Pff Ja Jojo het afspreken was even op zijn gat komen te liggen. Zullen we het even opnieuw proberen?? Mutz...jij kan geen enkele zaterdag toch?? kan je nog een keertje kijken en invullen hieronder... Al denk ik dat het wel errug toevallig zal zijn als 5 meiden dezelfde vrijdag vrij zullen zijn heb ik er toch mijn vrije vrijdag tussengezet...dit is wel 18 juni pas... Meiden laat weten wanneer jullie niet kunnen hieronder...(Jojo ook) za8 mei zo9 mei za15 mei Manon zo16 mei za22 mei zo23 mei za29 mei zo30 mei za5 juni zo6 juni za12juni (Manon liever niet maar kan wel) zo13juni vr18 juni za19juni zo20juni
@ Nathalie, wat vervelend zeg dat ze je zo laten zitten. Goed dat je voor jezelf opkomt. Fijn te horen dat het weer wat beter gaat. Dat hoesten is inderdaad niet fijn, maar dan zit het in ieder geval wel lekker los. @ Manon, kies maar een leuke banner uit! Hier zijn ze bezig met de oude schuttingen verwijderen. Die waren echt zo gigantisch rot. En tussen de andere buren en ons stond niet eens een schutting, die komen ze ook plaatsen. Dus vandaag 2 mannen over de vloer die van aanpakken weten. Ik voel me zo'n doos dat zij zo hard staan te werken en ik hier in een luie stoel zit, maar ik heb mijn dag niet zo. Gisteren iets verkeerds gegeten denk ik. Nu weer een beetje misselijk. We hadden iets met knoflook, maar dat kan ik beter niet eten merk ik. Die geur is echt verschrikkelijk, terwijl we maar 1 teentje gebruikt hebben. Ik heb het gevoel dat alles naar knoflook ruikt, ook de slaapkamer grr. Kon dus moeilijk in slaap komen gisteren.
Manon, zo mooi om de teststreep donkerder te zien worden, ben zooooo blij voor jullie!! hihi ik moest ook wel lachen om je Ikea bezoek, kreeg met als San andere ideeen. Edwin heeft totaal 10 dagen opgenomen naast de twee dagen die een man krijgt. Gelukkig pakt die nu ook de extra vrije dagen als koninginnedag mee. Ik zit nu trouwens als een melkkoe achter de laptop. Met 1 hand typen, de andere heeft de kolf vast. mhoeeeeeee zei de koe. Ed gaat vandaag voor de eerste keer de fles geven. Tim groeit gelukkig goed door. Hij is net gewogen door het consultatiebureau en de weegschaal gaf 3110 aan!! Het is zo'n heerlijk mannetje, ben gewoon verliefd op twee mannen, is dat even boffen. Naat, nog even volhouden en dan lekker gaan genieten van je verlof. Enne niet zoals mij gaan doen hé.
Hé Smits goed te horen dat je mannetje zo goed groeit. Hij krijgt natuurlijk ook hele goede voeding van zijn mama. Je zult wel apetrots zijn. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij eruit ziet. Kun je een foto posten op de club?
Hee smits de melkkoe wat fijn dat Tim goed eet en lekker is aangekomen...Fijn dat je mannetje lekker veel vrij is deze dagen om lekker met zijn drietjes te kunnen genieten! En ik probeer rustig aan te doen tijdens mijn verlof...maar of dat gaat lukken...dat weet je maar nooit..met hoeveel weken was je nou precies bevallen 36 en 5 dagen toch? Loestig vervelend dat je je zo misselijk voelt...hopelijk is het snel weg. Leuk he twee van die hardwerkende mannen over de vloer die alles weer mooi maken, beter kan je niet hebben Maak je foto's van je tuin ben welbenieuwd hoe t is geworden straks.
Loestig, ik heb twee foto's geplaatst. Leuk een nieuwe schutting en groot gelij dat je in de luie stoel zit. Je krijgt het straks druk genoeg Zo moeder de koe moet weer aan de slag.
zo hier even bezig geweest en nu weer rust en even eten..goed he hahah loestig leuk he als je je tuin zo ziet opknappen..hier ook nog druk bezig maar nu nog een ravage daar hihi Smits..ik zie je al helemaal zitten....heeft Ed het flesje inmiddels gegeven en hoe vond hij het?? thanx Naat..vind hem zelf ook heel leuk
oh smits wat een heerlijke foto's heb je geplaatst..vind het zo'n schatje!! heee en nog 1 bericht en ik ben Senior member..toch?
Manon: wat super zeg, dat die streep alleen maar duidelijker wordt! Gaaf hoor (wil ik oooook!). En je banner is ook helemaal leuk evenals je avatar! Ik zal zo het lijstje even invullen. Smits: ik zie je helemaal zitten daar achter de comp, haha! Wat fijn dat de kleine Tim het zo goed doet! Hoe is het met alle visite? Nog druk? Naat: beetje jammer die beslissing van de stagiair. Hopelijk vanmiddag wel iemand naast je.
Meiden laat weten wanneer jullie niet kunnen hieronder...(Jojo ook) za8 mei Mutz zo9 mei za15 mei Manon, Mutz zo16 mei za22 mei Mutz zo23 mei za29 mei Mutz zo30 mei Mutz za5 juni Mutz zo6 juni Mutz za12juni (Manon liever niet maar kan wel) zo13juni vr18 juni za19juni Mutz Ik werk dus om het weekend (net als super), alleen ben ik in mei elke zaterdag ingepland.. In juni zouden mn vriendinnen zomaar een vrijgezellenparty kunnen organiseren, maar dat zien we dan wel. Ik ben elke vrijdag vrij, dus dat zou bij mij ook kunnen. zo20juni[/QUOTE]
dit wordt mij Senior Member berchtje dus moet wel redelijk intelligent zijn natuurlijk...daar gaatie dan: jeeeh nu Jojo, Super en Kris nog invullen en dan eindelijk naar Charlie!!!
Hier dan die van mij................... Als het achterin mei of juni wordt sluit ik me misschien wel aan, mits het zo blijft gaan als nu (lees slapen, drinken, knuffelen, slapen enz).
OHhh Smits wat een scheetje zeg. Echt heel erg lief, vooral die in het bedje waar hij zo zielig in de camera kijkt. Zo van, zie mij hier nou liggen ik wil lekker naar mijn mama toe... Ik zal wel een foto maken van de tuin als het echt klaar is, want na de schuttingen moet ook nog de bestrating en hele aanplanting (het was echt een oerwoud toen we hier kwamen wonen) dus dat duurt nog wel even. Ze hebben nu een kant bijna klaar, morgen de andere kant. Manon wat een leuke banner, waar heb je die opgeduikeld?
Wauw Smits, wat een heerlijk ventje hebben jullie!! Zou het erg leuk vinden als je ook meegaat naar Charlie. Nu hopen dat we een dag kunnen vinden die we allemaal nog vrij hebben in onze drukke agenda's...
Hey Ladies, Wat een weertje he? Nog plannen met koninginnedag? Naat, je hebt het wel even zwaar he? Hoop dat je snel kunt genieten van je verlof en langer dan Smits! Goed dat je voor jezelf opgekomen bent. Manon, ik zal je vertellen, ik heb afgelopen weekend gedroomd dat ik van Sab een sms kreeg dat je zwanger was.. Grappig he?! Apart joh, dat je dan gelijk al merkt dat je teveel doet bijvoorbeeld. Dan is je lichaam toch gelijk al aan het veranderen. Loestig, moet voor jou ook wel een bijzondere ervaring zijn. leuk he? Je tuin een beetje mooi maken door andere schutting etc. Het staat gelijk heel anders! Mutzie, hoe is het verder? Smits, ik ga je mannetje zo even bewonderen. Fijn dat het zo goed gaat en je nu echt kunt genieten. Wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt. Ik kan me voorstellen dat het kolven niet het meest sierlijke voelt. Zeker niet het geluid dat het maakt. Hihi, maar je krijgt er een boel voor terug.. Hier even een shit dag gehad. Heb je soms he? Ik kon het niet laten, om maandagmiddag een testje te doen met middagurine en een dag voordat ik volgens de berekening ongesteld moest worden op basis van alle ingevulde menstruatie data. Negatief. Eerst luchtig doen. Maar daarna toch verdrietig. Vervolgens reageerde mijn vriend als een typische man, rationeel en proberen met een oplossing te komen. Gevolg : ruzie. Wel dezelfde avond nog goed gemaakt. Dnsdag doorgekomen, werk was genoeg afleiding. En eenmaal thuis stelde hij voor om uit eten te gaan,omdat we zoveel jaar bij elkaar waren. Hartstikke leuk natuurlijk hoewel ik nog niet dip-vrij was. Krijg ik vervolgens een telefoontje dat mijn schoonzusje voor de tweede keer zwanger is. En echt gewoon weer in no-time. Ik was echt heel blij voor ze en alles maar eenmaal opgehangen... ja toch ook auw. Een beetje wat Mutzie een tijdje terug had met het haar zus. vandaag voel ik me al wat beter. Maar voel me een olifant. Ben opgezet, bah. Zul je zien dat het weer voor niet is.. Nou ja, adem in en uit. Even onkruid trekken op mijn tuintje doet wonderen gelukkig.. Xxx
Weer even een update van mij: net als Julesz een negatieve test. Gisteren was mijn NOD en heb met ochtendurine een test gedaan: witter dan wit. Maar... nog geen geen bloed gespot (zelfs geen bruinverlies). Dus we wachten nog even af! Morgenochtend maar een tweede test doen.
Nou, afwachten dus voor jou 1979.. Sab, heb je een beetje uitgeslapen op je eerste verlofdagje?? -toch?-
Bietje..ben je al met vakantie? want anders maak ik me zorgen om je..gaat alles goed met je? Meis ik hoop dat je helemaal bijkomt op je vakantie en fris en fruitig terugkeert naar ons kikkerlandje...dikke knuffel voor jou. Julesz...wat ga jij weer door een rotperiode heen...wel fijn dat je vriend nog aan jullie 'jubileum'dacht...heb je een pbtje gestuurd...