Hoi! Ik kwam weer even buurten op 't forum zie ik dat Smits een kleine heeft! Proficiat! Hopelijk gaat 't goed met Tim (las iets van 't ziekenhuis...) en zie ik dat Manon positief heeft getest!!!! Proficiat! Dit waren volgens mij wel de highlights, toch?! Ik ben aan 't afwachten.... woensdag m'n NOD (waarschijnlijk morgen al wat bruinverlies, hopelijk niet )!
Ik duim voor je 1979 dat er geen bruinverlies komt meid, mag nu voor jou ook weleens raak zijn hoor!!!!! Leuk dat je weer even kom buurten. Manon oke rond de 7 weken bven je dan dus volgens de normale telling heb je samen met je mannetje getest of alleen?
Ben naar de apotheek neusspray halen, mag gelukkig alleen niet langer dan 5 dagen gebruiken...en thijmsiroop voor het hoesten...
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHIEEEEEEEEEEEEEEEEEE...Manon...Helemaal super duper.. Had je al gesmst, maar ook nog even hier... En nu blijven zitten die twee wurmpies... en 21 mei je echo.. dat is het zo.... Nathalie..dat ik verkouden was, mocht ik baby neusspray...heel vervelend als je verkouden bent, maar ziekmelden kan nog steeds he. Kris...zeker een zwaar weekend voor jou, maar wel fijn om te weten waar je aan toe bent, kun je inderdaad zaken afsluiten en weer verder met je leven opbouwen.. 1979..hopelijk blijft het bruinverlies weg en kun jij hier over een paar dagen ook melden dat je een positieve test hebt... Loestig... wat leuk dat iedereen zo positief reageerde..had ook niet anders verwacht.. en ik heb inderdaad 13 weken na de bevalling. Dit komt omdat de zomervakantie ertussen zit van 6 weken, daar krijg ik er zeg maar 3 van terug..dus ipv 10 na heb ik er 13 na. Lang leve het onderwijs...(in dit geval dan) Super... hier ook even een dikke knuffel voor je...
Ik heb zoutoplossing gehaald dat mocht dusja we zien t wel, overdag gaat t wel, snacht heb ik er meer last van, en heb thijmsiroop gehaald tegen de hoest, heb vanmiddag een shotje genomen en dan straks voordat ik ga slapen neem ik alleen die zoutoplossing. Ben net toen ik thuis kwam verrast door mijn mannetje met een mooie bos bloemen, de kleur van de liefde ROOD. echt super lief
OH my god ik heb alles gelezen maar ben alles weer vergeten want ik zie zooooo een goede duidelijke positieve test bij MANON!!! Meid wat ontzettend geweldig zeg!!!!! Gefeliciteerd!!!! Oh joh ik sta met je mee te stuiteren! Oh oh oh oh jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! hahaha zo goed zeg! En wat een heerlijk vooruitzicht de 21e! Hoe reageerde B?? (weet niet of ik zijn naam voluit mag schrijven) Wat fijn fijn fijn! Mijn klote dag is gelijk vergeten whoehhoe!!!
Hihi, geweldig he? Wat een feest. Nu goed blijven zitten! Wat kan het per dag toch verschillen hoe het er voor staat.. Helemaal fantastisch! Ik ga vanavond even verder reageren. Moet nu werken. Xxx
thanx voor de felicitaties....we zijn echt superblij maar blijven ook nuchter hoor. We houden in ons achterhoofd dat het nog maar heel pril is en dat de kans op een miskraam met een cryo groter is dan normaal.. Maar het gevoel is tot nu toe overweldigend echt super!! vandaag nog een testje gedaan, vooral omdat Bart graag wilde zien hoe dat ging en hij het leuk vond om het tweede streepje te zien ontstaan. Deze is nog beter te zien dan die van gister! Dus morgen of overmorgen nog maar 1 en dan kun je ze leuk naast elkaar leggen... Ik heb ze nu toch over dus waarom niet haha jojo...waarom had jij gister dan een klote dag eigenlijk? En waarom ben je dan niet even gal komen spuwen hier zodat we je konden bijstaan? Sab..wat heerlijk zeg zo lang thuis na de bevalling...goh ik heb nog heel wat uit te zoeken straks, weet nog helamaal niet hoe het werkt met zwangerschapsverlof en ook voor de vader even uitzoeken.. Wat gaat jou ventje doen trouwens? @ De andere zwangeren en mama's: wat doet jullie vent of gaat jullie vent doen qua vaderschapsverlof? 1979..oeh voor jou ook spannende dagen zeg..hopelijk voor jou ook zo'n mooi roze extra streepje! Naat...hopelijk gaat het allemaal helpen met wat je nu in huis hebt gehaald en voel je je straks weer wat beter... sorry als ik mensen vergeet maar ik moet weg...naar ikea..een stoel helen maar ik garandeer niet dat ik met niks anders thuiskom whaha ik ben niet zo goed in wachten met kopen..daarin lijk ik nogal op Jojo hihi
Manon...waarom krijg ik toch rare beelden als jij het over de ikea hebt??? Whahha... En ben benieuwd naar je donker wordende testen..Vind het zo super tof voor jullie... Mijn mannetje zit ook in het onderwijs..dus als ik precies op 4 juli beval, moet hij nog vier dagen werken, waarvan hij er twee als kraamverlof op kan nemen en dan heeft hij ook lekker 6 weken vrij... Het is dat je een zwangerschap niet kan plannen, maar dit komt wel super goed uit... Vind het ook heel bijzonder dat we echt samen de eerste zes weken 24 uur per dag voor de kleine gaan zorgen...Of hij er na die tijd ook nog zo over denkt, dat hoor je dan wel weer, hihi....
Oh Manon daar hebben we nog geen besluit over genomen. Hoewel je daar nu al over na moet denken. Mijn man zit ook in het onderwijs dus die heeft regelmatig vakantie. Dat is dan wel weer lekker. Hij moet binnenkort gaan aangeven wat hij volgend jaar voor wensen heeft voor het rooster dus we gaan toch maar eens uitzoeken wat interessant kan zijn. En heb je goed geshopt bij de ikea. Was de kinderafdeling veilig haha.
Heb je alles kunnen vinden bij Ikea manon, leuk dat de test donkerder is he, hoe reageerde je mannetje, zeker helemaal happy!!!!! Sab lekker zeg dat Jas ook zolang dan vrij heeft, goed gepland zeg maar gerust Als ik precies 14-6-2010 beval heeft pascal natuurlijk 2 dagen officieel vrij, ivm geboorte + aangeven gemeente. Hij plakt er dan 3 dagen aan vast, dus 1 week totaal. Dan moet hij nog 4 weken werken en heeft dan 4 weken vakantie (Bouwvak). Hij kan verder geen vrij nemen ivm de planning van de zaak, maar goed vind het wel heerlijk dat die dan 1 weekje vrij is en dan 4 weken weer 4 weken thuis is bij ons
hihi ja Bart was helemaal in de gloria haha, hij vond het oko heel grappig om te zien hoe zo'n test werkt... Bij Ikea uiteindelijk alleen spullen retour gebracht en geen stoel meer gekocht. Wat zijn die krengen duur zeg, ik kijk eerst wel op marktplaats... verder kon ik me goed inhouden op de kinderafdeling en heb daar niks gekocht! goed he! Wel lopen kijken natuurlijk... Lekker gelunched daar maar daar flink spijt van gehad...had daarna behoorlijk last van mijn maag en daarna opboeren en het zuur heel de dag. Ik ga vanaf nu maar kleinere porties eten... Voel ook dat ik vandaag denk ik iets te druk heb gedaan..(is dit al te druk??) Ja was ook naar de praxis enzo en daar wel spullen gekocht voor de tuin en hier uitgeladen.... Ik voel nu mijn liezen wel hoor en kleine felle steekjes... wow Sab..dat is fijn zeg dat Jas net zo lang heeft als jij op deze manier, het komt idd supergoed uit zo voor jullie! met zijn drietjes de zomer in de tuin, zwembadje en dan poedelen met je voeten, heerlijk! Loestig...hopelijk komt het voor jullie ook mooi uit met een vakantie ofzo.. Naat..hahah bij jullie komt het dus ook lekker uit...toevallig allemaal he..
Je hebt je dus goed in kunnen houden op de kinderafdeling, knap hoor!! Niet in de tuin werken nu he, alleen met handschoenen aan ivm een of andere bacterie... Hier vannacht redelijk tot goed geslapen, wel een hoestbui gehad en dan stik ik zo wat....toen maar ff naar beneden gegaan en wat gedronken en even rustig gezeten, toen ging t weer en ben ik heerlijk in slaap gevallen. Vanmorgen weer mijn thijmsiroop-drankje genomen om mijn hoesten te verzachten. Joepii morgen nog één dagje en dan lekker lang weekend en dan nog 4 dagen, ma+di, wo vrij en do+vr nog werken...heerlijk vooruitzicht!!!
@ Manon, moeten we nu met het wijzende vingertje naar jou zwaaien. Je moet ook geen zware spullen gaan tillen dat is natuurlijk niet echt goed. En wat Nathalie al zegt niet in de tuin werken zonder handschoenen. Maar wel heel knap van je dat je je hebt kunnen inhouden op de kinderafdeling. @ Nathalie, bijna verlof wat een heerlijk vooruitzicht.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is er een collega ziek (stagiaire BBL opl) en de andere stagiarie (BOL opl) die gaat dan gewoon even beslissen dat ze in geb. 1 gaat zitten ipv bij mij waar nog best veel moet gebeuren voordat ik met verlof ga grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ieee kijk hij is nog donkerder geworden...grappig en goed teken natuurlijk! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18743-albums4098-picture20023.html Ik heb Bart met de echt zware spullen laten sjouwen en heb zelf lichte dingetjes genomen maar ben toch nog te druk geweest merkte ik... dus ga echt rustiger aan doen. vandaag lichte klusjes in huis..wassen strijken e.d. Voor in de tuin heb ik altijd handschoenen en ik was mijn handen daarna met desinfecterende zeep. Die bacterie Naat die je bedoelt is een parasiet( toxoplasme) dezelfde als die van de kattenbak. Katten plassen en poepen vaak in tuinen vandaar dat je moet uitkijken. En Bart maakt tegenwoordig altijd de kattenbakken schoon Naat..wat een rare beslissing..heb je er niets van gezegd? Hoe is het met je verkoudheid..al wat beter?
Ik heb mijn collega gebeld en gezegd dat ik wil dat ze vanmidag bij mij komt zitten omdat er nog wat dingen geregeld moeten worden, houden echt totaal geen rekening met me en denk alleen aan zichzelf bahhhhh! fijn dat Bart de kattenbak regelt. En wat leuk een donker wordende streep, goed hoor Met mijn verkoudheid gaat t ietsie beter, alleen dat hoesten, vooral 's nachts...
Naat..ja idd een beetje jammer dat je er zelf mee moet komen...goed dat het verder wat beter gaat ik zie dat ik mijn banner nog moet aanpassen..ik ga gelijk een leuke uitzoeken