Laatste werkweekje!!! JOEPIIII Jojo super zeg dat Charlie beter slaapt tussen de voedingen door! Moet je 18 juni alweer werken, gaat snel voorbij he... Smits vervelend dat Tim zo'n last heeft van krampjes, hopelijk gaat 't snel beter met hem. Julesz leuke foto op Hyves in je tuin Sab veel plezier vandaag met jullie ondertrouw!!! Hopelijk gaat 't zonnetje nog even schijnen op deze bijzondere dag voor jullie! Geniet ervan! En alweer 31 weken, gaat toch snel allemaal. Ikke 34 weken, nog even dan hebben we onze kleintjes in onze armen. Als het goed is wordt ik gebeld door de Fysio via mijn werk voor een afspraak, heb zo'n last van mijn rug, er zit ook een spierknoop geloof ik, een verdikte spier, Pascal heeft wel al gemasseerd maar een masseur doet 't toch net wat beter I think!! Hopelijk kan ik vandaag nog terecht of morgen. Wat een rot weer is het geweest heel het weekend zeg BAH! Wordt er chagrijnig van blehhh, hopelijk als mijn verlof begint beter weer...
Naat..geniet nog even van je laatste daagjes op je werk Sab...gefeliciteerd met je ondertrouw vandaag!! Gaan jullie het nog vieren met een etentje samen?? Smits...wat zielig van de krampjes van Tim!! hopelijk heb je wat aan jojo's tips.... Jojo..haha het wordt idd helemaal niets he..pffff..ja het probleem van de datum is hiermee niet voor iedereen opgelost.. Echter er is wel nog 1 datum over nu die Mutz, Kris en ik kunnen..alleen staat er bij Kris:liever niet. Maar aangezien dit de laatste datum is..wil ze nu misschien wel???Krisje, wil je dit laten weten??? Als jullie dan ook kunnen Jojo en Smits...Dan moeten we aleen nog kijken of dat dan bij Jojo of Smits wordt(eerlijk zeggen he Smits, we begrijpen het allemaal als je het nog niet ziet zitten dan!)...Dus meiden check de agenda's..... Die datum is zondag 23 mei... Pff wat gaat het idd snel zeg bij ons..vandaag al 4 weken en 4 dagen...Ik kan niet wachten tot onze echo!! Af en toe ben ik ineens wat angstig als ik weinig kwaaltjes voel en ben ik in staat om een test te doen om te zien of de dikke vette streep er nog is...stom he..gewoon wat onzeker nog...Ik heb gelukkig geen testen meer in huis haha
@ Naat...yeahhhhhhhhhhhhh laatste weekje.. dus voor jou mag het lekker regenen deze week, als het volgende week maar droog is, haha... @ Manon..die onzekerheid is heel herkenbaar hoor. Ik heb na mijn test toen, ook nog een aantal testen gedaan alleen maar om te kijken of die streep er inderdaad nog was. We gaan niet uit eten ofzo..hadden vanochtend wat vistite en taart. Straks gaan we naar mijn schoonouders, want mijn zwager en schoonzusje zijn vandaag jarig. @ Smits...hoop dat Tim zijn krampjes van tijdelijke aard zijn en dat het snel weer over is. @ jojo...Charlie had weer een goede nacht las ik...Heerlijk hoor, hopen dat het zo blijft, als je maar niet weer door je wekker heen slaapt, hihi
Heerlijk he dit weer als je moet werken, bahhh nee hoor hoop dat het voor degene die nu vrij zijn snel beter wordt...en volgende week helemaal beter als ik ook verlof heb... Kan om 16:00 uur naar de fysio via mijn werk, heb echt last van me rug pffffffffffffffffffffff wordt zwaarder zeggen ze dan, laatste loodjes.
ik kan die 23ste wel.. maar dan het liefst in de ochtend... en dan tot vroeg in de middag of is dat helemaal moeilijk haha
OH jee ik verpest het weer, want ik kan de 23e echt niet omdat mijn beste vriendin haar zoontje 4 jaar wordt en dat gaan we groots vieren! SORRYYYYYYYY! Sab ook hier gefelicitaart met jullie ondertrouw en erkenning van Vlad (vink zo leuk klinken) Jullie moesten er vroeg zijn zeker??? Morgen dan echt eens een keer uitslapen he! Ja wat een giller he van die wekker! Heeft dat knappe kind gewoon 8uur geslapen zonder eten hahahaha (Ro zijn schuld want hij zou de voedingen doen hihi) En daarna werd ze ook niet krijsend wakker ofzo hoor gewoon wat jengelen haha en ik maak Ro wakker en zeg "is ze nou zo vroeg of heeft ze nog niet gegeten" Dus hij slapend "Ja ze heeft om 04.50uur gehad" (was de dag ervoor hahaha) Zul je zien dat ze vannacht gewoon om 3 of 4 uur komt na de fles van 23uur hahaha! Hoe voel je je verder??? Ik heb trouwens het jurkje en legginkje gewassen wat ik van jullie heb gehad! Ik hoop dat ze t snel past want ik ben er verliefd op! Naat hoe was het bij de fysio? Balen he dat die laatste loodjes echt zo zwaar wegen! Maar je zult zien dat als je eenmaal verlof hebt en 'onthaast' bent dat je echt je rust gaat pakken hoor en lekker luieren! (zul je ook merken dat de kg's er ineens aanvliegen hahaha!) Hou vol! Manon ook ik herken dat wel hoor die onzekerheid! Na je eerste echo zal dat vast beter worden, want dan zie je een kloppend hartje en dan neemt de kans op een mk af tot 10 procent geloof ik! En dan kan je echt genieten! (maar zorgen maken zul je je altijd hoor helemaal als ze geboren zijn!!!) Ben zo benieuwd of ze echt allebei ingenesteld zijn!!!! Misschien stomme vraag hoor, maar het lijkt me toch erg moeilijk om te horen als er 1 niet is ingenesteld. Voelt dat voor jou ook zo??? Nou ik ga maar eens lekker hangen! Charlie slaapt en is nog steeds een engeltje! Hoop echt dat het zo blijft!!!!
@ Jojo..beter zo dan dat ze krijsend van de honger wakker wordt toch. Ik neem aan dat als ze echt honger zou hebben, ze dan wel van zich zou laten horen. Heb je die voeding daarop dan meer gegeven of hoeft dat dan niet? Tja ik als nog niet moeder weet dat natuurlijk niet. Hier gaat het lekker hoor. Buik begint zo af en toe behoorlijk in de weg te zitten en als ik teveel doe, dan is ie 's avonds knetterhard, haha... En ja hoor, mijn bekken beginnen nu ook af en toe van zich te laten horen. Vooral bij het omdraaien in bed, waarschijnlijk doe ik dat heel soepel waardoor mijn benen tever uit elkaar gaan ofzo..dat is wel even pijnlijk...maaaaaaaaaarrrrrrrrrrr we moeten niet meer zo lang, dus als het hierbij blijft..ben ik happy..ben ik sowieso wel hoor...
ojee, een datum prikken is dus niet zo makkelijk. Ik vind het goed om bij mij aftespreken. Ik voel me prima, de bevalling lijkt alweer zo lang geleden. Dacht gisteren nog dat het weleens verstandig zou zijn om iets minder te doen, voordat er bekkenproblemen ontstaan, maarja als je je goed voelt gaat het allemaal vanzelf. Volgens mij zit er nog 1 hechting een beetje te irriteren, dat is nog het enige. Jojo: hoe is het gegaan vannacht???Heeft ze weer zolang doorgeslapen? Wij hadden goede hoop voor vannachtaangezien menner gisteravond klaarwakker was (zo gezellig!), maar helaas hij heeft zijn ritueel met een uur verkort. Iedere twee uur vroeg meneertje een voeding, gaaaaaaap. Ben benieuwd of dit heel de dag zo doorgaat. Sab: hoe voelt dat nou? In het echt met elkaar verbonden zijn? En een andere achternaam. Slimme meid, dat doe je beter dan ik ( was van mij gewoon een oer domme actie achteraf). Nog even echo: Kreeg gister een kaart en een brief van me zus. In de brief krijg ik er uiteraard van langs. Ze heeft zo'n enorme bord voor der kop. Ongelooflijk! Bij een vriendschap moet het van twee kanten komen en zo werkt het binnen een familie ook. Heb de neiging om een brief terug te schrijven, maar laat het hier maar bij. Het heeft geen enkele zin. Dat je niet snapt dat wanneer je geen enkele interesse in mijn leven toont op wat voor manier dan ook, je ook niet kan verwachten dat ik je ga bellen met de boodschap dat Tim is geboren, nee je ontvangt dan gewoon een geboortekaartje. (Vanaf juli 2009 heeft ze van haar kant geen contact meer gezocht). Ze zou interessant voer zijn voor een psychiater. Zo ben het weer even kwijt. Vandaag is Edwin weer naar zijn weer werk, blechhhh. Ongezellig en dan vooral voor hem. Manon: Het ene moment zal je meer last hebben van kwaaltjes dan het andere moment. Het is volkomen normaal, net zoals je onzekerheid overigens. Ik zou zeggen geniet extra van de kwaalvrije dagen, je bent gewoon hardstikke zwanger van twee guppies. Mutz: how's life?? Kris: nog leuke plannen in je vakantie?
Smits wat vervelend van die kaart van je zus zeg, spuw hier maar lekker je frustraties uit hoor!!! Ik vind dat je volkomen gelijk hebt om haar niet te bellen toen Tim geboren is, ze heeft tenslotte zelf ook nooit interesse getoond. Edwin is dus weer aan de slag, zal wel wennen zijn zo saampjes met Tim. Vervelend dat hij om de 2 uur voor een voeding kwam, hopelijk gaat 't overdag beter. Jojo, ja ze zeggen het he, die laatste loodjes, moet ook toegeven dat het echt wel zo is, vind ik. Heb met ademhalen ook problemen merk ik, hadden jullie dat ook meiden, dat het moeilijker gaat?? Bij de fysio ging het goed. Hij heeft die zere plek gemasseerd alleen doet t nu nog meer pijn dan gister maar dat zei hij al. Die verdikking komt van mijn rib af ook denk hij dat t door de baby komt, die drukt daarop met zijn beentjes. Ook vind hij dat ik te gespannend ben/zit, het zit gewoon vast, ik moet meer rusten en relaxer doen en afstand gaan doen van t werk. Dus deze week maar alles op 't gemakkie afhandelen op de zaak en dan echt rustig aan genieten van mijn verlof want eerder gaan die klachten ook niet weg. En heeft Charlie weer zo lekker geslapen vannacht??? Manon dat kan hoor de ene dag meer kwaaltjes dan de andere, had ik ook, wees gerust je bent echt super zwanger van 2 kleintjes!!
@ Smits...wat is het toch irritant als mensen het altijd maar van een kant kunnen bekijken. En er dan vooral van uitgaan dat zij het zelf helemaal goed doen om vervolgens de andere alles te verwijten. Zou ook geen brief terug schrijven hoor, laat het even rusten en als je iets minder hormonen hebt dan misschien een brief retour. Maar je zegt het zelf ook al, wat los je er mee op, waarschijnlijk helemaal niets. We zijn nog niet helemaal in het echt verbonden he...31 mei, dan is het voor het echie, haha.. Kan ik alvast vier weken gaan oefenen op mijn nieuwe achternaam die veel meer indruk maakt dan mijn eigen achternaam, haha. Wat super trouwens om te lezen dat je je alweer zo goed voelt, daar teken ik ook voor over een paar weekjes. Hier begint het besef trouwens langzaam te komen dat we over maximaal een week of 10 papa en mama zijn. Gaat nu toch wel rap, haha. Heb wel heel veel zin, maar vind het ook zoooooooooooooo spannend...
Smits..wat een vervelende situatie zo in je familie nog wel..de anderen zullen dus ook wel last hebben met haar als ze voer is voor een psych...dan weet je iig zeker dat het niet aan jou ligt. Ik zou denk ik ook geen brief terug schrijven hoor, dan heb jij het uiteindelijk allemaal gedaan zul je altijd zien..maar aan de andere kant, dat heb je toch al in haar ogen... Naat...Nog maar 2 nachtjes slapen!! Sab...heb je al geoefend op je nieuwe handtekening JOJO PARTYPOOPER!! whaha...Nou heeft iemand anders een oplossing voor dit probleem????????Ik weet het niet meer... Hoe is het met de rest...forum moe?? vandaag nog minder symptomen...aaaah...maar om mezelf gerust te stellen (van jullie goed bedoeld hoor maar helaas niet effectief) ga ik een test halen...
oke, oke jullie hadden gelijk...ben hartstikke zwanger...de streep kon gewoon niet paarser..net zo donker als de teststreep nu!! Stomme ik whahah Idd wel blij met mijn symptoomarme dag hihi (alleen wat hoofdpijn..)
hoi girls... wat een reacties allemaal.. vakantiegangers/verlofhebbers en andere vrije mensjes @ smits... wat erg van je 'familie' zulke mensen verdienen het niet om die naam te krijgen. mevrouw is vandaag even hard hopelijk gaat tim straks een beter ritme krijgen zeg... 2 uur... pfff je moet er wat voor over hebben he @ jojo... zozo mevrouw ik wil graag kraambezoek maar heb het veel te druk ... Charlie zal de voeding misschien inderdaad wel niet gemist hebben... anders had ze zich meer laten horen lijkt me... hoe is het vannacht gegaan...? @ mama manon! JAJAJA JE BENT ZWANGER... hoe vaak blijf je testen haha... nee hoor, snap je onzekerheid wel... Maar goed dat een test je dan zeker krijgt Het blijft stil vanuit de anderen... ok, 2 op vakantie.. Weet dat super (via sms) gister een plaatsingsdatum heeft te horen gekregen, heftig natuurlijk.. Dus die is daar waarschijnlijk mee bezig.. Maar how is it with Julesz? dipje over, of niet? Misschien wel in de tuin bezig?? of druk druk met werk? Mutzie.... hoe is het in zeeland? druk met de bruiloft? En hoe is het met de cyclus? Al met de gyna gebeld/afspraak??? Hier een rot weekend gehad... Wat overigens niets vergeleken is met wat Super doormaakt op dit moment! Zaterdag en zondag aan huis gekluisterd.... En dan komt het gemaal weer.. Hoe eenzaam je bent, en blablabla... Voelde me zwaar emo en gelukkig heeft manon (tnx meid!) me wat moet ingepraat... Nu weer helemaal op en top Kris.. Heel slecht want heb al 2 dagen geshopt gister in antwerpen en vandaag in rotterdam (weer!!) bij de Primark geweest.. Schade onbekend nee hoor, weet precies wat ik heb uitgegeven en dat is veeeeel te veel... Maar ja, ik kan het leien laten we maar zeggen
Ik ben er nog hoor meiden, alleen druk met andermans bruiloft... Morgen is de dag... Dus daarna ga ik jullie allemaal aandacht geven!!! Lees wel mee hoor. Lief dat jullie me niet vergeten!
Even laten weten dat ik aan je denk Super! Heel veel sterkte. Krijg een knoop in mijn maag als ik denk aan wat jij en je vader door moeten maken! Dikke knuffel!
Zoooo wat is het hier toch rustig! Super denk aan je meid, heel veel sterkte. Sab hoe bevalt je verlof? Mutz hoe was de bruiloft gisteren? Manon je bent hartstikke zwanger hoor, die test kan nu toch zeker niet meer duidelijker worden denk ik Ben zo benieuwd of het er echt twee zijn! Nog even geduld dan weten we het. Kris je hebt lekker geshopt lees ik, ach kan jou 't schelen dat je teveel hebt uitgegeven, je word er wel altijd super vrolijk van, vind ik tenminste Iemand gister nog één van de bevrijdingsfestivals opgezocht? Wij niet. Pas moest gewoon werken, ik heb heerlijk wat langer geslapen gister en met mijn moeder boodschappen gedaan en met mijn vader naar de Makro geweest en 's avonds lekker frietjes gegeten thuis en nog visite gehad. Nu weer op kantoor en morgen het laatste dagje! Vanmiddag om 3 uur weer controle bij de verloskundige. Spannend altijd.
Super; Gaat het een klein beetje met je? Hoe is het met je vader, kan die het een beetje hendelen? Juist in deze situatie waarin jullie jullie mooie wondertje verwachten is het zo fijn om een moeder om raad te vragen, vind het zo vreselijk dat dit niet kan en dat je moeder dit mooie moment niet bewust mee kan maken. Ik weet dat wij het niet vervangen, maar voor, vragen, onzekerheden etc kan je uiteraard hier terecht en je mag uiteraard ook altijd bellen!! Een dikke knuf voor jou!!! Kris: lekker hé geld uitgeven. Dat gaat hier ook goed. VAn de week een compact camera gekocht (is wat makkelijker meenemen dan een spiegelreflex) en een losse flitser voor de spiegelreflex. Leuk speelgoed. En dan alle dingen voor de kleine (jemig wat zijn borstkolven duur!!). Heb je trouwens je trouwjurk nog kunnen verkopen? Mutz: Hoe was de bruiloft. Leuk of was je liever naar het bevrijdingsfestival gegaan? Manon: nog 22 dagen!! Wordt steeds zo blij als ik aan jou denk en dan de kans dat er twee guppies groeien whaaaaa glimlach van oor tot oor. Julesz: Lekker met je handjes tussen de aarde? Hoe is het met de cyclus? Naat: éen-na-laatste dag, joepie!!!!!! Zal wel extra druk zijn nu. 1979: En al een plus/streep te zien op de test?? Vanmiddag moet Tim voor zijn gehoor test. VInd het gewoon spannend. Moet een naar een stadje hier verderop. Wordt de eerste keer dat ik zonder Ed op stap ga met Tim (tuurijk wel al wezen wandelen). Meneer heeft wel precies zijn voeding gepland op het tijdstip dat we daar moeten zijn. Moet nog maar even bedenken hoe ik dat ga oplossen. Dacht gisteren ook slim te zijn door hem iets eerder aan teleggen, zodat ik rustig kon eten, maar Tim zag dat gewoon als een extraatje en kwam precies op het tijdstip dat hij zou moeten komen. Lekker eigen willetje Jojo: weer 8 uur kunnen slapen?
Meisjes, hier even een update allereerst bedankt voor de lieve woorden. Doet me altijd goed te weten dat er mensen meeleven. Van de week zijn we op gesprek geweest iver de opname. Heftige dag en met een knoop in mn maag weer naar huis. Veel vragen zijn beantwoord over bezoek, huisregels etc. Maar ook vragen moeten beantwoorden over wel of niet reanimeren. Nou dat is wel de laatste vraag die je met je dikke buik wil gaan zitten beantwoorden. En smits inderdaad ik verlang momenteel zo erg naar mn moeder. Met mn dikke buik had ik zo graag met haar gaan winkelen naar de verlos etc.... Ze wordt uiterlijk 14 mei opgenomen. Komt er (keihard) op neer dat zodra er een bewoner komt te overlijden wij gebeld worden en mn moeder de volgende dag gebracht moet worden. Mijn vader zit er ook aardig doorheen. Hij belt me regelmatig huilend op en ook dat gaat bij mij door merg en been. Ondertussen probeer ik lekker zwanger te zijn en mn fulltime baan bij te houden. Maar eigenlijk valt het me steeds zwaarder en ben ik al twee keer in tranen uitgebarsten op het werk. Ik weet het soms gewoon niet meer. Wel kan ik heerlijk genieten als die kleine lekker druk aan het doen is in mijn buik. Smits: spannend de gehoortest, hopelijk lukt het allemaal tussen de voedingen door....geef je eigenlijk borstvoeding? gaat dat goed? Sab: hoe is het met jou? lekker van je vrije dagen aan het genieten. LAstige dagen komen er voor jullie ook aan. Nog wat van Bietje gehoord? Kris: hoe is het met jou? niet zo gek toch dat je in een dipje kwam? je hebt nogal wat over je heen gehad de laatste tijd. Naat: wat heerlijk de laatste daagjes werken. Oh daar kijk ik ook zo naar uit. Manon: hoe voel je je? Waren we maar vast weer drie weken verder! Jojo; hoe is het bij jullie? ben je al een beetje gewend aan de nieuwe situatie? Mutz: leuke bruiloft gehad? Julesz/ gelukkig: where are you????
grrr heb ruzie met een wijf dat ik niet eens ken....iemand via marktplaats. Ze had 2!! euro geboden op een douchegordijn (nieuw in verpakking) met grappige marsmannetjes erop. Ik vraag er 10 euro voor. Dus ik haar bod verwijderd en een mail gestuurd dat ze maar serieus moest bieden. Krijg ik terug, wat denk je dat dit is. Dus ik: een grapje??. Zij weer...je krijgt er toch niet meer voor. Wie is zij om uit te maken voor hoeveel ik iets wil verkopen zeg!!! Maar ik had er al eerder 1tje van verkocht dus ik dat terug gemaild en oh ja dat als zij 7 euro had geboden ik er best over had nagedacht maar 2 euro vind ik echt zo zielig en dat ik hem dan liever in de fik steek, heb ik er nog plezier van.... Krijg ik na 5 dagen ineens terug. dat moet je dan niet in de (mijn straatnaam en huisnummer) doen want zo jammer als je huis eraan gaat... Stomme wijf heeft gewoon lopen opzoeken waar ik woon!!! Dus ja, ik denk wat jij kan kan ik beter. Ik terug, moeilijk hoor in het telefoonboek opzoeken waar iemand woont als je naam en plaats hebt en er wonen er maar twee. en daarna haar volledige naam, geboorte datum, straat en woonplaats gezet. (ik wist alleen haar naam en email hihi) Ben helemaal pissig...wie reageerd er nu zo?? En nu zit ik het nog terug te doen ook Smits...spannend zo'n eerste dag zonder Ed op stap. Ben benieuwd of het gaat lukken met eten. Misschien is hij zo vol van alle indrukken dat hij het helemaal vergeet...Hoop dat alles goed is met de test... Naat...je laatste dag toch vandaag? Heerlijk hoor. Wij zijn ook niet weggeweest gister, ik moest ook gewoon werken. Het was wel heerlijk rustig op het werk. Mutz...hoe was de bruiloft..Alles naar wens gegaan? en nog ideen opgedaan? of juist dingen gezien die je absoluut niet wil... Kris..het is idd een beetje stil..zullen de vakanties wel zijn...hoe is het met de mannen? Sab...wat spannend..jullie datum komt eraan!! hoe gaan jullie het doen die dag? Trek je nog iets speciaal aan en neem je familie mee en daarna nog mee uit lunchen of eten ofzo? Julesz...nog een lekkere stampot gegeten uit eigen tuin?? Super...ik denk ook aan je hoor meid..het komt steeds dichterbij nu..trek je het nog een beetje meis? Dikke knuf... Gelukkig where and how are you??? Bietje zit lekker in het zonnetje hoor!! Hoop dat ze ervan kan genieten... 1979..al nieuws?? Jojo...zie je Charlie ook al groeien? Past ze dingen al niet meer? En zie je al grote veranderingen met het prille begin? Ik voel me best goed eigenlijk..niet meer zo'n last van alle kwaaltjes, maar ben niet onzeker meer.(en mocht ik het worden heb ik nog een test liggen) De kwaaltjes die er zijn sluimeren een beetje op de achtergrond. Een hele vage hoofdpijn, ik slaap weer wat langer, wel veel plassen, wat eng op mijn maag maar niet meer zo misselijk. Ook niet meer gehuild. Maar gisteravond wel heeeel saggerijnig! heb Bart echt (voor niks) een grote mond gegeven.... arme jongen...