Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey ladies,

Hoop dat alles goed gaat met jullie.
    Super, meisje wat ga jij een heftige dubbel voelende tijd door. Alsof je in een achtbaan zit... Ik hoop dat je de tijd en energie vindt om jezelf te verwennen. En het mogelijk is om minder te werken. En ook meer rustpunten in te bouwen. Alleen al om het feit dat je zwanger bent. Maar ook alles erom heen. Dat zou je normaliter al niet in je kouwe kleren gaan zitten, laat staan nu..

Bietje, ik had je al wat laten weten. Sab lieverd, laat die tranen lekker gaan. Logisch. Dit soort momenten zijn gewoon extra confronterend. Het had anders moeten lopen..

Hier weer even een teken van leven. Het ging weer een tijdje goed shit. Uitersten van emoties, zo labiel als ik weet niet wat. Moeilijk onder controle te krijgen. Veel neerslachtig. Heb het gevoel dat het ook wel samen hangt met mijn hormonen.
    Om een lang verhaal in te korten, jullie mogen trots op me zijn, ik heb mijn vriend gevraagd de HA te bellen, dat we nu een jaar bezig zijn. En mijn cyclus weer op hol slaat met een marathon cyclus. Maar ook de stemmingswisselingen en het ertegen aanhangen. Eerst telefonisch consult gedaan. De HA wil eerst daar een aantal dingen gaan testen. Waarvoor ik niet gelijk naar de gyna hoef. Ik ben blij dat ik nu toch de stap gemaakt heb. Zo gaat het ook niet goed zo....

Smits, hoe is het met jou?
    Misschien kun je je mannetje iets als een wikkel-vestje aan doen? Of een broekje met knoopjes aan de zijkant.... Of iets meenemen dat geluid maakt wat hij echt heel erg interessant vindt. Op het kdv hebben we zo'n diertje aan het plafond gehangen aan zo'n veer. Daar trek ik altijd even aan zodat hij gaat hupsen. Werkt goed!

Naat, hoe bevalt je verlof?
    Manon meis, het aftellen voor de afspraak begint.... Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Het is nog zo moeilijk voelen allemaal.. Krijg je al een buikje? Hihi, leuk..
    De rest reageer ik later ..
    Xxx

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Bon soir mes amies!

Ca va? onee, zitten niet meer in frankrijk ;)
    hoe is het allemaal meiden?

sab... nog steeds alles ok? of valt het nu wat zwaarder? jas is nu allang thuis gelukkig kan hij lekker met je knuffelen!
    bi/sab... hier brandt er ook al een kaarsje voor jullie.. gelijk aangezet toen ik thuis kwam...

super... hele dikke knuffel voor jou.. bij ons is oma vrijdag aan de beurt :S slik... leuke thuiskomer... Morgen brandt er voor jou een kaarsje...en ben je extra in mijn gedachten!
    En inderdaad neem je rust als je het nodig hebt.. Niet te veel willen.. Dat met je moeder is al heftig, laat staan als je zwanger bent en dan ook nog volledig werken... Dat is niet te doen meisie! geef er aan toe...

smits... wat een ventje is tim al! een eigen willetje en poept/plast goed :p haha.... balen dat je maandag nu terug er voor moet... :S hopelijk werkt tim mee! maar man, wat groeit hij goed zeg!

julesz... blij wat van je te horen.. en met 'goed' nieuws... ja, wat je goed nieuws kan worden.. Wel goed dat je toch de stap maar neemt, al is het voor je eigen rust en emo rollercoaster te laten stoppen!

mutz... zo je dacht, stuur even wat berichtjes op het topic ;) Ik weet niets van de date datum... maar er moet gepland worden ja! ;) Bali... gaaf zeg!!! :D stond ook op ons lijstje.. En heb even jullie verlovingspunt bekeken in parijs.. ;) was een mooi plekkie meis :D

naat... en al je verlofgevoel ;) of te druk met het wassen/strijken e.d.?? het nesteldrang zoals jojo het had haha!

jojo.. hoe was je moederdag eigenlijk?? of heb ik te snel gelezen :( Met charlie alles verder goed??

mmmm... volgens mij nu ver iedereen gehad.. anders excuse moi! ;)

Hier dus net terug uit parijs.. heerlijk genoten.. wel onwijs moe.. veel te veel gedaan eigenlijk... maar heel veel gezien (kwamen manon en ik net achter ;)) Zelfs Versailles gezien... Wel erg goed gedaan dus ;)

Heel erg gezellig met mama, maar ook wel een aantal slik momentjes.... als je bruidjes bij de eifeltoren ziet voel je toch wel even een steek.. Hier duurt dat nu gewoon nog zeker een aantal jaar en dat confronteert wel even...

Staan mama en ik op het terras bij de sacre coeur... staan daar allemaal van die bruine verkopers met souvenirs.. staat er een met van de lettertreintjes... Waarom dat nu weer een typisch parijs souvenir is ;)? Maar rijd die erg donker getinte man ;) (netjes he :p) een letttertrein rond met de naam: CHRISTIAN :O pardon!?!? Mijn mama zag het ook en die zo gelijk.. ja dat is een teken haha! maar was voor teken het is weten we niet hoor ;) gaan we maar lekker niet aan denken..

En leuke fransmannen vielen we tegen hoor :( zoveel leuke zitten er ook niet echt tussen..

Oja, sinds zondag ook weer bruinverlies. met afvegen ook roodverlies gehad :( weer zo vreemd... 2 weken geleden ongi geweest en toen in mijn lies wel een onwijze steek gehad..(eisprong dacht ik toen??) maar het zet niet door... Dus je ne sais pas??

Aur revoir belle filles! ik ga even badderen en een koffer met gekochte spulletjes uitladen ;)

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Lieve Bietje, gisteren zal ongetwijfeld een moeilijk dag voor jullie zijn geweest, ook voor je familie en Sab voor jou ook. Ik hoop dat je daar in Italie met je gezin op een goede plek zat tijdens deze dag, maar daar twijfel ik niet aan en Sab goed dat je je tranen de vrije weg hebt laten gaan, dat is alleen maar beter dan opkroppen.

Super voor jou vandaag een moeilijk dag, je moeder wegbrengen naar haar nieuwe thuis, nouja thuis is ook niet echt het goede woord, denk ik. Ik hoop dat je gister ondanks dit alles toch lekker hebt kunnen shoppen.

Kris, ca va? ;) Het klinkt helemaal fantastisch hoe jullie het hebben gehad, leuk hoor zo samen met je moeder! En het bruinverlies, vervelend zeg, is het nu weer weg?

Mutz wat geweldig zeg BALI! We horen alles zo snel mogelijk, ben benieuwd naar al je verhalen.

Smits een volle luier en dan ook nog eens terug naar het consultatiebureau, ach hij heeft gewoon lekker een eigen willetje! Zo en wat is hij enorm gegroeid zeg, mooi hoor.

Julesz wat goed dat jullie naar de HA gaan, dat is de volgende stap meid. Kop op, wie weet komt er nu wat meer duidelijkheid.

Jojo wat super goed van Charlie dat ze zolang heeft doorgeslapen, heerlijk hoor!

Nou mijn verlof bevalt me prima, lekker alles op mijn gemakkie en de strijk ach dat laat ik soms lekker liggen en dat komt dan de volgende dag wel, of mijn moeder komt even strijken, zoals ze gister dus heeft gedaan, erg lief. Gister werd er ook een gigantische bos bloemen bezorgd van mijn baas, er stond op het kaartje..en nu rustig afwachten! Wel lief. Staat ook super gezellig zo'n grote bos bloemen op de tafel. Verder nog wel last van mijn rug, vannacht goed geslapen alleen die nacht daarvoor was het drama, wist gewoon niet hoe ik moest gaan liggen, pfff denk dat het van mijn ribben afkomt, die verdikte spier is wel al minder maar nog zeker niet weg en veroorzaakt pijn naar mijn schouders en ook soms richting mijn onderrug. Ik denk dat ik maandag anders even langs de HA ga voor mijn eigen geruststellendheid. Heb ook regelmatig last van steken van onderen en harde buiken, maarja dat hoort erbij en ja dames ik heb mijn rustuurtje helemaal gevonden hoor zo tussen de middag rond 1 uur ff op bed een dutje...komt goed... tot snel weer!

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,

Smits: heb je advies opgevolgd hoor, lig uitgeteld op de bank.

Vanmorgen was het zover. 10 uur bij mn ouders afgesproken. Eenmaal daar zat mn mams al te huilen. Ik natuurlijk ook huilen en mn paps ook huilen. Daarna met zn allen, mn broer een schoonzus waren er ook, naar het verpleeghuis. En haar daar na een uurtje huilend achter gelaten. Mn hart brak toen ik daar wegliep en door het raam nog even zwaaide naar mn huilende moeder. Hoe mooi het er daar ook uit ziet en hoe lief de verpleging ook is mijn moeder hoort daar niet....

Ben thuis maar aan het schoonmaken geslagen maar door mijn rug- en bandenpijn geef ik het maar even op.

tot zover de volgende keer heb ik vast weer meer aandacht voor jullie.

Bedankt voor alle lieve woorden.

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    knuffel knuffel knuffel !!! :(

wat heftig....

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super dikke knuffel voor jou meid!!!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Dikke knuffel super... Wat een rotdag...

8. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Sterkte meis, geen woorden voor... vrtuele hugg xx

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hallo allemaal ik ben weer terug uit Italië. Afgelopen dinsdag zijn we geland en gisteren heb ik al de hele dag gewerkt. Vandaag dus eindelijk tijd genomen om jullie berichtjes te lezen. Gelukkig was het redelijk rustig op het forum, maar toch weer een klein uurtje bezig geweest om alles goed te lezen.

Super allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven. Wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn geweest. Heel dapper, want je weet dat het niet anders kan, maar je hoopt natuurlijk dat het wel anders had gekunt. Een hele dikke knuf.

Naat geniet lekker van je verlof. Inderdaad rustig aan doen en zodat je rugklachten ook af gaan nemen.

Bietje zit je nog lekker in Italië? Je mag me wel laten weten in welk gebied je hebt gezeten, want ik heb helemaal niet zo mooi weer gehad. Een beetje Nederlands kwakkelweer (18/19 graden dan weer regen dan weer zon). 1 dag in Rome hadden we wel fantastisch weer, maar de volgende dag weer regen bleeeh. Ben je 11 mei een beetje goed doorgekomen?

Manon wat ben je toch lekker aan het zwangeren. Leuk om al die kwaaltjes te lezen, het is zo'n lekker bevestiging. Ik ga ook voor een jongen en een meisje. NOg even en dan weet je hoeveel het er zijn.

Kris lekker in La France geweest? Heerlijk genoten van de Franse wijn en kaas? Wat betreft dat van Chris, misschien is het inderdaad wel een teken, maar dringt het bij hem nog niet zo door.

Jojo en Smits goed te lezen dat het goed gaat met jullie scheetjes. Voor Smits zelfs een echt scheetje, haha die broeken van hem zitten goed vol. FIjn dat de gehoortest ook goed ging.
    Jojo hoe is het met de tongriem afgelopen?

1979 wat erg van die vroege miskraam. Maar gelukkig weet je nu wel dat de kans erin zit. Dat geeft de burger moed!

Julesz goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA. Ik lees graag wat eruit naar voren komt.

Gelukkig waar zit je? Alles goed met je?

Mutzie niet fijn van je RSI. Een vriendin van mij heeft het ook en volgens mij kom je er nooit helemaal vanaf. Heb je al geprobeerd met je andere hand de muis te bedienen (of lukt dat niet goed?). Het kan namelijk een beetje verlichten.

Nou volgens mij heb ik iedereen gehad. Zo niet sorry!!!
    Hier alles goed. Tenminste dat neem ik aan. Ik voel geen misselijkheid meer en echt vermoeid ben ik ook niet meer. 2 dagen voor vertrek ben ik nog bij de VK geweest en toen probeerden ze het hartje te luisteren, maar ze konden het niet horen. Wat niets om ongerust over te zijn, want ik was net 11 weken en dan kan dat nog wel eens niet lukken. Nu moet ik 27 mei terug en dan moet ik het als het goed is wel horen.
    We zijn ook nog in Tilburg gaan kijken bij een grote babyzaak en daar zagen we een kinderkamertje helemaal naar onze smaak. Hebben we het maar meteen gekocht. Ik dacht daar ben ik wel erg vroeg mee, maar de levertijd was zo lang dat het pas in augustus geleverd kan worden, dus zo vroeg ben ik blijkbaar nog niet geweest. Ik zal proberen een foto te plaatsen.
    Verder dus alles goed fijne vakantie gehad, alleen wel veel gelopen en dat voel je wel aan je voeten. Maar tja je moet wel als je in Rome bent, want dan wil je ook alles zien. Ik ga dadelijk de foto's bestellen en van het weekend lekker ouderwets in een boek plakken. Heerlijk!

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Fijn dat je een lekker vakantie hebt gehad Loestig! Je moest dus al gelijk weer aan 't werk, doe je wel lekker rustig aan.

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loestig; Jammer van het Italiaanse weer maar goed om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad!.
    Geniet maar even van je periode 'meer energie'. Over een paar weken wordt dat weer minder. De periode waar jij nu in zit voelde ik niets van symptonen. Voelde me gewoon normaal zoals altijd en niet zwanger. Dit veranderde met 16 weken, toen begon ik de kleine te voelen.
    Wat een leuk en apart kamertje hebben jullie gekocht!!!! Weet je al wat je met de muren gaat doen (verven, behangen) en wat voor kleur? Willen jullie trouwens weten wat het wordt??

Sab: Ben ij trouwens nog Yoga gaan doen?

en Naat wat voor zwangerschapsgym doe jij eigenlijk?

Jojo: wanneer begin je weer met werken? Sorry voor de vraag, hier wil je natuurlijk helemaal niet aan denken:(.

Julesz: Wat goed dat je de ha hebt ingeschakeld!!!!!!!!Wanneer moeten jullie langskomen?

Super: Hoe gaat het nu met moeders? En uiteraard met jou. Beseft je moeder nog wel dat ze oma wordt?
    Ik verbaas me hoe mensen met dementie hele selectieve dingen onthouden. Vorige maand is mijn oma ook geplaatst in een tehuis, nadat ze dat jaren heeft tegengehouden, maar dit ging ook echt niet meer. Ineens ging het heel hard, maar mijn zwangerschap is ze geen moment vergeten. Zo apart en ook nu vraagt ze steeds naar Tim. Hoop dat dit bij jouw moeder ook geval is.

Morgen is Tim alweer een maand en Charlie 2 maanden, wat gaat dat hard zeg. Trouwens Naat zullen we de traditie voort zetten......en dat die kleine man van jou ook de 15de komt?!
    Tim is volgens mij in één van zijn regeldagen beland. Iedere 2 uur komt hij voor voeding. Was even zwaar vannacht, maar als je hem dan uit zijn bedje haalt en je met die mooie ogen aankijkt, geeft het allemaal niets. Gisteren heeft hij heerlijk oma inliggen palmen met lieve gezichtjes en glimlachjes.

Bi: Weet niet wanneer je precies terugkomt, zal één deze dagen zijn dus hierbij alvast een WELKOM THUIS.

Manon: 14 to go. Hoe ontwikkelen de kwaaltjes zich? Oh en hoe gaat het in de tuin? Zijn jullie al begonnen.

Mutz: Ben benieuwd naar jou verhaal, maar begrijp dat je liever niet tikt nu, dus take it easy.

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zucht zucht zucht... :(

Ja hoor, weer een off day today.. bah bah.. Voel me net zo'n gebroken meisie... Een auto die total loss is :( Heb geen deukje opgelopen maar de auto ziet er niet meer uit ;)

Ja hoor en dat alles door een vrijgezellig vriendinnetje die gister alle aandacht kreeg van de mannen die ik wilde hebben.. Ja, inclusier Chris...! Niet dat kel hem wilde maar toch, hij wilde haar wel beter leren kennen :( excuse me ???
    Daarna weer van een andere jongen de aandacht naar kel... Goed voor je eigendunk die toch al laag is door alle gebeurtenissen.. Wil gewoon iemand hebben die voor me gaat, die zegt dat ik de moeite waard is... :( en dan ook graag nu :D nee hoor, moet niet willen forceren dat werkt niet, maar dit is echt bah bah bah..

Dus vandaag niet te genieten hier thuis... Sorry mum and dad :( maar ik ben niet vrolijk... zucht....

zo einde klaagbericht ;)

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Kris toch...dikke knuffel van mij... Enne..je bent de moeite waard echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En als we dan toch mogen klagen....Dan ga ik ook even een klaagbericht tikken...

Vanmiddag naar de vk geweest...Bloeddruk was dus potverdorie weer te hoog.. hoe het kan.. ik doe teveel zegt ze, nou dat kan dus ECHT NIET.. ik doe bijna niets en als ik iets op een dag doen, dan ben ik de volgende dag brak dus dan doe ik rustig aan...Word er zo ontzettend sch*tziek van elke keer die fuck bloeddruk.... Nu moet ik volgende week weer terug op extra controle en dan is Jas ook nog op schoolreis en ben ik dus de hele week alleen...bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh

Zo einde klaagbericht van mij....En ik weet dat er veel ergere dingen zijn in de wereld dan die stomme bloeddruk van mij. Bijvoorbeeld de week van Super en dat vliegtuigongeluk.. Dus sorry voor mijn onzin geklaag, maar kan het even nergens anders kwijt dan hier...

Ouders op vakantie, die je dan een sms stuurt en dan krijg je een zin antwoord terug.. Bi die op vakantie is, nou ja terugweg..en mijn broer en schoonzus die zwanger waren, maar waarbij het helaas vorige week is misgegaan.. dus voel me weer eens Remi...in mijn zwangerschap...

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab, je mag komen komen logeren hoor....Kan je alvast oefenen met poepluiers en een plasertje die alle kanten opschiet.
    Wat%%^*(&(*$# voor je broer en schoonzus. Was het eindelijk zover gaat het mis.
    Tjee jouw bloeddruk wil niet meewerken. frusterend als je het al rustig aan doet. Sorry heb geen tips en raad voor je. Gelukkig is Bi bijna thuis.

Kris: die gasten zijn BLIND. Komt wel goed schatje..

Nou hier dan even mijn klaagzang. Tim huilt de laatste dagen meer dan normaal en heeft heel de dag door trek. Net dus maar een flesvoeding gegeven en waar ik al bang voor was komt tot nu toe uit. Eindelijk slaapt hij tevreden, nu al 3 uur, en dat is een mega record. Vandaag was het gemiddeld iedere 3 kwartier raak. Mijn BV heeft dus hoogst waarschijnlijk niet voldoende voedingswaarde:( Baal ervan als een stekker.

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hé Saabje wat erg voor je schoonzus en zwager zeg. Tjee, lukt het bij hun eindelijk en dan dit bah. Het is zo oneerlijk. En jouw bloeddruk weer zo hoog, daar zit je ook niet op te wachten. Wel fijn dat ze een extra controle plannen, maar kan me je frustratie voorstellen. Doe je al weinig in opdracht van, maar dan is het weer niet goed. GRRR. Gewoon lekker hier komen klagen hoor meis. Al die onrecht in de wereld is natuurlijk heel erg, maar het gaat hier wel om jou en dat is ook héééél belangrijk.

Krisje voor jou ook gewoon lekker klagen. Niets van die mannen aantrekken die niet naar je omkijken. Het is niet zo dat jij niets waard bent, het is juist zo dat je zoveel waarde hebt, dat zij die niet eens waard zijn. Zo moet je maar denken. Stelletje sukkels. Jouw prins op het witte paard komt heel snel voorbij en dat zul je weten ook.

Smits ook nog op jouw berichtje reageren. Gelukkig dat Tim nu wat beter slaapt, maar wel jammer dat nu blijkt dat de BV niet zo'n goede voedingswaarde had. Weet je dat trouwens wel zeker. Is het niet zo dat je bij flessenvoeding beter weet hoeveel Tim heeft gedronken, of zeg ik nu iets heel vreemds????

Nou nog even een berichtje voor Nathalie. Hoe gaat het bij jou. Alles nog rustig? Lekker genieten van deze laatste loodjes en je lekker laten verwennen. De komende tijd wordt zo druk dat je dan blij bent dat je nu goed hebt kunnen rusten.

Tot slot ook nog een klaagbericht van mijn kant. Nee hoor grapje. Ik heb niets te klagen, maar vond het wel wat hebben om de traditie voort te zetten van de afgelopen dagen haha. Nou een klein klaagje dan, vandaag weer werken bleeeh. Maar verder alles goed hoor. Lekker aan het genieten van mijn symptoomloze weken, hoewel het wel raar is nu je helemaal niets voelt. Ga je meteen weer twijfelen of het wel goed is allemaal. Vanavond komt er een vriendin eten (die is ook zwanger) en dan gaan we vertellen dat we ook een kindje verwachten. Spannend dus. Oh ja Smits je vroeg nog wat we met het kamertje doen. Ik denk de muren verven en nieuw vloertje erin wat past bij de donkere kleur die in de meubeltjes zit. En wat betreft het weten of het een jongen of een meisje wordt daar zijn we nog niet helemaal uit. Maar gelukkig hebben we nog even om daarover na te denken. Ik ga werken ik zie jullie berichtjes later!!

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat ontzettend klote Sab van je bloeddruk, en je doet al zo rustig aan je mag dalijk niets meer doen..:( en ook super klote van je broer en schoonzus van die miskraam, hoever was ze precies? niet dat dat er iets toedoet hoor het is en blijft verschrikkelijk.

Smits wat vervelend dat Tim zoveel huilt, hopelijk gaat t snel beter. Die kleine van mijn schoonzusje kan niet tegen eiwit en moet nu voeding tegen koemelkallergie, ventje zit helemaal onder de uitslag echt zielig.

Kris klaag maar lekker hoor dat mag...

Loestig met mij gaat t wel goed hoor alleen erg veel last van me rug, rond mijn schouderbladen, echt vervelend...maar goed denk dat ik anders maandag ff naar de HA ga om er even naar de laten kijken voor mijn eigen gerustheid er zit ook een dikke spier, die is inmiddels wel wat minder maar nog niet weg, maar verder gaat t prima hoor hier...kan niet wachten tot die kleine er is:D:D

Zo ga me even douche en dan ff wat boodschapjes in huis halen en dan de stad in met mamsie, pas is werken bij mijn oom heel de dag, plafond stucen dus die is voorlopig nog niet thuis.

Super hoe gaat t met je meid, ben je nog langs je moeder geweest?

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Naat...nog twee nachtjes slapen en dan nog maar vier weken.. wat gaat het hard he.. vind ik vooral bij anderen hoor, bij mezelf niet, hahha....Inderdaad even langs de HA als je het niet vertrouwd of weer even langs de fysio, maar weet niet of je daar nog heen gaat.

Smits.. dat is zeker balen, maar misschien zoals Loestig ook zegt, dat hij aan de borst te weinig drinkt, maar aan de andere kant die kleine kerel van jullie was/is wel heel goed gegroeid dus voedingsstoffen genoeg zou je denken.. Blijf je het nu wel proberen of heb je je besluit al genomen om helemaal over te stappen??

Loestig.. heb je het al aan meer mensen verteld.. je bent de magische 12 weken al een week voorbij namelijk, haha.. En wat voor werk doe je eigenlijk omdat je ook op zaterdag moet werken...

Mijn schoonzusje was 5 weken en een beetje zwanger..net zover als Manon..volgens mij is Manon 1 dag verder.. Ze zijn er ook wel ziek van hoor...maar goed je doet er niets aan, kan het niet terug stoppen...

Mijn rotgevoel van gisteren is weer weg hoor..bedankt voor jullie lieve berichtjes, toch altijd even fijn om het van je af te tikken..

Vanmiddag even met taart langs bij Bi, want die heeft ze nog te goed van de ondertrouw..ga natuurlijk wel verse halen he, niet dat ik die van 3 mei mee neem, hahahha..

Fijne dag allemaal..het zonnetje schijnt hier in ieder geval dus dat is mooi...

kusssssssssss

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sab..wat vreselijk van je schoonzus...ik moet er niet aan denken dat het nu mis zou gaan...kan me voorstellen hoe ze zich voelen...heeft ze even vrij genomen van het werk..even opladen weer of bikkelt ze gewoon door?
    Je bloeddruk wil ook maar niet beter worden...je kan toch moeilijk hele dagen alleen maar op bed blijven liggen toch..

Naat..de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze...hopelijk valt het mee...ben je je buik al zat?

Smits..balen van je voeding..tenminste als het zo is dan(misscien heeft loestig wel een punt)...is het niet te meten ofzo als je een beetje zou inleveren bij het ziekenhuis of het consultatiebureau ofzo?

Bietje..Welkom thuis weer...heb je ook altijd dat je de laatste dagen altijd weer snel naar huis wilt en als je dan weer thuis zit dat je het liefst zo weer terug zou gaan:(...soort heimwee naar je vakantie...Maar wel fijn om hier iedereen weer te zien toch...ben je een beetje opgeladen weer? En heb je wel kunnen genieten ook daar?

Loestig..ook weer terug voor jou dezelfde vraag..geen heimwee naar het vakantieoord? Jij moet alweer aan het werk..dan is het net of je nooit weg bent geweest..weg vakantieroes...
    Ben wel benieuwd naar foto's van je meubeltjes...lukt het je om wat op deel drie te zetten?

krisje..de meiden hebben alles al gezegd eigenlijk..en ze hebben gelijk..die jongens weten duidelijk niet wat ze missen..en dan Chris die in jouw bij zijn doodleuk achter een ander aangaat en dan ook nog je vriendin...waar is hij in vredesnaam mee bezig...wat een L*L! Die verdient jouw aandacht niet meis!!

Super..wat een zware dag heb jij achter de rug meis...ik heb er geen woorden voor..ik vind het zo sneu en oneerlijk, krijg tranen in mijn ogen... dikke dikke knuf meis!!

juleszie...logisch dat je je zo voelt na al zo lang aan het tobben te zijn! Je mag hier altijd uithuilen dat weet je he..wij zijn er voor je..dat geldt voor iedereen natuurlijk!! maar wat goed van je dat jullie de stap naar de huisarts hebben gemaakt...en wat denkt hij al direct goed mee zeg!...ik hoop dat alles snel goed gaat komen voor jullie...

Mutz..om antwoord te geven op je vraag...het hoeft niet zo te zijn dat ik een bloeding gehad moet hebben...het kan gewoon zijn dat er maar 1 is ingenesteld en de andere helemaal niet. Hij gaat in dat geval mijn baarmoeder niet uit..maar volgens mij is dat niet erg want hij was toen zooo klein..niet eens met het blote oog te zien..als het met 1 in een later stadium is misgegaan weet ik niet hoe dat werkt..ik heb weleens gehoord dat iemand een bloeding had gehad toen maar dat de tweede er nog wel gewoon zat en uiteindelijk is ze dus bevallen van 1 kindje terwijl het oorspronkelijk een tweeling was...
    maargoed..geen bloeding betekend niet persee een tweeling in mijn geval..
    en hoe is het met jou..wordt je al een beetje zenuwachtig..de tijd gaat snel nu he!

Gelukkig..hoe is u??

hier alles zijn gangetje..niets nieuws eigenlijk...mijn buikje wordt iedere week ietsje groter maar niet schrikbarend..voor anderen niet te zien..je ziet dat alleen zelf (en Bart ook)..alleen 's avonds na het eten blaast mijn buik aardig op en pas ik haast niet meer in mijn broek haha..het zijn voornamelijk mijn darmen die veel vocht vasthouden en wat gas produceren..sorry medemensen in mijn buurt:D

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff lekker zijn jullie hoor...ben je ff weg, moet je meteen twee weken bijlezen. De volgende keer voeren we een vakantiestop in hoor.
    Ga ook reageren op wat ik heb onthouden, de highlights zeg maar.
    @Manon, jij bent en blijft gewoon heerlijk zwanger van een prachtige tweeling! En de symptomen kwamen bij mij pas bij een week of 8...dus het komt helemaal goed, niet zo onzeker hoor!

@Julesz, fijn dat je nu toch verdere stappen gaat nemen. Natuurlijk blijft het spannend en confronterend, maar het geeft ook misschien wat duidelijkheid! Enne i love De Dijk!!!?

@Kris, mannen...pffff...tis dat je ze af en toe nodig hebt, maar soms!! Ben een boek aan het leven dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus...een aanrader voor mannen zoals Chris en vele met hem!

@Loestig, wij zaten in het zuiden van Toscane...de eerste week was het niet superweer, maar wel goed genoeg om buiten te zitten. De tweede week was het weer beter en zijn we zelfs naar het zwembad en het strand geweest. De kinderen liggen al bij 19 graden in het zwembad dus dat telt niet mee. We hebben alle vier een heerlijk kleurtje. Wij waren op 11 mei in Rome, ook versleten voetjes...maar ook daar lekker weer. Zag wel op mijn telefoon dat het weer in Toscane vaak beter was dan in Rome...dus dat kan wel kloppen. Een prachtige stad trouwens en Mark en ik gaan er zeker nog een keer naar terug. (waarschijnlijk zelfs al dit jaar)

@Smits, al een beetje gewend aan het moederschap? Mooi om je verhalen te lezen, de leuke dingen, maar ook de minder leuke dingen...het hoort er allemaal bij, alle minder leuke dingen gaan ook weer voorbij en die vergeet je ook weer...zoals bijv. de gebroken nachten en de mooie dingen, die onthoudt je gewoon...

@Jojo, hoe is het met het tongriempje van Charlie, viel het mee?? Je hebt daarna niet meer gereageerd namelijk.

@Super...meissie, meissie, wat heb jij het zwaar! Ook hier tranen in de ogen en dan heb ik geen last van hormonen...wat een verdriet ook bij je mams. Zijn eigenlijk geen woorden die dit minder kunnen maken of terug kunnen draaien...het is een feit en dat is zwaar KUT! Denk aan je!

@Naat, heerlijk aan het genieten van het verlof en dan straks heerlijk paps en mams spelen!! Geniet nog maar even van je "vrije tijd"

@1979, ontzettend balen, maar het enige positieve is dan misschien dat je toch zwanger bent geweest en er idd dichtbij zat! Je hebt er geen bal aan natuurlijk!

@Mutzie, echt niet fijn die RSI! Maaaaaaar wat een heerlijk vooruitzicht Bali!! Ben jaloers!!!! Dus voor jou toch allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!

Nog ff voor Smits, weet je zeker dat je zus en jij wel zussen zijn??? Vreemd verhaal weer hoor pffff

Over mij:
    allereerst ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes deed me erg goed! De eerste was van Smits smorgens vroeg hahahah...lekker vroeg op! Wij zaten in de trein naar Rome. Hebben daar een heerlijke dag gehad en ook een bijzondere dag! Het is me eerlijk gezegd allemaal erg meegevallen....er was totaal geen verdriet, dus kan wel zeggen dat het toch een plekje heeft gekregen. Zal er later een blog over schrijven en op hyves zetten. Wilde nu alleen even reageren op jullie, maar is toch weer een lang verhaal geworden. Zal later uitgebreider reageren. Zijn vannacht thuisgekomen en vandaag gewassen, opgeruimd, boodschappen gedaan, taart gegeten van Sab etc.....en nu ben ik eigenlijk gewoon MOEEEEE (offe komt dat door dat glas prosecco dat ik net in 1 keer achterover heb gegooid!?)
    Laters dus meer....
    Kussssssss

Deel Deze Pagina