Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Over 9 minuten weet manonnie of ze een tweeling krijgt!!!!!!!!!!!!!! whoehoe!

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jeej manon is aan de beurt!!!!! heel veel plezier.

Zooooooooo spannend!!!!!

3. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jojo: wat vervelend dat Charlie ziek is. Kan me voorstellen dat dat even schrikken is. Hoop dat het snel beter gaat met haar! Mijn vader heeft zo nu en dan weer een goeie dag. En dat geeft mij weer hoop en een goed gevoel. Hij komt er wel. Ga zo even thee drinken met mn mams. Kijken of ze alweer wat aardiger kan doen.

Manon: toch deels een prettig gesprek gehad dus. Hopelijk kunnen jullie een middenweg vinden.

Kris: hoest met de smsjes van al je mannen ;)

Julesz: al een beetje bekomen van de eerste test schrik??? hoe voel je je verder? Ga vanmiddag zien hoe nukkig mijn moeder nog is.

Nog een vraagje aan alle (ex-) zwangere; hoeveel zijn jullie uiteindelijk in totaal aangekomen? ben ik wel benieuwd naar. Ik zit nu al op 10 kilo :$.

4. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Manon: weet je al wat???? ;);)

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Super..heb je ook een sms van Manon gekregen?? Anders stuur ik je even een pb-tje als je nog niets weet. Hoe was het bij je moeder? Was ze alweer iets positiever? En over het aankomen qua kilo's.. tja..gevoelig onderwerp.. Ik zat een hele tijd rond de 13, maar in de afgelopen 3 weken is er opeens 6 bijgekomen, wat een totaal maakt van 19...pff hoop niet dat er de laatste 5 weken nog 2 kilo per week bij komt..dan ben ik echt een olifant en niet alleen in mijn enkels, haha.. Volgens de VK kan de toename door hoge bloeddruk en vocht komen, maar bloeddruk was goed..Dus de enige die last heeft van die kilo's ben ik, haha..Komt wel weer goed na de bevalling (ooit)....

Controle bij de VK was weer in orde. Nu hoef ik pas over twee weken weer en dan zonder potje pis, hahha... Hij vroeg of ik het, in verband met Bietje haar geschiedenis, niet fijn zou vinden om nog een echo te laten maken... maar natuurlijk vinden wij dat fijn, heel graag zelfs. Maandag dus maar even bellen voor een afspraak.. Hij melde ook nog even dat het geen kleintje was wat in mijn buik zit, haha.. Nou ja we wachten het maar even af..

@ Naat... alles nog rustig daar in uwe buik??

6. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    In de eerste twee weken van juni kan ik 4,5,6 8 en 9 juni. Later in juni staat er nog zo goed als niets.

Manon: Hoe gaat het? Hebben ze nog iets kunnen zeggen over hoevaak dit voorkamo of iets dergelijks.
    Oja Manon, volgen sbij is het in ieder bedrijf zo dat ze vervanging moeten regelen wanneer iemand ouderschapsverlof opneem. Uren moeten toch opgevult worden. Vind dat ook dat je baas er te makkelijk vanaf komt zo. Zou het er niet bij laten zitten.
    Je kleintje pakt alles wat het nodig heeft in je buikje. Jij komt al gelijk op de tweede plaats, maak je dus daar maar niet druk om.

Julesz: Al aan het idee gewent? Ik ben totaal 7 kilo aangekomen en gelijk weer kwijtgeraakt. Vergeet niet dat ik in het begin behoorlijk ziek ben geweest en daar een paar kilo lichter van ben geworden.

Sab: Leuk en fijn dat ze je nog een echo aanbieden.

Jojo: Arme CHarlie. Drinkt ze wel genoeg voor haar vocht gehalte of geef je al ors??

Oke eten is klaar....reageer later op de dames die nu niet aan bod zijn gekomen

7. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    :( ik heb het smsje van manon ook gehad.

Sab: Ben niet bij mijn moeder geweest. Had er de energie niet voor. Ben op de bank gaan liggen en in slaap gevallen. Dus eigenlijk heel goed voor mezelf geweest. Jeutje 19 kilo....klinkt als heel veel he? hahah zal ook veeeel vocht enzo zijn. Ik ga ook aardig die kant op. Nou ja das voor latere zorg toch? leuk nog een echo!!! wij hebben 4 juni een pretecho....leuk

Smits: eet smakelijk

Manon: meis hoe is het met jullie? xxxx

8. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hee nog geen berichtje hier van Manon, jammer. Ik ga zo even naar onze Club, misschien is daar iets bekend over haar echo. Ben benieuwd hoe het is verlopen.

Sab fijn dat je controle bij de VK goed was en tjaaa geen kleintje...dat zeggen ze tegen ons ook telkens, nou eerst maar eens zien he. Nu dus weer een echo. wel fijn dat er zo over nagedacht word, vind ik hoor.

Jojo wat zielig dat kleine Charlie ziekjes is, gaat het inmiddels alweer iets beter?

Super jeeeeeej je bent geslaagd met shoppen!!! Altijd fijn kleding dat lekker zit en vooral niet te strak zit. Ik ben nu totaal 12 kilo aangekomen, dus dat valt opzich nog mee, volgens mij.

Vanmorgen even in mijn uppie de stad in gegaan, op mijn eigen (slakke) tempo. Kan echt niet meer in een raptempo de stad door hoor. Net ook ff op bed gelegen was zo moe...Nu lekker beneden achter de laptop en straks X-Factor kijken. Ik heb nog zo'n stoer! truitje gekocht, blauw. Kon t echt niet laten hangen...zo leuk!!!

9. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Kan iemand mij anders even een Prive-bericht sturen ivm Manon want op de club is ook niets te vinden...

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ook ik ben erg benieuwd hoe het met Manon is....kan iemand mij ook wat laten weten?

Ik beloof jullie allemaal dat ik dinsdag verslag ga doen over het ziekenhuisbezoek. Dan reageer ik op jullie oke!!!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Gelukkig, ik heb een priveberichtje naar je gestuurd...Alvast heel veel succes voor dinsdag...

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Pfff nou hier ben ik dan met een klein verslagje...ik moest werken direct na de echo(een avonddienst tot 23:00) dus daarom kon ik niet op zp komen. Degene waarvan ik een 06 nummer heb, heb ik direct laten weten hoe het zat...ik hoop dat diegene de rest ook een beetje op de hoogte hebben gebracht...

Maargoed...de echo was een inwendige en ik zag al direct een embryo zitten, ook dacht ik al gelijk dat het er maar 1 was. nadat we dat hadden gevraagd werd dat bevestigd. Maar de arts deed wel een beetje onrustig en ze zoefde maar heen en weer met dan ding om een goed beeld te krijgen, alsof ze iets zocht..en toen kwam het eruit: Ik kan het hartje niet vinden. Ze zei dat ze wel dacht dat ze het had zien bewegen...dus het beeld dichterbij gehaald en stil gezet en toen zagen we een heel trage hartslag. het hoort heel snel te gaan dus net als een knipperlicht. Maar het sloeg echt heel langzaam...niet goed dus...

Ze had het zelf nog nooit meegemaakt dus kon niet zeggen wat dit betekent...daarom moeten we maandag terug om half 11. kijken of het verbeterd is of verslechterd...misschien wel hetzelfde gebleven...het blijft dus afwachten...
    het kan even makkelijk gezegd twee kanten op...of het hartje wordt sterker of het stopt....

Dus wel verdrietig geweest vandaag en vind het zo oneerlijk...hoorde net dat een collega weer opa wordt, de eerste was een ongelukje en het kindje is nog maar 1 en nu de tweede alweer...pfff..ja er zijn ergere dingen op de wereld maar op zo'n moment vind je het alleen maar oneerlijk..hebben we al niet genoeg meegemaakt met dat stomme IVF enzo???

Sorry hoor voor mij ego moment....moest er ff uit..

13. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oh Manon, wat heftig. Helemaal geen ego, je mag hier echt alles spuien. Dit is echt niet leuk, moet je nu ook extra rust houden of helpt dat niet? Hopelijk was het gewoon een momentopname en is het maandag een mooi snel kloppend hartje. Ik duim zo voor je, want je verdient dit kindje zo erg. Ik leef helemaal met je mee.

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Lieve Manon, wat schrok ik van het nieuws! Ik ga van het weekend zo hard duimen dat alles goed is met jullie wondertje! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het als oneerlijk voelt. Het is jullie zo gegund! We blijven positief hier me z'n allen; dat hartje klopt maandag een stuk sterker!!
    Ik laat je weten dat ik aan je denk van het weekend. Heel dikke knuffel!!

En lekker ego zijn, want we verwachten nu niks anders van!

Kus Mutz

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon...tuurlijk gewoon even ego..lijkt me volkomen logische en geen excuus voor nodig...

Ik heb gisteren een aantal andere meiden ook op de hoogte gebracht, dus dat komt altijd wel goed... Hou je vooral rustig en vertrouw op je lichaam. En ja het is ontzettend oneerlijk en jullie hebben inderdaad al genoeg meegemaakt. De duimen draaien hier ook op volle snelheid en maandag gaan we voor een super hartslag...Denk aan jullie..dikke knuffel...

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Tsjeee Manon hoorde het van Sab... Wat een kloterige situatie en natuurlijk mag je dan ego zijn het is niet zomaar wat! Wat de andere meiden ook zeggen jullie verdienen dit kindje zo erg!
    Nu maar hopen dat het idd verbeterd... Ik denk aan jullie dit weekend en als je lekker even van je af wilt kletsen doe dat dan ook he!
    Dikke knuffel

17. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Lieve Manon ook ik hoorde 't gister van Sab. Wat vind ik dit ontzettend oneerlijk zeg!!! Ik duim zo hard voor jullie dat t toch uiteindelijk allemaal goed is met jullie kleine!

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Manon,
    heb je natuurlijk ook al gesmst....denk aan jullie en hoop ook maandag op goed nieuws! En verder sluit ik me aan bij onze andere vriendinnetjes, je mag nu ego zijn. En natuurlijk zijn er ergere dingen op de wereld, maar voor jou gewoon nu even niet. Je kunt wel proberen dingen te relativeren en je weet ook wel dat het zo is, maar je gevoel zegt toch wat anders...maar weet iig dat wij er voor je zijn (ook al ben ik er niet meer zo vaak, maar ben er toch ook wel) en dat je bij ons altijd ego mag zijn....veel liefs

19. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Manon: ik moet steeds aan je denken meid. Dat je het nog op kon brengen naar je werk te gaan! Wat zullen jullie in spanning zitten dit weekend. Oh ik duim zo hard voor je meis!!!! Een hele dikke knuffel voor jou! En lekker van je af komen praten hoor hier!!!xxxxx

20. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    kan even niet uitgebreid reageren, maar wil manon even laten weten dat ik met haar meeleef en aan haar denk! sterkte meis! hoop dat er maandag beter nieuws is!

Share This Page