Jeetje Kris dat is schrikken? Hoe is het nu met je nek? Doe je alsjeblieft rustig aan!!! Mutz klinkt idd als een heerlijke vakantie! Super ook dat je de clomid kunt gaan verhogen! Ja zeker jammer dat je er morgen niet bij kunt zijn! Super het is gelukkig weer wat afgekoeld! Ik heb aan je gedacht met de hitte. Mijn zus en jij zijn bijna net zo ver en ik heb haar zien strompelen de afgelopen dagen en dat is niet leuk. Zij is 5aug uitgerekend, maar ik denk dat het eerder komt. Sab wat een knapperd is Mirza! Echt om op te vreten en die bos haar geweldig! Moren kom ik hem eens even knuffelen! Kan ik even kijken of Tim of Mirza meer geschikt is als schoonzoon hahah! Jullie krijgen het zelfde cadeautje dus dan zien ze er nog hetzelfde uit ook hahahah! Smits ben dan ook erg benieuwd naar Tim! Zal niet veel schelen denk ik qua lengte enzo leuk! Is trouwens wel leuk om voor jongens te shoppen! Wist me geen raad hahaha maar ik denk dat ik leuk ben geslaagd Ben blij dat de warmte wat minder is charlie werd er gewoon ziek van!
hoi girls... Hier gaat het redelijk... nog veel last van mijn nek en daardoor ook constant hoofdpijn.. ik word nog wakker om een pijnstiller te moeten pakken.. Maar moet proberen die vandaag af te gaan bouwen, heb er namelijk nu nog 5 (naast paracatamol) dus ben benieuwd... MIJn pa is met mijn auto naar de garage geweest, zonder schade expert maar gewoon om te kijken wat het ongeveer kost enzo... mijn dagwaarde tussen de 2500-3000 euro waarschijnlijk... Het laten maken zou ook kunnen voor ongeveer 3000-4000 euro... dus er zit een redelijk gat tussen dat bedrag... En een nieuwe auto van ongeveer dezelfde leeftijd en kmstand (heb er pas 70.000 opzitten met mijn auto uit 2001!) ben ik ook meer kwijt..Dus en hopen dat het goed gaat komen... Papieren opgestuurd en nu afwachten.. van de week ben ik in de ziektewet op mijn werk dus in principe zou ik ook kunnen komen naar sab... maar ik kan (nog) geen auto rijden, in ieder geval is dat niet slim haha... super.. gewoon rustig door waggelen.. Komt wel goed schatje! mutz... ook een heerlijke vakantie gehad en fijn te lezen dat je nu niet zo ziek bent geworden op de boot.. hoop dat de 100 mg aanslaat... bij mij was dat nog niet het geval toen.. 150 mg deed een beetje maar ook nog te weinig.. maar ben aan het duimen voor je!! bietje.. alvast een super vakantie toegewenst! kom maar langs mijn huisie... ga ik wel mee in de kofferbak jojo... jij bent al goed bezig geweest met shoppen.. you go girl! gelukkig... veel succes vrijdag... loestig mooie foto's 1979.. blijf je op vakantie julesz.. how are you? oja. had ook gereageerd op de club... Fijn en klote nieuws zeg! volgens mij hebi k nu iedereen gehad.. en anders sorry.. Mijn pijnstillers maken me suf
Smits wat fijn dat je weer terug bent en dat je kunt starten met clomid 100. Hopelijk is het daarmee snel raak. Bijna in ondertrouw ook heel erg leuk, al stelt dat op de gemeente niet zo heel veel voor, terwijl het voor jezelf toch wel heel bijzonder is. Ach de echte dag is gewoon helemaal genieten. Krisje hoe gaat het met je nek. Goed dat je er meteen naar hebt laten kijken. Je kunt daar lang last van hebben als je pech hebt. Gewoon lekker rustig aandoen dan komt het snel weer goed. Gelukkig vrijdag de uitslagen ik zal voor je duimen. Sab, Jojo en Smits veel plezier morgen met het bekijken van elkaars kindjes. Charlie heeft genoeg keuze met al die mannelijke knapperds die hier worden geboren. Super gelukkig voor jou en voor ons allemaal wat koeler de komende tijd. Gewoon lekker zomerweer. Dat is tenminste genieten. Ruben moet deze week nog werken en dan heeft hij lekker 7 weken vakantie. Lang leve het onderwijs. Ik heb pas 7 augustus vakantie dus moet nog even door. Het geluk is wel dat ik van 26 juli een tropenrooster krijg. Dat is ook wel nodig met een gebouw met plat dak en zonder airco. De mensen komen toch geen boeken lenen met die hitte. We zijn dan dus alleen in de ochtend tot 13.00 uur open. Kan ik al een beetje vakantie vieren.
Krisje ik zie nu dat je tegelijk met mij aan het reageren was. Balen zeg dat het zoveel gaat kosten. Hopelijk kan de verzekering iets regelen, uiteindelijk was jij niet fout. Dus duimen.
Jeetje Kris, ik was je aanrijding helemaal vergeten.... Sorry... Zal wel schrikken zijn geweest. Fijn dat er niks ernstigs is, maar alsnog vervelend dat je zo'n pijn in je hoofd hebt. Sterkte!!
He meiden, Hoe was het vandaag op kraamvisite bij sab? Genoten van alle baby's? Kris: wat balen dat je nog zo'n last hebt van je nek. Hopelijk vandaag weer iets beter? En je auto....kost altijd weer zoveel geld. En dat kun jij nu wel besteden aan je huis! Beterschap maar. Loes: wat lekker dat je mannetje zo lang vakantie heeft. Jammer dat je nog niet uitgerekend bent. ZOu wel lekker zijn. Jij straks lekker in het tropenrooster. Is ook wat beter vol te houden volgens mij. Jojo: oh voor je zus schiet het ook al op dan! Spannend hoor. Een neefje of nichtje voor Charlie. De hitte was idd niet leuk. Nu gaat het stukken beter. Merk alleen dat het echt zwaar wordt nu. Mn buik is zwaar en mn banden doen zeer. Voel me echt een dikke koe. Kan niet meer doorlopen en ben moeeeeee.....nou ja de laatste loodjes toch? Is bij iedereen alles nog heel? heeft weer aardig gespookt hier en daar. Hier alleen veeeeel regen. Nu lekker afgekoeld. Kan ik misschien wat slapen vannacht.
@ Kris..jeetje ben je lekker mee, met je nek, rust en de schade aan je auto. Gelukkig dat er niets beschadigd is in je nek. Toen er bij ons een achterin gereden was heb ik ook een tijd lang last gehad. Doe vooral rustig aan en niet te snel weer belasten. @ Mutz..goed om te lezen dat je zo genoten heb van de vakantie. Het weer was in ieder geval prachtig. Hopen dat de clomid nu goed zijn werk gaat doen. Ik vind het namelijk wel tijd worden voor nieuwe zwangere forumvriendinnetjes. @ Super..de vistite was gezellig hoor. Mirza is echt een ukkepuk vergeleken bij Tim en Charlie, haha. Kan me niet voorstellen dat hij over twee maanden ook zo groot is. Kan wel zeggen dat we alle drie prachtige kindjes hebben met een gezamelijke hobby, spugen, haha. Lekker het dat het weer wat koeler wordt, we hadden het nog over je vandaag dat het zo verschrikkelijk heet voor je was. Nu maar gaan genieten van de koelte, en moe zijn..oh zo herkenbaar. 's middags gewoon lekker gaan tukken hoor. Nu kan het nog en je hebt je energie straks hard nodig. @ Loestig.. lang leve het onderwijs inderdaad. Jasmin is nu ook 6 weken vrij, heerlijk. Misschien had je het al verteld, maar gaan jullie ook nog op vakantie of was de mei vakantie je op vakantie gaan vakantie?? (leuke zin, haha)
he meisjes, ff snel, want moet zo naar mijn bedje toe...straks op vakantie om vijf uur. Als ik terug ben, beloof ik er wat vaker te zijn... Heb een aantal mensen gemaild (n.a.v vanmiddag ook) over de op handen zijnde bbq. Ik heb alleen niet van iedereen het mail adres. Ik heb op een site een lijstje aangemaakt waarop iedereen kan inloggen en de datum van haar keuze kan aangeven( of aangeven wanneer je wel of niet kunt) ik weet dat loestig, naat en gelukkig volgens mij geen behoefte hebben. verder heb ik gemaild naar: kris, jojo, smits, sab, manon (weet niet zeker of het het goede mailadres was van manon) en julesz. Van Mutzie en Super heb ik geen mail adres, dat heb ik wel nodig. Zouden jullie mij je mailadres in een pbtje willen sturen. Wordt dan wel pas na mijn vakantie, de eerste datum die ik als optie heb ingevoerd is 21 augustus, de rest is erna...dus tijd zat... Lijkt me heel gezellig om jullie alleen weer te zien (en super voor het eerst natuurlijk) Hoop dat jullie er nog wijs uit worden. hahaha gegroet en geniet van het zonnetje en van eventuele vakanties... Kris rustig aan, in hoeverre dat lukt natuurlijk! Denk aan je! Kus
hoi girls, hier weer wat van mij.. ga niet zeuren want daar hebben we niets aan Leuk dat het plannen van de bbq nu echt gaat beginnen nu nog kijken of het lukt vannacht een vriendin mijn gesmst, net 22 jr, (ok vriend 30) dat ze na in december te zijn gestopt nu + testen.. Ze smste mij gelijk.. Super leuk, maar ook wel een beetje slikken (neee, niet gezeur toch?? ) ok.. een beetje heel erg slikken (ja, dit is wel een beetje zeur ) Maar straks lachend haar feliciteren want ik gun het hen wel... Alleen hebben ze het zo krap elke maand dat ik mijn hart nu al vast houdt.. Liefde krijgt het kindje straks genoeg, maar hoop dat ze het gaan redden... Super, inderdaad de laatste loodjes.. Je kan het meis! sab.. Heerlijk he vakantie.. Heb deze week onverwacht een beetje kunnen proeven... Nu nog 1 week werken, en die wil/moet ik werken.. laatste week! dat kan ik niet missen!!! Maar voor jullie is het jullie eerste vakantie als gezin Laat je weten hoe het met bietje gaat op vakantie? ben wel nieuwsgierig! mutz.. jij al een reactie gehad via de sms... Loestig.. Ook al heerlijk lang met je vent vakantie te hebben.. Alleen zoiu jij nog werk in het onderwijs moeten hebben en dan hebben jullie samen zo lang vakantie
Krisje zeuren is hier toegestaan hoor . Maar in dit geval vond ik het geen gezeur. Het is toch logisch dat het je een dubbel gevoel geeft. Wel leuk voor je vriendin. Sab in mei was inderdaad mijn op vakantie gaan vakantie . Het kan zijn dat we nog een paar nachtjes weggaan, maar dat is dan gewoon op dat moment bepaald. En zolang het hier goed weer blijft hoeven we niet weg. 12 augustus komt trouwens de babykamer, dus die gaan we dan helemaal op orde maken. Ook heel erg leuk. Super de laatste loodjes zijn altijd zwaar, maar ik vind het wel knap van je. Zeker met de hitte van de afgelopen dagen. Nu gewoon heerlijk voor een open raam gaan zitten en de koelte opvangen. Jojo, Sab en Smits jullie hebben dus een leuke middag gehad? Lijkt me wel bijzonder om ze zo met zijn drieeën naast elkaar te zien. Bietje is nu alweer op weg naar het zuiden. Lekker hoor! Hier ging het gisteren flink tekeer zeg. Ik was net onderweg van mijn werk naar huis toen die rukwinden en hoosbui overtrokken. Best wel spookie. Maar gelukkig heelhuids thuisgekomen. De tuin is trouwens windproof want alles staat nog recht. Gelukkig maar.
Kris: dit is echt geen zeuren hoor! Dit is gewoon logisch en helemaal niet raar dat je toch even flink moest slikken. Nog niet zo heel lang geleden zat je in hetzelfde schuitje als zij. En nu in een heel ander schuitje...... Kan me voorstellen dat dit even lastig is. Wel groots van je haar straks met een big smile te feliciteren. Zal ze vast waarderen. Loes": spannend met dat noodweer naar huis. Brrr als ik de beelden zag ging het flink tekeer. Hier alleen veel water en wat stormachtig. Ik ben blij......net op gesprek geweest bij een kdv hier in de buurt die aan flexibele opvang doet. (voor mijn wisseldiensten is dat ideaal). Hoogstwaarschijnlijk kan onze uk daar eind oktober proefdraaien en november kan mama dan weer boeven vangen Alleen nog even uitzoeken hoe ik dat moet gaan berekenen met de belastngtoeslag. Neem namelijk elke week dan verschillende uren af bij het kdv. Iemand handig in belastingzaken????
Pffffff heb ik een heel bricht getypt, druk ik op de verkeerde knop....grrrrrrr Poging 2 dus!!! Sab wat een super foto zeg van jullie Mirza en wat een haar, daar kunnen jullie trots op zijn. Bietje hele fijne vakantie voor jou en je gezin, geniet er lekker van meid! Krisje jeetje dat ongeluk zeg, schrok ervan toen ik het las. Heb je nu nog steeds last van je nek of is het al minder? Leuk dat je vriendin in verwachting is, wel dubbel denk ik en nee je zeurt niet hoor meid. Hopelijk redden ze het wel financieel het is allemaal zo duur... Smits hoe is het zondagavond gegaan met jullie Tim? Heeft hij zich gedragen tijdens de wedstrijd? Super voor jou gaat het nu ook echt opschieten, spannend hoor. Kon je het een beetje volhouden met die hitte, gelukkig is het nu niet zo heel warm...doe maar rustig aan... Jojo jij ging toch ook lekker op vakantie? Italie toch of heb ik t mis... Loestig fijn dat je tuin noodweer-proof is, wel belangrijk dat alles op zijn plekje blijft staan en fijn dat je heelhuids bent thuisgekomen, lijkt me toch eng hoor met dat noodweer de weg op... Manon hoe gaat t verder met jou?? Hier gaat t goed met ons. Keano slaapt al sinds een week iedere nacht door, laatste voeding rond 23:00 uur en dan komt hij de andere morgen tussen 6 uur en half 7. Echt heerlijk dat we weer een volledige nachtrust hebben, breekt je toch wel op vond ik elke nacht een voeding. Hij krijg nu 150 water en 5 schepjes voeding en hij laat geen druppel staan...de hongernek!!! Hij huilt overdag bijna niet, alleen 's avonds rond een uurtje of 8 begint hij...en dat duurt soms wel 2 uur, hij huilt dan niet constant achter elkaar maar met vlagen, zodra die bij mammie is is hij natuurlijk stil en ligt hij met grote ogen alles op te nemen,,,mooi he! Pascal heeft vandaag zijn laatste werkdag en hij heeft dan heerlijk 4 weken vakantie, dus genieten geblazen met zijn drietjes. Hee ff een vraagje, over het verlof...je hoort toch van het UWV wanneer je weer moet gaan werken of hoe gaat dat? Weet iemand dit? Tot snel weer meiden, probeer iets vaker langs te komen alleen lukt t niet altijd maar vergeet jullie niet hoor!!!
Oh Nathalie wat heerlijk dat Keano doorslaapt. Kan niet wachten totdat Mirza dat ook heeft uitgevonden. Mirza komt om de drie/vier uur en krijgt 100 cc. Maar goed je kan niet van een mannetje van drie weken verwachten dat hij doorslaapt toch? Wie weet aan het eind van de vakantie. Over het verlof. Ik moest de geboorte datum doorgeven aan mijn werkgever. Daar heb ik later een brief van gekregen met de einddatum van mijn verlof. Een paar dagen later kreeg ik inderdaad ook van het uwv een brief met einddatum. Ik denk dus dat jouw werkgever door moet geven aan het uvw dat je bevallen bent.
@ Super..hier geen verstand van belastingzaken, haha. Ik laat mijn broer dat altijd uitzoeken. Er is wel een site volgens mij waar je het allemaal op in kunt vullen. Dacht dat het de belastingsite was. Wel top trouwens dat er straks een plekje is voor de kleine man. Geeft je toch weer een beetje rust, al wil je natuurlijk nog helemaal niet aan werken denken, haha dat heb ik tenminste. Gelukkig hoef ik pas 4 oktober weer te beginnen.
Sab: Oktober is gelukkig nog ver weg. Nog heerlijk genieten van alle vrijheid! Ja ben zeker wel gerust. Ik wil gewoon dat oma (schoonmoeder) oma is en niet plaatsvervangend opvoeder. Ik moet ze nog gaan zeggen namelijk dat er absoluut niet bij de kleine gerookt mag worden (mijn schoonvader rookt en zwager die weer even tijdelijk, inmiddels al een jaar, weer bij zijn ouders woont) Bij de dochter van mijn zwager, als die te logeren is, wordt gewoon gerookt nou ik vind dat dus niet kunnen. Of ben ik dan een zeikerd? Kijk als ik daar zelf op visiste ga vind ik niet dat ik kan eisen dat er niet gerookt wordt. Maar van een oppasadres mag ik dat wel. Toch? nu kan ik dus zelf bepalen wanneer de kleine daarheen gaat of naar de opvang Naat: wat heerlijk zeg dat Keano al doorslaapt. Menig moeder zal jaloers op je zijn. Zo net even 4 tenten van onderbroeken gekocht......whahaha voor het kraamverband. Een digitale thermometer voor de kleine, nog twee hele schattige shirtjes voor de kleine en hopelijk mijn laatste doosje etos zwanger zijn pillen...... Oh ja ik vroeg me nog af de laatste dagen (tja heb niet zoveel te doen he?) wat er eigenlijk gebeurd met je buik na je bevalling. Hoe ging dat bij jullie?? Is die dan gewoon weg of hangt hij er maar een beetje bij? En hoe hebben jullie het gedaan met kraamvisite (hoe snel na de bevalling al mensen over de vloer en hoe is dat bevallen?) Nou meisjes hier geniet ik heerlijk van weer een grauwe dag! Sorry voor jullie maar voor mij heeel fijn Fijne dag allemaal
Oh ja sab: ik had inderdaad gekeken bij de belastingdienstsite. Maar daar kennen ze de term flexibele opvang niet. Ga ze van de week wel eens bellen hoe ik dat moet doen.
Haha...super jij met al je vragen, maar geeft niet hoor, nu kan het nog en er zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen, dus kom maar op. Wat het roken betreft, helemaal mee eens hoor. Niet roken waar een kleintje bij is. Bij mijn ouders wordt ook gerookt, maar als Mika en Lynn er zijn staat iedereen altijd buiten, ik neem aan dat dat ook gebeurt als Mirza op bezoek komt. En die buik, ja ik zag Smits van de week, bij haar is ie gewoon helemaal verdwenen, haha.. Bij mij hangt ie lekker hoor, maar is natuurlijk wel een heel stuk minder. Ik neem aan dat het over een paar weekjes weer minder is geworden, maar ach een sixpack heb ik nooit gehad, dus zal ik ook nooit krijgen. Het is wel heel raar dat je buik gewoon helemaal leeg is en bij mij ook lekker meeschudt als ik lach, komt waarschijnlijk doordat de rechte buikspieren nog ergens aan de zijkant zitten. Eehhh kraamvisite... een paar uurtjes na de bevalling kwamen Bietje en mijn moeder. En later kwam de rest van de naaste familie. Op een gegeven moment was het wel heel druk hoor en ik lag boven op de slaapkamer. Die dag was het ook best heet, dus vloog het me wel aan om eerlijk te zijn. Doe vooral waar jij en je man je goed bij voelen. Jullie mannetje is voor altijd bij jullie dus een dagje later op visite is ook niet erg toch??
ohw...en vanaf morgen mag je thuis bevallen...aaaaaaaaa nog maar drie weekjes...SPANNEND... en weet je wat...iedereen van dit forum is eerder bevallen, dus bereid je alvast maar voor, hihi
hahahaha doe er nog maar een weekje bij....Vanaf volgende week zaterdag mag ik thuis bevallen Bedankt voor je antwoorden. Ben altijd wel nieuwsgierig naar dat soort dingen. Netjes dat ze bij jouw ouders allemaal naar buiten gaan om te roken. Mijn schoonvader/zwager niet hoor; stel je voor dat je op moet staan en naar buiten moet lopen. Maar goed dat is een discussie voor een later tijdstip. Lijkt me wel raar als je buik opeens leeg is na al die maanden. En ik ben mij er van bewust dat iedereen hier vroeger is bevallen!!!!!!! Zal toch niet de eerste zijn die overloopt? Nee hoor laat over een week of over 2 weken maar komen!!!!