Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Fijn te horen dat je weer veilig thuis bent Bietje en dat alles toch wel een plekje heeft gekregen is ook fijn...ben benieuwd naar je blog meis...

vandaag voor de eerste keer haast overgegeven...bij de Italiaan gegeten en dus net iets teveel..daarna de auto in en dat gaat dan fout he...ben al vanaf het begin van de zwangerschap ineens wagenziek..vooral als ik niet zelf rijd..dus zat ik echt flink te kokhalzen toen we net wilden uitstappen...hihi...Bart vond het erg grappig en ikzelf ook wel eigenlijk..had ik maar niet zoveel moeten eten..eigen schuld dikke bult:D Whaha

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon je moet inderdaad niet teveel ineens gaan eten. Haha! Ik zie je al zitten in de auto. Wat betreft dat babykamertje van ons, ik heb de foto's op de club geplaatst.

Bietje wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Op 11 mei zijn wij naar huis gegaan, die dag was het inderdaad niet zo heel goed weer in Rome. Een collega van mij zat ook in Toscana, waarschijnlijk noorderlijker, want zij had heel slecht weer (alleen maar regen).
    Heb je lekker genoten van de taart van Sab??

Sab om op je vraag te antwoorden, ik werk in de bibliotheek en die is op zaterdag ook gewoon open. In principe werk ik om de week op zaterdag. Het is alleen maar in de ochtend dus dat valt weer mee.

Jojo hoe is het met Charlie? En is het goed gegaan met haar tongriempje?

Smits alles goed met Tim? Slaapt hij nu beter door?

Gisteren mijn vrienden het blijde bericht verteld, ze waren heel blij voor ons. Vanavond gaan we weer bij andere vrienden op bezoek. Langzaam wordt nu iedereen ingelicht. Mijn manager op het werk is al op de hoogte en 1 collega ook. Morgen heb ik locatieoverleg en dan breng ik iedereen op de hoogte. Nu kunnen we het eindelijk delen dat is heel erg leuk.

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Bi, wat fijn om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en dat 11 mei een mooie dag is geweest.

Manon, ojee kokhalzen in de auto.. liggen de kotszakjes klaar? Kan me hier nog wat verhalen herinneren dat die geur niet echt uit je auto wil gaan;).

Mutz, ben helemaal vergeten om op jouw te reageren. Bali! wouw geweldig. Prachtige stranden, mooi binnenland en heeerlijk eten. Ben jaloers, Aziƫ is zo geweldig!

Nou met de BV weet ik even niet meer. Tim is idd goed gegroeid, maar na 1 dag voor de laatste weegsessie is dit begonnen. Gisterochtend heb ik hem weer BV gegeven en na een uur begon de onvrede weer. De res avn de dag liep perpect op flesvoeding. Gisteravond nog een keer bv gegeven en tim bleef nu 3 uur weg. Vannacht na 1 flesvoeding weer bv gegeven en dit ging ook goed. Echter vanochtend had hij na 1 uur alweer trek. Het lijkt erop dat bv na flesvoeding goedgaat, maar twee keer achterelkaar bv niet.
    Denk dat de hoeveelheid wel voldoende is maar de voedingswaarde minder. Vergelijk het maar met een bord sla en stampot.
    Het nadeel van het geven van flesvoeding is ook nogeens dat mijn (.) (.) echt mega pijn doen. Ben wel aan het afkolven, maar de schijven vormen zich in mijn borsten. Alleluja wat doet dat een pijn.
    Vannacht een uur lang zitten masseren om dit eruit te krijgen. Is overigens wel gelukt. Al met al weet even niet wat ik nu moet doen.
    Gewoon bv blijven geven, terwijl Tim er niet vrolijker van wordt of beide, maar hoeveel flesvoeding ga ik dan geven of volledig over op flesvoeding en hoe ga ik dan afbouwen. Whaaaaa wordt gek van mezelf.
    Gelukkig moeten we morgen weer naar het consultatiebureau.

Oja nog even wat leuks. Gisteren hebben we ringen besteld ter ere van Tim, zo leuk. Ze zijn van staal met een keramiek inleg en in mijn ring zitten 5 diamantjes:D:). Heb mezelf nog extra verwend met een bijpassende slavenarmband.

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven Bietje! Hoop dat jullie het super naar je zin hebben gehad in Italie. Moeten de kids morgen weer naar school en jij ook weer aan 't werk?
    Was de taart lekker van Sab??? Ze ging wel verse halen las ik hihihi;)

Sab gaat snel allemaal he! Nog 4 weken te gaan, ik hoop wel dat hij zich ietsie eerder zal aankondigen, zo met 38 weken, want ben t wel een beetje zat aan 't worden. Ook door de rugklachten maar goed ik bel morgen even de HA op om ff langs te gaan.

Manon wat vervelend van t spugen maar goed je weet waar t voor is he.

Smits wat super leuk van die ringen, echt iets speciaals!!!

Loestig leuk dat je jullie nieuws hebben verteld, altijd leuk die reacties vind ik.

Zooo ik heb vannacht heerlijk geslapen!!! Nu net de gordijnen gewassen beneden, alles is weer lekker schoon, mijn moeder heeft me geholpen...lief hoor...nu ff lekker een broodje eten...tot snel weer

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ik voel me een slecht mens dat ik al een paar dagen niet heb gereageerd! Maar i kwil er echt ff de tijd voor nemen en die heb ik dan weer net niet zeg maar... (smits hoe doe jij het toch!!!)

Super heel veel sterkte wat heftig allemaal! Ook hier kwamen de tranen toen ik je verhaal las....

Smits wat een moeilijke keus met borstvoeding of fles voeding... Het enige wat ik je kan zeggen is doe waar jij je goed bij voelt, want anders word je er dol van! Nog gefeliciteerd met Tim zijn maand :D

Sab hoe is het nu met je? Lukt het om niks te doen? Lijkt me ontzettend moeilijk maar je weet waar je het voor doet!

Kris wat is die Chris een gigantische oetl*l zeg! Gewoon naar je vriendin staan gapen....

Manon wat ben je toch lekker zwanger! Nog eventjes en je kan je kleine wurmpje(s) zien!

Mutz Bali wat gaaaaaf daar wil ik ook ooit nog eens naar toe!!! Heerlijk zeg. Is je ongi nog gekomen?

Julesz wat goed dat je vriend de ha heeft gebeld. Ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Bi welkom thuis! zo te lezen heb je het heerlijk gehad en dat was nou precies de bedoeling!!!!! Is de caravan al weer leeg of komt dat wel?

Naat voor jou gaat het nu echt opschieten he! Spannend hoor! Geniet je lekker van je verlof?

Loestig ik ga zo even je babykamer bewonderen! Leuk toch dat je hem al besteld hebt! Nodig heb je het toch dus maakt het niet uit wanneer je dat regelt toch!!! Ook heerlijk om iedereen te vertellen van je zwangerschap he! Ik voelde me elke keer zo gelukkig als ik het aan iemand vertelde :D

Ok ik moet Ro wakker maken want die ligt nog te pitten dus ik probeer vandaag nog even een update te geven over hoe het met mij en charlie gaat!
    Vanmiddag nacontrole bij de vk.
    Oh en Smits ik moet 17juni weer werken... Moet er idd nog niet zo erg aan denken dus doe ik dat ook maar niet te veel en geniet ik nog lekker van mijn maand verlof! En jij???

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo je hebt gelijk dat je nog ff lekker aan t genieten bent van die kleine en het verlof, 17 juni duurt nog ff;)

Ben vanmorgen even langs mijn HA geweest ivm die verdikking op me rug, het is een vetbultje. Niets ernstigs, heeft iemand hier ervaring mee? Ik moet het ff aankijken, het kan namelijk kleiner worden na de zwangerschap maar hoeft niet, hij kan na de zwangerschao evt weggehaald worden. zo ook weer gerustgesteld en die rugklachten komen gewoon door de zwangerschap, ja dat snap ik ook nog wel he...

Nu lekker even boodschapjes halen en dalijk lekker ff relaxen op bed.

7. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Even kort: Lieve bietje, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. En dat het erop lijkt dat je je verdriet een plek hebt kunnen geven. Heel fijn om te lezen dat je je ok voelt. Fijn fijn fijn.
    sab, die stomme bloeddruk ook! Mopper de mopper. Gewoon stom. Kan of voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon schijtziek bent van het rustig aan moeten doen. Lekker je gal blijven spugen.. Nog even en dan ben jij aan de beurt man. Wat gaat het snel...smits, lastig dilemma.. Ik geloof wel dat je van die periodes hebt dat ze om de 2 uur kunnen komen. En de groeicurve van consultatiebureau is op basis van flesvoeding. Op zich zou het een optie zijn om te kijken hoeveel hij in cc aan bv drinkt.. Lastig meis..je gevoel volgen hoor.. Manon, zo spannend! Zo leuk! Moest erg lachen om je pizzaria verhaal.haha. Ja wennen he?
    @hier, lamme vinger van het typen op gsm..woensdag as 8.00 afspraak. Het gaat beetje bij beetje beter.was even pittig. Ben heel erg benieuwd ook wel bang. Straks is er iets..maar uiteindelijk is het toch goed..ik werk even verder.. X

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Lieve Julesz...logisch dat je een beetje bang bent dat ze iets vinden. Maar heb je aan de andere kant niet liever dat ze iets vinden? Ga maar na...mensen waarbij ze niets vinden helpt IVF ook vaak niet en zolang ze niets vinden blijf je onzeker en krijg je onderzoek na onderzoek...Ik hoop eerlijk gezegd dat ze wel iets vinden bij je...maar dan iets kleins wat makkelijk te verhelpen is:)...
    En je ziet aan mij..al vinden ze iets groters dan heb je altijd nog een grote kans..ook al is het natuurlijk dan altijd even schrikken en slikken...meis ik hoop niet dat ik je de stuipen op het lijf heb gejaagd want dat is absoluut niet mijn bedoeling...ik hoop dat je juist inziet dat je voor de juiste weg hebt gekozen en dat er snel een oplossing voor jou gaat komen!! Dikke knuf

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Eindelijk, eindelijk kan ik tijd maken om eens op jullie te reageren. Ik merk dat rust en het niet in een verkeerde houding achter de comp goed zitten, goed werken, dus het gaat beter. Weet niet meer wie het vroeg, maar RSI gaat vaak niet meer over. Je bent er gevoelig voor of niet. Ik heb het dan ook niet alleen als ik het met rechts doe, maar ook met links. Ook te lang strijken gaat zeer doenĀ… (niet heel vervelend, haha). ;)
    Maar even genoeg over mij, eerst jullie, want ik verwaarloos jullie. Mijn ego komt hier onderaan wel weer.

Super: ik heb wat aan je gedacht de afgelopen dagen. Wat zullen jullie het moeilijk hebben. Ondanks dat dit alles misschien alleen maar beter is, wil je dit en hoort dit niet op deze leeftijd. Ik hoop heel erg dat jullie het een plekje kunnen geven en er op den duur vrede mee hebben zo. Heel erg veel sterkte!

Bietje: welkom thuis! Ilatlie, dat staat nog steeds hoog op mijn verlanglijstje. Heb nu al wel van een aantal mensen gehoord dat het deze maand niet geweldig is geweest daar. Maar vakantie is vakantie toch? Lekker genieten van niks doen, de toerist uithangen en de kids vermaken zich ook bij mindere tempraturen. Fijn dat je het gevoel hebt dat je het verlies van Jona een plekje hebben kunnen geven.
    Hoe is het trouwens op je werk? Moet je al weer wat meer uren werken vanaf nu? Of ben je al weer volledig aan het werk?

Sab: wat balen dat jouw bloeddruk zo hoog is! Frustrerend als je zelf weet dat je niks te veel doet..
    Wat een verschrikkelijk nieuws voor je schoonzus en zwager. Na zo lang proberen en dan dit.. :(
    En saai hoor dat Jas straks een weekje weg is. Lijkt me ook niks.

Kris: Mooi he, Parijs. Na mijn eerste/laatste bezoekje kan die stad niet meer kapot natuurlijk :D Maar echt, erg mooi daar!
    Kan me je gevoel echt heel erg voorstellen. Weet dat je echt weer iets op je pad komt, dat je leuk bent en dat er binnenkort iemand komt die helemaal voor je gaat!
    Wat kl*te van de auto. Wat is er gebeurd? :$

Smits: wat een heerlijk mannetje heb je toch! Kan me wel voorstellen dat je onzeker wordt van hoe en wat met de bv of flesvoeding. Fijn dat afwisselen nu goed gaat. Ben benieuwd wat ze bij het cb zeggen.
    Wat bijzonder jullie ringen! Nu is Tim natuurlijk ook wel een prachtig bewijs van jullie liefde, maar die heb je niet allebei altijd bij de hand, haha! :)

Julesz: wat super dat jullie de stap naar de HA gaan zetten. Ik ben zo benieuwd wat eruit gaat komen. Hopelijk dat je snel een regelmatige cyclus hebt en dat dat ook bijdraagt aan minder emobuien. Maak je nog maar geen zorgen hoor, eerst een paar simpele onderzoeken en misschien al wel medicijnen (Clomid?). Spannend hoor, woensdag. Ik was ook de eerste keer zo gespannen.

Naat: lekker aan het genieten van je verlof! Nog een maandje, spannend hoor!
    Een vetbobbeltje.. Gelukkig niks ernstigs, snijden ze er zo uit als het nodig is. Geen zorgen dus.

Loestig: ook alweer even terug uit Italie. Alweer druk aan het werk? Leuk zeg dat jullie het nu met iedereen kunnen gaan delen!

Manon: lekker zwanger zijn en natuurlijk gewoon blijven! Ik ga voor twee stuks, dat lijkt me een mooie stunt, haha! Bedankt voor de uitleg.
    Beetje jammer dat je bijna-kots-moment :p Toch niet symptomen vrij?

Jojo: hoe is het met jullie mooie meid? Oh ja, dat lezen we als het goed is vanmiddag. Kan me heel goed voorstellen dat je af en toe niet weet waar je de tijd vandaan moet halen om te reageren!

1979: hebben ze trouwens bij jou gekeken of je een ei hebt gehad middel een bloedonderzoek of een FM?

Heb ik nu iedereen gehad? Ik hoop het, het is namelijk zo vervelend om dat je naam er niet tussen te zienĀ… Maar ik geloof dat ik iedereen heb gehad..
    Ok, dan me, myself and I nog even: vandaag mijn gynaecoloog weer gesproken. Ik mag de aankomende cyclus aan de Clomid beginnen. Ik ben zo blij! :D De andere medicijnen mag ik stoppen, waarschijnlijk was dat niet de oorzaak van het uitblijven van mijn eisprong. Dus laat maar komen die ongi (zit nu op CD 40) en daarna springen maar die eieren!!
    Verder niet heel veel grote dingen meer te regelen voor de bruiloft. Alleen dus nog een fotograaf. Verder moeten we naar de drukker, taartontwerp bedenken, versiering uitzoeken, bedankjes. Maar dat zijn kleine dingetjes vind ik.
    De andere bruiloft was een beetje jammer… Vooraf had ik er al geen zin meer in, te veel gedoe vooraf. Zo moesten we dus twee outfits hebben, voor 18 uur eentje en erna. Dus ik nog moeten zoeken naar een jurkje. Ja vrouwen moesten (!) in jurk, mannen in pak, liefst smoking. Niet dat vriendlief meedoet aan die ‘onzin’. Hij heeft de hele dag zijn pak gedragen (wat ook ‘mocht’). En als het dan een groot feest was met veel mensen en dat er foto’s worden gemaakt van de groep. Nee, slecht 26 genodigde voor de hele dag en 15 kids en geen groepsfoto’s (voor wie doen we het dan?). Verder vond ik het rommelig: bruid was verlaat, bruidpaar was tijdens plechtigheid afgeleid door hun kids, bruidegom was te laat bij het eten en de ‘disco’ was een aanfluiting met gemiddeld 4 personen op de dansvloer waar ook de muziek nog tot 3 keer toe uitviel… Maar gelukkig heeft het bruidspaar het naar hun zin gehad…
    Toch hoop ik niet dat andere ook zo over mijn bruiloft denken, maar ik heb me voorgenomen dat er bij ons niks MOET. Lekker relax genieten van een leuke dag. Daarna gaan wij relaxen in de zon op Bali 8) Ben heel benieuwd naar het eiland. Hoor gelukkig alleen maar positieve geluiden.

Ik hoop dat ik nu wat vaker kan reageren want om nu elke keer zoĀ’n lang verhaal te moeten tikken, haha! Lees in ieder geval altijd mee hoor!!

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gelukkig, ik zie dat je online bent. Hoe is het met jou? Had elke keer het idee dat ik iemand miste. Mysterie opgelost! Gaat alles wel goed met je?

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey Mutzie!

Wat een organisatie zeg, respect. Maar volgens mij kan men organiseren wel aan jou overlaten haha. Lekker invullen zoals je dat zelf wilt, het is jullie feest. En dat gaat super worden. Wel vormgeven aan het geheel en de juiste mentaliteit. Gaat helemaal goed komen. Leuk hoor..... geniet je ook van de voorpret?
    Wat fijn dat je aan de Clomid mag beginnen! Hopen dat dat wel de juiste uitwerking heeft en jullie beebjes kunnen maken... Zou zo leuk zijn.... zwijmel... Maar help me even, wat is het precieze verschil tussen Clomid en het medicijn dat je nu gebruikt?? Je hebt het vast al eens uitgelegd maar ik heb een geheugen als een zeef...
    Manonnetje, thanks voor je lieve verhaaltje. Ben niet afgeschrikt hoor, wat je zegt, dekt de lading goed....
    Krisje, hoe is het inmiddels na die stomme actie van Chris. Weer zo'n oellewapper die niet weet wat hij in handen (kan) hebben. En dat moet je nou net NIET hebben... Maar ik kan me helemaal voorstellen dat het pijn doet. En oud zeer af en toe ook omhoog komt. Is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Dan maar even een dagje minder gezellig..
    Sab, hoe is het eigelijk met je schoonzus en zwager? Hoe lang waren ze al bezig?
    Gelukkig? Hoe is het inmiddels met jou?
    1979, how art though? Wat ik me nog af vroeg: hoe wist de dokter dat het om een vroege miskraam ging, heb je een vrij duidelijke cyclus? Of is er iets in je bloed gevonden? Of had je hele duidelijke symptomen ( kan zijn dat ik in de inhaalslag van het teruglezen ergens overheen gelezen heb heur...)
    Naat, ik kan me voorstellen dat je wel even wou laten checken wat dat voor bultje was. Is het nog gelukt met de gordijnen ;) Alles klaar voor de komst van de beeb?
    Super, kan me voorstellen dat jij even ergens anders zit met je hoofd. Niets zo pijnlijk als wat jij moet doorstaan meis. Ik hoop dat je mannetje goed voor je zorgt.
    Jojo, tell us all about you!
    Loestig, wat leuk, het vertellen aan iedereen! Heerlijk Is je buik al aan het groeien??
    X

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    He meiden,

Sorry dat ik al heel lang niet meer gereageerd heb op jullie. Maar ik heb ff een moment dat ik weinig behoefte heb aan het forum. Ik lees nog wel mee hoor maar heb geen zin om te reageren. Het gaat wel goed met me. Ben weer ongesteld geworden....maar 1 juni komt in de buurt en dan gaan we naar het ziekenhuis.

Ik lees hele leuke berichten maar ook minder leuke. Iedereen succes en of sterkte met alles. Binnenkort heb ik vast weer eer zin en behoefte aan het forum, dan horen jullie me weer.
    Zeker als we naar de gyn. zijn geweest zal ik snel verslag doen.

Veel liefs...

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

is ze weer.. Nog niet helemaal kris maar ik denk dat dat de komende tijd wel zal zijn... :( voor mijn gevoel ben ik de afgelopen dagen iets te vaak tegen mijn zere beentje aangeschopt... Lage eigendunk (geen deuk, maar auto total loss, metafoor mutzie ;) mijn auto doet het verder errug goed :p) ter gevolg... Donderdag dus met mannen, vandaag met een leerling van de majorette die de lessen niet meer leuk vind (omdat ik chagerijner ben??) gelukkig niet veel negatieve geluiden verder gehoord maar was ook niet fijn.. En dan natuurlijk ook nog met het werk :( daar gaat het ook niet zoals ik wil, wil de kids helemaal rond mijn vingers winden maar dat wil niet lukken waardoor er te veel onrust is.. Vind ik, mijn duo partner en een observator vanuit de stichting.. Bah ook al weer niet fijn...
    Zucht, dusss al met al voelt kris zich niet happy de peppie op het moment..
    Zoals jullie al merken heb ik het ego bericht eerst gedaan ;) mutz eronder, ik erboven.. Houdt het gevarieerd :p

@ mutz... Zo dat is even een bericht van een rsi patient ;) wel een heeeeel verhaal.. Fijn dat je bruiloften van te voren hebt, kan je precies zien hoe anders jij het wilt doen haha :D Verder fijn dat je aan de clomid mag.. Eerst primolut voor een ongi????

@ bietje.. Wat fijn te lezen dat je de 11de rust had... dat je een plekje voor jona hebt gevonden... :) tuurlijk blijft het altijd pijnlijk en gevoelig maar als je het zo kan doen, lijkt me het je rust te geven...
    Hoe is het met het boek en met werken??? vandaag ook gewerkt of niet??

@ sab.. en nog aan het ruimen/wassen e.d? of is de nesteldrang over :p

@ julesz... spannend woensdag... :D ben benieuwd hoor... en de zenuwen voor de gyna waren er hier ook hoor... vooral de eerste keren.. krijg ik een man/vrouw?? zal hij/zij aaridg zijn en dat sorot dingen zitten er dan ook bij.. Word ik serieus genomen? als het maar niet te ernstig is en dat soort dingen... Komt wel goed schatje.. ;)

@ super... MEid wat ben jij in mijn gedachten geweest dit weekend. Heb een aantal keer willen smsen, maar niet gedaan... :( wilde je niet storen.. Omdat ik weet (zie het nu hier met mijn moeder die haar moeder dus vrijdag moest wegbrengen.. niet te vergelijken hoor 85 of jouw moeders leeftijd!!) hoeveel zeer het doet... Heel veel sterkte en neem je rust he!!

zo even tussendoor.. weer genoeg topic'ers online !! :)

@ jojo... wil charlie echt te graag zien zeg... ;) zometeen kom ik gewoon alleen gereden :p haha.. Geef jij anders data aan die jij nog vrij hebt, dan plannen wij eventueel met een kleine groepje (lees: alleen, tweeen, drieen ;)) jullie kant op.. Idee meiden>???

@ smits.. ben benieuwd naar de afspraak vandaag.. Ging het beter met Tim of was hij weer zo overstuur??
    en al besloten wat te doen met de bv?

@ gelukkig... Meid, dacht al dat het zoiets was... Logisch.. Heel veel sterkte 1 juni.. Laat je iets weten als je bent geweest?? Mocht je willen dan he...

@ loestig.. Lijkt me zo leuk om zulk nieuws allemaal rond te mogen vertellen.. En dan komt het buiken showen en echo's meenmenen, shoppen voor kleertjes e.d. ook nog :D

@ naat... fijn dat je nu weet wat het is... nu gewoon 'rustig' afwachten en hopen dat jullie ventje voor een makkelijke bevalling kan zorgen ;)

euhh... wie mis ik nog ;)

oja @ manon! hoe kan ik jou bijna vergeten??? Omdat we elkaar gister al weer via de sms hebben 'gesproken' haha... weer lekker aan het zwangeren!?!? zonder braakneigingen?? ;) Nog jouw plaatsgenoot opgezocht :p Voor de anderen, zaterdag een jongen uit ridderkerk in de stad tegen gekomen.. Hij had toen wel interesse (goed voor mijn lage eigendunk maar nog niet genoeg)... hij is alleen 5 jaar jonger, en manon kent helemaal niemand daar lijkt het wel haha ;)

1979... weer wachten op een berichtje van je.. hihi... stomme cyclussen eigenlijk ook.. wie heeft er verzonnen dat ze zo lang duren trouwens?? je moet gewoon, vind ik, 1 x per week de kans op bevruchting krijgen en niet 1 keer per maand... ;) wie stemt voor?!?!

Oja, toch ook even nog wat ander nieuws eronder... Een collega is bevallen, nouja zijn vrouw dan, van een zoontje.. Boaz.. En vandaag kwam de juf waar ik de zwverlof voor draai met haar zoontje, tim ;) toevallig he :p dan heb ik wel even slik slik hoor.. Had eigenlijk ook zwanger kunenn zijn (als het allemaal was gelukt :() zo vreemd en moet je maar niet te veel aan denken...

En, toch 'stiekem' aan het kijken voor een apartementje... Hier thuis is het zo niet fijn merk ik.. En dat komt ben ik bang door mij.. :( dusss maar even kijken of ik iets in de buurt kan vinden, wat betaalbaar is... Maar of het plan kan?? weet niet eens of ik kan huren zonder vast contract en dergelijke...

Verder volgens mij alles wel verteld.. Morgen weer voor de klas, en bij het bovenste hebben we kunnen lezen dat perfectionist juf kris niet blij is met haar klassensfeer.. dus best gespannen (dat is helemaal niet handig overigens) en benieuwd naar de dag van morgen... :( Komt wel goed schatje, met een roosvicee in gedachten naast me ;)

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Whaha, had al zo'n vermoeden dat je autootje fine was :D
    Moet nu wachten op het moment dat ik zelf ongi wordt, maar ik en de gyn verwachten dat dat niet zo lang meer duurt gezien mijn zeer pijnlijke (.)(.)

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    even jaloers maken mag dat ;)

Ik ben dus vorige week ongi geworden, heeft doorgezet dus.... uit mezelf... nadat ik 2 weken geleden dus steken in mijn zij had...

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Grr... ;)

Zou super zijn als je iets voor jezelf kan vinden. Blijft lekker op je zelf wonen.
    Met die mannen komt het ook helemaal goed!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    denk alleen niet dat ze het erg op prijs stellen dat ik nu weer op mezelf zou gaan... heb net heel de inboedel/uitzet verkocht :(

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje...dat zal toch wel meevallen...ze weten toch ook dat als je direct een huisje voor jezelf had gezocht dat je dan ook andere meubels had gewild...geen herinneringen mee uit die tijd en helemaal opnieuw beginnen...:)

Loestig...leuke meubeltjes hoor! ben heel benieuwd hoe jullie het kamertje erbij gaan inrichten...

Mutz...idd de do's en don'ts gezien bij een bruiloft en dan bij deze voornamelijk de don'ts:D ik houd zelf ook meer van feestjes waar je zelf een beetje mag kiezen wat je aantrekt zolang mensen dan niet in hun trainingsbroek en sweeter komen dan he...

Gelukkig...neem lekker wat tijd voor jezelf en reageer alleen als je er zin in hebt...ego berichtjes mogen ook hoor..als je het kwijt wilt gooi je het er maar uit meis...wel benieuwd naar je verslag straks na de gyn maar als je niet wilt dan niet hoor..niet verplicht voelen..dikke knuf voor jou ook..

Jojo..hoe was het nu met charlie's tongriempje, is het al verholpen? of heb ik daar helemaal overheen gelezen??

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ohja en Krisje...ik kan hem niet vinden bij je hyves...enne dikke knuf meis..je verdient dit allemaal niet!

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja nu weet in gelukkig wat t is, ik laat t wel weghalen als die zo blijft hij zit precies bij mijn BH bandje wel een rot plekje, gelukkig is het ook niet een heel groot vetbultje, maar goed dat doen we pas na de bevalling en kraamperiode, eerst genieten van die kleine he. Mijn paps heeft er ook last van gehad en heeft het toen ook weg laten halen, je ziet niets meer van zijn litteken.

Mutz wat vervelend van die trouwerij zeg en wat een gedoe 2 x kleding aan, lijkt me nou niks hoor. Fijn dat je mag beginnen met de Clomid, spannend hoor.

Gelukkig jij moet pas reageren als je er aan toe bent eerder niet meid!!

Julesa ja t is gelukt hoor met de gordijnen, moet alleen nog gordijnen wassen in onze eigen slaapkamer, dat doe ik denk morgen eventjes. Voor de rest is alles op en top schoon!

Sab jij ook al nesteldrang? Doe je wel lekker rustig aan. je moest toch extra op controle deze week, hoe is dat afgelopen. Ik moet donderdag weer voor controle spannend.

Krisje succes met een appartementje zoeken, zal niet altijd makkelijk zijn iets te vinden wat naar je zin is en ook nog een beetje betaalbaar...

Nou ik ga me ff douche en dan om 11 uur even naar mijn werk, we gaan nu dus officieel mijn afscheidsfeestje vieren:p ach wel leuk, ben ook wel benieuwd hoor...daarna even boodschapjes doen en dan ff relaxen op bed, ja ik geniet van mijn rust:p:p;) en dan lekker eten bij mijn ouders en daarna nietsssss...morgen gaan ze bij mijn moeder het plefond weer wit maken, is een beetje geel door de rook hahahaha dus die zit in de troep en een kaal huis

Deel Deze Pagina