ik ben weer terug! En ik heb nog wel niet bijgelezen, maar zie wel een aangpaste banner bij Sab! Je hebt gelijk gekregen! Proficiat meis en geniet van jullie kleintje!
Hey 1979! Fijne vakantie gehad? Hoe gaat het verder? Manon, meisje meisje toch, doe maar lekker een egoberichtje hoor, en nog een en nog een. Met dit soort dingen op je bord is dat he-le-maal logisch. Wat een shitnieuws dan zeg... En toch, zoals je zelf ook al aan het doen bent, blijven praten en bewust samen dingen doen. Ik denk aan je. En hoop dat het nu allemaal eruit komt en je verder kunt gaan.. Ohw Sab, wat een pracht van een knulletje. Om op te eten zeg! Wauwie. En wat een bos haar. PRACHTIG! Hoe zijn de nachten je nu gegaan? Wat geweldig om je mannetje er zo relaxed en zorgzaam mee om te zien gaan. Bietje, alles goed met jou? Trotse tante denk ik zo!!! Verder nog ontwikkelingen? Naat, goed weer wat van je te horen. Maar wat rot zeg van Pascal zijn nicht. Och zo'n keuze wil je niet moeten maken. Vreselijk. Sterkte ermee. Moet voor jullie ook wel dubbel zijn. Super, aan het genieten van je verlof en dat je niets hoeft! Hoe voel je je verder? Is je buik al flink aan het uitbuiken? @ Hier, we zijn lekker synchroon aan het vakantievieren en was dat net als Mutz vergeten te melden. We zijn met de vouwwagen weg in de achterhoek. Wat een weer hee! Phoe. Zal me niets verbazen als ik een paar kilootjes kwijt ben alleen aan zweet De timing van de vakantie was super van de vakantie. Had er door de enerverende weken totaal niet aan gedacht dus het overviel me dan ook volledig.. Maar zit er inmiddels goed in.. Ben inmiddels alweer een paar weken verder na de Mk en natuurlijk rijst er de vraag, goh wat doet de cyclus.. Een paar dagen geleden licht bruin verlies. Echt ieniemini. Dus ik dacht, even rekenen, dag 25, gaat goed met die cyclus zo! Maar nu eigelijk niets meer. Ja, wat meer uh, wittig spul maar dan meer gelig. Dus we zullen zien waar het naartoe gaat. Ik heb besloten maar wat minder spastisch te doen met roken en een wijntje. Een op een dag en een of twee sigaretjes in de vakantie. Swa, gewoon maar doen. Voor het zelfde geld duurt het weer honderd jaar voor dat het raak is. Tot die tijd de teugels maar even minder strak. Loestig, meisje wat fijn dat het allemaal in orde was. Weer een mijlpaal in je zwangerschap! Kan me levendig voorstellen dat je het spannend vond. Je weet het nooit en dat weet iedereen maar al te goed. Maar in jouw geval dus alles goed en lang! Lekker proberen te genieten he! Krisje, wauwie, jij weet wel van organiseren, aanpakken en geld uitgeven hihi. HEEL GOED! Dat heb je verdiend meis. Op naar een andere toekomst. Anders dan je gedacht had, anders dan gehoopt. Waarbij de pijn nog wel eventjes zal blijven. Maar hoe minder het pijn doet, des te meer ruimte is er voor de mooie dingen. Ben trouwens super benieuwd naar de foto's van je ingerichte huisje! Gelukkig, spannend hoor, dus nog twee weken geduld ( en dat moet je nogal eens hebben bij onderzoeken. Maar goed, het is voor een goed doel.. Smits hoe is het verder met jou! Leuk dat je hebt geknutseld voor Ed met de kleine. Wanneer moet jij weer aan het werk? Jij had toch ook een boerderijkinderdagverblijf op het oog. Is dat uiteindelijk nog wat geworden? Weet het even niet meer. Heb je er zin in en voor hoeveel dagen? Gut, ik ga nu een poging doen om met deze verbinding een reactie te plaatsen. Heel decadent, maar flaptop mee, draadloos internet... Liefs
Julesz, Manon en Mutzie wat een geluk dat jullie vakantie hebben met dit prachtige weer. Geniet ervan. Julesz: Vind het eigenlijk wel knap van je om wat soepeler met roken en drinken om te gaan. Vooral in de vakantie moet je gewoon genieten. Ik ga 22 september weer beginnen. Voor Tim is er dan plek op de kinderopvangboerderij voor 3 dagen.Ben er zo blij mee. Mutzie: Wat heerlijk zeg zo'n huisje aan het strand. Van de week toevallig gekeken om een strandhuisje te huren. Kost gewoon 950,- per week!!!!! Schrok me rot. 1979: Hoe is jouw vakantie geweest???? En heb je het gevoel dat het deze ronde weleens raak zou kunnen zijn? Kris: Druk aan de klus? Ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet. Wanneer hoor je wat van je sollicitatie Manon: bah het zit toch ook echt niet mee. Goed dat jij en bart wel blijven praten. Dikke knuffel voor je lieverd!! Sab: Hoe gaat het bij jullie??? Heb je je energie al een beetje terug?
1979: welkom terug. Volgens mij hoef je niet heeeel veel bij te lezen. Naat: wat moeilijk zeg voor je vrienden. Brrr wat een nachtmerrie. Lastig je aambei. Heb ik (nog) geen last van. Kan je dus ook geen tips geven Julesz: fijn weer wat van je te horen. Lekker aan het genieten van je vakantie!! doe je helemaal goed. Ook goed dat je minder strak in het roken en drinken gaat. Ik heb dat na mijn mk ook losgelaten. En op de dag van mijn positieve test ben ik er meteen mee gekapt! Een beetje ontspanning kan geen kwaad. Mmmmm bruinverlies en nu niks meer? Zou wel een super cyclus zijn als het nu doorzet. Ik ben inderdaad aan het genieten van mn verlof. Heerlijk niks meer moeten. Wel vreemd ook hoor! Mijn buik gaat hard nu. En poeh de kleine wordt sterk. Hij zit de hele tijd aan de rechterkant van mn buik dus die voelt helemaal beurs. Smits: hoe is het met jullie kleine man? Wanneer moet jij eigenlijk weer aan het werk? Sab: al wat meer regelmaat met Mirza? Kris: druk aan het klussen. Hoop dat je bijna in het paleis kan gaan wonen. Al wat gehoord van je sollicitatie? Hier een lekker weekend gehad. En morgen? dan hoef ik helemaal niks hahaha tot november moet ik helemaal niks, nou ja naast bevallen dan hihi
mn banner zegt dat ik nu waarschijnlijk 13 kilo ben aangekomen. Nou maak daar inmiddels maar 18 van!!!! :0
Zo Mirza slaapt, nadat hij net zijn hele fles er weer uitgegooid heeft. Lekker hoor alles onder, neus, oren, kleren en de wagen kleddernat. Hij snapt ook niet, dat je niet kan poepen, eten en hikken tegelijk, arme ziel. Nathalie..Jeetje wat erg voor Pascal zijn nicht zeg, gedverderrie. Daar wil je toch niet aan denken. Hopelijk hebben ze veel steun aan elkaar en kunnen ze het een plekje geven. 1979... hoe was je vakantie?? Heb je lekker genoten? Mutzie.. ook al lekker vakantie en gewoon met dit weer aan het strand. Zelf ben ik nooit zo van het strand, maar als je zelf een huisje hebt is het natuurlijk wel heerlijk, tenminste niet al die mensen om je heen. Genieten geblazen dus. Super..lekker het verlof?? Jas moet nog een weekje werken en is dan ook 6 weken vrij..heb er zo'n zin in..kunnen we samen genieten van onze kleine man. Mirza lag mij altijd links te trappen net onder mijn ribben...dat gevoel mis ik nu wel af en toe. Enne wat die kilo's betreft, maak je er niet te druk om, ik was er 19 aangekomen en ben er nu alweer 10 kwijt, dus het gaat hard. Al zal ik voor die overige 30 wel meer mijn best moeten gaan doen ben ik bang. Dus lekker gaan genieten, niet aan kilo's denken en je voorbereiden op de komst van de kleine.. Vind het zo spannend voor je... Hoe voel je je er zelf onder, heb je er al zin in? Manon..voel je niet schuldig als je even niet reageert of als je een ego bericht komt posten. We snappen je allemaal, al weten we niet allemaal wat je precies doormaakt, maar dat het verrekte moeilijk is lijkt mij wel duidelijk. Dus kom als je wilt komen en doe verder lekker de dingen waar jij (en Bart natuurlijk) je goed bij voelen. Smits... pas weer in September beginnen? Je had zeker ook ouderschapsverlof er achteraan gepland zeker? Of ben ik nu helemaal in de war? Wat betreft het op visite komen, het maakt mij helemaal niet uit. De visite komt hier erg verspreid, dus dat is wel lekker. Jojo..hoe is het met u en de kleine Charlie..slaapt ze alweer wat beter? Kris.. druk aan de klus..fijn hoor weer je eigen stekkie. Lekker beginnen aan een nieuw leven. En natuurlijk is het raar en snel gegaan als je nu terugkijkt op de afgelopen tijd, maar ik ben ervan overtuigd dat alles goed gaat komen. Julesz... Jij ook al vakantie, jullie kiezen wel het mooie weer uit. Doen jullie goed. Wat betreft het roken en een wijntje..ook jij moet lekker doen waar je je goed bij voelt. Bij de volgende positieve test stop je er gewoon weer mee. Loestig... wat super dat je echo goed was. En jullie weten niet wat het gaat worden? Knap hoor en de verrassing is natuurlijk extra groot. Blijft toch altijd spannend die 20 weken echo, vond ik tenminste wel. Oke volgens mij heb ik iedereen gehad. Hier gaat het allemaal goed.Het begint al aardig te wennen zo'n klein mannetje, alsof hij er altijd al geweest is. Al denk ik dat de gebroken nachten nooit zullen wennen, haha Om half elf komen ze van het consultatie bureau voor een intake, ben benieuwd of Mirza gegroeid is. Laat het jullie wel weten als ik weer een gaatje heb tussen de bedrijven door. Kus
Sab: hier heerlijk verlof! Lekker alles op mn dooie gemak doen. ZO maar weer even lekker onder de parasol een boek lezen Heb al het bed verschoont en boodschapje gedaan. Genoeg voor vandaag! Wat balen dat Mirza alles heeft ondergespuugt. Haha lekker hoor, alles weer wassen en schoonmaken. Ik heb er zeker zin in. Begin wel wat nerveus te worden voor de bevalling, maar dat zijn gezonde spanningen. Leuke intake gehad met het consultatiebureau? Mirza goed gegroeid? Manon: hoe gaat het met je? Wat Sab al zei: lekker doen wat je zelf wil hoor.
Het is ook een heel moeilijk beslissing maar ze hebben wel veel steun aan elkaar en aan de familie...Super lekker he verlof, alles op je gemakkie doen. En het is idd een gezonde spanning hoor zo voor de bevalling.Sab wat vervelend dat Mirza alles heeft onder gespuugd zeg, Keano heeft het ook wel eens gedaan zoveel gespuugt, zelfs ik zat toen helemaal onder hahaha. Ik moet morgen naar het CB, spannend hoor. Smits wat lekker dat je pas weer in September hoeft te beginnen. Loestig fijn dat je echo goed was meid, genieten hoor.Krisje hoe is het bevallen je 1e nachtje in je nieuwe huis?Nou ik ga eventjes strijken want dat moet ook weer gebeuren, t stapelt zich alleen maar op en heb nu ff tijd want Keano slaapt lekker. Tot snel weer...
Super..ik vond het ook heel spannend hoor, maar was er op een gegeven moment wel klaar voor. Jouw kleine man mag voorlopig nog wel even blijven zitten. Je zal wel blij zijn dat het wat minder warm is denk ik? Mirza is goed gegroeid, weegt nu 3560 en was bij de geboorte 3400 gram, dus hij doet het prima. De rest van de dag heeft hij zijn flessen goed leeggedronken en het meeste binnen gehouden, haha. Het intake gesprek ging goed hoor. Mirza heeft een kleine voorkeur voor zijn rechterkant dus we moeten er op gaan letten dat ook zijn linkerkant gestimuleerd blijft. Komt wel goed. 19 juli mogen we weer naar het consultatie bureau, dan hebben we een afspraak bij de arts.
Sab: fijn dat Mirza het zo goed doet! Als ik jullie allemaal zo hoor over voedingen en tijden en weet ik wat allemaal dan raak ik bijna in de stress Zullen wel de hormonen zijn die heel hard roepen: straks kan ik dat allemaal niet, ik weet dat nog allemaal niet, lieve help ik krijg een baby!!!! hahaha komt vast allemaal goed.
Sab goed te horen dat Mirza zo goed groeit. En wat betreft dat ontwikkelen van de linkerkant, dat zal vast ook wel goed komen. Super je kan het natuurlijk ook. Dat zit in onze natuur en als iedereen het kan waarom jij dan niet. Maar ik snap je angst wel hoor. Ik zal straks waarschijnlijk precies hetzelfde reageren. Ik ben eerlijk gezegd een beetje kwijt wat de rest heeft gedaan. Ik heb wel meegelezen afgelopen dagen. OH ja 1979 je bent weer terug van vakantie. Heb je het fijn gehad? Nou er zijn volgens mij ook nog een paar meer op vakantie en Krisje is lekker aan het klussen in haar huisje. Jojo is weer aan het werk. En Naat en Smits genieten lekker van het verlof en van de kindjes. Hier alles goed. Ik heb nog een foto gemaakt van mijn buik bij 20 weken, maar nog geen tijd gehad om het te posten. Ik ga even kijken of het me straks lukt, maar het kaartje van het fototoestel past niet in de laptop, dus moet ik de vaste pc op starten en op die kamer was het afgelopen dagen erg heet. Nu gaat het wel weer dus ik ga het straks proberen.
Sab: Wat fijn dat Mirza het zo goed doet, is altijd weer een geruststelling. Tim kan ook behoorlijk spugen. Meestal na zijn laatste fles en laat Edwin die nou altijd geven. Zijn Schouder en rug zit dus meestal helemaal onder, hihi. Mocht het spugen meer worden dan kan je altijd Nutritron door de veoding doen ( = Johannesbroodpitmeel) Dat verzwaard de voeding waardoor het niet meer zo makkelijk omhoog komt. Zal ik volgen de week even langswippen?? weet eigenlijk niet of er nog meer meewillen??) Super: Niet stressen, komt allemaal goed. Je zal verbaasd staan hoeveel je eigenlijk weet en hoe je dingen op gevoel oppak. En tijdens je kraamtijd leer je ook veel. Loestig: Volgens mij heb ik helemaal niet meer gereageerd op je echo, sorry!! Nou komt ie dan...... super super dat allemaal goed is. Zo'n opluchting!!!! Wat zegt je gevoel eigen...jongen/meisje?? Naat: Wat vreselijk voor de nicht van Pas. Gatver daar moet je echt niet aan denken. Mutz: dobber de dobber, gelukkig is het water rustig voor je. Kan je er een beetje van genieten. Meen me te herinneren dat varen niet echt jouw ding is. Julesz: Smaakt de rose een beetje? En is het gezellig op de camping. Zou ergug leuk zijn als Ned wint vanavond, heb je een extra leuke stemmig. Manon: Knuffelllllllllllllllll Bi: Wanneer vetrekken jullie weer naar Italië? Jojo: Is Charlie al wat meer gewend aan de warmte? Kris: vertel, vertel hoe is het in je nieuwe huis en weet je al wat van sollicitaie?? @Echo: Gister had ik echt een k*t dag. Was het zo ontzettend zat dat Tim niet slaapt en daardoor veel huilt. Was erg gezellig hier een brullende smits en tim. Heb de hulp van cb ingeschakeld. Gisteren konden ze nog geen advies geven, aangezien ik al inbaker etc. Moet nu een gedragschema bijhouden en morgen komen ze langs na overleg met de arts. Zal je zien dat Tim nu al een ruim een uur ligt te slapen. Ga nog niet juichen, want steeds denk ik "we zijn er doorheen" en prompt begint het weer. Fijne dag iedereen en enjoy the sun
@ Smits..nou kan me je frustratie goed voorstellen hoor. Hier begint Mirza altijd te mekkeren als ik net even wil gaan liggen. Met als gevolg dat ik nog geen een keer heb kunnen rusten sinds de kraamhulp weg is..poeh dat is toch wel even zwaar hoor. En om drie uur is zijn huiluurtje... aaaaaaaaaaahhhh... Wel fijn dat ze van het CB langskomen, vind dat toch zo goed geregeld hier in Nederland. Hopelijk hebben ze een paar goede tips voor je. En wat mij betreft is volgende week prima, geef jij maar aan wanneer en hoe laat, rusten doe ik toch niet, haha. @ Super..niet druk om maken hoor. Twee weken terug wist ik ook van niets. Het gaat allemaal zo vanzelf en wat Smits zegt, tijdens de kraamweek leer je ook heel veel. Enne je zou af en toe en binnen moeten gluren hier, want zo nu en dan zijn we echt aan het stuntelen met zijn tweeen. Maar... ik heb vandaag wel Mirza helemaal alleen in bad gedaan, dus dat kan ook, hihi. @ Loestig..ben benieuwd naar jouw buikie.. ik mis het getrappel wel hoor. Die dikke pens niet, maar het gevoel van binnen wel, haha. Lekker gaan genieten dus van je buik. Hij is zo weer weg.
Hey Sab, probeer woensdag jouw kant op te komen. EInd van de ochtend begin van de middag?? Zou mooi zijn als Tim ze ritme van vandaag aanhoudt. Het gaat vandaag echt perfect, zo leuk en ontzettend genieten. O enne ik ga woensdag dan wel wandelen met Mirza en Tim. Tim in de draagdoek Mirza in de wagen en jij lekker je bed in
Ja ik weet het Nederland speelt. Ik kijk ook met een schuin oog naar de tv. Maar ben zo moeeeeeeeeeeeeeee......Dus even de laptop erbij dan blijf ik tenminste nog even wakker. Ik vertrouw er maar op dat ik het ook allemaal ga leren. Vandaag een beetje teveel gedaan. Vanmiddag erg veel pijn in mn rug en erg misselijk. Nu lekker op de bank. Vriendlief is naar de kroeg voor de voetbal dus hier het rijk alleen. Vandaag en gister veel ongikrampjes gehad. Mischien wel indalen? Nog meer meiden die dit hebben gehad? Smits: fijn dat het cb je komt helpen. Lijkt me ook erg frustrerend. Hopelijk kunnen zij jullie helpen. Sab: hahah met vallen en opstaan leren we het vast allemaal. Is bietje nog lekker de trotse tante? Loestig: ben benieuwd naar je buik. Zag dat het je nog niet gelukt is om een foto te posten. Wacht geduldig af. Kris: ben je al verhuisd???? Mutz: lekker van je vakantie aan het genieten? Manon: hoe is het? Ik denk veel aan je! Dikke knuffel voor jou.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL hihi
Wilde ik dat nou net jou vragen Sab. Wensen? hmmmmmmm speeltjes zijn altijd handig en van maat 68 hebben we niet zoveel (hij zit nu nog in 56). En jij?? Super het kunnen voorweeën zijn. Je baarmoeder oefent alvast wat ie moet doen tijdens de bevalling. Niet van schrikken hoor. Op naar de tweede helft.....................................
Ohw... waarom letten ze nou niet beter op achterin..moeten ze weer opnieuw beginnen. @ super.. ja die krampjes herken ik wel, voorweeen, oefenweeen of indalingsweeen, kan allemaal. Hoort erbij enne doe je wel rustig aan, je hebt verlof hoor. Anders komen we je vastbinden. @ Smits..speeltjes hebben wij inderdaad ook nog niet zoveel. Kleertjes in maat 50/56 en 62 inmiddels wel. Maar we zijn overal blij mee, haha. Weet iemand een manier voor ons mannetje om van de hik af te komen? Hij had het altijd al in mijn buik, maar uit mijn buik dus nog steeds. Dat hele lijfje gaat heen en weer, zielig. Oke tweede helft... hup holland hup