Sab gelukkig je bent er nog. Ik dacht die heeft ons mooi voor de gek gehouden en is aan het bevallen, maar alles is dus nog rustig. Vanaf welke week voelde jij het kindje? Gelukkig zijn de resultaten al binnen?
sab je bent nog niet bevallen zie ik. Ik ging bevallen met 38 wk en 2 dg, dus wie weet begint het zo wel joh! Ik duim voor je!!! 1979 fijne vakantie, geniet er lekkrr van. Krisje, de 30e dus al de sleutel lekker, en dan klussennnnnn en lekker in je eigen huisje wonen, heerlijk toch Trouwens Sab en Loestig bedankt voor jullie leuke kaartje! Ze zitten al in het plakboek Jojo alweer aan t werk? Hoe gaat t met Charlie? Ohhhh Keano huilt, ik ga even kijken, vast een vieze luier...tot gauw weer meiden... Manon is t nu helemaal voorbij dat bloedverlies of heb je er nog steeds last van. Hoe gaat t nu verder met jullie? Sorry voor wie ik nog niet gereageerd heb maar de plicht roept....tot gauw
Gelukkig: heb je al nieuws? Loestig: ik voelde de kleine vanaf 17 weken langs mijn buik kriebelen en vanaf 20 weken voelde ik af een toe een tikje/schopje. Nu steken er aan alle kanten bobbels uit af en toe. Naat: kort maar krachtig, leuk om weer wat van je te lezen. Went het nieuwe leven al een beetje?
@ Loestig, ik voelde de kleine rond de 19 a 20 weken, maar heb de pech dat mijn placenta aan de voorkant zit. Weet niet hoe dat bij jou is natuurlijk. Nadat ik hem echt goed ging voelen, bedacht ik me wel dat ik hem ook al eerder gevoeld had, maar dan herken je het nog niet. @ Naat..geen dank hoor, graag gedaan. Goed om weer wat van je te lezen, maar zie ook regelmatig op hyves, dat het heerlijk gaat met jullie mannetje.. enne 38.2, dat ben ik vandaag... Mocht het nu nog gaan beginnen dan wordt het waarschijnlijk vannacht of morgen en dan is ie gelijk met Mark van Bietje jarig en dat mocht juist niet, hahah..
Het ging weer lekker vaag allemaal met de belafspraak!!! Kon tusen 10.00 en 16.00 uur bellen dus ik om 10.15 uur gebeld, kreeg ik een bot mens aan de lijn dat ik pas vanaf 10.30 kon bellen. Ik dus later gebeld, had me gyn. de uitslagen nog niet bekeken dus kon nog niks vertellen, moest s'middags terugbellen. Werd ik rond 13.30 uur zelf teruggebeld door hun dat mijn uitslagen allemaal goed zijn, ze hebben alleen een kleine bacterie gevonden dus heb ik nu een paar pillen voor gehad. Dus ik vroeg hoe de uitslag was van me vried, dat wordt pas besproken als we daar zijn. Het wordt nooit via de telefoon verteld zei ze. Lekker vaag dus, gelukkig bij mij wel alles goed!
hoi meiden, dat is dan wel fijn gelukkig dat het bij jou allemaal goed zit... ben benieuwd naar de andere uitslagen van je vriend... wanneer is die afspraak ook al weer? sab... ook nog van de partij gelukkig! naat... fijn te lezen dat het goed gaat... verder sorry, no clue wat jullie hebben gezegd.. zal de huizenstress enzo wel zijn... hier lampen en water geregeld... goed bezig!!!
Het meiden, Hier ben ik weer. Even een Zp-time out gehad. Werd ook wel erg in beslag genomen door het werken. Vorige week weer begonnen wat hartstikke goed ging maar wel vermoeiend.. Had nog wel wat na-stress denk ik, steken op mijn borst, hoofdpijnaanvallen.. Voor de steken ben ik naar de HA geweest omdat ik me wat zorgen maakte. Leek me toch niet onverstandig om even de bloeddruk te checken en hart en longen .Maar dat ging goed. Het spant daar af en toe als ik me in mijn vrije tijd druk maakte, aan. Is niet erg... Heb de mk een plek gegeven zoals dat populair heet. Ik vind het wel moeilijk om de zwangerschapsforums te zien, want ik kon er heel even gluren. Maar voor de rest prima.. We hebben de draad opgepakt. Hopelijk is het in de nabije toekomst weer een keer raak. Ben iig menstrusan van dr Vogel aan het slikken. Dit heb ik al eens eerder gebruikt maar dat had weinig effect. Achteraf had ik het minimaal 2 maanden moeten slikken. Enough about me... Gelukkig, wat een spannende tijd was dat voor jou. Fijn dat alles bij jou goed is. Maar waarom deden ze jouw uitslag wel over de tel en die van hem niet? Zit daar een verschil in? Ben benieuwd.. Mutzie, je had het dus wel goed aangevoeld dat je geen eisprong hebt gehad! MAar wel balen dat het nog niet echt aanslaat. Is de zwaarte van deze Clomid behandeling gemiddeld? Of boven gemiddeld. Ik heb daar totaal geen beeld bij. Hoe is het verder met je zus? Sab, dat gaan we natuurlijk nog regelmatig denken he, dat je aan het bevallen bent, zonder dat dit het geval is. Maar puur omdat we eventjes niets van je lezen hahaha. Terwijl je toch zo'n trouwe hond hebt, hoo ik bedoel, bent Heb je er een goed gevoel bij dat je thuis gaat bevallen? Tenminste, die ambitie heb je toch? Bietje, wat een gezellig plan, een bbq. Ik ben even kwijt wat de datum nu is? Hoe is het verder met jou? Super: die mannen toch, flapdrollen eerste klas soms... Jij je helemaal verheugen, doet hij zoiets! Moet hij je maar even extra goed verwennen. Hoop dat je je slaap wat kunt inhalen... Ohhh, nog maar eventjes en je hebt verlof. Wat fijn.... Loestig! wat fijn dat het goed gaat maar ook wat spannend. Het is nog zo abstract allemaal he? Straks voel je je beeb echt goed en dan heb je misschien wat meer houvast. Fijn als de echo achter de rug is denk ik. Krisje, lekker genieten van de voorpret van je appartement. Wat fijn joh, een nieuwe start! Naat, goed weer even van je te horen! Smits, hoe is het ? :Las ergens, volgensmij op Hyves dat je echt ging inbakenen? OF was dat oud nieuws. Jojo, hoe is het met jou? zal dat allerschattigste filmpje eens opsnorren, iedereen was zo enthousiast.... 1979, jij was geloof ik op vakantie? Alles goed verder? Manon, bedankt voor je lieve berichtje. Jij bent de draad ook weer aan het oppakken zie ik...Zitten Bart en jij een beetje op dezelfde golflengte? Ook wat betreft het kijken naar de toekomst? Nou ladies, ik ga even een paracetamol of iets dergelijks opsnorren want mijn hoofd knalt vandaag un petit peut uit elkaar... Xxx
Julesz!! Blij van je te horen! Kan me voorstellen dat je het forum wel even beu was. Ben ik ook wel eens en na een mk lijkt het me alleen maar moeilijker. Fijn om te horen dat jullie de mk een plekje hebben kunnen geven. Positief de toekomst weer in en het komt helemaal goed!! Wat doet Mestrusan? Is dat voor een regelmatige mestruatie? Gaan jullie nog wel verder met de adviezen van de dokter? Na Clomid 100 kan ik nog 150 krijgen, dan zou er toch wel iets moeten gebeuren... Ik hoop natuurlijk al bij 100, ben nl. niet heel erg blij met al die hormonen in mijn lijf.. Maar als het werkt zal ik niet klagen Met mijn zus alles goed. Leuk dat je ernaar vraagt. Ik krijg dit keer dus een nichtje. Erg leuk. Al kan ik me niet voorstellen net zo verliefd te worden als op mijn neefje, haha! @Sab: wel en niet blij van jou te horen, had liever gehoord dat je aan het bevallen was, haha! @Gelukkig: fijn dat jouw uitslagen goed waren, wel een beetje jammer dat je die van je vriend pas later krijgen. Zelfde vraag als Kris: wanneer? @Naat: ook leuk om weer van jou te horen. Ben ook wel benieuwd of je al een beetje gewend bent aan je nieuwe ritme. @Kris: nog meer leuke spulletjes voor je huisje gekocht of alleen maar genoten van Sander? Trouwens nog even over de BBQ. Ik denk toch echt dat dat weekend m'n vriendinnen een vrijgezellenfeestje hebben gepland. Mijn zus is nl. nog al vaag over dat weekend, maar goed, dat kan ook een afleidingsmanouvre zijn natuurlijk. Als ze iets plannen is het op een zaterdag. Wat mijn betreft is het girls only, maar als er wel mannen bij willen zijn vind ik het ook prima hoor!
Lieve meiden mijn nederige excuses dat ik jullie zo vreselijk verwaarloos de laatste tijd! Ben weer begonnen met werken en dat vind ik toch best wel heftig! Sab moet steeds aan je denken of er al wat rommelt! Ik ben met 38,3 bevallen dus dat zou morgen zijn! Leuukkkk! Hou je het nog een beetje vol? Het wachten is zo erg he! Ik ben nog ff snel gaan sexen en paar dagen later begon het dus wie weet een tip!!! Gelukkig fijn dat bij jou alles goed is, wanneer krijg je de uitslagen van je vriend ook alweer te horen?? Mutz is het nog gelukt met een fotograaf te regelen??? Wat een geld he! OH ben zoooo benieuwd naar je jurk!!!! Balen dat je geen eisprong hebt gehad deze maand, maar wel fijn dat je nog kunt ophogen met de clomid! Blijft spannend he ik gun het je zo erg! Kris ga je foto's maken van je huis! Ik ben super benieuwd! Je bent goed aan t shoppen gegaan lees ik! Als het dezelfde stijl wordt als in je kamer bij je ouders dan ben ik nu al fan!!!! Hoe is het met mr Sander??? Manon hoe voel jij je? Lekker dat je die vakantie hebt kunnen opnemen en dat je ook nog lekker 1,5week samen met Bart vrij bent heerlijk! Gaan jullie nog weg? Smits hoe is het met jou en met Tim? Slaapt hij al wat rustiger en hoe gaat het met de kramp???? Charlie slaapt sinds een paar dagen zonder puck en dat gaat geweldig goed! Ze vindt het heerlijk dat ze haar handen vrij heeft en heeft gelijk een favoriet tutdoekje van snoozebaby ontdekt! Nathalie leuk mannetje heb je toch! Wat voor geboortekaartje is het nu bij jullie geworden??? Ben erg benieuwd! Julesz ik geef je gelijk dat je even afstand van zp hebt genomen. Stop je niet je gevoel weg door het maar gewoon druk te hebben??? Gaat het ondertussen wel beter met je hoofdpijn enzo??? Super wat leuk dat je je mannie hebt opgehaald van Schiphol! Haha moest erg lachen dat hij zo de andere kant op liep! Gelukkig is hij weer lekker bij je! Is hij bijgekomen van zijn kater? Nu kan hij dan weer aandacht aan jou besteden!!!! Loestig nog maar even en dan heb je je 20weken echo spannend hoor! Wij wilden toen wel weten wat het ging worden. HEbben met 17weken een pretecho gedaan zo nieuwsgierig waren we! Ik voelde de kleine kriebelen rond de 18 weken maar Ro kon het pas met 26 weken voelen omdat mijn placenta net als bij Sab aan de voorkant lag. Misschien is dat bij jou ook wel zo. En je herkent het ook niet gelijk hoor het lijkt soms alsof je darmen rommelen maar dan is het de kleine! volgens mij voelen de meeste mensen de baby tussen de 20 en 22 weken voor het eerst goed dus don't worry komt echt vanzelf! En heeerlijk dat je je zo goed voelt!!!! Genieten maar! Bietje ik las dat Mark niet thuis is bah ook geen moer aan! Wel gezellig dat Mika en Lynn dan lekker bij jou kunnen slapen!!! En is hij morgen jarig??? Gefelicitaaart!!!! Nu hopen dat Sab haar benen nog even bij elkaar houdt!!!! Hoe voel je je verder???? OH ik hoop dat ik iedereen heb gehad! Ik heb zo'n waas in mijn hoofd zo moe ben ik! Dat werken is me toch ook maar weer wat zeg sjongejong bah! Heb nu 3 diensten gehad en moet er deze week 4 best wennen weer tot 23uur! Nou meiden hoop dat het goed met iedereen gaat en ik zal proberen wat vaker te komen gluren!!!
Hoi lieffies, Even snel...tussen de steken door... om 3.10 zijn mijn vliezen gebroken. De Vk is net weer weg, komen tussen 9 en 10 terug tenzij het eerder nodig is. Dikke kusssssssssssss SPANNEND.....EINDELIJK...gaan we onze man in het echt zien.. en nog wel op Mark zijn verjaardag, hahahhaha
Oh sab wat vet hee! Zit rechtop in bed ! Eindelijk is het zover en wat een timing. Wat gaaf, wat gaaf gaaf. Stuiter, stuiter, stuiter... Dikke knuffel!
Oh Sab wat spannend. Onbewust heb ik het aangevoeld denk ik. Vanaf half 3 was ik wakker en kon maar niet in slaap komen. Rond half vijf uiteindelijk toch weer wat slaap kunnen pakken, maar bij jou is het dus werken. Oh ik ben zo benieuwd. Zet hem op meid!
Wauwwwww Sab wat een geweldig nieuws!!!!!!! Oh ben zo benieuwd hoe het is gegaan.....erg snel zo te lezen. Van harte gefeliciteerd meid! Ben benieuwd naar de naam! Tante bietje ook van harte gefeliciteerd!!!!! en nu weer ontspannen he?!
Lieve Sab, ook hier een felicitatie met de geboorte van jullie prachtige zoon!!!!!! Wat is het mooi en bijzonder he om hem ineens in je armen te houden. Zo kostbaar! Bi : Jij ook van harte! Je neefje houd nu al veel van jullie gezinnetje dat hij deze dag heeft uitgekozen om op de wereld te komen. Jammer dat Mark er niet is. Ojee vergeet ik helemaal; gefeliciteerd met zijn verjaardag en jullie trouwdag!
Jaaaaaah, we hebben er weer een topic-beebje bij! GEFELICITEERD SAB!! Ben zo benieuwd naar zijn naam en hoe het is gegaan!! Bietje: voor jou drie dubbel gefeliciteerd!!! GENIETEN!!!!!!
Update: geboren om kwart voor 8, supersnelle bevalling. Ze wordt op dit moment gehecht hahaha, maar kan gewoon nog sms-en, de muts!! Ik ben zooooo nieuwsgierig...pfffff kan niet wachten. Ben nu bij mijn mams lekker samen stressen!! Vind jullie lief met al jullie lieve woordjes, doet me goed. Wel ff lekker gejankt natuurlijk. Ga zo beschuit met muisjes scoren en dan naar de kleine man. De naam mag ze lekker zelf vertellen. Ben zoooooo trots op mijn kleine zusje!!!!!
hihi zit nu helemaal hyper op de bank van het nieuws van Sab. Kreeg altijd al tranen wanneer ik van een geboorte hoorde, maar sinds mijn eigen bevalling is dit nog een gradatie erger, het was dan ook een natte boel hier met het lezen van de sms. Super jij bent de volgende!!!!!! Mutz: Je gevoel over je eispong was dus helaas goed. Heb je nu meer last van hormonen met de verhoogde hoeveelheid? Je zult verstelt staan na de geboorte van je nichtje hoeveel je ook van haar zult houden. Dat potje liefde raakt niet uitgeput. Hoe verlopen de vrijgezellen feesten eigenlijk bij jullie? Met een hoop rottigheid of alleen maar leuke/lieve dingen? Kris: Nog een weekje en dan kan je aan de echte klus ( blijf het een dubbel woord vinden hier). Fijn dat het zo goed gaat met Sander. Eindelijk weer een gelukkige zelfverzekerde Kris! Houden zo meis. Wat betreft Leon; Het is en blijft nou eenmaal een zak hooi. Geeft maar weer de bevestiging dat het goed is dat je daar weg bent. Julesz: pfff had bijna je echt naam gebruikt. Goed dat je even naar de ha bent gegaan, steken op de borst geven toch onrust. Ben je eigelijk ook met dat andere voedingspatroon doorgegaan? Jojo: Vind het wel weer leuk op je werk? Die late diensten lijken me echt vreselijk. Heb je wel vaste werkdagen? fijn dat Charlie nu ook zonder Puck goed slaapt. Loestig: Wij wilden ook van te voren weten het geslacht weten. Veel mensen vinden dan dat de verassing bij de geboorte weg is. Dat vind ik echter onzin. De verassing met 20 weken is net zo groot en geboorte blijft bijzonder. Wij waren trouwens overtuigd dat het een meisje was, haha hebben met verbazing uitgesproken "we krijgen een zoon!". Ik vond het vooral erg handig om gericht te shoppen. Naat: heerlijk dat het goed gaat met Keano! Gelukkig: Apart dat ze de uitslag van je vriend biet via de telefoon vertellen en die van jou wel.Vraag me af wat het verschil is. Gelukkig is bij alles goed. Manon: Heerlijk vrij met dit mooie weer. Ben je nu in de tuin? Hoe is he met je buik, is de onrust weg. Wat is nu de volgende stap? Eerst weer ongi worden of gelijk weer een ivf starten? Echo: Vorige week ben ik begonnen met echt inbakeren. Tim vind dit helemaal niet vervelend en kan zijn rust beter vinden. 1 a 2 keer per dag heeft hij nog moeite met inslaap komen. We zijn er wel achter dat we hem bij een bepaald huiltje beter kunnen troosten om hem weer rustig te krijgen, daarna is hij ontspannen genoeg om te slapen. Vannacht heet hij van 21.00 tot 7.00 geslapen. 2 uurtjes langer dan normaal. Hihi duimen dat dit zo blijft. Voor de net mama's en aanstaande mama's overweeg het meteen inbakeren/ puckababy eens, dit kan een hoop gedoe voorkomen. Rust is zo belangrijk voor die kleintjes. We hebben trouwens onze vakantie naat Italie geboekt. Later meer, ga Tim op bed leggen
bah..migraine gehad in mijn slaap..ik voel het aan mijn hoofd..doet zeeeer!! Maar dan kom ik hier en wordt spontaan weer vrolijk!! he Sabje!! wat goed meid!! ben zo benieuwd naar je verhaal(dat je na je vliezen waren gebroken het doodleuk nog even hier neerzet vond ik erg grappig gevoel dat wij gewaardeerd worden hahah)..en eindelijk hoeven we hem geen Gerrit meer te noemen(al vond ik dat stiekum ook wel grappig). Gefeliciteerd!! en Bietje ook natuurlijk! oooh leuk,leuk,leuk! Maakt mijn dag weer goed!
Sab wat ben je toch een gek mens!!! Al puffend gewoon hier posten!!! Ooooh gefeliciteeeeerd en wat een super snelle bevalling!!! Ik neem aan dat je gewoon thuis bent bevallen??? Ben heel benieuwd naar zijn naam en naar je verhaal! Oh ik word er ook helemaal emo van! En lieve Bi bedankt dat je ons hebt gesmst!!!! Gefeliciteerd met het tanteschap moet vast heel bijzonder zijn! Dikke kus voor jullie kleine mannie Sab en ook gefeliciteerd voor Jas natuurlijk!!!! Kus!!!!