Haha ik zie op het voorspel lijstje op hyves dat ik er het dichts bij zit!!!! 25juni had ik gezegd oh ik ben zo blij voor Sabbie!!!
Samen met Super en mij Jojo want ik had 21 juni gezegd en Super ook 25 juni En doordat hij om 7:45 geboren is zit ik er dan ongeveer 31 uur vandaan en jullie 40 uur......
hahaha je blijft een speurneus manon!!!! Jojo, ben je vandaag lekker vrij met dit prachtige weer??? Gos je zal maar geboren zijn vandaag en verwelkomt worden met zo'n prachtig zonnetje. Beter kan je leventje niet beginnen... vol zonnestralen
gefeliciteerd sab!!! wat snel was je..genieten.. ben nieuwsgierig naar de naam bietje... jij ook gefeliciteerd... zal wel dubbel zijn... maar je bent wel tante geworden van een super baby... (gaan we van uit natuurlijk ) haha
Sab: zie dat zelfs je banner is aangepast! wat een super gave naam zeg. Heel bijzonder en past helemaal bij jullie. Jeej ben ook nieuwsgierig naar je verhaal. Ga eerst maar eens lekker bijkomen. Hoop dat het aantal hechtingen mee valt en op een spoedig herstel. Smits: jouw opmerking doet mij opeens in zweet uitbreken.............................. bedankt! Slik, het is wel waar..... Oh deze dag is zo goed voor mij! Mijn vriendinnetje, die enige weken terug een mk had, had vanmorgen een positieve test in handen!
Wat een mooie naam Sab! past idd goed bij jullie ook en ook mooi in het rijtje bij Mika en Lynn!! Jaaah Super you're next meis!! En gefeliciteerd met je vriendin...zoveel positiviteit na zoveel negatiefs..het kon ook eigenlijk niet slechter allemaal zou je denken...Dit smaakt naar meer positief nieuws!!
Sab van harte gefeliciteerd en Jas natuurlijk ook. Wat een leuke naam zeg. Echt helemaal geweldig en zo'n snelle bevalling. We lezen je verhaal hopelijk snel. Super you're next. En wat een goed nieuws van je vriendin zeg. Nou wat Manon al zegt graag nog meer positiviteit. Gelukkig goed te lezen dat jouw uitslagen goed zijn, nu hoor je hopelijk van je mannetje ook snel. Wanneer hebben jullie een afspraak staan?
Hoi hoi, Hier dan even snel een verslag van mijn supersnelle bevalling, haha. De kleine man ligt toch even te dutten. Om 2.10 uur was ik naar het toilet geweest, het uur daarna heb ik 3 steekjes gehad. Even voor drieen gaat Jas naar de wc en vervolgens binnen twee minuten weer in slaap te vallen. Om 3.10 uur voel ik iets in mijn buik ploffen en direct begint er wat te lopen. Ik dacht...ja hoor het gaat beginnen. Dus ik maak Jas wakker...Jas..Jas het gaat beginnen...He wat gaat er beginnen, ja wat denk jij?? hahhaha...Toen was ie wel meteen helder hoor. Jas de VK gebeld en die zou langs komen. Om 10 voor 4 waren ze er. Wij het een en ander besproken en zij hadden wat dingen uitgelegd. Ze zouden tussen 9 en 10 uur terug komen tenzij de weeen heftiger en sneller zouden komen. Eigenlijk had ik op dat moment al om de 5 minuten, maar ja je zegt niets, want het zal wel kloppen denk je. Tot 6 uur heb ik de weeen op kunnen vangen, toen heb ik Jas toch dringend verzocht om te bellen, want ik kreeg er gewoon persdrang bij en persweeen wegpuffen is echt niet leuk, haha. Om kwart voor 7 waren ze weer terug en om 7 had ik volledige ontsluiting en mocht ik mee gaan persen. Om 7.45 uur is ons prachtige mannetje Mirza Senad geboren. Oh ja..heb aan deze bevalling ook nog 7 leuke hechtigen overgehouden enne Jojo... wat je over dat paard zei... het was er niet een, maar volgens mij een hele kudde, whahaha.. Zo zijn jullie even op de hoogte. Bedankt voor alle felicitaties, sms en krabbels Dikke kus
Sab GEFELICITEERD met jullie zoon! Wat een leuke naam en wat een super bevalling heb je gehad zeg! Erg snel en lekker thuis. Nu heerlijk genieten!!! Bietje Ook jij van harte gefeliciteerd met je neefje. En met de verjaardag van je mannetje. Al is dit natuurlijk geweldig zal het ook wel moeilijk zijn voor jou. Ik moet 16 juli weer naar het ziekenhuis. Dan krijgen we de uitslag van me ventje! Dat ze het niet via de telefoon vertellen, weet ik ook de reden niet van. Dat is niet gebruikelijk vertelde ze me gister. Ik heb nog geen eisprog gehad als ik me temperatuur moet geloven, dus weet nog niet wanneer ik weer mag gaan bloedprikken.
Wauw Sab wat een super snelle bevalling!!!!! Bizar zag! gister nog niks aan de hand en de volgende dag zijn jullie papa en mama..... Ben heeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar jullie kleine man.Geniet er lekker van meid. Manon: wat je zegt kom maar door met al dat goeie nieuws!! Kleine Mirza heeft hopelijk het tei (tij??) gekeerd voor ons topic........ Gelukkig: jeetje weer ruim 2 weken wachten. Ik bewonder je geduld zeg! Hier wat steken achter mn schaambot. Auwie.....ik weet nog dat ik sab daarover heb gehoord en volgens mij jojo ook. Misschien indalingspijn ofzo????? Afgelopen nacht meer wakker geweest dan dat ik heb geslapen. Heb 3 !! keer moeten plassen en de kleine super druk. Wat me wel heel vrolijk maakt maar niet echt goed is vor je nachtrust. Nou ja hoef overdag toch niet zo veel meer.
Goedemorgen Dames, hier weer een nacht heerlijk door kunnen slapen. Hoop dat dat ook voor jou is gelukt Super. De steken die je beschrijft kunnen idd door het indalen komen. Kunnen af en toe behoorlijk pijn doen. Haha ik kon er af ent oe niet door lopen. Stond ik ineens stil midden in maastricht met gekruisde benen en een gezicht die tjaaa niet al te vrolijk stond. En Sab hoe is de nacht bij jullie bevallen. Vreemd hè als de kraamzorg weg is en jullie het dan echt zelf moeten doen. Gelukkig staan ze rond 8.00 uur weer voor deur en kan je je lekker laten verwennen. Maak er maar flink misbruik van. Huppa heel je huis stoffen en boenen, eten klaarmaken, fruithapje en jij ondertussen genieten van jullie mooiste mannetje. Oeihhh ben jaloers, wil dit ook weer!!!!!( en dan wat langer dan 2 dagen graag). Is Jas ook zo trots dat hij zowat naast zijn schoenen loopt? (mooi hè!). O en Super geen paniek hoor. Het percentage snelle bevalling ligt op dit forum hoog, dus dat gaat bij ook helemaal goed komen. 1979: Jij bent nog heerlijk aan het genieten van het mooie Curacao. Ben benieuwd naar je vakantieverhaal ( nog gezwommen met dolfijnen, wezen duiken??). Gelukkig: pfff 16 juli pas. Geduld wordt wederom op de proef gesteld. Loestig: Als je straks de kleine gaat voelen, voel je je ineens op en top zwanger en ben je blij dat je kwaal vrij bent. Groeit je buiker goed of kunnen mensen in je omgeving nog niet goed zien dat je zwanger bent?
Smits fijn dat je weer wat beter kunt doorslapen. Slapeloze nachten is echt niet fijn. Mijn buik groeit trouwens al aardig vind ik zelf. Mensen die het niet weten kunnen het misschien niet zien als ik bepaalde kleding aanheb. Het hangt er maar vanaf wat je aanhebt. Super ook al slapeloze nachten, maar dan van het ongeboren kind. Nog even wachten en dan heb je ze van het geboren kind. Sab de eerste nacht als papa en mama, dat moet heel bijzonder zijn. Enne we zijn benieuwd naar de foto's dus...... Gelukkig wat moet je weer lang wachten zeg. Bleeh, ik vind het knap van je dat je je geduld niet verliest. Jojo weer aan het werk, zal inderdaad een erge omschakeling zijn. De rest ben ik even kwijt. Ik neem aan Krisje dat jij druk bent met de aanschaf van nieuwe spulletjes. En 1979 is lekker op vakantie. Mutzie, Julesz en Manon met jullie alles goed? Naat lekker aan het genieten van Keano? Vandag moet ik naar de VK dus kan ik het hartje weer horen. De tuin is trouwens klaar ik zal snel een foto van voor en na posten.
Hey Sabje en de 7 hechtingen...lijkt wel een sprookje hahah...en verders,goed verhaal,lekker kort...en hoe zijn jullie de eerste nacht doorgekomen? Smits wat heerlijk dat je wat hebt kunnen rusten! Loestig..leuk weer naar de VK! ben benieuwd naar je tuinfoto's..hier nog 1 weekend denk ik en dan ik hij denk ik ook klaar of in iedergeval zo goed als...De schutting naar de buren rechts zal wel een 10jarenplan worden...
Mwah dat valt wel mee...ze willen liever wat schuttingen verplaatsen i.p.v. 2 nieuwe delen kopen..nu vind ik dat ook prima hoor want ik laat dat deel toch begroeien...maar we moeten nog het een en ander verplaatsen en dat komt er maar niet van..ook omdat wij nog met de rest van de tuin bezig zijn en de buren ook nog in hun tuin bezig moeten..
Hoi hoi, Nou de eerste nacht hebben we achter de rug.. Wat een DRAMA... onze kleine man heeft ons de hele nacht wakker gehouden met gillen, spugen en kokhalzen. Die arme ziel was natuurlijk hartstikke misselijk door de snelle bevalling. Ook steeds als het wat van zich liet horen borstvoeding geprobeerd, dus de hele nacht met hem in de weer geweest. Het voeden is niet gelukt, wat bij mij natuurlijk weer frustraties opriep en dikke tranen, heerlijk die hormonen, haha... Vandaag heeft Mirza twee flesjes op en mag ook een speentje, lekker in bad geweest en een heel ander kind. Heb zelfs vanmiddag nog wat kunnen slapen. Hopen dat het vannacht net zo goed gaat als overdag vandaag, maar ik heb er vertrouwen in. Meisjes, als ik wat beter en langer kan zitten, dan reageer ik snel op jullie... Vergeet jullie niet hoor. Dikke knuffel. ps. De geboorte kaartjes zijn onderweg.
@ Loestig heb twee foto's op hyves geplaatst. Zal snel wat meer foto's plaatsen. Kun je mij jouw adres pb-en (als je wilt natuurlijk) dan kan ik jou ook een kaartje sturen.
Sab van harte met de geboorte van jullie zoontje! Wat een leuke naam hebben jullie hem gegeven en wat een vlotte bevalling, je lijkt mij wel En ach die slapeloze nachten dat went en hopelijk slaapt hij vannacht wat beter. Het is echt het mooiste wat er is zo'n klein mensje in je leven een wonder! Ben je ingeknipt of niet? Vervelend zijn die hechtingen he BAH maar goed dat maakt niets uit want jullie kleintje is er eindelijk! Geniet lekker saampjes van jullie mannetje. Bietje jij ook van harte met je neefje en natuurlijk nog wel je mannetje en je trouwdag. Verder gaat t hier goed. Keano huilt meestal 's avonds tussen de voeding van rond 7/8 uur tot de volgende voeding(laatste)...vannacht kwam hij om 3.15 uur maar die nacht daarvoor heeft hij doorgeslapen van 22:30 de laatste voeding tot 6:15 uur, dus dat was heerlijk!!! Smits wat fijn dat Tim weer zo goed heeft geslapen., voor jullie is dat ook beter heb je toch je nachtrust. Super nog even volhouden dan heb jij je kleintje in je armen... Jojo weer aan het werk dus, kan me voorstellen dat het zwaar valt...ik zie er ook enorm tegenop hoor maar voor mij duurt het nog even (gelukkig)... Gelukkig, zo 16 juli pas terug...duurt nog even maar gelukkig gaan de dagen snel... nou ik ga weer naar boven want Keano die huilt...ga hem even troosten...tot snel weer
Even een snelle reactie voor Sab op de snelle bevalling! Wat ben je toch een bikkel en wat super dat je toch lekker thuis bent bevallen. Jammer dat de borstvoeding niet lukte, maar probeer je hoe moeilijk het ook is erbij neer te leggen. Mirza wordt ook groot van de fles! (Kijk maar naar Charlie haar bolle kop) En uuh ga jij nou gauw van de computer af je moet uitrusten en genieten van jullie super prachtige mooie lieve Mirza! Wat een binkie zeg! Hoe lang en zwaar is hij?? Hij lijkt zo mini! Geniet!!!!! Dikke knuffel en een tip voor je zere doos. inleggers doorknippen in boterham zakjes in de vriezer leggen en dan als je ligt te luchten lekker in een washand doen en er tegenaan leggen! Heeeerlijk! En op een harde stoel zitten goed tegen de zwelling!! Met een week is het al een stuk minder!!! Dan lijkt het gewoon alleen of je door een grote neger bent genomen whahaha sorry kon t niet laten!
Hey Sab, Hopelijk was het vannacht geen drama en hebben jullie wat kunnen slapen. Bij mij kwam de bv na 3 a 4 dagen echt op gang. Leg zoveel mogelijk aan, kolven om het te stimuleren helpt ook. Vaak komt er al eerder wat vocht uit, maar dat merk je zelf niet. En joh wat Jojo ook zegt, mocht het echt niet lukken met flesvoeding worden ze ook groot, dus geen stress. auwwww die hechtingen, vooral als je even een verkeerde beweging maak, maar het komt echt weer goed hoor daar beneden.