ik was ff wandelen, moet ook gebeuren voor de bloedsomloop he...ga zo ff met mijn nieuwe telefoon spelen
kijkt iemand the wild? LAchen. Alleen ik moet altijd wenen bij zielige dierenfiguren die verdwaald zijn of zielig. Zo stom!
Wat een lieverdjes zeg, mooie katjes vind ik dat altijd, ze zijn nog jong of niet? Huis tuin en keukenkatjes toch? En is de hond wel een merk of een vuilnisbakkie?
Bietje..wandelen?? een rondje door de kamer ofzo.. daar krijg je volgens Manon adrenaline van hoor..pas op.. Enne sms je mij je nieuwe nummer even.. Julesz..ik kijk weer dat stomme programma opzoek naar Michael.. en janken dat doe ik al bij reclames met die hormonen, haha
JA he? De een is 10, de grote en de ander 1. En het is absoluut een vuilnisbakkie. Niet mooi maar vooral lief
ik kijk naar mijn laptop, kids liggen in bed the wild te kijken, ideaal die tv's op hun kamer. niet pedagogisch verantwoord, maar ja duuuuh wel lekker
Daar gaat het toch om Julesz.. dat ze lief zijn.. mijne zijn toevallig pikzwart maar al waren ze paars..dan nog vond ik ze lief hoor.. Die van Bietje..die spoort niet..wel lief maar hij bijt altijd..
heb trouwens een vet makkelijk nummer, had ik je vanmiddag wel even kunnen zeggen, maar ik sms je straks/zo
Spannend.. en trouwnes..niet pedagogisch verantwoord?? Het is weekend hoor, dan mag ut.. Jojoooooooooooooooooooooooooo ben je nog wakker?????? Of zit je te kwekken met iemand???
Ja als ze maar lief zijn!! Ik had er ook 1 die niet spoorde, lief voor mij maar zekers niet voor visite. Hing gelijk in een been ofzo hahah..ik vond het wel grappig maar visite niet. Hij viel ineens dood neer nog voor zijn 3e verjaardag Was een rooie kater met wit...heette Eddie, mis hem nog wel eens.
Nou Julesz..geloof mij dat maakt bij die van Bi niet uit hoor... DIe denkt dat hij stoer is, hahah... Jojo..ging het nog een half uurtje proberen..dus denk dat het niet gelukt is..of ze is toch in de wasbak gaan zitten...