hoi meiden, even een snelle update tijdens m'n ontbijtje: Vakantie op Curacao was heerlijk! Heerlijk weer, goed eten en drinken, relaxte sfeer. Helemaal goed. Al moet ik wel zeggen dat ik Curacao niet het droomeiland vind, dat je er eigenlijk bij voorstelt... maar niet minder genoten! Vandaag sla ik een alternatieve weg in . Ik heb vanmiddag een afspraak bij de osteophaat. Eens kijken of die kunnen zien of er uberhaupt wat balans in dat lijf van mij zit... normaal gesproken ben ik daar niet zo van, maar mijn zus zweert erbij! Dus 't is 't proberen waard denk ik dan maar! Ik heb werkelijk geen idee wat ik kan verwachten. Iemand ervaringen? Breng morgen wel verslag uit Xxx
Hoi 1979: Leuk dat je een fijne vakantie heb gehad. Ik ben met Tim twee keer bij de Osteopaat geweest. Dit wegens het klemzitten tijdens de bevalling. Hij overstrekte steeds met zijn hoofd en dat bleek te komen dooropstakels aan de rechterkant. Na de eerste behandeling deed hij het gelijk niet meer. IK hoor overigens erg goede verhalen over deze "geneeswijze". Osteopaat kijkt naar je gehele lichaam en niet alleen naar de klacht. Vaak staan dingen met elkaar inverbinding. Zo vergeet ik Manon steeds te vertellen dat osteopaat mij vertelde dat veel mensen die een hartruis (dat had jij toch ook, manon) hebben last hebben van migraine. Dit doordat er in het lichaam harder gewerkt moet worden voor het pompen van het bloed. Succes
Sab: wat irritant dat Mirza zoveel de hik heeft. Is zielig ja. Ik vind het al zielig als ik de kleine in mn buik steeds voel hikken. Kan je helaas geen tips geven. ZOu het niet weten. EN ik zal het vanaf nu wat rustiger aan doen. gister zo stom geweest om het hele huis te stofzuigen alle was te doen en boodschappen. Het ging zo lekker allemaal tot ik 's middags wel moest gaan zitten. Was vast nesteldrang hahahah. Vandaag bijna niks doen. 1979: spannend weer wat nieuws vandaag. Het kan in ieder geval geen kwaad dus is het het proberen waard. Ben benieuwd. Mijn yoga lerares zweert ook bij de osteopaat. Succes!
hoi girls... even op internet bij mijn ouders... bij mij thuis hopelijk vanavond internet en tv... eindelijk naat/smits/sab/jojo.. heerlijk aan het genieten van de kids.. met ups en downs.. Maar meiden jullie zijn super mama's.. Ik denk dat ik net als super ook de kriebels zou hebben dat ik het niet zou kunnen ofzo... smits.. waarom nou woensdag!?!? vrijdag kan ik wel maar woensdagen werk ik ik wil jullie kids ook zien!!! jojo.. hoe gaat het nu met werken? is het te doen met charlie, het huishouden e.d. en hoe is het met je grijs witte kamer...? al aan de poets geslagen om alles weer op te ruimen? vloer wel naar je zin zag ik in je www... sab... je ventje heeft nu zijn laatste week toch? dan eindelijk als gezinnetje gaan genieten mutz... vakantiegangster! wrijf het er maar in dat ik nog niet mag Nee hoor, geniet ervan! Julesz.. jij ook heerlijk aan het genieten op de camping... En dan extra leuk met de oranje sferen Loestig..Heerlijk dat je echo goed ging... wat denken jullie inderdaad dat het gaat worden? of geen idee? 1979..ben benieuwd bij de osteopaat... bij mij is het nu wel allemaal natuurlijk op gang.. Maar ja, mijn wens is nu op een heel laag pitje gezet waardoor ik geen stress en onrust daarover heb ofzo.. wel verslag he?!? manon.. heb je al contact.. maar ook hier heel veel knuffels voor je..! en bedankt voor je lieve kaartje sinds dit weekend woon ik in leur slaap er heerlijk en voel me nog niet eenzaam.. ouders zijn er ook nog veel aan het klussen enzo... En elke morgen heerlijk ramen open en in de vensterbank op de haven uitkijken (naat weet hoe de haven eruit ziet ) Verder erg moe van al het klussen, regelen en ook nog werken.. De kids zijn druk, de juf is er klaar mee... komop ik wil ook vakantie!! maar nog 2 weken, 6 dagen te gaan... zucht.. haha... ook nooit goed. Helaas ging de kandidaat met RT opleiding en 3 jaar meer ervare leerkrachten voor maar ik was wel erg goed in het gesprek en ik moest niets veranderen bij verdere sollicitaties zei de directeur.. Ja, dáár heb ik wat aan Oja, sander heb ik zondag gezegd dat het niet ging werken... Ik was zaterdagavond op de kermis in mijn dorpje en kwam daar chris tegen en mijn hart sloeg over... Dat betekent dat ik niet volledig voor sander kan gaan en heb daarom eerlijk verteld dat ik het niet meer zag zitten.. Maar meneer snapt de boodschap nog niet (lees: 16 smsjes en 7 belletjes in 2,5 dag ) Niet dat ik trouwens Chris terug wil (alhoewel.. i know ga het ook niet doen!!) mar ik moet gewoon even alleen zijn denk ik... oja, foto's volgen dus wanneer er internet is tot later meiden...
Krisje ik ga ff alleen op jou reageren want ik ben bang dat je misschien een fout maakt straks... Weet je echt heel zeker dat het niet gaat werken met Sander..of baseer je het alleen op je 'ontmoeting' met Chris...want als dat zo is kan ik je vertellen dat het meer dan logisch is dat je hart een sprong maakt als je een ex ziet. Zo is het nou eenmaal en het betekent lang niet altijd iets, meestal niets zelfs...dus bedenk of het iets anders was of de gewone kriebels die iedereen zou hebben gehad. Denk er goed over na, meis, weet wat je doet, want hij klinkt als een lieve jongen die helemaal voor je gaat maar dat moet natuurlijk wel van twee kanten komen idd ... Dikke knuf
Zo hier weer een slechte nacht gehad. Van 3 uur tot 6 uur maar beneden tv gekeken. Kan niet lekker liggen alles doet zeer, brandend maagzuur. Brrrr was een lange nacht. Nou ja, het is niet dat ik verplichtingen heb vandaag dus kruip wel onder de parasol. Het geboortekaartje is een feit! Eindelijk eentje uitgekozen. Zaterdag naar de drukker om hem vast te leggen. Jeuhhhhh..... ik had iedereen die een kaartje wil krijgen straks gevraagd mij hun adres te pb-en. Heb nog lang niet van iedereen het adres. Dus eenmaal andermaal: als je het leuk vindt een kaartje te krijgen pb dan even je adres. (smits, sab, jojo, kris heb ik al) Kris: ben het met manon eens. Maar als er echt geen toekomst is voor jou en Sander dan kun je het beter nu eindigen dan later. Misschien moet je inderdaad even alleen zijn. Even op adem komen en je hoofd leeg krijgen.Jammer dat je de baan niet hebt gekregen!!!! Hou vol nog 2 weken en dan heb je heerlijk vakantie. Manon: hoe gaat het bij jullie? moeten jullie nou binnenkort weer naar het ziekenhuis? Als je geen zin hebt om te reageren laat me dan maar vragen hoor!!! Jojo: hoe is het bij jou? druk met werk en charlie enz???? Smits: jij hebt nog lekker lang verlof! Heerlijk....ik hoef ook pas weer november. naat: hoe is het met je vrienden? en is keano nog lekker zoet? Zo fijne dag allemaal!
hi girls... eindelijk internet hier in MIJN appartement dank je voor de tips manon en super.. Maar ik denk dat ik met chris een soort van wake up call kreeg.. Het vriendinnetje waar ik mee op het terras zat zei ook dat ze mij totaal niet vond passen bij sander en dat ze eigenlijk vond dat ik alleen moest zijn.. Na 2 uur praten en vertellen kwam ik zelf ook tot de conclusie dat mijn verliefdheid van chris over is gegaan in een 'verliefdheid' op sander... En als ik nu terug kijk is het eigenlijk misschien meer een verliefdheid op aandacht en liefde van een ander.. Had net zo goed een martijn, hans of joost kunnen zijn waar ik verliefd op zou kunnen hebben worden... Conclusie: kris is flink in de war met zichzelf op liefdesgebied.. Ga rust nemen en alleen zijn... eventjes dan
Kris wat jammer dat de baan niet doorgaat. Maar er komt vast wel iets nieuws op je pad. Je hebt nu lekker een plekje voor jezelf en zo ga je iedere keer een stapje vooruit. Jammer dat het over is tussen jou en Sander, maar als het inderdaad een verlangen is naar aandacht en de persoon er niet zo toe doet dan is het natuurlijk niet echt een klik. Jouw prins komt vast binnenkort voorbij en dan ben jij er ook helemaal klaar voor. Nu eerst lekker tot rust komen en genieten van je app. 1979 hoe was het bij de osteopaat? Smits lekker gebruld samen met Tim? Ik zie jullie al zitten. Hoe ging het gesprek met het cb? Heb je nog goede tips gekregen? Sab voor jou dus ook een vermoeiende tijd. Jas is gelukkig snel thuis en dan kunnen jullie elkaar de rustmomenten gunnen. Dat scheelt. Super ik heb je een pbtje gestuurd met mijn adres. Het is echt wel spannend nu zeg. Nog maar een paar weken. Wat denk je zelf ga je eerder of later bevallen, of heb je werkelijk geen idee? Mutz en Julesz lekker vakantie aan het vieren? Geniet ervan. Bietje ook met vakantie, of moet je nog vertrekken? Jojo bij jou is het nu ook rustig. Is de combinatie werk en kind toch een beetje druk? Naat bij jou is het ook stil. Gaat alles goed met jullie? Manon hoe is het met jou? Heeft de bloeding nu doorgezet of nog niet? Ik hoop zo dat je snel weer de oude bent. Gelukkig bij jou is het ook zo stil. Ook last van de warmte en daardoor geen tijd om te reageren of gewoon even geen zin? Volgens mij heb ik iedereen weer gehad, toch? Nou hier is het eindelijk gelukt om een foto van mijn buik te posten. Het staat op de club. Die is dus gemaakt op met 20 weken. Begint al aardig wat te worden vind ik zelf. En wat betreft jullie vragen of we zelf een vermoeden hebben wat het wordt. Tja ik denk een jongen en Ruben denkt een meisje. Het kan dus alle kanten op
Loestig: heb meteen je foto bekeken hoor. Super!!! je krijgt al een buik. Ziet er mooi uit. Ik vind het zeker spannend worden nu. Maar wel leuk spannend gelukkig. Ik kijk er wel naar uit. Ik denk zelf dat ik eerder beval. Maar dat is werkelijk nergens op gebaseerd.....ja op alle meiden van ons forum die allemaal 2 of meer weken te vroeg bevielen. Zal ik de eerste muts zijn die tot 42 moet wachten????? nee hoor.....ik zeg 29 juli!!!! Kris: jeej lekker internet op je iegen plekje......Heb ik al gezegd dat ik trots op je ben????? ik vind het echt knap dat je je leven zo goed weer oppakt. Het is niet niks wat er allemaal is gebeurd. En nu zit je toch mooi in je eigen appartement!!!! Wat Sander betreft begrijp ik je. Denk dat je dan wel een goeie keus hebt gemaakt. Even je hoofd op orde krijgen voor er weer ruimte is voor een nieuwe vlam.
Smits wat herken ik dat gevoel van wanhoop!! Hou in je gedachte dat de meeste kinderen na 12 weken echt veranderen en veel rustiger en meer tevreden worden, doordat de wereld niet meer 1 grote brij is maar wat tastbaarder. Maar volgens mij gaat het al weer een stuk beter (12 weken grens he!)! Gelukkig maar! Volgende week is Tim alweer 3 maanden jeetje en Charlie 4! Dan gaan we over op potjes fruit enzo!!!! Hoe bevalt het inbakeren?? En hoe lang/zwaar is Tim nu?? Loestig ik ga zo gelijk naar je buik kijken! Voel je je nog steeds goed? Heerlijk zeg! Julesz lekker aan het genieten op de camping met sigaretje en rosé! Ik geef je gelijk hoor, want hoe spastischer je gaat doen hoe lastiger het gaat is mijn mening. Dus je doet t goed lekker genieten!!!! Jullie hebben een eigen caravan he? Gaaf! Super wat spannend zeg je gaat zo hard ineens! Die menstruatie krampen zijn idd oefen weeën! Indaling vind ik een wat meer stekende pijn. Maar bij mij hebben die oefen weeën 3 weken geduurd als t niet langer is dus helaas zegt het nog niks!!!! En zo herkenbaar die paniek over flessen etc etc. Ik had het ook maar de kraamhulp ramt het er wel in en het mooiste is dat je kleintje het zelf heel goed aan geeft wanneer hij honger heeft! Komt goed als ik het kan kan iedereen het! Kris lekker hoor je eigen Toko! Ben super benieuwd naar de foto's! En ik vind het een verstandige zet van je met Sander. Ga eerst maar eens lekker voor jezelf zorgen en van je eigen ding genieten. Mannen komen vanzelf weer en als je er aan toe bent hoef jij vast niet lang te wachten! 1979 Hier ook iemand die benieuwd is naar de verhalen van de Osteopaat! Sab wat goed dat je Mirza alleen in bad hebt gedaan! Doe jij het ook in de badkamer met het verschoningskussen op de toiletpot?? Charlie gaat gewoon lekker mee onder de douche haha! Oh en over het spugen. Ik was zelf niet zo een grote fan van de Nutriton (johannes broodpit meel) In het begin is t nog steeds erg dun, maar aan t eind van de fles 1 gelei klont. Maar wel ideaal bij borstvoeding. Wij hebben AR voeding van Nutrilon. Zit ook jhbpmeel in maar betere verhouding waardoor het niet gaat geleren. Maar wie weet vind jij het wel top spul hoor die jhbpmeel! Ik wil ook naar Mirza toe!!!!! Woensdag zou ik evt ook kunnen, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen omdat we misschien dan al de nieuwe vloer krijgen... Zou je het leuk vinden?? Als je het te druk vind snap ik dat hoor!!! Ik laat het je nog horen! Manon even laten weten dat ik aan je denk met een dikke digitale knuffel! Naat lekker aan t genieten van Keano?? Hoe lang/zwaar is hij nu??? Gelukkig even een forum break?? Mutz lekker aan het genieten van jullie vakantie of heb je het druk met voorbereiden van de grote dag??? Bietje ook gewoon een hele dikke digitale knuffel voor jou!!! Nou ik ben echt een verwaarlozer aan t worden richting jullie hahah! Heb het best druk met werken en de kleine dame die steeds wijzer wordt! Dinsdag rolde ze op haar buik!!! Was volgens mij een foutje, want daarna heeft ze het niet meer gedaan hahaha. Volgende week beginnen met een fruithapje zo leuk!!!!! Straks de 3e prikken halen en dan is ze er lekker tot 11maanden van af! Hieri in huis bleek de pui verzakt (voor degene die geen hyves lezen van mij ) waardoor ze onze vloer moesten afzagen en 30cm t beton in moesten boren om het te verhelpen. 1 grote pestbende in huis, maar we krijgen wel een hele nieuwe vloer vergoed dus dat is een geluk bij een ongeluk. De bouwmannen zijn nu gelukkig klaar dus hopelijk kan voor onze vakantie de nieuwe vloer er nog in! Vanavond komen ze hem inmeten! Vanavond nog 1 avonddienstje en dan VAKANTIE!!!! 1 week bijkomen en dan heerlijk naar de Ardennen! Zo een zin in!
Loestig reactie op je foto op de club! Ik heb ook even wat foto's van Charlie geplaatst voor de niet hyves mensen! Volgens mij is dat alleen Super maar toch!! Deze foto's zijn redelijk recent!
Sab de hik is echt zielig he, Keano heeft er ook veel last van, ze zeggen dat een klein beetje water kan helpen... Super nof ff dan je verlof, heerlijk hoor. Je bent er zeker wel aan toe??? Kris fijn dat het zo goed bevalt hoor je huisje! En inderdaad ik weet hoe het eruit ziet, erg mooi uitzicht hoor. Geniet ervan. Julesz is lekker aan t genieten op de camping, veel plezier!!! Smits hopelijk gaat t snel beter meid. 1979, ik ben benieuwd hoe t bij de osteopaat was. Laat je het weten... Het kindje van de nicht van Pascal is woensdag geboren, en was gelijk dood na zijn geboorte, had niet veel levensverwachting. Zijn rugje was helemaal open, krijg gewoon kippenvel als ik dit type. Het hoofdje was ter grootte van een sinasappeltje. Het wordt gecremeerd en komt dan in een klein potje bij hujn thuis. Echt zo triets, zijn geen woorden voor. En ook zo dubbel met ons geluk met Keano. Dinsdag ben ik met die kleine naar het CB geweest, hij weegt nu 4780 en is 56,5 cm lang. Mag nu meer voeding gaan geven, 150 krijgt hij nu en proberen om de 4 uur. Soms haalt hij het en soms niet dan geef ik gewoon om de 3,5 uur. 's avonds heeft hij wel vaak een huilmoment, dat duurt soms van voeding tot voeding...een huiluurtje? Of misschien wel krampjes...heb wel infacol gehaald, even kijken hoe het daarmee gaat. Gisteravond om 22:30 de laatste voeding en toen lag hij om 23:15 in bed en hij heeft toen nog gehuild tot 23:45 uur en kwam vanmorgen pas om 5:30 uur, dat was wel lekker.... Nou ik ga ff gauw douche, mijn nichtje Isabella is vandaag 1 jaar geworden....leukkkk!
Naat wat verschrikkelijk zeg van de nicht van Pascal. Ik krijg hier ook kippenvel. Lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk voor ze. Bah. Jojo mooie foto's van Charlie, er staat een reactie op de club.
Hoi, had even niet eerder de tijd om verslag te doen. Het bezoek / de behandeling bij de osteophaat was zo bijzonder... wat ze allemaal aan je lichaam kunnen aflezen! Mijn eigen geboorte is niet soepel verlopen. Ik was dubbel gestrengd (navelstreng rond de hals) en was blauw en wilde in eerste instantie niet huilen. Nu blijkt dat daardoor mijn rechter long niet volledig ontwikkeld is en dat mijn hele rechterkant zwakker is (heeft ze ook aangetoond met soepelheid van gewrichten links versus rechts, heb ik zelf nooit in de gaten gehad ). Dat heeft weer effect op de bijnieren, schildklier, noem maar op. En je raad 't al, het heeft ook effect op baarmoeder en eierstokken. Met extra vitamine B12 moeten deze effecten opgeheven kunnen worden. Dus, gelijk die pillen besteld en vandaag krijg ik ze al thuis! Ze kon ook een heleboel 'normale' klachten verklaren: vaak gespannen bovenrug, zwakke rechterenkel, eczeem, trage stoelgang, etc. Ik stond echt met m'n oren te klapperen! Dus weg vooroordelen over alle hocus pocus bij de ostheopaat! Ik heb het nu zelf gezien! Nu maar hopen dat 't het goede effect gaat hebben! Ga binnenkort even op jullie reageren hoor! Maar 't gaat nu even niet lukken (sorry!!!)
Wat is het HEET!!!!!!!!!!!!!!!! pfff zo maar samen met het hondje onder de tuinslang hahaha..... Jojo: wauw wat een mooie foto's van jullie meisje. Wat een mooie meid zeg! Daar gaan onze mannen nog ernstig ruzie om maken Naat: wat een afschuwelijk verhaal zeg. Jeetje echt kippenvel. En over mijn verlof...mijn eerste week zit er vandaag op. Hihihi heerlijk! Moest er met 34 weken uit ivm 50% ziekte wegens zwangerschap. 1979: heel bijzonder zeg wat ze allemaal kunnen zien. Nu hopen dat het snel gaat werken allemaal. Jeej nog 2 weken en dan mag ik thuis bevallen. Succes allemaal vandaag met de hitte
Naat wat heftig allemaal zeg. Heb er geen woorden voor... Beetje dubbel in 1 stukje, maar wel heel fijn dat Keano zo goed groeit! En dat huiluurtje tsja... die hebben alle babies wel! Het kan zijn dat hij een ontwikkelingssprongetje doormaakt en daar kan hij van slag door zijn. (ik heb het boek oei ik groei gekocht super handig) Super rustig aan he met de warmte is niet normaal voor ons maar al helemaal to hot voor een hoogzwangere vrouw!!! Loestig voor jou hetzelfde natuurlijk! Jij moet daarbij ook nog werken... Sab ik hoop dat het woensdag gaat lukken ik ga er mijn uiterste best voor doen! Lijkt me super leuk om Tim Mirza en Charlie naast elkaar te zien! Gister naar het Cb geweest Charlie is nu 59,5cm lang en 5715gram. Het blijft een klein poppetje, maar ik vind haar al zo groot! We mogen gaan starten met fruit en groente prakkies zo leuk! Vanmorgen peer gegeven en ze vond het smerig hahaha kokhalzen en bekken trekken hahaha Ben ook gelijk met mijn Avent steamer en blender in1 aan de gang gegaan om een wortel met zoete aardappel prakkie te maken. Het wordt dan eerst gestoomd (blijven de pietemientjes lekker behouden) en dan draai je de kan om en blendert hij het tot puree zonder ook maar 1 klontje te vinden! Dit in ijsblokbakjes gedaan en ingevroren zodat je steeds 3 blokjes ofzo kan pakken als ze gaat eten. Ook rijstebloem door de laatste fles gedaan en madammetje heeft tot half 9 geslapen! Moeders liep om 4uur rond met een pantoffel, omdat er een mug was die me helemaa lek prikte! "gelukkig"alleen mij en niet Charlie en Ro! Nou meiden rustig aan met de hitte! Ik hou Charlie lekker binnen en ga haar straks na haar slaapje lekker in het badje zetten ter verkoeling!
Oh en 1979 wat goed om dat allemaal te horen van de Osteopaat!!! Ik hoop dat die B12 zijn werk gaat doen en je snel zwanger mag zijn!!!!!!
Naat: brrrrrrr wat ontzettend zielig. Wanneer Keano erg last heeft van krampjes kan je ook het kuiltje net boven zijn bilspleetje ligt masseren met de klok mee. Leg hem daarbij met zijn buik op je onderarm of bovenbenen. Heb bij de massage gezien dat dit bij heel veel babies helpt. Ook Tim vond het heerlijk. Jojo: wat leuk dat je ook probeer te komen!!!!! En wat doet Charlie het goed. Was al benieuwd naar je ervaring van het avent apparaat. Ga er ook maar eens over nadenken om dat ding aan te schaffen. 1979: Bijzondere ervaring dus bij de osteopaat. Goed joh dat je deze hebt genomen. Zou mooi zijn als de B12 gelijk zijn werk doet. Super: wat heb ik een medelijden met jou. Hoogzwanger met dit weer is niet grappig. Loestig: Je buik beginyt langszaam te groeien, leuk hoor. Trek jij het een beetje met deze hitte??? Nou dames, volgens mij heb ik de gebruiksaanwijzing gevonden. Het gaat nu al 4 dagen super goed. Van min. 3 uur huilen per dag naar max een halfuurtje totaal. Gisteren heerlijk op het strand geweest en van Tim hebben we alleen maar gebrabbel gehoord i.p.v gemopper. Haha weet niet wat me overkomt. Hij weegt nu trouwens 5400 graam en ik schat 60 cm lang. Keep it cool!!!!!!!