Super wat erg dat je je moeder zo moet achterlaten. Ik kan begrijpen dat ze het niet leuk vindt daar. Het is voor jou en je vader dan wel extra moeilijk om haar daar te laten. Ik hoop dit zelf nooit mee te hoeven maken. Ik zag nog geen foto van je buik, maar die moet je maar snel plaatsen. Krisje gaat helemaal los!!!! haha je lag altijd al goed in de markt, maar dat merkte je niet omdat je zelf nog steeds twijfelde over Chris. Maar zo'n heerlijk zonnetje, het zicht op een eigen stek en je opgewekte humeur maken er meteen weer een onweerstaanbare vrouw van Mutz tjee zeg waar je allemaal op moet gaan letten met die Clomid. Vergeef me als ik het nu al bijna niet meer snap. Ik hoop gewoon voor je dat het heel snel een regelmatige cyclus mag zijn met een geweldige eisprong. Daar duim ik voor, dan doet de Clomid hopelijk zijn best. Het concert gisteren was echt geweldig!!! Wauw wat kunnen die muziek maken zeg. Echt alle nummers zijn helemaal top en live zijn ze zelfs nog beter als op de cd, dat maak je niet zo heel vaak mee met artisten. Echt een aanrader. Zo ik ga nu lekker in de tuin zitten tot het bezoek komt.
hey meiden..pff vandaag veel gedaan in de tuin en onszelf getrakteerd op een heerlijke salade met kaasfondue en sorbetijs na! Morgen weer zo'n dagje en we schieten dan al aadig op! iedereen een leuk pinksterweekend tot nu toe? Aan het weer zal het niet liggen.... Ik zet ff mijn buikfoto's op deeltje 3...
Wauw al een klein buikje Manon. Ik denk toch dat het wel minimaal een tweeling is. Ik zag pas sinds afgelopen week echt iets. Ik heb ook foto's gemaakt. Moet even kijken of het me straks lukt om te posten.
Hey ladies, uhm, juist, lees: verbouwereerd-modus... ik heb twee foto's ge-upload op de club.... Volgens de 2(!!) testen vanochtend ben ik zwanger!! Uhhhh.... die zag ik niet aankomen.. Xx
Julesz waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??????????????????? GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!! Wat gaaaaaaaaaaf!!!! OH jeee deze zag ik dus ook niet aankomen! Oh wat gun ik jou dit zeg! Ik sta te stuiteren hier!!!!!!!!!!!! Dacht kom alleen ff lezen omdat Charlie zo moet eten maar hier moet ik op reageren!!! WHOEHEOHOEHOEHOEHOEEEE!!!!!!!!!!!!!! WAT GAAAAAF!!!!!!! Hoe
hahha in mijn enthousiastme druk ik op send! Hoe reageerde manlief??? Oh wat ben ik blij voor je!!!!! Dikke knuffelllll!!!
Oke mijn ogen ploppen er bijna uit ....ZWANGERRRRRRRRRRR, GEFELICITEERD Julesz!!! Dit is wel bizar op de meest leuke manier.
Hihi, ja absurd niet? Haha Jojo, ik moest erg lachen om je reactie en in al je enthousiasme op send drukken... , ja we zijn super blij. Maar ik geloof er nog niets van. Hoewel mijn buik ook wel flink opgezet was en meer dingen die achteraf wel signalen waren. Maar ja, die signalen daar had ik wel tabak van inmiddels..
Juleszzzzzzzzzzzzzzz................................waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meid GEFELICITEERD. Wat ontzettend spannend zeg!!!!!!! EIndelijk zeg......enig idee hoe ver je dan moet zijn? Wauw zeg! wat een fijn nieuws... Ga meteen even deel 3 bekijken....
Waaaaah!!! Julesz, wat super zeg!! Die hebben we allemaal niet zien aankomen geloof ik! GEFELICITEERD!! Ben blij voor je
HELEMAAL GEWELDIG JULESZ!!!! whahaha straks ben je nog verder dan ik.... Ik heb ook een reactie op deel drie gezet voor je omdat ik het daar als eerste las...meid wat geweldig...wordt het al een beetje echt voor je of ben je nog aan het bijkomen en wennen aan het idee
WHWHWHHWHAHAHAHA, zit ik heel hard op de bank te brullen; haaaaaaaaaa.......is zwanger (echte naam gebruikt) zit Mark me echt glazig aan te kijken.....ja eeeeh sorry, ik weet niet wie wie allemaal is hoor op het forum....Jeetje Julesz super, super, super!!! Enne wat nou zou "bizar" is; je bent vorig jaar op 24 mei gestopt zie ik aan je banner en wat is het vandaag???? Juist ja; 24 mei YES, ga meteen Sab smsen hahahaha.....
Ohww wat zijn jullie lief! Hartverwarmend jullie reacties hoor. En Bietje, ik brul zo mee hoor. Om alles! Nu je het zo zegt, 23 mei heb ik volgens mij mijn laatste pil geslikt...Bijzonder hoor! Ik kan er nog niet over uit.... Zal morgen even bellen voor een afspraak. Keep you all posted. Liefs, Julesz
En dat smsje heb ik natuurlijk gekregen, maar de lap stond al uit... Juleszzzzzzzzzzz yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd.. Heb je al gebeld?? Wanneer mag je heen, enz enz enz... wat leuk leuk leuk... Dikke kus
Spannend Julesz! Ik denk dat je best snel een echo zal krijgen omdat je zelf volgens mij ook niet precies weet hoever je bent toch???? Straks ben je gewoon al 3maanden heen whahahahahah dat zou toch een giller zijn! Mijn zus heeft dat bij de eerste en bij de 2e ook gehad En jij maar denken goh wat krijg ik een dikke pens hahaha moet sporten!!!! whahah neeeeeeeeeeeej hoor je mag lekker schransen zoveel je wilt want dik word je toch wel maar nu om een rede waar je happy van wordt!!!
OH en Sab kreeg ik gisteravond toch ineens de kriebels en had ik zo sterk het idee dat je bevalling begonnen is!!!!! Maar je bent nog online geweest dus zal wel niet hahah Misschien bij Naat!
JUlESZ RULESZ!!!!!!!! Oh GEWELDIG zeg. Dat noem ik nog eens nieuws. NIemand, zelfs jijzelf had dit zien aankomen. Dat is toch helemaal geweldig. En ik zag net als Bietje inderdaad dat je volgens je banner op 24 mei vorig jaar bent gestopt. HAha. Helemaal te gek!!!! Misschien dat zo'n stap naar de HA je gerust stelt en dat het dan gewoon lukt. Helemaal TOP!!! Heb je al gebeld naar de VK?