Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    even snel... vandaag namelijk naar almere strand... Defcon met mijn broer... :) gezellig!!

ik kan juist alleen 22 augustus.. .:( gaat alweer lekker qua data zo....

Reacties komen later nog hoor.. Oja, sander heeft gister met leon op een feestje staan praten.. zelfs die ziet mijn ex meer :p

fijn weekend meiden!

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ojee Bi, waarschijnlijk rijden wij 20 augustus richting Italië, maar dit kan nog een week later worden.

Kris: Have fun.

Sab: Is dat bed echt nodig beneden? Het is wel errug fijn dat kleine Gerrit helemaal goed ligt. Wanneer komen de foto's van het kamertje

Super: hihi je zal vast heel veel leuke dingen tegenkomen. Weer een nacht voorbij en eentje dichterbij dat je mannetje er weer is.

Gelukkig: Tjee nog nooit eerder bloedgeprikt?!?! Het wordt nu wel erg spannend voor jullie.

Naat: Ben je al lekker opstap geweest met de kleine man?

Loestig: Leuk om een foto van je zien op hyves. Op een of andere manier had ik een brunette in mijn hoofd, haha zat ik er even naast.

Jojo: Ik kan niet zeggen dat de puck nou zo'n wonder ding vind. Tim ligt als een bezetende omzich heen te slaan in dat ding, rust kan hij er dus niet in vinden. Zo-wie-zo blijft in slaap vallen een probleem. Gisteravond 5 uur liggen huilen ( hoe houdt hij vol??????)vervolgens 7 uur liggen slapen, maar hij is nog steeds bekaf en kan weer niet in slaap vallen, we zijn inmiddels drie uur verder. Het is zo zielig.

Meiden, gister heb ik mijn langverwachte Polo opgehaald. Zo leuk, wil heel de dag toeren nu. En na een paar maanden een drie-deurs auto is de 5 deurs met de maxicosi een verademing.

Joepie het zonnetje schijnt hier weer heelijk. Voor hoelang is de vraag, maar ik wordt er vrolijk van.

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: veel plezier vandaag!

Smits: wat zielig dat Tim nog steeds niet lekker inslaapt. Heel frustrerend voor hem. En voor jullie, 5 uuur huilen!!!!! :$

Eindelijk heb ik het voor elkaar. 3 foto's geplaatst in de club van mijn buik.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wat een prachtige buik Super.. Die van jouw is groter dan die van mij, haha... En volgens mij ook geen striempje te bekennen?? Bij mij begint dat nu een heel klein beetje te komen, maar vind het niet erg hoor, is voor een goed doel.

Kris...veel plezier vandaag...

5. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Heydames,
    @ Smits, dat is wel een klein drama zo met Tim. Dat je het vol houdt 5 uur, pfff.... Maarreh, ja ik zit alleen maar te brainstormen hoor...misschien ( hoe onprettig ook voor ouders) is hij een buik/zijslaper. Of een doekje met zo'n gat erin op zijn hoofd. Vinden ook veel fijn... Ik hoop dat je snel de truc vindt want het moet voor jezelf ook slopend zijn... Wat fijn dat je de auto hebt. Eindelijk! Je zou er zelfs bijna in overnachten.. :)
    Krisje: gefeliciteerd met je appartement! En wat leuk dat het zo gezellig is met Sander! Hoe oud was hij trouwens?
    @super: Mooie buik hoor! Prachtig! En mooi groot ook. En wat betreft die toeters. Heb je geen hormonen voor nodig hoor, om ze in de strot van een buurjongetje te willen duwen. Ik ken de neiging. Mn mannetje zit nu zonder geluid naar een wedstrijd te kijken. Anders wordt ik gallisch...
    En shop maar lekker door hoor, ik accepteer je verdediging ;) Ik vind het heel lief en zorgzaam van je dat je voor je moeder schoenen gaat kopen overigens.
    @sab: ohh, bevalling doorspreken, ja, dat wordt echt ja... En volgende week nog even een bed bestellen, jij bent er snel mee ( dit is uiteraard een grapje........... relaxe harry hahaha)
    @Gelukkig; wat fijn dat je serieus genomen wordt en je goed onderzocht wordt. Wel spannend hoor. Ben benieuwd wat de uitslagen worden...De 22e dus.. ik ga het proberen onthouden. Veel plezier bij het theedrinken...
    Jojo! Wat gaat dat hard met je meisje. Tjonge jonge.. Wat fijn trouwens dat de gastouder goed beviel. Lijkt me ook wel wat ( ook al werk ik op een kdv..) Wat een prachtige tatoeages trouwens, helemaal die van Ro, echt wel! Super mooi..
    @Loestig: Wat leuk dat ze met de tuin bezig zijn! Daar knapt het vaak zo van op. Tjee, je bent alweer 17 week. Gaat wel hard zeg..
    1979: Heb je al getest?
    Manon: denk elke dag aan je, hoe is het nu? Pff, wat een lang verhaal voor jou zeg. Slopend....
    Mutz, hoe is het met jou? Is het met de jurk al geregeld? Want dat had toch vertraging opgelopen? En hoe gaat het met de clomid behandeling?
    Bi, fijn dat het niet verkeerd viel. Had ik kunnen weten, klopt... Spannend hoor om volgend schooljaar ergens anders te beginnen. En ik denk dat het goed is om er uiteindelijk zo in te staan. Scheelt voor jezelf ook. En dan wordt het ook leuker.
    Van die kinderwens, hmmm, zo blijft het natuurlijk wel op een kiertje staan, maar dat lijkt me ook erg vermoeiend... BBQ lijkt mij een puik plan, leuk!!!!
    @Naat, mooi mannetje heb je hoor, prachtig. Je zult er lekker druk mee zijn. Geniet er van!

Ohw, heb ik nu iedereen gehad? Blijft altijd lastig punt. Hele nieuwe ervaring voor mij om zo gestructureerd te werk te gaan :D
    @ hier; het gaat met up's en downs. Volgens mij is het bloeden net gestopt. Het ene moment ben ik vrolijk maar het andere moment kan ik heel erg geraakt zijn omdat ik mijn hand tegen mijn buik leg, en ik me dan extra besef dat het weg is... Op mijn werk waren ze fantastisch. Ben een week uitgeplant, begin maandag weer. Maar als ik had gewild, kon ik er zo een week bij aan plakken. En veel mensen begaan. Wat dat aan gaat heb ik echt geen spijt gehad van de keuze om het een aantal mensen te vertellen ook al was ik nog maar "pril"was. Het heeft zeker zijn voordelen en die werken voor mij goed..
    En nu maar vooruit kijken. Niet teveel lucht geven aan de angst dat het heel lang niet gaat lukken. Mijn voorgevoel zegt me dat het nu niet lang gaat duren. En dat was, toen we net begonnen wel het geval.... Verder genieten. Ik ga ook niet spastisch niet drinken nu enzo. Volgens mij werkt dat ook averechts..
    Gut, ik ga even met mijn mannetje op de fiets naar "de stad".

Liefs voor jullie allen.

Julesz

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Even snel reageren op jullie voordat ik weer moet gaan werken...

@Julesz: wat fijn om van je te horen! Kan me wel voorstellen dat het fijn is om steun te krijgen van vrienden en familie wanneer het mis gaat. Ik hoop ook heel erg dat het nu niet meer lang gaat duren voor je. Verdriet en onzekerheid zijn nu niet gek, vind het knap dat je ook nog positief kan denken. Maar dat is hier ons motto: positiviteit!! Sterkte!
    @Manon: wat klote dat je alsnog naar het ziekenhuis moet.. En dan net op maandag.. Misschien ook wel een goede afleiding mocht je in het zh kunnen kijken naar 'onze mannen' ;) Nee, geen grapjes, ik wens je natuurlijk heel erg veel sterkte en ik begrijp je angsten heel goed. Ben maandag in gedachte bij je!
    @Super: lijkt me verschrikkelijk om je ventje zo lang te moeten missen.. Een nachtje ben je met jouw werk ook wel gewend denk ik, maar een week is toch anders. Erg leuk dat je hem gaat ophalen! Deed ik ook wel eens bij vroegere (zeevarende) vriendjes. Was altijd mega zenuwachtig, bang dat ik te laat was, hem niet zag enz, maar alles ging altijd goed, haha!
    Mooi 'buikje' heb je! En ook van mijn kant veel respect voor hoe je voor je moeder zorgt.
    @Bietje: wat leuk om weer van je te horen! Vind het leuk dat je hoe dan ook nog altijd bij ons hoort. De BBQ vind ik ook een leuk plan. Ik ben dat weekend nog vrij al moet ik voor zaterdag een slag om de arm houden ivm een eventuele vrijgezellenparty.. Dus misschien is de zondag dan een idee, gezien Kris ook alleen dan kan (toch?).
    Leuk uitdaging; een andere locatie. Jammer dat je wordt gescheiden van je zus-collega?
    Je kinderwens kan ik me nog goed voorstellen. Hoop stiekem met je mee dat je ongi nog een keer uitblijft ;)
    @Sab: tja, nu komt het echt dichtbij! Een bed beneden dus? Is dat je eigen keuze of is dat verplicht? Hier mogen wij niet meer thuis bevallen. Je moet dus naar het ziekenhuis. 'Thuisbevallen' is bij ons in een ziekenhuis hier in de buurt met je verloskundige, mocht er medisch iets zijn dan moet je alsnog naar een ziekenhuis iets verder op. Niet echt een fijne gedachte vind ik.
    Hoe is het met Sok? Nog steeds uit zijn doen?
    @Loestig: wat leuk dat je je hebt aangemeld bij hyves. Misschien dat het leuk vindt om wat over jezelf te vertellen? We hebben (bijna) allemaal een blog geschreven over onszelf. Mocht je het leuk vinden lezen we natuurlijk graag meer over je :)
    Wilde je trouwens weten wat het geslacht is van de kleine in je buik?
    @1979: hoe is het met je? Ben je je NOD al voorbij? Bedankt trouwens voor je Clomid-weetjes.
    @Gelukkig: spannend het afwachten tot de uitslagen. Ik zit nog altijd te 'shaken' als die best man weer belt met nieuws...
    Nog nooit geprikt trouwens? Ik moest afgelopen maandag weer en ik moet toegeven dat het mijn favoriete bezigheid niet is. Heel fijn zei de zuster ook dat het helaas ook steeds pijnlijker gaat worden naar mate je vaker geprikt moet worden... En ik maar hopen dat ik er een keer aan zou wennen :(
    @Kris: wat een leuke vent heb je weer aan de haak geslagen! Leuk dat het nu zo bergopwaarts met je gaat! Lekker straks je huisje inrichten. Onze volgende date na de BBQ is dus jouw housewarming (incl. super en zoontje ;))? Voor mij wel fijn dat dat een keer in de buurt is en niet ruim 2 uur rijden, haha!
    @Jojo: wat een mooi meisje hebben jullie zeg! Ben erg benieuwd naar haar in reallife, dus kom maar op met onze BBQ! Stoer hoor, tattoos laten zetten! Zien er mooi uit.
    @Smits: pff, 5 uur huilen. Dat moet slopend zijn voor beide... Vervelend dat de pucka (nog) niet werkt. Nog steeds aan het denken aan eventueel inbakeren?
    @Naat: je hebt (net als Smits) een mooi mannetje! Hoe is het met jullie? Druk met alle veranderingen en visite??

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad nu...
    Met mij alles goed. Maandag bloed laten prikken, hieruit kan de gyn opmaken of ik een ei heb gehad. Heb zelf het idee van niet, maar goed, hoe kan ik dat weten als ik nog nooit een ei heb gehad? ;) Vrijdag weet ik meer, want dan heb ik een telefonisch afspraak met de gyn.
    Voor de bruiloft staan de grote afspraken vast: trouwdatum + tijd, locaties, fotograaf, taart, auto, getuigen, ceremoniemeester, jurk, pak, ringen.. Moet nog wat kleine dingetjes regelen als bloemen, versiering en bedankjes, maar dat komt wel. Jurk is er nog niet, zal eind van de maand weer eens bellen :)

Hoe is het bij jullie en de voetbal? Ik kijk wel erg graag naar de wedstrijden van NL. Of bij mijn ouders bij de beamer of in de kroeg. De sfeer is geweldig vind ik. Veder heb ik de rest van het jaar niks met voetbal :) Tja, die toeters.. Kan me er gelukkig een beetje vanaf sluiten, zolang ze maar niet in de buurt staan met de irritante dingen, grr.
    Zoals gezegd, ik moet zo aan het werk. Een slaapdienstje.. Ach, lekker verdienen en morgen lekker vrij.
    Jullie nog leuke weekendplannen?
    Ga er nu maar eens vandoor! Lees morgen weer van jullie! Liefs

7. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hi meiden, heb even 5 minuten om een berichtje te posten... heb helemaal niet bijgelezen en weet dus niet hoe 't met jullie gaat... afgelopen dagen helemaal niet online kunnen zijn, druk-druk-druk ;)

Afgelopen woensdag negatieve test, maar nog geen bloed, dus nog hoop. Vrijdag al wat bruinverlies en sinds vandaag echt ongesteld. Jammer. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Xxx

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    1979 wat balen zeg! Ik hoop dat de volgende ronde jouw ronde is!

Smits wat vreselijk dat Tim zo huilt!!!! 5uur is echt lang! Dat heeft Charlie ook een paar keer gehad en toen wilde ik haar echt op de grond gooien (natuuuurlijk niet gedaan maar werd er gek van) Hou jij het een beetje vol dan???
    Wat buiten de puck bij Charlie goed heeft geholpen is de bedtijd heel duidelijk en voorspelbaar te maken. Misschien heb je er wat aan.
    Na de fles van 19.00uur is ze vaak al zo moe dat ze gelijk naar bed gaat. Ik benoem dat ook en zorg dat ik me rustig voel.
    Ik doe haar in de puck (janken) ga al kletsend de gordijnen dicht doen en zet op de babyfoon een liedje aan; elke avond het zelfde liedje.
    Dan kom ik naar haar toe en geef haar een kus en zeg nogmaals dat ze lekker kan gaan slapen en dan ga ik weg.

In het begin ging ze dan helemaal over haar theewater en moest ik haar er wel 2x uithalen om haar te kalmeren en was ik minstens een uur tot vier uur met haar bezig. Speentje die eruit vliegt etc etc en kramp natuurlijk... :S
    Nu heeft ze door hoe het zit en is ze meestal rustig en gaat dan ook gewoon rustig slapen. Heeft wel een maand geduurd tot we zover waren hoor.
    Als ik nu iets op een andere volgorde doe dan gaat ze dus huilen hahaha tot ik het goed heb gedaan. Ook als ik de kast bijv open laat staan is ze pas stil als deze weer dicht is... (klein autistje hihi)
    Wie weet doe je het al zo, maar ik deel graag mijn ervaringen met je en als je er iets aan hebt is dat alleen maar mooi! Als je het vervelend vindt ook zeggen he!

Oh en voor het op de zij slapen zijn er ook zijligkussens te koop. Die mag je ook in bed gebruiken! Hoop echt dat het uiteindelijk beter gaat want zowel Tim als jullie raken zo oververmoeid!

Verder reageer ik later weer, want ik ben zo moe!
    Jullie moeten even op de hyves kijken. Staat een filmpje op van Charlie die niet wil slapen maar als een krolse kat ligt te kletsen zoooo lief al zeg ik t zelf!

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hey hey meisjes...wat is er lekker veel gekletst..maar ik heb ook even geen tijd gehad en dan is het dus een hoop bijlezen..het is weer een beetje als vanouds hier..gezellie:D

Ik heb een hoop gelezen du weet niet alles meer hoor...sorry...

Bietje..wat fijn te lezen dat jouw glas ook halfvol is! Je leventje kabbelt door maar is dus op de juiste koers. dat jullie het soms onveilig doen vind ik opzich een goed teken. Hij is dan toch niet echt superbang voor een eventuele zwangerschap..
    de BBQ lijkt me heul leuk!! Was het met mannen? de 21 of de 22 is geen probleem..tot nu toe dan..want met de IVF weet je het nooit..dat zullen we tegen die tijd moeten bekijken..

Sab..oooh ik vind het zoooooo spannend en jij blijft zo'n koele kikker hahaha...knap hoor..ik zou helemaal de kriebels krijgen en alles al 3 maanden van tevoren helemaal klaar willen hebben...

Julesz...fijn dat ze op je werk meeleven en het helemaal snappen! Dit zijn idd de voordelen van het vroeg vertellen...mensen leven mee,juist nu je het zo nodig hebt...ik vind het knap dat je ook alweer vooruitkijkt! Positiviteit is heel goed voor je herstel en ze zeggen dat je vlak na een zwangerschap extra vruchtbaar bent. je ziet ook veel dat vrouwen 2 of 3 maanden na een miskraam alweer zwanger worden. Zullen wij dat over 2 a 3 maanden gewoon weer samen doen?!

1979..jammer van deze keer weer en de volgende ronde weer nieuwe kansen...je bent nu toch door de chlomid regelmatig nu? Jij gaat gewoon met julesz en mij meedoen! zijn we met zijn drieen tegelijk zwanger!

Mutz..klinkt goed..alles al geregeld...ben benieuwd naar vrijdag!

Super..Wow mooie grote buik hoor!! heel netjes! de toeters daar wordt ik ook helemaal gek van hoor...hier in de straat lopen ze er ook mee..jullie zijn nog netjes om te zeggen dat je hem in zijn strot wil duwen..wij hebben dat ding al naar hele andere lichaamsdelen verwenst...zal wel lekker Rotterdams zijn weer...:D

Smits...het hele huildrama nog niet voorbij, weet zeker dat het maar een fase zal zijn..hij zal op zijn 18 toch niet nog 5 uur liggen huilen;)...maar wanneer is die fase voorbij he...arm jochie en arme jullie...hopelijk heb je iets aan het verhaal van Jojo...heel constant blijven kan dus de truc zijn...bij dieren zie je dit vaak ook als je ze iets wilt leren maar het kost idd veel geduld...hopelijk komt het snel goed meis...

Jojo..ik wil heeeel graag jullie tatoos zien maar ik kan ze niet vinden...waar heb je ze neergezet??

Naat..wat een heerlijk droppie hebben jullie toch...fijn dat alles zo meezit.

Krisje...leuk leuk leuk..je app. inrichten!!! Sander is ook helemaal leuk! jouw leventje komt weer helemaal op de rails nu...heb je nu wel tijd om nog een keertje hierheen te komen...;)

Gelukkig...de 22e duurt nog lang he dat wachten..pff...hou je dat een beetje vol?

Loestig...leuk om er een gezicht bij te hebben nu(nou ja 1 helft iig;)) jullie ook helemaal begonnen aan de tuin..leuk he ook al is het nu een troep. Dat moet het eerst altijd worden wil je het zien opknappen..dat is een ongeschreven regel..

Ik heb het wel 'druk' gehad dus had weinig tijd om hier te zijn. druk tussen aanhalingstekens want ik was niet thuis bedoel ik...druk mag ik niet doen dus daar houd ik me netjes aan. We hadden vandaag een schutterstoernooi en ik doe altijd mee maar deze keer dus niet:(. Toch heb ik een hele leuke dag gehad met bart toejuichen..hij was in de halve finale terechtgekomen en daar helaas gesneuveld...maar toch!! hij was nog nooit eerder zo ver gekomen dus een hele prestatie op zich:). Ikke ben trots!!:D

Morgen nog een beetje hangen en een beetje strijken...en dan mijn tas inpakken met de oranje pyjama:D. ik ben er mentaal helemaal klaar voor! Ik heb er schoon genoeg van!! ik wil het gewoon kwijt! Het kan me niets meer schelen dat dat nu een curettage wordt als het maar weggehaald wordt..ik wil weer verder met mijn leven...mijn buik voelt ook ongemakkelijk, zwaar ofzo...alsof ik vocht vasthoudt ook..
    ik hoop dat ik maandag weer naar huis mag(ja met mij en mijn lage bloeddruk weet je het nooit) en verslag kan doen van de dag!

Oh en ik hoop dat ik niemand vergeten ben....anders sorry..

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ooh smits...gefeliciteerd met de auto..fijn dat hij zo bevalt! lijkt me idd een hele vooruitgang van 3 naar 5 deurs als je een kindje hebt!

En Super..vannacht slaap ik in gedachte bij je hoor..als we dat allemaal nog een nachtje doen ben je niet alleen meer tot hij thuiskomt;) Enne shoppen helpt ook de tijd doden he:p

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het ook voor je Manon dat je maandag gewoon lekker naar huis kunt! Lekker met Bart saampjes. Heeft hij vrij morgen? Ik vind het erg knap hoor hoe je er allemaal over denkt. Ik denk dat ik me kan voorstellen dat je het nu ook gewoon kwijt wilt... Als alles achter de rug is zal ik je nog een keer iets over mijn schoonzus vertellen, want die heeft iets soortgelijks als jij meegemaakt, maar dat is voor later...

De tattoo's staan bij mijn www maar ik zal ze ook wel even in mijn foto album zetten en in die van onze hyves. Heb je het filmpje wel al gezien op de hyves van Charlie? Dan heeft iedereen haar toch een klein beetje in t eggie gezien!

Doe je rustig aan vandaag, morgen zal hoe dan ook niet makkelijk worden gok ik... Dikke knuf!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh en Smits dinsdag is jouw kanjer alweer 2 maanden mijn kanjer 3 maanden! Een kwart jaar wat gaat het hard he!!!! :D

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Manon ik heb ze op de hyves gezet hoor! Ben benieuwd wat je er van vindt!

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: net je filmpje bekeken van Charlie. Wat geweldig, heerlijk die geluidjes. En wat zijn jullie tattoos mooi geworden.
    Bedankt voor jouw ervaring! Vind het helemaal niet vervelend, ben blij om te lezen dat we niet de enige zijn die hiermee kampen.
    Gelukkig slaapt Tim sávonds en s'nachts goed, anders waren we nu echt aan het einde van ons latijn, maar nu is het dus te doen. Gelukkig kan ik er vij goed tegen het huilen, maar soms heb ik ook van die grrrrrrrrrr momenten. Doe ook wel aan stuisvogelpolitiek hoor. Deur van zijn kamertje en woonkamer dicht, radio aan en ik hoor niets meer. Gelukkig zijn er ook heel veel leuke momenten. Je ziet dat Tim ineens weer een sprong heeft gemaakt in zijn ontwikkeling. Ligt op zijn manier te spelen in de box met de bijhorende kreetjes. Heerlijk is dat.
    Dinsdag krijgt hij zijn eerste prikjes, zal wel even slikken zijn.

Manon: IK hoop zo dat het morgen allemaal mee zal vallen en je gelijk weer naar huis mag om lekker tegen Bart aan te gaan liggen en bij te komen van de ingreep.

1979: Je had het al verwacht, maar toch is het weer zwaar %$#^%

Reageer later op jullie verder. Ga onze beruchte pui in de verf zetten.

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: Nou meis nog 1 nacht. Kan me goed voorstellen dat je het spuugzat bent dat wachten. Je wilt uiteindelijk ook gewoon verder. Hoop voor je dat je lekker naar huis kan morgen. Ik ga aan je denken hoor. Gezellig dat je vannacht bij me bent. Hihihhi heb weer belabberd geslapen.

Wat een sappie word ik door die hormonen. Normaal loop ik 's nachts zonder angts achter inbrekers, gestoorden en andere debielen aan te rennen. Nu word ik om het uur wakker om te luisteren of er wat aan de hand is. Heel vermoeiend. Hihi nog maar 4 nachtjes.

Mutz: ik ben nu al zenuwachtig voor donderdag. Waar moet ik parkeren (niet vergeten waar ik sta) hoe vind ik de juiste aankomsthal??? Nou ja zal wel goed komen. Je hebt al veel geregeld voor de trouwerij. Ben benieuwd wat vrijdag de uitslagen zijn!!

Julesz: wat ontzettend fijn dat ze op je werk zo goed hebben gereageerd. Toch prettig als je je daar gesteund voelt. Ik had dat destijds oook met mijn collega's en het voelde als een warme douche. Tuurlijk hoorde ik ook opmerkingen die ik niet wilde horen maar over het algemeen werd er goed gereageerd.

Jojo: jeetje drie maanden alweer!!! wat gaat het toch snel. Hoe is het met je lijf? al een beetje zijn oude vorm terug?

1979: wat balen dat je weer ongi bent geworden. Weer een ronde afwachten.

Hier vandaag een lekker rustig dagje. Vanavond lekker ovenpatatjes eten met salade mmmmmmmmmmmmmmm....... Morgen weer werken en naar Yoga.

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo..gister had ik idd het filmpje van charlie gevonden en samen met bart bekeken....zooooo'n lief filmpje..wat een lieve geluidjes komen er uit haar! moeilijk voor te stellen dat daar ook wel eens een oorverdovend gehuil uitkomt hoor. Heb de tatoos nu gevonden hahah...ik vind ze erg mooi! Mooi gedaan en een mooi schrift gekozen!

Smits..Tim klinkt als een heerlijk ventje en dat huilen daar groeit hij vast overheen. Zoals hij sprongen maakt in zijn ontwikkeling zal hij straks ineens als bij toverslag niet meer huilen...Struisvogelpolitiek haha.mijn schoonouders vertelden dat Bart 's nachts huilde en zijn kamer was naast die van hun...als ze er gek van werden dan zette ze hem met bedje en al beneden in de keuken, deur dicht een slapen maar...:D
    Spannend de prikjes...

Super...wat zal jij lekker en lang slapen als je ventje weer terug is...fijn he hormonen:D

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Je maakt me nu ook wel nieuwsgierig naar het verhaal over je schoonzus Jojo..

Vanochtend voelde ik me alsof ik ongi moest worden, weeïg gevoel in onderbuik, het koud hebben terwijl het warm is en er zijn net weer stolsels gesignaleerd en meer bloedverlies weer! dat betekend dat de boel weer openstaat...de krampen worden ook steeds wat erger dus ben benieuwd of het weer loos alarm is of zal doorzetten dit keer. Het is nu niet van medicijnen, mijn lichaam doet dit op eigen houtje. Dit is wel precies wat ik dacht he...dat je lichaam dus echt zo'n 2 weken nodig heeft voordat het zelf gaat afstoten...ben echt heel benieuwd nu:(...

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Manon Hoop voor je dat het alsnog vanzelf loskomt vandaag, dan hoef je morgen geen curretage te ondergaan wat natuurlijk erg prettig zou zijn. Zoniet....heel veel sterkte morgen, denk aan je!!!

Smits Vervelend dat Tim zoveel huild. Gaat idd. wel een keer over maar is vermoeiend en natuurlijk zielig. Succes met de 1e prikjes.

Jojo Ga zo ook ff opzoek naar de foto's en filmpjes van jullie!!

1979 Die klote duivels ook altijd. Gelukkig slaat de clomid wel goed aan en ben je redelijk regelmatig nu. Komt vast allemaal snel goed.

Julez Fijn dat ze op je werk zo meelevend zijn. Da doet je vast goed.

Super Nog ff en je mannetje is weer thuis, dan kun je vast weer heerlijk slapen. Succes met de aankomsthal vinden en je auto parkeren enz. Zou ook niks voor mij zijn hahah.

Manon Als je het nu niet wilt vertellen moet je het zeker niet doen. Maar wat is bij jullie ook alweer de reden waarom het zwanger worden niet lukt? En welke onderzoeken hebben jullie allemaal gehad?
    Je vroeg of ik het een beetje trek met dat wachten op de uitslagen...Nou, vind het reuze spannend maar de tijd gaat best snel. Als je ziet wat we vanaf 1 juni allemaal al voor onderzoeken hebben gehad is dat best veel. En volgende week dinsdag horen we dus meer. De ene dag voel ik me goed,de andere heel onzeker en gespannen en vooral bang!!!
    Ben een scheiterd voor ziekenhuizen enz. maar ben bang dat ik nog heel wat (vervelende) onderzoeken ga krijgen!!!

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig...bij ons is het een transport probleem...mijn eileiders zijn verkleeft van binnen. Dit betekend niet dat ik daardoor nooit spontaan zwanger zou kunnen worden, want dat kan wel degelijk. Maar de kans is ten eerste heeeel erg klein en ten tweede zal het dan hoogstwaarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn omdat het vruchtje gewoon niet bij de baarmoeder kan komen. Zou ik dus als we straks een kindje hebben(of niet) beslissen om nooit meer aan de pil te gaan dan is dat dus niet zonder risico...

Onze onderzoeken waren er niet veel omdat de oorzaak vrij snel bekend was.
    Beide bloedonderzoek, zaadonderzoek, bloedonderzoek bij mij om te zien of er eisprong geweest was(zoals bij Mutz nu) en een gesprek met de gyn hoort er ook bij natuurlijk. Toen dat bij ons dat allemaal goed bleek en tijdens het gesprek naar voren was gekomen dat ik aan mijn blindedarm geopreerd was stelde ze voor om een diagnostische laparoscopie te doen(een kijkoperatie in de buik rondom de eileiders en een kijkje in en om de baarmoeder). En daar kwam mijn aandoening dus aan het licht. Soms kunnen ze de eileiders openspuiten en dat hebben ze geprobeerd maar dat mocht niet baten...hierna volgde snel de IVF...

Ik hoop dat ze bij jou ook zo snel iets vinden...klinkt hard, maar door mijn IVF weet ik dat bij de mensen waarbij ze geen duidelijk aanwijsbare oorzaak kunnen vinden de IVF vaak slecht aanslaat en dat die mensen ook vaak eerst heeel veeel onderzoeken hebben gehad alvorens ze aan de IVF mogen..eerst volgt dan trouwens vaak IUI(kunstmatige inseminatie). Ze zijn dan vaak jaren bezig...Dus daarom hoop ik dat ze snel iets kunnen vinden wat dan uiteraard snel en makkelijk op te lossen valt!!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Bedankt voor je uitleg Manon. Heb je toen dertijd ook een HCG onderzoek gehad? Daar had me gynacoloog het ook over. Dat ze dat misschien door de tijd bij me gaan doen. Spannend allemaal.
    Maar we moeten eerst maar de uitslagen afwachten. Hoop ook zeker dat ze een oorzaak kunnen vinden. Mijn vriend hoeft nu nog geen bloed te prikken, maar misschien komt dat nog.
    Ga morgen bellen voor een nieuwe afspraak bij de gyn. Moeten in week 28 er weer heen!

Deel Deze Pagina