Lieve manon, wat een verschrikkelijk nieuws.... lang moeten wachten op een zwangerschap, en dan eindelijk zwanger en dan gaat 't mis.... 't leven is niet eerlijk! Héél veel sterkte voor jou en je mannetje! Weet dat hier veel meiden met jullie meeleven en aan jullie denken! Xxx
Manon wat verschrikkelijk. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Die ooievaar was inderdaad een teken, maar dus geen goed teken. Bah! Dit is echt zo gemeen. Was je eindelijk na al die tijd gelukkig met je zwangerschap en dan is het nu afgelopen. Ik leef heel erg met jullie mee. Ik snap dat je nu even geen zin hebt in ZP. Heel veel sterkte. En als je wilt praten of even wilt spuien ben je hier van harte welkom, maar ook als je even stilzwijgend wilt zijn begrijp ik dat heel goed. Heel, heel veel sterkte.
Lieve Manon, Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies. Leef zo intens met jullie mee. Had zo gehoopt op goed nieuws. Dikke knuffel.
IK had je ook al gesmst maar net als Sab wil ik je een hele dikke virtuele knuffel geven. Neem je tijd en weet dat je hier altijd een luisterend oor zult vinden... Heel veel sterkte...
Manon, meissie, natuurlijk heb je nu geen zin in zp. Heb je ook al gesmst, maar heb er nog steeds maar 1 woord voor; KUT! en dat is het......
Lieve manon, kippenvel toen ik je smsje opende. Gatver meis wat is het toch ontzettend oneerlijk. Eindelijk mocht het dan zo zijn en dan wordt het je alweer afgenomen. Voor jullie heel veel sterkte. Ik denk aan jullie *knuffel*
al gesmst... maar sprakeloos... zo gemeen en oneerlijk... leef intens met je mee meisie.. sterkte voor jou en bart! KNUFFEL!!!
Hey meis. Wat een verdriet. Wat een shit nieuws. En waarom nou. Waarom lukt het nou niet. Waarom mocht het nou niet zo blijven. Heel veel sterkte meis. Geen woorden voor jullie verdrietige situatie. Dikke knuffel.
Ook ik heb er geen woorden voor...de enigste vraag is WAAROM??? Wens je heel veel sterkte om dit te verwerken. Waarom gaat bij de 1 de grote wens wel in vervulling en waarom moet de ander er (te) lang op wachten??? Dit gun je niemand........wordt er beetje bang voor!!! (Wij moeten morgen om 2 uur)!!! Dikke knuffel.
Ik dank jullie wederom voor jullie medeleven Girlzzz!!! jullie zijn echt zooo lief..echte schatten... Hier een verdrietig middagje achter de rug met de nodige traantjes van beide...hebben filmpjes gekeken als afleiding en als troost heb ik een broodje filet americain op,een lading dropjes, rollo's en een bak aardbeien toe...normaal avondeten gaat er niet in ff... Ik heb een vreemd gevoel in mijn buik en verlies vreemde wit/groenige snotterige troep af en toe...slijmpropje?? Maar nog geen bloed...mijn buik voelt wel een beetje ongi-achtig aan...dus zal wel niet heel lang meer op zich laten wachten nu... Je kan idd het best op je eigen lichaam vertrouwen..ik had vamorgen direct het gevoel dat het niet goed zat...en dat bleek goed...ook merkte Bart op dat ik donderdagavond had gezegd dat ik het raar vond dat ik niet meer zo'n last had van mijn borsten en mijn darmen...toen had ik alleen nog geen link gelegd omdat ik nog wel heel misseljk was...wij dachten dat mijn lichaam gewoon aan het wennen was aan de nieuwe situatie...
Lieve Manon goed dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Jullie wondertje zo vroeg van jullie afgenomen, vind het zo ontzettend oneerlijk allemaal. Probeer wat te slapen straks en neem je rust en tijd die nodig zijn.
Manon: wat fijn dat jullie het samen zo doen. Mijn mk begon ook met het zeurderige ongi gevoel. Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug mag zijn. Hou je taai meis en doe lekker alleen maar wat je echt zelf wil. Wil je niks doe dan ook lekker niks! Sterkte Gelukkig: kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt voor morgen. Wel blijven vetrouwen op je eigen lichaam. Heel veel succes morgen.
Super..het is niet het leukste moment waar je aan wilt terugdenken maar weet je nog of het veel pijn deed bij je? Ik herrinner me mijn vorige keer nog toen de IVF mislukt was, toen was het niet eens zover en heeft het ongelofelijk veel pijn gedaan, dus ik ben hier nu ook bang voor....ben benieuwd of het iedere keer hetzelfde is...
Lieve manon, geen probleem hoor als je vragen hebt. Die had ik destijds ook in overvloed. Ik zal proberen je zo eerlijk mogelijk te antwoorden. Ik heb best wel een aantal uren erge pijn gehad. Ik kreeg ook gewoon weeen. Ik neem aan dat jij dat ook gaat krijgen. Bij ons was het hartje gestopt met ruim 6 weken alleen de vruchtzak had de grote van 10 weken en er was ook vruchtwater aanwezig. De ongipijn ging bij mij geleidelijk over in steeds pijnlijkere samentrekkingen. Ik ben op het laatst onder de douche gaan zitten. Op het moment dat ik dacht dat ik het niet meer vol hield voelde ik dat het losliet en kwam er een plas vruchtwater naar buiten. Direct daarna kwam de vruchtzak in zijn geheel naar buiten. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik denk aan jullie. xxx
Manon, was even benieuwd of je de nacht een beetje bent doorgekomen? Doe je rustig aan de komende tijd en zoals Super ook al zegt, vooral geen dingen doen waar je zelf niet achterstaat of geen zin in hebt. Denk aan juliie...Dikke knuffel.
Manon heb de hele nacht aan je gedacht, hoe moeten jullie je wel niet voelen, vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Merk je al iets van dat het opgang is gekomen? Gelukkig succes vandaag, duim voor je en vertrouw op je lichaam!
Ohja Sab je bent nu officieel een Sivro. Van harte meid, een beetje dubbel maar goed kan het niet zomaar voorbij laten gaan op t forum.