Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig..ik heb nog helemaal niets...we moeten maandag pas naar het ziekenhuis en dan zal ik pas het recept voor de medicijnen krijgen...(neem ik aan)
    jammer dat ze je eisprong niet kon bepalen...

Krisje...Jeeeeeeh een huis en een vent!!!!!!!!!!!!!!Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn...laat Chris maar in de str*nt zakken..hihihi

Sab..al over de ergste schrik heen? En hoe is het met Sok? Ze kunnen er wel een weekje van slag van zijn hoor..weet ik helaas uit ervaring..

Hoe is het met de rest?

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Goedemorgen,

Hier een vroege vogel...

@ Manon..jeetje wat een verhaal.. Vind je het fijn om dat van te voren te weten zodat je je er een beetje op voor kunt bereiden? In hoeverre dat natuurlijk mogelijk is. Laten we dan maar hopen dat het bij jou gaat zoals ze het als eerste omschrijft.

@ Gelukkig...geen eisprong nog?? Dat is vreemd. Normaal had je die toch al gehad of ben ik nu helemaal in de war? Komt vast door deze week, je lichaam is ook in de war. Gaat goed komen.

@ Hier... zijn wel bekomen van de eerste schrik, maar verdrietig zijn en hormonen is een flinke combinatie... en dan bedenk ik me weer waarom ik me zo aanstel, want er zijn natuurlijk altijd ergere dingen in de wereld. Sok hebben we mooi vannacht binnen gehouden, maar nu is hij alweer buiten aan het wandelen. Komt wel goed met hem. 22 juni zijn ze jarig en worden ze twee jaar. Ik zei gisteren al, zal je zien dat ik op 22 juni ga bevallen...

Nou ga maar weer verder met zappen, maar op dit tijdstip is er echt geen ruk op tv... misschien gaat het wel lukken met die ziekenhuistas vandaag, hahha....

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier ook een vroege vogel...

die bij deze haar nederige excuses gaat maken... kan dit weekend weinig op de computer-> drukke agenda...

dus SORRY SORRY SORRY

ps. sab niet stiekem bevallen he ;)

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee hoor Kris... die kleine mag nog wel even blijven zitten, haha.. Gister wel de hele avond harde buiken, maar dat heeft vast te maken met de kat...nu is het weer rustig... no worries... en anders hebben we altijd de sms nog....hihi

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab hou het inderdaad nog maar even rustig. Hoe langer hij blijft zitten hoe beter. Wat zielig van je poes zeg. Ik heb er hier ook 1 rondlopen, maar die mag van mij alleen in de tuin. Ook zo bang dat er anders iets gebeurd, ik moet er niet aan denken om afscheid te nemen van dat diertje. Hoewel het denk ik niet meer heel lang gaat duren, ze is inmiddels al 15 jaar.

Manon maandag dus pillen halen. Probeer inderdaad niet alleen te zijn. Het zal toch wel heel heftig en confronterend zijn. Sterke meis.

Kris waarschijnlijk binnenkort de trotse eigenaar van je appartement. Ik hoop zo voor je dat het klikt. En zeker nu er misschien weer een andere man in je leven komt dan wil je toch wel privacy. Hopelijk zit ook dat helemaal goed. Ik ben zo happy voor je :D

Jojo en Smits alles goed met de beebs? Vervelend zeg als ze niet lekker in hun vel zitten vanwege alles wat eruit moet. Hopelijk snel allebei weer helemaal zichzelf.

Gelukkig een gaslek dus bij jullie. Dat is ook toevallig gisteren kwam ik op mijn werk en stonden er 2 brandweerauto's voor de deur. Bleek op het terrein naast ons (daar waren ze aan het slopen) ook een gaslek te zijn. Je cyclus deze ronde een beetje van slag?

Julesz hoe is het met jou? Heb je al wat meer symptomen? Volgende week echo. Ik ben zo benieuwd. Welke dag moet je?

Super ik ben benieuwd naar de echo en buikfoto's.

Naat dat geldt ook voor jou, ben zo benieuwd naar de foto van jullie kleine wonder.

Ik ga zo werken ik kijk straks nog even want ik heb zo'n gevoel dat het bij Sab niet zo heel lang meer gaat duren. Hopelijk heb ik het mis.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab: opdracht voor vandaag, kost maar 10 minuten....... Ziekenhuistas pakken!!!!!!! Straks vergeet je de helft door de spanning.
    Die rot hormomen soms ook. Maken verdriet nog lastiger dan het al is.

Manon: Lijkt me vreselijk om te weten wat je te wachten staat. Het verlies is al te pijnlijk voor woorden, dan zou het afstoten pijnloos moeten gaan. Stomme moeder natuur.

Gelukkig: Mocht je niet even naar het toilet van de gyn???? Zou toch de oplossing zijn voor een scherp beeld.

Kris: You go girl!!!! Hihi dat wordt een leuke house warming party met een nieuwe vent;). Vind het helemaal leuk voor je!

Loestig: Sorry ben jou de vorige keer vergeten, mijn excuus. Balen dat je moet werken met dit prachtige weer.
    Hoe gaat het verder met je. Al flink aan het babyshoppen?? Er is zoveel leuks tekoop. Ik moest regelmatig verstandig nadenken anders zouden er hele salarissen doorheen zijn gegaan (en nu nog steeds).

Jojo: Gefeliciteerd met je éénjarig huwelijk!!!!!! Veel plezier in scheveningen. zal wel druk zijn. Er is daar ook een beachconcert gaande of ben je daar ook naar toe?

Mutz: Lekker aan het genieten van het mooi weer???

Naat: lekker aan het knuffelen. Geniet er van moedertje!!

Julesz: druk, druk druk zeker?

Ego: Het tobben hier gaat gewoon door. Door de krampjes is Tim helemaal uit zijn ritme geraakt en daardoor oververmoeid. Het sluipt er gewoon in. We zijn nu begonnen aan een strak regelschema (slapen, voeden, knuffelen, spelen en bij de eerst vermoeidheid naar bed). Hierdoor heeft hij vannacht wel 2 uur gehuild, maar uiteindelijk is hij in slaap gevallen. UIteraard checken we wel of hij huild van vermoeidheid of van pijn. Vannochtend gelijk weer in bed gelegt na de eerste gaap en hij heeft maar een half uurtje gehuild en lag daarna rustig en ontspannen in zijn bed.
    De twijfel slaat wel toe met zo'n nacht maar we zien nu wel al langszaam resultaat. Door de oververmoeidheid schijnen baby's ook meer last te hebben van een buikje, hopelijk hebben we dat dan ook gelijk ondervangen. Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan. Anders gaan we hem inbakeren.

Meiden geniet van het mooie weer!!!!!!!!!!

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: kom je je weekend een beetje door? Ik hoop dat je wat afleiding hebt. Lees dat je morgen de medicijnen gaat halen. Hoe gaat het met de emo buien? Heel veel sterkte meis. X

8. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Naat van harte gefeliciteerd met Keano! Klinkt als een prima bevalling!

Kris, wat een goed nieuws van je appartement! En idd gewoon schijt hebben aan Chris, en genieten van je verliefdheid!

Gelukkig, heb ik ook een keer gehad, zo’n volle blaas bij een inwendige echo… die gyn beetje geïrriteerd: je moet ook altijd plassen vóór je echo! Ik geïrriteerd terug: ja, moet je ook zorgen dat je afspraken geen 45 minuten uitlopen! (Haha).

Manon, idd maar hopen dat het nog vanzelf komt… maar in ieder geval erg fijn dat ze rekening met je houden op ’t werk!

Super, wat balen van die stuit… maar nu weet je wel waar die steken vandaan komen! Tot hoeveel weken kan ’t kindje nog draaien?

Smits, lief dat je ’t vraagt, met oma gaat ’t allemaal weer goed! Was een combinatie van ouderdom en heftige pillen waarop ze niet goed reageerde, maar mocht na 5 dagen gelukkig weer naar huis!

Hier nog geen nieuws... heb wel vage pijn in m'n onderrug, maar dat kan meerdere oorzaken hebben (ongi, zwanger, of gewoon een te drukke dag achter de rug...). Ik wil dit keer ècht niet te vroeg testen, dus ga geduldig woensdag afwachten. Dan ben ik ook jarig, dus mijn mannetje zei al: dat zou wel een heel mooi verjaardagscadeau zijn!

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #3289 manon31, 6 jun 2010
    Laatst bewerkt: 6 jun 2010
    Meisjes...ben het weekend aardig doorgekomen...vandaag had Bart zijn laatste wedstrijd voor het seizoen en ik zag er wel een klein beetje tegenop om te gaan. Iedereen zou er zowat zijn en veel wisten al wat er was gebeurd. Maar ik heb gelukkig geen last meer van mijn hormonen en kijk er kan er nu vrij nuchter tegenaan kijken. Veel steunbetuigingen dus gehad vandaag en niet gehuild of wat dan ook(ook niet express ingehouden ofzo hoor, er kwam gewoon niets), dus sommige zullen wel gedacht hebben; wat een koude kikker... hihi, ach ja je tranen zijn een keer op blijkbaar...
    Bart denk dat het komt omdat we op dit gebied met de teleurstellingen leren omgaan...

Zaterdag weer lekker in de tuin bezig geweest, was er heerlijk weer voor, net iets te warm eigenlijk maar ach...wel heel veel gedaan. Na deze warme drukke dag had ik flink last van krampjes en zelfs lichtrose afscheiding...maar vandaag weer alles weg.

Morgen dus naar het ziekenhuis en onze opties bekijken, maar ik heb gewoon al voor mezelf uitgemaakt dat ik die medicijnen wil...

Voor mijn gevoel ben ik er helemaal overheen..misschien lijkt het zo en krijg ik later nog een 'klap' maar zo voelt het nu...wij zijn allebij vrij nuchter en hebben nu gezegd; we wisten dat dit kon gebeuren, de kans was nu eenmaal iets groter met die cryo's...nu dit kwijtraken en we kunnen het afsluiten om daarna weer 'fris en fruitig' opnieuw te beginnen. je lichaam heeft dan echt weer positiviteit nodig voor een voldgende poging en alle prikken(hormonen) dus daar gaan we weer voor! Vooruit kijken en niet achteruit...we hebben goede moed voor de volgende poging nu dit gelukt was..mischien zelf iets teveel:)

We hebben al verschillende dingen gehoord om 'afscheid' te nemen van dit kindje, een ballon oplaten, een briefje schijven, een naam geven, het meenemen/opvangen en begraven en noem maar op, maar hier zijn wij toch echt iets te nuchter voor...daar voelen we echt niets voor en voor ons gevoel maken we er dan meer van dan dat het is(niet dat het niks is maar je begrijpt wat ik bedoel..hoop ik). iedereen moet dit natuurlijk voor zichzelf weten want dit is per persoon heel verschillend..maar niets voor ons. Het krijgt bij ons dus 'gewoon' een goudvissen begrafenis zeg maar.......ik ga het niet express opvangen ofzo en kijk ook niet achter me de wc in want ik wil het niet zien(ben bang dat ik het anders nooit meer van mijn netvlies af krijg)...ik voel vanzelf wel aan mijn buik als ik het kwijt ben, de pijn schijnt dan af te nemen...

Hetgeen waar ik nu nog het meeste mee zit en waarom ik nu ook weer uit het niets (lekker ego:)) gaat zitten kletsen(en veel ook hihi) is omdat ik vrij zenuwachtig ben..ik zie erg op tegen de (lichamelijke) pijn....

ik laat morgen weten hoe het is gegaan en zal morgen weer op jullie reageren hoor..beloofd;)

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey Manon,

Ik wilde je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen en je laten weten dat ik je heel goed begrijp zoals je je ervaringen en ideeen omschrijft. Ik ben zelf ook erg nuchter ingesteld en ondanks dat ik niet kan zeggen hoe ik zou reageren op zo'n situatie, begrijp ik je heel goed. Ik zou ook niet op een door jou omschreven manier afscheid willen nemen en tja, het doorspoelen lijkt me heel moeilijk, maar het lijkt me nog moeilijker om er naar te kijken..
    Natuurlijk is het anders wanneer je verder bent in de zwangerschap en daarnaast; ieder zijn eigen manier. Fijn dat deze manier goed voor jou voelt. Nogmaals sterkte en ik denk aan je.

Zal van de week uitgebreid op jullie allemaal reageren.
    Heel even een kort berichtje van mij: slechts drie dagen last gehad van de 'moodswings', daarna niks meer gelukkig. Morgen op dag 21, dus moet ik bloed laten afnemen. Over anderhalve week weet ik dan of ik een eisprong heb gehad. We wachten gewoon weer even af... (pff).

Vergeet jullie niet hoor!! Van de week meer tijd om te reageren.

Liefs, Mutz

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    He Manon heel veel sterkte vandaag. Heel erg knap van je dat je er zo nuchter onder blijft en vooral ook probeert zo positief vooruit durft te kijken. Je hebt gelijk het feit dat het 1 keer "gelukt" is betekent hopelijk dat het volgende keer weer lukt, maar dan gewoon een hele zwangerschap. Goed dat je het op jouw manier doet. Heel veel sterkte en ik denk aan je.

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Ik had zaterdag ongeveer heel de dag en gisteren in de avond steken in mijn linkerzij, een soort spierpijn gevoel. Is dat het rekken van je banden?

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon...heel veel sterkte vandaag. En respect voor jou om hoe je ermee omgaat.

Hier is nog steeds alles rustig, al heb ik wel het hele weekend last van harde buiken en dan vooral 's avonds. Ik hou het er maar op dat het door de stress komt.
    Met Sok gaat het goed, al is hij wel erg aanhankelijk en heel veel binnen of vlakbij huis. Of hij wacht op zijn broer of hij wacht op Gerrit... wie zal het zeggen???

@ Smits.. die tas he...zou je die ook kant en klaar kunnen huren ergens?? Misschien is er wel geld in te verdienen, mmmmmmmmmmm toch maar even een plan voor gaan schrijven, hhaha.. Hoe is het met Tim??

@ Julesz.. hoe rustig ben jij de afgelopen tijd? Gaat alles goed?

@ Loestig..kunnen inderdaad heel goed je banden zijn..ik heb er zelf nooit zo heel veel last van gehad, maar wel met opstaan en lachen bijvoorbeeld...

@ Jojo... nog van harte...jullie hadden prachtig weer...

@ Mutz... je hoeft niet altijd op iedereen te reageren hoor, als je maar zo nu en dan even laat weten hoe het met je gaat.

@ Kris.. al iets meer gehoord van je appartement??

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: meis goed verhaal heb je neergezet. Ik denk er een beetje hetzelfde over. Wil je alleen meegeven niet te onderschatten wat er misschien nog gaat komen, aan emoties. Heel veel sterkte vandaag. En ik was ook erg bang voor wat er lichamelijk ging komen. En ja het deed veeeeeel pijn. Maar dat komt wel goed met je! Ik heb ook niet gekeken en het doorgespoeld. Achteraf ben ik nog wel wat nieuwsgierig geweest naar wat er in de vruchtzak zat maar spijt heb ik er nooit van gehad. Lekker je eigen gevoel volgen.

Denk aan jullie!

Hier wat tranen gelaten vanmorgen. Vriendlief is voor 10 dagen naar Spanje met zijn broer en nichtje. Mijn schoonouders zitten daar een paar maanden per jaar en vieren nu hun 40 jarige huwelijk. Ik durfde het niet meer aan om mee te gaan (eiland zonder medische zorg, bloedheet etc etc etc). Maar nu is hij dus wel :(. Normaal kan ik daar wel tegen maar nu spelen de hormonen op denk ik.

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou Super logisch hoor die traantjes.. Drie weken geleden ging mijn mannetje naar Terschelling, vier nachten op schoolreis.. Moest 's avonds ook gewoon huilen...

Kom maar lekker veel op het forum buurten, dan gaat de tijd misschien wat sneller...

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...10 dagen zonder je ventje is lang...ik had ook niet mee gegaan hoor..zowiezo zo'n vliegtuig in is al niets voor mij en in zulke omstandigheden zeker niet..en idd de bloedhitte daar en zorg...nee hoor groot gelijk..stuur maar een kaartje of bel met je schoonouders hihi..

Sab...in de tijd dat je dat plan schrijft om te verdienen aan die tas kun je hem ook al lang inpakken he!:p

Loestig...Je banden zitten die niet meer naar voren(heb geen idee hoor..) maar het kunnen ook organen zijn die een nieuw plekje aan het zoeken zijn omdat ze wat minder ruimte krijgen...

1979..nog even geduld hebben en dan heb je straks een prachtige positieve test in handen...houd er rekening mee dat na een (vroege)miskraam je cyclus vaak wat langer is dan anders...

Smits..amre Tim helemaal uit zijn ritme en jullie daardoor natuurlijk ook gelijk..gaat het wat beter inmiddels??

Ooh Krisje wat spannend je huisje...*nagelbijt*...alles nog dik aan met je lover?..heb je straks ook weer een paar extra handen om je huisje op te knappen haha slim gedaan;):p

Gelukkig..wanneer kreeg jij de uitslagen nou?...

Julesz..het wordt echt tijd voor een nieuwe banner meis!! Hoe is het met jou en de kwaaltjes...ben je al terug geweest voor een echo?

Naat..loopt alles op rolletjes met de kleine Keano? En raak je al gewend aan dat vroege opstaan? Gaat het met eten goed enzo?

Jojo...hoe is het nu met Charlie..is ze al helemaal opgeknapt?

Mutz...over een paar daagjes weet je of je een eisprong hebt gehad..spannend..hoe is het met de voorbereidingen? Schiet het al op want je datum schuift steeds dichterbij nu! Kun je daar geen banner voor maken?;)

Bietje...alles goed met je? Zijn jullie trouwens al uitgeklust inmiddels in huis?

Nou ik ga me zo douchen en aankleden( ja hihi was zo'n lekker ochtendje voor je pyjama), eten en weg...duurt wel even voor we terug zijn want gaan nog even een boodschapje tussendoor doen..maar zodra ik thuis ben zal ik verslag doen...
    Het rommelt wel wat trouwens maar dat zullen de zenuwen wel zijn:)

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Manon..ja haha.. daar heb je helemaal gelijk in.. zo had ik het nog niet bekeken, maar ook hier nog in pyama zittend op de bank. Heel veel succes straks en helemaal niet gek dat je er spanning voor hebt. Wacht je verslagje af, maar alleen als je daar de behoefte voor hebt he... denk aan je

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo kom ik net terug van mijn werk (nou ja van de plek waar ik mijn ochtenden doorbreng zo veel doe ik namelijk niet meer)
    Ligt er een heel lief briefje op tafel :) Dat hij me gaat missen en dat hij het niet leuk vindt zonder mij te gaan. Ha daar komen de waterlanders weer......Fijn te horen dat ik niet de enige ben die zo reageert op iets wat helemaal geen drama is!

Manon: duim voor je daar in het ziekenhuis.

Sab: toch wel spannend lijkt mij die harde buiken! heb je niet bij elk krampje steekje of dingetje nu dat je denkt: uh oh..... lijkt me toch wel heeeeeel spannend die laatste weekjes.

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja sab: PAK DIE TAS NOU EENS IN!!!!!!

20. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey meiden,
    even een kort berichtje van mij. Maar waarschijnlijk heeft zich vandaag een miskraam ingezet. Ik verlies oud en nieuw bloed. Mijn buik en rug voelen zeurderig en met golven pijnlijk.. De vk denkt ook dat het mis is. Krijg morgen een echo. En ben net naar huis gegaan vanuit mijn werk..wat een verdriet. Manon denk aan je. Liefs

Deel Deze Pagina