Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje Naat, wat een verhaal. Doet me weer beseffen hoe gelukkig ik me mag prijzen met zo'n prachtig wondertje, ook al heeft hij zo zijn buien (nu al)

Loestig.. mooi buikje hoor. Laat hem maar lekker groeien.

Smits.. wat fijn dat Tim weer zijn ritme gevonden heeft. Wat kun je wanhopig worden van die huilmomenten he... Hopen dat hij ondanks de warmte het vol kan houden.

Jojo..geweldig die foto's van Charlie op je hyves, haha... Ze vond het echt niet lekker. Maar komt vast allemaal goed als ze gewend is aan het andere eten. Blijf vooral foto's maken, want schattig is het wel.

1979..wat bijzonder dat ze dat allemaal kunnen zien en voelen aan een lichaam zeg. Ik hoop dat de B12 zijn werk gaat doen en ook jij snel mag komen melden dat je zwanger bent. Ga voor je duimen. Ga je nu regelmatig heen of was het eenmalig?

Super..heb je nog een beetje verkoeling kunnen vinden met je dikke buik? Was het tuinslang avontuur een succes samen met de hond?? Ja jeetje nog twee weken..wat gaat het hard, haha. Nu Mirza geboren is, vind ik de tijd zo snel gaan, dat was twee en een halve week terug wel anders. Vind het helemaal spannend voor je worden. Ben zo benieuwd hoe je de bevalling gaat ervaren, naar de naam en natuurlijk naar het kereltje zelf.

@ Hier..Mirza had vandaag echt een rotdag..jeetje mina wat zit er een kop op ons mannetje. Hij ligt nu eindelijk een uurtje achter elkaar te slapen. Verder eet hij goed en plast hij zijn luiers lekker vol. Denk dat hij gewoon enorm last heeft van de warmte, is natuurlijk ook niet zo gek, want ik word er zelf al niet goed van, laat staan zo'n klein hummeltje die helemaal niet weet wat hij ermee aan moet.

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een snel berichtje want Charlie ligt te huilen en wil niet slapen!
    Sab en Smits ik kom woensdag hoor!!! Ik heb de cadeautjes vanochtend gekocht dus het is zeker! Nu zit ik wel met de fles van Charlie. Ze krijgt hem of om 11 of om 12uur dus als je het goed vindt Sab wil ik er voor die tijd wel zijn :D Gezellig! Komt Bietje ook????

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jojo..super gezellie dat je ook komt.. en tussen 11 en 12 is prima hoor, mijn dagen beginnen tegenwoordig toch rond 7 uur, haha. Volgens mij zou Bietje wel komen ja, maar ze gaat ook donderdag op vakantie, dus misschien is ze wel druk druk druk.

Hebben jullie kleintjes ook zo'n last van de warmte.. Gisteren heeft Mirza echt bijna de hele middag liggen huilen en mopperen. Vandaag wordt hij alleen wakker voor zijn voeding, haha wat een verschil.

Supertje?? Red je het een beetje met de warmte? Moet steeds aan je denken hoor, hoop dat je een beetje verkoeling kunt vinden. Als het goed is wordt het volgende week wat minder warm, lijkt mij wel lekker.

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Joehoe......wat een hitte en wat een zenuwen gieren er nu al door me lijf voor de finale van morgenavond!!! Wat zou het geweldig zijn als we wereldkampioen worden zeg!!!

De gene met kids....de baby's zullen iid. best last hebben van de warmte. Lekker buiten in de schaduw zitten helpt misschien iets, maar zelfs dan is het erg warm. Hoop voor jullie dat het wat gaat afkoelen.

Kris Lekker aan het genieten in je paleisje? Jammer dat het niet meer ging met die gozer, maar ff rust is denk ik ook niet verkeerd, na alles wat je hebt meegemaakt.

Super Nog uit te houden onder je tuinslang? Ik heb ook heerlijk bij me ouders in de achtertuin in het badje gelegen.

Betje Hoe is het met jou? Je gaat weer heerlijk op vakantie, lekker hoor!

1979 Bijzonder wat ze allemaal over je lichaam kan zeggen he! Ik geloof er niet in, ben daar echt veel te nuchter voor. Maar hoop voor je dat het helpt. Een collega van mij loopt ook in het ziekenhuis, ze heeft geen eisprong, en bij haar zijn ze nu haar bijnieren aan t onderzoeken. Omdat het waarscheinlijk met elkaar in verbinding staat.

Wij moeten aankomende vrijdag weer naar het ziekenhuis, en krijgen dan de uitslagen te horen.....ben erg benieuwd. We hebben om half 11 de afspraak staan. Als ik van de week niet meer reageer horen jullie het vrijdag als ik thuiskom wel!!!
    Duimen jullie mee voor een goede uitslag??? (oh nee, ben niet bijgelovig hahah)

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Manon Hoe is het met jou? Is je baarmoeder nu helemaal schoon? En hoe nu verder?

Hoe is het weer bij jullie? Hier gaat het flink tekeer met onweer, regen en wind en......verkoeling!!!

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    ^%^&% Wat een knallen zeg buiten. Heb het niet op omweer sinds hij vorig jaar is ingeslagen achterons. Zit nog na te trillen van de knal. Gelukkig slaapt Tim rustig door.

Sab en Jojo heb zin in woensdag!! Bi, hopelijk zien we je nog even, maar snap als je er te druk voor bent hoor.

Vandaag had de kleine man wel last van de warmte. Niet kunnen slapen, maar niet huilen, wat een verademing.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Gelukkig.. spannend voor jullie vrijdag. Hoop echt dat alle uitslagen goed zijn en dat jullie snel zwanger mogen worden. Hier ook zin in vanavond..yeahhhhhh de finale.... Wij gaan bij mijn broer kijken, want die is jarig, gezellie.

Hier gisteravond ook flink wat onweer en regen. Tja het lijkt wel of de duvel ermee speelt, elke keer als wij met Mirza op pad gaan, gaat het regenen. Vorige week toen we naar Bietje gingen en gister avond weer. Heen liepen we het laatste stukje in de regen en terug hebben we ons maar laten brengen, want toen was het al aan het flitsen en donderen, nou daar ga ik dus mooi niet inlopen.

Vannacht weer een heerlijke nacht gehad (op de warmte na) om half elf de laatste fles en Mirza kwam weer op 4 uur. Best wel lekker om even wat uurtjes achter elkaar te kunnen slapen. Bijzonder ook hoe snel je je kind leert kennen...

@ Mutzie.. zit je nog lekker op het water of ben je inmiddels alweer thuis?

@ Kris.. las op je www dat je op de seh was, hoe is het afgelopen en wat was er gebeurd?? En wat betreft Sander, doe wat je hart je ingeeft, dat is meestal de juiste keuze.

@ Julesz en Manon...hoe is het bij jullie??

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig ik zal voor je duimen hoor. Bijgeloof of niet, alle beetjes helpen ;)

1979 wat fijn dat ze dat allemaal bij de osteopaat kunnen zien. Ik heb ook altijd zo mijn twijfels als mensen daarover beginnen, maar inderdaad al ik jou zou hoor, ze weten wel heel veel over je lijf. Hopelijk voor jou snel een positieve test.

Nou meisjes vandaag maar weer rustig aandoen, want ondanks het onweer van vannacht is het hier nu alweer 25 graden buiten. Dus de warmte zit weer zo binnen. Super vooral jij gewoon lekker onder die tuinslang blijven liggen hoor.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat was het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet gister....ik werd helemaal gek. Weet gewoon nietmeer waar ik het zoeken moet. Heb allen wat korte hazenslaapjes gedaan met mn kop voor een ventilator. Nu dus ook nog keelpijn....hahah lekker hoor.
    Gelukkig waait het hier een beetje dus vandaag gaat het nog. Wat een weer gister en vannacht zeg!

Sab: verstandig dat jullie niet verder gingen lopen. Anders hadden jullie een enorme bui gehad!!!! Wat heerlijk dat jullie vannacht wat uurtjes achter elkaar hebben kunnen slapen.
    Hoe gaat het eigenlijk met de pijn beneden?

Kris: hoe is het in je huis?

Smits; fijn dat Tim door de knallen heen is geslapen. Lijkt me voor zo'n kleintje best eng.

Loestig: ook jij maar rustig aan doen. Je bent inmiddels ook alweer over de helft.

Verder weet ik het echt allemaal niet meer. Gister was ik met mn vriendinnetje mee naar de eerdste echo. Dat verhaal zet ik even op de club.

Fijne dag allemaal! Geniet van de wind

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Loestig..hier is het tot nu toe wel uit te houden, volgens mij wordt het niet zo heel warm vandaag, gelukkig maar. Doe vooral lekker rustig aan en veel blijven drinken.

@ Super.. ja lekker he die ventilator, hier nog een met keelpijn, maar ja beter dan die hitte. Oh wat zal jij het warm gehad hebben zeg..pfff... Ga zo je verhaal op de club even lezen.

De pijn onder wordt elke dag minder, dus er zit vooruitgang in. Het voelt nu zeg maar nog als een flinke zadelpijn, haha. Verder klaag ik niet hoor.

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Smits wat fijn dat Tim het zo lekker vond op t strand en dat die het naar zijn zin had, heerlijk toch.

Sab erg he dat onweer, bij ons ook best heftig hoor, bah heb het er niet zo op. Ook ik had pech wou met Keano gaan wandelen en toen begon het ook te regen, dus snel naar huis...
    Wat fijn dat hij pas om 4 uur komt 's nachts, heerlijk he die paar uurtjes slaapgenot achter elkaar;) dat heb je echt nodig.
    Keano heeft gister om 22:45 de laatste voeding gehad en kwam om 6:30 vanmorgen, en dit heeft hij al 4 dagen achter elkaar gedaan, altijd rond 6 uur komt die dan, dus dat is heeeeeerlijk!

Jojo wat een mooie foto van jullie meisje! Heeft het badje geholpen ter verkoeling voor jullie meiske?

Super red je het nog een beetje met deze ontzettende hitte? Doe maar lekker rustig aan en veel drinken hoor. Ook jij Loestig doe rustig aan met de hitte!!!

Gelukkig mijn duimen draaien voor je hoor!!!

1979 fijn dat t goed gegaan is bij de Osteopaat.

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: wauw ik ben op slag verliefd!!!! Wat een mooie foto en wat een bos haar!!!! met recht eentje om trots op te zijn.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ah Super nog even en dan heb je ook zo'n mooi kereltje...en weet je wat het leuke is????????????? Die is helemaal van jezelf (en van je mannetje natuurlijk) voor altijd!!!!!!!!!!!!!!!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ook... zal ik eerlijk zijn sab... mirza is gewoon de rede dat ik het uit heb gemaakt met sander :p was verliefd op jouw ventje :D haha...

Even kort ego... zal de komende dagen minder actief zijn ben ik bang :(

gister is een vriendinnetje achterop mij geknald met haar auto.. Gelukkig wilde we afslaan dus had de auto max 30 km per uur.. Maar toch mijn auto flink in elkaar... mijn pa denkt zelfs total loss omdat de achterkant behoorlijk verwrongen is...
    Gister leek het eerst best te gaan maar na een uur ofzo toch behoorlijk veel last van mijn nek. Naar de huisartsenpost.. .3 en 4e nekwervel deden na onderzoek behoorlijk veel pijn.. Dus foto's moeten laten maken op de SEH (spoed eisende hulp) en gelukkig zijn mijn wervels niet beschadigd... dus dat is een opluchting.. Nu wel flink aan de pijnstillers.. Maar dat komt wel goed... :)

Nu gauw relaxen want lang zo zitten typen doet veel pijn.. xxx

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ooo Kris wat een pech. Gelukkig geen raar letsel, maar pijn is verdomde irri. Succes en sterkte!!!

Sab, terecht dat je ff moest showen. Geweldige foto van je mannetje.

Starks naar Ed zijn broer voor het voetbal. Hoop dat Tim zich een beetje gedraagt. Hij ligt de longen uit zijn lijfje te schreeuwen nu. Kan nog wat worden.

Veel voetbal plezier! En dat de beste maar mogen winnen

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh Krisje!!! wat een domper zeg. Hopelijk gaat je nek snel beter want nekletsel is heeeeel naar. Sterkte meid!

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Dit is toch niet gezond voor een zwangere vrouw????? Kom op zeg scoren met die handel....

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff, daar was ik dan ook weer eens! Ik had gehoopt tijdens mijn vakantie wel te kunnen posten, maar helaas… Gelukkig hoefde ik niet al te veel bij te lezen, dat scheelt weer!
    Nou zoals jullie wel weten is het de afgelopen 2 weken geweldig weer geweest en dat is niet verkeerd als je in NL op vakantie bent! 8) De eerste week op het strand was zo om. Sab, ik ben ook niet van het strand hoor, ‘los’ op het strand noemen wij het als we niet bij het huisje zijn. Nu komt dat eigenlijk nooit voor, dus wij zitten altijd ‘vast’ op het strand ;) Het is echt super zo’n huisje en inderdaad Smits, niet te betalen als je het voor een weekje wil huren! :$ Je wil ook de prijzen van kopen niet weten… Kan je een leuk appartementje voor kopen hier.. Mijn ouders hebben het al ruim 20 jaar. Tweede week dus op de boot, en weer had je gelijk Smits: ik was niet zo van het varen… Ik word nog wel eens zeeziek en dat is niet grappig! :( Gelukkig deze vakantie geen last van gehad. Was heerlijk op het water. Lekker bruin geworden en gerelaxt. Nu weer aan de arbeid….
    Ok, even genoeg over mij….

@Manon: wat zit het jullie tegen zeg!! Hoe is het nu met je? Weet je al of je helemaal ‘schoon’ bent? Kan je wel een beetje genieten van je vrije weken?
    @Kris: wat een turbulent leven heb je de afgelopen tijd gehad zeg! Ik vind dat je goede keuzes hebt gemaakt en ik weet ook zeker dat het allemaal goed komt. Lekker aan het genieten van je paleisje? En dan nu lekker gaan feesten en flirten, die man komt wel!! ;)
    @Smits: wat heerlijk om te horen dat het de laatste tijd zo goed gaat met Tim. Ondanks dat ik zelf nog geen kleine heb kan ik me voorstellen dat het je onzeker maakt en soms tot wanhoop kan drijven. Maar je ziet maar weer, alles komt goed!
    @Jojo: wat een heerlijke meid heb je toch! Alweer bijna vakantie. Kunnen jullie samen weer even volop genieten van jullie meisje. Hoe bevalt het werken en daarbij het ‘achterlaten’ van Charlie?
    @Sab: wauw, wat een mooi mannetje hebben jullie! Kan me de vroege uren en slapeloze nachten nog niet voorstellen, maar aan jou te horen went alles. Zelf een alles onder spugend mannetje ;)
    @Loestig: wat een leuk buikje heb je zeg!! Fijn om te lezen dat alles goed is met jullie kleine. Nog steeds vind ik het knap dat jullie het geslacht niet willen weten, hihi.
    @Super: heerlijk aan het genieten van je verlof tijdens dit veel te warme weer? Haha. Ik heb soms last van opvliegers en dan moet ik wel even aan je denken hoor. Jeetje, wat zal het zwaar zijn; zwanger en zo warm.. Nog steeds alles voor het goede doel toch? Ik stuur je een pb’tje met mijn adres en reageer ook op de club.
    @Naat: hoe is het bij jou? Alles goed met jullie mannetje? Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe ritme? Hoe is het met je aambei? Ik heb er (gelukkig) geen ervaringen mee. Lijkt me verschrikkelijk!
    @Bietje: bijna op vakantie! Heerlijk gaan genieten. Hoe is het verder met je?
    @Julesz: goed om van je te lezen. Je staat er weer helemaal positief in? Lekker aan het genieten van je vakantie en de wijntjes en sigaretjes? Gewoon doen, zal vast goed uitpakken!
    @1979: Curaçao! Gaaf hoor. Staat toch ook nog wel op mijn lijstje, maar ik geloof ook wel dat het een beetje geïdealiseerd wordt. Fijn toch dat je hebt genoten.
    Wat goed dat je naar een osteopaat bent geweest. Ik geloof hier wel in. Zou super zijn als het deze pillen weer een beetje in balans komt. Baat het niet, dan schaadt het niet!
    @Gelukkig: spannend vrijdag de uitslagen. Ben ook wel heel benieuwd, want jij hebt zo’n mooie, regelmatige cyclus, ik zou ook gek worden zo. Ik duim natuurlijk mee!

Heb ik iedereen weer gehad? Ik hoop het, hihi. Oh en over de wedstrijd van gister hebben we het maar niet meer hè? :(

Nog even echo als het gaat om zwanger worden: ik ben na het slikken van primolut na 49 dagen weer ‘ongi’ geworden. Het was niet veel, maar genoeg om met Clomid 100 te beginnen. Dus vanaf aankomend weekend weer aan de klus!

Ik hoop dat ik zo weer een beetje bij ben! Oh ja, de bruiloft: alles gaat goed. We gaan vrijdag in ondertrouw, dan wordt het wel echt hè?? Ringen en kaartjes zijn binnen. Zal als ik de tijd heb wel een scan/foto maken van het kaartje.

Zal ook nog even een kort verhaaltje doen op de club. Gewoon leuk om te vertellen daar.

Jammer trouwens dat ik woensdag niet gezellig die kant op kan komen om zowel Chalie, Tim en Mirza te bewonderen…. Hoe staat t met de BBQ?

Leuk om weer thuis te zijn en met jullie me te lezen :D

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: welkom terug hoor. Zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad. Klinkt wel heel lekker om met dat warme weer op de boot te zitten!!! Hier erg zwaaar gehad inderdaad door de warmte. Maar ik word zo wel gedwongen rustig aan te doen. Spannend dat de clomid weer omhoog gaat. Oh ik hoop zo dat het aan gaat slaan en dat het snel raak mag zijn.....

Rustig geweest hier gister. Allemaal druk....behalve ik ;) . Gister bij de vk geweest. Kleintje ligt al goed laag met zn hoofdje dus hartstikke goed. Volgens haar gegeven ben ik nu 15 kilo aangekomen :) (hahaha volgens de mijn al 19 kilo, maar de vk heeft altijd gelijk toch ;) ) Verder alles goed. En we hebben de bevalling besproken en wannneer Serge moet bellen enzo. Hihihi spannend hoor.
    Ook mn laatste yoga les gehad gister. Dus.....ben er klaar voor. Nog 1,5 week en dan mag ik thuis bevallen!!!!

Fijne dag, ik ga genieten van het wat koelere weer.

Deel Deze Pagina