Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    He verdomme (sorry voor mijn taalgebruik) Julesz...dit gaat toch niet waar zijn he... Kan het gewoon niet geloven..het mag niet... Morgen een echo..oh wat zal de dag lang duren en wat zal je een klote dag hebben zeg, gedverdemme...

Ik denk aan je...sterkte en dikke knuffel...

2. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ja, het mocht niet zo zijn. Stom he. Soms is het zo stom.
    Ik denk dat ik ook al het vruchtzakje voorbij heb zien komen.
    En een innesteling is geen zware ongesteldheid. Dus die echo, die komt wel. Maar ik weet al dat het einde oefening is...
    Ik las het trouwens van je kat. Moet nog wat bijlezen geloof ik. Ik had nog niet zoiets van; laat ik eens even vertellen over mijn prille zwangerschap. Zo zie je maar. Maar wat naar hee. Daar moet ik toch ook niet aan denken. De oudste van de twee katten kwam luid mauwend op me af en kwam tegen me aan op bed liggen..
    Ik ga de laptop weer even opzij zetten. Doet pijn op mijn buik.
    Xxx

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    julesz...wat erg...oud bloed is niet erg maar nieuw is idd niet goed...wat ontzettend kl*te zeg! Weet je hoe ver je nu was geweest? morgen pas de ech..idd wat Sab zegt een lange dag voor de boeg...moet je morgen een beetje vroeg?

Ik heb het vandaag weer gezien, maar ik had me er wel op voorbereid dat ze weer wilden kijken. De vorm was er helemaal uit..zo vreemd. het was langer maar platter en je zag geen duidelijk onderscheid meer tussen dingen, zoals duidelijk hoofdje en placenta enzo...het was meer een klompje geworden zeg maar...heel vreemd.
    Maar het heeft zich dus nog steeds niet losgelaten en nu heb ik pillen mee. Ik moet er vanaaf twee en morgenochtend twee en dan moet het donderdag wel zijn losgelaten.
    Donderdag moet ik dan ook terug en zullen ze weer gaan kijken. Is het dan nog niet weg dan gaan we kijken of ik nog 1 maal die dosis mag of dat ik een curretage moet...dus wordt spannend de komende dagen.
    Straks eerst nog ff met een vriendin naar de bios...ff mijn gedachten verzetten..

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh lieve Julesz, niet nog een :(. Meid wat een ellende zeg! Morgen een echo zal ook geen pretje zijn. Jeetje wat is dit weer oneerlijk zeg! Meid ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel voor jou. xxxxx

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    pfff zit hier nu helemaal met kippevel julesz....

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: hoop dat de medicijnen hun werk gaan doen. Jeej wat een balendag is dit zeg! Meiden mijn gedachten zijn bij jullie. Ook voor jou manon een dikke knuffel.
    Goed dat je even weg gaat vanavond.

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja dat kan ik me voorstellen. Wat gemeen zeg dit

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    idd Super deze dag gaat de ZP geschiedenis in als officiele baaldag voor de Topic-gils!! Ik raad dan ook niemand aan vandaag te stoppen met de pil, vandaag te klussen of te bevallen!

9. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey ladies.
    Het was altijd al fijn om dingen te kunnen delen. Maar nu is dat zeker zo...
    @ manon; ik hoop zo dat het met die pillen dan loslaat. Raar he? Dat het dan weer verschrompelt zeg maar. hefitg..
    O ja, je vroeg hoever ik nu was geweest. Was geweest.... ja, was geweest. Naar om te zeggen. Man, ik huil om alles..Waarschijnlijk rond de zes weken. Het blijft wat giswerk. Die vorige keer zag alles er goed uit. Rustig. Maar nog niets te zien omdat het te pril was. ws toen 4 weken ofzo. Daar vanuit gaande zeg maar...
    Het voelt heel zeurderig met golven.. En dat vliesje, dat leek zo raar. Super, ken je dat van toen?

10. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
  11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ach meis...het is normaal hoor om nu ff lekker uit te huilen..je zal je zo de komende dagen nog wel voelen..dat komt echt door de hormonen..je lijf is in de war en dat is logisch.
    ja geweest klinkt heel raar he..en niet leuk! ik vind het ook zo moeilijk aan mensen te moeten vertellen vooral omdat ik niet weet hoe ik het moet zeggen, ik wil ook steeds zeggen geweest..maar het zit er nog...dus ik zeg steeds maar..het leeft niet meer en dan hopen dat ze snappen dat ik het dus nog bij me draag...
    Wie wisten het bij jou al behalve je vriend?

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    is je vriend bij je of komt hij snel thuis?

13. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Ik kan het me voorstellen. zoals je het zegt, klinkt het me overduidelijk. Maar dat maakt het natuurlijk wel voor jezelf meer gecompliceerd om het te vertellen..Ze wisten het op mijn werk, mijn directe fam ( ouderfiguren en zus, broers nog niet en een paar vriendinnen. Ik ben het type er niet naar om het niet te delen. Wat dat aangaande heb ik er geen spijt van. Vriend is thuis. Hij is nu yoghurtdrink, van die dubbeldrank en maandverband voor me aan het halen....Ik vind het ook zo naar voor hem...

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh meis wat een &^%#$ dag zeg!
    Jules": Ik herken het vliesje niet. Heb toen wel heeeeel veel stolsels verloren. Als laatste na een aantal uren veeeeel stolsels en krampen kwam bij mij de vruchtzak er in 1 keer uit. Die was zo'n 10 centimeter lang en donkerrood. Ik zat onder de douche toen alles eruit kwam. Durfde het in eerste instantie niet eens op te pakken. Later met een wc papiertje opgepakt en doorgespoeld (klinkt misschien wat cru maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden).

Net als manon hoop ik dat je niet alleen bent.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja het is voor hem ook moeilijk...probeer met elkaar te praten erover en er voor elkaar te zijn...wel lief dat hij die spulletjes voor je gaat halen:)

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Nou dit is zeker een rotdag hier voor de T-girls..dit bedenk je toch gewoon niet... Ik had al een rotdag, maar deze is nu collectief geworden lijkt het wel....

Verder weet ik ook niet zoveel te zeggen, vind het gewoon ontzettend klote voor jullie en wou dat ik wat kon doen....

Ik hoop in ieder geval voor jullie beiden dat het snel achter de rug is..hoe cru dat inderdaad ook klinkt... In gedachten ben ik bij jullie hoor...

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh lieve Julesz! Wat verschrikkelijk klote nieuws :( Vind het zo verschrikkelijk voor jullie. Het was je zo gegund! Heeeel erg veel sterkte en ik denk aan je. Veel liefs!

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Manon, heb aan je gedacht vandaag. Fijn dat je de medicijnen hebt gekregen. Ik hoop dat het nu snel opgang komt zodat de curretage je bespaard mag blijven.
    Ook aan jou denk ik. Wat een verschrikkelijke dag voor jullie :(

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh meiden.....ik sluit me erbij aan dat dit echt een kutdag is! Ik heb ook weer eens zo'n huildag zegmaar!

Julez Wat ontzettend gemeen dit. Het klinkt niet goed maar misschien krijg je morgen toch iets moois te zien. Verlies je veel bloed? En zijn de krampen echt heftig? Hoop zo voor jou en je vriend dat het gewoon goed zit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Iig. heel veel sterkte en een hele dikke knuf.

Ook voor jou Manon...wat een heftige tijd. wachten..wachten en nog eens wachten. Hoop dat de pijn mee gaat vallen en dat het snel achter de rug is. Heel veel sterkte en nogmaals een dikke knuffel.

Ook ik denk aan jullie allemaal, in het bijzonder Manon en Julez.

Natalie Hoe gaat het met je prinsje? Ben je al een beetje bijgekomen van je bevalling? Geef je borstvoeding?

Sab Je tas al gepakt??? Haha doe het nou maar want straks moet je ineens hals over kop met weeen naar t ziekenhuis. Wordt wel erg spannend nu he!!!

Super Klote zeg dat je mannetje weg is. Lijkt me ook moeilijk zeg om dan zolang alleen te zijn. Hopelijk vliegen de dagen voor je voorbij. Sterkte.

Iemand vroeg wanneer we de uitslagen krijgen, 22 juni. Me mannetje gaat waarscheinlijk aankomende woensdag zijn zwemmers inleveren.

20. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Julesz, het is zó oneerlijk! Net als bij Manon!
    Meiden, denk aan jullie!
    Xxx

Deel Deze Pagina