Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Julesz: wat fijn dat er schot in de zaak komt. Beetje jammer dat je zo lang moet tempraturen... Ben van mening dat je de afgelopen tijd geen eisprongen hebt gehad en dat Clomid je net als bij mij even op weg kan helpen. Maar ja, wie ben ik? Tis ook mijn maar mening die ik geformuleerd heb na alle berichten van meiden hier op de site met zulke vreemde cyclussen als wij.. Er wordt iig iets gedaan en dat is natuurlijk super!

@Smits: fijn dat het goed was bij het consultatiebureau. Schrok je niet van het nieuws van tims hartje? Of hebben ze je gerust gesteld dat het niets zal zijn?
    Goed dat je doorgaat met borstvoeding. Vaak als je zelf door wilt gaat het ook beter.

@Naat: gefeliciteerd met je schoonzus! Leuk toch. Ben altijd blij voor iedereen hoor, al gun ik het mezelf ook (of nog meer, haha). Net als mijn zus, helemaal geweldig (is nu 12 weken). Maar had het voor mezelf nog geweldiger gevonden :)

Vanavond werken, morgen bruiloft (alweer) en dan lekker lang weekend (oh nee, ook zat. nog even werken).

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    nou hier ook maar een poging met 1 hand te typen...

nu eindelijk even laten horen hoe het met Charlie gaat (oh hou dit niet lan vol arm doet nu al zeer!!!!)
    het gaat super goed!!!! Spugen is veel minder huilen bijna niet en elke nacht doorslapen!!!
    Ze is ook super vrolijk en lacht de hele tijd!
    Ze groeit goed! nu 55,5 cm en 4425gr!!!!! (smits jij zal wel lachen hihi, Tim is denk ik wel groter he!!!)
    Het gaat ook weer goed met haar tongetje. echt niet grappig als ze in je kind zitten te knippen! Drinken gaat iig stukken beter!!!

later meer charlie zit midden in haar huil uurtje hahaha fijnnnnn

Knuffel voor super!!!!

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jeetje zeg, ik ben twee dagen niet op het forum geweest en heb nog meer bij te lezen dan na tien dagen Italië. Ik ga proberen op iedereen te reageren.

Allereerst Super wat goed van je dat je nu op je werk hebt aangegeven dat je voor jezelf wilt kiezen. Heel goed. En je merkt het meteen al aan het kindje dat het bewegelijker is. Zo zie je maar altijd opkomen voor je zelf. Heel erg goed.

Krisje wat een gaaf appartement!!! Ik zou het wel weten als ik jou was. En zo veel lichtinval, heel erg gaaf. Weet je al of je het gaat doen of is er een lange wachtlijst?

Jojo goed om te horen dat het drinken van Charlie nu beter gaat. Het is altijd zielig als ze bij zo'n klein kindje iets medisch moeten doen, maar gelukkig is het voor een goed doel geweest.

Smits, wat lees ik nu een ruisje. Is dat heel ernstig of kan het ook iets onschuldigd zijn? Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Ik ben even kwijt wanneer je naar het ziekenhuis moet om het uit te laten zoeken.

Sab vrijdag weer naar de VK. Hopelijk is je bloeddruk dan een stuk lager en kan je daarna toegeven aan je nesteldrang :p

Mutzie wat goed dat je medicijnen al binnen zijn. Hopelijk snel heel goed nieuws bij jou. En wat leuk hè dat organiseren van een bruiloft en vooral om af te kijken bij andere hoe je het absoluut niet wilt hebben. Ook wel vreemd hoor om verschillende kleding te moeten dragen voor overdag en avond. Tenminst mij lijkt het dan wel heel erg officieel en weinig ontspannend. Ik weet zeker dat jou dag een stuk beter loopt en dat iedereen het erg gezellig heeft.

Julesz en 1979 frustrerend dat wachten iedere keer. Dan weer op een nieuwe cyclus en nu bij Julesz weer die drie maanden temperaturen. Hopelijk mag het snel "per ongeluk" lukken. Daar duim ik voor.

Gelukkig goed om even van je te horen. Lees maar lekker mee en we begrijpen dat je niet altijd behoefte hebt om te posten.

Nathalie lekker frietjes gegeten? Morgen heerlijk weer naar de VK en dan iedere week terug. Ik ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen. Zou het ook op de 15e zijn net als Jojo en Smits?

Manon nog een paar daagjes en dan mag je voor je eerste echo. Spannend!!!

Zo iedereen heb ik nu beantwoord, toch? Oh nee Bietje jou ben ik vergeten. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik ook een beetje kwijt wat je hebt gepost. Sorry.

Tot slot nog een ego berichtje. Mijn buik begint nu toch wel een beetje zichtbaar te worden. Tot voor kort merkte ik helemaal niets. Daarna alleen na het avondeten, maar nu zie je het ook door de dag heen een beetje. Binnenkort maar eens nieuwe broeken gaan halen.
    Dit weekend ga ik lekker naar mijn zus die heeft een hele box met babykleertjes voor mij klaarstaan. Die mag ik allemaal van haar hebben. En verder nog steeds mensen die ik het blijde nieuws mag vertellen. Zo heerlijk al die reacties. Ik geniet er zichtbaar van (zie mijn big smile :D)

4. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Lieve dames!

Ik wil dit eventjes snel met jullie delen.

Sinds 3 mei me mannetje weer thuis en nu al zwanger!!!
    Testte eergisteren al DIK positief!
    Nu inmiddels al 3 testen verder, en nog steeds positief, geloof het nog steeds niet!
    Ik raad jullie allemaal aan om 8 maanden verplicht geen sex te hebben en dan in 1 x flink aan de slag hahahaha dat helpt wel in ieder geval!

Kusssiesss van een hele vrolijke meid met een kleintje in der buikje!

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Julesz leuk hoor dat je nog sgteeds aan iedereen jullie super goede nieuws kan vertellen, die reacties blijven altijd heeeeel erg leuk:D Leuk dat je buik ook al wat zichtbaarder wordt, en foto's maken he!!!

Jojo wat is die kleine al gegroeid zeg! Heerlijk toch! Heeft ze iedere dag last van haar huiluurtje? (gelukkig maar een uurtje);)

Mutz vandaag eindelijk beginnen met die medicijnen:D spannend!!!

Manon nog even aftellen geblazen voor jou en dan de 1e echo, spannend hoor maar het is vast heel leuk en weet je ik denk toch echt dat het er twee zijn.

Zooo ik ga me ff lekker douche en dan straks om 11:10 uur naar de verloskundige, had gister en eergister 's avonds veel harde buiken, ga t maar is melden strakkies! Ben benieuwd of die nu helemaal is ingedaald. Jullie horen t van me!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig is het geen heel uur hoor Naat maar een beetje pieperig is ze standaard tussen 17 en 18uur.
    Succes bij de vk ben ook benieuwd of hij al helemaal is ingedaald!

Loestig maak je wel foto's van je beginnende buikje??? Ben erg benieuwd en het is super leuk voor later om te zien hoe je buik groeit!

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig maar Jojo! Hij lag al diep ingedaald JOEPIIIII! Verder alles in orde, bloeddruk prima, hartje prima. :D
    Nog ff dan is die er kan niet wachten hoor, mijn geduld raakt op:p whahaha

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Jojo: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Charlie! Kan me voorstellen dat het als moeder niet leuk is als ze moet knippen in je meisje... Gelukkig dat het wel geholpen heeft!

@Loestig: wat leuk dat je je buikje al begint te zien! Iedereen inlichten lijkt me ook helemaal geweldig. Hihi, zie de gezichten nu al voor me, haha!

@Naat: wat goed om te horen dat jullie mannetje ingedaald is! Nu maar wachten (al deed je dat natuurlijk een tijdje).

Ik ben net thuis van de bruiloft, was vroeg afgelopen. Het was simpel, maar ook leuk zo. Ik heb alleen altijd gezegd dat ik wilde trouwen voor het feestje. Gelukkig ieder zijn eigen dag. Zij hebben genoten en daar gaat het om en ook ik heb een leuke dag gehad. Morgen even lekker genieten van een dagje niks, met veel zon hoop ik 8) Jullie al weekendplannen? Ook lang weekend vanwege Pinksteren?

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,

zo wat een verschil met vorige week zeg! Ik voel me zoveel beter. Heb een vrije dag en kan daar eindelijk weer gewoon van genieten. Heerlijk alles rustig aan. Een drukke kleine in mn buik, helemaal top!!!!! :)

Mutz: leuk hoe iedereen zijn bruiloft zo anders doet. Jouw dag komt ook al dichterbij!!! de eerste clomid al genomen?

Jojo: brrrrrrr....moet er niet aan denken dat ze aan je kleine lopen te trekken en te doen. Bah! Fijn dat je wel al verschil merkt

Smits: das even schrikken zo'n ruisje! wanneer moet je naar het ziekenhuis?

Naat: al voorweeen? harde buiken???? slijmprop hahaha ben klaar voor de volgende forum baby

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi

Super.. goed om te lezen dat je je weer wat beter voelt en dat je geniet van de kleine in je buik. Zou je je adres aan mij willen pb-en, kan ik ook jullie een kaartje sturen als Gerrit geboren is.

Verder weet ik het echt even niet meer, haha..

Net bij de VK geweest voor controle. Het was weer allemaal in orde. Had ook niet anders verwacht. Moet nog wel steeds rustig aan doen en 's middags gewoon even echt gaan liggen. Daar beginnen we dan morgen wel mee, want moet zo mijn mannetje ophalen die eindelijk weer thuis komt na een week schoolreisje..

11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nee Super nog niks hier hoor whahahaha...hoop dat er volgende week toch wat schot in de zaak komt;) alleen gister wel veel harde buiken maarjaa of het doorzet ????

Fijn dat je lekker kunt genieten van je vrije dag en het kleintje in je buik, doen hoor meid! En tis nog lekker weer ook, helemaal toppie.

Mutz de bruiloft duurde dus niet tot heeeeeel laat, ieder zijn ding gelukkig maar. Ik ben ook meer van een echt feest bruiloft moet ik zeggen. Mijn weekendplannen zijn niet echt bijzonder, morgen moet Pascal weer klussen bij mijn oom en vanavond moet die mijn ouders even helpen met alle spullen terug naar binnen te zetten (die zijn aan de schoonmaak) morgen ga ik dan ff met mijn ouders naar de braderie en zondag met mijn schoonouders mee naar ette-leur. Verder geen bijzondere plannen...en jullie meiden? Ik ga strakkies lekker nasi maken heb nu al trekkkkkk

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sab fijn dat t allemaal goed was bij de VK. Eindelijk je mannetje ophalen, ben je dus niet meer alleen, gelukkig he altijd zo saai vind ik dat... En dat liggen helpt echt hoor meid, ik doe t eigenlijk iedere middag al is het maar 3 kwartier tot een uurtje ff op bed relaxen en dan hoef je niet eens te slapen hoor, kan ook gewoon een boek lezen of tv kijken. Doen je merkt het snel genoeg dat het helpt!!!

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier vandaag mijn tafel in de blanke beits gezet en komend weekend in de tuin werken.Schutting verven e.d. misschien ff naar intratuisn of de bouwmarkt voor spulletjes...
    Ik ben tot donderdag nog vrij dus de tijd zal wel snel gaan tot onze ehco, want ik heb een hoop te doen...
    Vanavond komen mijn zusje en mijn neefje om te repeteren voor een play back optreden whahaha. Mijn oma wordt 80 en dat wordt hier gevierd...we houden een kleine play back met wat muziek uit haar tijd...verder party tent in de tuin en feesten maar hihi

Smits...wanneer hoor je verder over het ruisje? Ik ben het even kwijt...het hoeft niets heel ernstigs te zijn hoor dus maak je niet ongerust..ik heb zelf ook een ruisje...ik ben geboren met een gaatje in mijn hart en dat is vanzelf weer dichtgegroeid..heb er wel een ruisje aan overgehouden maar verder niets..hopelijk stelt je dat wat gerust...

Sab...je gaat al echt nadenken over de geboorte he zie ik hahah...ja het omt al dichterbij hoor...laat Gerrit nog maar eventjes veilig zitten daar hoor maar jij bent er wel al helemaal klaar voor geloof ik...goedzo! Fijn dat alles nu goed was bij de VK en je mannetje weer thuis, kunnen jullie lekker opgelucht het pinksterweekend in!

Mutz..weer een bruiloft gehad...je kan nu echt lekker vergelijken jij he! wat wel en wat allemaal niet...wij vinden net als jij het feest ook heel belangrijk... en begonnen met je pillen zag ik..wat moeten die nu precies gaan doen? sorry hoor ben het af en toen even kwijt met die medicijnen...

Naat..ook alles in orde! helemaal super dat hij goed ligt! ook jij bent er klaar voor! Ben heel benieuwd wanneer hij gaat komen hoor...

loestig...leuk als je buik gaat groeien! Volgens mij is dat bij jou nu echt al van de baby die groeit!! Ik heb ook een buikje en mijn taille is haast weg:(...ik eet helemaal niet veel omdat ik me regelmatig misselijk voel dus ik houd veel vocht vast in en rond mijn darmen want van de kleine/kleintjes kan dit buikje nog niet zijn...
    heb jij je ook al aangemeld voor al die leuke babydingetjes op internet? schoentjes, dozen, rompertjes met naam enz, alles gratis...leuk hoor..heb me gewoon overal aangemeld whahaha

super..fijn dat je je weer beter voelt...je went snel aan het idee dus...helpt ook wel als je ziet dat iedereen zijn eigen weg weer een beetje ingaat en er een beetje vrede mee lijkt te hebben nu ook al blijft het moeilijk. het is belangrijk dat jij nu weer kunt genieten..dat merkt je baby ook...

jojo...met Charlie alles goed!! wat fijn om te horen dat het heeft geholpen met haar tongetje. lijkt me idd geen pretje om te zien dat ze in haar aan het snijden zijn maar dit bereidt je wel voor op de vele dingen die nog komen gaan wat betreft doktersbezoek en ziekenhuizen! hahah wacht maar tot ze kan lopen...Bart van mij had iedere maand wel wat..dan een gat in zijn hoofd dan in zijn lip, vallen met de fiets, van het klimrek enz...ik trouwens ook een gat in mijn lip gevallen toen ik klein was en door de hond gebeten..grote hechting in mijn voorhoofd.. dus bereid je maar voor..hihi

julesz..wat denkt je HA fijn mee zeg...al een thermometer gevonden..bij kijkshop zijn ze vaan goedkoop en in de aanbieding ook wel bij de blokker en de marskramer...ik heb er ook zo een en vind het een stuk prettiger dan er 1 in je gat whaha...
    Nu hopen dat je snel ongi wordt...omgekeerde wereld he...:p..de meeste hopen dat ze het niet worden..

bietje..kan je het een beetje wennen weer terug te zijn...moest je gelijk weer werken of ben je nog even vrij en werk je alweer volledig nu? Nog steeds op zoek naar wat anders ook?

krisje..lief van je ouders maar je moet wel doen wat je zelf wilt anders gaat het denk ik idd niet goed als jij eigenlijk liever weg bent...nog plannen het pinksterweekend?

gelukkig..geniet lekker van je lange weekend meis...

niemand vergeten??..hoop het niet...
    pff ik moet eigenlijk weer verder..moet echt wat opruimen en even strijken maar echt geen zin!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

nou de kogel is door de kerk.. Ouders hebben zich erbij neer gelegd lijkt het... heb vrijdag een bezichtiging... vandaag orienterend gekeken voor meubels... Dusss dat is wel fijn..
    WOensdag en donderdag waren het heerlijke dagen op werk...! ok was even politieagentje voor mijn gevoel.. Maar de 'bullebak' is geknakt en heeft zelfs huilend in de klas gezeten woensdag. Meneer mocht zijn toets niet maken vanwege wangedrag... Maar vond het wel moeilijk om mijn been stijf te houden.. Maar het is gelukt :D De rest was daarvan geschrokken en donderdag ging het erg goed. Ben benieuwd volgende week.

Sab... zag je www... Fijn dat jas terug komt vandaag en je bloeddruk goed! SUper!!!

Naat... jij lekker rustig aan doen dan.. Jullie ventje komt van zelf wel op de deur kloppen als hij wilt ;) haha.. Etten-leur... daar ben ik zondagmorgen.. Over de jaarmarkt daar... Hoelaat ben je er??

Mutz... ook geen lange bruiloft dan..Ik moet morgen naar een bruiloft van een collega.. Maar ik ga niet.. dát is nog iets te veel van het goede voor me vind ik...

Verder alles goed met de rest??? manon nog even wachten voor haar echo.. bietje ook rustig en stil... super... wat fijn dat je vandaag een goede dag hebt... lekker... en alles met tim goed smits??

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: leuk een bezichtiging!!! beswt wel spannend hoor. Heerlijk als het wat wordt. Een eigen plekje is toch wel het prettigst en weer een stapje voorwaards! Hoe is het met je oma? en met je moeder?

Manon: jij bent lekker druk bezig. Wat duren de eerste weken toch lang he?! Dat wachten op die echo vond ik ook zo lang duren. Maar nu ga ik alweer richting de 30 weken!!!!!!

Sab: fijn te horen dat het goed was bij de vk. En dat rusten tussen de middag is een goed idee!!!! neem het er nog maar even van.

Naat: mmmm harde buiken??? hihi spannend allemaal lijkt mij nu het allemaal dichter bij komt. De mijne moet minstens tot de 37 weken blijven zitten hoor want ik wil graag thuis bevallen.

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ Krisje, wat fijn dat je al een bezichtiging hebt. Hopelijk is het helemaal naar je zin en kun je weer snel op jezelf gaan wonen. Hoe lief ouders ook zijn, je wilt toch een eigen plekje, toch?

@ Super, goed dat je nu meer kunt genieten van je zwangerschap. Het is ook niet niks allemaal. Gelukkig hebben ze dat op het werk ook ingezien en heb je nu meer tijd voor jezelf.

@ Sabrina, af en toe gewoon de boel de boel laten en lekker gaan liggen hoor. Hoor mij nou, ik vraag me af hoe ik het ervan af ga brengen als ik meer moet rusten haha. Ik ben ook geen stilzitter. Maar het is voor een heel goed doel.

@ Manon, lekker in de tuin werken. Jij hebt het beste weekend van het jaar ervoor uitgekozen lijkt het wel. Bij jou dus ook al een buikje. Misschien is het toch al van de baby('s) want als je van een tweeling zwanger bent zie je het wel iets eerder.

@ Jojo, ik zal foto's maken van mijn buikje, al is het nog niet echt veel. Met jou en Charlie alles goed? Gelukkig drinkt ze nu veel gemakkelijker.

Ik ga vandaag lekker rustig aan doen. Vanavond naar het concert van de 3j's en morgen komt er weer bezoek. Nog meer mensen die het nog niet weten en morgen alles horen. Maandag ga ik lekker naar mijn zus toe over allerlei zwangerschapsdingetjes hebben.
    Allemaal een heel fijn lang weekend!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

Heerlijk weer is het he?!?! dat is natuurlijk ook goed voor mijn (en jullie?) humeurtje... :) Verder natuurlijk ook een betere werkweek op mijn werk gehad, én gister contact gehad met Theo.. Hij zocht het contact...! dus meneer is wel geintereseerd volgens mij... ;) maandag een date, met de Theo uit Ridderkerk ;). Terrasje pakken in Breda.. En dan vrijdag ook nog een bezichtiging.. Dusss ben benieuwd..
    én ook nog een oude bekende die geinteresseerd is in Kris... Ben ik dan toch leuk :p
    Gister klapte alleen een stuk voortand af.. Heel lullig plek, en het was al een keer behandeld duss ik mocht vandaag bij de weekendtandarts langs.. Dat is dus ook weer even gefixt (letterlijk!) tussendoor...
    SUper.. wat lief dat je er aan denkt.. Mijn oma heeft heel veel activiteitenbegeleiding. Hierdoor is de eigenlijk de hele dag wel bezig. Met spel, wandelen e.d. Ze weet het alleen zelf niet meer.. Zelfs niet een half uur/ uur later.. Pfuff ze gaat zo snel achteruit.. Volgende week ga ik even bij haar op bezoek.. Wat ze vraagt naar 2 mensen. Het kindje van mijn oudste nicht, en naar mij.. :D dus indruk maak ik wel... :)

Nu op jullie reageren!

@ super.. hoe is het nu met jouw mam? is ze een beetje gewend? of heeft ze het erg moeilijk? en met je pap? heeft hij een beetje 'rust' bij de situatie???
    En hoe is het met het zwanger en rustig aan doen??

@ sab... heerlijk weer om wat te doen in de tuin... :) Niet te veel willen? en het je vent lekker plat geknufd??

@ loestig.. leuk zeg de 3 j's. Mama en ik gaan naar guus... via ah goedkoper aan kaartjes gekomen.. :D leuk leuk leuk.. EN dan morgen alweer de trotse zwangere mogen zijn :) Heerlijk zeg!

@ manon... ook al weer zo lekker in de tuin bezig... nog maar 6 nachtjes slapen en je krijgt je echo al!! en we moeten echt weer een daten binnenkort.. Wil je buikje, je huisje, je ventje en de terrasjes van ridderkerk (hebben ze die ;)) wel een zien!

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Kris: wat leuk dat je zo snel al een bezichtiging hebt! Snap dat je ouders het niet makkelijk vinden, maar van jouw kant kan ik me ook wel voorstellen dat jij graag weer je eigen plekje hebt. Leuk dat je contact hebt met een leuke jongen, ben benieuwd naar je date! En natuurlijk ben je leuk!
    Had nog een Clomid vraagje: hoeveel heb jij geslikt? 50 en ook 100 toch? En had je bijwerkingen?

@Loestig: hoe is het concert geweest?? Veel plezier bij je zus morgen!

@Manon: je echodag komt zo dichtbij! Spannend hoor! Dagen vliegen vast voorbij als je genoeg te doen hebt!

@Sab: fijn dat je mannetje weer thuis is? Domme vraag, haha!

Ik neem vanavond mijn derde pil, in totaal moet ik er 5 nemen deze ronde; cyclusdag 3 t/m 7. Dan zou ik rond CD17-19 mijn eisprong moeten hebben. Op dag 21 moet ik bloed af laten nemen, 1,5 week later weet ik dan of ik een eisprong heb gehad. Ben benieuwd of ik iets voel/merk. Snap dat je het niet helemaal bijhoudt hoor Manon! haha.

Fijn (lang) weekend allemaal!!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi mutz...

ik ben de ervaringsdeskundige ;) ik heb 50, 100 én 150 geslikt... de enige bijwerkingen die ik heb gemerkt zijn: erge stemmingswisselingen. Huilen om een scheet en kwaad worden om niets.. (maar ja dat was bij leon dussss lag misschien ook wel aan hem :D haha) en last van mijn huid. Had meer acne (maar dat heb ik nu ook dus dat zou ook een uitwerking kunnen zijn van het stoppen met de pil) verder weet ik niet meer zo goed bijwerkingen te herinneren. Dus misschien dat ik er meer had, maar dat ze nu al uit mijn geheugen zijn verbannen :)
    Krijg jij ook geen follikelmetingen..?? was ik nou de enige die 3 x per week naar het z'huis mocht sjeesen daarvoor :( Ik moest hetzelfde doen als jou mutz, maar dan vanaf cd 14 voor fm tot ze zagen dat ik een ei had gehad. In mijn geval gebeurde dat niet bij 50 gr. Dus mocht ik gelijk aan de primolut. Bij 100 en 150 gr twijfelden ze door de fm en mocht ik ook bloedprikken. Toen hier de uitslagen negatief waren mocht ik aan de primolut..
    Zo weer al mijn clomid ervaringen op papier voor je mutz!

Fijn weekend meiden! nog 2 dagen genieten :D

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo ben weer aan het werk, nou ja ben aanwezig. Afgelopen donderdag flipte er een boefje nogal erg en moest ik de kamer uitvluchten. Hij is toen door 5 collega’s weer naar zijn cel gebracht. Gevolg: ik mag nu ook geen vastzittende boefjes meer afhandelen.

Wat een heerlijk weer is het zeg!! Boffen dat ik vanmiddag gewoon naar huis mag.
    Even snel reageren.

Kris: wat leuk weer een date!!! En TUURLIJK lig je nog goed in de markt! Wat een pech van je voortand. Lekker ook op zo’n opvallende plek. Fijn dat er veel gedaan wordt met je oma. Jammer wel dat ze het meteen weer vergeten is. Ik was gister bij mijn moeder en heb haar in de rolstoel gezet en ben lekker even gaan wandelen. Ze zei toen: “ik vind het nu echt niet meet leuk hoor, dat ik hier moet blijven”. Zo sneu....haar weer uitgelegd dat het echt niet anders kan. Dat snapt ze dan ook wel weer maar ze is gewoon nog erg boos en verdrietig. Hoop dat dat snel beter gaat. Verder word ik al behoorlijk dik!!!! :) ben al 10 kilo aangekomen....en krijg al een flinke buik, waar gaat dat heen???? Zal snel even wat foto’s plaatsen.

Mutz: oh spannend hoor nu met de clomid. Ik duim zo hard dat het gaat werken!!!!!!!! Het moet gewoon....en het is jullie zo ontzettend gegund!

Loestig: jeetje 14 weken alweer! Leuk hoor om het aan iedereen te vertellen. Lekker geen geheimen meer en moeilijk doen. Hoe voel je je verder?

Sabje: blijf je je een beetje rustig houden? De bloeddruk moet wel goed blijven nu!!!!!

Manon: de 28ste komt nu langzaam dichterbij. Wat ontzettend spannend zeg!!!!

Deel Deze Pagina