Hoi hoi, Wilde jullie eerst bedankten voor de kaartjes voor onze kleine man. Heel lief van jullie. @ Smits..slaapt Tim helemaal niet overdag? Je mag wel een beetje slaap van Mirza lenen hoor, die slaapt de hele dag. De vistite vraagt zich af of hij wel ogen heeft, haha... Nou die heeft hij hoor. @ Jojo..jij ook al een kleine met warmte overlast. Pff het is ook zielig toch en bloody hot, wordt inderdaad alleen nog maar erger deze week. Hopen dat het daarna een beetje af gaat koelen. @ Naat..hier alles goed hoor. Hechtingen zijn er inderdaad uit, voelt wel lekker, maar het beurze gevoel is nog niet weg, helemaal aan het einde van de dag doet het behoorlijk pijn. Misschien zou ik 's middags wat meer mijn rust moeten nemen, haha.. Verder zeuren we niet hoor we zijn tenslotten pas een week verder. @ Kris..hoe is je gesprek gegaan vandaag? En ben je lekker aan het rommelen in je nieuwe huisje?? Hoe is het verder met de rest?? Julesz en Manon al een tijdje niet gesproken/gezien.
Oh Naat je vroeg hoe vaak Mirza komt 's nachts. Tja dat is maar hoe je het bekijkt, haha. Wanneer begint de nacht? Hij krijgt nu nog om de drie uur voeding dus 1 uur de laatste en dan is hij rond 3 uur meestal weer wakker. Vannacht was het trouwens 4 uur, dus we gaan vooruit, haha. @ Smits.. Jas vindt het allemaal super en was flink aan het balen dat hij maandag weer aan het werk moest. Nou ja nog anderhalve week en dan is hij ook lekker vrij. Ik moet zeggen, het lijkt wel alsof hij nooit iets anders gedaan heeft, heerlijk om hem zo bezig te zien en te zien genieten. @ Super..hoe is het met je, beetje uit te houden met die hitte? @ de meiden die bevallen zijn, hoelang hebben jullie last gehad van de onderkant?? En ging het meteen goed met plassen?? Kijk die weeen dat vergeet je inderdaad binnen 10 minuten maar mijn onderkantje doet me toch wel regelmatig aan de bevalling herinneren hoor, hahah
Krisje JOHOEEEEEEEE de sleutel van je huis. Nu heb je natuurlijk geen tijd voor ons Heel begrijpelijk hoor. Al zou ik wel willen weten hoe je gesprek ging vanmiddag? Wanneer krijg je te horen of je de baan hebt? Sab hechtingen verwijderd? Dat zal wel een hele verademing zijn. En dan lekker genieten van jullie kleine man. Ik heb je kaartje gehad. Even snel een kaartje terug sturen. Smits, Jojo en Naat wat gaat dat toch snel hè als ik kijk hoe oud de kindjes alweer zijn. De tijd vliegt. Manon heerlijk aan het genieten van je vakantie? Gelukkig je ei houdt je wel in de greep hè? Gelukkig was je nog op tijd en dat extra prikken is zoals de andere al zeiden voor een goed doel. Super nog 1 dag werken vrijdag en dan heb je lekker verlof. Eindelijk een beetje tijd voor jezelf inruimen en rustig aan doen met die hete weer. 1979 jij zit nog lekker op Curaçao? Genieten hoor! Julesz met jou alles goed? En Smits bij jou is het ook stil. Hoe staat het met de voorbereidingen? Hier erg warm, waar niet? Morgen, vrijdagmiddag + avond en zaterdag werken. HELLUP echt geen zin in. Net hier de nieuwe BBQ in elkaar gezet en zaterdag komen de nieuwe tuinmeubeltjes. Dan kunnen we echt optimaal gaan genieten van de tuin. Vrijdag nog spannend 's ochtends de echo. Ik ben zo benieuwd om hem/haar weer te zien.
Smits hoelaat krijgt Tim zijn laatse fles en hoeveel voedingen per dag??? Charlie 5 flessen 200cc om 8.00, 12.00, 16.00, 20.00, 00.00. Hoe krijg je het voor elkaar dat Tim zo vroeg al zijn laatste fles krijgt? Echt geweldig!!! Geef me tips hahaha! Leuk dat je baby massage gedaan hebt. Had ik ook willen doen maar de tijd is er niet echt voor!. Naat fijn dat het zo lekker gaat met keano. En dat hij 1 keer komt voor voeding is hartstikke goed. Hij is ook nog wel erg jong om elke nacht door te slapen dus joh dat komt vanzelf! Manon hoe is het met jou? Is er al meer bekend over de nieuwe poging??? Hoop dat je weer veel goede eskimo's krijgt! Mutz hoe gaat het met de voorbereidingen van jullie grote dag? Het komt nu snel dichterbij he spannend! Julesz hoe gaat het met jou? Te heet voor je moestuin denk ik?? Hoe gaat het emotioneel gezien? Bi ik hoorde van Sab dat je Mirza graag wat vaker wakker zou zien hihi leuk! Geniet je van je nieuwe neefje? En je kids trots zeker??? Sab word je eigenlijk al gek van de kraamvisite of valt het mee? Ik was er op een gegeven moment echt klaar mee!!!! 1979 ben je alweer terug van vakantie? Heb je het lekker gehad? Nou Charlie slaapt nu al een uur... Normaal gesproken is de avond geen enkel probleem en leg ik haar na haar fles in bed en gaat ze na een hoop geklets en gelach lekker slapen. Bij elk zuchtje wat ik nu hoor ben ik bang dat ze wakker wordt en we weer zo'n klote nacht krijgen hahaha! OH ik hoor haar dus alweer duim duim duim wees stillll en slaaaap!
Sab ik heb lang last gehouden met plassen. Ik voelde zeker 2 weken niet dat ik moest dus ging ik maar na elke voeding ff zitten met mijn kan water hahaha. En als ik dan ging plassen dan begon t echt te tintelen en dan hoepla plaste ik. Na 2 weken voelt je onderkant niet meer zo heel erg beurs, maar blijft zeker nog wel een maand gevoelig. Tenminste dat was bij mij zo. Loestig leuk hoor zo lekker bezig zijn met je tuin
Haha..lekker he Jojo dat kannetje water, wat een verkoeling... Ik voel wel dat ik moet en kan het ook heel lang ophouden als het nodig is, maar als het dan eenmaal loopt, dan ben ik de controle kwijt. Waarschijnlijk wil ik weer gewoon alles te snel hersteld hebben en vergeet ik zo nu en dan wat er doorheen gekomen is. Charlie blijven slapen??
Weet niet wat er aan de hand was met de laptop, maar zag net dat jij ook gepost had Super. De bevalling is me 100% meegevallen, had ook niet echt de tijd om pijn te voelen, toen was hij er al, haha. De persweeen die vond ik echt niet fijn, maar ook meer omdat de VK er toen nog niet was, toen werd het wel even spannend. Ligt hier een mannetje wakker te worden, haha we hebben geen wekker nodig hoor. Komt gewoon elke drie uur...
Jeuhhhhhhhhh eindelijk weer lekker wat bij te lezen! Fijn om iedereen weer een beetje te horen. Allemaal druk. Vooral de kleintjes zullen de nodige tijd in beslag nemen. Ben net bij yoga geweest. Was wel weer gezellig. Vandaag was het hier over het algemeen bewolkt en dat was uit te houden. Maak me meer zorgen over morgen en vrijdag. Nou ja alles een tandje minder. En veeeeeeeeeeeel water drinken. Morgen naar de kapper, naar de hond van mn vader en naar mn moeder. Meer "moet"ik niet. Dus derest van de dag op een stoel zitten met mn voeten in een bak water. Sab: potver..........ik vond vanavond je kaart in mn tas. Nu lees ik je bedankje en schaam ik me dat de mijne er dus nog niet is! Morgen ook nog even langs de brievenbus. Jojo: sneu dat charlie last heeft van de warmte. Hoop op een rustige nacht voor jullie. Is het een beetje te doen naast je werk? Lijkt me moeilijk combineren in het begin. Loestig: bijna zover!!!!!!! trouwens heel knap dat jullie hebben besloten dat jullie het niet willen weten. Mutz: tijd niks gehoord! Hopelijk gaat alles goed met je. Krisje: jij bent vast de komende tijd druk met je nieuwe huisje. veel plezier daar.
Sab: Met plassen heb ik geen probleem gehad. Voelde gelijk wanneer ik moest. Heb wel een paar weken last gehad van mijn onderkantje, ongeveer 7 weken totaal waarvan de laatste weken niet iedere dag, maar zo nu en dan een steek. Dat kwam voornamelijk van de hechtingen die er nog zaten, dat probleem is voor jou opgelost. Ben wel even bang geweest voor urineverlies, maar ook dit is weer goedgekomen. Wou dat ik tips kon geven Jojo. Ik ben jaloers op het vaste ritme van Charlie. Bij Tim is er geen touw aan vast te knopen. Vandaag 06.30, 8.45, 12.30, 17.00 en 21.30. Gisteren 7.00, 9.00, 12.15, 14.30 en 19.00 uur. Nou moet ik zeggen dat wanneer mijn moeder oppast zijn voedingen ineens vroeger zijn, zoals gisteren.Meestal heeft hij zijn laatste fles rond 20.30. Je kan wel zien dat ik niet strak ben in de voedertijden. Ik geef wanneer hij honger heeft (nog een nasleep van de bv -voeden op verzoek-) en gelukkig lost hij zelf iedere keer goed op met het aantal voedingen ( wel min. 2 uur tussen een voeding). Tim krijgt trouwens 5 x 165cc. Deze warme dagen doe ik er wel 10 a 20 cc extra water bij. Sab: Tot een paar dagen geleden sliep Tim 's middags vaak een paar uur, tussen zijn derde en vierde voeding. De laatste paar dagen kan ik helaas niet echt over slapen praten. Hij rust meer uit met af en toe een hazenslaapje. Misschien heeft het wel te maken met een van de welbekende ontwikkelingssprongentjes. Kleintjes blijven een raadsel wat dat betreft. Ik wil binnenkort wel even je zoontje in echt bewonderen. Geef jij aan wanneer je er aan toe bent?!? Ohh en dat kannetje... wat was dat een genot. Badje soda/biotex was ook aangenaam.
Sab; Mooi hè om te zien hoe mannen bezig zijn met hun kleintje. Ed was zondag jarig en Tim zijn voetafdrukjes had ik geknutseld op een kartonnetje. Het was tranen met tuiten, zo mooi. Was trouwens nog wat om de vingerverf van de voetjes te krijgen, hihih Tim heeft echt moeten weken in de tummytub
hoi girls... gek eigenlijk... ben nu helemaal bezig voor mijn eigen huisie (met hulp van ouders, vrienden én sander.. die schat is gister tot half een s nachts met een kastje bezig geweest... zo lief!) en toch is het allemaal nog zo raar.. iets meer dan 5,5 maand geleden zou ik nog trouwen en waren we met kids bezig... en nu lees ik er alleen nog over... en stiekem doet dat eigenlijk nog best pijn... kan ook de foto's van mijn oudste nicht van haar gezinnetje ook niet zien zonder een steek te voelen.. maar mijn tijd komt wel, slik, alleen later dan ik had gewild... Verder alles goed.. Gister half 2 de sleutel.. Daarna behang eraf gehaald en laminaat binnen gelegd. Daarna 2 vaatwassers vol (JJAAAAA ik heb een vaatwasser ) met servies en zo gedraaid. Na mijn gesprek en streetdance lessen heb ik de keuken s avonds gepoetst en de keuken met servies gevuld.. Man mijn keuken is echt 2 x zo klein als diegene die ik heb gehad met leon.. hoe gaat het passen!?!? Verder ook gister het matras, gaderobekast en eetkamerstoelen binnen.. Zo weer terug naar MIJN paleisje en dan behangen of badkamer poetsen... Dan komen ze ook nog de vloerbedekking leggen vandaag en mijn slaapkamer wordt verhuisd... DUs op jojo haar vraag wanneer wil je over.. gister het liefst maar waarschijnlijk, hopelijk, leefbaar na het weekend... Over het gesprek.. het ging volgens mij redelijk... was ontspannen en vertelde mijn ding... 1 keer vastgeluld maar ja, dat kan gebeuren toch? maar ik was het 2de gesprek (om 17.00 uur) en ze gingen door tot 22.00 uur.. dusss genoeg kandidaten helaas... Uiterlijk morgen krijg ik iets te horen.. Dus duim nog maar door girls.... Ga me nu aankleden en klussen hoe vreemd is die benaming nog steeds?!? Reageren doe ik later op jullie meiden...
Super mijn kaartje voor Sab heeft hier ook te lang gelegen voor hij op de bus ging hoor dus je bent niet de enige erg he! Het werken is goed te doen. Ik werk 28 uur en voor 99%avonddiensten van 15.00 tot 23.00 dat is wel pittig als je 4 avonden achter elkaar hebt. Ro werkt natuurlijk ook 's avonds dus we doen om en om de ochtenden uitslapen (ja 9uur vind ik uitslapen hahaha) Moet deze week maar 2 dagen dan volgende week 3 (verspreid over de week) en dan vakantie!!!! We gaan lekker naar Vielsalm heb er zo'n zin in! Smits wel lekker dat je zo flexibel bent met de voedingen ik word daar nerveus van. Ik ben wel zo dat als ze 3uur na haar voeding ineens honger heeft en ik het niet kan rekken, ze ook gewoon de fles krijgt. Maar ja ik ben een mens van regelmaat en zo kan ik ook nog wat dingen tussendoor plannen om met mensen af te spreken hihi. Ik heb niet alleen een vast voedingsritme maar ook een dagritme erg he komt ie: tussen 7-8uur voeding tussen 9-10 uurtje slapen daarna lekker spelen, badderen, douchen Tussen 11-12 uur voeding Even spelen en dan naar bed voor 3uurtjes (als ze dat redt) tussen 15-16 uur voeding daarna lekker spelen en even wandelen 18.00 kukelt ze meestal in de box in slaap tussen 19-20 uur voeding en dan gelijk naar bed tussen 23-00 uur voeding en weer terug naar bed tot de volgende ochtend 7 of 8uur. Erg he ben ook helemaal van slag als t anders loopt hahahaha Kris wat ga je hard in je huis joh! Denk je eraan dat het very hot is en je daardoor ook ff moet uitrusten??? Maar ik snap je wel hoor!!!!! Maak je foto's???? En logisch dat wanneer je een nieuwe stap in je leven maakt je terug denkt aan je oude leven en hoe het nu had kunnen zijn. Maar lieve Kris je had niet gelukkig geweest!!! Nu ben je dat wel, altans je bent hard op weg naar nieuw geluk!!! Geniet ervan!!!! Sab geniet je van je dagje samen met Mirza? Wel spannend he zo voor t eerst??? Komt tante Bi je nog gezelschap houden?? Nou ik ga nog even in de zon en dan naar mijn werk...
Sab dat rot gevoel van onderen was bij mij eigenlijk grotendeels weg toen mijn hechtingen verwijderd waren door de VK. Ik heb toen nog een week na elke plas goed gespoeld met louw water en heb nu nergens last meer van. Ben ook al begonnen met het slikken van mijn pil. Wel vreemd he zo je eerste dagje alleen met Mirza, verloopt het wel goed? Jojo gelukkig heeft je meisje goed geslapen vannacht en jullie niet wakker gehouden. Smits wat doet jou Tim het goed met zijn voedingen zeg, lekker hoor. Krisje ja dat woordje 'klussen' heeft zoveel betekenenissen. Ik wens je veel klusplezier in je nieuwe huisje, moet je er trouwens veel aan doen of valt het mee? Keano komt meestal tussen de 3-4 uur voor een voeding. Hij krijgt er nu 6 en als hij in de nacht komt krijgt hij er totaal 7 per dag. Hij krijgt 110 en 's avonds geef ik 120. Morgen moeten we om 12.00 naar het CB, ben benieuwd hoeveel die gegroeit is. Hij ligt nu lekker te slapen...dus even wat thuis kunnen doen. Gister vervelend nieuws gehad van een nicht van Pas. Ze is zwanger van haar derde en is 33 jaar. Gister moest ze voor een echo en er is duidelijk geworden dat t kindje een open ruggetje heeft en dat zijn hersentjes te klein zijn. Vandaag krijgt ze een vruchtwaterpunctie en dan moeten ze beslissen wat ze gaan doen...het kindje houden en de zwangerschap afbreken voor 24 weken...ze is nu 22 weekjes. Echt zo triest en ze staan voor een moeilijke keuze. Vervelende dingen allemaal bah.
Jeetje Kris wat gaat dat snel bij jou..wij waren echt 2 maanden bezig hier voor het bewoonbaar was whaha...(is mijn kaartje op je nieuwe adres binnengekomen?) Hier ff ego, want heb tijdens deze'vakantie' ook even pauze genomen van ZP(sorry girls)...ben aan het genieten van mijn vrije dagen maar moet alleen vannacht en morgen nacht werken omdat ik die niet meer vrij kon krijgen helaas. Maargoed daarna weer 5 dagen vrij en Bart geniet mee. We zijn wel nog steeds met de tuin bezig tussendoor maar dat gaat niet snel met deze warmte.... maar de reden dat ik vandaag hier reageer(want ik heb wel alles steeds meegelezen hoor) is dat ik vandaag weer naar het ziekenhuis moest voor een kleine controle. het blijkt(wat ik eigenlijk zelf al dacht, want ik bloed nog steeds en het voelt ook nog steeds 'vol') dat mijn baarmoeder nog steeds niet leeg is. Hij zit weer potdicht en laat er niets uit behalve steeds de druppels in mijn inlegkruisjes... De gyn denkt dat de nageboorte achter is gebleven...Ik krijg nu Primolut voor 10 dagen en daarna moet dat een bloeding opwekken wat hopelijk het laatste wel meeneemt. Het is een gebed zonder einde....wordt er een beetje moedeloos van...Bart en ik hebben de laatste 2 weken bijna iedere dag ruzie gehad..bah. Gister tot huilens aan toe bij beide. We zijn alletwee heel snel aangebrand op het ogenblik. Gister even goed gepraat samen en we nemen het elkaar niet kwalijk maar weten dat het gewoon deze situatie is die ons kribbig maakt. We gaan er meer rekening mee houden. Het rotte is ook dat we al die tijd nog helemaal niet hebben kunnen klussen. Grof gezegd staan we beide al zo'n 12 weken(als het niet meer is) droog(tijdens de zwangerschap vond ik het eng en hebben we het maar 1 keer gedaan)....en we hebben, zeker de laatste 2 weken veel zin maar door de bloeding mag het niet(en willen we ook niet..bah). We zijn wat gefrustreerd nu ben ik bang hihi.. ach...het gaat allemaal wel goedkomen..moest dit gewoon even kwijt..bedankt voor het luisterend oor en als mijn 'vakantie' voorbij is neem ik weer alle tijd voor jullie hoor meiden. Dikke kus allemaal...
Zojuist de echo gehad en het zag er allemaal goed uit. Mooi om alle organen te zien. Vooral de ruggengraat vond ik heel opvallend. Het hartje klopte mooi. Ze zeiden wel dat het kindje langere benen had in verhouding, maar dan wordt het vast een hardloopster/er. Ik vond het wel erg spannend, maar ben zo blij dat alles goed is. Zeker nadat ik het berichtje van Naat had gelezen. Dat lijkt me een heel moeilijke keuze. Ik zal zo een paar foto's plaatsen op de club. Manon balen zeg dat nog niet alles eruit is. Hopelijk gaat de Primolut helpen. Wanneer moet je dan weer terug naar het ziekenhuis voor controle?
Manon: zo even meer tijd om te reageren. Jeetje wat een tegenvaller zeg! Potver had zo gehoopt dat jullie nu weer vooruit konden kijken. Nu moet je dus wachten tot het vanzelf eruit komt? Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat om dan te posten. Goed dat jullie met elkaar gepraat hebben. Sterkte meis. Loestig: wauw hartstikke goed zeg! Fijn dat alles er goed uit zag. Zijn toch altijd weer spannende dingen. En inderdaad het nieuws van naat gaat je dan niet in de koude kleren zitten. Naat: fijn weer wat van je te horen. Wat een ellendig nieuws weer zeg. Pfff hoe moet je die keus nou maken. Wat moeilijk zeg!
Meiden, ik laat jullie even weten dat ik er nog ben hoor. Was jullie alleen helemaal vergeten te vertellen dat ik vakantie had... Mijn eerste week zit er helaas al weer op, maar ik heb niet te klagen gehad. Heb een week op het strand gezeten. Mijn ouders hebben er slaaphuisje, heerlijk!! De komende week gaan we zeilen door NL met eindpunt Volendam. Hoop dat na deze onweersbui het weer weer net als van de week is. Ben nu even thuis, maar morgen vertekken we weer. Ik heb net alles bijgelezen, reageer als we van de week bereik hebben op jullie allemaal. Ik denk aan jullie! Veel liefs! ps: wat een wedstrijd he??? Joehoe!!
HUP HOLLAND HUP wat een spanning was dat zeg, maar we hebben weer gewonnen, op naar dinsdag, heb er nu al zin in hahah. Hebben in de kroeg gekeken hier in t dorp, was 1 groot feest! Manon Jeetje meid, wat moeten jullie allemaal meemaken zeg, er zit ook echt niks mee lijkt wel! Kan me voorstellen dat het jullie beide ff teveel wordt door de gehele situatie. Hoop dat je door de primolut helemaal schoon wordt en jullie weer vooruit kunnen gaan kijken. Veel sterkte en dikke knuf!!! Kris Veel klusplezier. Kan me voorstelen als je eenmaal een kinderwens hebt het verschrikkelijk moeilijk is als het ineens niet meer doorgaat. Natuurlijk komt het allemaal goed, maar het zal niet op korte termijn zijn. Al zou me vent me bij wijze van morgen verlaten zou ik echt een spermadonor zoeken, zo groot is mijn wens naar een baby. Dit is natuurlijk gekheid maar snap je heel goed!!! Gelukkig heb je nu een lieve vriend en een leuk huisje.....het begin is er!!! Sab Gelukkig je hechtingen eruit. Gelukkig gaat alles goed met jullie, en je man bijna vakantie, lekker gaan genieten met zijn allen!!! De rest.......Wat een hitte he??? Niet normaal. Lees dat er een paar heerlijk vakantie hebben, jullie treffen het wel met dit weer. Ik moet morgen nog 1 keer bloedprikken....over 2 weken weer terug naar het ziekenhuis voor alle uitslagen!!!
Loestig fijn dat de echo goed was meid!!! Krisje ik zag op Hyves dat vandaag je 1e nachtje word in je nieuwe huisje, leuk en spannend!!! Sab een verademing hoor als die hechtingen eruit zijn. Manon wat vervelend dat je nog steeds wat bloed verlies hebt meid en kan me echt voorstellen dat het voor jullie zo moeilijk is deze periode. Gelukkig nog 2 weekjes wachten dus, hoop zo dat alle uitslagen goed zijn. Super ja een keus is idd moeilijk. Ze hebben besloten het weg te halen voor 24 weken. Maandag as krijgt ze een tabletje om de weeen op te wekken en dan word ze woensdag geholpen geloof ik. We gaan morgen even bij hun langs. Vind t zo moeilijk. Auuuwwwie ik heb een aambei. Wat zijn dat irritante dingen zeg, ben aan de smeer met Sperti...vanmorgen was die bijna weg maar toen moest ik naar de wc voor mijn boodschap en ja hoor daar was die weer...welliswaar iets geslonken maar hij zit er nog. Andere zwangere/bevallene hier ook last van gehad? En wat dede jullie ertegen?