Meiden sorry even ego...moet zo gaan werken.. Heb de drie dagen dip..pfff..vannacht een migraine aanval gehad..vind mijn temp niet erg hoog 36,6 en voel helemaal niks...niet dat er al wat te voelen valt maar toch...je wil het zo graag he...dus even een dipje...hopelijk voel ik me morgen alweer beter...maar vandaag heb ik echt het gevoel dat het volkomen mislukt is...volgens mij had ik dit de vorige keer ook bij drie dagen en heb zelfs geen zin om dat op te zoeken..dat wil toch wat zeggen he... bah voel me klote en heb zin om te huilen maar dan moet ik me weer opnieuw opmaken en daar heb ik geen tijd voor.. Vandaag gelukkig een vrij rustige dag op het werk... Zal mijn 'symptomen' tot dusver op een rijtje zetten(in hoeverre je het al symptomen kunt noemen he) Last van gas in mijn darmen(sorry hoor) gisteravond zo moe dat ik om 10 uur haast in slaap viel (heb ik nooit ben echt een avondmens en had al 3 dagen uitgeslapen) vandaag huilerig begin.. ja dat was het wel hahah en dan tegen symtomen(dus waardoor ik denk dat het niet gelukt is): Migraine voel helemaal niks lage temp gewoon het gevoel van mislukt... Pff ik maak me weer druk om niks want ik kan eigenlijk nog niets voelen... sorry voor dit ego moment maar moet er nu echt vandoor, ik ga vanavond netjes op jullie reageren!
Oh lieve Manon... die rot onzekerheid ook.. Het is gewoon extra moeilijk, omdat je weet dat er wat in zit wat moet blijven zitten. Geen tot weinig symptomen zegt helemaal niets he lieverd..kijk naar mijn banner.... We blijven voor je duimen en een dipdag mag je altijd hebben, goed dat je het even van je af komt schrijven.. Dikke knuffel...
Oh manon pfff het is ook allemaal niet niks hoor al die onzekerheid. Logisch dat je af en toe in een dikke vette dip terecht komt. Ook ik had pas ergens last van 1 dag voor mij nod daarvoor ook niks. Behalve wat rommelende darmen. Mijn temp was ook gewoon zoals normaal. Hier een fanatieke duimer voor jou hoor. Hopelijk is je werkdag snel voorbij en kun je lekker weer op de bank kruipen. *Knuffie voor manon*
Ook van mij een knuffel voor Manon!! Zo spannend, dan kan ik me een dipdagje echt wel voorstellen hoor! Schrijf maar lekker van je af, wij luisteren wel. Naat: vervelend dat je pijn hebt. Gelukkig dat je (bijna zeker) weet waar het vandaan komt. Super: goed dat je rustig aan doet. Gelukkig dat je de mogelijkheid hebt om af en toe eerder weg te gaan. Makkelijk baantje heb je toch! hahaha. Nee, is grapje, weet heel goed dat het alles behalve makkelijk is Het is rustig weer hier. Tis weer wacht-tijd, dus dan hebben we ook niet heel veel te melden. Hier ook wachten... Zit op dag 14, zou een vruchtbaar momentje kunnen zijn, maar de kans dat mijn cyclus opeens 28 dagen is, is wel heeeeel klein Ach, we klussen gewoon lekker verder, hihi.
Lieve Manon ik snap dat je een dipdagje hebt, dat mag ook hoor en praat hier maar lekker van je af!!! Het is ook zo spannend en ach die symptomen hoeven niets te betekenen hoor, er zijn er zat die helemaal niets merken en dan blijkt het toch zo te zijn, duim voor je meid en een knuffel! Mutz klust vrolijk verder, goedzo meid. Sab jij ook bijna verlof toch? geloof nog eerder dan ik, lekker!!! Ik moet nog 2 weken werken hierna (2 weken van 4 dagen). Vanmiddag controle gehad bij de VK, alles goed, bloeddruk netjes 120/70 en 1 kilo aangekomen. Zit nu totaal ongeveer 10 kilo bij...en idd de bevestiging gekregen wat betreft die steken van onderen, komt idd door het indalen van de baby, hij lag al vrij diep. Dit betekent echter niet dat die eerder komt, dat d8 ik natuurlijk weer! Volgende keer (6mei) gaan we de bevalling bespreken, spannend weer! Voel me gelukkig weer iets beter, ga morgen ook weer werken en dus nog even er 2 weken tegenaan op mijn rustige tempo!!!
Naat: klinkt goed allemaal! Helemaal dat je nog maar 8 dagen hoeft te werken (en morgen denk ik?) nou ja 9 dan.....wat heerlijk zeg. En 10 kilo, netjes zeg...ik zit nu al op 8 kilo erbij... Zo vanmorgen lekker met het 3 weken oude zoontje van mn collega geknuffeld. Kon hem bijna niet meer terug geven. Wat een heerlijk mannetje. En ik heb een goeie dag vandaag. Morgen hopelijk ook want dan ga ik naar de prenatal, hahahaha shoppen Manon: je dag een beetje doorgekomen?
Hey meiden..jammer dat er (nog) niemand is...mijn vent is trainen en ik zit me te vervelen. naat..wat spannend dat je je bevalling gaat bespreken..dat maakt dat het natuurlijk wel heel dichtbij gaat komen nu! Ben je nog ergen bang voor of heb je geen angsten en er alleen maar heel veel zin in? Mutz...nou jullie zullen niet snel klusmoe worden met een bruiloft in het verschiet hahah..een en al romance!! Super...wat goed dat je eindelijk naar ons luistert... Krisje...how is life?? Wel fijn dat je lichaam weer een beetje naar behoren gaat functioneren! Bietje..al zin in je vakantie..het gaat nu echt opschieten hoor...heb je al het een en ander klaarstaan? Sab...Niet in Bietjes vakantie bevallen he! Gelukkig..alles goed daar? Julesz..lieverd...het is het met jou? Je wacht op je ongi toch? ben benieuwd wanneer het komt..ben je nog bezig met iemand in het spirituele of wil je binnenkort naar de HA? Loestig...voor jou ook bijna vakantie toch..ga je nou tegelijk met Bietje weg?? zo lijkt het wel... Jojo...Hoe is het met je moeheid...goed dat het inbakenen zo werkt voor Charlie en daarmee ook voor jullie en last but not least Smits...ooh smits oh smits...dat dit nou toch weer met jullie moet gebeuren...denk je je kleine lekker veilig bij je thuis te hebben moet hij halsoverkop weer terug...gelukkig valt het mee en mag hij bijna weer mee naar huis...maar kan me voorstellen dat je hem liever gister dan vandaag weer thuis hebt...
Smits Wat klote dat Tim naar het ziekenhuis moest. Misschien zijn jullie nu weer thuis. Hoop het voor jullie! Manon Snap goed dat je een k*tdag hebt. Je hoopt natuurlijk dat je vanalles voelt. Maar zoals de andere meiden al schrijven, je hoeft helemaal niets te voelen om toch zwanger te zijn. Probeer je rustig te houden. Dikke knuf. Jojo Wat ee scheetje is jullie prinses toch! Steeds als ik haar foto zie zwijmel ik weg! Naat Mooi dat alles weer goed was bij de verloskundige. Nog even doorzetten (werken) en je kan van je welverdiende verlof gaan genieten. Bietje Je gaat bijna op vakantie, lekker zeg! Loestig Ook jij bijna op vakantie, lekker genieten en daarna het grote nieuws vertellen aan iedereen, zo leuk! Sab Hoe is het met jou pijn? Al minder? Kris Nog stappen van t weekend? Ged dat je uit jezelf ongi bent geworden. Lijkt me een fijn idee dat je lichaam het nu uit zichzelf oppakt. Ik ga morgen met mijn familie een weekendje weg, helemaal zin in. Lekker met je nichtje en neefje knuffelen, en het wordt erg lekker weer, dus komt helemaal goed. Verder komt de klusperiode er weer aan. Nog 1 kans voor ons voordat we de MMM ingaan. We gaan weer goed ons best doen maar of het resultaat geeft.......
Gelukkig..leuk hoor om er even tussenuit te gaan met je familie...Ik ga voor je duimen dat het deze klusronde wat wordt en dat de MMM jullie bespaard zal blijven.. Oh en meiden..ik had te vroeg mijn dip..heb alsnof de hele dag dingen gevoeld..kunnen ook mijn darmen zijn hoor maar heb meer een ander idee gewoon..heb steekjes onderin mijn buik aan de linker en rechterkant. Wel iets meer recht dan links af en toe maar toch. En mijn onderbuik voelt..eh..vol..zwaar.. weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.. anders dan een volle blaas of lucht in je darmen..een beetje als vlakvoor je ongi eraan komt maat toch net weer niet... en als ik stil zit heb ik het iets minder dan wanneer ik net druk ben geweest... herkennen jullie zwangeren iets?? oh ja en ik heb ben nu niet 4 dagen, maar 8 dagen omdat je de leeftijd van het vruchtje erbij op moet tellen. Dus innesteling is rond deze tijd...ik mag alleen pas later testen omdat dat teleurstelling later moet voorkomen mocht het mis gaan...ik zal mijn banner even aanpassen naar mijn echte NOD tijd en niet de wanneer mag ik testen tijd, die is 3 dagen later...
Wat spannend! Och wat spannend hee. Ben benieuwd wat de zwangeren/ervaringsdeskundigen ervan zeggen..fijn dat je iets minder sipjes lijkt te zijn. Am i right? Je vroeg naar stand van zaken..ik wacht totdat er iets gebeurd. Er gebeurd wel weer vanalles in mijn buik. Maar ja, ik ga maar nergens vanuit.. De homeopaat laat ik voor wat het is. Ik ben bezig gegaan met gezonder eten. En ben aan het hardlopen nav de gesprekken met haar. Maar ga verder op het moment. Ook geen ha. Vind het daar nog te vroeg voor voor mezelf. Wellicht is de drukte ook een factor geweest. Je weet het niet..ik ga nu snurken. Mijn duimen zijn ook typmoe van mobiel internetten. Xxxx
Vandaag weer aanwezig op de zaak, wel met een moe-hoofd hoor bahhhh, vannacht slecht geslapen heb bijna elk uur voorbij zien komen...pffffff...ook weer steekjes gehad. Hij lag volgens de VK al diep ingedaald maar goed dat zegt niks he whahaha Dit weekend niet echt veel plannen, vanavond even wat boodschapjes in huis halen en morgen met mijn moeder plantjes halen voor de tuin en dan zondag planten, doet mijn moedertje lief he!! Pascal gaat morgen een motor huren en lekker toeren... Jullie nog plannen? Spannend Manon, dat van die darmen herken ik wel een beetje hoor had ik ook wel last van. Gelukkig fijn weekend, geniet er lekker van met je familie en het wordt ook heerlijk weer, dus dubbel genieten!!! Super veel shop-plezier bij Prenatal vandaag!!! Bii en Julesz heerlijk bijna op vakantie!!! Verder weet ik het niet meer hoor. ohhhhjaaa Peet hoe gaat het inbakeren bij Charlie, goed??? Even een vraagje weet niet of jullie t weten, maar mag je nou gewoon van die anta flu keelsnoepjes (groene) nemen tegevn keelpijn/droge keel?
Naat: even snel anta flu kan gewoon hoor. Die eet ik ook regelmatig en heb er nog nooit van gehoord dat dat niet mag. Verlicht misschien wat voor je keel! Sterkte ermee
Manon ik las je berichtje en snap je twijfels wel. Je hoopt natuurlijk dat al die steken en rare dingen die je normaal niet voelt een teken zijn, maar het wil natuurlijk nog niets zeggen. Ik voelde vrij weinig en bleek toen zwanger te zijn. Wat ik wel herken is dat mijn darmen opspeelden, ik had vaker oprispingen. En ook had ik steken in mijn linkerzij (ter hoogte van de eierstokken). Ik hoop zo voor je dat het raak mag zijn, ik duim nog steeds voor je. Nathalie lekker nog maar 2 weekjes en dan verlof. Fijn dat alles bij de VK goed was. Gewoon rustig aandoen hoor. Van het weekend wordt het heerlijk weer. Kun je lekker vanuit een luie stoel kijken hoe je moeder de plantjes plant. Krisje hoe is het met jou? Al een paar dagen niet meer online gezien. Is de ongesteldheid weer voorbij? Smits is Tim inmiddels alweer naar huis? En heb je mijn kaartje ontvangen? Mutzie moet je na deze cylus weer naar het ziekenhuis of zit ik nu helemaal verkeerd? Super shop ze vandaag. Ik hoorde dat er bij prenatal acties waren deze vier dagen. Mijn man vroeg al of we ook even gaan kijken, dus ik denk morgen of zondag ook maar even vast iets gaan kopen. Bietje hoe is het met je? Wanneer ga jij op vakantie? Ik vertrek 1 mei. Gelukkig ik hoop dat je een fijn weekend tegemoet gaat met de familie, maar het weer zit mee, het gezelschap dus wat wil je nog meer. En lekker gaan klussen, hopelijk gaat het nu gewoon lukken. Julesz mag je alweer testen? Jojo alles goed met jou en Charlie? slaapt ze nu beter? (en jullie ook) Hier alles goed. Ik had woensdag een beetje een dipje, beetje misselijk en erg moe. Gisterenmiddag was het misselijke gevoel weer een weg en nu gaat het weer. Hopelijk is dat volgende week voorbij als ik in Italiƫ zit, want dan wil ik lekker kunnen genieten van de Italiaanse keuken.
Loestig wat een heerlijk vooruitzicht Bella Italiaaaaa! Leuk dat jullie misschien ook even gaan shoppen bij de Prenatal. altijd leuk alle dingetjes kopen voor de baby. En ik ga zeker genieten van t weer en kijken hoe mijn moeder de tuin opfleurt komt helemaal in orde hoor. Ben benieuwd hoe t met kleine Tim gaat, smits???
Oh Manon wat spannend. Ik wil je niet teveel (valse) hoop geven, maar alles wat jij beschrijft voelde ik ook! Jeeetje wat spannend! Is je banner nu goed aangepast of niet? Smits hoe is het met je kleine Tim? Fijn dat er 1 lamp af is gegaan en de waardes waren gezakt. Ik hoop dat hij weer lekker snel bij jullie is, want het voelt verschrikkelijk als je niet 24pd bij je kindje kunt zijn!!!! Naat balen joh dat je zo'n last hebt van de indaling. het zegt idd niks. Charlie was bij mij wel al ingedaald maar nog niet diep ofzo en die is 2 weken eerder geboren. Zou ook nog ff niet goed zijn als jullie kleine man nu al zou komen! Sab hoe is het met jou??? Gaat het weer een beetje met je rare steken enzo? Vandaag je anti d prik he! Spannend hoor je kunt het! Loestig wat heerlijk dat je lekker op vakantie gaat geniet ervan! Gelukkig ook lekker even erop uit heerlijk veel plezier! Julesz zou best kunnen hoor mop dat je nu je wat meer rust hebt het ineens *floep* raak is! Het is je zooooo gegund!!!! Gaat verder alles goed??? Super shop ze vandaag! Goed dat je wat rustiger aan doet hoor! En shoppen is een goede therapie hahaha daar ontspant de mens van! Mutz lekker aan de klus dus! Nou is ook niet verkeerd toch? hihi Zou wel geweldig zijn als je cyclus ineens mee gaat werken en je gewoon niet ongesteld wordt om de goede redenen!!!! Hoe is het met de voorbereidingen??? Bi nog eventjes en dan ga je lekker op vakantie!!!!!!! Heerlijk joh! Caravan al gesopt??? Helaas ook hele moeilijke dagen in t vooruitzicht... Trek je het een beetje? Ik denk iig aan je!!!! Dikke knuf! Hier alles zijn gangetje. Charlie groeit goed en kan ook steeds meer. Ze lacht met geluidjes en als ze het echt grappig vindt dan gaan haar armen en benen de lucht in van plezier zoooo lief! Huilen doet ze ook nog wel veel maar is te doen. Je raakt er aan gewend en wordt makkelijker! De puckababy (inbakerslaapzak) gebruiken we alleen 's nachts en is nog steeds heeeeel rustig voor haar! Zelfs zo rustig dat ze een paar nachten geleden ineens doorsliep 6 uur achter elkaar!!!!! Helaas is dat nu weer over hahaha maar goed we hebben er van genoten! Ben alleen benieuwd wanneer ik weer ongi ga worden! Vloeien is nu gestopt sinds 5dagen dus zou best volgende week zo kunnen zijn... bah! Verder is mijn gadget manie weer in volle hevigheid aan wezig hahaha alleen via marktplaats dit keer! Heb een droom mobiel van fisher price gekocht en een lullaby ding van chicco. Zo leuk en rustgevend voor Charlie. Heb eigenlijk nog een mobiel gekocht hahaha de ocean wonders van fisher price hahah kon t niet laten hihihi erg he! Oh meiden t weekend wordt t me toch een partij lekker weer!!! Ik heb dr zin an! Hoef me niet meer druk te maken over zwangerschapsmaskers enzo dus ik ga lekker liggen braden als een kip in de zon!
hoi hoi, snel een updateje voordat ik sofie bij mijn vriendinnetje ga knuffen (je weet wel, dat 1 vriendinnetje dat wist dat we bezig waren zwanger te worden en die in augustus is bevallen Smits gesmst vanmorgen. Kreeg de reactie dat ze onderweg waren naar huis met Tim!!! helemaal goed he?? ze probeerde vandaag nog te posten maar wist niet of het zou lukken... Ook een kleine update van mij... Ongi ver over.. Gister weg geweest en kreeg een 5tal minuten steken in mijn zij, net naar de navel. Zo erg dat ik even krom moest staan en moest drukken op die plek.... Ga je gelijk weer denken..mmm vorige week op de echo waren er wel eitjes te zien? was dit dan een eisprong??? maar ik ben ongi!??! hoe kan dat?? muts ook he Verder druk met werk, stappen en chris (i know i know, maar het is zo fijn 'gewoon' contact te hebben) Tot later!!!
Kris wat heb je toch een heerlijk druk leventje, meid en als jij het fijn vind dat contact met Chris moet je het gewoon doen hoor. Wat fijn om te horen dat kleine Tim naar huis mag, joepiii goed nieuws! Nu kunnen ze eindelijk optimaal gaan genieten. Jojo ga jij maar heerlijk bruinbakken, ikke niet hoor, heb ook al spinnetjes ontdekt in mijn gezicht dan kan ik er natuurlijk geeeeeeeeeeeeeen zwangerschapsmasker bij hebben Trouwens zijn ze bij jou al weg, jij had t ook in je gezicht toch? Fijn dat Charlie zo lekker goed groeit en ach koopziekte moet kunnen toch! Hier is mijn stem bijna weg door mijn keelpijn, helemaal schor...pffff toch nog niet helemaal in orde...maar ach het weekend staat voor de deur dus dat is wel weer lekker...
OOOOH kris vergeet ik jou helemaal!!! Vreemd zeg die ongi en die eitjes die je gezien hebt hmmm verwarrend he! Nou geniet jij maar lekker van de aandacht van Chris hoor! Heerlijk toch! Las op hyves dat je weer vreselijk sportief aan het doen bent?? Respect!!!!! Naat ze zijn nog niet weg hoor!!!
Lieve meiden, Eindelijk zijn we weer thuis. Het was even schrikken maandag toen het ziekenhuis belde dat we met spoed moesten komen. Dat hadden we niet verwacht. Tuurlijk zagen we wel dat Tim geel zag, maar dat het zo erg was. Verder was hij levendig genoeg en babietjes zijn dan juist suf. In het ziekenhuis aangekomen werd alles in sneltreinvaart in werking gezet. Nog een keer bloedprikken, zo zielig de zoveelste hielprik in een paar dagen tijd. Bleek dat Tim boven de curve van lichttherapie zat, maar net onder wisseltherapie. Van dat laatste word je niet echt vrolijk. Tranen met tuiten dus. In eerste instantie mochten we niet blijven, maar een verpleegster op de poli heeft even bonje gemaakt op de kraam en tatata daar hadden we een kamer. Ook heeft het geven van borstvoeding meegewerkt ( jaja wonderbaarlijk is dit helemaal opgang gekomen). Lichttherapie bestaat uit 1 of meerdere "plankjes" die je tussen de huid en romper moet schuiven. De arme jongen zag er uit als een lichtgevend poppetje. Om de drie uur voeden en zorgen dat Tim iedere voeding 60 ml binnenkreeg viel niet altijd mee. Na 30 ml kon meneer heerlijk met een schattig tevreden bekkie in slaap vallen en was met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Zo zielig dat we hem echt wakker moesten maken. Gelukkig ging het afkolven goed en konden we hem bijvoeden d.mv. een spuitje leeg te laten sabbelen naast je pink. Nadeel je bent als je geluk heb 1,5 bezig en dan kan je 1,5 slapen voordat je weer mag voeden. gaaaaaap, we zijn moe Edwin heeft zich ontpopt als een echte verpleger en mocht daardoor ook alle dagen blijven slapen, echt super. Tim heeft van alles gelukkig weinig last gehad en we hebben een behoorlijk zuipschuit van hem gemaakt. hihi 70 a 80 ml drinkt hij nu met gemak per voeding. Wat een kanjer he. Nu we thuis zijn kunnen we gelukkig weer volop knuffelen en uitgebreid badderen met hem. Lees (hopelijk) vanavond jullie berichten en zal dan weer op jullie reageren.