Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Goeie avond, wat kunnen jullie kletsen zeg!! Gezelli

Jojo heb weer heerlijk gelachen om je. Wat een humeur heb je meid.

Manon, heerlijk he zo'n auto van de zaak. Ed heeft ook prius en ik dus straks een Polo. Ruil hiervoor wel een Altea in, snik 1.9 tdi rijd toch wel erg lekker. Maar ja de Polo is een stuk goedkoper.

Ga weer afsluiten. Ben bekaf na een dag klussen.

Kris: denk aan je!!!

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    moest ff googelen hoor.. maar dat is zonde van die Altea, kunnen ook ruilen met de Subaru hoor;)... Ja polo is wel stukken goedkoper en polo is nog niet zo heel klein.

ja de prius is heerlijk en zeker zo van de zaak. Je merkt er helemaal niets van, wordt direct van het loon ingehouden en benzine en onderhoud betaal je ook al niet. Zelfs benzine in het buitenland niet dus lekker goedkoop op vakantie ermee!!:D

Schiet het klussen al op? Straks snel foto's he ben zo benieuwd.

Ik zal binnenkort eens foto's van mijn prikken erop zetten, misschien voor later ook wel leuk voor in het plakboek van een eventuele kleine...

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier jojo vanaf de wc met mijn nieuwe telefoon! is toch geweldig zo! ik zal de details over mijn productie hier voor me houden haha! :) sneeuwt het bij jullie ook weer? word er gek van! nou ik ga de wc verlaten! doei!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    lekker dan zit ik op de wc bericht te maken met mijn tel plaatst hij hem niet... poging 2 haha

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahah hij heeft hem dus wel geplaatst! Ik heb weer lol met mezelf! Manlief komt net thuis dus ga hem nu even lastigvallen!!! :D

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hahaha hij doet het hoor Jojo..je eerste bericht staat er ook op!

Ik heb even buiten gekeken en zag idd dat er weer een witte laag in de tuin ligt. Het is maar een beetje en denk haast dat het morgen weer weg is. Het sneeuwt niet meer nu.

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig geen geurmodus op telefoon en laptop...

En het sneeuwt wel trouwens hier alleen zag ik het niet goed in het donker, het is hele fijne sneeuw geen grote vlokken. Jammer dat vind ik altijd zoooo mooi...

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    meiden, even een reactie...

ouders waren heel rustig en super lief... ben nu ook daar...

morgen langer verslag, nu even slapen proberen.. ;)

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    12 pagina;s... ik moest twaalf pagina's doorlezen...

Ja, ik kom uit brabant, en ja ik heb de zachte g... en precies zoals julesz (toch) heb verwoord waar ik woon.. woon nu dan weer bij mijn ouders, dus dat is een dorpje verder... post zo het adres wel, en voeg ik al de rest van de topic girls even toe... ben ook benieuwd naar de foto's...

Ik weet al wat ik doe de 27ste hoor.. Moet jullie lieverdjes zien, en iedereen krijgt een cadeautje.. jojo een opblaasbadje ;), en ga zo maar door...

Bietje knap hoor wat je gister hebt gedaan... Al moet ik zeggen dat ik het ook knap vond van mezelf...

Mijn ouders waren heeel heeeel rustig met mijn ex erbij... Begrijpend en hebben niets verkeerds gezegd... Daarna naar onze ex getuigen, kei lieve vriendjes geweest en het daar aan verteld... Waren ook totaal in shock... Van de week de rest van heel de bende, al mijn leerlingen en contacten maar inlichten denk ik.. wil dat toch persoonlijk doen, dus het trouwpoppetje op hyves staat er nog even...

Nou vannacht op matrasje geslapen.. O trouwens, complimenten aan mijn ouders... Wat waren dat schatten, het is geen opluchting geweest hoor, maar ze waren zo lief... Voor hen was het dus de opluchting! De hypo op het huis wat van mijn ex is, is vrij hoog, ruim 35.000 boven de verkoopprijs dus een top hypo eigenlijk.. En ze waren zo bang dat wij het samen niet zouden redden...

Oja, sab... op de vraag over je auto ;) en niet meenemen... Ik ben verplicht alles goed te regelen van mijn pa. En wil ik het niet, doet hij het, want hij denkt aan mijn toekomst.. Heel moeilijk omdat mijn ex (gadver, kut woord) geen geld heeft om het nu te betalen en mischien wel ruim een jaar ermee bezig is om terug te betalen, of het niet wíl betalen... Dus iemand nog koniniale meubelen??? heb ook mooie lampen (zie hyves ;)) kan het zo over KOPEN!!!

Verder wil ik vandaag een bed kopen.. moet iets van mezelf hebben, iets nieuws.. dan van de week mijn oude kamer maar leegruimen, man wat heeft mijn moeder een zooi en dan maar wat inrichten en zo.... Vandaag ook al mijn kleding, persoonlijke dingen halen, en alles wat van mij is (cd van jou cd van mij, zit ook al heel de morgen, ruim anderhalf uur wakker alweer :( in mijn hoofd) om zo alles te inventariseren...

Sab, je kaartje helpt heel goed, je konijntjes zijn al vaak aangekeken door mijn bruine (tipje van de sluier voor de 27ste) en soms waterige ogen!

Heb trouwens ook brieven aan mijn s schouders en s zusje geschreven... SChrijven ben ik beter in dan zeggen op dit moment...

Verder... mentaal gaat het eigenlijk redelijk goed. Wat verlamt en besef het nog steeds niet helemaal... Ben uit logeren ofzo... Besef gaat snel komen denk ik...

Ga gauw afsluiten, batterij is ver op van de flaptop of hoe het ook genoemd is..

later!!! xx

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Krisje, een beetje kunnen slapen vannacht? Fijn dat je ouders rustig reageerde. Het is goed dat de mensen die het meest van je houden je nu ook kunnen troosten en steunen. Ben blij om te lezen dat je vader de financien goed in gaten gaat houden. Lieverd nogmaals heel veel sterkte en een dikke stevige knuffel van mij.

Manon: prik foto's voor de eventuele kleine............ Niks eventueel die kleine gaat er komen bij jullie, let maar op.

Jojo, hoe bedoel je verslaafd aan het forum, zelfs doorgaan op het toilet, hahaha no time to waste. Hoe is het met je buik?? Geen last meer of stiekem toch wel.

Super: nog even over je vraag over bandenpijn. Je baarmoeder zit ook vast aan je onderrug, dit kan lage rugpijn veroorzaken volgens mijn vk. Als je last blijft houden gewoon even bellen.
    Leuk dat je binnenkort een feestje heb om de 13 weken te vieren ( was toch bij 13). Zou erg leuk zijn als je vriendin dan positief test.

Gisteren het muurtje in de babykamer behangen. We vinden het zo leuk. Kan niet wachten tot woensdag en vrijdag.
    Moet vandaag even foto's van mijn kaartje halen, want deze zit helemaal vol en dan zal ik de boel hier even fotograveren.

Vandaag moet ik mijn auto uitzuigen. Ga de Altea morgen ruilen met een collega. Zij wil groter en ik kleiner, scheelt weer veel euries in de maand en de polo komt pas in april. IK ben volgens mij wel een rare zit ik me nu te bedenken. Iedereen wil graag een grotere auto met een kleintje op komst en ik doe het andersom;).
    Alleen die sneeuw ligt in de weg!!!!!! en komt alleen maar meer bij.

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Kris,
    gelukkig dat het allemaal achteraf toch "meeviel" in hoeverre je natuurlijk kunt praten over meevallen in deze situatie. Maar je ouders zijn er in ieder geval voor je. Er zal een zware periode voor je aankomen, maar met alle steun om je heen ga je het zeker redden. Hoe was je ex er gisteren onder?
    Je kunt in ieder geval bij ons je ei kwijt he!

Hier ook sneeuw, kids zijn heerlijk buiten aan het spelen. Wij zijn ook aan het behangen; onze toekomstige slaapkamer, heb er natuurlijk een beetje een dubbel gevoel bij. Maar goed.

En in een polo past toch ook best een maxi cosi! Zelfs wel 2, ik had in het begin een suzuki alto...haha paste ook. Nu rijd ik een alfa romeo, 3 deurs en Mark een volkswagen station. (van de zaak) moet in november ingeruild worden dus binnenkort alvast orienteren. Moet in ieder geval een sleur hut kunnen trekken.

Ga weer aan de slag.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris wat fijn dat je ouders zo rustig hebben gereageerd. Fijn dat je nu ook de steun van hun kunt ontvangen die je zo hard nodig hebt. ga idd maar lekker een bed kopen voor jezelf. Een helemaal naar jouw smaak en comfort! Ben ook wel benieuwd hoe hij gereageerd heeft op alles...

Bietje dat lijkt me ook erg dubbel hoor het klussen van jullie... Vooral de intentie om aan de verbouwing te beginnen die jullie hadden... Succes meid!

Smits wat fijn dat het zo mooi wordt allemaal! Ik ben heul benieuwd!!!! Hier gaat het wel weer hoor!!! ;)

Meiden even jullie advies vragen... Gaat niet over zwanger zijn ofzo. Mijn vriendin heeft al een tijd last van stress en vorige week had ze een hele hoge bloeddruk en hartkloppingen (ze is niet zwanger hoor). Daar heeft ze med. voor gekregen om zich rustig te houden en toen ik haar vorige week sprak leek het beter te gaan met haar. Nu krijg ik donderdag een sms hoe het is en of ik vrij ben. Heb ik de dag erna op gereageerd (vanwege die krampen) en ook gevraagd hoe het nu met haar is. Krijg ik nu een reactie dat ze teleurgesteld is dat ik niet heb gebeld om te vragen hoe het met haar gaat en dan op het einde "ach, het was mijn hart maar". Ik vind dat zo lullig! Ja ik ben wat meer in mezelf gekeerd op het moment, omdat er in mijn hoofd ook genoeg omgaat, maar dat weet niemand omdat ik daar niet over praat. Ik heb ook terug gesmst dat ik niet kan weten dat het haar hart is en dat ze vorige week zei dat het beter gaat... Heb wel sorry gezegd en beaamt dat ik misschien wel eerder had kunnen bellen, maar dat het hier deze week ook niet zo lekker gaat... En nu hoor ik dus niks meer. Ik kan daar zoooo slecht tegen! Ik weet niet wat ze heeft hoor. Het is echt een schat, maar net weer single, wat ouder dan ik en ook vrij dominant... heb ik soms wat moeite mee....

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #333 manon31, 24 jan 2010
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
    Krisje, zal wel raar zijn om de komende week(weken) mensen te moeten vertellen dat je niet meer gaat trouwen...Fijn dat je pa zich gaat bezighouden met jouw toekomst, je bent en blijft zijn meisje he...dikke knuffel en sterkte...

Bietje, hoe gaat het met jou? met ups en downs zeker? Ik zie dat jullie ook kampeerders zijn!! Ik ben er zelf ook mee opgegroeid en vind het nog steeds heerlijk. Wij hebben een bungalowtent en mijn ouders al jaaaaaaaaaaaren ook een sleurhut. Mensen die altijd naar hotels gaan verklaren je voor gek...overkomt dat jullie ook steeds?

Smits, neem jij vandaag maar afscheid van je Altea...je vriend die je de afgelopen jaren trouw van dienst is geweest gaat jullie verlaten...geef hem een dikke knuffel;)

Hier gaat het een beetje vreemd, ik zit een beetje, nou ja, heel erg eigenlijk, in de rats...
    Ik had maandag natuurlijk gebeld met het ziekenhuis dat mijn ongi begonnen was. Die dag heb ik mijn eerste prik gezet. de volgende dag werd mijn ongi stukken minder ipv meer. De derde dag was het zo goed als over. Ik dacht dat dat aan al die hormonen lag maar voor de zekerheid donderdag met het ziekenhuis gebeld, die zeiden, ja als je zeker weet dat het je eerste dag was dan was het gewoon weinig dit keer, het zij zo. Dus ik, okee. Maar vandaag ben ik ineens super ongi...dit gaat helemaal fout dus!!!!!!! Nu twijfel ik... moet ik vandaag het ziekenhuis bellen met de kans dat ik dus moet stoppen met de spuiten...of moet ik gewoon wachten tot de echo en kijken wat de gyn zegt erover. Misschien zegt zij dat we gewoon verder gaan? Ik weet het niet meer....:( kan wel janken...waarom doet mijn ongi zo raar?????????

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo, persoonlijk vind ik dat als het echt serieus was dat ze dat dan in haar sms duidelijk had moeten maken of je gewoon had moeten bellen en vertellen. Jij kan dat toch ook niet ruiken? Als het heel slecht met je gaat en je hebt echt iemand nodig dan vraag je niet, hoe is het met jou ben je vrij vandaag? Dat klinkt alsof je zin hebt om de stad in te gaan of zoiets. Jou treft geen blaam, voel je niet schuldig, je zegt zelf al dat ze altijd wat dominant is en net single..het klinkt alsof ze even een zondebok nodig had op tegenaan te schoppen...niet eerlijk dat ze jou kiest hiervoor..laat ze dat lekker tegen haar ex doen dan...
    dat het over het algemeen slecht met haar gaat wil niet zeggen dat ze ook niet meer rekening met anderen hoeft te houden hoor. jij hebt ook gevoelens en bent ook bezig met andere dingen...ze zal toch wel meerdere mensen hebben die ze had kunnen bellen die dag als jij niet reageert?

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt gelijk Manon ik ga zo even naar haar toe om te horen wat er nou allemaal aan de hand is. Dat smsen vind ik maar niks.

Joh ik denk dat het gewoon goed gaat met je ongi hoor. Ws heb je door die prikken je lichaam even laten schrikken en houd je ongi er mee op! Ik heb dat altijd al in een normale ongi. Ik ben het 2 dagen een beetje dan ineens helemaal niet meer en dan bam weer een paar dagen heftig. Dus maak je geen zorgen het zal vast goed zijn. je lichaam is ook in de war door al die hormonen. Maar als je twijfelt moet je gewoon even bellen. het ziekenhuis is ws de enige die jou echt gerust kan stellen toch??? Komt goed meid echt!!!!!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo, ik denk idd dat dat beter is. Even in persoon spreken...met sms kun je vaak zo weinig van je gevoel laten blijken en over de telefoon is al iets beter maar je ziet geen gezichtsuitdrukkingen...Zal ook vast wel goedkomen vandaag met jullie...

Ik heb ook die rare ongi's idd waar het licht is..stopt..en dan 1 of twee dagen erna weer (heviger) verder gaat. Daarom heb ik die maandag ook als eerste dag opgegeven. Maar ik heb nog nooit gehad dat het tussendoor 5 dagen weg is! daarom denk ik dat mijn lichaam 'geschrokken' is van al die hormonen. Ik heb dan ook besloten dat ik niet het risico ga nemen dat ik vandaag van een verpleegster moet stoppen met prikken. Ik bel dus niet en ga gewoon naar mijn gyn woensdag, zij is de expert. Misschien is het dan al wel over. Ik vertel haar gewoon het verhaal en hoor het wel.....en ja misschien heb ik een fout gemaakt en dan zal ik moeten boeten en het hele proces pas over een maand of zelfs twee maanden pas weer over mogen doen:(

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: goed om te lezen dat de reactie van je ouders zo lief was/is! Heb veel aan je gedacht. Ben blij dat je paps de zorgen over de verdeling van de spullen in de gaten houdt. Is natuurlijk niet het belangrikst maar voor de toekomst toch wel belangrijk. Wat zal het een moeilijke tijd worden meid. Iedereen vertellen en uitleggen. Wel goed voor je dat je er nu veel over zal moeten praten. Hopelijk kun je snel weer een gezellig plekje maken op je "nieuwe"kamer. Hou je taai meid!

Jojo: wat een vreemde actie van je vriendin. Ik vind dat niet terecht hoor. Zij kan zich ook in jou verplaatsten (nou ja waarschijnlijk niet aangezien zij met heel andere dingen bezig is). Zou het inderdaad even persoonlijk met haar doorspreken.

Manon: oh kan me je onzekerheid vorstellen. Ik zou gewoon doorgaan hoor en dan de gyna afwachten. Hou moed!!

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jojo, wat kunnen mensen toch soms raar reageren he, alsof jij uit 1 sms op kunt maken hoe iemand zich voelt of hoe het met iemand gaat! Idd naar haar toe gaan en ook jouw gevoel erover uit spreken, als ze het niet begrijpt, merk je het snel genoeg. Ik had vroeger ook zo'n vriendin die behoorlijk dominant was. Toen ik bij mijn ex wegging, is zij degene die vol oordelen zat en vond dat je dat soort dingen gewoon niet deed. ZIj heeft mij toen het hardste laten vallen (is nu ook mijn vriendin niet meer) maar goed, nu bijna 10 jaar later, maakt zij dus het zelfde mee; verliefd op een ander en gescheiden...ach dan lach ik wel even stiekem.
    @Manon, ik zou wel gewoon bellen als je onzeker bent, kun je dan niet gewoon de gynaecoloog aan de telefoon vragen, ipv de verpleegster. Of dat de verpleegster even de gyn. om raad vraagt? En anders gewoon niet bellen, en doorgaan.

Moeten hier even wachten tot het volgende emmertje lijm weer goed is, dus ff een break.

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja wat betreft het kamperen; ja die vraag/opmerking krijgen wij ook vaak. Mark is van huis uit ook geen kampeerder, dus een tent was al heel wat. Hierna wilde hij ook nooit een caravan, maar ik wel heel graag. dus afgelopen mei (op stel en sprong; zo zijn wij) toch een caravan gekocht en richting italie van de zomer; nou ik zou nooooit meer anders willen, heerlijk. Dan maar een ouwe lul, maar wel lekker slapen snachts. Het jaar ervoor hebben we een rot vakantie gehad in frankrijk omdat ik ziek werd en met Lynn eerder ben teruggevlogen..toen had ik zoiets; nooit never meer op een luchtbedje.

En voor kinderen is kamperen super! De hele dag buiten, super veel vriendjes en vriendinnetjes; je ziet ze de hele dag niet, dus paps en mams ook een relaxte vakantie...een echte aanrader dus

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik durf niet te bellen...veel te bang dat ik moet stoppen...wie ik ook aan de telefoon krijg...het is ook lastig uitleggen over de foon...ik zie het woensdag allemaal wel...

Deel Deze Pagina