Whihi, wat gaaf! Dat heb ik ook al een keer gedacht, wat is Naat stil.. maar dan verscheen ze toch weer. En nu gewoon bevallen. Idioot he!!!!!! Maar Super! En nu Sabje..... TRrrrrrrrrrrrromgeroffelllllllllllllllllll
ga gelijk kijken.. heb nog nieuws maar dat komt later deze week.. niet belangrijk... manon... knuffel... zulk nieuws doet pijn denk/weet ik
@ (ex) zwangere; hebben jullie last gehad van harde buiken? gisteravond heb ik er wel een stuk of 6 gehad......en toen ging ik me natuurlijk zorgen maken. Vandaag vrij dus alles maar op mn dooie gemakje
@ Super... die harde buiken herken ik wel hoor.. Ben er alleen nog steeds niet achter of dat nou die kleine is die zich afzet of mijn baarmoeder die samentrekt.. Heb wel het idee dat de kleine wat gezakt is... volgende week donderdag mag ik voor een extra echo, dan zullen we het wel zien. Nu Naat bevallen is, krijg ik wel een beetje de zenuwen, hahah.. Zo stom.. Had gisteren ook de hele dag wat krampen en gewoon de kriebels... vandaag maar even mijn ziekenhuis tas in orde maken... Je weet het tenslotte nooit.... aaaaaaaaaaaaaa Manon..hoe is het met je??? Zoals Super ook al vroeg, kun je een beetje slapen? Blijf hier wel komen om je verhaal te doen hoor...Dikke knuffel...
Jihaaa!!! Wat super leuk dat Nathalie is bevallen! Inderdaad een naam die helemaal past bij hoe wij Naat hier kennen. Leuk hoor! Dat heeft ze even stiekem tussendoor gedaan, haha! (misschien heeft het wel heel lang geduurd...we horen het vast binnenkort). GEFELICITEERD!! Spannend Sab, je bent de volgende!!!
Naat allereerst jij GEFELICITEERD!!! En mooie naam hoor..ik zag hem langskomen op hyves... Weet ff niet meer wie wat zei en vroeg maar dit doet idd wel pijn...maar ik heb goed geslapen...kwam van oma terug en we waren met twee auto's omdat bart direct van zijn werk doorkwam. Hij rijdt wat sneller dan ik dus had al een parkeerplekje. Hij stond al aan te wijzen waar het laatste plekje was en het was erg klein. Normaal gesproken kom in daar wel in na een paar keer steken, maar ik had gewoon het geduld niet en werd zo ontzettend kwaad op dat kleine plekje...ik ben eruit geraced en heb ff al jankend 3 rondjes gereden en hem uiteindelijk op de stoep neergezet... pfff zo ken ik mezelf helemaal niet.. Toen ik thuiskwam ff flink uitgehuild bij Bart... Vandaag voel ik de tranen ook weer..moet zo mijn werk bellen over volgende week. Maar hier nog geen druppel bloed dus denk dat het opgewekt moet gaan worden en weet niet hoe dat in zijn werk gaat maar denk dat het met werk dus volgende week niets wordt. Ben zo bang dat ze me een aansteller zullen vinden...het was natuurlijk nog maar 8 weken en dan weet je dat zoiets kan gebeuren en ik ben zeker niet de enige bij wie dit gebeurd en dat besef ik me maar ook al te goed...hopelijk hebben ze nog even geduld met met me ik kan het nu nog gewoon niet opbrengen...
Oh lieve manon; het is allemaal zo herkenbaar voor mij. Ook ik had die vreemde emo buien. Maar ik was vooral ook bang wat ze op mijn werk ervan zouden vinden als ik me ziek zou melden. Maar bij mij werd er goed gereageerd. Luister goed manon; het maakt niks uit wat je werk ervan vindt! Jij bent nu belangrijk en HALLO het is niet zomaar een buikgriepje ofzo. Je gaat gewoon bellen en zeggen dat ze volgende week niet op je hoeven te rekenen en die week daarna misschien ook wel niet! Alles op jouw tempo hoor! Rustig aan.
Sab: kan me je zenuwen zo goed voorstellen. Brrr heb er nu al last van dat ik na jou ben, whahahahahhahahaa......Wij gaan vanavond voor de erkenning naar de gemeente, jeej. En vrijdag hebben we een 3-d echo. lekker even naar onze kleine kijken Oh en kan iemand mij misschien de naam van de kleine van naat pb-en???? Ben echt zo benieuwd!!!!
Heb net mijn werk gebeld, maar degene die ik moest hebben zat aan de telefoon dus ik wordt later teruggebeld. Maar ik krijg nu net het rooster van volgende week binnen en zie dat ze me daar ziek hebben staan..dat is wel fijn dat ik dat nu zelf niet hoef aan te kaarten... ik kon wel alvast mijn verhaal kwijt aan degene die opnam, die vroeg gelijk hoe het ging..ik kan dan nog niet antwoorden zonder dat de tranen komen pfff wat erg...rothormonen ook:x
Manon fijn dat ze op je werk rekening met je houden. En je was niet pás 8 weken, je was 8 weken zwanger en al was het maar 4 weken je maakt een verlies mee en dat doet net zoveel pijn. Wel fijn denk ik voor jou dat je aan Super het een en ander kan vragen, omdat zij het helaas ook heeft mee moeten maken... Ik denk aan je en hoop dat het uiteindelijk nog zelf komt... Dikke knuffel mop!
idd heel lief van Super voor alle info, lijkt me voor haar niet makkelijk om daar aan terug te moeten denken...Super je bent een schat!!
Meiden onze zoon is geboren gisteren om 3.15 uur en weegt 3540 gram en is 52 cm lang. Hij is zo mooi. Hij heet Keano Stefano Rook en lijkt sprekend op zijn vader! De bevalling is vlot verlopen, uiteindelijk thuis bevallen omdat ik al 10cm ontsluiting had, er was geen tijd meer op naar t ziekenhuis te gaan, is goed bevallen en goed verlopen. Van de week kom ik nog ff langs om wat te posten en voor foto's. Dikke kussssss
Naat wat goed dat je alweer post zeg!!! Gefeliciteerd met jullie zoon Keano! Joh een hele snelle bevalling dus! Nou ben reuze benieuwd naar het hele verhaal, maar vind het goed om te horen dat het goed met jullie gaat!!!! Ben suuuuper benieuwd naar de foto's! En grappig want je zag op de echo al dat hij op zijn vader leek he! Geniet!
Manon: heb je pb'tje beantwoord. En ben het met jojo eens. Je bent 8 weken zwanger, niet pas. En hallo je hebt nogal een voortraject gehad! Fijn dat je al als ziek staat. Naat: wauw zeg!!!! van harte gefeliciteerd met jullie keano! Wat een geweldige naam.....wij hadden hem ook, hahaha maar we hebben een andere naam gekozen. Toch weer aan het twijfelen nu! Ben erg benieuwd hoe je alles ervaren hebt. Wacht in spanning op je verhaal.
Hier nu dan mijn story. 1 juni rond 23.00 uur d8 ik lekker naar bed te gaan, maar eenmaal in bed begonnen de krampjes, nog niet erg hevig...toen werd het tegen 1.00 uur 's nachts (2 juni dus) hevige krampen, ik d8 zijn dit weeen, dat moet haast wel...! Ze kwamen steeds sneller en sneller, tot 2.00 gewacht met Pascal wakker maken...ik naar boven en hem gewekt, hij d8 dat die al moest werken, ik zeg neeee volgens mij gaat het beginnen. Toen was het 2.10 mijn vruchtwater brak...direct de VK gebeld en mijn moeder en schoonmoeder...de VK vroeg wat voor kleur het vruchtwater was, Pas kon niet meer denken...hahaha. De VK zei dat ze er aan kwam...ik kreeg steeds meer drang om te poepen...de VK ging voelen tijdens een wee en raad eens...ik had al volledige ontsluiting en er was dus geen tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan...dus ben thuis bevallen. Mijn VK heeft me super geholpen en alles is goed verlopen, mijn persweeen duurde 21 minuten, heb 5 persweeen gehad. Het is zo'n wonder niet normaal. We zijn helemaal verliefd op hem!!! Foto's volgen snel...
Wow naat, wat een superbevalling!! Heerlijk maar 20 minuten persen! Lijkt erg op mijn bevalling van lynn ( de tweede dus) heb je geen last van naweeën gehad? Ben erg benieuwd naar de foto's! Manon, hoe gaat het vandaag? Helpt de zon een beetje of denk je het kan me allemaal gestolen worden? Denk aan je hoor! Kris, kom even goed maar op met je nieuws meissie! Sab, niet stiekem hier vertellen dat je krampen hebt hè en niet vertellen tsss ik lees toch nog af en toe mee! De rest komt, zit op mijn telefoon, typt niet echt ideaal en laptop staat boven in my new Office! Kus voor allen, ben er niet veel maar denk wel vaak aan jullie!
Zo Naat...wat een verhaal zeg... Fijn dat het allemaal goed gegaan is. Pas heeft amper de tijd gehad om zich druk te maken, hihi...Ben zo benieuwd naar de foto's van jullie mannetje... Nou de tas is niet gelukt hoor. Heb wel een koffertje neergezet, maar ben er nu al achter dat die te klein is.. En ik vind alles een troep, bleeeeeeeeehhhhhhhh en ik heb even niet de fut en kracht om het op te ruimen.. Het bed moet ook nog omhoog en de box is ook nog niet af.. Geen nesteldrang, maar stress dus hier, hahha....
Naat GEFELICITERD met jullie zoon! Leuke naam en wat een super bevalling zeg! Nu heerlijk genieten!!!