echt? heb ik dat echt al gevraagd???? toen was ik nog zwanger zeker, heb ik niet opgeslagen. Leuk Julesz, jouw kattebeesten, in een volgend leven wordt ik ook kat denk ik...heerlijk lui in het zonnetje....zucht
Whahaha zie het zo voor me bij Jojo. Ro die een katrol ophangt aan het plafond, touw erdoor en hijsen maar..hahaha Sorry hoor Jojo hihihi
Misschien is Ro dan nu de buurman halen omdat het niet lukt??!! Flauuuuuuuuuuuw, maar dat kan Jojo wel hebben...toch
En Jojo maar gillen...aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh haal me eruit het water is koud geworden.. Enne bietje..als je als kat in het zonnetje wilt liggen..moet je wel een kat worden in een ander land he.. hier schijnt ie niet zo vaak...
oh maar boven op de kachel op een regenachtige dag is ook wel goed en dan bij mooi weer een beetje naar buiten, op avontuur. Ben natuurlijk toch al zo'n avontuurlijk type
Als ze nou haar nieuwe tel even meegenomen had naar dat wasbakkie, dan had ze ons om hulp kunnen vragen... natuulijk kan ze dat hebben, Jojo liep mij gisteren ook te plagen.. over naalden en bloed
Whahahaaha. Beter dan het doucheputje... Dus ik ben blij dat we bij jou over de vloer komen. Bietje, laat je je kat thuis?
wat bedoel je precies, met laat je je kat thuis? als we weggaan bedoel je? Want met dat gek zijn, overdrijft Sab enorm hoor. Het is een hele zelfstandige, ietwat speels en ondernemende kat, maar hij kan heel goed alleen thuis zijn.
ooooooooooooooooh, nou dan neem ik hem mee natuurlijk. Net als de kinderen, mark, mijn vader, mijn moeder, alleen mijn zwager niet, die mag niet.
ga ff op de bank chillen, zit nu aan de grote tafel en krijg lichtelijk last van verschijnselen behorende bij mijn bejaarde leeftijd....kijk straks nog wel ff hoe het hier verder is verlopen.
Ben er nog hoooor! zat ff te kwekken met een vriendin van mijn zus die zwanger is van een 2ling ze krijgt 2 jongens. Hahahahha ik zie mezelf al zitten in de gootsteen hier! Nooo way dat je mij daar nog uitkrijgt hahahaha