Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou vooruit Sab... Na mijn vakantie ook weer een lang verslag... én een foto verslag op hyves dan ;)

GOed van het aanplanten van je tuin.. Lijkt het tenminste ook net zulk weer in nederland als in Italië.... ;)
    En laat gerrit (ben zooo benieuwd hoe jullie spruit echt gaat eten :)) inderdaad nog maar zitten ja :p

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kris veel plezier met je moedertje in Parijs! Geniet er lekker van je verdient het.

Jojo van harte met je mannetje!! Hoe is het nu met Charlie na de kleine ingreep?

Sab leuk plantjes! Bij ons is het ook al helemaal fleurig! Hopelijk ook snel wat warmer weer zodat we heerlijk in de tuin kunnen genieten van ons verlof.

Smits wat zielig zeg van de vogeltjes, triest!

Manon ik ga voor een jongen en meisje! Ik doe van de week even de Poll invullen op Hyves. Lekker een weekje vrij samen, heerlijk. Pas moet tot woensdag werken en dan heeft hij ook lekker lang weekend.

1979 tuurlijk is het zuur dat het een vroege miskraam is geweest maar je weet nu wel dat het zwanger worden kan lukken, dat is ook wel een geruststelling, denk ik. Kop op, deze ronde is het raak let maar op...!!!

Fijn te horen dat Bii het zo naar haar zin heeft met haar gezin! Heerlijk daar met dat mooie weer.

Vandaag lekker frietjes gegeten bij mijn ouders, nu wel weer last van maagzuur:(
    Pas moet vannacht zijn ouders ophalen op Schiphol, de vlucht is al 1 uur vertraagd, ze landen als het goed is om 3.20 uur vannacht. Dus slaap grotendeels alleen BAH!!!!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou vooruit... net voor we weggaan nog een berichtje :D

GEFELICITEERD met moederdag meiden.. Voor alle mama's: laat je lekker verwennen! en voor alle bijna mama's: laat je óók verwennen wat jullie doen het zware werk. En/of hebben de teleurstellingen keer op keer. :D

Au revoir et a mercredi! (tot ziens en tot woensdag :p)

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ook vanuit noord-holland voor iedere mama en mama in spe een fijne moederdag.... Hopelijk volgend jaar allemaal een 'echte' moederdag....

Kris...veel plezier in Paris....

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Moedertjes hoe was jullie moederdag???

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Bi,
    De afgelopen dagen ben je veel in mijn gedachte en vandaag helemaal. Lieverd heel veel sterkte deze dag. Wou dat ik meer voor je kon doen dan alleen deze woorden. Dikke kus.

Sab: ook voor jou geen makkelijke dag. De tranen staan al in mijn ogen, die van jou zullen wel helemaal gevuld zijn.
    Is Jas nog thuis vandaag/deze week? Hoop in ieder geval dat je niet alleen bent op deze dag. Knuffel.

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Naat, moederdag was wel een apart gevoel. Het is toch anders nu. Ed heeft ook echt zijn best gedaan met bloemen, taart, gips-afdruk voor de voetjes/handjes en een ring die ligt te wachten bij de juwelier. hihi de laat ligt hoog volgende maand met vaderdag.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik verder nooit wat doe op zo'n dag. Net als valentijn ben ik van mening dat dit opgelegd wordt. Ik waardeer zulke uitingen meer op andere dagen (wanneer de andere het totaal niet verwacht en dus extra verrast is).

Nu is het tijd om een broek te verschonen. Voelde het knetteren in mijn hand:):$, het zal een vol exemplaar zijn.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Lieve lieve Bietje; wat zeg je op deze dag? Wat kun je zeggen op deze dag. Ik weet het niet. Het is gewoon een heel moeilijke dag voor jou en je familie. Jullie zijn in mijn gedachten en vanavond brand ik een kaarsje voor Jona. Heel veel sterkte meid, dikke knuffel.

Sabje: ook voor jou een extra knuffel vandaag. Lijkt me lastig dat je je zus vandaag niet in de buurt hebt. Sterkte

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Even een update; ben gister bij de vk geweest. Heb al mijn angsten en verdriet op tafel gegooid. Voelde de kleine de laatste dagen bijna niet. Ben gerustgesteld en met de kleine is alles goed. Groeit goed. Door de spanningen is hij wat rustiger. Dus nu meer momenten voor mezelf kiezen en ontspannen! Ze raadt me aan om volgende week minder uren te gaan werken. Al mijn klachten (vermoeid, labiel, bandenpijn, buikpijn, harde buiken) moeten minder worden. Ben tot maandag vrij dus maandag het gesprek maar aan met mijn chef.

Vanmiddag ga ik naar mijn ouders.Ik ga mijn vader helpen met koffers inpakken voor mn mams. Morgen is de dag :( . morgenochtend brengen we haar heen. En oh wat is ze verdrietig en overstuur. Diep ademhalen voordat ik heen ga.

Ga zo eerst lekker stadten en mezelf verwennen met nieuwe kleding!

Hoe is het verder met iedereen?

xx

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Birgit en Super... het ging goed, totdat ik jullie berichtjes las. Zullen ook de hormonen wel zijn, want kan al huilen als iemand me laat schrikken.
    Inderdaad erg vervelend dat Bietje nu zo ver weg zit, maar voor haar en het gezin is het vast en zeker even de beste plek.
    Jas is gister weer gaan werken, dus ben vandaag alleen, maar ik red me wel hoor.
    @ Super.. oh gedsiederrie, jij hebt dus ook niet echt een leuke dag en morgen helemaal niet. Heb veel aan je gedacht deze week. Ga inderdaad maar naar de stad, geld uitgeven is vaak wel even een goede afleiding. Minder werken lijkt me ook helemaal geen slecht plan. Hele dikke knuffel voor jou en morgen zal ik in gedachten bij je zijn.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Bietje....wat een vervelende dag voor jou vandaag....er brandt vanavond een kaarsje hier voor jullie...heel veel sterkte en ik hoop dat je alles een plekje kunt geven daar in Italie.

Sab..ook jij veel sterkte vandaag..de hormonen versterken je gevoelens en zeker vandaag...ja gaf al aan dat het best goed ging vandaag, je mag best een traantje laten hoor..het is ook niet niks...

Super...ik weet niet wat ik moet zeggen...ben wel blij dat met de kleine alles goed is en dat je die bevestiging hebt gekregen is een hele opluchting...maar er zweeft een donkere wolk boven...heel veel sterkte morgen..ik zal de hele dag aan je denken..

Dikke knuf voor jullie meisjes!!!!

Smits..Leuk dat je moederdag hebt gevierd ook al heb je weinig met dit soort dagen...ik kan niet wachten tot volgend jaar;). Je zal idd flink je best moeten doen met vaderdag, Ed vind het blijkbaar belangrijker dan jij hihi...de gipsafdruk is erg leuk hoor! en nog een ring ook pfff...dat wordt minstens een balonvaart of dagje circuit Assen...hihi..jammer dat Tim het nog niet meekrijgt allemaal..maar volgend jaar krijg je vast een hele mooie tekening van hem!!

Krisje...hopelijk heb je mooi weer in Paris en heb je het naar je zin...De stad al leeggekocht?

Naat...kan je een beetje wennen aan al die vrije tijd ineens?

Gelukkig en Julesz hoe is het bij jullie??

Loestig...bietje al tegengekomen?;)

Mutz...druk met je eigen huwelijk...wat komt het dan snel dichterbij ineens he. Moet er nog veel geregeld?

Jojo...slaapt Charlie nog steeds zo lekker door en daarmee jullie ook:p? of was het 1 malig? En de krampjes..gaat dat alweer wat beter?

Hier een beetje in de rats...vanmorgen wakker geworden met een migraine aanval...ik had gehoopt dat het nu wel weg zou blijven...hoop dat alles goed is met de kleine en dat het niet komt doordat bijv mijn HCG ineens is gedaald omdat het niet goed zit ofzo. Een test(jaja heb er maar weer 1 gedaan) gaf aan dat alles okee is dus...afwachten maar. Vandaag komt er iemand van moeders voor moeders, ze gaat het HCG meten, ben benieuwd of het bij haar met cijfers is en ben dus ook benieuwd hoeveel ik aanmaak nu. Misschien kunnen we hier al aan zien of het een tweeling is of niet...?? Morgen gaan we naar de dierentuin jeeh!!

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: koop jij maar lekker heel de stad leeg, enne niet op prijskaartjes kijken. Lastig om de spulletjes te pakken voor je moeder.
    Mag je ze nog weleens halen om iets leuks te doen of wordt dat niet aangeraden. Hoop zo dat je moeder het daar naar haar zin krijgt.
    Goed dat je minder gaat werken, kan je een beetje tot rust komen.
    Strekte vandaag en vooral morgen!!!!

Jojo:WAt een geweldige dochter heb jij, van 23.00 tot 8.00 uur slapen!!!!!!! Tjee, ik ben jaloers!!!! Fijn dat het drinken nu beter gaat. Wat hebben ze precies gedaan in het ziekenhuis?

Kris: Hoe was het in city of love?????

Mutz: Is je arm al iets minder pijnlijk??

Manon: nog 17 dagen.
    Jakkes dat je migraine nu ook gewoon doorzet. Mag je wel je medicijnen innemen nu?

Julesz: Alles oké?

En Gelukkig hoe is het met jou?

Die luier van vanochtend zat niet vol, maar overvol. Het kwam er via alle kanten uitzetten (langleve de biotex) en meneer ging ook nog even uitgebreid plassen. Jemig wat een waterval kan er uit zo'n klein mannetje komen. Gelukkig ben ik droog gebleven:).
    WE zijn net bij het consultatiebureau geweest. Tim heeft een hekel aan verschonen en omkleden en dus ging zijn mondje wijd open en kwam er een hoop lawaai uit en dit stopte niet meer. Resultaat: maandag moeten we weer terug, want Tim onderzoeken ging zo niet lukken. Was zo zielig hij was echt helemaal van slag. Geloof niet dat het maandag beter zal gaan, moet hem tenslotte weer uitkleden.
    Hij is wel flink gegroeid (weegt nu 3715 gram en is 53 cm)

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    haha... Smits, heerlijk zo'n overvolle luier, die laat ik mooi aan Jas over in de toekomst, haha..
    Wat sneu dat Tim zo overstuur was bij het consultatiebureau. Heeft hij dat thuis ook als je hem gaat verschonen? Nou hij is in ieder geval flink gegroeid, dus dat is helemaal top.

@ Manon... vreselijk die migraine en zoals Smits ook al vroeg, mag je nu wel medicijnen of alleen paracetamol? Dat zal zal waarschijnlijk niet echt helpen denk ik. En wat betreft je onzekerheid, kan het zo goed begrijpen. De VK hier op het forum zei toen tegen mij, vertrouw op je lichaam dan komt het allemaal goed.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik mag idd geen medicijnen..en paracetamol mag wel maar durfde ik niet...gelukkig niet veel hoofdpijn gehad, heb het meeste eruit geslapen...

Wat zielig dat Tim het verkleden niet leuk vind..hij zal dat zijn hele leven nog moeten doen;)...Weet niemand daar tuckjes voor?Of helpt gewoon niets bij hem? Misschien is het een fase waar hij vanzelf overheen groeit...maar voorlopig wel heel zielig om je mannetje dan steeds zo te moeten zien huilen...

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon; even een steuntje in de rug voor jou. Ik was ook heel onzeker in het begin (nog steeds haha) maar ik had in het begin ook regelmatig flinke hoofdpijn! Kan juist komen door de hcg.

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Lieve super, ik wil je even laten weten dat ik aan je denk. Jeetje wat zal dat moeilijk zijn zeg! Heeel erg veel sterkte morgen. Kan me niet eens een klein beetje voorstellen hoe moeilijk het is om je moeder zo te zien en haar te moeten verhuizen naar een verzorgingshuis... Ik kan alleen maar gissen naar het gevoel... Verschikkelijk. Dikke knuffel!

Sab: Bietje heb ik via de sms laten weten dat ik aan haar denk, jou laat ik het op deze manier weten! Ook voor jou een dikke knuffel en veel sterkte!!

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Mag ik heel even ego doen?? Wij hebben onze honeymoon geboekt! We gaan naar BALI!!! :D Wow, vind het zoooo geweldig!!
    De rest van de voorbereidingen gaan goed. Alleen die fotograaf wil nog niet echt lukken tegen een leuk prijsje...
    Zolang ik op mijn werk zit gaat het goed met mijn arm, alleen tijdens het werk op zp is niet echt mijn ding. Het is dan nu ook einde werkdag, dus ik ga zo naar huis. Koken voor mijn schoonouders..
    Heb trouwens de laatste dagen enorm veel pijn aan mijn (.)(.), alsof ze bond en blauw zijn.. Vorige keer werd ik daarna ongi. Ben benieuwd, dan is het binnen de 35 dagen (als het voor vrijdag is), word ik het niet, dan heb ik maandag een tel.afspraak met de gyn. We wachten af.
    Ik ga van de week uitgebreid de tijd nemen voor jullie allemaal. Krijgen jullie verslag van de afgelopen bruiloft en mijn aankomende en ga ik eens fatsoenlijk op jullie reageren. Ik lijk jullie te verwaarlozen.. :( Maar ik denk aan jullie hoor!! :D

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Enne Manon, komt helemaal goed met die tweeling van jullie. En zolang je geen bloeding hebt gehad dan zijn het er toch twee of is dat niet het geval. Ben je in ieder geval wel gewoon zwanger :) Balen dan wel van de hoofdpijn... :( Ben benieuwd naar he HCG..

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ben trouwens nog steeds heel benieuwd naar de kleine poepert, hihi en de kleine doorslaper. Wanneer gaan we daten???

Deel Deze Pagina