Jeetje naat; niet te geloven wat een super bevalling! Goed hoor. Hoop dat je lekker kan genieten van jullie mannetje. Sab; jij had toch een aantal weken geleden (rond de 30 weken) ook vreemde steken/ krampen onderin je buik. Vlakbij het schaambot? Heb het vandaag al een paar keer gehad. Echt even kort een gemene steek. Zal het indalen kunnen zijn ofzo? Morgen 09:00 uur 3-d echo!!!! Jeej.....
Naat wat een snelle bevalling!!!! Heerlijk zeg!!! Genieten maar! Sab en krampen??? Lees ik het verkeerd of leest iedereen erover heen???????? Rommelt het Sab???? Oh god dat gaat dan niet lang meer duren hoor! Hoef je iig geen keuze te maken of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen!!!! En even voor je bevalling krijg je idd opruimstress!!! Nou jaaa het zal toch niet!!!!! Toevallig de afgelopen nacht ook heel lekker geslapen? Is ook vaak een teken dat de bevalling snel komt en ook als je veel moet poepen!!!! (dat was bij mij zo!) Oh jee oh jee hoop niet dat ik in stuiterstand sta terwijl ik het verkeerd gelezen heb hahaha!
Nog eens goed gelezen en het ging over de krampen van gisteren waar je Bietje niks over vertelt hebt hahahaha!! Stomme doos ben ik ook weer! Maar toch denk ik dat die van jou ook een vroegertje gaat worden!!!! Ben benieuwd naar zijn 68namen!
@ Super ja inderdaad die had ik... hele gemene steken af en toe en als ik dan ging of nu nog ga lopen dan lijkt het net alsof het zakt of dat er een steen in ligt, hahha... Je bent nu lekker bij je echo.. veel plezier... @ Jojo... lekker slapen?? euhhh nee dat niet, moet veel te vaak plassen en ik weet niet of je ooit een zeekoe hebt op zien staan, haha.. Zou het eens moeten filmen, wat een stijve hark ben ik zeg... En over dat poepen.. jaaaaaaa dat heb ik wel... lekker praatje om 9 uur 's morgens maar dat is de laatste tijd wel wat aan de vloeibare kant.. Ik zei gisteren al tegen Jas.. het worden er niet 4 maar nog 6 weken hoor, wacht maar af. Niet dat ik er op zit te wachten, maar heb gewoon zo'n gevoel... Vandaag poging twee voor die ziekenhuistas, haha...
Naat van harte gefeliciteerd met Keano. Wat een mooie bevalling zeg. Ik hoop dat die van mij straks ook zo gemakkelijk verloopt. Dat is toch heerlijk. Gewoon een paar uur tijd en daar is ie dan. Geweldig hoor. Geniet lekker van jullie kersverse zoon, maar vergeet niet snel een foto te plaatsen. Wij zijn nieuwsgierig! Sab jij de volgende oh wat spannend. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat het nog een tijdje gaat duren. Maar ja aftellen is het al wel. Manon wat fijn dat ze op het werk al rekening hebben gehouden met jou. Lijkt me zo vervelend als je daar zelf weer achteraan moet en dan misschien een of andere muts treft aan wie je alles weer moet gaan uitleggen. Maar gelukkig was dat niet en leven ze met je mee. Het is ook niet niks. Ik ben de rest volgens mij weer kwijt. Oh nee, Krisje wat was dat nieuws wat je wilde vertellen, maar toch nog niet. Iets met het appartement? Gaat het door? Super bij jou vandaag weer een echo. Geniet ervan, probeer je de foto te posten?
Meisjes, even snel een reactie vanaf mijn werk. Super echo gehad wat mooi weer. Alleen de boef ligt nu in stuit. (vandaar de steken) ik word van onder flink geschopt.......... Zal morgen proberen foto's te posten (ook van mijn buik) Manon: nog nieuws?
geen nieuws hier..super...Leuk dat je hem weer mocht zien he..ook al ligt hij dan nu in stuit..daar komt hij toch wel weer uit of niet? Wel fijn om te weten waar de steken vandaan komen... ben benieuwd naar de foto's!!
Sab, laat die kleine alsjeblieft nog minimaal een week zitten!!!!!!!!! Veel naar het toilet gaan klinkt erg bekend enne het ging met gemak zullen we maar zeggen. Ik kreeg het ook koud, terwijl het in huis toch echt 21 graden was en buiten een heerlijk zonnetje. ohhh Sab het gaat nu echt opschieten voor jullie. Jas al in de stress. Oja, pak de ziekenhuistas in!!!!!!! Manon, vannacht gedroomd dat het opgang kwam bij je. Hoop het voor je en nogmeer dat het niet teveel pijn zal doen. Knuffelssssssss Naat: heerlijk aan het genieten?!! Mooi he zo'n hummeltje. Kris: Wat voor nieuws heb jij dan? Hoe gaat ie verder? nog een ander huis op het oog?? Enne met de boys? Mutz: Kan je de hormonen een beetje handelen? Julesz: Werkt jouw lichaam een beetje mee of slaan de kwalen keihard toe? 1979: Daat het weer goed met je oma? Jojo: Is je lieve meisje al opgeknapt? En hoe gaat het met jou? Zulke dingen gaan niet in de koude kleren zitten. Tim is nu 2 dagen erg aanhankelijk. Wel te verklaren hoor. Zijn darmpjes willen niet meewerken. Gister ineens klei als ontlasting, terwijl het er normaal uitspuit. Vandaag zie ik ook alleen maar persen. Even afwachten hoe zijn ontlasting is en dan evt gelijk maatregelen nemen. Ondertussen zit ik dus naar het mooie weer buiten te kijken i.p.v te genieten van het zonnetje en moet zeggen dat ik daar op zijn tijd een beetje van baal. Kan slecht stil zitten en wordt nu gedwongen. Die Tim leert zijn moeder nogeens relax te worden.
Nou meiden..hier weer geen ziekenhuistas hoor, maar heel veel verdriet... Werden vanmorgen gebeld dat onze kleine Sivi (kat) is aangereden en het niet overleefd heeft... Die arme Sok is de hele ochtend al op zoek naar zijn broertje....
achhhhh neeee, wat erg!!!! O sab het doet zo'n pijn om je beesje niet meer bij je te hebben. Sterkte en verwen Sok maar even extra! X
Sab...ik moet er niet aan denken om 1 van mijn katten te verliezen! Wat erg zeg voor jullie!! Arm beestje en arme Sok!! wat vreselijk zeg...
We hadden al een heel naar voorgevoel vandaag. Jas smste vanmorgen of Sivi al thuis was, die was weer eens op pad vannacht. Later belde hij al, dat hij een zwarte kat langs de weg had zien liggen..een heel eindje verderop van ons huis...Hij kon niet stoppen, want het is nogal een drukke weg.. Heb de hele ochtend staan roepen naar hem, maar helaas. Om kwart voor 11 werden we gebeld, of eigenlijk Jas op zijn mobiel dat hij gevonden was. Gelukkig hebben we hem laten chippen, anders waren we nu nog op zoek geweest. We laten hem cremeren dat gebeurd dan volgende week.
Oh Sab wat vervelend zeg. De kat van me ouders is pas ook dood aan de weg gevonden, ook aangereden. Is echt zo zielig. Nu krijgen me ouders de 18e een kitten. Das dan wel weer leuk. Wij hebben gister vlak bij ons huis brand gehad , was een gaslek! Hadden geen electriciteit en gas meer. Was heftig, je voelde tijdens de explosie het appartement trillen. Dit filmpje is vanuit ons appartement gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=CnTp-OfV2Js
Oh sab....wat een naar nieuws. He bah wat verdrietig. Wel fijn dat hij gechipt was. Nu kunnen jullie nog afscheid nemen. Oh arme poes.
sooo sab... las je wwwtje... sterkte meisie... ben je een mama minder nu en meiden... de rest reageer ik later wel.... heb haast maar ga het nieuwtje nu toch maar vertellen.. ok, inmiddels 2 nieuwtjes... maandag op gesprek voor het appartement.. 1e gesprek, 1e kandidaat... mocht het klikken heb ik het appartement en het ander nieuws gaat over een man... Een hele lieve die me in een week helemaal dol op hem heeft gekregen... officieel, ik ben verliefd... fijn en niet fijn... hij is namelijk pas 2,5 geleden uit elkaar gegaan na 3,5 jaar én het is een goede vriend van chris... oeps... dus nu maar erg stil houden... zie elkaar nu wel al elke dag... verslaafd aan elkaar aan het raken... vanmiddag bijna betrapt door zijn vader.... oeps... de ex van chris bij hem op zijn kamer... dat is vreemd
zo Kris.. dat zijn nogal twee nieuwtjes.. en allebei super leuk.. Dat appartement komt wel goed en wat de liefde betreft.. als ut goed zit, zit het goed, dan maakt de duur van de breuk niet uit, heeft gewoon zo moeten zijn... En was het ook niet Chris die jouw vriendin probeerde te versieren? Hallo hij was degene die het niet zag zitten hoor... Ik zou zeggen..lekker laks aan Chris hebben en nu eens een keer voor Kris kiezen...snap je me nog????
jaja... kris moet voor kris kiezen... oja, voor diegene die houden van spionwerk... zijn vriend heet het zelfde als de voorkeursnaam die leon en ik hadden als jongen oeps.. hoe toevallig?? gaat wel een beetje in rap tempo.. vorige week zei ik nog tegen chris dat het puur vriendschap was en zou zijn vanuit mij.. meneer heeft me dus in 1 week helemaal gek op hem gekregen... hij ook bij mij, maar zit ook nog met zijn ex in gedachten... zucht... weer einde ego bericht
@ Manon...zag je www op hyves.. Lijkt mij ook ontzettend spannend. Hopen dat er dit weekend nog iets uit zichzelf gaat gebeuren.. Dikke knuffel
Weten jullie nog die kennis van me met de 12 miskramen...zij heeft dus redlijk wat ervaring en ik vroeg haar(zijn al ff aan het praten samen over haar en mijn vorderingen, zij krijgt trouwens een heel nieuw onerzoek in belgie op het ogenblik en ze hebben daar misschien de oorzaak van haar miskramen gevonden...) hoe lang na de medicijnen alles op gang komt, dit was haar antwoord: Bij mij duurde het één keer niet echt lang en een andere keer erg lang (2 dagen). De laatste keer kreeg ik veel medicatie maar toen was ik ruim 12 wkn en kwam er weefsel uit van ca 8 cm lang (lekker verhaal) Zorg ervoor dat je niet alleen bent, ik heb alleen die pillen in mijn doos gestopt en dacht het wel aan te kunnen na zoveel shit. Ik heb toen Pat uit een vergadering gebeld omdat ik gek werd van de pijn en omdat het bloed letterlijk uit me stroomde. Het was geen pretje. Toch blijft het fijner dan een curretage, dat is zo onpersoonlijk en je weet niets. Nu kun je afscheid nemen van je kindje. Veel sterkte en hou je taai, neem minimaal één liever twee weken rust na maandag, het is al heftig genoeg!!!! miran Geen pretje dus... gelukkig is Bart maandag en woensdag thuis en dindsdag niet ver weg dus dan kan hij zo weer thuis zijn...
Manon Zeker niet prettig allemaal. Maar begrijp ik dat je nu pillen hebt om het op te wekken? Hoop echt voor je dat het allemaal snel achter de rug is. Dan kun je het een plaatsje gaan geven en tot rust komen. Nu zit je eigenlijk gewoon te wachten op iets wat komen gaat en natuurlijk verschrikkelijk is. Alsof je al niet genoeg hebt meegemaakt. Kris Joehoe nummer 1 voor een huis...dat komt helemaal goed!!! Sab Gaat het een beetje? En is je andere poes al wat tot rust gekomen of blijft ze zoeken? Smits en Jojo Hoe gaat het met de kids? Zijn ze al wat opgeknapt? Begreep dat de 1 teveel poept en de ander verstopt zit. Allebei niet fijn!!! 1979 Voel je al wat? Wanneer is je nod? Mutsie Merk je al verschil met de pillen clomid? Behalve je stemmingswisseling dan, wanneer zou je ongeveer je eisprong moeten hebben als het aanslaat? Een vriendin van me slikte ook clomid en heeft een keer moeten huilen op een druk kruispunt omdat het verkeerslicht op rood sprong toen ze aan kwam fietsen hahaha. Kwam puur door de hormonen die je slikt. Is natuurlijk niet grappig. De rest ben ik alweer kwijt....maar komt goed, probeer er weer wat meer te zijn voor julie!!! Hier op dag 24 en nog geen eisprong ontdekt in me temperatuur, beetje vreemd! Was jammer dat ik dinsdag bij de gynacoloog een volle blaas had tijdens de echo want anders had ze kunnen zien hoever me eitje was of dat hij al was gesprongen. Ze vond me eierstokken wel maar niet scherp genoeg!