Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik ga voor 25 juni!!!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik ben voor, haha... als ie maar eerder komt.. Op hyves is zo'n poultje trouwens. Heb daar net even gekeken wat iedereen had ingevuld, maar dat duurt allemaal veel te lang.

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Manon,
    "gelukkig" viel het dus mee, geen curretage. Ik hoeverre je natuurlijk kan spreken van meevallen! Fijn dat jullie over twee weken weer echt vooruit kunnen kijken!

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, wat fijn dat je lichaam het zelf heeft "opgelost". Heb je het nog over je theorie gehad?
    Had je nog willen sms-en maar dat is duidelijk niet gelukt. Heb wel aan je gedacht hoor.

5. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Ik sluit me helemaal aan bij Bietje! Had het niet beter kunnen zeggen!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Pfff dacht dat ik het ergste wel gehad zou hebben nu het vruchtje weg was...maar vanncaht weer zo'n helse nacht gehad als die van vorige week maandag. Om 4 uur begon het dit keer en heb weer een diclofenac moeten nemen. De pijn ging er niet mee weg maar de scharpe randjes gingen er wel van af gelukkig...
    Ik ben weer heeeel veeeel verloren...hoop dat nu alles echt weg is..maar dat weet je dus nooit blijkbaar...
    Ik voel me nu echt slapjes en ga strak denk ik vitaminenpillen halen. Alles bij elkaar verlies je ook aardig wat bloed natuurlijk en ijzer e.d.
    Super heb jij het ook een aantal dagen gehad? pff wat vreselijk moet jij je ook gevoeld hebben zeg...
    Heb gewoon spierpijn in mijn rug, buik en benen doordat je de pijn probeert op te vangen...Bah...ik hoop dat ik het nu echt gehad heb zeg...

Sab...voel jij je nog hetzelfde..ik vind het zo spannend..ik kijk elke dag even nu om te zien of er al wat begonnen is bij je.

Super...oooh nog maar eventjes(2 nachtjes nog toch)..dan is je ventje weer thuis en kan je weer lekker tegen hem aankruipen...
    Heb je nog leuke dingen gedaan voor de afleiding?

Julesz hoe is u nu?

Loestig..wat leuk ik ga straks je levensverhaal lezen...

Krisje..kun je al wennen aan het idee van een heel nieuw hoofdstuk in je leven? Kun je je nieuwe adres op hyves zetten?

1979..de teleurstelling een beetje te boven? Altijd weer rottig om een negatieve test in handen te hebben of als je ongi weer doorkomt...

Smits...gaat het al wat beter met Tim zijn huilen?Moest Tim nou binnenkort voor zijn prikjes of ben ik in de war? En de nieuwe auto..nog geen deuken gereden net als ik toen we hem net hadden:D

Jojo...als je nog meer van die lieve filpjes heb..plaats ze maar hoor:)

Gelukkig...wachten..wachten..wachten...

Bietje..leuk hoor de BBQ...hoop dat de IVF geen roet in het eten zal gooien want heb er echt zin an...

Naat..lekker aant genieten met Keano..gaat alles nog steeds zo lekker zijn gangetje? hoop van wel...

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: gadver wat balen dat je weer zo'n helse nacht hebt gehad. Helaas herken ik het inderdaad. Ik heb zo'n twee dagen echt veeeel gebloed en stolsels verloren. Ik vond die stolsels toch wel het ergste, brrrr zo vies. Daarna ging het over in alleen bloed zoals een ernsige ongesteldheid en na een dag of 10 was alles over. Ik heb me ook zo slap gevoeld. Maar je verliest ook aardig wat bloed. Ik werd er op een gegeven moment zo misselijk van dat ik ervan moest spugen. Daarnaast heb je nog geen idee hoe je weeen op moet vangen (die heb je nu om de stolsels weg te krijgen) en moet je ze voor een heel ander doel ondergaan.....al met al pittige dagen meid.
    Heb je al een vruchtzakje voorbij zien komen? bij mij werden de stolsels en de pijn daarna namelijk minder.
    Wou dat ik wat voor je kon doen! Hou vol meis het gaat echt weer voorbij.

Ik heb een week na het ophouden van het bloeden mijn ijzer laten prikken bij de vk. Je voelt je nu zo lamlendig door ijzer tekort. Dus ijzerrijk voedsel eten.

Sterkte meis!

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    dankje super..ik zal spinazie halen voor vanaaf!(serieus hoor, vind het heel lekker dus 2 vliegen in 1 klap)
    Ik heb geen vruchtzakje gezien maar dat moet als het goed is ook al weg zijn volgens de gyn...
    Misselijkheid herken ik idd ook...niet echt trek in eten maar doe het omdat het moet...

En ja..die stolsels...ik verbaas me steeds weer hoe groot ze zijn zeg! en wat een opluchting als er weer 1 uitkomt zeg...(sorry hoor meiden...)

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
  10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Oh Manon, ik krijg er gewoon kippenvel van. Wat een ontroerend verhaal zeg. Heel erg knap dat ze dat zo op internet hebben kunnen plaatsen. Lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken, maar ze schrijft er zo vol liefde over. Prachtig en vreselijk tegelijk.

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, Vind het vreselijk om te lezen dat je weer zo'n pijn heb gehad vannacht. Hoop zo dat dit echt het laatste is.

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Lieve Manon, wat verschrikkelijk dat je zo'n pijn hebt (gehad vannacht). Aan de andere kant 'fijn' dat je lichaam het alsnog zelf heeft gedaan. Scheelt weer een hoop risico's.
    Knap dat jullie weer vooruit kunnen denken! Sterkte weer van mij, hoop dat de pijn snel minder is.

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: wat een verhaal zeg! Dat is toch wel een nachtmerrie hoor. Brrrr met tranen gelezen.

Jeuhhhhh....nog twee nachtjes slapen :)

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    He gedver Manon, alweer zo'n rotnacht. Nu echt hopen dat het voorbij is.

Hier nog alles rustig in ut buikkie hoor. Morgen komt mijn bed voor in de kamer.
    Volgens mij Mutz vroeg jij waarom dat bed moest komen, dat is omdat als ik eventueel wel met een brancard afgevoerd moet worden, deze niet door het trappengat kan... Dus vanaf morgen kan ik lekker de hele dag in bed liggen, hahha....

15. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hoi Sab, 't komt nu echt dichtbij voor jou! En slim van jullie, dat bed in de woonkamer! Anders hadden ze je misschien nog door het slaapkamerraam moeten hijsen, met brancard en al :D:D:D. (sorry voor 't leedvermaak, denk even in plaatjes ;))

Jemig, Manon, nog zo'n nacht achter de rug! Hopelijk is héél binnenkort echt alles eruit! Pas dan kun je weer echt vooruit gaan kijken!

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb even snel gekeken naar de site die manon noemde. Helaas 1 van de vele verhalen die ik te vaak tegen ben gekomen op bijv. de vlindersite waar ook Jona's verhaal staat. Het blijft zo oneerlijk en te vaak gebeuren.

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon heb je vannacht een rustigere nacht gehad? Ik hoop voor je van wel.

Wat betreft de poll voor Sab ik zeg 2 juli, dat is een mooie datum. Super krijgt dan verlof, ik mijn 20 weken echo en als Sab dan bevalt is het voor ons allemaal feest.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ 1979...dat beeld had ik inderdaad ook al voor me, haha. En dan door de brandweer met een ladderwagen uit het raam getakeld worden zeker, nou nee...dat lolletje gun ik de buurt niet, whaha.

@ Loestig 2 juli??????????? Weet je hoe lang dat nog is, hihi.. Nee hoor, hij komt als hij er klaar voor is. Zijn paps en mams zijn dat in ieder geval wel. Elke ochtend word ik wakker en denk ik....zal het vandaag dan gaan gebeuren?? Is natuurlijk niet handig, want dan duren de dagen nog langer, haha.

Er zijn trouwens wat aardige ontwikkelingen op het werk, maar die plaats ik wel even op de club.

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje Manon wat verschrikkelijk dat je zo'n pijn hebt. Ik denk aan je hoor meis.

Sab nog steeds niets?!? Ik denk dat je eind juni gaat bevallen, ach hij komt wanneer hij er klaar voor is moet je maar denken. Voel je je verder wel goed??

Voor de rest heb ik niet alles gelezen hoor, sorry! Het is zo'n omschakelijk, moet echt mijn ritme terug vinden, best lastig. Vanmorgen al wat opgeruimd, slingers weg en even gestofd beneden...
    Met Keano gaat het goed, hij heeft alleen af en toe last van krampjes. Echt zielig. 's nachts komt hij 1 keer, meestal tussen 3 en 4 uur en dan weer rond 8 uur 's morgens. Vrijdagochtend moeten we om 10:15 uur voor de gehoortest naar het CB. spannend dus. Ik probeer af en toe mee te lezen meiden doeiiii xxx

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

manon wat moet jij je zwaar k*t voelen... leef zo met je mee... sterkte meisie...

en sab.. niet zo ongeduldig.. gerrit komt wanneer hij wilt ;)

naat.. fijn te lezn dat het zo fijn is met keano.. een collega heeft 12 mei een zoon gehad en die heeft nu ook onwijze krampjes.. zo zielig... :( nu zijn ze met voedingen en druppels of zo iets aan het proberen de pijn te verminderen...

Hier alles ok... meubels besteld... zo nog een keer kijken en dan gaan tekenen.. waaaajjjj!!! spannend! en dan vloerbedekking voor de slaapkamers bestellen :) dan laminaat voor de rest ook nog uitzoeken en gordijnen... dan alleen nog 1 kast voor in de slaapkamer en een klein badmeubel kastje oid... dan moet het ver geregeld zijn volgens mij :(

Met sander ook alles goed.. gister voor het eerst samen geslapen.. nee, niet het gedaan, dat doen we nog niet.. Eerst bleod testen.. vandaag voor weg geweest vrijdag uitslag soa test... ben benieuwd... Maar wat voelt dat vreemd naast een andere man liggen... wel leuk hoor :p

Nog maar 15 nachtjes slapen :D

Later meiden!

Deel Deze Pagina