Oh lieve Super..moet gewoon huilen van je berichtje...pff wat lijkt het me ontzettend moeilijk zeg.. Je bent een sterke meid, maar dat had je al eerder bewezen. Misschien is het een idee om wat minder te gaan werken. Je moet toch ook goed op jezelf blijven passen hoe moeilijk dat ook is op dit moment. Werk is momenteel het allerminst belangrijk. Hele dikke knuffel voor jou. Manon..zit je weer ruzie te maken..oh oh..die hormonen doen je geen goed, hihi... Fijn dat de kwaaltjes lekker weg blijven..vooral van genieten. We doen de 31 ste eigenlijk niets bijzonders hoor. Gaan om 9.00 uur tekenen met de getuigen en wat familie, verder nog geen plannen. 19 juni geven een bbq voor de familie, want dan is mijn broer terug uit Canada. Smits..ben benieuwd hoe de test gegaan is en of de kleine nog even heeft kunnen wachten met eten... En inderdaad je banner mag wel even aangepast worden, haha. Naat...bijna verlof...jippie!!!!!!!!!!!!!!! Hier nog steeds niet echt het besef hoor. Jas is deze week ook vrij ivm de mei vakantie. Hij mag maandag weer aan het werk, dus dan zal het wel komen. Moet me maar eens gaan bedenken wat ik allemaal zal gaan doen met die vrije tijd. Zal er wel op neer komen dat ik heeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel geld ga uitgeven, hahah. Gelukkig krijgen we deze maand ons vakantiegeld.
Hoi meiden, effe een update van mij: Nou, m'n lichaam is behoorlijk van slag zeg! Vorige week nog wat negatieve testen gehad. Was weinig hoopgevend, maar er was nog geen geen bloed gespot! Vanaf afgelopen zaterdag licht bruinverlies gehad, gisteren heeft de bloeding doorgezet. Ben er behoorlijk beroerd van geweest: enorm veel pijn in rug en buik, extreem veel bloedverlies en daardoor misselijk, duizelig, trillerig, etc. Ik heb nu dus een cyclus gehad van 42 dagen. Vorige keer 35 dagen. Niet echt constant dus.... morgen is CD3 en zou ik weer met Clomid 150mg moeten starten (ik mocht tenslotte 4 maanden wegblijven), maar heb morgen tussen 12:00 en 13:00 een belafspraak met de gyn. Om even te checken ivm de langere cyclus. Helaas dus weer geen goed nieuws van mij... ik had me zo graag bij Manon gevoegd! Maar ja, we houden hoop!
Super meid toch wat maak je een hoop mee zeg en vind het ook zo rot voor jou en ook voor je vader. Is niet niks om zoiets mee te maken. Als je het even niet ziet zitten op je werk geef het dan aan meid, denk ook aan jezelf. Manon heeft last van haar hormoontjes Je hebt gelijk hoor, zou ook ruzie maken Smits hoe is de gehoortest verlopen van Tim, krijg je direct de uitslag of moet je daar op wachten? Sab leuk hoor zo'n BBQ. Woont je broer in Canada of is die daar voor werk/vakantie? Ja, we hebben dalijk zee van vrije tijd, lekker hoor, ik zit ook al te verzinnen wat ik er mee moet gaan doen, maar denk vast dat het goed zal komen. Morgen dus mijn laatste werkdag, heerlijk, en nu nog maar een uurtje want moet om 15:00 uur bij de verloskundige zijn, dus ook best een kort dagje. Whaaa en over geld uitgeven...ik ben gister naar de Makro geweest en toen heb ik 2 elektrische tandenborstels gekocht, 1 voor mij en 1 voor Pas. Ik een paarse en Pas een groene Pas zei al dat ga je toch niet elke dag doen tijdens je verlof dan staan we zo in het roooooood
Super idd erg wrang dat je moet wachten tot er iemand komt te overlijden... Is het niet mogelijk dat je een week ofzo vrij neemt om even bij te komen? Al die stress is niet goed voor jou en je kleintje, maar dat weet je natuurlijk zelf ook. Wat erg om je vader te zien huilen bah. De rillingen lopen over mijn rug door je verhaal. Knap dat je het kunt opbrengen om ons op de hoogte te houden. Hele dikke knuffel... Smits veel plezier alleen met Tim op pad!!! Wat zul je trots zijn als het allemaal gelukt is! (natuurlijk lukt het!) Is altijd weer goed voor je zelfvertrouwen! En de hoortest stelt niks voor, maar blijft altijd spannend of er "pass"op het schermpje komt te staan. Je mannie voelt er iig niks van! Hoe gaat het nu met de krampjes??? Heb je nog aan de Infacol gedacht?? Naat lekker hoor het komt er nu echt aan!!!!! verlof verlof verlof!! Je hebt trouwens een flinke toeter zeg! Sab gezellig dat je samen met Jas vrij bent!!!! Lekker toch veel geld uitgeven! hahaha ik weet er alles van! Voel je je nog steeds goed?? Hoe is het met Bi op haar vakantie? Is het weer nog steeds goed? Manon hihi wat een verhaal! Sommige mensen zijn echt gek! Maar hoe belachelijk dat ze je gegevens op zit te zoeken! Mafkees! Ik zit ook altijd lekker te bieden heerlijk! Charlie heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen!!!!! Van 23.00 tot 06.45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo fijn! Was waarschijnlijk eenmalig want ik kan me niet voorstellen dat dit nu ineens zo blijft! (hoop t wel hihi) Ze voelt zich alleen niet lekker. Heel erg roggelig veel hoesten en niezen. Net ook even met haar naar de huisarts geweest, maar haar longen klinken schoon. Wel heel erg klote want ik wat ik al dacht is bevestigd. Ze heeft een hele korte tongriem... Morgen naar het ziekenhuis om het door te laten snijden en dat vind ik zooooo erg! Het schijnt dat het niet veel pijn doet, maar toch... Ben er gewoon een beetje van slag van. Ook baal ik zo erg en ben ik gewoon boos, want als ze dit eerder hadden ontdekt, dan had ze misschien wel aan de borst kunnen drinken, maar hoe opvallend het ook is niemand heeft wat gezegd.... Nou ja het is een koe in zijn kont kijken maar toch. Ik hoop dat ze hierna beter gaat drinken, minder gaat spugen en sneller gaat drinken... Want dat komt dus allemaal door dat tongriempje.. (lopen we dus al bijna 8 weken mee te tobben gvd!)
Jojo: Gossie wat zielig!!! Kan me niet voorstellen dat dat haast geen pijn doet. Gruwel al bij het idee. Wel erg vreemd dat de kraamzorg dit niet heeft gezien/gezegd. Voor de krampjes hebben we ABC dophilis ( heeft mijn mams goede ervaring mee (=drogiste)) Manon: Tref jij weer zo raar mens op het internet. 1979: *&^%&^$ had zo'n goede hoop voor je. Vreemd dat ongi zo pijnlijk was. Moet eerlijk gezegd denken aan vroege miskraam met zulke pijnen. Super:dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanmiddag Tim om 12.30 wakker gemaakt, gevoed, jas aan en hop de maxicosi in. Alle spulletjes de wagen in en starten maar.................... en toen nikkes nakkes nada. Auto weigerde alle dienst. pot@%$#$%&*^*(. Snel mams gebeld en die was gelukkig thuis. Gehoor test was helemaal oke. Naat de uitslag krijg je gelijk. ooooo kleine man roept om eten, doei
Daar heb ik ook al even aan gedacht, maar dan had ik toch positief moeten testen? Nou goed, morgen m'n belafspraak met de gyn maar even afwachten... @ smits en jojo, wat heerlijk die verhalen van jullie kleintjes! Natuurlijk ook wel eens effe wat mindere dingetjes (zoals charlie's tongriem; hoop dat 't meevalt!), maar dat hoort er nu eenmaal bij... @ Nathalie, wat fijn na morgen met verlof! Voel je je helemaal goed? @ Smits, wat vreselijk om te lezen van je moeder... En dat terwijl je je juist helemaal gelukkig zou moeten zijn en alleen met 't zwanger zijn bezig zou moeten zijn.... sterkte met alles! En wel fijn te lezen dat je wel helemaal kan genieten van het schoppen van de kleine! Groetjes!
Smits wat fijn dat de gehoortest helemaal goed was bij Tim. Vervelend van je auto, gelukkig was je moeder de redder in nood Deze banner is beter hoor Jojo, ja een flinke toeter he...ben er echt trots op alhoewel die wel steeds vaker in de weg gaat zitten met van alles en nog wat maar we mogen niet klagen. Sterkte vandaag met de ingreep bij jullie prinsesje. @1979 ik voel me goed alleen wel last van mijn rug, vooral bovenin, zit vast, ben maandag bij fysio geweest, als het goed is volgende week weer langs komen om t los te krijgen. Komt hoofdzekelijk door 't werken in een verkeerde, te strakke houding, dus hopelijk wordt t minder als mijn verlof ingaat en dat is na vandaag joepiiii PS succes met je belafspr. bij de Gyn. Laat je t ff weten hier. Gister weer controle gehad bij de VK, alles goed, was niets aangekomen, vond ik opmerkelijk maar dat kan zei de VK. Het kindje schat ze op 7 tot 7,5 pond. bloeddruk netjes 120/70. Nu moet ik 20 mei weer en dan ga ik elke week voor controle. Het hartje klonk ook weer zoooo mooi... Jeeeeeeeeeeeeeej laatste werkdag is aangebroken! Heerlijk gevoel...
Naat: Veel plezier op laatste werkdag!! Ben benieuwd hoe jeje werkplek aantreft. Die van mij was helemaal versierd met een luierslinger, knuffel, speentjes en fotoboekje. Was zo leuk en lief. Jojo: Geef je Charlie een extra dikke knuffel van mij. Vind het zo sneu voor haar. Vergeet je voor jezelf niet een extra pak zakdoeken (en sigaretten) 1979: Weet dat er wel vakaer nega wordt getetst en dat er na een paar dagen toch een streep verschijnt. Ben benieuwd naar wat de arts te zeggen heeft. Kris: Jij bent brandschoon las ik. Heerlijk een dagje naar de sauna. Ik wil ooook! (nog een paar weekjes wachten, moeders heeft ons een dagje cadeau gedaan incl oppas, dus gewoon pure omkoperij om op te passen, geweldig!) Heb je nog een lekkere massage genomen. Verder nog leuke plannen? Manon: jij kleine ruziemaker, nog vervelende mailtjes gehad? nog 21 dagen.......................... Tim heeft vannacht voor de tweede keer 2 x 4 uur geslapen. Oke het is nog niets vergeleken bij Charlie, maar ben hier zo blij mee. Heb het echt het idee dat hij langszaam het dag en nachtritme te pakken krijgt. Oja wat ik steeds vergeet voor onze zwangeren. Nog een kleine tip. Zorg voor een flesje water met zo'n bidon mondstuk. Ed was zo slim om dit mee te nemen naar het ziekenhuis en het was ideaal om tussendoor een slok te nemen. Kan je door het mondstuk gewoon liggend doen, zitten om uit een glas te drinken wil je tussen de weeën door niet en overigens daarna ook niet (als je hechtingen heb, maar dat stuk slaan jullie maar lekker over) Meiden, Gaan we nog een nieuwe afspraak plannen met zijn alle of gaan we splitsen? Beide kan natuurlijk ook. Spreken we met zijn alle over een langere tijd af, in de hoop dat de agenda's dan nog niet zo vol zitten. Sab: Je zal vast al verder zijn gegaan met de babykamer? Maak je nog foto's?!!!! En ben je nog geslaagd voor een wiegje?
Nou Smits hier niets versierd hoor op mijn werkplek! Veel collega's zijn met mei-vakantie en mijn baas belde net dat hij het niet leuk vind dat er geen leuk afscheid is gepland voor mij, dit doen we nu 18 mei a.s. dus dan ga ik even om 11 uur terug naar kantoor even wat lekkers trakteren en dan is er een verassing of zoiets...ik heb 3 collega's die meegeleefd hebben tijdens de zwangerschap en de rest niet echt zeg maar. 2 van de 3 meelevende collega's zijn nu met vakantie. Vorige week had mijn collega een heel leuk Mama tijdschrift gekocht en kinder champagne en celebrations-snoepjes om onze laatste werkdag samen te vieren voordat ik met verlof ging, erg lief vond ik dat. Net van mijn andere collega een Nijntje bestek gehad ook erg lief. Wat lekker dat Tim 2x 4 uur achter elkaar heeft geslapen, knap hoor. Bedankt voor de tip betreft dat flesje water, ga er van t weekend direct een kopen voor in mijn tas te doen...
Net de gyn gesproken... hij denkt, ondanks de negatieve testen, dat het idd een erg vroege miskraam is geweest. Ik heb net m'n eerste clomid pilletje ingenomen en we gaan er gewoon weer voor deze ronde! Als je 't zo bekijkt zijn we wel héél dichtbij een zwangerschap geweest! Dat geeft weer hoop!
Dat geeft inderdaad hoop, nooit opgeven meid kop op, wie weet is het voor jullie deze ronde raak. mijn duimen gaan overuren voor je maken 1979. Ohhhh nog 1,5 uur en dan zit het erop, heerlijk!
hey meiden, ik heb momenteel erg veel last van mn rsi, dus kan echt niet lang reageren... maandag weer op mn werk, dan heb ik een betere houdin dan thuis op de laptop. nu alles met een hand, dat kan ook maar even wilde super even laten weten dat ik aan haar denk en haar heel veel sterkte wensen en knuffels geven! naat: geniet van je verlof! 1979: toch moeilijk om te horen dat t mis is gegaan.. maar deze ronde is het raak! jojo: wat zonde voor charlie! hopelijk helpt t wel. voor de rest: ik denk aan jullie, duim mee voor super echo's, goede cyclussen en geniet van babynieuws, ben jaloers op vakantiegangers en verloffers (mooi woord). mij alles ok. bruiloft was rommelig.. zal later langer verslag doen. cyclus is nu op dag 29. volgende week gyn bellen als ik nog niet ongi ben. zo, nu arm weer in ruststand!! liefs mutz
Mutz neem je rust meid want dat zijn geen leuke klachten die je hebt. Ben benieuwd naar je verslag betreft the wedding! Ben net pas wakker, heerlijk lang geslapen dus. Nu even de wc doen en beneden even stoffen en dan even naar de winkel, moet ook nog moederdagcadeautjes halen tot snel meiden xxx
Hey meiden even een snel berichtje van mijn kant! Naat whoehoe verlof!!!! Lekker hoor genieten maar! 1979 Klinkt goed allemaal, al is een vmk natuurlijk niet leuk... Hopen dat het de volgende ronde raak is!!!! Mutz wat vervelend die RSI! Kom je nooit helemaal van af toch??? Ik heb op hyves een nieuwe poll gezet voor Manon! Wat krijgt Manon? jongen meisje 2jongens 2meisjes 1jongen en 1 meisje Dussss invullen maar!!! Ik ga weer want Ro is jarig vandaag!!! DOeii
whahaha Jojo ik vind hem helemaal geweldig!! Ik ga zelf voor 1 jongen, 1 meisje. Maarre heb je er ook rekening mee gehouden dat 1 vruchtje zich ook nog uit zichzelf kan delen.... dus zijn er ook nog de opties: 2 meisjes, 1 jongen 2 jongens, 1 meisje 3 jongens 3 meisjes 2 meisjes, 2 jongens 4 meisjes 4 jongens Whahahahahaah Pfff hoop het niet zeg, vind 2 wel genoeg in 1 x. Naaat...lekker verlof zeg!! heb je het gevierd vandaag...iig lekker uitgeslapen haha, wij ook. We zijn samen een weekje vrij... 1979...volgende X blijft hij gewoon zitten!!! Mutz..ben benieuwd naar je verslag..maar eerst rustig aandoen hoor..RSI is pijnlijk! Smits..ik heb geen ruzie meer gemaakt, heb haar gewoon geblokkeerd haha. En met Bart ook maar niet meer... heb extra lief tegen hem gedaan... Ik zal je tip proberen te onthouden maar het is nog zooo ver weg... Tim doet het echt heel goed zeg! heerlijk dat je er wat minder uit hoeft. het is het enige gedeelte waar ik tegenop zie(en de bevalling ook) omdat ik echt heel slecht tegen kort slapen kan... Kris..lekker hoor de sauna..ik heb ook nog een bon liggen maar ik mag nog even niet...moet geloof ik eerst de drie maanden door... heb je net nog gesproken dus niet veel meer te vertellen whaha Veel plezier in parijs meis!!! Veel mooie mannen daar dus kijk je ogen uit!
Heb zojuist alle kattenin de omgeving vervloekt. Aan het huis hangt een vogelhuisje en deze was bezet door echtpaar koolmees. Gisteren viel het me op dat ik pa en ma niet meer zag en vandaag hebben we ze ook niet gezien. Net dus het kastje opengemaakt en daar lagen 7 piepkleine vogeltjes hardstikke dood. Omgekomen door de honger. Dag pril geluk. Jojo: gefeliciteerd met Ro!! Mutz:Balen dat de RSI weer de kop op komt steken. Je hebt dus goed kunnen zien wat je vooral niet moet doen op de grote dag. Manon: 4 kleintjes dat zou wat wezen. 1979: Dus toch een vroege miskraam. Balen (= een understatement) dat het mis is gegaan. Eén klein voordeel...jullie kunnen echt zwanger worden!!!Succes deze ronde!!
Lieverds, Allemaal heel erg bedankt voor de positieve vibes!!! Wow manon.... 4 babies in één keer? Dat zou heftig zijn Mutz, wat balen die RSI! Heb je een kantoorbaan? Een collegaatje heeft daar ook last van en die heeft nou zo'n muis gekregen in de vorm van een pen... effe wennen, maar 't helpt wel! En Nathalie nu lekker héél lang vrij!!! Toch wel leuk dat ze nog een afscheid voor je regelen! En voor de kersverse mama's natuurlijk een hele fijne eerste moederdag toegewenst morgen!!! Zo, ik ga eerst even frietjes halen... HEERLIJK!!! Doei!
hoi Girls, Aangezien ik vanaf morgen niet meer online kom voor de komende 3 daagjes (zag hoe duur internet op mijn phone is, dus laat ik dat maar mooi ) ga ik nu heel uitgebreid op iedereen reageren.. Manon voor jou inderdaad weinig om te reageren... Hebben elkaar net gesproken. Zie je foto's nog wel verschijnen. En ga natuurlijk ook al je mannen advies opvolgen.. In ieder geval proberen En zoals je zelf al zei, 'geniet' van je laatste moederdag zonder mama te zijn. Volgend jaar word je zelf verwend En nog gelukt met poetsen trouwens.. haha toch nog een lange reactie voor u Jojo... Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de gloria, in de gloria! Hieperdepiep HOERA! gefeliciteerd met Ro. En was de appeltaart gemaakt volgens recept van Bi? Charlie zeker een mooi feestelijk outfitje aan gedaan voor de 1e verjaardag van papa En heeft Charlie de smaak van het doorslapen te pakken??? En hoe gaan ze het nu later doen met het tongetje van Charlie? Smits... Jullie Tim gaat het ook steeds beter doen... al 4 uurtjes slaap achter elkaar! Lijkt me heerlijk om dan net weer wat meer te mogen slapen... En fijn dat de test zo goed is gegaan... Kan je ventje straks goed naar zijn mama en papa luisteren En balen van je auto zeg! is er al naar gekeken? en weten ze wat de oorzaak was??? Naat... Heerlijk je verlof is officieel ingegaan! In het weekend waarschijnlijk nog niet echt te merken.. Maar maandag geen wekker voor jou Nu de laatste loodjes, enne laat jij je ventje maar wat langer zitten dan Smits en Jojo... kunnen we bij de poll op hyves tenminste weer wat punten scoren En een tip voor pas... Neem Naat haar pinpas in als je niet rood wilt staan.. Maar als het super lieve dingetjes zijn moet Naat het gewoon kopen @ 1979... Meisie.. hoe zwaar k*t het ook is... Je weet nu wel dat én de clomid aanslaat én je zwanger kan zijn.. Nu hopen dat je vruchtje volgende x je baarmoeder zo fijn vind dat het blijft zitten! Houd me weer op de hoogte he?!?! @ Sab... Hoe is het daar in Noord Holland? Lekker aan het genieten van de vakantie/verlof? Moeten ze bij jullie maandag alweer naar school? Wij hebben gewoon 2 weken meivakantie.. wel erg lekker... Bij jullie zeker dan 3 dagen naar school ofzo? en dan donderdag weer vrij met hemelvaart? Kamertje al helemaal af? en nog wat gehoord van Bi? ze zal vast aan het genieten zijn! AL komt de datum als tikkend klokje steeds dichter bij Mis je trouwens het contact met je zus en de rest van haar gezinnetje niet als ze op vakantie zijn??? @ Bi/Loestig.. weet dat jullie toch nog niet terug zijn als ik weer terug ben.. Maar zo weten jullie dat ik toch aan jullie denk, terwijl jullie met je kontje in de zon liggen waarschijnlijk?? @ super... Meisie, je bent nog steeds in mijn gedachten hoor. Mijn oma wordt deze week uit huis geplaatst (zoals het gepland is nu dan) Mijn moeder/tante/oom voelen zich best hypocriet zo net een paar dagen na moederdag... Zal bij jou en je vader ook zo zijn denk ik.. Hoop dat je veel steun van de fam krijgt om dit alles een beetje op een rij te zetten... Ga niet zeggen om alles een plekje te geven. Want dit is zo oneerlijk, zo jong, dat je het waarschijnljik nooit een plekje kan geven... Probeer wel van je zwangerschap te genieten he? je zit zo rond de 40 weken he!! @ gelukkig.. hoe is het met jou? forum moe of in een grote dip??? Knuffel komt jouw kant op... Voel je het al? Hoop dat je snel zwanger mag zijn door alle hulp van de gyna! @ julesz... Je bent rustig meisie... Alles goed? of nog steeds in je dippie? snap het helemaal als het zo zou zijn hoor! Ook in Brabant wordt er aan je gedacht hoor meisie... Knuf ook voor jou! even off topic... Manon, je sprak me net toe (in mijn gedachten) zonder jou had ik wat gezegd.. @ Mutz... RSI.. Balen zeg!!! rustig aan doen.. .Gewoon alleen de berichtjes lezen en dan later het hele bruiloft verslag vertellen..! Tik tak tik tak.. De tijd gaat snel.. Het is alweer mei en op naar de bruiloft.. Met hopelijk een + nieuwtje tussendoor he? Zou wel heel erg mooi zijn als dat zou gebeuren!! Op smits te reageren.. Ik wil natuurlijk nog plannen voor een date.. Wil én Charlie én Tim zien.. Maar beide opties (splitsen of latere datum) is ok hier... Ik lees later wel wat we doen! Hier dus alles aan het klaarmaken om 3 dagen met mijn mama naar Parijs te gaan. Even drie daagjes samen op stad, nergens aan denken... Heerlijk.. Zit behoorlijk met mezelf te worstelen.. Vind Chris echt heel leuk, en merk dat mijn stemming soms afhangt van meneer. Praat hij, geeft hij aandacht ben ik happy... Laat hij niets van zich horen ben ik down.. Niet echt goed... Nee, helemaal niet goed... Grrr... In/Na Parijs voor mezelf alles goed op een rij zetten! Want dit hoort ook niet zo... Verder is alles wel goed hoor Lekker aan het genieten van mijn vakantie... deze week dus 3 x gewinkeld, donderdag sauna, 's avonds uit geweest en gister ook nog wat gedronken.. Waar ik Chris dus weer tegen het lijf mocht lopen Why??? maar meneer heb ik verder niet gesproken.. Maar goed ook waarschijnlijk... Oja, meiden.. Duidelijk he? In 1 persoonlijk verslag 2 x over dezelfde jongen praten! zou ik verliefd zijn ofzo Tot woensdag meisies! en gebeurd er iets belangrijks laat iemand het even weten over de sms?? Au revoir en tot woensdag!
ooh ja Jojo..helemaal vergeten..het tongetje van Charlie...arm meisje... wist niet wat ik las.... En gefeliciteerd met Ro...
Zo Kris is weer terug, haha.. En dan gaat ze gewoon naar Parijs..jij bent lekker, ben je net op dreef, moeten we het hier de komende dagen mee doen. Maar vooruit de reactie is lang genoeg om even op te teren. Wat vervelend de situatie met Chris..ziet hij nou niet hoe leuk je bent? Ja natuurlijk ziet hij dat wel, maar hij durft het gewoon niet, watje.. Ga maar lekker los in Parijs en als je terug komt zet je alles op een rijtje. Vanmiddag sms gehad van Bietje..ze hebben het heerlijk en het is prachtig weer, het wordt alleen maar beter en ze willen graag tot en met de zomervakantie blijven, hahah.. Nou dat gaat mooi niet gebeuren, want ja Kris, ik mis ze dan wel hoor.. Manon..het zou toch niet zo zijn dat er straks drie of vier kleintjes in je buik zitten? Oh my god, ik vind er een al zwaar worden nu, kun je nagaan bij meer, dan waggel je vanaf de 10e week al, hahah... Maar spannend hoor..hopelijk gaan de dagen snel voorbij en is het zo de 28ste. 1979...grrrrrrrrrrrr die rot ongi ook elke keer.. En ja het is al een aantal keer gezegd.. het werkt nu allemaal, maar daar heb je natuurlijk helemaal geen ruk aan.. Hoop dat het de volgende ronde voor jullie ook raak is. Gelukkig en Julesz..waar zijn jullie gebleven?? Mutz... weer die rottige rsi die opspeelt.. Inderdaad gewoon mee lezen en pas reageren als je lijf het weer toe laat. Jojo...GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met je mannetje...29 pas, wat een broekie, haha.. En heeft de appeltaart gesmaakt?? Smits.. ah super zielig van die koolmeesjes.. het is juist ook zo ontzettend leuk om te zien hoe de ouders af en aan blijven vliegen voor hun kindjes... En een pluim van mij voor Tim, omdat hij geslaagd is voor de test, natuurlijk ook een pluim voor jou, dat je het allemaal gered hebt op de dag, al twijfelde ik daar geen moment aan. Naat... heb je je chillstand al gevonden?? @hier..we hebben vandaag plantjes en potten gekocht voor in de tuin, vond het wel tijd worden na een jaar niets, haha. ALs ik straks met het mooie weer in de tuin ga zitten wil ik natuurlijk wel wat te zien hebben. Toen we in de tuin bezig waren schoot nog wel het verhaal van Smits door me heen, 's middags aan de tuin en 's avonds aan het bevallen..Maar zo ver is het hier nog lang niet.. Gerrit blijft nog maar mooi 6 weken zitten.... Kamertje is zo goed als af..als ie helemaal op orde is zal ik een foto maken en plaatsen... Zo weer genoeg getypt..ga even ijs eten... Kusssssssss