Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hey Julesz...kan me je dip heel goed voorstellen... En hoe mooi alle praatjes ook van iedereen zijn plus de daarbij behorende cliches..je hebt er geen ruk aan..Je wilt gewoon zwanger worden en natuurlijk blijven..Krijg je ook nog een telefoontje..frustratie alom..Even een dikke knuffel voor jou..heeft het onkruidtrekken nog geholpen???

1979...ook al een witte test..ik haat witte testen... Ze roepen toch altijd dat alles een reden heeft. Wat is dan de reden dat sommige zo zwanger zijn, anderen het geluk hebben er een gemiddelde tijd over doen..en weer anderen elke maand die rot negatieve witte testen heeft?? Als iemand mij dat kan vertellen dan houd ik me aanbevolen..
    Toch nog een positief punt, want je hebt nog geen bloed, dus wie weet is de innesteling wat langzamer gegaan en heb je over twee dagen een knaltest... Ga voor je duimen...

Manon...hoe is het me je?? Al last van alle kwalen of valt het mee??

En inderdaad Julesz, vandaag mijn eerste verlof dag, maar als ik geen verlof had, dan was ik ook vrij, want dan zat ik in de ziektewet, haha...
    Besef is er nog niet hoor, het is namelijk ook vakantietijd, dus vrij zou ik toch wel zijn. Zal wel komen als Jas straks op maandag weer vroeg op moet en ik lekker kan blijven liggen..heerlijk!!!!!!!!!!!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon..Bietje gaat morgenochtend om 5 uur rijden.. Alles gaat is daar rustig hoor.. Denk (zou ik niet voor haar moeten doen, maar probeer het toch) dat ze even geen zin heeft in het forum. Druk met voorbereidingen, werk en de uitgerekende datum komt natuurlijk elke dag dichterbij.

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sab..de kwalen zijn wat weggetrokken..denk dat mijn lichaam gewoon moest wennen in het begin..
    Geen hoofdpijn meer gelukkig en duizeligheid is ook bijna weg.
    Nog wel een beetje misselijk en vroeg wakker 's ochtends. Nog geen last van de (.)(.)
    Verder voel ik mijn buik veel. De felle steekjes zijn een stuk minder maar het volle (ongi) gevoel is er nog. Ook de maagpijn na eten is er nog en de tennisbal als ik op bed lig. En moe natuurlijk, beetje suffig ook af en toe alsof ik de dingen niet goed snap ofzo, ben een beetje stuntelig. Vanochtend de laatste test gedaan die ik nog had liggen. een dikke vette + deze keer. yeah!

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    gelukkig Sab...wens ze maar een fijne vakantie met zijn viertjes!

Oh en meiden..mijn echo is een weekje verzet omdat het anders te vroeg is om hartactie te zien...28 mei is de nieuwe datum, ik zal hem op hyves zetten.

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje Julesz dat valt weer ruw op je dak van je schoonzusje, kan me voorstellen dat het je toch pijn doet...ook ik snap 't niet hoor waarom het bij de één zooooo makkelijk gaat en bij de ander zo moeilijk, het is soms echt oneerlijk! Hopelijk heeft het etentje je toch goed gedaan meid en er is altijd hoop zodra er geen bloed is, dat moet je ook maar denken hoor, positief blijven ook al is het soms moeilijk!

Sab heerlijk je verlof is begonnen, lekker genieten, ookal moet je er nog even aan wennen maar ik denk dat het snel genoeg went, alles went, behalve een vent:p Wens Bii ook van mij een hele fijne vakantie! Tuurlijk snappen we dat ze niet zoveel zin heeft in 't forum, vooral omdat de uitgerekende datum steeds dichterbij komt. Ik hoop dat ze een beetje uitgerust terug komt van vakantie.

Manon de echo is dus 1 weekje later, ach als het goed zit zit het toch goed meid. Spannend hoor. Nog 4 weekjes wachten maar echt die zijn zo voorbij, geloof mij...Wie weet ben ik dan wel aan het bevallen, zou kunnen, is zo'n 2,5 week te vroeg maar je weet het maar nooit:p

1979 vervelend voor je dat ook jij een witte test had, BAH klote witte test. maar ook nog geen bloed, dus houd moed!!!

Nou hier lekker aan 't werk met 25 graden, heb 't bloed heet...blij dat we morgen lekker vrij zijn, lang weekend! En dan nog welgeteld 4 werkdagen te gaan, woensdag lekker vrij, dat zaagt de week heerlijk door midden! Wij gaan morgen gezellig met mijn ouders naar de braderie, gezellig en verder nog niet echt speciale plannen. Bij de voetbal is er toernooi, misschien dat we daar 's middags nog even gaan kijken. Wat zijn jullie plannen voor morgen (koninginnedag)?

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoi meiden,

Even een berichtje van mij. Tussen al het oranje gedruis door.. Vandaag eindelijk mijn gave gekochte shirt van blond voor koninginnedag aan! :D Blond-Amsterdam en dan staat er queen for a day op! zo leuk :D ben er helemaal trots op ;)
    Verder hier wel ok. Van de week een aantal x door contact gezocht met chris. Niet echt handig maar ja, hij is toch wel errug leuk... Meneer weet het allemaal niet. GIster stond hij dus in het cafe waar wij ook heen gingen (na het oranje festival met Jannes, Danny de Munk, Frans Duits en dat soort optredens :p)... Niet eens mee staan praten. Wél met vrienden van hem en daar ook tegen gezegd dat als meneer het niet wilt het klaar is van mijn kant... Dat ik niet blijf wachten. Tegen mijn vriendin heeft chris wel gezegd dat hij denkt dat ik hem leuker vind dan hij mij, en dat hij het er verder niet over wilde hebben.. Máár hij heeft daarna nog een aantal keer dingen over mij gevraagd.. Dus ook wel weer dubbel.. Het zal wel...
    Ik heb daarna gewoon een ander hele leuke jongen, kende ik al van vroeger, gezoend. Man, geen wasmachine.. hij had toch geen 6 pack maar onderhand een 8 pack.. Manmanman.. Beetje jammer alleen dat ik bij chris vlinders krijg als we zoenen en bij die merijn dus niet... Moet slijten toch ;)

Voor de datum om te plannen:
    za8 mei Mutz
    zo9 mei Kris
    za15 mei Manon, Mutz
    zo16 mei Kris
    za22 mei Mutz
    zo23 mei Kris liever niet
    za29 mei Mutz
    zo30 mei Mutz + Kris
    za5 juni Mutz
    zo6 juni Mutz + Kris
    za12juni (Manon liever niet maar kan wel) Kris
    zo13juni Kris
    vr18 juni
    za19juni Mutz

Dan kan ik dus niet. Gaat moeilijk worden denk ik.. :( alleen vrijdag 18 juni??? :(

Nou even op jullie reageren..

1979: je hebt een pbtje... spannend meisie.. Denk aan je hoor!

sab.. Halleluja.. vakantie/zwangerschapsverlof in... En nu niet meer naar je werk tot 4 oktober... :D genieten en uit proberen te rusten he... Voor je het weet krijg je het net zo druk als smits en jojo met gerrit... ;)

smits... hoe is het met tim? gaat het goed met koe smits ;) haha... Vast nog helemaal aan het genieten van je ventje.. Moest wel gelijk denken toen je vertelde dat hij nu zo goed dronk, hoe hij het later gaat doen met drinken :p Mama in de stress dan... haha :D

Jojo.. geef jij eigenlijk bv??? weet niet of je het al verteld had? ik weet wel dat je toen hebt gezegd dat je het wilde proberen maar mocht het niet lukken dan niet. Zoiets was het toch? Alles goed met ons schatje?? zag op je www dat je gister een leuke dag hebt gehad... :D

Loestig... voor jou niet 1 knuffel, niet 2 knuffels maar een heel dozijn.*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*KNUFFEL*
    en hebben jullie ze geteld :p
    Meisje, snap je helemaal.. Testen zonder + is heel zwaar en teleurstellend. En als je dan in die dip dan ook nog zo'n telefoontje krijgt, dan ben je helemaal gebroken. En mannen zijn wat simpeler (zacht uitgedrukt) met dat soort dingen.. En dat is helemaal moeilijk. En dat botst dan soms inderdaad.... Maar bedenk maar, hij houdt van je, wil graag samen met je een kindje! Jouw tijd MOET gewoon nog komen. Hoe zwaar, k*t, moeilijk het ook is om te moeten wachten. Maar jouw tijd komt meisie!

@ loestig.. .al klaar voor de vakantie???

@ manon.. nog steeds aan het stuiteren voor jou :D alles goed vandaag?? mijn tips in acht genomen :p ze mocht van mij helemaal niets meer doen haha ;) en wachten op de tweeling :D haha.. zou wat zijn... gelijk 2 manon.. :D
    en een leuke banner ja... :) gelijk zo heerlijk echt...

@ naat.. Joepie je verlof is nu ook ingegaan.. Genieten nu.. nog maar even en jullie ventje ligt in jouw en pas zijn armen!!! :D

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Meiden, allemaal veel plezier vandaag. Hopelijk breekt het zonnetje nog een beetje door vandaag.

Kris:Goed bezig jij!!! Geniet er maar lekker van. En dat gedrag van Chris erken ik wel een beetje. Ed was precies zo en zie nu ..huisje, boompje, beestje en kindje.:)
    Onze gedachte gingen ookgelijk uit naar het drink gedrag voor later. Ach past hij precies in de familie, hier lusten ook wel een aardige borrel ( maarrre pas als hij 18 is hoor)

Julesz, lieverd balen dat de test weer wit was. waarom, waarom, waarom????? Staat je volkstuintje er mooi bij??? Ben eigenlijk wel benieuwd (foto's?)

1979: En heb je al opnieuw getest????

OP de rest reageer ik later. Moet echt even strijken en zo staat er alweer kraamvisite voor de deur.

FIJNE DAG!!!

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

heb een pbtje van 1979... gingen een paar dagen weg nu.. maar de test vanmorgen was dus ook wit.. nog geen ongi.. DUs het was afwachten voor haar...

en smits... chris verandert niet denk ik hoor... ahja.. zoals we hier in brabant zeggen : agu mar leut het.. (als je maar plezier hebt ;):p voor de niet brabanders :D)

9. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey ladies,

Dank voor jullie lieve woorden. Helpt altijd weer even als ik zit te dippen. Gaat inmiddels weer beter. De tuin werkte erg goed. Smits, ik zal even zoeken naar een mooie foto. Volgens heb ik een vrij recente...
    Krisje, die Chris he? Die weet niet wat hij mist. En weet niet wat hij wil.. gekkert! Dan niet he? Dan staat er voor jou iets anders voor je op het menu met de nadruk op standvastig, een man die weet wat hij wil.. Joh, ik trek uitspraken uit de kast waar je zo liedjes van de dijk onder kan zetten hihi. Ze hebben dan ook erg mooie nummers gemaakt..
    Sab ik kan me voorstellen dat het besef er nog niet helemaal is als je al standaard vrij had die dag maar wat fijn meis. Hee en heb je nog een foto van het kamertje? Of heb ik die al gezien. Ben even het overzicht kwijt. En was je nog iets van plan om te doen de komende tijd wat je echt tot in je verlof het verschoven.. Behalve uitbuiken ( sorry, inkoppertje).
    1979, jammer dat de test nog negatief was. Maar, hoe zeggen ze dat hier, geen bloed geeft moed ofzo?
    Naat, nog 4 werkdaagjes. Och dat gaat ook wel rap. Dan mag je eindelijk!
    Manon wat kewl met die testen zo! Dat wordt een mooi document voor later. Jammer dat de echo verzet is he? Kon je maar even doorscrollen naar die dag... Lekker rustig aan doen he?! En thanks voor je super lieve berichtje. U is lief.'
    Super en Gelukkig, waar zijn jullie? Alles wel aan boord?
    Mutzie lekker aan het genieten van koninginnedag?
    Vandaag zijn wij even naar een buurstadje geweest, even over de rommelmarkt gewandeld en een pracht van een oud blikje gekocht, vierkant met vogels op een bamboetak op de bovenkant en op de zijkant bloemen. Het doet wat indonesisch aan. Oude blikjes, I luv them.... Heb er al flink wat, maar nu de grote vraag: wat stop je erin... Als ik iets NIET kan dan is het inruimen. Heb hele kasten die gewoon...leeg zijn.....
    Ik ga overigens morgen denk ik een testje halen. Weet nog niet welke. En dan echt met ochtendurine. Promiss..

Veel plezier vandaag nog.

XXxxx

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Wat is het hier rustig de laatste dagen. Iedereen aan het genieten van de vrije dagen en de nieuwe aanwinsten.

Manon...hoe is het met je?? Voel je je nog steeds goed?

Jojo...las dat de kleine Charlie al twee dagen aardig doorslaapt, heerlijk, zo kom je zelf ook weer een beetje tot rust.

Julesz...nice pica van je tuintje..heerlijk lekker grutten in de aarde... Wij hebben in onze tuin 1 plantenbak, haha..Moeten nog steeds bakken/potten gaan kopen om het wat op te fleuren...

Kris..weer een paar drukke dagen gehad..en Chris weet niet wat hij mist joh... goed dat je door probeert te gaan...

@ hier..alles onder controle hoor.. Merk wel dat het allemaal wat zwaarder gaat worden en dat ik af en toe steken heb op plaatsen waar het niet lekker voelt, haha.. Gisteren even naar de stad geweest en dan moet ik het de volgende dag ontgelden..maar goed..nog een week of 9 dus dat gaan we wel redden hoor. Zal vandaag weer eens een foto van de buik maken, want volgens mij is ie weer aardig gegroeid.

Nog een nieuwtje...We kregen donderdag te horen dat mijn broer en schoonzusje ook zwanger zijn. Nu bijna 5 weken. Ze waren al drie jaar bezig en zijn de afgelopen twee maanden door molen geweest. Niets wees uit wat erop zou kunnen duiden dat het niet zou moeten lukken. De laatste keer is er bij mijn schoonzusje een vloeistof in de baarmoeder gespoten om te kijken of het allemaal goed doorliep..dat was het geval, er werd wel bij verteld dat deze actie de kans op zwangerschap kon vergroten..en zie hier...na drie jaar frustratie..spontaan zwanger.. Ben heel blij voor ze en duim dat alles goed blijft gaan. Ze hadden al een afspraak bij de gyn voor morgen staan, dus ben benieuwd of ze misschien een inwendige echo gaat krijgen...

Zo zijn jullie weer even op de hoogte...

Oh ja..Kreeg gisteren een sms van Bietje..ze zijn na een rottige eerste reisdag (file en autopech) goed aangekomen op de camping. De kinderen lagen al in het zwembad en zij zaten heerlijk aan een bakske koffie.. Hoop dat ze lekker tot rust komt en alles een beetje een plaatsje kan geven.. de 11de zal wel een moeilijke dag voor ze worden, maar daar hebben we de steun smslijn voor...

kussssssssssssssss

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,

zeker rustig hier.
    Even kort voor de meiden die een bezoekje bij jojo plannen. Doe dat maar zonder mij. Mijn hoofd staat er totaa niet naar.

Sab, wat een geweldig nieuws! Wauw na zo'n tijd toch nog zwanger.

xx

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    super aan je korte berichtje te zien gaat het niet allemaal zo lekker.

Als we iets kunnen doen, moet je het zeggen hoor.

Dikke knuffel

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He Sab,

klopt helaas. Door alles wat er om me heen gebeurd ben ik erg verdrietig en boos en moe en en en en....heel vervelend maar helaas zal ik het zelf op moeten lossen. Het komt voornamelijk doordat we mijn moeder bijna weg moeten brengen en jeetje wat doet mij dat een verdriet. Ze zit straks op haar 56ste tussen de (excuses voor de bewoording) bejaarde kwijlende schreeuwende mensen. En dan moet ik nog steeds achter onze keuze staan.
    Door de hormoontjes in mijn lijf word ik nogal heen en weer geslingerd in uiterste. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Wil gewoon lekker zwanger zijn en mijn moeder om raad vragen enzo maar dat gaat niet meer.
    Lief dat je wilt helpen maar helaas kan ik niks verzinnen. Ben dus gewoon even wat stiller en hoop dat ik me snel weer wat beter ga voelen.

xxx voor jullie

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Het is toch potverdorrie ook ontzettend oneerlijk. Kan het me zo goed voorstellen hoe fuckie moeilijk dit voor je is. En de hormonen die in je lijf zitten helpen daar natuurlijk ook niet echt aan mee.

Ik hoop toch dat je uiteindelijk vrede hebt met de beslissingen die jullie nemen. Probeer te onthouden dat het voor haar wel het beste is.

Je mag me altijd bellen he.

Dikke knuffel...

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super meis...wat vreselijk voor je dat je je zo voelt en logisch ook!! Je arme moeder en arme jullie dat jullie dit moeten aanzien....Maar meis hoe moeilijk ook probeer wel een beetje te genieten van je zwangerschap..voor je het weet is het voorbij...
    Jammer dat je niet mee wilt naar Jojo maar wel begrijpelijk hoor! Wij hadden je graag live gezien hé;).
    Meis ik hoop dat er snel beter tijden aankomen voor jullie en dat je moeder daar snel went en zelf niet zo door zal hebben waar ze tussen zit...wat Sab zegt: het is uiteindelijk wel het beste voor haar en misschien maakt ze zelfs wel vriendinnen waardoor ze het straks hartstikke naar haar zin heeft.....een hele dikke dikke dikke knuffel voor jou!!!!!

Sab...hier alles goed...moest met koninginnedag spontaan huilen toen we naar een optocht stonden te kijken waar gehandicapten in vrachtwagens meereden. Er reed een motoragent voorop met loeiende sirene. Ze kwamen in de verte aan maar de sirene ging bij mijn door merg en been...ik voelde vrijwel direct de tranen komen en toen hij voorbij reed huilde ik tranen met tuiten...ik schaamde me dood whahaha.
    Verder bijna elke dag misselijk de hele dag door...maar hoef niet over te geven gelukkig...moet veel plassen en heb pijn net boven mijn rechter lies wat een beetje uitstraalt naar mijn rug...zullen de banden wel zijn...ik zie zelf al een opzwelling van mijn onderbuik net boven het schaambot, Bart ziet en voelt het ook en vond dat heel gaaf!

Bietje zit lekker in Italie in het zonnetje...hopelijk komt ze een beetje bij daar en kan ze gaan verwerken...toch vaak anders dan thuis...denk/hoop dat het haar wel zal opluchten om even weg te zijn van de 'werkelijkheid'.

Julesz waar staat je foto? ik ga even zoeken hoor..

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    aaah gevonden op hyves...hoe moet ik het zien? heb je daar een stukje grond of is alles daar van jou? Wel lekker hoor je eigen groente, fruit (en bloemen?)...

Meiden die meegaan naar Charlie (Mutz, Kris)...het ziet ernaar uit dat vrijdag 18 juni over is dan...Als Jojo dat goed vind natuurlijk!!...wie tegen die tijd alsnog mee wil en ook kan, kan altijd nog aanhaken hoor! (Super...Smits...)

17. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou inderdaad erg rustig op t forum, d8 moet vast heeeel veeeel bijlezen maar het viel allemaal nog best mee...nou ik ga een poging doen om even op iedereen te reageren.

Super jeetje wat is het oneerlijk zeg, je moeder zo jong en dan al dit gedoe, dat gun je niemand, ik hoop dat je je snel iets beter zal voelen en doe rustig aan en denk ook een beetje aan jezelf meid hoe moeilijk het ook is.

Sab wat een leuk nieuws zeg en vooral omdat het zo lang heeft geduurt. Hoe bevalt je verlof, al een beetje gewend?

Jojo heb weer je foto's zitten bekijken van jullie prinsesje, wat een mooi meiske is het toch!

Manon hoe gaat 't met jou verder? Lees dat je veel misselijk bent en ook al last van je banden, hopelijk gaat t snel beter maar ach je weet waar het allemaal voor is!

Bietje zit heerlijk in de zon in Italie, hopelijk komen ze allen tot rust.

Kris je bent weer heerlijk wezen feesten, je nieuwe koninginnedag-shirt klinkt leuk, heb je er geen foto van?

Smits is je strijk weggewerkt? Heb ook weer even de foto's van Tim bekeken, wat een heerlijk mannetje, gaat 't nu helemaal goed??

Ik heb geloof ik niet iedereen gehad maar ben alles alweer kwijt, sorry voor degene die ik vergeten ben..

Nou heerlijk nog 4 werkdaagjes te gaan en dan VERLOF, joepiiiii:D Ben er zo aan toe.
    Woensdag nog lekker vrij, dat breekt wel heerlijk de week doormidden. Koninginnedag niet veel bijzonders gedaan, braderie geweest en bij de voetbal (toernooi) was om 18:00 uur thuis, was zo moe en had telkens steken van onderen...pffff hoort erbij he...maar vond het wel een beetje vervelend worden! Nu is het weer een stuk minder. Gister verjaardag en Pas moest zijn ouders naar Schiphol brengen, zijn een weekje naar de zon. Vandaag thuis de oven schoongemaakt, afzuigkap en boven alles gedaan, Pas heeft alles gestofzuigd lief heee...Moet alleen de douche nog doen maar doe ik woensdag wel, ben ik toch vrij, geen fut meer vandaag. Ga zo lekker op de bank hangen en wachten tot Pas thuis komt van de voetbal. Heb erg veel last van mijn rug, volgens mij ook een spierknoop, verder gaat t allemaal prima. Mijn verkoudheid wordt minder en het hoesten ook, dus dat is wel beter. Ga ff me was ophangen

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hihi Naat..ik klaag niet hoor..ik draag deze kwaaltjes met liefde:D

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Super, begrijpelijk dat je boos en verdrietig bent. Ik zou me ook geen raad weten. OP zo'n leeftijd hoor je niet in een tehuis terecht, helaas is thuis blijven ook geen optie meer. Sterkte en een dikke knuffel.

Sab, wat leuk dat het eindelijk is gelukt bij je broer en schoonzusje. Wordt je weer tante.

Manon, geniet maar lekker van de kwaaltjes. Leuk dat je al gaat uitbuiken!!

Hier heb ik een ontroostbaar mannetje. Sinds gisteren heeft Tim last van krampjes, zoooooo zielig. Je hart breekt als je het ziet.

Bietje; heb je ons zonnetje meegenomen naar Italie??

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super wat rot allemaal zeg. Ik kan me indenken dat je hoofd totaal niet naar leuke dingen staat op het moment! Het lijkt me ook verschrikkelijk omdat het gewoon heel erg oneerlijk is allemaal en je wilt je moeder niet zo zien... Hele dikke knuffel voor jou en heel erg veel sterkte.

Balen dat Bi autopech had zeg! Maar gelukkig kunnen ze nu lekker genieten en natuurlijk gaan er meerdere smsjes die kan op 11 mei...

Sab kun je al genieten van je verlof of is het echt pas morgen officieel voor je gevoel??? Lekker he

Zet m op Naat nog maar 4 dagen en dan lekker uitbuiken!

Julesz hoe is het nu met jou? Dit weer helpt ook niet mee om uit je dip te komen he bah!

Manon wat heerlijk om te lezen hoe zwanger je bent! Volgens mij loop je de hele dag met een grote glimlach en een blos op je wangen! Geniet er maar lekker van hoor! Je hebt er zo lang op moeten wachten!

Mutz hoe is het met jou???

Kris jij feestbeest! Je hebt weer leuke foto's op hyves gezet!!!! Papparazzi Kris hihi! Of zal ik zeggen Joop van Tellingen! Nu ook weer ff uitrusten he! Eens houdt het op! :) (voel me nu wel een hele ouwe saaie doos haha)

OH ik weet het ff niet meer ben zo druk in mijn hoofd met van alles en door de nieuwe voeding heb ik weer een verstopt kind wat er nu een beetje knorrig van aan het worden is....
    Verder gaat het spugen sinds woensdag veeeel beter en daardoor is ze ook zo veel rustiger en slaapt ze gewoon tussen haar voedingen!!! Ze slaapt al 2 nachten van 23uur tot 5 uur dus ook dat gaat super! Nu hopen dat het even zo blijft want ik kom eindelijk weer een beetje aan mezelf toe!

Smits wat balen dat Tim zo veel kramp heeft zeg! Charlie had dat ook, maar gaat nu weer beter. Wij hebben toen infacol gebruikt. (kun je gewoon bij de drogist kopen) Venkel thee geven werkt ook top! Maar wie weet is het iets wat een paar daagjes duurt en dan hoef je niet aan die troep te beginnen! Ik hoop het voor je joh!

OH en ik ben de party pooper want 18juni moet ik werken en kan ik dus niet! (boehoe 2e werkdag)
    Is het anders een idee dat we bij Smits op visite gaan wanneer zij er aan toe is? Dan neem ik Charlie gewoon mee en hebben we 2 in 1! Niet dat dat het probleem van de datum oplost maar toch hahaha

Deel Deze Pagina