Hahah Super en jij maar rennen door die aankomsthal. Gemeen hoor van je mannetje om hard weg te lopen, haha. Ik heb zo nu en dan rugklachten, terwijl als ik niet zwanger ben ik altijd last van mijn rug heb. Bij de vk alles weer goed. En ja pilates ben ik gaan doen, maar dat heb ik nu stop gezet, want het werd even te zwaar.
Kris Joehe...jij kan bijna aan de klus, straks lekker je eigen stekkie, heerlijk hoor!!! 1979 Jij heerlijk genieten op vakantie, veel plezier!!! Super Gelukkig alles kunnen vinden op Schipol. En weer lekker samen met je mannetje. Nu ff bijslapen hahah. Sab Het wordt steeds spannender, was 2 dagen niet hier geweest en was zo benieuwd of jullie beeb er al was! Nog heel even en je kunt gaan genieten. Hier een weekend zonder vriend, hij is met vrienden naar Eindhoven. Doen ze altijd met de EK en WK, kijken ze daar de wedstrijd. Dus leker met de meiden leuke dingen doen. Gaan zo in de kroeg de wedstrijd kijken. Me ouders hebben hun kitten...ben helemaal verliefd, wat een schatje zeg! Verder zal me eitje deze week springen dus moet ik straks weer 2 keer gaan bloedprikken. Dinsdag heb ik de belafspraak met het ziekenhuis en krijgen we de uitslagen, dus best spannend!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa 1-0 Wat een suffe wedstrijd, of lag dat weer aan mij? De eerste helft half slapend doorgebracht. De tweede met een schuinoog op mn laptop gericht! Sabje: was je bloeddruk ook goed? Jammer dat je moest stoppen met pilates. Ik moet nog vier keer naar Yoga. Adem in.......adem uit Gelukkig: spannend je belafspraak komt dichterbij. Ben benieuwd naar de uitslagen......wat leuk dat je ouders een kitten hebben, hoe heet hij/zij? blijft toch leuk dat kleine spul. Veel plezier met je vriendinnen. Jojo: hoe is het bij jullie? alles goed met Charlie? Wanneer moet jij eigenlijk weer aan het werk? Smits: hoest met Tim? al beter met inslapen? Hier moe,moe, moe, moe.....maar vannacht weer belabberd geslapen dus de oorzaal is alweer gevonden. Nog 9 diensten werken en dan verlof. Kijk er echt wel naar uit. Maandag weer naar de vk, kijken of onze kleine boef nog in stuit ligt.......duimen dat hij gedraaid is dus!!!!!
Manon: hoe is het met jou? Nog bloeding/pijn gehad? Julesz: gaat het met jou wel goed? al even niks gehoord.
hoi girls... ga jullie weer eens flink wat aandacht geven.. verdienen jullie wel, maar aangezien ik heel de week al bij sander heb geslapen (zijn ouders zijn op vakantie en hij wilde niet graag alleen zijn... ) heb ik weinig een computer aan gehad... nee hoor, weinig gebeurd.. moesten eerst wennen aan elkaar, een ander in bed te hebben en voor ook nog eens een vreemd bed (lees: eerste dag net zo slecht geslapen als super de afgelopen dagen ) Maar nu eerst jullie... ik kom zo wel weer sab... tik tak tik tak... waar blijft gerrit? ben je het al beu of trek je het nog wel?? en logisch dat je moeier bent en dat wandelen niet lekker is.. Je hebt geen extra gewicht en volume wat je mee sjouwt als je zwanger bent... Enne ik ben benieuwd naar het kaartje, en mijn ouders ook hoor dusss die vinden het helemaal niet erg dat hij hier aan komt Super... oww.. jouw verlof komt ook al dichterbij en wat leuk dat je vriend zo reageerde... Je gewoon voorbij willen lopen haha.. Typisch mannen Loestig... Zo te lezen gaat het bij jou allemaal wel van een leien dakje en mag je met je zwangerschap in je handjes klappen.. of heb je al meer klachten gekregen? en zit jij op gym/yoga/pilates voor zwangeren??? Naat... hoe is het allemaal met Keano en Pascal? genieten met zijn 3tjes zeker Bi... las het berichtje van sab op de club... stiekem is het wel erg leuk voor jullie zo Gelukkig.. Vrouwenweekend! heerlijk.. en 1 voordeel dan is het weekend zo voorbij en heb je dus ook zo je belafspraak... ben ook nieuwsgierig wat de uitslagen enzo Julesz.. je bent stil... gaat het meisie??? Mutz... zeker veel aan het regelen met bruiloft?? en hoe is het verder met jullie?? en met je cyclus?? ben even je rondje kwijt?? ben je al ongi met de clomid geworden? of ben je nog onregelmatig?? sorry Geef me even een up date Jojo: hoe is het met charlie?? ben je nou al aan het werk geweest?? of nog niet?? Smits.. Hoe is het met tim? gaat het allemaal beter met hem?? slaapt hij goed?? en groeit hij goed?? nieuwsgierig!!! En dan als het goed is lest best: Manon... fijn dat je je extra dagen op kon nemen.. kan je het allemaal goed verwerken en even wat tijd voor jezelf, en dan voor elkaar... op naar de volgende poging zoals je zelf al zegt.. Maar niet erover heen stappen he, goed verwerken... Hier dus nu 4 nachten bij sander geslapen.. erg vreemd maar voelt wel goed en vertrouwt... oja, mijn soa test was negatief en dat is in dit geval dus positief sander krijgt woensdag zijn uitslagen... Vandaag wel een k*tdag bahbah.. Leon, voor de nieuwere meiden -> mijn exverloofde, had nog mijn theedozen/senseopads e.d. nog liggen en die wilde ik graag thuis. Netjes gemaild, 2 weken terug, of hij die hier wilde afgooien of bij een vriendin van ons...zou het in het weekend regelen.. Niet gebeurd.. dus weer gemaild van de week en hij zou ze dit weekend bij die vriendin afgooien (lees: mijn ex getuige die samenwoont met leon zijn exgetuige (die hij dus ook al sinds het uit is, 5 maanden!!!, niet heeft gezien ) geregeld zou je zeggen.. Nu sta ik vanmorgen les te geven in de gymzaal aan majorette leerlingen.. stapt mijn ex schoonmoeder binnen zet een tas bij de deur, en gaat weer weg.. sorry iets te zeggen! :O pardon!??! was helemaal van slag en ben een beetje uit mijn doen weer erdoor... emotioneler en zo... bah bah... Vanmiddag bij Guus meeuwis geweest.. Zo gaaf! eerst voetbal en daarna 2,5/3 uur concert erachter aan... Daar ook nog mijn ex overburen gezien... mmmm doen ze het erom vandaag maar verder wel goed hier hoor... Meubels besteld, badkamer spullen (douche gordijnen, badmatten e.d.) gekocht, vloerbedekking besteld, laminaat besteld, behang gehaald, latex gehaald, kasten voor in de berging/2e slaapkamer gehaald, gordijnstof slaapkamers gehaald en mam aan het werk gezet , en gordijnen voor in de woonkamer (a 3 meter 45! :O) en internet/tv besteld... Nu nog gas/water/licht uitzoeken, kast voor de slaapkamer/kastjes voor in de badkamer uitzoeken, lampen uitzoeken en ik ben er klaar voor... Sander is overigens wel een schatje hoor Hij is de afgelopen weken een aantal maal mee geweest om alles voor het appartement te regelen.. Geeft geen mening behalve als ik vraag maar is wel oprecht nieuwsgierig en geinteresseerd in mijn leventje en mijn geregel ervoor hij is nu al meer hier bij ons thuis geweest dan leon in een jaar tijd.. Klikt volgens mij van beide kanten goed met hem en mijn ouders.. ZIjn ouders zijn ook erg aardig, nu alleen op vakantie, en hadden een goede eerste indruk over mij.. Alleen vroegen ivm met het korte uit elkaar zijn met hem en zijn ex wel om wat rust voor de buitenwereld.. No problem! dus onofficieel hebben we 'verkering' en officieel drinken we soms wat Nou weer een heel verslag.. .Leef jullie uit en lees het op jullie gemak weer Fijn weekend he.. .en sab is het zo ver sms service via jou of bietje he
Even een update en reactie op jullie van mij. Begin maar met het eerste, een update dus (speciaal voor Kris, al was je al een beetje op de hoogte door mn sms): Heb vrijdag de gyn gesproken en deze ronde (Clomid 50) heb ik geen eisprong gehad. Heb nu primolut gekregen. Was even 'confused' omdat ik even niet wist hoeveel tabetten in moest nemen, maar ben eruit 3 x daags 1 tabel (niet handig vind ik, moet het namelijk ook op mijn werk. Dat vergeet is vast een keer..). Na 2 weken ofzo word ik dan ongi en dan mag ik met Clomid 100 beginnen. Dan weer bloedprikken op CD21 en dan maar weer zien of het werkt... Pff, daar gaan we weer: wachten.... Maar even jullie: Super: ik herkende je Schiphol-verhaal zo! Dat deed mijn toemalige vriend ook, liep zo langs me heen! En ik dus ook maar rennen! Leuk hoor, je vriend zo verrassen! Sab: ben bang dat Gerrit nog wel even blijft zitten. Al hoop ik dat natuurlijk niet voor je. Gelukkig: wat spannend, wachten op de uitslag. Ik duim voor goed nieuws. Kris: vervelend om op deze manier weer geconfronteerd te worden met Leon. Wel helemaal geweldig dat Sander zo lief voor je is en dat je je helemaal kan storten op je huis en de klus. Scheit aan de rest, lekker ego en dus genieten!! 1979: fijne vakantie!! Hopelijk een vruchtbare periode. Voor de rest even kort: hoe is het met jullie? Sorry, ben het even kwijt en te moe om nog te gaan zoeken. Gister was het laat (stappen tot sluit) en vanmorgen weer op tijd voor de wedstrijd. Ook deze in de kroeg gezien en nu ben ik op! Ga naar mijn bedje en van de week krijgt iedereen weer even een reactie! Slaap lekker en fijn weekend verder (moet helaas morgen werken ) Liefs!
Stilletjes hier dit weekend! Vast allemaal druk druk druk.... ik ben chagerijnig.............manlief heeft gister te veel gedronken en ligt nu helemaal verrot in bed. Heel gezellig. 10 dagen weg geweest en dan zaterdag de hele dag naar een festival (ik werken) en dan 's nachts met een hoop kabaal thuis komen. Nu de hele dag verrot (ik weer werken vanmorgen).....GGGRRRRR kan ik zelf weer de hond uitlaten en eten regelen. Zo genoeg gemekkerd ben gewoon moe! Mutz: fijn weer wat van je te horen. Wel balen dat de clomid niet aansloeg. Had het zo gehoopt voor je....wat onhandig 3 xper dag een tablet! Hoop dat je het kan onthouden. Kris: wat een verhaal weer over LEon. Tjonge zeg kunnen die mensen niet gewoon normaal doen? Kan me voorstellen dat je daardoor even van slag bent. Nou ik ga maar even pizza halen bij de C1000....... Fijn weekend verder! xx
Super Jeetje snap dat je daarvan baalt. Mijn mannetje is vanmorgen teruggekomen van t weekendje weg, en snurkt nu ook heel gezellig op de bank. Hij is helemaal verrot. We zijn wel vanmiddag bij mij ouders geweest voor vaderdag. Kris Jammer dat Leon zo vreemd doet zeg! Het zou zo anders kunnen gaan. Gelukkig heb je nu een hele lieve vriend.....en bijna je huisje! Muts Klote dat de clomid niet aanslaat. Nu dus 100 mg. en hopen dat je daarmee wel een eisprong krijgt. Weer wachten...zo slopend!!! Manon en Julez Hoe is het met jullie? Het katje van me ouders is zo leuk, kan niet van het beestje afblijven. Het heet Mickey! Ik baal van me tempkaartje. Gister 36,3 en vandaag 36,7!!! Ben beieuwd wat me temp. morgen is. Hoop deze ronde op een duidelijk kaartje i.v.m. het bloedprikken. Denk niet dat ik nu me eisprong al heb gehad...maar waarom is me temp. nu dan ineens zo hoog??? Heb sinds ik temp een keer op dag 15,16 en dag 20 me eisprong gehad, dus lijkt me nu nog wat vroeg.
@Super: kan me voorstellen dat je baalt van het gedrag van je ventje... Niet echt een leuke thuiskomer.. Vast morgen alles weer goed, maar daar heb je nu niks aan... @Gelukkig: vreemd dat je temp nu zo hoog is (moet eerlijk zeggen dat ik weinig afweet van tempen, dus had niet gedacht dat 0,4 graden hoger veel is...). Ben stiekem blij dat ik dat niet hoef te doen. Leuke naam voor de kitten van je ouders! En ik snap dat je er niet van af kan blijven, haha. Zo lief van die kleintjes. @Bietje: is jullie kitten er al?? Het blijkt inderdaad lastig te zijn de pillen in te nemen 's middags... Vandaag moest ik werken en toen ik thuis kwam om 17 uur bedacht ik me dat ik de pil 's middags al was vergeten... Goed begin Nog 9 middagen te gaan, haha! Het is zeker stil hier. Ben erg benieuwd hoe het met Julesz is. Kan me voorstellen dat ze weinig zin in het forum heeft... Vind het zo klote voor haar! Julesz: hoop snel wat van je te horen. Denk aan je! @Manon: hoe is het met jou? Wat heerlijk dat je vakantie hebt. Kun je hopelijk bij komen. Gaan jullie nog iets leuks samen doen? Ik moet nog 4 dagen werken en dan heb ik ook lekker twee weken vakantie. Eerst een weekje in het strandhuisje van mijn ouders, daarna een week weg met de zielboot. Nu hopen op goed weer! Aanstaandelief is aan het koken en ik zak even onderuit op de bank!!
gelukkig...1 dag een hogere (of lagere) temp is echt niet erg omdat er zoveel variabelen zijn die je temp kunnen beinvloeden. Het gaat uiteindelijk om de curve die je maakt aan het einde van de maand...Je kunt dus niets zeggen van 1 dag een afwijking hebben...maar dat zie je toch eigenlijk ook al bij je andere curves...no worries dus meis bietje..jaaa wanneer kreeg je de kitten nou ook alweer? En wel foto's plaatsen he..zooo lief die kleine pluizebolletjes!!! Super...Mannen!:x! begrijpen er werkelijk niets van he....als ik dichtbij was kwam ik je gezelschap houden hoor..pizza gaat er altijd wel in Mutz..oeps haha..begrijpelijk hoor..had ik met die foliumzuur ook steeds(en mijn pil ook trouwens toen ik die nog slikte)..en dat is er maar 1 per dag... Geen eisprong..zei ze nog iets over een mogelijke oorzaak ofzo en hoe groot de kans is dat het met de medicijnen wel lukt? smits..hoe zijn de ontwikkelingen met Tim? ben benieuwd hoe het gaat...wanneer moet jij weer werken..duurt nog wel even toch? Sabje...jij ook stil...aan het bevallen??!?!?!?!?!?!?!?! oooooh wat zou dat spannend zijn!!! Krisje..Fam Pisvlek weer in de bocht...niets van aantrekken..je weet nu dat jij een stuk normaler bent dan zij! Leuk om bij je neiuwe lover te slapen! ik heb nooit moeite met ergens slapen maar toen Bart voor het eerst bij me sliep deed hij geen oog dicht en moest midden in de nacht vaak naar huis om nog wat te kunnen slapen. Gelukkig is dat niet meer..anders hadden we een grotere schuur neer moeten zetten met bed hahah julesz..Dikke knuf voor jou meis!! Naat..lekker aant genieten? 1979..lekker op curacao aangekomen? Al in de zon kunnen zitten in je bikini?....heerlijk hoor!! Jojo...heb je alweer nieuwe filmpjes..ik kijk ze graag hoor..alles goed verder? hier alles goed..leuk weekend gehad..in de tuin gewerkt,voetbal gekeken bij de korfbal, bij macdonalds gegeten met vrienden en naar de bios geweest(the A-Team) in die volgorde..was erg gezellig!! Vandaag vaderdag bij mijn schoonouders, mijn ouders zijn nog op vakantie en komen woensdag terug. Ik heb bijna geen bloedverlies meer dus zal wel goed zijn...kan het nu aan met inlegkruisjes...Ben benieuwd wat 1 juli ons gaat brengen tot die tijd lekker vrij en hopelijk genieten van lekker weer.
Manon Me vorige tempkaartje was erg onduidelijk...heb er toen geen eisprong uit kunnen halen! Maar deze cyclus moet ik op dag 5 en dag 8 na me eisprong bloedprikken dus hoop dat dit kaartje straks wel duidelijk een eisprong aangeeft....snap je!!!
Hmmm Gelukkig..bij je vorige zou ik zeggen rond dag 20...ben benieuwd naar je temp morgen...En als jij er niets uit kan halen, kan je het kaartje dan niet voorleggen aan de gyn of aan de HA zodat zij kunnen bepalen?
Hier een paar dagen rustig geweest, maar ik zie dat jullie ook niet zo heel veel hebben gepost. Krisje wat een verhaal weer zeg met Leon. Ik heb de historie niet helemaal meegekregen, maar wat ik er zo af en toe over lees is dat toch ook een apart geval, of niet? Maar wel lekker dat je heerlijk met Sander een paar nachtjes hebt doorgebracht en bijna de sleutel van het huis. Gaaf hoor allemaal nieuwe spullen kopen en dan straks alles weer inrichten. Weer echt je eigen plek. Leuk ook dat Sander zo met je meeshopt. Gelukkig, ik heb nooit echt getempt dus ik vind het ook erg lastig om te zeggen wat het allemaal betekent. Hopelijk kan de HA of zo je daar meer duidelijkheid over geven, zoals Manon ook al zegt. Manon bij jouw dus geen heftige bloedingen meer, gelukkig maar. Mutzie bij jou dus geen eisprong deze cyclus. Balen zeg, nu weer nieuwe pillen en straks dus clomid 100, hopelijk slaat dat wel aan. Jojo, Smits en Naat hoe is het met de koters? Super jij dus heel blij dat je mannie weer terug is, NOT! Snurken is niet fijn. Vooral nu jij je slaap zo hard nodig hebt. Vinden jullie ook dat Sab zo stil is. Heeft er iemand iets van haar gehoord. Mmm wat betekent dit? Bij mij nog steeds alles heel rustig. Volgens mij heb ik tot nu toe de ideale zwangerschap. Het nadeel is wel, omdat je niets voelt dat je dan ook zeg maar echt niets merkt. Snappen jullie wat ik bedoel. Ok, de broeken beginnen te knellen, maar voor de rest merk ik niets. Ik zou zo graag ook eens iets merken, bijvoorbeeld af en toe last van de banden of misschien het kindje alvast voelen. Maar dat zeg ik nu, maar stel dat ik straks echt heel erg last krijg van mijn banden, dan piep ik waarschijnlijk anders. Oh ja Krisje ik heb me ingeschreven voor de gym. Dat start als het goed is op 12 augustus, dus dat duurt nog even. A.s. donderdag weer naar de VK en dan volgende week vrijdag mijn 20 weken echo. En ik weet nog steeds niet of ik nu wil weten of het jongen of een meisje wordt. Wisten jullie het wel allemaal van tevoren?
@Loestig: ik begrijp je dubbele gevoel wel: niks voelen is lekker, maar het zo wel even een bevestiging zijn als je wel wat zou voelen. Ach, zo lang alles goed is bij de verlos en de echo's zou ik niet klagen, hihi. Hier wisten we allemaal wat de zwangeren zouden krijgen. Ik zou het ook van te voor willen weten, ben veel te nieuwsgierig haha (geldt ook voor anderen, dus ben ook nieuwsgierig naar het geslacht van jouw kleine! ) @Manon: fijn dat het bloeden nu bijna over is. Goed gevuld weekend heb je gehad! Genieten dus van je vrije dagen! Ik vind Sab ook veel te stil... Spannend hoor, hihi!
Meiden.....heb morgen me belafspraak en krijg dan als het goed is de uitslagen van me uitstrijkjes en het spermaonderzoek!!! Ben bang voor slecht nieuws!!! Mar het is dus nog even afwachten.
gelukkig... duimen zitten in mijn mond voor je... laat je iets weten?? manon gelukkig dat het bloeden nu ver over is... loestig.. moeilijke beslissing dat is duidelijk... Maar weet zkr dat jij en je manneke daar wel uit zullen komen... sab... joehoe... wo bist du?? mutz... ook weer druk druk druk geweest... gelukkig dat mijn ervaringen jou dit weekend hebben geholpen
Moet tussen 10 en 4 uur bellen, dus dat wordt een lange tijd duimen hahah. Bel zo snel mogelijk als ik tijd heb op me werk. En laat het jullie weten als ik thuis ben. Moet tot 5 uur werken.
Hoi hoi, Hier ben ik weer hoor... Met een baby IN mijn buik, snik snik, hahah.. Dus geen zorgen alles is nog goed, behalve dat ik gek word van het wachten..... Gelukkig...heb je al gebeld? Spannend hoor. Manon.... nu helemaal rustig in je lijf? En even lekker vakantie, heerlijk, je hebt in ieder geval mooi weer. Loestig..maak je geen zorgen over geen kwaaltjes, ik heb ook bijna geen kwaaltjes gehad, maar snap het allemaal wel hoor. Zodra je de kleine gaat voelen is het al heel anders en ben je heeeeeeeel blij dat je geen kwaaltjes heb, haha.. Verder weet ik het even niet meer. Ben benieuwd hoe het met Julesz is.