Oh dat is wel vreemd dat je vriend nog geen bloed hoeft te prikken...dat doen ze om te zien of jullie geen ziekten en of soa's hebben of gehad hebben namelijk. Lijkt me bij hem ook wel belangrijk...misschien komt dat nog wel... Ik heb geen HCG onderzoek gehad. De onderzoeken die ik heb gehad waren echt alleen de bloedonderzoeken en echo's, zaadonderzoek bij de man, en de kijkoperatie....Ik ben dan ook echt blij met mijn gyn, dat ze zo snel een diagnose eruit wist te krijgen zonder allerlei onnodige onderzoeken verder. Wat ze wel ook vaak snel doen is een samenlevingstest..ik heb die ook nooit gehad maar als er niets uit de kijkoperatie was gekomen was dat onze volgende test geweest...dan gaan ze kijken of jij het zaad van je partner niet afstoot. Heeft te maken met de zuurtegraad van je cervixslijm e.d....
@ Julesz...blij om weer wat van je te lezen. En wat een positiviteit ook bij jou. Ik hoop inderdaad dat je gevoel goed is en dat het voor jullie niet meer lang gaat duren. @ Mutz..lekker gewerkt? Wat goed dat je al zoveel geregeld hebt, maar volgens mij ben jij daar een ster in, haha. Ik voelde ook niet elke maand mijn ei hoor, dus wie weet heb je hem gewoon gehad en er goed op geklust. Hoe gaat het eigenlijk verder als je nou geen eisprong gehad hebt? @ 1979..he potverdorrie.. die rot ongi elke maand. Hoe gaat het nu bij jullie verder? Een paar maanden klussen en dan verder onderzoeken of niet? @ Jojo...zo geweldig dat filmpje van charlie, zat helemaal te genieten. En wat betreft de tv..af en toe lijkt het me inderdaad lekker om even je handen vrij te hebben. Is niet erg hoor, wij zullen niets doorvertellen. Geniet nog even van je vrije dagen. @ Manon... dus toch weer op gang gekomen. Heeft het vandaag nog verder doorgezet? Zo ja dan hoop ik dat het met minder pijn gegaan is dan laatst. Spannende dag morgen voor jullie. Ga heel veel aan je denken. @ Smits.. je nieuwe auto is er!!!!! Yee...wij willen ook een andere auto, maar zijn nog op zoek naar een sponsor, haha. Dus als iemand er een weet, ik houd me aanbevolen. @ Kris... hoe was je avondje stappen met je broeder? @ Super..jij vandaag ook in chillstand? Hier nog eentje hoor. Ik denk dat ik vandaag meer geslapen heb, dan dat ik wakker ben geweest, haha. Nog dingetjes voor jezelf gescoord gisteren met winkelen?? @ Gelukkig..hier ook een niet-fan van het ziekenhuis, maar ik denk dat het op een gegeven moment wel gaat wennen. Je moet je er toch overheen zetten en de wens is waarschijnlijk groter dan de angst, dus komt helemaal goed. Volgens mij heb ik zo iedereen weer gehad. Hier nog steeds alles rustig, wel de laatste paar dagen veel last van ongi-achtige pijnen, maar dat zal er allemaal wel bij horen. We zijn zooooooooo benieuwd naar onze kleine spruit. Net even Jas zijn baby foto's weer bekeken, die was zo schattig vroeger, hoop dat Gerrit veel op hem lijkt, haha
hey Sab...dus jij bent ook aan het chillen..heerlijk he..ja hier ook niets meer van het strijken gekomen en net ook liggen slapen op de bank...verder lekker voetbal kijken. ik heb niet zo'n pijn als de laatste keer hoor gelukkig, het is echte ongi pijn...maar wel echt duidelijk weer op gang idd...
Manon, balen dat je toch nog naar het ziekenhuis moet...sterkte vandaag! Hoop dat 't allemaal voorspoedig mag gaan! Gelukkig, spannend hè, die eerste onderzoeken in het ZH?! Ik voelde het echt als een stap in de goede richting! Ik heb geloof ik nog voor 2 maanden clomid. Wanneer ik dan nog niet zwanger ben, moet ik terug naar het ziekenhuis. Ik denk dat ze dan zo een HSG onderzoek gaan uitvoeren en ook m'n mannetjes zaad gaan onderzoeken... dat hebben ze tot op heden niet gedaan omdat de fout vooralsnog bij mij lag (ik had helemaal geen cyclus). Even nog afwachten dus (wéér afwachten ) en hopelijk vóór die tijd een positieve test . Ai, alweer zo laat?! Ga snel de badkamer in, anders ben ik veel te laat op 't werk! Xxx
manon... sterkte vandaag meisie.. de rest reageer ik later even.. net als 1979.. al zo laat!!>?? werken
Manon...Heel veel succes en sterkte vandaag... Hier geen haast, want ik ben met verlof, hihi.. Fijne dag allemaal
Smits wat grappig dat je dacht ik een brunette was. Het stomme was dat ik dat van Naat ook dacht, maar dat is dus ook niet zo. Hoe je toch een beeld van iemand hebt hè? Maar wat balen voor je dat Tim zo slecht slaapt. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar dat gaat natuurlijk niet vanaf hier. Ik zal vanavond wel een slaapliedje voor hem zingen, misschien hoort hij dat en helpt het. 1979 helaas weer niets voor jou deze maand. Maar geef de moed inderdaad niet op. Zoals Jojo ook al zegt, de volgende ronde is van jou. Sab mooie foto's van je buik. Ik kan gewoon niet voorstellen dat die van mij straks ook zo is. Jojo ik zie het filmpje niet op hyves. Of kijk ik zo scheel? Ik zal me eens uitleven op een blogbericht op hyves. Oh ja Manon die foto van mij is inmiddels alweer 6 jaar oud dus misschien een keer een nieuwe plaatsen. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar we weten nog niet of we het geslacht willen weten bij de 20 weken echo. Ik vind het aan de ene kant heel erg leuk om het te weten, maar de verrassing is ook zo leuk. Ik twijfel nog. Bij jullie wist iedereen het toch, of was Naat ook niet op de hoogte?
Jojo ik keek dus inderdaad scheel. Niet ver genoeg naar beneden gescrolld. Wat een lief filmpje zeg. Mijn kat zat hier naast me en die reageerde erop. Verwachtte misschien een ander poesje, want zo klinkt het inderdaad. Net zo'n krolse kat haha. Wel heel erg lief.
Hey meisjes...ik ben alweer terug... Haha wat een verhaal... ik had gisteren natuurlijk die krampen, maar dat hield tegen de avond eigenlijk weer op...vannacht ben ik weer met krampen wakker geworden(ze haalden het gelukkig niet bij die van vorige week maandag) en ik ben dan ook heel wat verloren. Vanochtend in het ziekenhuis bleek dat het vruchtje weg was en de grootste (sorry) klonters ook... Er zit nu nog voor zo'n 1,5 cm in aan stolsels en dit moet nog weg maar ze willen graag dat mijn lichaam dit laatste er nog zelf uitwerkt. Ik heb nog veel last maar mag wel paracetamol hiervoor dus ik ga zo snel wat eten en een paracetamol nemen. Het moet voor de rest een zware ongi worden as het goed is. Ik hoef pas over dik 2 weken terug en alleen als het bloeden heel erg wordt of te lang blijft moet ik eerder terug. Met een sisser afgelopen dus...ik blij!
Hey Manon...wat "fijn" dat je lichaam het toch zelf gedaan heeft. Dan zal die laatste stolsel ook deze week wel los komen toch? Nou ja in ieder geval erg prettig dat je nu lekker thuis met je oranje pyama voor de buis kunt zitten. Weten jullie nu al hoe het verder gaat of is dit eerst afwachten en dan verder kijken??
Nou de arts dacht gelukkig lekker mee hierover en daarom moeten we over twee weken terug, om te zien hoe ik me voel en of we weer verder willen...dus dat gaat helemaal goed komen want natuurlijk willen wij verder!
Manon wat fijn dat je lichaam zelf is gaan afvloeien. Gelukkig niet die risico's van een medische ingreep. Nu kun je vanmiddag lekker thuis voor de buis zitten. En wat fijn dat de arts meteen meedenkt en jullie over 2 weken weer wil zien om het te gaan bespreken hoe nu verder.
Manon: wat goed om te lezen dat je geen curretage hoeft! Je lichaam heeft dat toch maar even mooi zelf opgelost. Hopelijk werken de paracetamol snel en zit je lekker in het oranje voor de buis! Sterkte meis met je herstel van dit alles. Sab: 37 weken en 1 dag!!! je mag nu thuis bevallen. Hoe is het met de krampen? Hier met een schuin oog naar oranje aan het kijken. Alleen is het lang niet zo spectaculair. Nou ja dan maar een beetje computeren ernaast. Kris: hoest met je lover en je nieuwe spullen???
@ Super...inderdaad vanaf gisteren mag het, haha.. Nu is het echt wachten op die kleine. De pijntjes blijven komen en gaan. Er is wel iets gaande in ieder geval, maar het kan net zo goed nog 5 weken duren... Ben net gewoon in slaap gestuiterd tijdens de 1e helft, haha. Zo boeiend vond ik het nou, nu maar hopen dat de 2e helft wat boeiender is.
hahaah ik heb de tweede helft gemist! was ook in slaap gevallen! Spannend hoor dat het nu gewoon kan gaan beginnen. Wordt je mannetje al een beetje nerveus?
Haha..leuk he zwanger zijn en gewoon in slaap sukkelen voor de tv...HEERLIJK!!! Ach ze hebben gewonnen, daar gaat het om... Mannetje is vooral heel benieuwd hoe en wanneer het allemaal gaat beginnen en hoe het dan zal gaan. Tja dat weet ik natuurlijk ook niet.
Hier gewoon netjes voor de wedstrijd wat geslapen... Ja Sab het is spannend voor jullie zeg! zullen we een poultje houden voor een bevallingsdatum voor jou? Ik denk eh....21 juni..een mooi begin van de zomer