dan niet even bellen, zit je daarvoor in spanning... Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrr het goede nieuws is dat je morgen mag.. dus de duimen draaien lekker verder voor...

Mutz.. heerlijk he die zon, van mij mag ie er nu wel bij blijven tot de herfst.. heerlijk..

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits wat fijn om van je te horen! Wat hebben jullie een prachtige zoon op de wereld gezet! Hij heeft al een echt eigen gezichtje!!! Heel gaaf en die bos haar! Geweldig!!!!! Zo zie je maar dat een snelle bevalling ook niet alles is! Heel heftig hoor, maar zie je dat je het kunt!!!! Trots zijn op jezelf hoor!!!
    Logisch dat je het druk hebt! Ik begrijp je volkomen ;) en dat blijft nog wel even zo hoor, want ook hier is het nog steeds druk druk druk

Manon wat balen zeg! Nou nu ga ik morgen dubbel zo hard voor je duimen! Ik vraag Charlie of ze ook mee doet (steekt ws haar duim in haar mond voor je)!

Bi en Sab vond het echt super leuk dat jullie er waren!!!! En die Bbq moet er zker komen! Als Sab haar onderstel weer in vorm is hahahaha :D

Kris, Manon, Mutz en Super natuurlijk vind ik het leuk als jullie komen!!!!!!! Laat maar horen welke datum jullie in gedachten hebben dan kik ik of het kan! Leuk Super dan kan ik jou ook eindelijk in t echt zien!!!!

Ik reageer later op de rest, maar ben erg moe. Vanavond voor t eerst met onze vrienden buiten de deur gegeten. Het waren maar pannenkoeken, maar ik vond het toch heel spannend. Normaal moet Charlie altijd vreselijk huilen als ik wil eten (gisteravond daardoor ook vergeten te eten haha) maar nu ging het super! Ik moest wel huilen in t restaurant (voor lul!!) omdat ik het zoooo spannend vond en ook erg moe ben, aangezien Charlie vannacht om 5uur besloot dat ze genoeg geslapen had en zich tot haar oksels had ondergepoept... (ach ze kan t maar kwijt zijn!) Maar ja weer een mijlpaal voor mij haha. Ben echt een watje geworden sinds ik mama ben en dat had ik nooooit gedacht!!!!!

Gaan jullie nog wat leuks doen met koninginnedag eigenlijk??? Ro moet helaas werken (elk jaar) dus ik denk dat het voor ons een dag als elke andere wordt. Zie mezelf niet met de kinderwagen in de kroeg staan en de oranjemarkt lijkt me ook geen lolletje hahah!

Nou ik ga een poging tot slapen wagen!
    Doeiiii

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    volgend jaar met kleertjes op de markt om te verkopen hahaha! Maar dan niet het suuuuper leuke jurkje en legging die ik van de sisters heb gehad natuurlijk!!:D (ben er echt weg van en kan niet wachten tot ze t past!)

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Jojo wat ben je toch ook een lekkere muts he, haha.. Nee hoor vind het wel vertederend dat mama moet huilen... Geeft toch helemaal niet, volgens mij zit je lijf nog vol hormonen dus dat is ook een goed excuus.. en inderdaad nu kun je weer trots zijn op jezelf...

En over mijn onderstel..of die ooit nog in model komt..ik vraag het me af, hahaha..

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ach... jojo ik zie je al zitten druppelen op je pannekoek...maar wat Sab zegt..het geeft niks hoor..helemaal logisch toch met al die hormonen...

Smits..ik heb net Tim bewonderd..wat een lieffie zeg..heerlijk!! En wat is je bevalling snel gegaan zeg! Maar na jouw verhaal weet ik niet wat ik liever heb, een snelle of een lange bevalling..vlogens mij bestaat de volmaakte bevalling niet en gaat misschien maar 1% volgens het boekje...maar jij hebt het toch maar gedaan en een prachtkereltje op deze aardkloot gezet!

10. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Smits wat leuk om je verhaal te lezen zeg, je kan het maar mooi verwoorden, heb net op Hyves gereageerd op de foto's! Wat een super mooi mannetje zeg, fijn dat jullie lekker thuis zijn nu. Geniet er lekker van met z'n drietjes.

Zaterdagavond heb ik bij de huisartsenpost gezeten...kreeg het vanaf half 4 erg benauwd en een druk op mijn borst, trok maar niet weg en vooral met zuchten deed het pijn en was het een raar gevoel, was zo ongerust dus mocht gelukkig langs komen. Geluisterd/bloedruk en heel de mikmak en alles was goed gelukkig. Nu kan t zijn ik heb smiddags heel de middag buiten gezeten en er stond bij ons toch nog wat wind en denk dat het een soort kou is geweest, nu nog een beetje last maar minimaal gelukkig. Heb wel zaterdagavond een paracetamol ingenomen.

Manon spannende dagen voor jou!!!

Jojo jammer dat Ro moet werken met Koninginnedag...maar ach die dag kom jij heus super gezellie door, ondanks dat je geen bezoekje aan de kroeg kan brengen:p:p
    Wij hebben ook niet echt plannen voor koninginnedag...

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou dames,

vreemd hoor.. ben ongesteld geworden!??! vorige week, 5 dagen terug eitjes en nu ongi?? of ik moet heel veel eitjes hebben gehad dat die 2 van vorige week niet zijn gesprongen??? vreemd zeg...

manon.. heb je al gesproken.. maar de duimen zitten hier weer in de mond hoor ;)

Naat... wat vervelend van zaterdag.. gelukkig dat je gerust gesteld kon worden...

Jojo.. zal de meiden eens contacten voor een datum... en wat goed dat charlie zich als een voorbeeldig princesje heeft gedragen ;)

smits.. jou ook al gesmst... maar wat een bevallingsverhaal... gelukkig is tim nu helemaal van jullie :D GENIETEN zoals ik dus al heb gestuurd ;)

loesting... waar gaat de vakantie heen? ben ik vergeten of heb ik niet gelezen ??? :( duss vandaar nog even vragen ;)

mutz... heerlijk he die zon.. heb gister ook lekker gezond bij een vriendinnetje thuis... wat kleur gepakt... ;)

Op naar de volgende werkweek.. vandaag vrij maar zo even foto's maken met mijn klasje.. leuk hoor, juf met wallen onder de ogen volgens mij ;)

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon, balen zeg dat het gisteren niet doorging. Zit je inderdaad voor niets in spanning. Nou vandaag gewoon weer duimen draaien voor je. Heb je al bericht gehad hoe laat je moet komen?

Krisje, gewoon die wallen wegpoederen. Niemand die het ziet, haha.

Jojo, ach die dikke tranen zijn gewoon de hormonen. Lekker laten lopen. Het zijn ook niet de makkelijkste weken van je leven. Wel heel mooi vanwege de dochter, maar ook heel vermoeiend als ik je verhalen zo lees. Gewoon lekker brullen, dat lucht op.

Nathalie wat lees ik nu, zaterdag in het ziekenhuis geweest. Lijkt me best eng als je zo'n drukkend gevoel op je borst hebt. Gelukkig was alles uiteindelijk goed. Nog een paar weekjes en dan is het zover. Spannend hoor. Wanneer ga je met verlof?

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja, t was ook best eng Loestig maar goed ben gerustgesteld en t is ook alweer stukke minder. Gister nog wel voor t slapen gaan een paracetamol genomen dus ook goed geslapen. Misschien kwam t ook doordat ik me daarover druk maakte dat t erger werd. Ik moet nu nog 3 wkn werken en dan verlof, vanmiddag vrij vanaf 12:30 en donderdag vrij van 15:00 uur, volgende week en die week daarop maar 4 werkdagen dus ik hoop dat ik t allemaal vol ga houden.

Vanmiddag de groei-echo ben benieuwd naar onze spruit, we moeten om 14:00 uur, spannend dus. Zo nu nog een kleine 2 uurtjes en dan zit mijn (halve)werkdag er alweer op, heerlijk zo'n kort dagje.

Wat vervelend dat je je nieuws nog niet hebt kunnen vertellen, nog een paar weekjes dat kunnen jullie eindelijk het blijde nieuws vertellen, eerst nog lekker naar Italie! Heerlijk vooruitzicht meid.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..zo knap dat je je zo kunt inhouden...bij mij ligt het anders..iedereen weet van de IVF dus ook van de terugplaatsingen e.d...ja dat kan ook eenmaal niet anders...Aan de ene kant wel lekker dat ik geen uitvluchten meer hoef te verzinnen..aan de andere kant is het verrassingselement wel weg...Als je terug komt van vakantie heb jij alsnog een mooi cadeau voor je pa! soort van souvenir:D

Kris..wat vreemd idd van je ongi...maar je lijf is denk ik nog steeds wat in de war..een natuurlijke cyclus met meerdere eitjes is ook niet normaal eigenlijk...denk dat je lichaam moet wennen aan de hormonen die je spiraal afgeven..komt wel goed schatje..

Naat..wat schrikken is dat zeg..gelukkig alles in orde..klinkt mij als een hyperventilatie aanval..dat heb ik wel eens dus weet hoe het voelt...volgende keer een paar keer in een zakje in en uitademen,..als dat helpt dan weet je dat dat het dus is...Als er geen zakje in de buurt is wil in je handen ook wel helpen maar dat moet wel iets langer...
    Mensen denken vaak dat zo'n aanval alleen heel snel ademhalen is maar dat is niet zo, bij mij is het ook vaak zonder dat en alleen een grote druk op de borst en een gevoel van benauwdheid idd...en als je bang wordt dan wordt het juist erger...

@allen... wij zijn vanochtend gebeld met de mededeling dat 2 eitjes dood zijn 2 overleefd en nog 1 in de vriezer...dus moeten we vandaag om kwart over 3 in het ziekenhuis zijn en krijg ik er 2 terug! precies wat we wilden! ben helemaal blij:). Dus meiden..dat wordt 2 weken duimen tot ze eraf vallen:D...

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    manon... al contact gehad.... maar mijn spiraal is hormoon vrij... dusss dat die alles ontregelt kan niet... vreemd he??

achja.. zien het wel weer... foto's gemaakt met gepoederd neusje ;) haha...

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    in dat geval is het idd heel vreemd kris....ben je niet geneigd te bellen met je gyn en het te vragen?...

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Meiden, even snel: Tim moet helaas terug naar het ziekenhuis. ZIjn icterus(hoe je ook mag schrijven) is te hoog (ziet geel). Hou jullie op de hoogte. groetjes van erg verdrietige mama

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeetje Smits..ik krijg gewoon kippevel als ik dat lees en tranen in mijn ogen...wat naar..hopelijk niets heel ernstigs en komt het snel goed...heel veel sterkte meis!!!!

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Smits wat vervelend zeg dat kleine Tim terug moet naar het ziekenhuis! Opzich ook wel fijn dat ze hem daar goed in de gaten houden, hou ons maar op de hoogte, duim voor je dat alles in orde is en dat hij snel naar huis toe mag!

Manon wat super dat er 2 eitjes teruggeplaatst worden, spannende weekjes voor jou en je mannetje. Duim voor jullie!
    Wie weet hyperventilatie, heb er nu bijna geen last meer van dus ben blij toe.

Zo ga lekker naar huis en op naar de echo van vanmiddag om 14:00 uur kunnen we onze spruit weer ff zien!!!

Deel Deze Pagina