Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jeetje Manon wat heftig. Ik hoop dat nooit mee te hoeven maken. Wat een hel! Ik hoop voor je dat dit het ergste was en dat de andere pijnen als sneeuw voor de zon verdwijnen in verhouding met wat je nu hebt gehad. Heel heel veel sterkte.

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon bedankt voor de link, ik heb om toestemming gevraagd om lid te worden. Ben benieuwd of ik wordt toegelaten ;)

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat was Mutz;) (die link)

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Naat nu heb ik je prachtige zoon ook mogen bekijken. Wat een schatje!!!!

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sorry inderdaad dat was Mutz. Dusse Mutz bedankt!

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon heb je nog een beetje kunnen rusten vanmiddag? Hoe voel je je nu?

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ik hang nu met opgetrokken knieen op de bank. Ik heb natuurlijk krampjes maar die weeen van vannacht gelukkig niet meer. Qua bloed loopt het niet over..gewoon een normale ongi..volgens mij moet dat wel wat meer zijn..maar misschien komt dat nog.
    Bart is weer thuis dus dat is fijn want lopen gaat niet zo goed...

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Laat Bart maar goed voor je zorgen. Het zal nu toch wel snel doorzetten denk ik. Hopelijk zonder al te veel pijn.

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sab en Super ook allebei online zie ik. Bij jullie nog alles rustig?

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: wat een helse nacht heb jij gehad. Ik denk inderdaad dat de pijnen van het losmaken waren. Ik herken het. Alleen het bleodverlies klinkt wel wat weinig. Geen stolsels? Ik moest om de 10 minuten naar de wc lopen want er kwam zoveel ellende uit. Ik kreeg ook weer weeen toen de vruchtzak eruit moest. Hoop dat dat allemaal mee gaat vallen voor je. Fijn dat Bart weer thuis is.
    Misschien helpt een kruik bij de eerste krampen?

Julesz hoe is het bij jou?

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loestig: fijn hoor dat je zo gezellig mee kletst. En zoals je hebt gezien is niet iedereen hier welkom.
    Ik vind het ook fijn dingen te kunnen delen hier. Vaak gaat het ook om dezelfde angsten, twijfels en rare klacht.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..ik heb wel stolsels idd, maar met een ongi heb ik die ook..dus vind het echt nog te weinig voor een MK. Maar het rommelt aardig dus zal wel komen nog en anders curretage...
    Heb idd ook een kruikje,heerlijk...
    Om de 10 min naar de wc..pff nee dat is het lang niet! Als ik ga dan komt het wel maar heb niets in mijn verband zitten nog dan wat veegjes....(lekker verhaal)

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super inderdaad niet iedereen is welkom (ik noem maar geen namen ;)). Daarom ben ik ook zo blij dat ik me bij jullie mocht aansluiten. Ik was natuurlijk ook gewoon een onbekende voor jullie en jullie vertrouwden mij wel. Dat doet me goed.

Ik ga zo even een hele kist met kleertjes die ik van mijn zus heb gekregen doorspitten. Kijken wat er allemaal tussen zit. Zo leuk al die mini kleertjes. Sorry Manon dat is natuurlijk niet iets wat jij nu wilt horen.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jezus Manon...wat een nacht... pfffffffff hoop dat de ergste pijn geweest is, maar als je nog weinig verliest is dat ook geen goed teken toch?? Of lost het op ofzo..misschien een rare nare vraag, maar ik heb echt geen idee... Fijn dat Bart weer thuis is, is toch een prettiger gevoel dan maar alleen te zijn...

@ Loestig, hier alles nog steeds rustig

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..wij zijn misschien idd soms wel wat kieskeurig whaha...soms komt het gewoon niet uit en soms praat iemand teveel over alleen zichzelf(ik noem ook maar geen namen;)) Jij bent leuk om mee te praten en je kletst overal over mee, ook een ander een hart onder de riem steken enzo... natuurlijk mag je ook lekker je ego momentjes hebben hoor, die hebben we allemaal! het maakt ook niets uit of je je aansluit bij bijeenkomstjes of niet..lekker doen waar je behoefte aan hebt. Ik vind dit echt een superclubje!

Oh en over kleertjes wil ik best horen hoor..dat weet je nu eenmaal als je bij zo'n groepje zit waar alles door elkaar gebeurd...

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Manon: Wat een heftige nacht. Mocht je nog meer last krijgen van weeën hierbij wat tips die het wat makkelijker kunnen maken:
    -Vooroverhangen of tegen Bart aan en heen en weer wiegen
    -Hang een sjaal over de deur, deur dicht ( wel ff een knoop aan de andere kant binden) en er goed aan hangen. Is erg fijn voor je bekken
    - Mocht je last van je rug krijgen ga dan in een sjaal hangen. Het midden stuk om je rug plaatsen en Bart de twee uiteinde geven. Ga goed achteroverhangen en laat Bart zacht aan de sjaal trekken, links, rechts, links rechts. Dit is een heerlijke massage voor je rug.
    -Probeer te ontspannen tussen de weeën door met de lage buikademhaling. Voor hulp kan je de vingertoppen van je pink en ringvinger stevig tegenelkaar drukken, hierdoor adem je gelijk goed. Tijdens een wee doe je dit met je wijsvinger. Wordt het erg heftig (persweeën) dan doe je dit met duim en wijsvinger en ga je echt puffen.

Hopelijk is de uitleg een beetje duidelijk en heb je er wat, maar hoop vooral datje het helemaal niet nodig heb!!!!
    Dikke kus!!!

Doe later weer een poging om op de rest te reageren.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey Smits...je uitleg is duidelijk hoor..ik hoop het idd niet meer nodig te hebben maar wel heel fijn dat ik nu weet wat ik kan doen..dankje lieverd!!

Oh en Sab..nee oplossen doet het bij mijn weten niet..het moet er echt nog uit...

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: denk dat er nog wel wat bloedverlies gaat komen dan. Als de pijn maar niet zo weer heftig wordt. Wat een ellende zeg dat wachten. Ik vond het ook zo lang duren. Maar op het moment dat ik dacht dat ik het niet meer aan kon (de pijn) kwam het los. Daarna was er een enorme opluchting en ontspanning alle pijn was weg. De dagen daarna wel wat ongi krampjes nog gehad om wat stolsels uit de baarmoeder te krijgen. Die weeen krijg je dus ook zodat de baarmoedermond zich opent om het vruchtje en de vruchtzak eruit te laten.

Denk aan je en hoop dat het snel achter de rug mag zijn.

19. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey dames,
    @ Manon, wat heftig meis! Pff, een soort bevalling.. Wel fijn dat Bart goed voor je zorgt.. Ben benieuwd of en wanneer en meer komt.. Zou fijn zijn als de ergste pijn geweest is nu... Idioot dat het dan ineens zo komt opzetten he?
    Loestig, fijn dat je je zo op je gemak voelt hier. Het is, wat de rest ook zegt, het moment maar ook een houding. Sommige mensen denderen echt zonder even te kijken, puur ego, binnen. Wat vaak niet heel positief werkt... Maar leuk dat je meekletst! Leuk om te lezen wat je meemaakt.
    Mutz, ohhh, wat genieten hee, die voorbereidingen ( ondanks de prijskaartjes ;) ) Ik ben ervan overtuigd dat je echt een schit-ter-ren-de bruid zult zijn. En wat regel je het allemaal goed... Zo toch wel supertof zijn als er stiekem dan ook al een beebje in je buik zo zitten....We wachten af...
    Super; dat is wel even een beetje af zien zonder je mannetje. Ik ken het effect van vaak wakker worden. Het is even omschakelen. Wel gezellig dat je papa komt eten zeg. Maar lekker afspraakjes met mensen maken en aanklooien. Dan gaat de tijd wat sneller.. Tjee, 4 weken alweer en dan verlof. Wat gaat het toch snel...
    Smits, wat weet je toch veel! Hoe is het met de kleine, ik las ergens dat het slapen vanacht goed is gegaan? Was dat met of zonder inbakenachtig iets? Hoe voel je je verder?
    @ hier: Het "ergste" is voorbij. Gisteren is het gros eruit gegaan. Een -voor mijn doen- erg pijnlijke en zwaardere ongesteldheid. Maar niet te vergelijken met Manon of Super. Ik was minder ver.
    Vanmiddag was de echo bij een zeer botte vk. Maar goed, het zag er schoon uit. een kant van de baarmoeder was nog wat verdikt. Dus de bloeding zou nog wel een paar dagen aanhouden. Het is moeilijk te bepalen wanneer het mis is gegaan. En hoe lang het normaal is blijven groeien. Het kan best een hele vroege mk geweest zijn. Of gewoon gestopt toen ik minder pijnlijke borsten kreeg een paar dagen geleden. We zullen het niet weten. Feit blijft dat het verdrietig was. We hoopten op het houden van het kleintje. En het was gewoon stomme pech. We focussen op dat wat we hebben. We zijn gelukkig met elkaar, onze diertjes, ons leven. Ik hoop natuurlijk dat het aangevuld wordt met een kleintje. Maar we laten ons niet kisten..
    Liefs
    Ik zal zo eens even zoeken naar die foto. Want ik ben ook wel erg benieuwd.

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Snik Julesz, ik had nog een beetje hoop voor je, maar helaas. Botte vk zou verboden moeten worden. Hoe kan je in zo'n vak nou bot zijn???? Ga dan ander werk zoeken.

Manon: moet je vanavond nu weer die pilletjes nemen??? Gaat het een piepklein beetje met je??

Sab: Heerlijk zo'n moeder die ff je huis komt doen. ACh die arme sok en dan zijn er nog steeds mensen die denken dat beesjes geen gevoel hebben.

Super: bah geen mannetje om je heen deze dagen. Ik heb er ook zo'n hekel aan. Nodig jejzelf maar lekker bij jan en alleman uit voor de gezelligheid.

Loestig: Lief hé minikleertjes. Moet nog steeds lachen als ik ze aan de waslijn zie hangen (en die hangt steeds vol)

Mutz: Eigen taart ontwerp?????? Toe maar, lekker crea.Heb je trouwens een goeie ceremoniemeester??

Jojo: Ik ben gisteren toevallig aan het zoeken geslagen naar een puckababy en vandaag er één gekocht. Tim blijft vaak onrustig, kan dan echt niet inslaap komen, terwijl hij zooooo moe is. als hij eenmaal de slaap heeft gevat gaat het goed, maar daarvoor.......
    Alleen 's nacht gaat het als een tierelier. Heerlijk om pas weer om 06.30 wakker te worden. Zal het eenmalig zijn....

Gisteren trouwens op nacontrole geweest met Tim in het zk. UIteraard is alles goed, maar voor de zekerheid krijgt hij nog een echo voor zijn hartje. Beter een onderzoek teveel dan te weinig zeg ik dan.
    Maandag begint de cursus babymassage. Lijkt me zo leuk. Lekker frutten met de kleine en de technieken leren om krampjes weg te masseren (had iets eerde mogen starten, maar ach). Tim moet alleen in zijn niksienaksie liggen en daar voorzie ik nog een sproeierprobleem, hahaha ik kom straks helemaal onder de zeik van de massage vandaan.

Ojee Kris, vergeet jou helemaal ( had je wel al ge-smst)Gefeliciteerd met je waanzinnig mooi appartement!! Ben je al druk aan de meubelshop of heb je geen tijd en zit je straks op kratjes?

Deel Deze Pagina