Sab heb je vannacht beter geslapen? Ik hoop het voor je. En die hechtingen klinkt pijnlijk, maar dat komt ook weer vanzelf goed. Ik heb de foto's gezien op hyves wat een moppie zeg. Zo klein.
Sabje: ik hoop dat je vannacht een betere nacht hebt gehad en dat jullie mannetje zich wat beter voelt. Lijkt me heel lastig zon eerste nacht alleen. Brrr moet je toch maar weer even verzinnen hoe je het gaat oplossen. Krisje: hoe is het met de voorbereidingen van je nieuwe paleis? Kost allemaal weer een hoop geld. Wel leuk hoor, eindelijk een nieuwe start. Loestig: hoe voel jij je? al vervelden kwalen? Buikfotos? Manon: wanneer moet je weer naar de gyn? Hoe gaat het verder met je, kun je alles weer een beetje oppakken? Bietje: lekker tante aan het zijn? Als sab even tijd en zin heeft wil ik natuurlijk graag fotos zien van de kleine man op topic 3 Jojo: jeetje dat zal wel even omschakelen zijn weer aan het werk! Kun je het allemaal een beetje combineren. Lijkt me de eerste weken heel moeilijk om je kleine achter te laten. Hier gaat het zijn gangetje. Ben aan het aftellen naar mijn laatste werkdag. Woensdag een evaluatie gesprek gehad over mijn moeder. Heftig gesprek. De verzorging leest dan een stuk voor wat zij allemaal hebben gezien en hoe mijn moeder het doet. Lastig om te horen dat ze nog zo verdrietig is. Ook de arts was bij het gesprek aanwezig. Er verschijnt langzaam een slik probleem bij mn moeder. We moeten gaan beslissen wat we daar in de toekomst mee gaan doen. Ook is er besloten dat er niet gereanimeerd gaat worden indien dat nodig is. (de keus van mijn moeder) Bizar om dat allemaal zo te bespreken. We worden binnenkort benaderd door een psycholoog van het verzorgtehuis. Is misschien wel weer even goed om daar mee te praten. Verder voel ik me eigenlijk best wel goed. Ben moe en heb pijnin mn rug maar zit erg lekker in mn (erg strakke) vel. Dus een goed humeur. Of zal dat door het zonnetje komen? Voor degene die straks graag een kaartje willen ontvangen van de geboorte van ons wondertje, pb even je naam en adres gegevens, Sab en jojo heb ik al. Fijne dag allemaal.
hoi girls... jojo je www tje is erg lokkend zeg... wil ook op 'vakantie' haha.. Verder alles goed met jullie en met Charlie.... sab... wat is mirza een schatje.. wat een heerlijke foto's zeg.. genieten zkr? en een beetje kunnen slapen vannacht? en doen de hechtingen al minder pijn bietje... je 'bent volgens mij spontaan verliefd geworden op je nieuwe neefje.. Hoe vinden je kids mirza? gaaf zeker? Hoe is het verder met je? nog bezig aan je boek, of andere dingen in het verschiet? mutz... tik tak tik tak... het kabbelt door... merk jij iets van de primolut? ik merkte er helemaal niets van... ben benieuwd hoelang het bij jou duurt voor je ongi wordt... manon.. hoe is het met de vakantie samen? Is Bart nu ook al vrij? en al helemaal tot rust.. En moet nog een keer naar Ridderkerk op bezoek.. dus mail je vrije data eens... super... nog eventjes en je hebt je verlof... Heftig zijn zulke gesprekken zeker.. en je kan je niet op voorbereiden op zulke gesprekken want je weet niet wat ter sprake komt vaak... Knuf voor je... pb naar je gestuurd hoor Loestig.. En hoe was het hartje?? klopte het goed? en weten jullie al of jullie het geslacht willen weten? Hier dus inderdaad druk druk druk... Zondag in beverwijk lampen gehaald. 'Helaas' te veel gehaald dus mag zondag de 2e lading halen haha... water geregeld... en allerlei klein spul weer.. En inderdaad super... weer veeel geld.. Maar voor een goed doel Jammer alleen, belde net voor mijn meubels dus nog 10 weken wachten op mijn eettafel, salontafel, tvmeubel en buffetkast... dat is balen... Verder met Sander zijn gangetje.. voelt erg goed en fijn alleen nog wat terughoudend ivm met onze exen... Hij is wel super attent en bijna de tegenpool van Leon.. Ook wel apart hoe iemand heel anders kan zijn.. Nou meiden... ga nu van mijn vrije dag en van de zon genieten.. FIjn weekend alvast!
Waar is iedereen? Vast van het mooie weer genieten! Sab Hoe gaat het met je prinsje? En met jou? Lekker genieten!!! Ik baal als een stekker...vandaag geeft FF (tempkaartje) ineens me eisprong aan, die heb ik 7 dagen geleden al gehad! Ik had al een vermoeden omdat ik pijnlijke tepels heb, en dit heb ik vaak NA me eisprong, maar omdat me temp. niet echt blijvend hoog bleef dacht ik dus dat ik hem nog niet had gehad. Gister nog wel naar het ziekenhuis gebeld om te vragen wat hun ervan dachten, ook zei dacht dat het eitje nog niet was gesprongen. Nu zit ik dus al op dag 7 en had op dag 5 moeten bloedprikken. Ga nu maar wel morgen omdat ik ook op dag 8 moet. En ga maandag maar weer bellen naar het ziekenhuis wat ik moet doen.....klotezooi!!!
ja idd in de tuin vandaag Gelukkig..ik denk de rest er ook lekker op uit vandaag met het mooie weer Wat ontzettend balen van je ei zeg! Hopelijk zien ze morgen genoeg aan het bloed van dag 8 en hoef je het niet over te doen volgende maand...
Heerlijk onder de parasol gehangen vandaag. En morgen vast weer. Gelukkig: he wat balen zeg! Geen touw aan vast te knopen bij je. Lastig hoor en erg frustrerend. Hopen dat het allemaal goed komt op dag 8.
Jeetje, wat een stilte hier. Het is ook veel te warm om achter de computer te zitten. Het is eigenlijk al te warm om gewoon te zitten..... Krisje: het is bijna zover!!!! Woensdag krijg je de sleutel toch? Heerlijk hoor eindelijk weer je eigen plek. Sab: wat een mooi kaartje zeg! Echt heel gaaf. Wij gaan komende zaterdag naar de drukker om daar wat uit te kiezen. Ik had al wat kaartjes gemaakt via internet maar het was het toch steeds net niet. Hier weer bijna niet geslapen vannacht. Het is gewoon te warm. Maar daar ben ik vast niet de enige in. Nu weer op het werk. Ben lekker aan het afbouwen en opruimen. Morgen nog en vrijdag nog. EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!
Wat is het rustig hier!!! Iedereen zeker heerlijk aan t genieten van het prachtige weer, lekker he. Alleen wel warm hoor vor die kleintjes, Keano komt daardoor 's avonds erg moeilijk in slaap, maar goed komt wel weer goed. Vrijdag op zaterdag heeft hij doorgeslapen van 23:00 tot 7:10 uur, heerlijk. Vannacht kwam hij wel weer om 3.45 uur. maar goed hij komt maar 1 keertje in de nacht dus geen klagen... Sab hoe bevalt het moederschap??? Gaat t goed met de borstvoeding? Super op naar je laatste werkdag, je bent er zeker wel aan toe dat verweldiende verlof!! krisje heb je nu al de sleutel van je huis of kreeg je die nou deze week? Jojo lekker bijna op vakantie, heerlijk. Ben ook wel een beetje jaloers hoor, wij gaan dit jaar niet, ja misschien hier in NL naar zo'n Bungalowpark ofzo...even kijken nog...want Pas wil ook graag een motor. Bietje de super trotse tante, hoe voel je je? Manon jullie lekker al vakantie, neem lekker je rust! Loestig hoe verloopt je zwangerschap, heb je al een buikje? Mutz en maar w8ten!!! Nou meiden ik ga even snel lekker douche want Keano moet straks ook lekker in badje en zijn flesje en dan kan ik nog ff wat strijken hahahaha BAH met deze hitte
Inderdaad te mooi weer om te computeren. Toch maar even gekeken en het is hier inderdaad erg rustig. Gelukkig, balen zeg dat het temp.kaartje zo lastig is en dat je 5de dag nu dus al voorbij is. Hopelijk hebben ze met het bloed van dag 8 voldoende gegevens. Naat en Super slapen is inderdaad moeilijk. Zeker voor de kindjes en de bijna uitgetelden. Super nog maar een paar dagen en dan lekker verlof. Naat hoe is het met Keano? Fijn dat hij ondanks het warme weer toch redelijk goed doorslaapt. Jojo, Smits hoe gaat het met de kids? Slapen ze goed? En Jojo dat werken zal inderdaad tegenvallen, juist nu met dit prachtige weer. Sab hoe is het met onze kersverse mama? Doen de hechtingen nog pijn? En gaat het slapen goed bij het kleintje? Krisje jij lekker klussen deze week. Maak er maar een mooi app. van, maar dat komt vast goed. Hier alles goed ik heb op mijn profiel een paar foto's geplaatst van de tuin van voor de metamorfose en na. Ik zal deze week ook nog een buikfoto maken. Dat doe ik denk ik vrijdag want dan ben ik precies 20 weken. Bij de VK was alles goed, de baarmoeder groeit goed en we hebben het hartje weer gehoord. Ook de bloeddruk was helemaal goed dus niets te klagen. Vrijdag dus de 20 weken echo, best wel spannend. De laatste echo is dan ook alweer 12 weken geleden. We hebben besloten dat we de verrassing tot het laatst bewaren, dus we willen niet weten wat het wordt. Misschien op het moment dat ik daar lig toch nog wel stiekem dat ik het wil weten, maar zoals het er nu naar uitziet dus niet.
Oh super wat moet ik aan je denken met dit weer zeg...pfff wat een ellendige hitte zeg. En dan in combi met een dikke buik en hormonen....party... Nog een weekje werken en dan heb je ook lekker verlof. Loestig wat een prachtige tuin zeg. Dat wordt genieten van de zomer. Hier alles prima. Onze kleine man houdt ons lekker bezig, vooral in de nacht, hahaha. Het is echt genieten geblazen. borstvoeding is niet gelukt dus lekker aan de fles, dit gaat goed...we hebben een echte vreetzak...
hi girls... het is very hot hot hot in here! man man... en dan moeten werken.. NEEEEE hier geen verlof, vakantie of wat dan ook .... gewoon 2,5 dag werken en dan weekend morgen om 12.15 uur. dan race ik naar de sleuteloverdracht, die om 13.00 is... en dan om 17.00 uur ook nog op gesprek komen voor een baan vanaf begin schooljaar tot eind december in groep 4 of groep 1/2. spannende dag dus morgen.. en dan inderdaad klussen, dus minder online girls... Zwangeren, sterkte met dit weer Mama's, sterkte met de kids met dit weer Mutz.. jij sterkte met wachten 1979... ook jij sterkte met wachten... gelukkig... ook jij wachten trouwens... duim alvast voor je uitslagen... en balen van je eitje van de week zeg... julesz... jij ook aan jezelf denken he! manon... jij wel aan het vakantie toch? geniet ervan hoor... nog 1 nacht slapen en dan waaahhhh eindleijk.... fijne dag/week girls...
Kris: jeeeeeeeeeeh nog 1 nachtje slapen en dan ben je onroerendgoed bezitter!!! Spannend hoor. Heel veel plezier met klussen! Loestig; eindelijk de 20 weken echo on zicht. Leuk om jullie uk weer te zien. Ben benieuwd naar je buikje. De mijne wordt echt groot nu. Voel me soms net een zeekoe. Zie het ook in mn gezicht en aan mn armen. Ik word gewoon een propje, haha nou ja voor een goed doel dan maar. Naat: wat heerlijk dat Keano het zo goed doet. Zielig ook die warmte voor de ukkies! Nog leuke foto's voor op deel 3? Hier alles zijn gangetje. Vandaag lekker taart gegeten op het werk voor mij een-na-laatste werkdag. Net een heerlijk regenbui gevallen hier. Dus even snel stofgezogen en gedweild. Nu ben ik wel af! Lekker op de bank en straks even spinazie maken.
Joehoe Kris, morgen een spannende dag voor jou, maar wel een hele leuke! Veel plezier en succes met alles!!! Wat een heerlijk weertje zeg, echt waar ik van hou! Snap dat als je zwanger bent en voor de baby's het minder prettig is. Hier uiteindelijk meer duidelijkheid in me tempkaartje. Ben zondag dus voor jan l*l wezen bloedprikken! Me ei is 4 dagen geleden pas gesprongen en moet morgen en zaterdag dus bloedprikken. Morgen maar weer naar t ziekenhuis bellen voor een nieuwe verwijsbrief voor het bloedrikken. Het is al niet me hobby, kan ik nog 2 keer. We blijven lachen
JAAAAHHHH! goedemorgen girls... hier een vrouw in stuiterstand... en wel om meerdere redenen tuurlijk de belangrijkste... nog maar 5 uur wachten en ik krijg de sleutel... stuiter de stuiter.. ben gister heel netjes, na 26 dagen ongesteld geworden. Dames, ben hier een regelmatige cyclus aan het ontwikkkelen hoop ik... Vorige maand namelijk ook al 26 dagen... Zou het dan nu allemaal tot rust zijn gekomen in mijn lichaam? En daarnaast (had ik denk ik nog niet verteld ) heb ik een gesprek voor een zwangerschapsverlof vanaf het begin schooljaar tot eind december.. dus dan zou ik gewoon al 4 maanden aan de bak zijn... hopen en duimen dat ik het mag worden.. (5 uur gesprek duimen jullie mee? haha) bietje en sab... jullie werkplaats (toch???) was net op het nieuws..wormermeer... daar is een auto in een bakkerij gevlogen ofzo iets en die stond in brand?!? gelukkig... gelukkig heb je je ei niet gemist meis.. Al zou je dan 10 x moeten prikken... voor een goed doel meisie...! super... nog maar eventjes... zo vrijdag... en dan rustig aan doen.. Hier ook een collega op het werk met de laatstste loodjes... moet nu nog 2 weken.. Die werkt nu alleen de laatste weken in de ochtend.. Ze is zo moe dat ze het niet trekt met dit weer... ze is 9 augustus uitgerekend.. Rond jouw tijd toch ook??? manon... goed van je vakantie ana het genieten.. hoor zo weinig van je meiden... hele fijne dag.. Ik ga verder met stuiteren.. En probeer vanmiddag wat foto's van het lege appartement te maken..
Super... oh wat heerlijk zeg, bijna verlof. Daar kan je zo naar toe leven. Kun je je gaan voorbereiden op de komst van jullie kleine man. Spannend!!!!!!!!!!!!!! Gelukkig.. dat ei van jou houd je wel bezig zeg, maar zoals Kris zei, het is voor een goed doel. Enne wat dat bloedprikken betreft, als je bevallen bent valt alles in het niet, haha.. nee hoor grapje. Bij mij moesten gisteren de hechtingen eruit, nou daar maak ik me dus drukker om dan die hele bevalling. Kris...jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoeoeoeoeoeoeooeoe...vandaag de sleutel naar jouw geluk..(poetisch he)... en zicht op weer een baan voor een tijd..wat een mooie dag..Ga voor je duimen vanmiddag en ben zeer benieuwd naar de foto's. Hier alles prima hoor.. het is alweer een week geleden, is toch niet te geloven. Opeens gaat de tijd wel snel, haha. Gisteren heeft Mirza zijn hielprik en gehoortest gehad. De bikkel moest niet eens huilen, dat bewaart hij voor de nachten. Het voeden gaat aardig en de kleine vreetzak drinkt alweer 90 cc per keer. Vandaag de laatste dag van de kraamverzorgster. Aan de ene kant wel lekker, kan ik me eigen dingetje doen, maar aan de andere kant, wie gaat er nu elke dag zuigen, wassen en dweilen??? Ik ga even de kleine in bad stoppen.
Krisje: jeetje wat een spannende dag. Genoeg reden om die stuiterend door te brengen!!!! Heel veel plezier met de sleuteloverdracht en natuurlijk heeeeeel veel succes met je sollicitatie. Ik ben 14 augustus uitgerekend. Sab: alweer een week voorbij! Gaat snel zeg. Heb je veel pijn gehad van de bevalling? Hechtingen eruit? Gelukkig: he verdorie moet je weer te prikken. Bah! Joepie ik heb vannacht van 23:00 tot 07:00 uur doorgeslapen. Hahahah dat is lang geleden. Heerlijk..... zo de hond van mijn vader uitlaten (die is een nachtje weg) en dan vanmiddag komt de kraamzorg voor een intake. Morgen ben ik ook lekker vrij. Dan alleen nog op de heetste dag van de week even naar mijn werk. Nou meisjes fijne dag vandaag!
sorry, sorry ik heb veelste lang geleden voro het laatst gepost. De uren en dagen vliegen voorbij. Sab: heerlijk dat het goed gaat met jullie. Je onderkantje voelt vast een stuk beter nu je hechtingen eruit zijn. Die van mij moesten oplossen en dat was na 6 weken nog niet allemaal gebeurt, dat gaf zo nu en dan een hoop getouwtrek, auwch. 90 cc alweer, tjee wat gaat dat hard. Hoe beleeft Jas het allemaal?? Gelukkig: Die eieren brengen regelmatig de boel de war. Gelukkig heb je het ziekenhuis om op terug te vallen. Good luck Kris: JAAAAAAAAAAA vandaag dan eindelijk de sleutel dag, leuk, leuk, leuk en dan ook nog eens een sollicitatie. Ik ga super hard voor je duimen. Manon: Lekker in de tuin bezig? Loestig: Wat een mooie tuin en heb jij. Lekker ruim hoor. Super: Heerlijk je verlof is in zicht. Lijkt me zo lastig om zwanger te zijn met dit weer. kom terug........even naar mijn boeffie
Hier nog iemand die al te lang niet heeft gepost! sorrryyyyy met die warmte is charlie helemaal uit haar doen dus heb ik me handen vol aan haar en aan mijn werk! Kris joepie!!! Gefeliciteerd met je super mooie nieuwe huis!!!!!!!! HEb je al een verhuisdatum gepland? Super ik heb met je te doen met deze hitte! Mijn zus is 5aug uitgerekend en loop ook rond te puffen met dikke handen en enkels. Neem maar goed je rust! Gelukkig bijna verlof!!!!! Gelukkig wat een gedoe he met dat eitje van je! Nou hopen dat het vanaf nu wat duidelijker wordt allemaal. Smits en Sab houden jullie mannen het een beetje uit met dit weer? Hier 25graden in charlie haar kamer en slapen doet ze gewoon niet... Gelukkig blijft ze vrolijk de kleine lachebek! Loestig ben benieuwd naar je buik! Ik ga later je foto's van de tuin bekijken. OH charlie wordt alweer wakker... ze heeft wel 30 hele minuten geslapen gaaaaaaaaaaap Ik reageer later op de rest!! sorry hoor
Wat een hitte he voor die kleintjes, gelukkig slaapt Keano nu lekker. Gister is die heel de dag wakker geweest en ik d8 nou die slaapt dan lekker door vannacht, nou mooi niet, meneertje kwam gewoon hoor om 3.30 uur. Ach geen klagen 1 x per nacht. jojo wat vervelend dat Charlie niet in slaap komt met die hitte en het word nog warmer he...gelukkig blijft ze een vrolijke meid. Krisje jij veel klusplezier (in de warmte) in je nieuwe huis! Super wat lekker dat je een nachtje heb kunnen doorslapen, ik had dat ook hoor die slapeloze nachten, ze zeggen dat het wennen is voor als die kleine er is whahaha...nog eventjes en je hebt heerlijk verlof!!! Sab hoe gaat t verder meid, je hechtingen eruit las ik, heerlijk gevoel is dat he, vond ik echt een verademing!! Hoe doet die kleine het nu met die hitte, ik las dat die jullie lekker wakker houd 's nachts?? hoevaak komt die? Loestig mooie tuin hoor meid, heerlijk genieten zo met dit weertje. Manon jij lekker aan t genieten van je vakantie zeker? Je treft t wel met het weer he. Gelukkig hopelijk is het snel allemaal duidelijk voor jullie. Nou ik ga weer verder, even wat strijken boven op die hete zolder blehhhh..maar goed moet het wel bijhouden anders word het alleen maar meer...tot gauw meiden
Poging numero twee....waar was ik gebleven????? Oja Jojo: 30 minuutje slapen, wou dat Tim dat deed overdags. Gelukkig blijft je meisje er vrolijk onder. Alweer een beetje gewend aan het werkritme? Naat: Kom van die zolder af en geniet nog even van deze prachtige warme avond. Mijn huishouden gaat met dit warme weer op zomerstand, tenslotte zijn de zomers hier maar kort. Julesz en mutz hoe is het met jullie??? Tim blijft zo zijn problemen houden om overdags te slapen. Kan niet merken dat hij last heeft van de warmte. Gister heeft hij heel de dag lekker liggen kletsen op zijn manier, zo gezellig. Ook gijpt hij nu gerichter naar speeltjes. Begin van de avond valt hij in een diepe slaap en wordt vervolgens rond 06.30 wakker voor de fles en tukt dan weer verder. Wat dat betreft hebben we het dus super goed. Het is soms alleen zo zielig om te zien hoe moe hij is en hoe hij er tegen vecht. Hij zou eens moeten weten............................ Trouwens zijn donkere haren worden steeds blonder!?!?!? Morgen hebben we laatste babymassage. Jammer want het is zo gezellig en thuis moet je er echt de tijd voor vrijmaken om te gaan masseren.