Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH nee Julesz wat een verschrikkelijk kloterig nieuws! Ik heb er geen woorden voor... Wat k*t allemaal.... Heel veel sterkte, het was jullie ook zo gegund!

Lieve Manon wat ben je toch een sterke meid zeg diep respect voor je. Ik hoop dat de pillen gaan werken....

Wat een klotezooi allemaal!!! En dan lees ik ook nog dat Sivi er niet meer is... Wat erg Sab... Ook heel veel sterkte en een knuffel voor die lieve Sok! (Tas al ingepakt? Heb het idee dat er dit weekend wat gaat gebeuren bij jullie, maar ja ik dacht ook dat je een meisje zou krijgen dus ja mijn gevoel zegt ook niks maar toch...)

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Inderdaad Jojo dit is zo'n dag die maar beter niet gehad kunt hebben... En tas is zo goed als af, moeten nog wel spullen in, maar dat kan pas op het laatste... Donderdag komt mijn mams hier het huis doorwerken, heerlijk...

En zaterdag vanaf 12 uur 's nachts mag ik thuis bevallen....hahha dan is het 37 weken... We wachten het maar af..als ut komt dan komt ut.... Als word ik wel lichtelijk gek van de menstruatiepijntjes de hele dag...vooral als ik drukker ben en loop...als ik zit dan gaat het wel...

Hoe is het met jullie kleine meid??

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH Sab klinkt als voorweeën! Helaas zegt dat nog geen moer hahah want dat duurde bij mij toen ook nog 2 weken ofzo!
    Lekker dat je moeder je even komt helpen. Had je trouwens de foto nog gekregen van Charlie in het jurkje en legginkje wat ze van jou en Bie heeft gekregen??? Het staat hij zoooo geweldig!

Hier gaat het top! Nogal drukke dagen gehad, maar Charlie reageert er goed op haha is zo moe dat ze tot half 9 's ochtends slaapt! Ze is gelukkig weer opgeknapt, al had ze gisteren ineens weer verhoging, maar dat kwam van de warmte.
    Ze wordt met de dag leuker! Ze heeft nu ontdekt dat die sprieten die aan je armen vast zitten iets kunnen pakken hahaha dus mijn haren moeten eraan geloven haha en alles wat ze ziet vliegt door de lucht zo leuk!
    Oh vind het zo spannend!!! Jullie Gerrit komt bijnaaaa!!! :D:D

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo...fijn dat Charlie weer opgeknapt is.. En nee heb geen foto gekregen, ben wel errug benieuwd natuurlijk....

Volgens mijn banner nog 27 dagen, maar iedereen van ons clubje is eerder bevallen...zal je zien dat net ik degene ben die daar dik overeen gaat, hahahha....

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ok, ik zal weer eens wat uitgebreider reageren. Ik denk nl. elke keer als: even reageren op deze heftige en verdrietige berichten, maar dan voel ik me al weer schuldig dat ik ook niet even op de rest reageer... Zo vergat ik helemaal Sab: jeetje wat verdrietig van Sivi! Zo verdrietig om je kat te moeten missen :(
    Ik ga niks meer over je tas zeggen, haha. Jawel, dat handeltje van je is zo gek nog niet! ;)

@Smits: hoe is het met jou en Tim? Ben je er al een beetje uit wat je gaat doen? Inbakeren blijkt vaak goed te helpen. Collega van me heeft dat ook gedaan met haar zoontje, hij was ook oververmoeid en het werkte direct. Zag er wel heel schattig uit, zo'n klein mannetje als coconnetje in zijn bedje..
    Hoop dat zijn krampjes snel weg zijn.

@Loestig: elke keer als ik iets van je lees vind ik het zo leuk dat je je bij ons hebt gevoegd. Zal niet makkelijk zijn geweest in een clubje wat al zo'n tijd met elkaar schrijft, maar je hebt het goed gedaan, haha!
    Je begint dus ook al het één en ander te voelen? Leuk hoor! Maakt het alleen maar echter denk ik.

@Jojo: Hoe is het met jou en je mooie meisje?

@Gelukkig: de eerste stap is gezet! Nu wachten op de uitslagen. Altijd spannend! Duim voor je!

@1979: Ook al aan het wachten... Hoop dat je snel positief nieuws hebt! Leuk trouwens om weer wat vaker van je te horen.
    Trouwens nu wij de clomidsters van het groepje zijn (had het onze ex-clomidster Kris al gevraagd) vroeg ik me af of jij bijwerkingen hebt van de Clomid. Ik dus stemmingswisselingen..

@Kris: wat super om te lezen dat het zo goed met je gaat! Een vent en misschien een eigen plekje! Genieten!!

@Super: hoe is het met jou? Met je kleintje in je buik? En met je moeder? Ben je alweer bij haar geweest en was ze wat vriendelijker tegen je? Wat lijkt me het moeilijk om je moeder zo te zien... Moet vaak aan je denken als ik mijn moeder zie (en die zie ik vaak ;)). Knap hoe je ermee omgaat en het hier verteld.

@Naat: ben zo benieuwd naar jullie mannetje! Snap dat je niet veel tijd hebt voor zp nu er zal wel heel veel op jullie afkomen. Geniet er maar van!

@Bietje: ondanks dat je niet vaak hier meer bent denk ik wel aan je hoor!! Hoop dat alles goed gaat met je!

Heb ik iedereen weer gehad? Natuurlijk Julesz en Manon, maar die had ik eerder al bericht. Denk aan jullie!!

Met mij alles goed. Vandaag CD21, dus moest ik bloed laten prikken. Volgende week telafspraak met de gyn voor de uitslag. Dan weet ik of ik een eisprong heb gehad. Ik denk het niet, heb nl. niks anders gemerkt. Wel netjes om de dag geklust, hihi.
    Met de voorbereidingen gaat het goed. Net een fotografe op bezoek gehad, leuk vrouw. Blijft prijzig een fotograaf, maar het is wel belangrijk, de foto's.
    Van het weekend taart geproefd. We laten een taart maken door iemand die dat voor haar hobby doet (de taarten die ze al heeft gemaakt zijn zooo mooi). Zo'n mooie taart van marsepein, helemaal naar ons eigen ontwerp/idee. Ook de proefdruk van het kaartje is binnen. Het begint dus allemaal op te schieten :) Alleen mijn jurk viel een beetje tegen, nee niet de jurk maar de levertijd. Zou pas half augustus er zijn!! Dat gaat m niet worden, ze zorgen maar dat hij er eerder is, ik moet nog passen, afmeten, foto's maken enz.... *zennnnn* ;)
    Ik geloof dat jullie wel weer een beetje op de hoogte zijn.. Oh ja, jullie wisten dat mijn zus zwanger is en ik weet nu ook dat ik dit keer een nichtje krijg, helemaal leuk dus!

Nu ga ik mijn bedje maar eens opzoeken, morgen weer een werkdag.. Liefs en truste. Sterkte voor Julezs en Manon!!

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Oh voor iedereen die het nog niet weet; er staat een foto van Keano op hyves! Wat een leuk mannetje! En wat een haar! :D

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH Mutz wat ben je lekker bezig voor de bruiloft! En super gaaf zo'n eigen ontworpen taart! Dat heeft mijn zus ook gedaan echt leuk! (wij hebben zaterdag op onze trouwdag de bovenkant van onze ijsbruidstaart opgegeten! Schijn je te moeten bewaren haha en hij was nog lekker ook!)
    Joh het is niet gezegd dat je je eisprong voelt he! Er is maar een klein percentage die hem ook echt voelt dus je weet het nooit! Stay positive girl!

OH en Smits heb je al gedacht aan een Puckababy? Ik gebruik deze voor Charlie. Is een inbaker slaapzakje waar ze nog wel in kan bewegen, maar zichzelf niet wakker kan slaan. Het heeft haar zo een gigantische rust gegeven! Inbakeren vond ik zielig en eng hahahah! Ze zijn wel duur, maar zeker de moeite waard en ze verkopen goed op marktplaats als ze er weer uit zijn ;) Je kunt ze ook via marktplaats kopen trouwens. Ff lekker wassen en je hebt er 1 om het te proberen! Hebben wij ook gedaan toen. Ben benieuwd wat je doet!

Sab heb de foto opnieuw gestuurd ben benieuwd of hij nu wel aankomt!

Meiden ik reageer later op de rest maar ik zie scheel van vermoeidheid en ben ook eindelijk weer ongesteld geworden voor het eerst en dat doet zoveel pijn! Lijken net weeën die je in het begin voelt! :( Het is ook heel veel zeg maar bah! Hele bed zat onder ok ik hou op te goor voor woorden!

Oh Kris ben wel ff benieuwd of je al meer weet van je huis en ik wil alles horen over je verliefdheid :D:D:D

Lieve Julesz en Manon ik denk aan jullie Dikke knuffel voor jullie allebei!

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja had t gezien Mutz wat een droppie he! Lijkt op zijn vader! En Naat ziet er goed uit he! Alsof ze de baby met de post heeft gekregen en hem niet zelf heeft moeten baren!! :D

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    julesz heel veel sterkte meid... gewoon niet eerlijk....!

en manon, voor jou ook, sms als je me nodig hebt??? ik ben in gedachten bij jullie meiden...

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    manon: hoe is het gegaan met de medicijnen? heb je een beetje geslapen? Hopelijk heb je wat kunnen genieten van de bioscoop.

Julesz: hoe is het met jou? hopelijk heb je het ergste achter de rug. Nog veel bloedverlies.

Jojo: lijkt me raar om na zoveel maanden weer normaal ongi te worden! Zo te horen gaat het hartstikke goed met Charlie! Wat fijn dat je zo kan genieten van die kleine meid.

Mutz: het gaat goed met mij. Lichamelijk even beter dan twee weken terug. Halve dagen werken helpt. Nu nog vier weken en dan verlof. Heerlijk. Helaas veel rugpijn maarja dat hoort er nou eenmaal bij. Oh hoop zo dat je een eisprong hebt gehad!!!!! Ben zaterdag bij mn moeder geweest. Ze werd aangesproken door een mevrouw die haar kon en die zei tegen haar: hoe gaat het nou? went het een beetje? waarop zij zei: nee dit went NOOIT! met een schuin oog kijkend naar mij. Pfff lastig hoor die steken. Maar verder berust ze zich er wel in.

Sab: mmmmmmm menstruatie krampjes??? hihihi aftellen........Hoe is het met sok? En Sivi al laten cremeren?

Bietje: hoe is het meis? hoe gaat het op je werk? ben wel nieuwsgierig hoe het nu met je gaat.

Kris: een huis en een liefje???? wat heerlijk zeg!!!!!

Naat: hoe gaat het bij jullie? vast druk druk druk.......geniet ervan.

Hier de eerste nacht alleen :( nou ook niet leuk. Ben wel 6 keer wakker geweest. Nou ja vandaag lekker dagje vrij. Zo lekker boodschapjes doen en even shoppen. Vanavond komt mijn pappie eten gezellig.

11. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Wat een vreselijk nieuws Julesz. Oh meid dat heb je niet verdient. Wat is dat toch voor negatieve energie de laatste tijd (op de bevallingen na dan). Poesjes die worden overreden, Manon en nu jij weer. Ik vind dat we met zijn allen positieve energie moeten sturen. Speciaal voor jullie en iedereen die nog in spanning zit te wachten. Wie doet er mee?

POsitiviteit, positiviteit....

Julesz en Manon ik leef met jullie mee.

Ik reageer later op de rest, ga eerst even naar een personeelsbijeenkomst.

12. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Een portie positiviteit kan idd geen kwaad

positief, positief positief

Julesz, succes vandaag.
    Manon, doen de pilletjes hun werk al?
    Denk aan jullie

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Daar sluit ik me bij aan... Kom maar op met die positiviteit....

@ Jojo..ik heb de foto gekregen hoor... echt uber schattig.. Kom je de ochtend een beetje door zonder je meid??

@ Super.. Sivi wordt deze week gecremeerd, we krijgen eind van de week bericht als het gebeurd is. Sok is wel wat van slag hoor. Zit veel binnen voor het raam naar buiten te staren en hij slaap heeeeeeeeeeel veel... Had even gegoogled en kan wel zes maanden duren. Het is belangrijk om nu niet teveel te veranderen.. lekker als er een kleintje op komst is.. Maar het komt vast wel goed met hem....

Red jij het een beetje zonder mannetje?? Las dat je ging shoppen?? Ik geef ook altijd teveel geld uit als ik vrij ben, hahha...

@ Manon en Julesz.. hoe is het met jullie?? trekken jullie het een beetje??

@ Kris.. heb je al iets gehoord van de woning en hoest in de liefde??

@ Loestig..zijn je banden alweer tot rust gekomen?

@ Mutz... volgens mij kun je als je gaat trouwen beter niet naar de prijzen kijken, haha.. Kan echt heel veel geld gaan kosten volgens mij. Maar zoals je al zegt, foto's zijn toch wel heel belangrijk, dus dan moet het wel goed gebeuren.

En Jojo zei het ook al, je hoeft niet altijd je eisprong te voelen he.. je hebt in ieder geval lekker geklust, dat staat hier al een tijdje op een heel heel heel laag pitje, hahah

@ Smits..zag bij jou ook goed nieuws op je www...wat lekker zeg, de hele nacht doorgehaald..hopen dat hij het vol gaat houden.

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    POSITIVITEIT!!!! *zend, zend, zend*

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Julesz en Manon, hoe is het bij jullie? Hoelaat is de echo Julesz en Manon merk je iets van de medicijen?? Liefs

16. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Positief positief heeeeeeel positief.

17. Loestig

Loestig Bekend lid

Mar 12, 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab wat zielig he voor Sok, hij mist zijn maatje. Misschien is jullie kindje straks wel een nieuw maatje voor hem. Oh ja en pak die tas nou eens in.......;)

Mutz leuk hè dat voorbereiden voor de bruiloft. Ik weet nog dat ik het allemaal heel spannend vond. En ook nog braaf geklust lees ik. Nou laten we hopen dat een beetje van die positieve energie naar jou uitstraalt. Ik hoop het zo voor je meid.

Allemaal: Als reactie op datgene wat Mutz schreef, maar het gaat natuurlijk jullie allemaal aan. Ik vind het heel erg fijn om dit allemaal samen met jullie door te maken. Het lucht gewoon op als je dingen kunt posten en als je elkaar kan helpen of steunen. Jullie zijn allemaal echt schatten dat jullie mij zo hebben geaccepteerd. Dank jullie wel. Moest ik ff kwijt.

Kris hoe staat het met de mannen en het huisje? Ben benieuwd.

Naat alles goed met Keano? Ik begrijp dat je het oh zo druk hebt, maar hopelijk zie toch kans om een fototje te plaatsen. Ik ben zo benieuwd. Ik heb namelijk je hyvesadres niet.

Jojo grijp, grijp. Tja zodra de handjes iets vast hebben laten ze ook niet meer los. Is vooral heel erg fijn als je lange haren hebt en ze daar zo lekker aan gaan trekken. Wel leuk al die kleine ontdekkingen.

Smits bij jou ook alles goed?

Gelukkig nog een twee weken en dan de eerste resultaten voor jou. Ik ben benieuwd of er iets uitkomt. En intussen klus je natuurlijk gewoon vrolijk verder, toch?

Super kom maar veel hier kletsen dan vliegt de tijd hopelijk voorbij en is je mannetje snel weer thuis.

Manon en Julesz hoe gaat het nu met jullie? Manon werken de pillen al? En Julesz heb je de echo al gehad?

Hier is het weer wat rustiger, afgelopen dagen een paar keer flinke steken en spierpijngevoel gehad. Ook af en toe steken bij mijn vagina, maar dat is nu ook weer weg. Hoort er waarschijnlijk allemaal bij. Ik voel me nog steeds heel erg goed. Ik hoorde van een collega dat haar dochter zwanger is van de 2de en heel erg ziek is. Dat lijkt me echt niet fijn. Kun je helemaal niet genieten van je zwangerschap.

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    #3338 manon31, Jun 8, 2010
    Last edited: Jun 8, 2010
    www.wateenenormeklotenachtikhebzelfsgewenstdatikdoodwas.nl

Meiden dit wens je je ergste vijand nog niet toe pfff
    De bios was leuk trouwens; Sex and the city...
    Voor ik naar bed ging om half 12 de medicijnen genomen en om 3 uur werd ik wakker met kleine krampjes. Om half 4 waren het echte weeen. Chapeau voor de meiden die bevallen zijn...wat een helse pijnen zeg, niet normaal meer. ik wist niet waar ik het zoeken moest. Ze kwamen om de 10 seconden ik had nauwelijks tijd om adem te halen tussendoor. Heb alles geprobeerd, de halve nacht op de wc gezeten, wegpuffen, rondlopen, douchen, vannacht in bad gezeten(en 2 uurtjes in geslapen:D), ziekenhuis gebeld en mocht Diclofenac(had ik nog in huis van de operatie) maar na een uur kwam de pijn er alweer doorheen. Ditmaal zat het alleen rechts in mijn lies en rug en trok door mijn hele rechterbeen. Weeen hadden hier niets meer mee te maken, ze hadden net zo goed 100 messteken kunnen geven... Bart was heel lief en heeft over mijn rug gewreven wat wel heel fijn was...hij wilde de pijn wel overnemen als het zou kunnen zei hij....
    Maar tijdens dit alles dus geen druppel bloed verloren..dat kwam gelukkig eindelijk vanmorgen vroeg en luchtte wel op zeg. nu nog steeds krampen en ik vind dat er maar weinig komt...mijn ongi is nog erger...dus ben benieuwd. We moeten donderdag terug om te zien of het geholpen heeft...

Ik denk dat mijn pijn ermee te maken heeft dat het niet uit zichzelf los heeft gelaten en nu met de medicijnen zeg maar wordt losgetrokken...Ben benieuwd hoeveel pijn het nog gaat doen als het wordt uitgedreven..:(..je zou zeggen dat het niet erger meer kan worden..

Julesz...ik hoop dat het bij jou beter is gegaan meis...ben benieuwd naar je echo?

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Loestig: kijk even op topicgirls.hyves.nl
    Dat is onze hyvesclub, misschien leuk om je aan te melden, dan kan je gelijk zien hoe we eruit zien (en andersom natuurlijk ;))
    Jojo of Kris zullen je dan lid maken. Hier zie je ook onze echte namen als je dat leuk vindt om te delen natuurlijk :D

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Jeetje Manon, zag je berichtje pas toen ik die van mij plaatste.. Het is zo moeilijk voor te stellen hoeveel pijn iets doet als je het zelf niet hebt meegemaakt.. Maar aan je omschrijving is het verschrikkelijk. Ik hoop dat je er snel vanaf bent. Sterkte de komende dagen..

Share This Page