Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Die rot kinderen ook... wie gaat er nou voor de klas staan??? haha.. Vind het wel heel knap van je dat je er zo positief in blijft gaan elke dag.. toppie..

En wat je woning betreft.. Ik kwam dat ik bij mijn ex wegging ook nergens voor in aanmerking en was ook gedwongen tot vrije sector. Ik huurde een appartement op een industrieterrein. 80 m2 met twee slaapkamers geen lift, twee hoog. Wij betaalden daarvoor 775 euro excl gwl... Het is een hoop geld, maar het appartement ziet er wel goed uit vind ik. Denk dat als je voor wat goedkopers gaat dat het ook minder luxe is..

Hebben jullie ook direct wonen in de regio? Daar had ik toen via gehuurd

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het een mooi appartement, denk dat je voor zo'n appartement bij ons in de randstad al gauw 1000 euro betaald. Maarre waarom niet een appartement kopen? (als dat lukt, weet niet of je al een vaste aanstelling binnen je bestuur hebt) En ff goed uitrekenen wat de bijkomende kosten zijn of Kris dat wel kan betalen....offff ff richting het Gooi en een rijke kerel aan de haak slaan. (sorry zit helemaal in de Gooische vrouwen hahaha)

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Smits, wat betreft de borstvoeding. ik weet nog dat ik ooit eens een weegschaal in huis heb gehad (heul vroeger) we moesten dan wegen voordat de baby (denk Lynn in dit geval) gegeten had en daarna ook weer, zo kon je precies zien hoeveel het kindje binnen kreeg. Heb hem nooit gebruikt, want mijn kinderen hebben allebei geen bv gehad.

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    geen vast contract... kopen is dus geen optie...

maar wel salaris genoeg om het te betalen... netto ruim 2300 tot 2500 euro per maand... dus dat red ik naar mijn idee wel...

reken nu grof weg op 1500 euro lasten en dan nog ruim 800 euro boodschappen en luxe...

Of ben ik nu heel schaap achtig :(

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff, dat is wel heel ruim gerekend denk ik Kris! Enne, waar kan ik het appartement bewonderen?

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    beter ruim dan te krap he mutz... deel 3 staat de link ;)

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Super: wat goed om te horen dat het ondanks alles beter met je gaat. Goed dat je hebt aangegeven dat het niet meer gaat en dus nu halve dagen werkt. Ik hoop zo dat alles nu een stukje rustiger voor jullie allemaal wordt.

Bietje: wat leuk dat je zo komt binnenvallen, haha!! Ik zit midden in NCIS, nu reclame dus. Hoe is het met je?

Sab: ik twijfelde al of he nu je broer of zwager was... Mijn fout dus! Verschrikkelijk nieuws dus voor jullie broer...

Smits: heerlijk ventje heb je toch! *zwijmel*

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wow, mooi appartement! Tja, vergeleken onze vaste lasten is het erg hoog, heb er dus ook weinig verstand van...

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Dat is inderdaad wel heel ruim Kris.. en betalen ze in Noord Brabant meer aan leerkrachten ofzo.. of is dat Zumba zo winstgevend, want dan moet ik ook maar eens een cursus gaan volgen.... Wie weet is er animo voor Zumba met koeien, hahha

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    24 euro per uur sab.. dus ja erg winstgevend ;) verdien met mijn sport uren meer dan in het onderwijs :p

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeetje, kun je dat niet fulltime gaan doen ;)

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    graag :D haha... die luisteren tenminste naar hun juf :p

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mmm... ik mag hier thuis niet weg van mama en papa... ze willen me dichtbij zich hebben.... fijn maar of het beter gaat nu :(

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    ziet er goed uit Kris!!! Hier verhuren ze ook app. voor zulke bedragen.

Wel lief van je ouders

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Consultatiebureau ging gisteren goed, een hele opluchting. Moet donderdag alleen even langs de huisarts omdat ze een ruisje bij zijn hart hoorde. Het lijkt erop dat Tim steeds meer van zijn vader heeft....
    Heb tevens besloten om door te gaan met bv. Heb zo her en der info opgedaan en dit komt vaker voor.Heeft te maken dat Tim zijn ritme aan het zoeken is. Heb gisteren 15 keer gevoed en vandaag 9 keer. Het gaat dus weer de goede kant op. Vannacht heeft hij zelfs 5,5 uur tussen een voeding gelaten, jippie.

16. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super het is beter dat je voor 50% ziek bent gemeld, nu heb je toch meer rust en tijd voor jezelf en de kleine en ook voor je ouders. Hopelijk voel je je snel wat beter. Fijn dat de baby nu drukker is, dat komt vast en zeker omdat jij meer rust neemt.
    Uhmm even antwoord op je vraag ivm bevalling, wij hebben gekozen voor het ziekenhuis, ik vond dat prettiger...maar wie weet ervaar ik het straks wel heel anders. we zullen zien.

Smits een ruis met het hartje van Tim, kan dat iets ernstigs zijn of niet? Wel beter dat je dan ff langs de HA moet toch. Lekker dat hij een wat langere tijd had vannacht tussen zijn voedingen.

Sab ja een giga buik he, hij gaat ook steeds meer in de weg zitten merk ik, ben benieuwd naar jou 36 weken buik, zeg nooit nooooooit...!!! vrijdag dus weer controle voor jou, spannend, hopelijk is je bloeddruk iets gezakt. Ik moet morgenochtend weer voor controle, zal vanaf nu wel elke week moeten geloof ik.

Kris wat lief van je ouders dat ze je niet weg willen, maar dat is ook wel logisch met zo'n lieve/leuke dochter, toch snap ik wel dat je iets voor jezelf wilt.

Verder ben ik het even kwijt. Net even boodschappen gedaan en mijn paps de tassen laten sjouwen:p nu net even op de bank gelegen en ga nu ff langs mijn ouders, ze gaan daar 't plafond witte, nouuuu ben benieuwd, gezellig in een kaal huis. Straks fritos eten bij mijn schoonouders, alleen wel zonder Pas want die moet overwerken en dan vind ik het nooit zo leuk om er te eten maar goed mijn frietdag gaat niet aan mijn neusje voorbij hoor:p

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    De pillen zijn binnen, morgen kan ik beginnen!! Jihaa!! :D

18. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey ladies,

Nou, vanochtend mocht ik naar de huisarts, was uiteraard wel wat zenuwachtig maar het viel reuze mee. Hij heeft veel vragen gesteld, we hebben er wel een half uur gezeten. Het komt erop neer dat ik moet gaan temperaturen de komende 3 maand. Mag met een oorthermometer. Die zijn tegenwoordig secuur genoeg.Scheelt weer. En verder moet ik zodra ik ongesteld wordt op dag 3 bloed prikken ivm de hormoonhuishouding. En mijn mannetje heeft een formulier gekregen om zijn zaadjes te laten checken. Wel heftig hoor. Maar goed, het is goed zo. Hopelijk worden er dingen uitgesloten of stuiten ze ergens op waardoor het opgelost kan worden... Nu maar hopen dat ik net als Mutzie morgen ongesteld wordt ;) Mag ook wel. Laatste keer was 21 maart ofzo.. %##
    Nu maar ergens een thermometer op de kop tikken...
    Mutzie! Wat fijn meis, dat de pillen binnen zijn. Hopelijk zet dit zoden aan de dijk. Spannennnnnd!
    Super, wat goed dat je naar je lichaam luistert en je grens hebt aangegeven. Moet je nagaan wat het allemaal met je doet als je nu al het effect merkt. Meis, ik denk aan je.
    Smits, wat fijn dat het goed ging op het consultatiebureau en je je er goed bij voelt om de bv door te zetten. That's it, je gevoel volgen.. En een beetje info extra geeft ook wel wat meer rust he? Dat ruisje heeft ed ook begrijp ik?
    Kris, zal straks nog even naar dat appartementje loeren, weet je al meer?

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Julesz het zal ongetwijfeld heftig zijn geweest bij de HA, hopelijk word je nu snel ongesteld en kan t allemaal beginne. Soms zijn die oortermometers is de aanbieding, even in de gaten houden!

Smits fijn dat t allemaal goed ging bij het consultatiebureau.

Ik ben een nieuwtje, mijn oudste schoonzus is weer zwanger van haar 3e kindje, vind het een beetje dubbel om het hier neer te zetten omdat het bij sommige zo moeizaam gaat en dan dit nieuws, maar goed wil jullie wel graag het 'blijde' nieuws melden. Ze is nu 5 weken ongeveer, morgen gaat ze de verloskundige bellen. Ze zijn altijd zo vroeg bij ons met vertellen maar goed dat moet ieder voor zich weten. Ze heeft al 2 dochters dus ergens heeft ze de stille hoop op een jongen, maar het belangrijkste blijft toch dat het gezond is.

Jeejjjj Mutz je pillen zijn binnen spannend!! Je kan beginnen!!

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: wat spannend!!! Jeej, misschien wel weer een stapje dichterbij.

Julesz: jeetje drie maanden tempen. je geduld wordt weer aardig op de proef gesteld zeg!

Naat: ja het is zeker even beter zo hoor. Ben echt veel rustiger. Kan ook weer een beetje genieten van een beetje op de bank hangen en laat lekker de boel de boel in huis. Morgen weer een dag. Spannend hoor, jouw tijd komt er ook aan!!!! :D

Smits: fijn dat het goed was bij het concultatiebureau en dat je verder kan met bv. Goed zo.

Deel Deze Pagina