Jeetje Smits, wat verschrikkelijk dat je terug moet naar het ziekenhuis met Tim... Moet hij onder de lamp of weet je nog niet wat ze gaan doen?? Heel veel sterkte! Komt helemaal goed hoor! Dikke knuffel. Manon: wat ga ik voor je duimen zeg! Fijn dat er twee eitjes het hebben gered en dat ze beiden worden terug gezet! Spannende weekjes weer! Aan het werk, maar met mijn gedachte bij jullie!!
Oh even wat data van mijn kant om met z'n vieren naar Charlie te gaan (leuk dat je mee wilt super): Oh, ik zie nu dat het heel makkelijk is, ik kan vanaf nu elke zondag t/m 23 mei. Dus laten jullie maar weten wat jullie uitkomt. Kom namelijk in mijn werkweekenden uit een slaapdienst, dus kan ik die zondagen ook, maar dat is voor super wel een werkdag denk ik. Dus het is aan jullie!
Smits wat vervelend joh! Moet hij nu onder de blauwe lamp? Ben je net lekker thuis en dan krijg je dit... Verdorie joh snap dat dat echt niet leuk is! (en dan met die rottige hormonen ook) Nou hoop dat het snel wegtrekt en hij weer lekker met jullie mee mag! Dikke kus voor Tim! Ik reageer nog steeds later op iedereen hoor maar moet voeden!
grrr loopt mn laptop vast als ik mijn bericht verzend. Daar heb ik zo geen geduld voor. Smits meis wat een enorme domper zeg! terug naar het ziekenhuis, bah! Hopelijk gaat het snel beter. Sterkte meis Manon: mijn duimen draaien alvast voor je! wat spannend weer zeg. Heel veel succes. Naat; hoe was de groeiecho? Hier alweer thuis. Ben om half 2 naar huis gegaan. Heb al sinds gister knallende koppijn. Begon nu misselijk en duizelig te worden. Bah, voel me dan zo een slapjanus. Nou ja nu maar op de bank....
De groei echo was goed alleen hij was weer iets te groot voor 32 weken, niet iets om ons zorgen over te maken maar toch doe je dat. Alles zag er wel prima uit bij de kleine, hartje klopte ook prima. de echoscopiste was alleen niet zo blij betreft de 1e echo, die is via de buik gedaan en ik was toen 9 wkn. Ze vind dat alle eco's voor 10 wkn vaginaal moeten voor een optimaler resultaat, ze denk dus dat ik verder ben maar dat zeggen ze niet met zoveel woorden. Donderdag moet ik naar de VK dus zal t dan wel overleggen. Super doe je lekker rustig aan aan jezelf denken hoor.
@Manon, voor jou goed nieuws...idd twee weken duimen draaien!! Wanneer weet je het ongeveer zeker? Ben benieuwd of ik dan nog in den Nederlanden ben of dat ik via sms op de hoogte gehouden moet worden. @Naat klinkt idd als hyperventilatie, ik heb daar ook wel eens last van. Heb alleen nog nooit het besef gehad in een zakje te blazen, zal dat volgende keer eens doen...thnx Manon. En vreemd dat verhaal van de echo hoor, dus wie weet ben je echt verder en komt jullie kleine gewoon eerder, ook wel weer leuk toch?? @Loestig, lastig he om je mond te houden...maar mijn ervaring is dat het dan voor andere mensen niet zo lang duurt voordat de kleine er is hahahah...voor jezelf duurt het rete lang, maar voor hun zijn er lekker al drie maanden voorbij. @Jojo, vond het ook retegezellig!! En Charlie is zoooo poepig in haar kleine spijkerbroeklegging.....!! Wel vals trouwens dat jullie nu Super in real life gaan meeten en wij weer moeten wachten he grrrrr. dus ook maar op de bbq?!??! lijkt me echt erg gezellig hoor. @Smits, oh meissie dat is echt niet leuk!! Heb het ook meerdere malen meegemaakt dat wij met ons mannetje terug moesten naar het ziekenhuis en dat is altijd zo'n domper, zeker nu in het begin. Maar als hij even onder de lamp heeft gelegen, trekt het hopelijk snel bij en is hij snel weer thuis. Een mooi moppie hebben jullie geproduceerd hoor, en een skeetig kaartje! KReeg hem vandaag binnen. @De rest waahahahahah ik weet het niet meer, oh ja super, je bent echt geen slapjanus, DOOS sorry hoor, je bent gewoon ZWANGER en dan mag je moe zijn, gek mens!
@ Allen..zo ik ben weer thuis en ben zwanger van een tweeling. Nu hopen dat ze of in ieder geval 1 blijft zitten... ik heb een echo meegekregen die zet ik straks wel ff op hyves, bij mijn profiel hier op zp en bij deel drie neer. Hij is alleen wel lastig af te lezen hoor als je niet weet waar het moet zitten maar ik zal proberen een goede uitleg erbij te zetten... Oh en het deed geen pijn hoor ofzo...je voelt er maar heel weinig van.. @Bietje..ik weet niet meer wanneer je weggaat maar ik hoop het over 11 daagjes al wel te weten. Mijn banner loopt dus goed. Goed he die trucjes, in zakje blazen of handen bij hyperventilatie en als je je duizelig voelt worden even paar keer hoesten. Dan 'denkt' je lichaam even daar aan en als het goed is ben je dan niet meer zo duizelig..je neemt je lichaam dan in het ootje zeg maar..heb ik van een zuster geleerd die mijn bloed wilde prikken toen ik duizelig werd... Super je bent echt geen watje omdat je moe bent als je 23 weken zwanger bent mutsie...ik ben van wel minder moe hoor haha...luister gewoon naar je lichaam en doe lekker een tukje of laat dingen aan iemand anders over als je het niet aankunt..iedereen zal dat begrijpen.. Naat..leuk hoor dat je hem weer hebt gezien! De maat..ach ja..groter, kleiner..als hij maar gezond is toch?? Kris...de volgende data kan ik niet: 24 april 25 april 15 mei de rest dus wel in april, mei en juni... Maar zullen we gewoon wat prikken...kunnen jullie 8 of 23 mei bijvoorbeeld??
Hé meiden, ik zit nu nog op mijn werk. Vanavond een workshop en daarvoor moet ik aanwezig zijn (zodat ik het gebouw kan afsluiten) bleeh duurt tot 21.30 uur en ik ben de afgelopen dagen zo moe na het avondeten, dat ik dan meestal alweer in mijn bedje kruip. Maar goed even doorbijten. Manon GEFELICITEERD haha nu inderdaad zwanger van een tweeling. Hopelijk mag het zo blijven. Mijn zus is ook via IVF zwanger geworden dus dat wist ik ook al lang vantevoren. Wel heel spannend die tijd. Hopelijk lees ik op 30 april dat je nog steeds zwanger bent, maar dan het resultaat van de zwangerschapstest. Vanaf 1 mei ben ik weg dus kan ik jullie een tijdje niet volgen. Smits, jasses moet je Tim weer achterlaten in het ziekenhuis. Balen hoor. Komt dat omdat hij te vroeg is geboren? Hopelijk trekt het snel weg en mag hij weer naar huis. Zo ik ga vast koffie en thee zetten voor de workshop. En dan de tijd doden tot de deelnemers komen.
ladiesssssssssssssss.... @ Smits.. potverdorrie.. heb je al via sms gesproken, maar vind het nog steeds klote voor jullie.. Hopelijk blijft het bij die 2 a 3 dagen en mag Tim weer lekker mee naar huis. @ super... ben je gek geworden ofzo??? Je bent inderdaad 23 weken zwanger, dan mag je best een dagje skippen hoor en je lage bloeddruk werkt daar natuurlijk niet echt aan mee.. of juist wel bedoel ik..Gewoon je rust pakken als dat nodig is. @ Loestig.. vervelend he die lange werkdagen.. soms moet je er even doorheen, maar die vermoeidheid herken ik wel hoor. @ Naat.. oh jee, dat zal schrikken geweest zijn.. Gelukkig is het niets ernstigs geweest.. Rustig aan doen dus vanaf nu.. Misschien toch eerder met verlof gaan of de ziektewet in?? En wie weet komt de kleine wel eerder ja.. als ze niet precies kunnen zeggen hoe ver je bent.. Ach weet je... hij laat vanzelf wel van zich horen als het zover is, hihi @ Manon...zoooooooooooo spannend....!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga echt voor jullie duimen hoor.. een tweeling.. helemaal super cool.. hopen dat ze goed gaan nestelen en lekker blijven zitten de komende maanden... euhhhh.. ik ben het kwijt.. Kris hoe is je weekend geweest?? Hier een hele slechte nacht gehad, sinds gisteren ontzettende buikpijn.. een beetje een ongi achtige diarree (sorry) buikpijn..daarbij de drukkende Gerrit en het feest is compleet.. Die ongi pijn is inmiddels wel een stuk minder geworden gelukkig.. Dat drukken blijft wel aanwezig, maar dat is echt de kleine denk ik...
Manon wat fijn dat het goed is gegaan! Ik ga hard voor je duimen dat ze blijven zitten!!!!! Gek idee he! Oh en 8 mei kan ik niet, want dan is Ro jarig. Het liefst heb ik het op een zaterdag, want anders is Ro ook thuis en kunnen we niet ongestoord ouwenelen hihi Sab ik schrik een beetje van je berichtje... Wil je dit please goed in de gaten houden en de vk hierover bellen??? Het klinkt mij nl als (voor) weeën en dat moeten we nog ff niet hebben!!!! Doe je heeeeel rustig aan en wees niet eigenwijs! Anders kom ik naar je toe hoor!!!!!! (toch dichtbij ) Naat vervelend zeg, maar gebeurd vaker hoor hyperventilatie in de zwangerschap. Ik had er ook heel erg veel last van en het is best wel eng! Super ik vind jou ook echt geen watje! Het is goed dat je naar je lijf luistert. Rustig aan hoor!!! OH jee weet het verder niet meer... Oh ja Loestig erg he die vermoeidheid! Die kan je echt overvallen en dan ben je niet meer vooruit te branden! Moet je morgen ook weer vroeg werken of mag je uitslapen??? Succes iig! Oh meiden ben zo blij! Heb voor charlie een puckababy gekocht. Is een inbaker slaapzakje. Ze maait namelijk met haar armen als ik haar in bed leg en dan slaat ze zichzelf wakker of houdt ze zichzelf uit haar slaap. Het is de uitvinding van de eeuw!!! Ze heeft vanmiddag van voeding tot voeding geslapen en vanavond ging ze ook zonder problemen slapen en ze slaapt nog steeds!!! Weet niet wat ik met mijn tijd moet hahaha! Daardoor is ze ook zoooo vrolijk!! (foto's op hyves, lukt niet om ze hier te uploaden sorry!!!) Nou ik ga de was maar opruimen haha heb 5wasjes gedraaid en weggewerkt goed he hahaha!!!
Nou Smits, wat een naar nieuws! Hopelijk mag je hem snel weer mee naar huis nemen lieverd. Denk aan je. Sab; doe je even rustig aan aap! En wellicht even overleggen met een vk kan toch nooit kwaad? Uiteraard heb ik er geen verstand van zoals de ervaringsdeskundigen onder ons. (het worden er steeds meer! ) Maar het klinkt niet fijn dit.. Manon! Ik heb de hele dag aan je gedacht. Wat spannend meis, gewoont twee eitjes ! Ik hoop het zo voor je! Wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nathalie, hoop dat je hier niet weer last van gaat krijgen. Lijkt me vervelend. En ik kan me voor stellen dat je je wat zorgen maakt over de grootte. Zou wel gek zijn als blijkt dat je verder bent dan je denkt door die eerste echo. Dat begreep ik toch goed toch? Super, oelewappert, je zult niet door kunnen blijven banjeren als niet-zwangere! Heeft nou eenmaal invloed Pak je wel je rust verder? Loestig, wat een verleiding heb je moeten weerstaan! Die was natuurlijk wel groot om het te vertellen op zijn verjaardag. Volgens mij gaan jij en Bietje bijna tegelijk op vakantie of lijkt dat maar zo? Bietje hoe is joe? Jojo wat fijn dat de inbakendoek zo goed bevalt. Ideaal he? Soms zwaaien ze zich zo uit de slaap. Hartstikkene frustrerend natuurlijk voor zo'n kleintje. Zal eens even kijken naar de laatste foto's van je schoonheid. Kris, hoe is de liefde? Hier lekker dagje gewerkt op het dagverblijf. Geen bijzonderheden verder. Het is verder even afwachten, volgende week zou ik ongeveer ongesteld moeten worden... of niet... We merken het vanzelf he
Sab wat vervelend die drukkende en ongi achtige pijn. Ga je aan de VK vragen wat het is? Waarschijnlijk is het onschuldig, maar je kunt toch beter het zeker voor het onzeker nemen. Super lekker rustig aan doen, je bent ook alweer een aantal maandjes zwanger, dan mag je af en toe gigantisch moe zijn. Gewoon een soort baaldag opnemen op je werk, dat begrijpen ze toch wel? Manon ik heb een reactie geplaatst bij je echofoto en de duimen draaien overuren. Jojo fijn dat Charlie nu weer rustig kan slapen. Dan heeft niet alleen zij een heerlijke nachtrust, maar jullie ook. De rest ben ik een beetje kwijt. Oh ja Nathalie zou het inderdaad kunnen zijn dat door een echo via de buikwand een verkeerde meting is gedaan bij de 1ste echo? Of is het gewoon een iets grotere baby. Zijn jullie of de rest van de familie boven gemiddeld lang? Smits ik heb je kaartje ontvangen. Echt heel erg leuk. Heb je het zelf ontworpen? Heb je al nieuws van het ziekenhuis hoelang Tim daar moet blijven? Ik heb vandaag een dagje vrij, ben ik ook wel aan toe na gisteren. Het was pas om 22.30 uur afgelopen en dan nog afsluiten en een klein half uur naar huis rijden. Had ik ook halverwege de avond last van mijn darmen, ik zat mezelf dus heel erg in de weg. Gelukkig zat manlief thuis met een warm kopje water en een kruik. Dat hielp wel. Vandaag dus rustig aan en vanmiddag even naar de kapper.
Smits hoe gaat t met kleine Tim? Leuk kaartje hoor, heb je mijn kaartje ontvangen of niet? Jojo fijn dat het helpt dat inbakeren bij Charlie, nu heb je weer wat meer tijd om te wassen zo te lezen Loestig vervelend dat t zolang duurde gister, fijn dat je vandaag even bij kan komen en je lekker vrij bent. Ga je nog wat speciaals doen bij de kapper? Sab vervelend van die ongi achtige pijntjes, heb je voor de zekerheid je VK nog gebeld of dat niet? Hier vanmorgen opgestaan na een onrustige nacht, veel steken rondom mijn vagina:S ook heb ik erg last van mijn keel, denk toch een koudje of zo. Ben wel naar mijn werk gegaan maar om 11 uur richting huis gegaan, voelde me zo moe en beroerd, ben om 11:45 mijn bedje in gekropen en werd pas om 14:00 uur wakker, heb t toch nodig zo te zien. Doe lekker rustig aan dit weekje, mijn baas vond t gelukkig niet al te vervelend dat ik naar huis ben gegaan en ik moest maar even uitrusten...
Nathalie vervelend dat je je zo rot voelt. Wijzen die steken waarover je het hebt niet op een blaasontsteking? Toch maar even in de gaten houden en goed rusten. Ik ben net terug van de kapper, niets bijzonders hoor, gewoon geknipt in het model wat ik nu al even heb. Het zit gewoon handig en is 's ochtends snel klaar.
die steken zijn als t goed is van indalen van de baby, gister zei de echo-scopiste dat de baby al een stukje was ingedaald. Altijd lekker toch zo'n makkelijk kapsel.
meiden had smits even een sms gestuurd hoe het nu ging met tim... 'gaat de goede kant op... waarde is aan het dalen en heeft 1 lamp minder. Verder ligt time steeds heel tevreden in de wieg. Zijn zo trots op ons mannetje..' duss dat is wel goed om te horen.. Hier nu druk druk druk in de werkweek... Voor wie het vroeg, een goed gezellig weekend gehad hier... Verder weinig nieuwtjes.. Ja mjn ongi is er echt... Gister vrij heftig.. Nu valt het wel weer mee... Alle zwangeren hier.: doe eens rustig aan...! hoor jullie te veel klagen en dat is volgens mij alleemal door de drukte en stress.. Relax take it eeaaasssyyy zoals Mika zong
Fijn om te horen dat het de goede kant opgaat met kleine Tim! Kris je hebt dus een heftige ongi, hopelijk niet al te heftig, zie dat t alweer wat minder is. Hier vannacht wakker geworden van de steekjes van onderen en moest ook overgeven...ben toch niet helemaal lekker, keelpijn word wel minder. Vanavond komt er iemand van de kraamzorg langs! Rond 19 uur. Spannend heb wel even het kraamboekje een beetje doorgelezen ter voorbereiding.
Naat; bah wat vervelend dat je je zo rot voelt! Spannend dat er iemand komt van de kraamzorg Smits: fijn te horen dat het beter gaat met Tim. Hoop zo dat jullie snel lekker naar huis kunnen. Verder weet ik het even niet meer. Ben lekker op tijd gestopt vandaag op mn werk (goed he van mij????) zo naar mijn ouders en dan lekker op de bank hangen.
Goedzo Super dat je eerder bent gestopt, even aan jezelf denken, doe ik nu ook hoor, vind t allemaal wel goed. Krijg ook steeds vaker last van die steken van onderen morgen eerst ff melden bij de VK. Lekker gezellie naar je ouders toe.