Nou een heerlijk rustige nacht gehad...tenminste, vergelijken bij gisteren. Wel wakker geworden om 4 uur weer met wat lichte krampjes en moest plassen. Ik was wel ff bang toen ik weer lag dat het weer erger zou worden en zo'n zelfde nacht als gister maar dat bleef uit! Weer heerlijk in slaap gevallen! Mijn lichaam is bezig met herstel dat merk ik goed, ik slaap een gat in de dag en als ik ook maar wat doe ben ik versleten...maargoed het gaat nu eindelijk de goede kant op en ik ga morgen mijn werk bellen dat ik volgende week weer kom...
Manon: fijn dat je dag wat beter was! Pak die rust maar goed, heb je verdient!!!! Rustig aan beginnen hoor met je werk. Verlies je nog veel stolsels? Sab: is je bed er al? Kris: goed dat jullie even wachten! En een test natuurlijk helemaal goed. Hier vandaag op cursus geweest. En vanmiddag naar de rechtbank voor een zaak die ik heb gedraaid. Kwamen de verdachten niet opdagen. Dus worden ze veroordeeld bij verstek maar dat is pas als laatste aan de beurt. Nou daar ga ik niet op wachten. Nu dus thuis. Ben bekaf, ben verwend geworden met mijn halve dagen werken. Nog 1 nachtje........... jeej...... morgen lekker vrij. Even in huis rommelen en dan 's avonds/ 's nachts m mannetje halen. Als jullie na morgen niks meer van mij horen dan dwaal ik nog ergens op schiphol..........
Super...ik verlies als bij toverslag niets meer, alleen wat bloed. Mijn baarmoeder gaat steeds dicht tussendoor waardoor ik niets kan verliezen en het dus af en toe in 1 keer komt. Vandaar de pijn denk ik. Ik ben nu dus heel benieuwd of en wanneer ik weer zal gaan verliezen... Lekker is dat als verdachten gewoon niet komen..hoop dat ze dan meer straf krijgen dan leren ze het tenminste een keer... Hihi zie je al ronddwalen op schiphol en je ventje ook..jij de ene deur in hij net de andere..net als in een tekenfilm Nog maar 1 nachtje en 1 dagje!! jeeeeeeh !!!!!!!! Ik mis mijn ventje aan het eind van de dag al laat staan als hij 10 dagen weg is pfff.... Heb je hem wel aan de telefoon gehad tussendoor?
Manon: heb hem vanmiddag even gesproken. Hij heeft er geen idee van dat ik kom. Hij denkt dat ik vrijdag moet werken (heb natuurlijk stiekem geregeld dat ik vrij ben) en zei nog: "ik lig vast te slapen hoor als je thuis komt morgennacht". Hij zei toen heel sneu: "nou dan zie ik je vrijdagmiddag pas weer". Hihihi hij heeft geen idee dat ik naar Schiphol kom.
Trouwens wel lastig dat je dus niet weet waar je nou precies aan toe bent, Is alles al weg of komt er nog meer?! Hoop dat het snel voorbij is.
Manon fijn dat je nu geen pijn meer hebt. Rust maar goed uit, je lichaam heeft dat nodig. Sab is je bed al gearriveerd? Super vannacht dus naar Schiphol. Hoe laat zal zijn vliegtuig landen? Naat wat leuk om van je te horen. Zielig die krampjes. Gelukkig is hij niet de enige, dus ze hebben voldoende mogelijkheden om het te verzachten. Maar het blijft toch altijd zielig, zeker als het bij je eigen kind is. En ze kunnen niet zeggen wat ze voelen. Dat maakt het alleen maar lastiger.
Nou meiden, vandaag ga ik m'n koffers pakken en ga lekker 2 weken met m'n mannetje op vakantie! Curacao here we come!!! Ik hoop in ieder geval dat in die 2 weken alleen maar goede dingen gebeuren: Manon helemaal pijnvrij en schoon vanbinnen... en wat nieuwe zwangeren zou ook wel erg leuk zijn! Tot over 2 weekjes! Xxx
Wat heerlijk 1979...op vakantie en naar Curacao nog wel! Wel foto's posten als je terug bent he! Fijne vakantie en klus ze daar
Jeetje 1979; wat heerlijk zeg!!!!!!!!!!!!!!! Jaloers Geniet er maar heerlijk van! Loestig; Hij land als het goed is om 23:50 uur. Hou teletekst in de gaten vanavond! Hier alles rustig. Net stofgezogen en nu dus even rusten op de bank. Dan alleen nog even het bed verschonen en de badkamer doen. Alles op mijn eigen slakkentempo. Heerlijk alles weer schoon. Oh ben al helemaal nerveus voor vanavond!!!
Super..ik heb helderrood bloedverlies..niet superveel...geen stolsels...voel wel lichte krampjes zoals bij een ongi maar er komt wederom niet uit....ben benieuwd wat dit te betekenen heeft...is het nu schoon? Hoopt het weer op? snap er niks van...
Het zou kunnen dat je schoon bent hoor. Ik hebook 1 a 2 dagen stolsels verloren en daarna alleen helderrood bloed. En ongi pijntjes had ik ook. Oh ik hoop zo dat het er allemaal uit is! Gaan ze nog een echo maken de volgende keer? Ik heb dat niet gehad, omdat het bij mij duidelijk allemaal eruit was.
1979... fijne vakantie! super... spannend.. ben benieuwd hoe hij reageert... super verrast waarschijnlijk... veel plezier en succes met zoeken manon... gelukkig dat het iets beter gaat... En knap dat je volgende week weer wilt gaan werken... loestig... leuk verhaal op de hyves... nu inderdaad een gezicht bij de naam Leuk zeg.. Nu nog van je partner haha zijn niet nieuwsgierig hier hoor hier nog beter nieuws.. ik krijg niet 1 juli de sleutel maar 30 juni al dan 1 juli komt de vloerbedekking... laminaat leggen we dan woensdags de 30ste al binnen kan het 'wennen'.... en dan misschien (heel ambitieus ) binnen 1 week daar wonen??? zal mijn adres eens posten op hyves trouwens.
1979 fijne vakantie. Ons hier een beetje jaloers maken . Geniet ervan! Krisje goed hé dat je de sleutel een dag eerder hebt. Lekker het hele weekend vervolgens klussen in het huisje. Manon gelukkig is je bloedverlies nu minder. Hopelijk is het zoals super zegt nu schoon.
@ 1979...een hele fijne vakantie...misschien als je terugkomt wel een kleintje geboren hier, hihi @ Kris.. dat is altijd fijn eerder de sleutel krijgen. Heb je nieuwe adres gezien, maar de enveloppen zijn hier al geschreven, dus het geboortekaartje van Gerrit komt bij je ouders thuis. @ Manon..het is zeker te hopen dat het heldere bloedverlies ook betekent dat het nu helemaal schoon is. @ Super..dat slakkentempo dat herken ik wel. Ben vanochtend met Bietje even naar de stad geweest en van vermoeidheid gewoon twee keer bijna gevallen.. waardoor ik me weer verstapt heb en nu dus een zere doos heb.. ohw.. ouwe taart voel ik me af en toe. Nu met de beentjes op de bank om waarschijnlijk zo in slaap te duikelen...
Kris: wat goed zeg! Iets eerder de sleutelkrijgen is natuurlijk nooit erg.....Hoop dat je snel je nieuwe paleisje kunt betrekken! Sabje: hihihihi jheb even leedvermaak....sorry! Het wordt toch wel zwaar he zo op het eind? Ik slaap echt mega belabberd (weet niet of dat komt doordat ik alleen ben of omdat ik me zo'n zeug voel die niet lekker kan liggen). 's middags ben ik dan zo moe dat ik weer in slaap val. En dan ben ik 's avonds weer klaarwakker. Hmmm ben mn ritme een beetje kwijt. Nou hoop dat je lekker op de bank ligt. Ik lig ook nog even languit! Energie opdoen voor mijn schiphol avontuur.
He super zwerf je nog rond op schiphol of heb je de weg gevonden . Fijn dat je mannetje weer thuis is. Geniet van je vrije dag en van hem natuurlijk.
@ Super...alles gelukt vannacht op Schiphol? Je bent nu vast lekker met je mannetje samen aan het genieten. En je zit me toch niet uit te lachen he?? Haha. Heb in ieder geval veel beter geslapen vannacht. Was eerst beneden begonnen, maar daar had ik steeds last van de kat die bovenop mijn hoofd kwam liggen, dus toch maar gekozen voor het gesnurkt van mijn mannetje. Was er pas om half elf uit, dus heb weer energie voor 10 (nou ja bijna dan, haha) Vanmiddag weer naar de vk toe.
Super...we kunnen merken dat je mannetje weer thuis is..weg is de aandacht voor ons...nee hoor geintje!!..geniet maar lekker dat hij weer thuis is!! en was de verassing compleet op schihol? Sab...zo'n kat boven mijn hoofd heb ik elke nacht en dan ook nog gesnurk naast me je leert ermee leven hoor... Ik was ook lekker laat op..half 11 en toen heerlijk in badje geweest..ook energie voor 10(nou zou moeten dan)... Ik ben uit de ziektewet en heb vrij genomen van mijn werk. Ik zou over een week 1,5 week vakantie hebben en volgende week maar 2 dagen werken, dus heb ik die 2 daagjes ook genomen en ben dus 2,5 week vrij nu...wel lekker om even bij te kunnen komen. Bart heeft over twee weken twee weken vrij dus 1,5 week lopen we dan gelijk en zijn we samen vrij. Ik wilde eerst ook die twee weken maar dat lukte op mijn werk helaas niet omdat de schoolvakanties dan begonnen zijn...Bart vind het wel lekker(rustig) dat hij nog een half weekje(lees twee dagen) voor zichzelf heeft hahah... Juleszie...hoe is het met jou?? niet opkroppen he..lekker eruit gooien hier hoor! dikke knuf..
Hahahahah ik heb de weg naar Schiphol/parkeerplaats/aankomsthal gevonden hoor! En uiteindelijk na een hele tijd wachten kwam daar dan mijn mannetje door de schuifdeur. Keek hij even vluchtig langs me heen en sloeg toen linksaf. Ik tempo proberen te maken. Was ik eindelijk in de buurt toen zei ik: "gaan we nu gewoon weg zonder mij?" Hahahah hij was erg verrast. Heerlijk hoor. Toen naar huis en we lagen om 2 uur in bed. Van alle spanning kon ik niet slapen dus heb half 4 nog voorbij zien komen op de klok. Was om half negen weer wakker. Nu dus helemaal gesloopt. Maar het was het zeker waard! Helaas werd ik ook wakker met enorme rugpijn wat uitstraalt naar mijn bil. Auwie zeg! Zeker te lang gestaan vannacht. Manon: wat lekker dat je nu dus even vakantie hebt! Voelt toch beter dan ziektewet he? En ik ben jaloers op je uitslaapkunst! Zou ik ook wel weer eens willen. Pfff morgen weer werken en zondag en maandag. Dus dinsdag pas weer uitslapen voor mij! Sabje: ook lekker uitgeslapen. Heerlijk hoor! Heb jij eigenlijk rugklachten? ik vind het wel jammer dat ik daar zo'n last van heb. Maarja dat is gelukkig wel het enige dus mag niet zeuren. Ben je nog aan pilates? gaan doen....of watr ging je ook alweer doen? Ik heb maandag alweer mijn zesde yogales. Is wel leuk. Nog nieuws bij de vk? Ik mag maandag weer. Fijne dag allemaal!