Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    nee Krisje..vanavond was Ajax-Feijenoord!!! whahaha ik ben lekker in bad gegaan:D truste!!

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja Kris Ajax - Feyenoord whaaaaaa mijn paps is voor Feyenoord en Pas voor Ajax! Nou die hing direct aan de tel naar mijn pa om even te zeggen heb je het gezien!?!? die twee snelle doelpunten whahahaha

Kris wat vervelend van je oma zeg, hoplelijk hebben ze snel een ruimte gevonden...ook vervelend hoe het is gelopen met Chris maar wie weet weet je nu wel hoe 't zit! Maar al met al wel genieten meid, doe waar je zelf zin in hebt!!!

Manon en nog symptomen???

Jojo je bent dus een verbrand tomaatje whahahahah! Ik ben ook verbrand hoor, ook maar heel ff in de zon gezeten alhoewel t gister meer bewolkt was bij ons.

Bii al gepakt en bezakt? Nog een paar daagjes ga je lekker de zon opzoeken!!

Nu weer op t werk, moe zijn! Vannacht slecht geslapen heb elk uur bijna voorbij zien komen op de wekker, echt zwaar irritant zeg bah!! Vooral die zware hoest en al dat slijm, zou je evt een bepaalde hoestdrank in mogen nemen, of neusspray? Weet iemand hier raad mee???

Ohhjaaa Smits nog niets van je zus vernomen, vervelend zeg, niet leuk zulke situaties! gelukkig gaat met jullie kleine man alles goed, heb net de foto gezien op Hyves echt zo'n mooi plaatje, jullie stralen!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    i know... de bekerwedstrijd die miljoenen kost om te beveiligen.. :D wist het wel... maar nog steeds blijft het groene sneeuw... haha :D

Naat... rustig aan doen... ik weet niet of je hoestdrank/neusspray mag nemen... zou je even moeten uitzoeken, vk bellen eventueel?

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ Nathalie, balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Ik zou gewoon bij je HA of VK informeren of ze iets van hoestdrank/neusspray hebben die geen kwaad kan. Je hebt het al zwaar zo de laatste weken en met een hoofd wat bijna op springen staat wordt het niet echt beter. Gewoon een beetje rustig aan doen en het is gelukkig nog maar 2 weekjes.

@ Krisje, wat erg voor je oma. Wat je al zegt een extra centje is leuk, maar de manier waarop natuurlijk niet. Hopelijk hebben ze snel een oplossing, waardoor het voor haar ook dragelijker wordt. En wat betreft Chris, goed dat je het nu hebt afgesloten. Kun je weer helemaal jezelf worden.

@ Manon, hoe voel je je nu? Heb je nog ergens last van of voel je niets meer. Het wil allemaal niets zeggen hoor, je denkt en hoopt bij alles dat het iets betekent, maar zekerweten doe je het pas over 4 dagen. Ik duim nog steeds heel hard voor je.

@ Smits, fijn dat je weer helemaal thuis bent. En grappig dat je mannetje er zo'n smeerboel van maakt haha. Dat is steeds weer een verrassing tijdens het verschonen.

@ Sab, volgende keer toch maar de VK bellen. En wat heerlijk dat je zo lang vrij bent. Hoe komt het dat jij na de uitgerekende datum nog zoveel vrije dagen hebt? Dat is toch bijna 13 weken na de bevalling of niet? Ik krijg op mijn werk maar 10 weken erna.

@ Jojo, ben je nog steeds rood of is het al weggetrokken? Ik wist niet dat je huid zo gevoelig was na de bevalling. Gelukkig beval ik in de winter, heb ik niet zo'n last van de zon. Verder alles goed?

@ Mutzie, leuk hè al die voorbereidingen. Je moet ook aan zoveel dingen denken, maar op de dag zelf moet je vooral genieten. Nog 2,5 week en dan kun je bellen. Ik ben benieuwd wat de volgende stap wordt.

@ Bietje, hoe gaat het met je? Ben je al klaar voor de vakantie?

@ Gelukkig en Julesz, waar zitten jullie? Hoe is het met jullie?

Zo, niemand vergeten? Ik hoop het en anders, sorry!
    Gisteren bij mijn schoonouders geweest en ze waren heel erg blij. MIjn schoonvader maakt voor zijn hobby houten speelgoed en hij had een mooi groot hobbelpaard gemaakt (alvast voor het geval dat) en dat kregen we cadeau. Echt heel erg mooi.
    Mijn schoonmoeder hoopt dat het een meisje wordt, want ze heeft tot nu toe 2 kleinkinderen, maar dat zijn allebei jongens.
    We zijn gisteren toch nog maar naar mijn zwager gereden om het hem te vertellen, want inderdaad om je mond te houden is toch wel heel moeilijk. Van hun kregen we een lieve Nijntje rammelaar. En mijn zusje heb ik gebeld (ze woont toch wel een redelijk eind bij me vandaan en ik zie komende week geen kans om daarnaartoe te gaan). Ze was ook heel erg blij en wilde al meteen vanalles geven wat zij niet meer nodig heeft.
    Gisteren ook nog bij de prenatal geweest, maar toch nog niets gekocht. A.s. vrijdag is de babydump in Eindhoven gewoon open en dan gaan we daar even naartoe.
    Vanmiddag nog werken en dan lekker vakantie!!! Ik ga er heerlijk van genieten.

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    positieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef!!!!!!

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    manonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat super gaaf meid!!!!! Ik feliciteerd je hoor, je test is niet voor niets positief!!!:D:D:D:D
    Ben zoooooo super blij voor jullie! Jullie verdienen het zoooo!!!!!

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Net ff de VK gebeld, mag wel stomen en dat betreft die neusspray gaat ze even overleggen met de VK zelf en dan belt ze me vanmiddag even terug. Anders zit er niets anders op dan gewoon maar afwachten tot het weg is en evt. bij te erg last een paracetamol innemen voor de nacht, nouja t gaat wel weer overrrrr

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    WAAAAUUUWWW Manon geweldig!!!!!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd. Ik ben echt zo ontzettend blij voor je.
    De champagne mag ontkurkt worden. SUPER!!!!!!!!!!!

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    @ SUper, ik was je vergeten in mijn lijstje. Hoe is het met jou? En je vriendin???

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    @ Nathalie. Fijn dat stomen gewoon mag. Het geeft vaak al wat meer lucht, al is het maar voor even. Hopelijk is er ook een neusspray die je mag gebruiken.

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: GEFELICITEERD wat fantastisch meis!!!!!!!!!!!!!!!! echt super gaaf hoor. wat een geweldig nieuws. Ben blij voor je

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    vind het nog steeds zoooooo gaaf voor je manon!!! :D ben helemaal in stuiterstand ;)

Super... hoe is het met je vriendin??? was je ook vergeten.. SORRY!!!! :( heeft ze al een afspraak gemaakt? en hoe is het met uit huis plaatsen van je moeder???

naat... wachten dus maar weg.... doen we niet genoeg ;)

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
  14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja ze belt me straks terug over evt een neusspray dat ik gewoon wat vrijer kan ademen pfff wat een gedoe zeg zo verkoudheidje bahhhh!!!

Manon ik vind de testen hartstikke duidelijk hoor, je bent gewoon hartstikke zwanger!!!!!!!!!:D:D:D Ben zo blij voor je.

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    WAAAAAH!!! GEFELICITEERD!!! Ben heel erg blij voor je! Moet je nu wachten tot je officiele testdag voordat je mag bellen nr het ziekenhuis?

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    omdat ik het nog haast niet kon geloven nog een keer getest....maar zelfs met middagplas positief!:D

ja mutz ik moet nog wel wachten met bellen naar het ziekenhuis..ik wacht tot volgende week maandag..of zal ik gewoon zometeen ff bellen??

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon je kan altijd eventjes bellen toch naar het Ziekenhuis voor de zekerheid. Spannenddddd

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    gebeld en 21 mei mijn eerste echo!!

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Spannendddddd:D hoeveel weken ben je dan op 21 mei?

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ehhh ik weet niet echt hoe de telling gaat met IVF maar als ik het goed heb ben ik nu 3,5 week en dan dus 7 weken....
    Maar praten we meer in IVF termen dan is het 4,5 week na de terugplaatsing....en 5 weken na mijn eisprong.....:(

Deel Deze Pagina