Ja, bij die tent ben ik wel langs geweest Krisje...hahaha ook toevallig. Pas was er ook bij ja en mijn hele schoonfamilie Hoezo kwam je niet ff aanrennen geen klik!?! Dat weet hij idd wel heel snel, ach laat t lekker over je heen komen, en live by the day, je hebt gelijk meid. Sab vandaag dus volle maan...nou ik vind het prima hoor, hij mag van mij vandaag komen...maar of die daar ook zin in heeft, merk er nog niets van tot nu toe. Ga zo even naar lidl een motorhelm halen voor meneer en dan boodschappen doen wie weet begint het spontaan daarna Hou jij het op volgende maand dan whahaha 1979 Hyves gebruiken we niet zo heel veel meer, soms voor bepaalde dingen, maar tis altijd wel leuk om er foto's te plaatsen of iets... Ik ga me ff gauw douche en dan naar de winkel en dan vanmiddag naar de VK heb er zin annnnnnnnnnnnnnnnn!
Goedemurge, Dikke buiken dames hebben jullie een beetje kunnen slapen vannacht? En de net zwangere...gelijk gaan eten om de misselijkheid tegen te gaan of viel het allemaal mee vannochtend. Manon:Vandaag voel je je vast weer een stuk beter. En niets doen mag wel hoor. Weet dat het niet goed voelt, maar probeer je eraan over te geven (mmmmm niet letterlijk oppakken het laatste woord). Eindelijk is het dan morgen 28 mei, whaaaaa de grote echo dag komt nu echt dichtbij. Wou dat ik stiekem mee kon kijken.... Super: En je vakantiegeld er doorheen gejaagd in de stad? Hoe gaat het nu met je vader. Kan hij zijn draai een beetje vinden thuis? Wanneer gaat jouw verlof eigenlijk in? Bietje:Hoe gaat het nu met je? En op het werk? Zijn de problemen opgelost of willen ze jullie nog steeds uitelkaar halen? Zou wel een echte rotstreek zijn. Kris: Goed bezig met je klasje!!!! Knap van je dat je het onder controle heb gekregen. Die ervaring kan je mooi in je zak steken. Morgen dus de bezichtiging. Leuk dat het een nieuw appartement is. Je bent in gedachten zeker al alles aan het inrichten?? kom later terug.... Tim is wakker
Smits...je hebt gelijk, ik voel me vandaag een stuk beter gelukkig,het kon ook eigenlijk niet veel slechter dan gister...ik moet vandaag gaan werken om 15:00 dus het is maar goed ook dat ik me beter voel...alles goed met Tim en jou? Naat...weer naar de VK vandaag...wel veel hoor elke week, waarvoor is dat eigenlijk? Ik zal het ook wel gaan krijgen natuurlijk maar ben wel benieuwd alvast... Krisje...Jammer van Theo maar er zijn meer fish in the sea hoor meid!!! En Ridderkerk heb je dus al een beetje gezien....grappig hoor... 1979...nou hopelijk zijn de testen niet nodig en was het nu raak en anders zijn ze wel fijn trouwens als je een beetje redelijke cyclus hebt...Of ik het idee heb of het er twee zijn..? Ja en nee...ik vind het zo moeilijk, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, ik ben nog nooit eerder zwanger geweest...Maar als ik kijk naar de buikjes van anderen en naar hoe vroeg ik positief testte en hoe vroeg ik symptomen had, dan denk ik van wel (al kan dit kan ook gewoon bij een eenling...) Sab..hoop idd dat hij gaat indalen..daar is het wel tijd voor toch? Dat je maar 1 ding kan doen op een dag is toch niet zo'n ramp..je bent lekker vrij en hebt zo elke dag tijd om wat te doen en verder lekker uitrusten en rustig aan doen hoor...opgezette enkels lijkt me minder fijn..kom je nog wel in je schoenen dan? En morgen weer Gerrit zien!! Jeeeh! krijg je nog steeds uitdraaitjes mee van die echo's?
@ Manon..wat fijn dat je je wat beter voelt. En ik krijg niet elke keer een echo hoor. De laatste keer wat de 20 weken echo dus dat is alweer een eeuwigheid geleden, whahha... En onze pretecho op 6 april. Bij de controle gaan ze altijd even voelen en hartje luisteren. Ben ook wel benieuwd of ze een schattig kunnen maken hoe groot de spruit is... En jij nog een nachtje slapen...SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben echt zo ontzettend benieuwd hoeveel het er zijn... @ Smits...Tim alweer in slaap gevallen?? Het is zeker wel een tevreden lekker mannetje?? @ Kris... die Theo weet niet wat hij laat lopen joh...en soms duurt het gewoon wat langer om je ware liefde te ontmoeten, maaaaaaaaar als het zover is, dan weet je het meteen...Dikke knuffel
grrrrr gooien ze me op mijn werk weer zomaar de nacht in!!! ben zo kwaad!! het is maar voor 1 nachtje maar over 2 weken zou ik dan 4 nachten moeten! Ik ben 's avonds om 10 uur al op, hoe moet ik dat doen?? :x Sorry hoor ff ego...
Kunnen ze dat zo maar zonder overleg doen dan Manon?? Weten ze op het werk dat je zwanger bent? Misschien moet je toch even aan gaan geven dat je dat gewoon niet trekt.. Je bent al extra vermoeid als je zwanger bent en dan ook nog nachtdiensten gaan draaien, gooi je lekker je biologische klok in de harrie warrie.... Mijn advies..gesprekje met the boss gaan voeren...
Ik heb net gebeld want ik had ook een voicemail van mijn chef. Hij had het willen vertellen voor het rooster uitkwam maar kon mij niet bereiken, en dat klopte..ik lag in bad... Volgende week is maar 1 nachtje dus dat vind ik niet zo erg...en ze kunnen echt niet anders omdat er gewoon niemand beschikbaar is dus dan mag het ook volgens de wet. Hij vroeg net wel of ik zometeen wat eerder wil komen want hij wil even praten...dus dan kan ik neem ik aan kenbaar maken dat ik de nachtdiensten niet wil draaien zolang ze niet heel erg omhoog zitten... pfff gedoe zeg...mijn aanvraag ouderschapsverlof gaat ook al zo moeizaam..misschien kan ik het zometeen daar ook nog even over hebben. Ik heb nu vrije dagen in mijn rooster die ik wil omruilen met andere dagen zodat ik voortaan op maandag en dinsdag werk en mijn nachtdiensten en de zaterdag nog(na de bevalling he). En er gaan dan ook 2 daagjes af. Maar hier wordt heel moeilijk overgedaan...Ze zouden er nog wel naar kijken dus ben benieuwd. Ik heb inmiddels zelf de FNV gebeld en die zeggen dat ze mijn verzoek gewoon moeten inwilligen tenzij het bedrijf lijdt hieronder...en dat is niet het geval dus... Sorry hoor..dit zit me al een paar dagen dwars en het moet er ff uit...*frustraties*
He meisjes, zo eindelijk weer wat gekletst! Smits: ga vanavond mijn 13de maand er door jagen..... heerlijk. Mijn broeken kunnen echt niet meet hoor. Moet helemaal onderuitgezakt op een stoel zitten anders doet het zeer. Was vanmorgen op gesprek bij de burgemeester en dan moet je natuurlijk wel rechtop zitten....begint die kleine toch te schoppen en te bewegen...en ook de hik voelde ik voor het eerst. Was dus niet echt aan het opletten. VAst een goeie indruk gemaakt op de burgemeester, mmmmm.... Een aantal van jullie vroegen er naar mijn mams. Tja ze is opstandig, jeetje net een een peueter in de nee fase......ja ik zit er nu om te grinniken maar leuk is het eigenlijk niet. Ze is gewoon echt boos over de situatie. Heb haar gister iets wat harder geprobeerd duidelijk te maken dat de situatie niet gaat veranderen. Dat ik het bergijp maar dat ze er echt wat van moet maken anders wordt ze dood ongelukkig. Ben benieuwd of ze er zich wat van aantrekt???? Lastig hoor. Kris: zooooo genoeg aandacht van de mannen. Dat is zeker wel snel besloten van Theo. MMMM beetje vaag. Naat: haha ik denk dat sab gelijk heeft hoor met de volle maan. Las namelijk gister in een boek van verloskundige en gynacoloog dat waterige afscheiding een teken kan zijn dat het bijna gaat beginnen....... Manon wat vervelend dat gezeur over die nachtdiensten en ouderschapsverlof. Hoop dat het gesprek wat opleverd..... Naat: hoe was het bij de vk? lijkt me aan het einde wel steeds spannender om heen te gaan. Oh ik weet het verder even niet meer, sorry!!! Julesz nog nieuws?????
Super dat is niet leuk als je moeder zo reageert. Je voelt je dan zo vervelend, maar inderdaad het kan helaas niet anders. Hopelijk heeft ze snel ook weer haar goede momenten. En inderdaad gewoon wat geld over de balk gooien, heerlijk!! Dat kan zo opluchten. Krisje de mannen zijn vreemde wezens, en dan zeggen ze dat wij dames niet te peilen zijn haha. Gewoon van het leven genieten en natuurlijk lekker je huisje bekijken. Ik ben zo benieuwd hoe je het vind en of je het gaat huren/kopen (wat was het nou ook alweer??) Nathalie nog even aftellen. Het kan nu ieder moment daar zijn. Manon wat vervelend zeg dat ze zo moeilijk doen over je uren en je ouderschapsverlog. Hopelijk kom je er snel uit met je baas. Ze mogen dat toch niet zomaar opzij schuiven en niets mee doen? Of heb ik het helemaal verkeerd? En morgen je echo. ZOOOO Spannend. En Julesz voor jou ook spannende tijden, oh ik duim zo hard voor je. IK ben zojuist nog bij de VK geweest, mooi het hartje kunnen horen. Echt heel grappig de hartslag werd op een bepaald moment trager en daarna weer sneller. Blijkbaar bewegen ze dan over de navelstreng, of ze knijpen er even in waardoor de hartslag even afneemt. Grappig zeg. Op 2 juli heb ik een afspraak voor de 20 weken echo. Het gaat zo snel.
Alles was goed bij de VK met onze kleine man! Lag goed met zijn hoofdje ingedaald en was 1 kilo aangekomen in 1 week, is volgens de VK ook netjes. Ik had nu de VK die mijn moeder ook had toen ze zwanger was van mij, heb 30 minuten binnen gezeten met al dat geklets, mijn mams had zelfs een foto meegenomen van de VK met mij als baby! Was wel leuk. Volgende week donderdag weer om dezelfde tijd bij dezelfde VK. Ik heb 3/4 verschillende dus weet niet wie er bij de bevalling bij is. Super wat vervelend van je moeders reactie, ook wel heel begrijpelijk maar zeker ook moeilijk voor jou en ook voor je vader. Hopelijk gaat t beter straks. Veel plezier voor vanavond om je 13e maand er doorheen te jagen zal je vast en zeker gaan lukken! Manon fijn dat je je weer beter voelt. Wat vervelend van die nachtdienst. Weten ze op je werk al dat je zwanger bent of heb je dat nog niet bekend gemaakt? Nog 1 nachtje dan eindelijk de ECHO! Ben echt zo benieuwd of het er 2 zijn, hoelaat moet je? Kris morgen dus een bezichtiging, spannend hoor. Loestig fijn dat het hartje goed te horen is bij jullie kleintje, ik vind dat altijd een hele geruststelling als het goed te horen is, toch weer die bevestiging. 2 juli dus de 20 weken echo, daar zitten we zo. Super wie weet met volle maan. Ik voel nog niets waaraan ik zou kunnen denken dat t is begonnen hoor. Alleen dat slijm/afscheiding. Had het er net nog over met de VK, maar als het slijm zou zijn hoeft t ook nog niet direct te beginnen, kan gerust nog mijn tijd uitzitten tot 40 weken nouuuuuu ik hoop toch volgende week hoor, die buik gaat echt steeds meer in de weg zitten alhoewel ik er nog wel ieder moment van geniet. Smits dus het hartje van Tim wordt gewoon via het Consultatiebureau in de gaten gehouden, gelukkig hoef je er verder geen zorgen over te maken. Nou ik eet strakkies lekker bami bij mijn tante, lekkerrrrr! Pas is weer overwerken, al heel de week, druk mannetje
Ohja Manon vanaf 36 weken ga je bij mijn VK iedere week voor controle naar de VK. ik weet niet hoe het bij jou zou zijn maar volgens mij is dit bij veel verloskundigen zo.
een spijkerbroek, een korte broek, een super gave rok en een nog veel gaver jurkje.................Jeej.....heerlijk weer een mooi zittende en ruime broek. En dat jurkje en die rok kunnen ook nog als ik niet meer zwanger ben...... hihihi Laat de zon maar komen....ik ben klaar voor mijn nieuwe outfits met slippertjes Naat: fijn dat alles goed was bij de vk! Manon: oh wat spannend morgen is het zover! eindelijk......hopelijk is je gesprek op je werk goed gegaan???? Sab: hoe is het met je bloeddruk? voelt het nog goed? Bietje: hoe is het met jou? nog nieuws of veranderingen? Loestig: ik vond de tijd tot de 20 wk echo zooooo langzaam gaan. Bij jou dus een andere ervaring. Leuk om het hartje te horen. Ik heb een angelsound dus luister ook regelmatig. Fijn te lezen wat de oorzaak is van het soms langzamer gaan kloppen.....en 2 juli dat is mijn laatste werkdag Smits: dat vroeg jij me volgens mij ook??? 2 juli is dus mijn laatste werkdag. Mutz; merk je al wat van de clomid????
Hey ladies, Ik weet niet meer wie het zei, maar idd er wordt alweer wat meer gekletst. Gezellig.. Manon, hoe ging je gesprek met je chef? Waar wou hij/zij het over hebben? En heb je het ouderschapsverlof nog bespreekbaar kunnen maken? Suf dat er moeilijk over gedaan wordt. Dat vind ik wel zo suf. Aan de ene kant willen ze dat vrouwen gaan werken maar aan de andere kant willen ze dan niet flexibeler/anders denken.... Goed dat je het hebt uitgezocht. Super, wat fijn dat je los bent gegaan in kleding kopen. Dan voel je je waarschijnlijk ook tien keer zo mooi. Ja toch? Goed zo! Knap trouwens dat je iets harder je moeder hebt proberen duidelijk te maken de situatie is.. Lastig hoor. Hoe komt de boodschap over/blijft het hangen/wordt ze niet nog dwarser.. Misschien heeft het ook nog even de tijd nodig... Smits, wat een moeilijke beslissing om de bv af te bouwen. Maar wel een goede! Want je was er niet gerust op he? En dus vertrouwd op je gevoel wat het beste is.. Apart he? Dat Tim dan gelijk ook langer doorslaapt, dat het zo'n impact heeft uiteindelijk. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie zelf ook wel fijn is om even wat meer slaap te kunnen pakken.. Sab, moest wel lachen om de kenkels. Lekker lomp. Klinkt als klompen, ik bedoel, doet me denken aan. Klinkt als, lijkt me niet goed want dan moet je het wel HEUL bijzonder uitspreken Bietje, hoe is het, hoe is het op je werk. Hoe gaat het met het idee voor een boek, is er nog gesproken over de toekomst met je mannetje? Zit er nog wat beweging in? Naat wat lollig dat Kris je ws gezien heeft! Wat is Nederland toch klein. Fijn dat alles goed was met de beeb.. Bevestiging is toch altijd fijn. Gelukkig, 1979, Mutz alles gut? Loestig, wat gaaf dat alles goed te horen was, was je van te voren zenuwachtig? En hoe is het met de symptomen en je zwanger voelen? Kris, doe je verslag van de bezichtiging? Zijn er veel kijkers? Of ben je de eerste kandidaat? X Ik ben vast iemand vergeten. Sorry in dat geval.
Joehoeeee vandaag is het ECHODAG voor Manon. Meid veel plezier met de eerste aanblik van jullie kleintje(s).
Gisteren ging best nog goed met mijn chef, hij wist eigenlijk gewoon niet hoe het werkte met die nachtdiensten, als ik met een zwangerschapsverklaring kom dan is dat iig in orde. Ik zie het gewoon echt niet zitten om ze te werken..ben zo moe 's avonds..de avonddiensten zit ik al om 9 uur te geeuwen en dan moet ik nog 2 uur. En voel me ook niet bijster lekker...denk echt niet dat ik nachtdiensten zal redden en dnk dat ik me alleen maar zieker zal gaan voelen ervan..pff nooit gedacht dat zwangerschap nog zo zwaar zou zijn..al verschilt dat per persoon natuurlijk..misschien speelt leeftijd hierin ook een rol? Ook ben ik wel een beetje bang dat door dat hele onregelmatige ritme van nachten de kleine minder goed groeit en ontwikkeld e.d....Je lichaam is dan toch meer bezig met jou op de been houden(want nachten zijn best zwaar) en heeft lijkt mij dan minder 'tijd' en voedingsstoffen voor de kleine. En ook haar/zijn ritme wordt verstoord, ander tijden eten, andere tijden slapen en baby's hebben juist een regelmatig ritme nodig..lijkt me ook als ze in de buik zitten toch?? Het ouderschapsverlof is iets lastiger, ik mag wel andere dagen kiezen maar niet minder...omdat het dan het bedrijf schaadt. Mijn plek moet dan opgevuld worden door teveel verschillende mensen die er dan te weinig zitten om het werk goed te kunnen doen. Ht klopt idd want het gebeurd nu ook al en er worden teveel fouten gemaakt waar het bedrijf dus onder lijdt. Mijn werk is druk en als je een fout maakt kan het ernstige gevolgen hebben dus fouten daar zijn niet gewenst... Ik weet dat ze op deze fronten gewoon gelijk hebben en ook alleen hierop mag ouderschapsverlof ontzegt worden. Dus zijn we nu aan het kijken of ik misschien naar 2 dagen in de week kan en dan een andere functie...dit wil ik zeker weten als het er twee blijken te zijn. Is het er 1 dan wil ik nog kijken of ik op mijn huidige functie wil blijven maar dan dus alleen andere vrije dagen uitkies ivm de opvang....In dit geval moet Bart het ouderschapsverlof nemen, maar dat zou dan maar om 2 dagen in de 4 weken gaan dus... Maargoed ze zijn nog steeds aan het kijken naar mogelijkheden voor mij en ik heb volgende week weer een afspraak...Dus ik wordt gelukkig niet met een kluitje het riet ingestuurd... Ik blij! Want de vorige keer leek het echt alsof ze iets hadden van ..nee en klaar...misschien gewoon een slechte dag gehad mijn chef..hij had toen ook niet echt veel tijd...en nu alle tijd genomen ook voor me..voelt veel beter nu iig... heb echt zin in de echo!!! oh en leuk! mijn schoonzusje kwam vanochtend langs met de kleine, dus kon ff oefenen, flesje gegeven. En weer paar keer stil gekregen toen hij ging huilen...
Whiehoe...Manon...vandaag is de dag... 13.00 uur he..zal aan je denken als ik bij de VK zit... Laat je snel weten hoe het gegaan is...Veel plezier een vooral GENIET.... Fijn dat je een goed gevoel over aan het gesprek overgehouden hebt... En vervelend dat het met het ouderschapsverlof dan niet zo makkelijk gaat. Ben wel blij dat ik die stress niet gehad heb, maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen stress punt. En wat betreft de groei van de kleine, volgens mij zit dat wel goed hoor. Die kleine pakt gewoon lekker alles van jou wat hij/zij/hen nodig hebben, dus dat komt wel goed schatje.....
Manon nog maar een paar uurtjes ik ga heeeel hard aan je denken en hopen dat het er 2 zijn! Onze eerste forum tweeling!!!!! Sab hoe is het met je kenkels???? Smits wat goed dat je er zo achter staat om de bv af te bouwen! Moet een opluchting zijn he lekker hoor! En 7uur slapen s nachts wat knap van die grote kleine TIm!!!! Naat zit hij nog waar hij zitten moet??? Begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden naar de naam van jullie mannetje! Ik denk aan Iwan of Jayden ofzo! Oh en over het afspreken ik vind het prima! Maar wel zo eerlijk als we dan naar jou toe komen Smits, want jij bent de nieuwste mama! Ik moet 17juni weer werken maar natuurlijk niet de hele week dus roep maar wat dan kijk ik of ik kan! Leuk! Ben super benieuwd naar Tim. Super lekker dat je zo flink geshopt hebt! Vind je ook niet dat in de positie kleding je buikje veel mooier uitkomt???? Hij lijkt dan groter! Pronken maar! Wel erg lastig met je moeder dat ze zoveel weerstand geeft. Gaat het een beetje met je vader??? Ik reageer later meer want Charlie wordt wakker en ze is ziek het arme kind. Gisteren naar de huisartsenpost gebeld omdat ze koorts had en moesten gelijk komen. Dan schrik je toch wel even. Maar het is "gelukkig" een "gewone" buikgriep. Duurt 2 tot 3 dagen. Dus ja we zitten tot onze ellebogen in de stront bij elke scheetje wat ze laat! Sneu he!
OH en Kris wat zit je goed in de mannen! Die Theo is gewoon een koekwaus (zo zeggen ze dat toch in brabant!! ) Geniet van de aandacht! En top dat het zo lekker gaat op je werk!
Oh Jojo dat vind ik altijd zo zielig als kindjes ziek zijn. Hopelijk is ze snel weer beter. En die poepluiers, tja dat is nu natuurlijk geen pretje. Manon goed dat het gesprek nu beter is gegaan. Hopelijk komen jullie er samen uit. En vanmiddag de Echo zo spannend. Hoe laat was het ook alweer?