Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeh Smits, wat een verhaal. Gelukkig is jullie kleine man weer thuis, waar hij nu lekker gaat blijven. Heerlijk om te lezen dat je ook zoveel aan Edwin hebt gehad, tenslotte moeten jullie het samen doen.

Geniet lekker van het weer thuis zijn. En als je even niet reageert geeft dat niets hoor.

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits wat een verhaal! Maar wat fijn dat jullie uiteindelijk allebei bij jullie Tim mochten blijven. Wat knap dat hij nu al zoveel drinkt!!!!!! Een echt hongerlapje dus! Gelukkig dat jullie nu weer lekker thuis zijn. Lukt het een beetje zonder de kraamhulp? Ik vond het verschrikkelijk dat ze wegging!
    Oh en wat een super leuk kaartje zeg! Past echt bij jou! (jullie kan ik niet zeggen want ik ken Ed niet natuurlijk hihi)
    Nou ik hoop dat het echte genieten nu echt kan gaan beginnen, want dat hebben jullie verdient! En suuuper dat de borstvoeding op gang is gekomen ik ben jaloers ;)!!!!

Hier vannacht een pittig nachtje gehad. Charlie had besloten dat ze het wel mooi geweest vond om half 4.... Was niet meer stil te krijgen. Zo zielig maar nu hoor ik haar lachen in haar bedje (ze maakt al echt van die kirrende geluiden zoooo lief!) dus ik hoop dat ze nog ff lekker in slaap valt! Net wel weer een halve fles eruit gespuugd dus de freule zal om half 11 wel weer komen. (komt nu om de 4 uur zo fijn!) Vannacht heeft ze trouwens wel weer 5uur geslapen dus ben ik weer trots!

Vandaag lekker shoppen met Charlie en mijn schoonzusje!

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...wat zijn jullie geschrokken zeg!! goed dat je het hier nog even van je afschrijft! hahah kleine zuipschuit:D leuk...goed dat hij nu zoveel kan drinken..wordt hij groot en sterk van net als zijn papa en mama...

Hier even een update van de 'symptomen':

*nog steeds de steekjes en ongiachtig gevoel.
    *elke ochtend ineens debiel vroeg wakker met hogere temp dan normaal (normaal 35,8 en nu 36,6)(het gekke is alleen dat ik gewoon op de dag wel dezelfde temp heb als ik altijd heb; 36,6/36,7)
    Met vroeg wakker bedoel ik 5 uur vanochtend en 6 uur gisterochtend en dan ook bijna niet meer kunnen slapen.
    's avonds om 10 uur moe en naar bed willen(ik ben een echt avondmens normaal gesproken)
    * het voelt alsof ik heel de dag blosjes op mijn wangen heb(warm hoofd) maar temp blijft hetzelfde.
    en dan denk ik wel de belangrijkste 'symptomen':
    *misselijk!!
    *en hoofdpijn!
    gisteren heel de ochtend misselijk geweest en 's avonds hoofdpijn en nu ook trouwens. vannochtend om 5 uur ook flink misselijk.
    *Als ik naar bed ga ben ik niet echt misselijk maar is het net alsof ik een tennisbal heb ingeslikt..

Ik maak mezelf nog niet blij hoor want ik zou ook heel goed gewoon een koudje kunnen hebben want ik heb ook een beetje een loopneus..dus spannend...aaaah:)

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh en nog iets vreemds..ik sta net onder de douche zie ik dat ik ineens uitslag heb:$ nooit eerder gehad..het begint in mijn liezen tot 15 cm eronder op mijn bovenbenen allemaal rode stipjes...???????:(

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Manon klinkt allemaal wel heel goed he! Ik hoop het zooooo ontzettend voor jullie!!!! Ik wil ook niet té positief zijn, want mocht het toch mis gaan is het zo een gigantische domper, maar ik herken het wel hoor ook van de tennisbal en de hoofdpijn en de blosjes!!! Ik duim me suf!
    Gaat het je nu lukken om niet eerder te testen? Want het zegt nog niet veel toch dan of wel? Sorry voor de vele vragen hoor, maar ik ben er niet echt in thuis en ben reuze benieuwd!
    Oh joh ik krijg helemaal zo'n zenuwachtig gevoel in mijn buik voor je hihi! Duim duim duim!

Wat is het hier stil zeg! Hahahah ben ik een keer actief en zijn jullie allemaal aan t bakken in de zon waarschijnlijk. Ok op Smits na, want die zit de hele dag heerlijk in de wieg te turen naar Tim!
    Ik heb lekker geshopt vanmiddag met mijn schoonzusje. Leuke spijkerlegging (wat als broekje valt bij charlie) gekocht en een scheetig jurkje. Ook nog een wikkeldoek, omdat ik het nog wat eng vind om haar buiten zonder iets te hebben... (muts ik weet het hihi)

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #2826 manon31, 25 apr 2010
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
    Nou Jojo..ik ben daar echt een ongeloofelijke muts in hoor..ik kan dus echt niet wachten met testen hoor dus vandaag gedaan:D whaha maar nog niks te zien..duh..niet raar denk ik als je bedenkt dat ik 5 dagen te vroeg test...whaha schaam me dood:)
    ja en wat betreft je vraag...als ik nu al positief zou testen geldt gewoon hetzelde als voor iedereen...als het misgaat in een vroeg stadium ben je voor niks blij geweest...

Maar ik test zo vroeg om nog een reden en dat is medisch..ik wil weten of het zowiezo gelukt is om in te nestelen...als het dan in een iets later stadium fout gaat kan ik deze info wel aan het ziekenhuis doorgeven...Dan maar een domper als het toch nog misgaat maar dan heb ik in iedergeval wel meegemaakt hoe het is om zwanger te zijn want wie weet kom ik nooit meer zo dichtbij...you never know

Vandaag trouwens, zo'n twee uur na het avondeten, erg misselijk geweest en duizelig. Als ik dan wat eet trekt het wat weg...ben benieuwd naar morgenochtend...
    De last in mijn liezen is uitgegroeid naar wat permanentere druk en steken als ik moet hoesten. Mijn uitslag is weggetrokken...

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oh Manon, wat spannend zeg. Ik herken die steken wel, maar de andere symptomen niet, maar dat wil niets zeggen. Wel die hogere temp trouwens, die lag bij mij vanaf de eisprong ruim een halve graad hoger en is tot nu toe niet meer gedaald. Tja en die misselijkheid kreeg ik pas veel later. Ik hoop het zo voor je. Die uitslag is wel vreemd, of herkent iemand anders dat wel? Oh nog 5 dagen, duim duim duim

Jojo shop ze vandaag!!!

Smits fijn dat je weer thuis bent met Tim. En goed dat hij zoveel drinkt, wordt hij inderdaad groot en sterk van.

Even een berichtje over mezelf, ik beloof dat ik morgen of zo op de rest ga reageren.
    Vrijdag kreeg ik een telefoontje dat mijn ouders zaterdag (gisteren dus) op bezoek wilden komen. Zomaar nog even voor we op vakantie gaan. En vandaag wilden we naar de ouders van Ruben gaan omdat we daar nog een koffer wilden ophalen. Toen bedachten we ons opeens dat het misschien toch wel leuk was om het de ouders alvast te vertellen. Dus gisteren mijn ouders blij gemaakt met het gelukkige nieuws. We hadden een foto van de echo af laten drukken met een tekstje erbij en dat ingelijst. Ik zij tegen mijn vader dat het nog een verlaat verjaardagscadeau was ;)
    Ze hadden niets in de gaten, maar ze waren oh zo blij. Vandaag dus naar de ouders van Ruben. We hebben de ouders wel gevraagd het nog even stil te houden zodat we het als we terug komen van vakantie aan mijn zus en de broer van Ruben kunnen vertellen en daarna mag iedereen het weten. Ik ben blij dat ik het nu eindelik kan delen met anderen. Was gisteren eigenlijk ook wel prettig want ik was weer misselijk en 's avonds om 20.00 uur doodop. Mijn ouders zullen anders wel gedacht hebben dat ik overwerkt was of zo, maar niet dus het is voor een goed doel :D
    Zodadelijk nog even shoppen bij de prenatal en dan naar de opa en oma....

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve meiden,

Allereerst bedankt voor jullie kaartjes. Erg leuk en lief!! De woonkamer is omgetoverd in een babyblauw paradijs.

Lieve Bi; moet vooral nu erg aan je denken. Gaat het een beetje met je? Nog 5 daagjes en dan gaan jullie lekker naar Italie. Het verdriet zal er niet minder om zijn, maar denk dat het goed is om in een andere omgeving te zijn. En waar dan beter dan in het heerlijke Italie. Mocht ik je niet meer spreken/forummen... Lieverd een hele dikke knuffel en ondanks alles wens ik jou en je prachtige gezin een mooie en rustige vakantie!!

Manon: ohhhh wat is het weer spannend. Wat heb je snel bekende symptonen. Hoop dat 30 april ook alle vlaggen voor jou buiten hangen. Wij duimen gezellig mee en kleine Tim doet ook zijn best, alleen is het dan met een vinger of zijn vuistje:).

Naat: Voor jou komt de bevalling ook dichterbij. Ga je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis. Thuis lijkt me heerlijk, maar achteraf is het maar goed dat dat bij mij niet doorging. Had er niet aan moeten denken om met persweeën richting ziekenhuis te scheuren.

Kris: hoe gaat het met de boys??? Nog wat leuks ontmoet?

Mutzie: Al een eisprong inzicht? En hoe gaat het met de voorbereidingen van de dag?

Sab: Is je buik al wat rustiger????? Vind je berichten wel verontrustend? Zou je graag op je bed willen vastbinden.

HIer proberen we langszaam in een ritme te komen. Valt niet mee, want jemig wat gaat de tijd snel. Alle cliches zijn waar.
    Tim is al behoorlijk aan het veranderen. Zijn gezichtje veranderd met de dag en het ielige verdwijnt langszaam en wij worden steeds maar verliefder op ons mannetje. Tot nu toe hebben we het geluk dat hij alleen huilt wanneer zijn broek volzit en bij krampjes.
    We liggen trouwens rgelmatig in een duik om zijn poep en plas festijn. Zijn vader heeft hij al regelmatig ondergescheten. Het schiet letterlijk met een boog uit zijn kontje, tja zie dat maar eens te ontwijken en zijn sproeiertje doet daarbij ook goed dienst. Dus dames die een jongetje krijgen, wees gewaarschuwd. Zorg voor veel rompertjes etc andres was je je helemaal de blubbers.

Straks een poging wagen om de kast in elkaar te zetten, dan is eindelijk zijn kamertje af.

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Even een snelle reactie van mij! Vriendlief is druk aan het klussen in de tuin en ik zit hier maar op de bank, hihi. Zal zo de strijkbout even vasthouden ;)

Smits: wat super om van je te horen! Helemaal geweldig dat Tim weer thuis is! Kanjer is het! Ben zo benieuwd naar hem!

jojo: ook heeeel erg benieuwd naar Charlie! Vast wel meegekregen dat het plannen van een afspraak niet echt soepeltjes loopt...?? :( Je had liever visite op een zaterdag he? Zit nl. elke zaterdag vol.. Alleen zondagen vrij...

Manon: Spannend hoor! Ik duim me helemaal suf voor je hoor! Kan je natuurlijk niet vertellen of de symptomen kloppen, hihi.

Loestig: wat fijn dat je het met iemand kan delen! Lijkt me zo leuk om het aan mijn (schoon)ouders te vertellen.

Bi: ik wil je alvast heel erg veel sterkte, maar ook plezier toewensen in Italie! Ik denk aan je. Komt nu mijn virtuele knuffel: *knuffel* :D

Even ego en reactie op jullie vragen:
    Ik bel half mei naar de gyn om een afspraak te maken. Dan zal ik waarschijnlijk andere medicijnen krijgen (Clomid?). Ik wacht nog even deze cyclus af, na 13 mei zit ik over CD 35, dus een goede reden om weer te bellen.
    Met de voorbereidingen gaat het goed. We gaan zo even langs de juwelier om alvast ideeen op te doen voor de ringen. Verder moeten we nog een fotograaf, maar we hebben wel iemand op het oog.. Moeilijk hoor en erg duur ook, paar foto's..
    Ik denk dat we verder wel een eind zijn. Over 1,5 week trouwt een vriendin, kan ik vast kijken hoe het moet (of juist niet :p).

Nou, zoals beloofd ga ik nog even iets in het huis doen en dan nog even van het weer genieten. Begreep dat het later gaat regenen... Jullie allemaal ook een fijne zondag! Liefs.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Manon...dat klinkt allemaal spannend hoor.. En dat je nu al gaat testen, dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik hoop zo dat het goed gaat en dat de twee lekker blijven zitten. De duimen draaien in ieder geval overuren.

Loestig..wat leuk dat je het verteld hebt aan je ouders. Ben benieuwd hoe je schoonouders reageerden vandaag. Misschien heb je het al verteld, maar is dit voor je (schoon)ouders het eerste kleinkind?

Jojo..weer los gegaan in de stad.? Geweldig. Ik moet me elke keer weer inhouden als ik in een winkel ben waar ze kleding verkopen. Eerst maar eens kijken hoe groot kleine Gerrit eruit komt. En goed om te lezen dat Charlie tussen de voedingen iets langer laat zit, dat kan alleen maar beter worden.

Mutzie..Al goed op weg met de voorbereidingen. Hebben jullie nog mooie ringen gevonden? En wat betreft de gyn, half mei is het zo, en je bent nu toch te druk met je huwelijk. Gaat helemaal goed komen.

Smits..heerlijk dat de kleine weer thuis is en dat het allemaal goed gaat. Die verhalen over het afgevuurde poep, hahah... Staat ons dus nog wat te wachten. Ben benieuwd naar nieuwe foto's.

Hier gaat het allemaal prima hoor. Die onig achtige pijn is weer weg en kreeg nog op mijn donder van de VK, want de volgende keer moet ik gewoon bellen, al is het alleen maar om me gerust te stellen. Dus ja dames, de volgende keer bel ik. Mijn baarmoeder ligt mooi op groeischema en mijn bloeddruk was 110/60 dus ook prachtig. Ijzer was 7.4 dus ik heb helemaal niets te klagen... Ben een zeer gelukkig mens..

Die prik stelde dus geen drol voor en heb de eerste prijs gewonnen voor drukmakerij, hahah.. Heb er wel een blauwe plek aan overgehouden, maar dat is weer eens een andere soort blauwe plek, dan die van de tafeltjes van de kinderen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAA...moet deze week nog drie dagen werken en dan gaat voor mij het verlof ook beginnen.. De vrije dagen die ik nog had staan konden er mooi voor geplakt en dankzij de mei vakantie is het nog vroeger...Heerlijk tot 4 oktober gewoon vrij...

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #2831 manon31, 25 apr 2010
    Laatst bewerkt: 25 apr 2010
    argh..hier na twee goede dagen weer de twijfel toegeslagen...vanochtend weer vroeg wakker en na een uurtje te hebben liggen draaien voel ik me daar een flinke steek in mijn buik. Op de niet goede plek zeg maar.... mijn misselijkheid is veel minder en ik voel niks meer...nee he...ben bang dat er wel wat was maar dat het nu afgestoten is of iets dergelijks of misschien was er niks en had ik een koudje opgelopen....woensdag is mijn NOD..ik word steeds zenuwachtiger...

Sorry hoor...jullie hoeven niet te reageren op mijn stomme onzekerheden..ik wilde het alleen even van me afschrijven...misschien voel ik morgen alles weer en voel ik me weer een stuk beter....ik hoop het..
    thanx voor het luisterend oor;)

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje smits wat een verhaal zeg, schrik er gewoon een beetje van. Blijtoe dat jullie kleine nu weer heerlijk thuis is en dat het weer goed gaat en bedankt voor je waarschuwing, we hebben (volgens mij) wel genoeg rompertjes!!!
    Wij gaan voor de bevalling naar het ziekenhuis, ik vind dit persoonlijk fijner voor de 1e keer, vandaar onze keuze.

manon wat een symptomen zeg, mijn duimen maken overuren voor je meid het is jullie zo gegund!!!

Loestig wat leuk dat jullie t verteld hebben aan de ouders, leuk he die reacties en binnenkort heerlijk op vakantie, geniet er lekker van...

Bii jij ook al klaar voor de vakantie naar Italie??

Sab fijn dat t goed is gegaan met de prik en blijtoe dat t niks voor stelde toch...Zoooo en wat ben jij een GIGA bofkont zeg met dat megalange verlof tot oktober.....ikke moet nog deze week en volgende week, beide weken 4 dagen...dus ik ga het proberen vol te houden.

Mutzzz het is zo half mei echt het schiet voorbij de tijd...

jojo je hebt dus heerlijk geshopt met Charlie en je schoonzus, klink super wat je voor jullie kleine gekocht hebt, leuk zo'n spijkerlegging!

Nu even over myself!!! Ben nog steeds niet helemaal lekker, erg verkouden en hoest er ook nog eens bij. Ik neem alleen voor de nacht een paracetamol omdat ik er gewoon niet zo'n voorstander van ben ook door de zwangerschap, maar die verkoudheid is wel erg vervelend, het komt gelukkig wel los dus dat is wel weer beter, keelpijn is minder alleen nog een erg droge keel, hopelijk ben ik er allemaal snel vanaf hoor...pfff...wat een geklaag heee...
    Verder gister met mijn moeder de tuincentrums afgeweest en wat leuke plantjes gekocht en gekeken hoe mijn moeder ze geplant heeft, is weer erg gezellig in de voor- en achtertuin.
    verder niet veel gedaan...Pas is net terug van de voetbal en ja hier staat nu dus ook weer voetbal op...Nou ga nu ff lekker relaxen en op de bank liggen

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sab...goed voor jou dat het meeviel...en een blauwe plek is best stoer, net als een litteken:D En jij ook goed bezig zeg!! met verlof in de zomer!! dat hebben jullie natuurlijk precies zo uitgekiend;)

Loestig...Fijn dat je hebt eindelijk hebt kunnen delen met een deel van je familie...als strak iedereen het weet kun je er lekker over babbelen en hoef je niet meer geheimzinnig te doen..dat zal een hele opluchting zijn!

Mutz...goed van je om de gyn weer te gaan bellen..hopelijk komen ze met nieuwe ideen voor je die voor jou gaan werken. Spannend hoor je bruiloft..superleuk die voorbereidingen;)

Naat, wat klote van je verkoudheid..en ik vind het geen geklaag hoor..kijk mijn geklaag maar eens whaha:D...leuk he nieuwe spullen voor in de tuin halen..wij moeten ook snel weer naar de intratuin voor nieuwe planten...

Bietje...als ik je hier niet meer 'spreek' een hele fijne vakantie en probeer plezier te hebben...af en toe uithuilen mag natuurlijk ook he, niet gaan opkroppen..(wanneer ging jij nou weg:()
    In een andere omgeving kan je vaak toch beter bijtanken dan thuis vind ik altijd waar je altijd wel weer wat te doen hebt...

@ de rest...hoe is het met jullie? wanneer gaat iedereen op vakantie ben ik eigenlijk wel benieuwd naar? Wij dit jaar in elk geval niet..we hebben besloten om het geld in de tuin en in het andere op deel 3 de stoppen en natuurlijk te sparen voor een kleine!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon...je zeurt en klaagt niet... behalve als je zegt dat je zeurt en klaagt...;)

Naat...vervelend dat je grieperig bent..maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr jij ook bijna verlof..dat ga je gewoon redden hoor.. En als je echt echt heel beroerd ben, dan meld je je morgen ziek.

Oh ja..Manon..voor ons ook geen vakantie dit jaar, maar het ritme vinden met een kleine.. Gelukkig is Jas ook vrij ...kan hij overdag een beetje bijslapen..

15. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Voor ons ook geen vakantie manon...ook t ritme krijgen met de kleine en lekker daagjes weg...en je zeurt en klaagt niet hooorrrr!!! Ga weer ff kroelen met mijn mannetje hij heb een zeer been :p:p:p van t voetballen

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Manon wat zul jij nerveus zijn! En het zegt toch allemaal niks he kijk naar Sab die voelde ook helemaal totaly niks en is hartstikke totaly zwanger dusss er is zeker hele goede hoop! En je klaagt helemaal niet! Vind het super knap hoe je met alles omgaat ik zou t niet kunnen!

Naat vervelend dat je je zo rot voelt en net was Sab zegt, als je je niet lekker voelt meld je jezelf ziek! Rustig aan hoor! En het schiet lekker op voor dat je verlof hebt!

Sab wat een goede waardes zeg! Top! Fijn dat jeje ook weer wat beter voelt! Ja dat shoppen is nu ook lastig, want ik wist bijvoorbeeld niet dat lime groen totaaaal niet staat bij Charlie hahaha! Gelukkig heb ik maar 1 truitje in die kleur! Spannend hoor en heeeeeeeeeeerlijk dat je bijna verlof hebt!!!!

Wij gaan in Juli lekker 8 dagen naar de Ardennen (Vielsalm) in een huisje met onze vrienden. Toch buitenland maar wel in de buurt (nou ja ook niet echt maar ja hahah) Heb er echt veel zin in! Lekker wandelen en keutelen met de kleine meid.

Ik reageer later verder maar er wacht een dikke poepluier op me want die wil Ro ff niet doen, omdat hij voetbal aan t kijken is.... dusssss hahaha vooruuuut dan maar weer!

Oh Super, Sab en Naat kijken jullie uit als je bevallen bent voor de zon? Ik verbrand dus nooit en nu ben ik na 10min buiten (niet eens ervoor gaan zitten) zo rood als een tomaat!!!!!! Je huid is dus blijkbaar gevoelig hahaha wist ik veul!!!!

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, je zeurt helemaal niet. Logisch dat je gaat twijfelen, maar het hoeft echt niets te betekenen. Helaas blijft het nog een paar daagjes koffiedik kijken.
    Wij willen graag eind augustus/begin september naar Italie.

Sab: Wat een heerlijk vooruitzicht heb jij. Jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen, hadden de verlofdames even kunnen terassen met dit prachtige weer.
    Gelukkig is het in je buik weer rustig en loopt de zwangerschap volgens het boekje.

Loestig: Fijne vakantie, geniet ervan!!!! Knap dat je het nog verborgen kan houden voor je zus en zwager.

Oja dames die zus van mij laat overigens helemaal niets van der horen. Ze zal wel weer boos zijn om een zelfverzonnen reden.

Jojo: Nog nooit van gehoord dat je huid na de zwangerschap zo gevoelig is, weer wat geleerd.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    He Smits... wat vervelend van je zus. Heb je nog helemaal niets van haar gehoord of nadat Tim weer terug moest? Hoe dan ook, vervelend is het wel.

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

hier een berichtje uit het zuiden van het land....

smits... wat fijn dat tim thuis is zeg... kan helemaal genieten van je berichtje over de poep en plas situaties... haha :D wat zal ed blij met je zijn ;)

jojo... ook jij weer lekker aan het genieten van je meisie.. Jaja, voetbal... Ben nog steeds blij dat ik dat dus niet meer hoef te zien..

Naat... jaja.. zondagavond voetbal avond.. Terwijl alle uitslagen al bekend zijn, tuurlijk allang op teletekst gezien, moeten de samenvattingen ook nog gezien worden ;) Snapte daar al nooit iets van haha...
    Balen dat je je nog steeds niet lekker voelt.. Doe lekker rustig aan en denk maar in nog 2 weekjes... Ze moeten het dan ook helemaal zonder je doen op je werk, dussss deze twee weken gewoon op stand traag op eigen tempo en niet te veel stress en hooi op de vork nemen.... Denk aan jezelf en je ventje!!

Manon.. Ga jou heeeeeel streng toespreken! heb nog contact gehad dat je me zou smsen bij onzekerheden!??!! Waar is de sms geweest?!?!?! Meid, als ik nu bij je om de hoek had gewoond was is even bij je op de thee geweest en had je het allemaal live van je af moéten praten tegen me ;) denk aan je.. enne SMSEN!!

Bi.. kreeg van je geen reactie op mijn sms... Je zal wel erg druk zijn met de vakantie maar misschien wel meer met de zware tijd die nu gaat komen... Denk aan je meisie... En ook voor jou, sms als je even een oortje nodig hebt (en je zus geen tijd voor je heeft).. En geniet van Italië he? de vakantie is weer zo voorbij!

Loestig.. En hoe was het vandaag bij de schoonouders....?? Lijkt me zo leuk om zulk nieuws te mogen vertellen... Mijn tijd komt wel.. Jij nu lekker genieten, op vakantie en dan aan alles en iedereen je nieuws vertellen !! :D leuk leuk leuk...

Mutz... Weer flink aan het regelen voor de bruiloft... Goed kijken he, over 2 weken.. Dan weet je gelijk wat je wel en niet wilt op je eigen bruiloft :p haha... Ben benieuwd wat voor soort ringen jullie kiezen of hebben gekozen ;) (staal, witgoud, goud of mix??) Half mei gaat zo snel.. het is 'nog maar' ongeveer 3 weekjes.. Clomid... Ben benieuwd wat het bij jou zal doen (als je het voorgeschreven krijgt dan)

Julesz/gelukkig... how is life?

Hier een heftig weekendje achter de rug met een goede afsluiting...

Donderdag stappen breda.. Vrijdag naar etten... Daar was chris... hem gezien, gezoend en meneer maakte me veel duidelijk... Hij zei zulke duidelijke dingen die ook nog waar waren.. Maar ik had het zelf niet beseft.. Ik ben gewoon zo verkeerd bezig.. Hij zei wat doe je nou?? dit is kris niet.. 3 dagen stappen, met jonge mannen naar huis fietsen en zo leven... Waarom doe je dit? Ja waarom... om thuis weg te zijn bij pa en ma zei ik.. Hij nee.. .dat is niet zo.. je bent vervanging aan het zoeken... Ow my god... Min of meer een klap in mijn gezicht! Ja dat doe ik... :( met chris gepraat en meneer was niet heel duidelijk... ik twijfelde er echt aan of hij klaar met mij was.. na het zoenen was ik dat ook absoluut niet met hem...

Dus ik zaterdagavond stappen, was al afgesproken, en ik om 2 uur al naar huis (de rest overigens om 5 uur, om het contrast te laten zien ;)) had het niet naar me zin.. Dacht aan Chris en kon niet eens andere mannen bekijken en sjansen.. Dennis was er ook en die heb ik al helemaal afgepoeierd.. Had er gewoon geen zin in.. Zonde voor het ventje.. tis wel een schatje namelijk (alleen niet mijn schatje :p)

Chris vandaag op msn contact gezocht.. dat het wel vreemd was vrijdag.. Dus ik zo ja, ik dacht klaar met je te zijn maar dat is dus niet zo... Duidelijk dat ik nog gevoel voor je heb... Maar dat het nog niet goed is uitgepraat wat mij betreft.. Hij heeft zich namelijk veel tegengesproken... Het bekende aantrekkn en afstoten idee...

Ik vanavond gesmst (was bij een vriendin, mijn exgetuige, geweest. Erg gezellig haar verjaardag gevierd en etentje gehad van haar) omdat ik min of meer langs zijn huis zou komen.. Maar 5 minuten omrijden.. Speelde je vroeger met blokken?? hij reageerde met huh? ik zou dan kom ik je nu voor het blok zetten...!

Dus ik naar zijn huis.. Gepraat en het afgesloten.. Chris is klaar met me, en ik met hem na het gesprek. Kreeg de duidelijkheid die ik nodig had... Nu afstand nemen, en rustig aan doen.. Wat meneer vrijdag al aangaf: Kris gaat weer doen zoals Kris ;)

Verder niet mannennieuws... Mijn oma heeft anderhalve week geleden in het ziekenhuis de diagnose vergevorderde altzheimer te horen gekregen.. Sinds die tijd is ze zo snel achteruit gegaan dat mijn ouders en ooms en tantes heel hard op zoek zijn naar een verzorgingstehuis. Mijn oma woont nu nog alleen thuis..:( niet bekwaam dus gaat ze nu tot er plek en een indicatie (voor urgentie verklaring nodig om je snel te kunnen plaasten in de verzorging) naar een dagbehandeling tot 7 uur s avonds.. Best heftig allemaal... Nu zijn mijn ouders en ooms en tantes die dingen aan het regelen voor oma, huis wordt verkocht aan mijn oom (dat hadden ze net een paar weken eerder bespreken met zijn allen) en mijn oma haar aandelen worden verkocht en het geld wordt aan ons, de kleinkids, gegeven.. Van de ene kant natuurlijk fijn dat je geld krijgt.. Maar op de manier waarop is niet helemaal lekker :(

Nu eindleijk mijn bedje eens opzoeken.. Na een vermoeiend (mentaal gezien) weekend! op naar de meivakantie :) nog 3 daagjes werken!!!

Moet altijd zo lachen als ik zo;n lange post erop ga zetten.. Dan staat er de knop snel reageren... haha :D ja tuurlijk! vooral met zo'n verhaal is het snel reageren :D:p

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    man... zo'n lange post en dan nog iemand vergeten! sorry sab.. en dat terwijl je zo stoer was met de spuit!! goed zeg...

30 weekjes alweer... AAAARRRGGG komt dichterbij!!! :D nog even werken en dan heb jij een hele lange vakantie ;)

Deel Deze Pagina