He gelukkig Jojo.. was al bang dat ik moest gaan achterhalen wat je adres was en dan met die sneeuw en die verrotte fiesta van ons richting jou komen... Is goed oma Bi.. ga maar lekker chillen en ik zie je nieuwe nummer wel verschijnen.. Enne Manon..daar laat ik me even niet over uit.. oha Jojo.. ik krijg ook een jongetje
hahah wij hebben ook een fiësta!!! Nou ja Ro dan! Ik heb een micra hahahah welke kleur?? En mijn adres staat gewoon in t lijste op hyves hoooorrrr je had hier al kunnen zijn!!!! hahahaha Sneeuwt het??? getver! Bi wat voor phone heb je gekocht???
ohja..dat adres dat is ook zo, hahahah.. kun je na gaan hoelang ik bezig geweest zou zijn om dat te achterhalen.. hahah.. Volgens mij is die van ons goudkleurig... Zelf had ik een nieuwe ibiza.. maar die mocht ik ook niet meenemen.. dus kris even een tip tussendoor.. zeg ,niet ik hoef niets te hebben, ga je later spijt van krijgen...
Had je die niet zelf gekocht dan???? Lekekr dan! Wij hebben een bordeaux rode hahaha een ghia met notenhouten dashboard en beetje luxer hahah maar is gewoon een oudje hoor! mijn micratje is rood en dan ook echt roooood en ouuud
Ik heb het niet zo op die kleine autootjes. Ik voel me zo kwetsbaar daarin. En als je vergeet om je gordel af te doen neem je hem als rugzak mee...wel parkeer probleem opgelost haha Ik heb vroegah wel daihatsu charade gehad...
veel kijkplezier Julesz.. nee samen gekocht Jojo..maar ja ik ging weg, dus hoefde niets te hebben, behalve mijn kleren.. stom achteraf, maar het is goed zo.. Die van ons is ook oud hoor.. als we een beeb hebben moeten we eigenlijk een grotere, want ik kom met die brakke rug nu al amper uit die auto..zie me ook niet echt gebukt staan om een kinderstoelte te bevestigen....Dus als jullie geld overhebben???? Ik wil een andere auto, hahah
zoooo kakkineus hoor!!! hahahaha Waar rij je nu in dan???? Ik ben dolgelukkig met mijn rugzakje!! En nissan is een goed merk he! hahaha Nee ik heb geen geld voor een grote auto!
Hahah ja sorry maar het komt denk ik omdat ik al eens een flink auto ongeluk heb gehad en toen dus zag hoe kwetsbaar je kan zijn... Toen zat ik in een Opel Kadet. Als ik toen in een micra had gezeten had ik het niet overleeft... Ik rijdt nu een Subaru Impreza plus en een Toyota Prius. Allebei 5 deurs dus geen probleem met kids..
Tandjes dat zijn echt moooooie auto's!!! Ja snap dat je bang bent in een kleine auto dan! Maar ik kom bijna nooit op de snelweg en ik let heeeeeeeeeeel goed op in de buurt hahaha
Ook gewoon twee dikke bakken Manon.. ach ja.. nou ik doe het maar even met die kleine fiesta..anders moet ik fietsen en als ik ergens een schurfthekel aan heb is het bewegen, hahah..
Mijn idee Sab hahah heb een splinternieuwe fiets in de schuur staan hahah maar ik heb hem een jaar maar 3keer op gefietst hahahha de fliebertjes van nieuwigheid zitten nog aan mijn banden hahahahaha
Klinkt heel wat hoor maar de Subaru is uit 1998 en de Prius is van de zaak...maar wel uit 2009. We betalen daar alleen maar 14% bijtelling voor... Ze rijden allebei wel fijn moet ik zeggen! De Prius is een automaat, lekker niks doen dus hahah en de Subaru is 4 wielaandrijving.
En ja mijn splinternieuwe fiets die ik via het fietsplan van de zaak heb gekocht hebben ook nog die freubeltjes aan de banden zitten hahah... heb hem al 2 jaar denk ik ooooh echt erg.....ik ga echt overal met de auto heen, zelfs nog naar het zwembad dat echt 5 minuten fietsen hiervandaan zit...
Als ik later groot ben, wil ik ook een andere auto hoor, maar heb er nu gewoon echt geen geld voor en we willen er absoluut geen lening voor afsluiten... Dus even door sparen... (heel lang ben ik bang).. Meiden ik ga hem ook uitzetten.. ga even bankhangen en politieseries kijken.. Fijne avond verder...truste voor straks
Als je later groot bent....je bedoelt als je 9 maanden bent? want groter wordt je denk ik niet hoor. Veel kijkplezier Sab..en ook truste alvast
hahahaha grappig dat we allemaal zo lui zijn! Het zwembad is hier de straat uit hahaha maar ik rij liever 5min om met de auto dan dat ik moet fietsen hahahaha Ik ben ondertussen ook met van alles bezig hier hahaha
hier nog steeds the wild op...wordt spannend nu... Jep we klinken wel allemaal redelijk hetzelfde..'s avonds tv kijken, bankhangen en ons volvreten met lekkernijen en te lui om te fietsen..
ik heb al sinds half acht zin in chips maar ben te belazerd om naar de kast te lopen dus zit op een droogie hierzo!!! Ik ga ff douchen!