Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doen wat je gevoel je ingeeft! Dus idd woensdag gewoon zien; niet geprikt is altijd mis toch?!

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hahah idd. dat dacht ik ook.

enne betreft het kamperen...idd heerlijk..ik wil ook niet anders meer..alleen later nog overstappen op caravan waarschijnlijk. Maar ben als de dood om met zo'n ding achter de auto te rijden dus dat duurt nog wel ff voor ik daar aan toe ben. Ik heb met mijn ex een caravan gehad en zijn daarmee verongelukt op de snelweg in duitsland (dit is trouwens het auto[ongeluk wat ik eerder beschreef). We zijn toen minstens een kilometer heen en weer geslingerd op de snelweg maar er was geen houden meer aan, de caravan trok ons achterstevoren en we raakten dde grasrand waardoor we met caravan en al over de kop sloegen over een hek heen, over boompjes heen, alles platgewalst, en kwamen 3 meter lager terecht in de goot van een landweggetje naast een akker. gelukkig allebei ongedeerd. ik heb een engeltje bij me gehad toen!!
    maargoed nu een tent dus en dat bevalt prima nog, lekker vrijheid. Heb wel een keer turkije gedaan all-inclusive maar is toch heel anders. Bovendien vond ik het ook niet zo fijn toen ik om 1 uur snachts haast uit mijn bed rolde omdat er een aarbeving van 5,3 langskwam...:D Ik houd het liever op Europa tegenwoordig:D

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow! Je hebt ook heel wat meegemaakt dus...brr moet er niet aan denken. Vrienden van ons hebben een jaar of 2 terug ook met de caravan een ongeluk gehad. Gelukkig ook ongedeerd, zij reed, maar even goed weer een caravan gekocht. Bleek dat ze een klapband hadden (de caravan) Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet heb gereden hoor. Mark vindt het heerlijk om te rijden, dus ik vind het prima. Betekent wel dat we er lang over doen; zuid toscane, drie dagen maar ja je hebt vakantie en we hebben makkelijke auto kinderen. Da's ook een mazzel, als ze niet van autorijden houden, kom je niet zo ver.

En appartementjes doen wij ook wel, maar dan bijv. in de meivakantie. vorig jaar naar cyprus geweest voor 8 dagen, ook heel leuk, maar kamperen wint het!

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    idd..kamperen wint!!..appartementjes, gites of hotels vaak in het naseizoen of voor seizoen. 1 x tussen kerst en oud en nieuw naar Trier in hotel. Was echt super. Aaaah ben gek op vakanties!! Kamperen vaak in Frankrijk (ben gek op de Provence, Alpen en Languedoc-Roussillon) Twee jaar geleden (alweer, gaat zo snel) Italie rondreis toscane gedaan. Ik was vroeger met mijn zusje ook zo makkelijk in de auto dat mijn ouders vaak rondreizen deden in Hongarije, Polen, Tjechie, Frankrijk enzo. Zelfs als ze te vroeg stopten naar mijn zin om even benen te strekken kwam ik met tegenzin de auto uit hahah.
    Rijden met de caravan deed ik niet hoor, dat was mijn ex. Er viel iets van een vrachtwagen af voor ons en kwam recht op de voorruit af, hij moest uitwijken zodat we het niet op ons zouden krijgen toen ging de caravan slingeren, we kwamen uit Hongarije..gelukkig de vakantie al gehad toen...

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon: idd doen wat je gevoel ingeeft. En niet op internet gaan speuren he, wordt je alleen maar nog meer onzeker van.
    Heftig ongeluk zeg, brrrr.

Bietje: Knap dat het klussen weer oppak. Wat voor behang ben je aan het plakken.
    Begreep uit je vorige bericht dat jullie graag naar Italie gaan, of heb ik dat verkeerd. Heb je nog leuke tips voor ons. Wij willen dit jaar ook graag naar italie, maar zijn nog zoekende waar en hoe we gaan. Wordt de eerst keer sinds jaren dat niet gaan rondreizen buiten europa en weten dus nog niet echt goed wat we willen. Een ding weten we wel. We hebben er helemaal zin!!

Jojo: goed dat je even naar je vriendin gaat. Dit soort dingen moet je persoonlijk bespreken. succes

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits, trek er maar een aantal weken voor uit want daar is zoveel moois. Florence, Verona, Vienna en San Marino (en Asissi alleen het klooster boven en een hele grote kerk met een gouden mariabeeld in een plaatsje daar vlakbij) vonden wij de mooiste steden. Het verhaal achter het mariabeeld; Bij een aardbeving viel het van de kerk en was helemaal ongedeerd, dus wonder en nu soort van bedevaartsoort geworden.
    Verder natuurlijk de toren van Pizza, Venetie, San Gimignano ( met zijn torens, wie de hoogste kon laten bouwens was het rijkst en kreeg het meeste aanzien), de Po vlakte en vergeet de Dolomieten niet!!

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    provence is bij ons ook favoriet...in ieder geval zeker mooi weer! Vorig jaar voor het eerst naar italie geweest, ook leuk, zeker het eten en de mensen! Ik weet niet wat ik nou leuker vind, frankrijk of italie. Dus smits ik kan je niet echt tips geven; wij zaten in het zuiden van toscane, dit is voorbij het erg toeristische toscane. Wij houden niet van hele grote campings met een vol activiteiten schema, dus het was even zoeken. We zaten wel wat verder van de mooie steden af; pisa, sienna, dus daar moesten we wel verder voor rijden, maar daar houden wij wel van. Het was in ieder geval schitterend weer, het is geen dag onder de 30 graden geweest. Toch zou ik daar dit jaar niet voor gekozen hebben met een baby van 2 maanden, te ver en te warm...maar ja nu is alles natuurlijk weer anders, dus we weten het nog niet. Eerlijk gezegd wil ik er wel bij zijn als mijn kleine neefje of nichtje wordt geboren, dus wel even lastig om te plannen. Wij willen eigenlijk wel altijd graag mooi weer en gaan drie weken...dus we weten het voor dit jaar nog niet. Misschien heeft Manon wat betreft italie nog tips.
    In FRankrijk hebben wij ook 1 favoriete camping waar we meerdere keren heen zijn geweest in de dordogne, elke keer een heerlijke vakantie gehad. Daar zijn we ook geweest toen Mika net 1 was, prima camping voor kids en een mooie omgeving...maar ja het is geen italie natuurlijk.

ga weer ff behangen en oh ja, we krijgen een retro kamer, als het klaar is zal ik wel ff foto's maken, begint al wat te worden dus...

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    of we gaan gewoon de 27 e ff live kijken met zijn alle, dat kan natuurlijk ook.:)

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    De meren in italie zijn ook mooi, maar wel vaak druk, dus goed zoeken voor een camping. Wij zijn daar geweest met onze tussenstop...prachtige omgeving...

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oooh wat leuk bietje!! wij zijn ook redelijk retro ingericht!!

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is onze eerste retro ruimte hoor, maar zijn wel van plan om langzaamaan over te stappen. Hebben nu nog koloniaal in de woonkamer. De keuken is wel al modern.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh ja Smits dat is waar wat Bietje zegt...al die plaatsen zijn vreselijk druk..daar wil je niet in het hoogseizoen heen!! Wij zijn dan ook pas September gegaan. Ook nog prima weer, niet zo heet meer en alles een stuk rustiger maar nog lang niets uitgestorven daar hoor, het blijft druk ook in het naseizoen. en ja wij zijn ook bij het Garda meer geweest en de daarbij behorende stadjes Limone en Riva. En ook bij het Trasimeno meer geweest. En daar zijn de zonsondergangen zoooo mooi! Check mijn foto album hier daar staat een foto bij daarvan.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    nuuuuuuuu ga ik echt behangen, krijg al op mijn donder; nou ja eigenlijk ben ik de plakker en Mark de behanger....maar ja dan hebbe me mekaar toch ff nodig he...

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hihi behangze!!

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Meiden hebben jullie zin in vakantie en zon ofzo??? hahha.. krijg er helemaal zin in, met die vieze sneeuw buiten...

Jojo..ik vind het al heel wat dat je nu heen gaat om het even goed uit de wereld te helpen..bewijst maar weer dat je een toppertje bent..

Smits..afscheid nemen van je altea...mooie auto inderdaad, maar een nieuwe polo is ook niet verkeerd.

manon..als je niet wilt bellen dan gewoon lekker niet bellen en dan hoor/zie je het woensdag wel toch.. Straks zeggen ze misschien wel stoppen, terwijl het dan niet nodig was... Kan het eigenlijk kwaad als je te vroeg begint met prikken, behalve dat je weer een maand moet wachten..

Bietje.. ga gewoon lekker op vakantie van de zomer joh.. dat kleine neefje/nichtje (ik houd het bij neefje) is dan allang en breed geboren..4 juli is nog voor de vakantie he... En je weet het, in Nederland heb je zeker geen mooi weer, kijk maar naar al mijn vakanties, hahah..

hier dus ook een kampeerder.. inmiddels een ex kampeerder, want Jas gaat echt niet kamperen.. Hij komt zelf uit Bosnie...en daar staan nog 3 huizen van hun, dus waarschijnlijk wordt het de zomer van 2011 richting Bosnie... of de winter, kunnen we skieen..

Krisje..
    Al is het geen opluchting dat je het verteld hebt, ze kunnen je nu wel helpen en steunen. Goed dat je vader de financien in de gaten houdt, want dat is waarschijnlijk op dit moment het laatste waar je je druk om maakt, maar uiteindelijk toch wel heel belangrijk..
    Doe rustig aan lieverd en neem vooral geen beslissingen waar je zelf geen goed gevoel bij hebt..Dikke knuffel

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Krsje Gelukkig reageerde je ouders rustig en lief! Het zal niet gemakkelijk zijn om het nu de rest te gaan vertellen. Sterkte daarmee. Succes met je kamer inrichten en een bed kopen.

Manon Vervelend dat je ongi nu zo vreemd doet, wordt je natuurlijk onzeker van. Doe wat je gevoel zecht, niet bellen dus.

Nou meiden, hier minder leuk nieuws.
    Ben vandaag weer ongi geworden. Moet van mezelf deze ronde gaan temperaturen. En zit eraan te denken om vrijdag naar de huisarts te gaan. Vind het doodeng en als ik er aan denk krijg ik al tranen in me ogen. Maar stel dat er iets is waardoor we niet vanzelf zwanger kunnen worden, wat ik wel vermoed, dan kunnen we denk beter nu al aan de bel trekken. Dan hebben we duidelijkheid en weten we dus waar we aan toe zijn. Heb dus een kutdag, de wens is zo groot!

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk al die vakantie verhalen! Hier ook een kampeer fan, maar helaas krijg ik Ro niet in een tent! 3jaar geleden in Nederland wezen kamperen en dan echt primitief zoals het echte kamperen beaamt... Ik vond het heerlijk en Ro opzich ook hoor, maar hij heeft toch liever een luxe vakantie. Maar komt goed hoor met de kleine straks! We beginnen gewoon met een sta caravan en dan zakken we langzaam af naar de tent! Vind het zo romantisch en mijn tent schreeuwt om gebruikt te worden!

Net terug van mijn vriendin. Het gaat echt niet goed met haar. Ze doet altijd of het wel meevalt, vandaar dat ik het ook verkeerd heb ingeschat. Ze heeft net ontzettend zitten huilen en dat had ik nog nooit bij haar gezien. We hebben goed gepraat en we begrijpen elkaar nu weer. Geen ruzie of verwijten meer gelukkig. Ik kan slecht tegen ruzie helemaal met al die hormonen. Heb nu dus ook pijn in mijn dak van het janken! Nu ik weet hoe het allemaal echt zit met haar kan ik er ook echt voor haar zijn en dat ga ik dan ook echt doen!

Straks gaan we gezellig naar mijn broertje en schoonzus. Op kraamvisitie bij hun nieuwe auto hahah een BMW Z3!!!!! Ze zijn er zo trots op! En dat is dan 23 hahaha! Ook even lekker eten en lachen daar helemaal gezellig. Ze wonen hier 10min vandaan dus we zijn er zo!

Bi je hebt t er maar druk mee allemaal! Leuk hoor retro! Echt uit de 70's of meer barok stijl??? Ons huis is meer Riviera Maison ingericht en dat bevalt nog steeds prima! Ik wil zeker wel ff gluren de 27e!

Smits schiet t bij jou ook al op???

Gaaf Bosnië Sab! Dat is nog eens wat anders! Je hebt trouwens echt een leuke kerel om te zien!!!! Heppie goe gedaan joh!!!!!! :D

18. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Krisje wat fijn hoe je ouders gereageerd hebben, hopelijk heb je vannacht een beetje kunnen slapen. Sterkte meis, heb aan je gedacht gister.

Jojo wat een rare reactie van je vriendin zeg, ze moet ook kunnen begrijpen dat als het wat minder gaat met jou je niet altijd zin en tijd hebt om direct maar te reageren. Vind het goed dat je even bij haar langs gaat om te vragen hoe of wat er nou precies aan de hand is.

Bietje lekker zeg Italie. Krijg spontaan ook zin in vakantie door die rottige sneeuw, ben het echt zat dit weer!!! Voor ons dit jaar geen vakantie naar het buitenland, volgend jaar weer.

Manon wat grappig dat je naar mij opzoek was in Dordrecht? Was je in het centrum? Wie weet lopen we elkaar wel een keertje in het echt tegen het lijf! Ik kom soms ook wel eens in Ridderkerk hoor, ik ga altijd naar de Pinkstermarkt in mei, vind ik altijd gezellie!
    Je moet doen wat je gevoel je ingeeft Manon, als je niet wil bellen, doe het niet en w8 dan gewoon af tot woensdag, niets doen tegen je zin.

Smits een nieuwe Polo, mooi zeg!

Sabrina beland in week 17, gaat snel zeg! Wanneer heb je nou die geslachtsbepaling?

Hier gisteravond bij mijn ouders geweest, mijn moeder was jarig, was gezellig. Straks weer een verjaardag van mijn nichtje. Weer heerlijk taart eten...jammie!!! Mijn vader had een cadeautje voor mijn vriend gekocht, feyenoord sokjes, rompertjes en slabbertjes, en Pascal is voor Ajax hahahhahaha
    Was wel heel grappig.

Nou ik ga even 't bed verschonen...

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    He Gelukkig wat balen weer zeg bah bah bah!!!! Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt hoor. Goed dat je naar de ha gaat. Als je gevoel zegt dat er misschien iets niet goed zit dan is dat vaak ook zo, want je gevoel houd je meestal niet zo voor de gek... Hopelijk is het maar een klein dingetje wat zo is op te lossen, want dit is niet leuk meer.
    Wel een heel gedoe volgens mij dat temperaturen... Heel veel succes ermee en hou ons op de hoogte over het verloop daarvan! Dikke knuffel meid!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Weet iemand van jullie hoe het in zijn werk gaat als je naar de huisarts gaat? Me vriend en ik hebben allebei een verschillende huisarts. Ik ga (als ik ga) iig. vrijdag in mijn eentje naar de huisarts. Maar als ik doorverwezen wordt moet mijn vriend natuurlijk ook mee. Ze zullen zijn sperma dan ook wel willen controleren enz. Met hij dan ook eerst zelf naar zijn huisarts?
    En wat gaat de huisarts doen, vragen enz.?

Als ik ga neem ik iig. een lijstje mee met mijn cyclussen.

Deel Deze Pagina